abonnement Unibet Coolblue
pi_170561664


[ Bericht 95% gewijzigd door Nielsch op 29-04-2017 16:52:03 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_170565944
Ik ga! Lekker de Randstad vertegenwoordigen tussen de lelijke boertjes :D

[ Bericht 93% gewijzigd door Nielsch op 29-04-2017 17:22:16 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172480903
Ik ben voor de 10de keer geweest, was weer erg mooi!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_172481277
Leuk festival, jammer van al die boeren die halfvolle bekertjes bier t publiek in pleuren met een gigantische boog. Heb een van die boeren die ik het zag doen nog een harde stomp op zn achterhoofd gegeven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172481649
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:33 schreef Nielsch het volgende:
Leuk festival, jammer van al die boeren die halfvolle bekertjes bier t publiek in pleuren met een gigantische boog. Heb een van die boeren die ik het zag doen nog een harde stomp op zn achterhoofd gegeven.
Dan hoor je echt niet thuis hier, volgend jaar weer thuisblijven aub.
Wij komen met een groepje vanuit Rotterdam maar in die 3 dagen gewoon lekker aanpassen, niets mis met een lekkere koude bierdouche.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_172482953
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:51 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Dan hoor je echt niet thuis hier, volgend jaar weer thuisblijven aub.
Wij komen met een groepje vanuit Rotterdam maar in die 3 dagen gewoon lekker aanpassen, niets mis met een lekkere koude bierdouche.
Bierdouche is prima, maar met opzet zo gooien dat die bekertjes van een enorme hoogte keihard op iemands hoofd terechtkomen is gewoon bewust debiel gedrag dat er op is gericht om iemand pijn te doen en daar mag best repercussie tegenover staan. Het mooie van zo'n klap is dat je gewoon kan zeggen dat t een bekertje bier was.

Tot volgend jaar he!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172484463
Ik heb weer prachtfilmpjes voorbij zien komen. Een of andere dude bij boven op de pisbakken, en ik kan je verklappen dat hij niet aan het pissen was :')
pi_172484602
Dit jaar voor de tweede keer als "artiest" rond gelopen, voor de muziek hoef je er niet per se heen, maar een belevenis is het zeker!
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_172485363
Ik was bij Kraantje Pappie. Van tevoren niks van verwacht maar die gast zet wel een toffe show neer. Wolfmother vond ik ook wel vet, lekkere rock n roll. Die artiesten die verkleed waren als eland en het terrein overgingen en zich precies gedroegen als elanden (mensen likken, petjes afpakken met hun mond, op tafels gaan liggen slapen) waren fucking hilarisch. Vurro in The Bayou (kerel die toetsen, drums en zang ineen doet) was tof, vooral omdat ie een stierenschedel op had en daarmee drumde. Het feest in de Gospel Church was super. De undercoverband van The Who zette een strakke show neer. Bij de Dirty Daddies en The Hot Studs was het een groot feest in de Megatent. De Tirolertent op t Walhalla was lachen. Ik was stiekem een beetje verliefd op het meisje dat stond te draaien in t Metalcafé.

Zomaar een paar dingen die me zijn bijgebleven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nielsch op 17-07-2017 16:17:08 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172485410
Wolfmother ooit in voorprogramma bij Pearl Jam gezien en toen vond ik het mwa, zaterdag vond ik het echt heel tof (kon ook aan mijn toestand liggen)

Verder al het randgebeuren is prima vermaak en het weer zaterdag en zondag maakte ook alles goed.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_172491848
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bierdouche is prima, maar met opzet zo gooien dat die bekertjes van een enorme hoogte keihard op iemands hoofd terechtkomen is gewoon bewust debiel gedrag dat er op is gericht om iemand pijn te doen en daar mag best repercussie tegenover staan. Het mooie van zo'n klap is dat je gewoon kan zeggen dat t een bekertje bier was.

Tot volgend jaar he!
Moah nooit meegemaakt, en ik had het anders opgelost maar ieder zijn ding.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:44:00 #12
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_172505959
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb weer prachtfilmpjes voorbij zien komen. Een of andere dude bij boven op de pisbakken, en ik kan je verklappen dat hij niet aan het pissen was :')
Dat filmpje is al 2 jaar oud.

Wel weer neukfilmpjes op de vreemdste locaties gezien.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:44:39 #13
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_172505974
Een bekertje keihard op iemand zijn hoofd trouwens? :?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_172506159
Was een geweldig weekend weer! En wat betreft de bekers bier met een boog, genieten! Helaas niet 'mogen/kunnen' zuipen dit weekend, maar dat mocht de pret niet bederven. Volgend jaar weer een weekend _O_
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_172545217
Ook weer een prachtig weekend gehad. Zelf weinig exorbitante Zwarte Cross toestanden gezien dit jaar. Wel viel me dit jaar weer op dat ze de vertalingsslag naar de massa die ze nu trekken nog iets beter kunnen maken. Zeker op zaterdag was het wachten, wachten, wachten.

Al heb je daar bij de cross geen last van :D
't Echte en 't ware!
pi_175170965
;( Voor het eerst sinds 12 jaar geen kaarten, maar ik heb het denk ik wel een beetje gehad met de Zwarte Cross. De lol gaat er sowieso een beetje vanaf, het wordt tijd voor een nieuwe Zwarte Cross.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')