abonnement Unibet Coolblue
pi_170607998
Hoe werkt die exchange funtie in de wallet van waves eigenlijk, is zoiets minder makkelijk te hacken dan bijvoorbeeld poloniex? (Mijn gevoel zegt van wel omdat je het in je offline wallet heb totdat je het als een order plaats?)
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 1 mei 2017 @ 14:49:38 #127
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_170608831
Ik heb misschien wel een hele stomme vraag he :@ , maar ik heb een aantal WCT en WGO op Tidex gekocht.

Deze wil ik naar mijn liteclient schrijven, maar zie nergens een deposit optie. Of kan ik ze gewoon naar mijn Waves adres sturen? En moet ik een 'memo' gebruiken?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_170608884
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef smiths het volgende:
Hoe werkt die exchange funtie in de wallet van waves eigenlijk, is zoiets minder makkelijk te hacken dan bijvoorbeeld poloniex? (Mijn gevoel zegt van wel omdat je het in je offline wallet heb totdat je het als een order plaats?)
Als je trade in DEX dan blijven de coins in je wallet tot er een trade plaatsvindt.
pi_170608906
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:49 schreef Sosa het volgende:
Ik heb misschien wel een hele stomme vraag he :@ , maar ik heb een aantal WCT en WGO op Tidex gekocht.

Deze wil ik naar mijn liteclient schrijven, maar zie nergens een deposit optie. Of kan ik ze gewoon naar mijn Waves adres sturen? En moet ik een 'memo' gebruiken?
Ja, gewoon naar je Waves adres sturen :)
En nee, naar je LiteClient is zonder memo.

Die memo is alleen maar voor een exchange als Tidex of Bittrex zodat ze weten bij wie de coins horen.
pi_170609192
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, gewoon naar je Waves adres sturen :)
En nee, naar je LiteClient is zonder memo.

Die memo is alleen maar voor een exchange als Tidex of Bittrex zodat ze weten bij wie de coins horen.
Wat betreft je Waves adres in de lite client: er staat bovenin een adres en als je op 'deposit' klikt bij je Waves zie je een ander adres. Welke heb ik precies nodig om bij dat MobileGO dashboard in te vullen?
[P]otverdorie
pi_170609251
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat betreft je Waves adres in de lite client: er staat bovenin een adres en als je op 'deposit' klikt bij je Waves zie je een ander adres. Welke heb ik precies nodig om bij dat MobileGO dashboard in te vullen?
Bij mij staat hij er wel tussen trouwens.
pi_170609501
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat betreft je Waves adres in de lite client: er staat bovenin een adres en als je op 'deposit' klikt bij je Waves zie je een ander adres. Welke heb ik precies nodig om bij dat MobileGO dashboard in te vullen?
Gewoon het adres dat bovenin je wallet staat:



Zie ook hoe mooi MaGNeT in het adres staat :P
pi_170610179
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat betreft je Waves adres in de lite client: er staat bovenin een adres en als je op 'deposit' klikt bij je Waves zie je een ander adres. Welke heb ik precies nodig om bij dat MobileGO dashboard in te vullen?
Waar kun jij je Waves adres invullen in de MobileGO dashboard? Ik zie daar nog helemaal niets :S
  maandag 1 mei 2017 @ 15:53:46 #134
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_170610234
Duidelijk boys, thanks.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_170610326
Dat WAVES komt niet echt van zijn plek met de koers... Gaat geleidelijk omhoog en dan volgt er een dump...
pi_170610728
Oh fuck, mijn investment staat ook niet meer op de site daar. :(
pi_170610775
Lisk stijgt ook gestaag door, $0,64 inmiddels. :)

En BTC/EUR ook ATH, nu bijna ¤1250 op Kraken. *O*
pi_170610812
Nog een dag of 10 tot Segwit actief wordt voor LTC. Wie durft een uitspraak te doen over de koersontwikkeling van LTC in de komende twee weken?
pi_170610855
finex 1500!!! *O*
pi_170610957
Dit soort gemiep met zo'n ICO als van MobileGO kan echt niet meer joh, zo zonde..
[P]otverdorie
pi_170611623
Mooi dat BTC stijgt, maar mijn alts dalen stukken harder waardoor het procentueel gezien geen leuk dagje is. Maar zal wel weer een tijdelijk dipje zijn.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:11:30 #142
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_170611927
iemand wel eens een 'bad jump destination' gehad met een myetherwallet transactie?

Ik weet niet wat ik nu moet doen..

edit: opnieuw transactie doen dus.. het werkt nu gelukkig

[ Bericht 21% gewijzigd door Sosa op 01-05-2017 17:24:29 (angstig) ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_170612433
Ik kijk nu eens goed naar de Tokencard ICO, maar dat lijkt toch wel een duur en omslachtig proces:

quote:
Participating through Bitcoin Suisse AG:
BTCSAG handles the onboarding of individual contributors, and the reception and exchange of a wide variety of currencies, and converts to the corresponding amount of Ether (ETH) to hereafter send in to the Monolith smart-contract in order to allocate the corresponding amount of TKN tokens to the individual contributors.

If requested to do so, BTCSAG can also store the TKN tokens on behalf of individual contributors but can provide no guarantees in regards to storage of the TKN asset class, and thus encourage that each contributor store their own assets themselves.

Assets deposited at BTCSAG for the purpose of taking advantage of the crowd/contribution, no matter which of the supported currencies, are kept by BTCSAG, under our responsibility.
Should BTCSAG hold funds from contributors, no matter the currency, which we are unable to secure TKN tokens for, these funds will be returned to the individual contributors/clients.

Terms:
To participate, we require contributors to onboard as clients at BTCSAG. Once the onboarding has been completed, funds destined for Monolith crowd contribution can be wired or sent to BTCSAG.
Accepted currencies for contributions are: BTC/XBT, ETH, CHF, EUR, USD, GBP, DKK and SGD.
No matter the currency, BTCSAG charges an onboarding fee of CHF 100.

bron

En dan moet je ook nog een formulier invullen met allerlei KYC requirements:



hier

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2017 17:31:03 ]
pi_170612907
ETH CRASH :D
pi_170612990
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
ETH CRASH :D
Whoohooo...inkopen dus :D
[P]otverdorie
  maandag 1 mei 2017 @ 17:54:52 #146
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_170613015
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kijk nu eens goed naar de Tokencard ICO, maar dat lijkt toch wel een duur en omslachtig proces:

[..]

inderdaad zeg..

Ben nu bezig met wat funds vrij te maken door Wings te verkopen voor de Tokencard ico morgen. Investeren jullie met ETH of BTC? Of toch een andere ERC20 coin? Zijn er voor-/nadelen onderling?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_170613069
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:53 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Whoohooo...inkopen dus :D
Yup, dit zou voor mij het instapmoment zijn als ik BTC vrij had.
pi_170613105
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Yup, dit zou voor mij het instapmoment zijn als ik BTC vrij had.
Kun je er geen euro's tegenaan gooien?
[P]otverdorie
pi_170613113
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:54 schreef Sosa het volgende:

[..]

inderdaad zeg..

Ben nu bezig met wat funds vrij te maken door Wings te verkopen voor de Tokencard ico morgen. Investeren jullie met ETH of BTC? Of toch een andere ERC20 coin? Zijn er voor-/nadelen onderling?
Nou begrijp ik wel dat die Bitcoin Suisse er vooral in zit voor mensen die fiat willen investeren, maar ik heb nog geen dashboard oid gevonden om crypto's er in te duwen. Ik hoop dat dat dan morgen nog komt.
pi_170613141
Hoezo heeft MGO de bonus met 3 dagen verlengd :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')