abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:01:47 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170560822
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:03:03 #2
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170560838
Doet ie nou ook al klusjes, de oempaloempahunk?
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:03:43 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170560851
Zit mobiel maar met dit plaatje is ook niks mis mee.
Zo nu een cup a soup kerrie, bammetje kaas en tomaat.
Druk op het werk, tijd vliegt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170560872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe zagen de vrijgezellenfeesten bij die groep er zo'n beetje uit tot nu toe dan, nu we vastgesteld hebben dat er geen stripper aan te pas komen? :7
Meestal wel iets actiefs zoals lasergamen/paintball/karten en daarna vooral veel bier :D met lekker weer terrasjes en anders cafeetjes
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:06:34 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170560893
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:03 schreef RobinOok het volgende:
Doet ie nou ook al klusjes, de oempaloempahunk?
Beefcakefan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170560911
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beefcakefan?
Ik las bukakefan :')
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:14:51 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170561020
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik las bukakefan :')
www.thingsyoushouldnotgoogle.com
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170561041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 22:43 schreef Anthraxx het volgende:

Ik werk al 2 weken. Maar wel vanaf huis (en af en toe een ochtend in Hilversum). Thuis gaat wel beter dan op mijn werk. Daar ben ik na een ochtend al volledig uitgeput.

Lastige problemen lukken nog niet zo, maar ik heb ook genoeg "oppervlakkige" dingen op te lossen dat ik mijzelf wel af kan leiden.
Lastig he, maar bedenk dat het een trauma is/was... dat heeft zoveel tijd nodig :*
Ook voor Anna! x
pi_170561050
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:57 schreef minilot het volgende:

[..]

En dan van de zomer heel veel feta eten op je balkon en gewoon doen alsof je in Griekenland bent! *O*
Dat *O*
Maar ook lekker in de tuin zitten hoor, luxeprobleem soms.
Blijf ik hier boven op balkon of ga ik in de tuin :+
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:17:46 #10
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170561068
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beefcakefan?
Wat is een beefcake? Zoiets als meatloaf? Dan nee.
pi_170561370
Tot hoe laat moet je nog, Uniek?

Hier ook aan het werk, al sinds vanmorgen vroeg op kantoor. En ik moet nog wel even. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_170561384
Rechtssociologie af. Nu moet het alleen nog in mn hoofd gestamt. En het liefst binnen 11 dagen. :+

Zo eerst maar eens op zoek naar lunch. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170561401
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:37 schreef Lonaa het volgende:
Rechtssociologie af. Nu moet het alleen nog in mn hoofd gestamt. En het liefst binnen 11 dagen. :+
:D Succes alvast lieverd!
Hoe is het afgelopen met je cijfer van laatst en het hele gedoe bij dat vak eigenlijk? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170561436
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:38 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Succes alvast lieverd!
Hoe is het afgelopen met je cijfer van laatst en het hele gedoe bij dat vak eigenlijk? :*
Dat gedoe duurt nog. :')

Nog geen definitief cijfer, en geen woord van de OU of reactie op klachten of vragen want ze hebben vakantie. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170561489
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat gedoe duurt nog. :')

Nog geen definitief cijfer, en geen woord van de OU of reactie op klachten of vragen want ze hebben vakantie. :')
Heh, balen zeg! Nou, nog even geduld dan maar. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170561519
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, balen zeg! Nou, nog even geduld dan maar. :*
Het is wat het is. Heb besloten me druk te maken over dingen waar ik nog wat aan kan doen, en op dit moment valt dit daar niet onder. Shit happens.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170561525
Uniekie, doe even een ander plaatje joh. Die vieze spierballen. :6
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 april 2017 @ 12:48:38 #18
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170561574
Ik ga straks werken
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_170561805
Een week geleden zat een deel van deze SC in de Efteling luitjes! :7
Tijd gaat hard.
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:06:04 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170561825
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:04 schreef minilot het volgende:
Een week geleden zat een deel van deze SC in de Efteling luitjes! :7
Tijd gaat hard.
Zie je! Dat miste ik! Die gids! Ik maar mijn eigen weg zoeken vandaag..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170561887
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit mobiel maar met dit plaatje is ook niks mis mee.

