abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173555726
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ah, dus je hebt zelf een IQ als een stoeptegel als ik je beredenering over niet nadenken goed begrijp.
Ik ben alles wat een mens niet kan. En ik geloof echt in goden en aliens etc, ten eerste, die rare duivels symbool, ten tweede mijn 0 negatief bloed, ten derde kan ik dingen wat in de toekomst gebeurd al zien voordat het gebeurd, soort van helderziend

Genoeg bewijs dat ik bovennatuurlijke talenten heb, niet zoals de simpele mens, iemand zoals jij die mij kleineert alleen zo dat jij je zelf goed voelt..
pi_173557821
Nogmaals, je groeit wel over deze "ik ben speciaal" periode heen, vermoedelijk. Tot die tijd zou ik hierover zo min mogelijk tegen andere mensen over praten want het klinkt echt belachelijk dom allemaal.
Conscience do cost.
  zondag 3 september 2017 @ 10:49:21 #103
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173557978
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:38 schreef ems. het volgende:
Nogmaals, je groeit wel over deze "ik ben speciaal" periode heen, vermoedelijk. Tot die tijd zou ik hierover zo min mogelijk tegen andere mensen over praten want het klinkt echt belachelijk dom allemaal.
Dit alles klinkt eerder psychotisch.
pi_173559743
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 05:00 schreef Barbie__ het volgende:

[..]

Ik ben alles wat een mens niet kan. En ik geloof echt in goden en aliens etc, ten eerste, die rare duivels symbool, ten tweede mijn 0 negatief bloed, ten derde kan ik dingen wat in de toekomst gebeurd al zien voordat het gebeurd, soort van helderziend

Genoeg bewijs dat ik bovennatuurlijke talenten heb, niet zoals de simpele mens, iemand zoals jij die mij kleineert alleen zo dat jij je zelf goed voelt..
Tuurlijk, mop. Mijn simpele geest kan dit niet aan.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 3 september 2017 @ 12:46:41 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173559794
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 05:00 schreef Barbie__ het volgende:

[..]

Ik ben alles wat een mens niet kan. En ik geloof echt in goden en aliens etc, ten eerste, die rare duivels symbool, ten tweede mijn 0 negatief bloed, ten derde kan ik dingen wat in de toekomst gebeurd al zien voordat het gebeurd, soort van helderziend

Genoeg bewijs dat ik bovennatuurlijke talenten heb, niet zoals de simpele mens, iemand zoals jij die mij kleineert alleen zo dat jij je zelf goed voelt..
Wat voor bovennatuurlijke talenten heb je dan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173632416
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:38 schreef ems. het volgende:
Nogmaals, je groeit wel over deze "ik ben speciaal" periode heen, vermoedelijk. Tot die tijd zou ik hierover zo min mogelijk tegen andere mensen over praten want het klinkt echt belachelijk dom allemaal.
niet zo jaloers ;D
pi_173632417
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat voor bovennatuurlijke talenten heb je dan?
lezen schele
pi_173632419
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dit alles klinkt eerder psychotisch.
jaloers?
pi_173633012
Klaus Barbie
  donderdag 7 september 2017 @ 09:45:02 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173634171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 04:26 schreef Barbie__ het volgende:

[..]

lezen schele
Voorspel dan eens wat.... Iets dat te controleren valt voor de lezers hier.

Ik moet trouwens wel heel bijzonder zijn volgens jouw redenering. Heb 'markeringen' en heb bloedgroep o negatief-rhesus (d) negatief.
Dus pas maar op met tegen wie je lelijk doet. Misschien ben ik wel een nazaat van Lillith. Iig niet van satan, dat is zo saai, die kwast stelt niets voor, beetje stoer lopen doen, maar alsnog naar de pijpen van die god dansen. Een slaaf die zich vrij waant.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 september 2017 @ 09:52:27 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173634282
Pfft, dit is wel ff genoeg geweest. gaat nergens (meer) over.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')