Nou, ik kąn wel een aantal dingen verzinnen :7

Was een beetje met mijn stamboom bezig en iemand had best veel recente gegevens online gegooid. Zie je weinig, want de meeste mensen hechten aan privacy. Anyway, ik even op facebook kijken of ze er op staan en ja hoor. Stemt forum voor democratie, complottheorieaanhanger (chemtrails, 9/11, tsunami was manmade - die kende ik nog niet) en is anti-vacc. Is dat tegenwoordig gemeengoed of zo, dat je media en wetenschap niet meer gelooft en dan maar achter deze groepen aanloopt? Kom 'ze' steeds vaker tegen 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170561896
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat tegenwoordig gemeengoed of zo, dat je media en wetenschap niet meer gelooft en dan maar achter deze groepen aanloopt? Kom 'ze' steeds vaker tegen 8)7
Daar had ik het pas met vrienden over, het lijkt alsof er steeds meer zijn.
Helaas ook in mijn omgeving.
pi_170561910
Ik wil lekkere dingen eten maar mijn grens is kwijt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:12:45 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170561918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik kąn wel een aantal dingen verzinnen :7

Was een beetje met mijn stamboom bezig en iemand had best veel recente gegevens online gegooid. Zie je weinig, want de meeste mensen hechten aan privacy. Anyway, ik even op facebook kijken of ze er op staan en ja hoor. Stemt forum voor democratie, complottheorieaanhanger (chemtrails, 9/11, tsunami was manmade - die kende ik nog niet) en is anti-vacc. Is dat tegenwoordig gemeengoed of zo, dat je media en wetenschap niet meer gelooft en dan maar achter deze groepen aanloopt? Kom 'ze' steeds vaker tegen 8)7
Ik heb vorig jaar een groot stuk stamboom uitgepluisd maar ben bij de naar Canada gemigreerde tak gestopt. Christelijk fundamentalisme met een nare dreigende ondertoon. Zelfs in hun mailcontact dwingend tot religieuze plichten e.d.

Toen ik vervolgens de NL tak maar verder ging uitpluizen bleken de stambomen van 3 familie wel heel erg vaak op te duiken :o
Een wonder dat ik geen horrelvoet oid heb ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170561951
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:11 schreef Sarabi het volgende:

Daar had ik het pas met vrienden over, het lijkt alsof er steeds meer zijn.
Helaas ook in mijn omgeving.
En er valt ook niet echt mee te praten, is mijn idee. Ik sta gewoon met de mond vol tanden als mensen dat soort dingen uitkramen en roepen dat 'wij' sheeple zijn omdat we wetenschap vertrouwen. Maar het breidt zich ook gewoon uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:16:20 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170561960
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een groot stuk stamboom uitgepluisd maar ben bij de naar Canada gemigreerde tak gestopt. Christelijk fundamentalisme met een nare dreigende ondertoon. Zelfs in hun mailcontact dwingend tot religieuze plichten e.d.

Toen ik vervolgens de NL tak maar verder ging uitpluizen bleken de stambomen van 3 familie wel heel erg vaak op te duiken :o
Een wonder dat ik geen horrelvoet oid heb ;)
Inteelt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170561967
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En er valt ook niet echt mee te praten, is mijn idee. Ik sta gewoon met de mond vol tanden als mensen dat soort dingen uitkramen en roepen dat 'wij' sheeple zijn omdat we wetenschap vertrouwen. Maar het breidt zich ook gewoon uit.
Klopt, ik heb ook echt geen idee wat ik dan meer moet zeggen. Je mag best kritisch tegenover de wetenschap staan (juist goed) maar dit gaat echt 100x verder.
Vind het wel 'eng' omdat die mensen uit mijn omgeving zich nu gaan voortplanten en dus ook niet gaan vaccineren.
pi_170561969
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik kąn wel een aantal dingen verzinnen :7

Was een beetje met mijn stamboom bezig en iemand had best veel recente gegevens online gegooid. Zie je weinig, want de meeste mensen hechten aan privacy. Anyway, ik even op facebook kijken of ze er op staan en ja hoor. Stemt forum voor democratie, complottheorieaanhanger (chemtrails, 9/11, tsunami was manmade - die kende ik nog niet) en is anti-vacc. Is dat tegenwoordig gemeengoed of zo, dat je media en wetenschap niet meer gelooft en dan maar achter deze groepen aanloopt? Kom 'ze' steeds vaker tegen 8)7
Zie het ook vrij veel gebeuren, zodra media/overheid/wetenschap langskomt gaan ze meteen er vanuit dat het gelogen is. En zowel door de mensen die, in navolging van Wilders, de elite de schuld van alles geven als uiterst linkse mensen. Heel apart, die zijn t roerend met elkaar eens, maar dat moet je niet zeggen tegen ze _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:17:03 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170561972
Mini, jij bent modje, je kunt toch gewoon zelf een passend plaatje fixen? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:17:43 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170561976
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Inteelt?
Ahja jij kon dat direct zien?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170561984
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:12 schreef fietsie het volgende:

Ik heb vorig jaar een groot stuk stamboom uitgepluisd maar ben bij de naar Canada gemigreerde tak gestopt. Christelijk fundamentalisme met een nare dreigende ondertoon. Zelfs in hun mailcontact dwingend tot religieuze plichten e.d.

Toen ik vervolgens de NL tak maar verder ging uitpluizen bleken de stambomen van 3 familie wel heel erg vaak op te duiken :o
Een wonder dat ik geen horrelvoet oid heb ;)
Oh ja, de reli-tak van mij zit in Australiė :D We hadden het er in het BzV topic al over dat emigranten vaak meer aan hun religie klampen dan de 'thuisblijvers'. Dat zie je denk ik ook bij de allochtonen in Nederland en is dus helemaal niet iets raars.

Ik heb ook wat familiebanden die door elkaar lopen :X Ben ook soms met bepaalde mensen via verschillende takken verwant.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170561991
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:16 schreef Sarabi het volgende:

Klopt, ik heb ook echt geen idee wat ik dan meer moet zeggen. Je mag best kritisch tegenover de wetenschap staan (juist goed) maar dit gaat echt 100x verder.
Vind het wel 'eng' omdat die mensen uit mijn omgeving zich nu gaan voortplanten en dus ook niet gaan vaccineren.
Zelfde hier :Y Allemaal kinderen die nergens om gevraagd hebben en geen vaccinaties krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:19:33 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170562002
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja jij kon dat direct zien?
Dat beschrijf je toch of lees ik nou verkeerd? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:21:18 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170562036
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfde hier :Y Allemaal kinderen die nergens om gevraagd hebben en geen vaccinaties krijgen.
Nou is het moeilijk overleggen met een kwijlende wurm maar ik snap je punt.

Recht op eigen beschikking of hoe dat heet, ja... Maar ja.... Wel moeilijk punt

Bij ons komt je kind de crčche niet in zonder vaccinaties, vind ik een goed punt ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170562077
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:21 schreef Molo het volgende:

Nou is het moeilijk overleggen met een kwijlende wurm maar ik snap je punt.

Recht op eigen beschikking of hoe dat heet, ja... Maar ja.... Wel moeilijk punt

Bij ons komt je kind de crčche niet in zonder vaccinaties, vind ik een goed punt ^O^
Ja, snap het standpunt van de crčche volkomen. Maar ouders van dat soort kinderen zullen het wel weer als teken zien dat 'de hele wereld tegen ze is'. Of zoiets raars.

Een vriendin vertelde me een tijdje terug ook al dat er op hun school zoveel kinderen niet ingeėnt waren. Dat is een Montessorischool.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170562121
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Inteelt?
moest je dat nog vragen, tuurlijk bedoelt ie dat!! ;)
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:27:05 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170562124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, snap het standpunt van de crčche volkomen. Maar ouders van dat soort kinderen zullen het wel weer als teken zien dat 'de hele wereld tegen ze is'. Of zoiets raars.

Een vriendin vertelde me een tijdje terug ook al dat er op hun school zoveel kinderen niet ingeėnt waren. Dat is een Montessorischool.
De crčche is alleen voor ziekenhuismedewerkers dus dat scheelt behoorlijk in dat gedoe.
Maar klopt ja, hoe meer je uitlegt, hoe duidelijker voor hen is dat het evil en opgelegd is van de reptillians ofzo

Had het daar laatst met een psychiater over. Als je te weinig uitlegt hebben mensen te weinig kennis om een keuze te maken en doen daarom niet altijd 'het slimste', maar als je tevéél uitlegt, worden mensen wantrouwend en angstig en gaan ze om die reden om niet altijd 'het slimste' doen.

Fascinerend toch maar weer O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:28:01 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_170562143
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, de reli-tak van mij zit in Australiė :D We hadden het er in het BzV topic al over dat emigranten vaak meer aan hun religie klampen dan de 'thuisblijvers'. Dat zie je denk ik ook bij de allochtonen in Nederland en is dus helemaal niet iets raars.

Ik heb ook wat familiebanden die door elkaar lopen :X Ben ook soms met bepaalde mensen via verschillende takken verwant.
Verbaast me niets. Dit was vroeger namelijk geen enkel probleem. En vaak kwam men het dorp/stad niet uit en als het jeukt moet je toch wat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:28:05 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170562144
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, de reli-tak van mij zit in Australiė :D We hadden het er in het BzV topic al over dat emigranten vaak meer aan hun religie klampen dan de 'thuisblijvers'. Dat zie je denk ik ook bij de allochtonen in Nederland en is dus helemaal niet iets raars.

Ik heb ook wat familiebanden die door elkaar lopen :X Ben ook soms met bepaalde mensen via verschillende takken verwant.
Ja dat laatste ja.. Ben nu bezig met mijn moeders kant van de stamboom; daar is gelukkig een oud-oom ook mee bezig dus kan wat sneller.

Aan mijn vaders kant ben ik nu terug tot 1705
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170562202
Van mijn vaders kant is er ook iemand gaan pluizen en dat ziet er heel ingewikkeld uit, omdat er diverse schrijfwijzes zijn.
En de man die dat allemaal uitzoekt ziet ons (nederlanders die komen van dezelfde stamouder uit 1300 nogwat) als directe familie. Laatst kreeg ik een gerriteerd mailtje dat ik (en anderen uit nederland) niet genoeg reageerden en met nieuwe feiten kwamen.


@molo, dat lijkt me zeer verstandig van de creche. Je kunt toch geen risico lopen met die kleintjes. Erg genoeg als je niet vaccineren aan je eigen kind dat ziek geworden is moet uitleggen, maar een kind van een ander? Zoek dan maar eeb vaccinatievrije creche
We have far more in common than that which devides us..
pi_170562232
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:27 schreef Molo het volgende:

De crčche is alleen voor ziekenhuismedewerkers dus dat scheelt behoorlijk in dat gedoe.
Maar klopt ja, hoe meer je uitlegt, hoe duidelijker voor hen is dat het evil en opgelegd is van de reptillians ofzo

Had het daar laatst met een psychiater over. Als je te weinig uitlegt hebben mensen te weinig kennis om een keuze te maken en doen daarom niet altijd 'het slimste', maar als je tevéél uitlegt, worden mensen wantrouwend en angstig en gaan ze om die reden om niet altijd 'het slimste' doen.

Fascinerend toch maar weer O+
En ik maar denken dat je nooit te veel kon uitleggen -O- Dat kan dus prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170562253
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:28 schreef z80 het volgende:

Verbaast me niets. Dit was vroeger namelijk geen enkel probleem. En vaak kwam men het dorp/stad niet uit en als het jeukt moet je toch wat.
:Y familie pa's kant is allemaal Achterhoek en als ze al een partner uit een ander dorp vinden is het vlak bij. Zelfde grotendeels voor mijn moeder, maar daar is wel meer verhuisd en veel binnenschippers die ook schatjes in Amsterdam en dergelijke vonden :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2017 @ 13:36:26 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170562264
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je nooit te veel kon uitleggen -O- Dat kan dus prima.
Ja ergens ook wel logisch als je er over nadenkt, want dan ga je denken 'wat zit hier achter en waaróm hoef ik eigenlijk zo nodig moet bang te zijn voor bijwerkingen??' etc.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170562292
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:28 schreef fietsie het volgende:

Ja dat laatste ja.. Ben nu bezig met mijn moeders kant van de stamboom; daar is gelukkig een oud-oom ook mee bezig dus kan wat sneller.

Aan mijn vaders kant ben ik nu terug tot 1705
Ik heb van moeders' kant een Boye Fockes geboren 1540 en overleden 1596 en getrouwd met Jesel Wymersdr.

Wacht. nog een Albert van Voorhees van moeders' kant geboren in 1505. Voorouder van de grootste Nederlandse familie in de VS.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 13:58:50 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170562619
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je nooit te veel kon uitleggen -O- Dat kan dus prima.
Als mensen iets meer weten/denken te weten gaan ze zelf een mening vormen.

Das met vaccineren toch ook zo? Ze hoogopgeleide accountant lezen een hap en een snap over gevaren van vaccineren en ze hebben direct medische kennis. De nuchtere stratenmaker zegt gewoon "niet janken, erin met die spuit, nooit wat over een dode gehoord"

Ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170562824
Ik weet inmiddels uit ervaring dat wetenschappers zelf ook tamelijk naar ignorant en defensief kunnen zijn tegenover resultaten die niet in hun straatje past. En dat er in de media, ook de niet-sensatiebeluste die echt wel hun best doen, een hele hoop onzin geschreven wordt. Het is haast onmogelijk je goed te informeren.

Van mijn moeders kant ken ik de stamboom tot in ieder geval begin 17e eeuw geloof ik. Maar daar zit een promimente meneer in, dus daar is behoorlijk wat over bekend.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 14:10:59 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170562861
Over stambomen, van vaders kant heb ik een stamboom, op papier.

Deze heb ik ooit gevonden online.
https://jbsijbom.home.xs4(...)s-000002.htm#BM37330

In deze sta ik niet, mijn ouders wel. Moet nog eens uitzoeken of die "toevallig" er in staan of dat er echt in te vinden is wie de opa en oma van m'n moeder zijn en wat daar weer de voorouders van waren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:19:05 #48
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170563081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Isabeau het volgende:

Is dat tegenwoordig gemeengoed of zo, dat je media en wetenschap niet meer gelooft en dan maar achter deze groepen aanloopt? Kom 'ze' steeds vaker tegen 8)7
Ja, want alles wat niet in de gewone media staat is dus een coverup.
Alle bullshit op de rechtsfascistische media is een bewijs dat de reguliere media een links bolwerk is, anders zouden ze er ook wel over berichten.
pi_170563121
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:21:32 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170563167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
Rode curry met biefstuk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170563201
mexicaanse salade, wegens gebrek aan inspiratie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170563229
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
ga schnitzels maken met rosti en geglaceerde worteltjes (weinig kook zin) en de panko staat anders ook maar stof te happen
pi_170563249
Iets met noedels en kastanje champignons.
Nu een Q3 kijken in Sootchi. (?)

Neef heeft zich beziggehouden met stamboom.
Zelf heb ik wel eens met drie onbekenden met dezelfde weinig voorkomende achternaam op de vierkante meter gestaan w/
Wij waren op een (medisch) symposium vanuit diverse disciplines en liepen met badges.
Grappig was dat.

En ik ben benieuwd of we voor morgen mooi weer nog tuinstoelen scoren.
Mn.X kan niet kiezen. What else is new. :W
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 14:26:14 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170563280
Gezien de frequentie van Hendrik(a) en Stefanus m'n opa's kant. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 14:29:35 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170563349
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
1714

(Het nummer van de pizza/shoarmatent)

Ja ik kom van een dorp, waar de eerste zes cijfers van vaste nummers toch hetzelfde zijn en dus niet vermeld hoeven worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170563363
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op de groeigrafiek word ik na 6 maanden steeds meer te dik :+ Overigens gaat de helft van het commentaar van mijn moeder over eten (dat het nooit genoeg is en niet snel genoeg gaat met eten) :') Mijn eerste zinnetje: Ik ook een stukje.

Wat ben je aan het spelen? :D
Lijkt alsof je moeder ook wel wat geobsedeerd was door eten ;) Overigens vertellen mijn ouders over mijn broer ook zulke dingen, dat hij schreeuwde tussen elke hap in bijvoorbeeld. En in zijn fotoboek staat hij als dikke dreumes betrapt als hij een pot eten (weet niet meer wat) in de kast heeft gevonden en er met zijn hand in zit. En die is nooit te dik geweest, begint sinds hij 40er is wat aan te komen maar loopt dat er nu weer vanaf.

We hadden voor logees Rayman gedownload omdat je die multiplayer kunt doen. En nu ben ik hooked :') Maar in dit tempo speel ik het wel in een weekje uit, of het wordt te moeilijk en ik haak af.

Ik ga iets heten wat in de schoonfamilie 'tomatenprut' wordt genoemd: ui, chorizo, tomatenblokjes, paprika, kaasblokjes en veeeel kerrie bij elkaar in één pan. Daar turks brood bij wat je er in kunt dopen. Ook een ideaal en lekker campinggerecht overigens.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170563411
Ik heb zo'n algemeen voorkomende naam (zowel meisjesnaam als getrouwde naam) dat mensen eigenlijk nooit familie zijn als ze hetzelfde heten. Als mensen uit een dorp in de Alblasserwaard komen is de kans wel redelijk aanwezig dat ze ergens familie van mijn moeder zijn. Dat halve dorp is familie van elkaar.
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:37:28 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170563500
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ga ik het lelijke bruine tussenschot op ons balkon azuurblauw schilderen *)
Voor:

Na:

Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170563534
👍 Goeie kleurkeus !
Wat vrolijk !
pi_170563566
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
leuk geworden!!!
pi_170563793
Lekker vrolijk Bloes!

Eens kijken wat de kapper van mijn haar gaat maken, ze krijgt straks de opdracht om iets feestelijks te doen.

Vanavond snel en makkelijk eten: gnocchi, courgette, citroen, creme fraiche.
Spoilers!
pi_170563975
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet inmiddels uit ervaring dat wetenschappers zelf ook tamelijk naar ignorant en defensief kunnen zijn tegenover resultaten die niet in hun straatje past. En dat er in de media, ook de niet-sensatiebeluste die echt wel hun best doen, een hele hoop onzin geschreven wordt. Het is haast onmogelijk je goed te informeren.

Ook zo waar -O- En ik vind het steeds moeilijker om informatie te filteren, want ook ik weet bijna inmiddels niet meer waar ik het precies op moet filteren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:09:21 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170564132
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Wat is een beefcake? Zoiets als meatloaf? Dan nee.
Nee
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beefcake
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:10:56 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170564176
Vaccinatieangst, een mooi bewijs dat veel mensen op school leren hun examen te halen ipv daadwerkelijk wat te begrijpen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170564197
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
Mag dit wel van de welstandscommissie?
pi_170564231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:32 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb zo'n algemeen voorkomende naam (zowel meisjesnaam als getrouwde naam) dat mensen eigenlijk nooit familie zijn als ze hetzelfde heten. Als mensen uit een dorp in de Alblasserwaard komen is de kans wel redelijk aanwezig dat ze ergens familie van mijn moeder zijn. Dat halve dorp is familie van elkaar.
Dus je bent familie van zeefje en minilot (met haar heb je al bijna dezelfde foknickname)
pi_170564357
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
Leuke Mediterraanse Golf(er) sferen!!!
pi_170564432
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
Wat een vrolijkheid, echt heel leuk. De kussens passen er ook heel goed bij.
Wil ook op t balkon maar veul te koud.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:23:49 #69
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170564437
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
Mag dat wel van de welstandscommissie? Kolere hč. (8>
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:26:06 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170564484
Ik vind het er prima uitzien, maar of de WBV dat ook vind is een tweede
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170564495
Hčhč, goed topic dit.
pi_170564502
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het er prima uitzien, maar of de WBV dat ook vind is een tweede
maak je het toch gewoon weer peopbruin, is geen kunststof ofzo
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:27:21 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170564506
Welke welstandscommissie?
En de WBV vindt het allemaal prima. Het liefst verkopen ze de boel meteen als wij er ooit uitgaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170564545
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:27 schreef golfer het volgende:
Welke welstandscommissie?
En de WBV vindt het allemaal prima. Het liefst verkopen ze de boel meteen als wij er ooit uitgaan.
Die nota van Bloemendaal is gewoon 203 pagina's :')
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 15:30:34 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170564577
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoelang dat blijft zitten op betonplex of wat het ook mag zijn :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170564660
Zeikers :W
Er zijn meerdere schotten in een andere kleur geschilderd, niet alleen die van ons :s)
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:36:11 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170564670
Bluezz, mag dat van de wbv? Nu ja, het is al gebeurd natuurlijk, dus dikke vinger. Ik vind het er leuk uitzien. Veel vrolijker dan zo'n bruin scherm. Wie bedenkt het ook om dat bruin te maken. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170564686
Wij zijn niet de enige, de buren op het hoekje, en dat schot zie je vanaf de weg, hebben het al jaren in bijna dezelfde kleur als wij nu.
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:38:12 #79
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170564699
Ik vind zoiets echt heel erg lelijk. Net als je plinten rood schilderen, ook zoiets stoms. Je gaat toch niet de aandacht trekken naar een lelijke afscheiding? Die moet gewoon wegvallen in het geheel.
pi_170564729
Wij hebben paarse plinten en alle deuren zijn oranje. >:)
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:40:45 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170564739
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:38 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind zoiets echt heel erg lelijk. Net als je plinten rood schilderen, ook zoiets stoms. Je gaat toch niet de aandacht trekken naar een lelijke afscheiding? Die moet gewoon wegvallen in het geheel.
Zeker het transgalactisch liftershandboek nooit gelezen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170564750
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:38 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb van moeders' kant een Boye Fockes geboren 1540 en overleden 1596 en getrouwd met Jesel Wymersdr.

Die namen :D
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:41:27 #83
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170564752
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeker het transgalactisch liftershandboek nooit gelezen?
Inderdaad. Alleen gehoord. Maar viel er steeds bij in slaap.
pi_170564776
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:38 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind zoiets echt heel erg lelijk. Net als je plinten rood schilderen, ook zoiets stoms. Je gaat toch niet de aandacht trekken naar een lelijke afscheiding? Die moet gewoon wegvallen in het geheel.
Het is hun afscheiding waar ze zich aan ergeren en dit mooier vinden. En dit is een hele vrolijke oplossing.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:43:46 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170564788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Zeikers :W
Er zijn meerdere schotten in een andere kleur geschilderd, niet alleen die van ons :s)
Ik snap het wel hoor, dat men wil waarschuwen. Huren en dingen aan je huis veranderen is veelal geen goed idee. Het is je eigen huis niet en voor je het weet heb je de eigenaar op je dak die een slaatje wil slaan uit jouw initiatieven met betrekking tot zijn bezit.

Anderzijds: jullie zitten er prima, zijn niet van plan weg te gaan en zo'n balkonscherm kost je ook de kop niet.

Ergo: Het ziet er tof uit Bluezz! _O_ Wat een mooie stek hebben jullie zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 16:03:32 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170565071
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:38 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind zoiets echt heel erg lelijk. Net als je plinten rood schilderen, ook zoiets stoms. Je gaat toch niet de aandacht trekken naar een lelijke afscheiding? Die moet gewoon wegvallen in het geheel.
Net als mensen met een grote of gekke neus die een neus piercing hebben
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 16:04:37 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170565087
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is hun afscheiding waar ze zich aan ergeren en dit mooier vinden. En dit is een hele vrolijke oplossing.
Het is juist niet hun afscheiding ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170565138
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik snap het wel hoor, dat men wil waarschuwen. Huren en dingen aan je huis veranderen is veelal geen goed idee. Het is je eigen huis niet en voor je het weet heb je de eigenaar op je dak die een slaatje wil slaan uit jouw initiatieven met betrekking tot zijn bezit.

Anderzijds: jullie zitten er prima, zijn niet van plan weg te gaan en zo'n balkonscherm kost je ook de kop niet.

Ergo: Het ziet er tof uit Bluezz! _O_ Wat een mooie stek hebben jullie zo.
Je mag als huurder echt steeds meer veranderen (en het zo laten als je vertrekt), daar zijn verhuurders steeds soepeler in geworden. Al helemaal als het iets betreft wat gewoon geschilderd is en desnoods weer in een andere kleur terug gebracht kan worden.

Ik vind het een verbetering :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170565169
Gut, nu ik er zo over denk. Anthraxx, jullie hadden een hele muur weg gebroken in jullie eerste huurhuis. Moest je dat herstellen, was het zo prima of wat is er gebeurd toen jullie vertrokken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 16:12:38 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170565209
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Gut, nu ik er zo over denk. Anthraxx, jullie hadden een hele muur weg gebroken in jullie eerste huurhuis. Moest je dat herstellen, was het zo prima of wat is er gebeurd toen jullie vertrokken?
Dat lijkt me typisch iets wat je met toestemming van de verhuurder verandert, dus dan hoef je het denk ik ook niet terug veranderen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170565236
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat lijkt me typisch iets wat je met toestemming van de verhuurder verandert, dus dan hoef je het denk ik ook niet terug veranderen.
kom je daar nou bij, je hebt zeker nog nooit gehuurd?
pi_170565268
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je mag als huurder echt steeds meer veranderen (en het zo laten als je vertrekt), daar zijn verhuurders steeds soepeler in geworden. Al helemaal als het iets betreft wat gewoon geschilderd is en desnoods weer in een andere kleur terug gebracht kan worden.

Ik vind het een verbetering :Y
Nou, wat mag ligt volgens mij aan de verhuurder. Verhuurder van t appartement van mijn vader wilde dat de boiler weggehaald werd, zo'n 80 literboiler. We mochten niet met de nieuwe bewoners overleggen of die m wilden hebben, ding moest weg en de nieuwe bewoners moesten een nieuwe aanschaffen.
De zonneschermen hadden we graag laten hangen (5 jaar oud), mocht ook niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170565287
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

kom je daar nou bij, je hebt zeker nog nooit gehuurd?
Zie mijn post, de ene verhuurder is makkelijker dan de ander.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170565295
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zie mijn post, de ene verhuurder is makkelijker dan de ander.
als jij die muur weghaald of een nieuwe keuken/badkamer whatever plaatst is geen probleem, woirdt het pas als je de huuropzegd eventueel.....verder hebben ze op dat moment er niks over te zeggen gewoon *binnen ieg*
pi_170565298
Hier hebben wij echt heel veel overgenomen; afzuigkap, groot zonnescherm achter, rolgordijntjes in de slaapkamers en alle laminaat/parket in het hele huis behalve de woonkamer.
pi_170565450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Hier hebben wij echt heel veel overgenomen; afzuigkap, groot zonnescherm achter, rolgordijntjes in de slaapkamers en alle laminaat/parket in het hele huis behalve de woonkamer.
Dat hadden de nieuwe bewoners zo mogen hebben, parket zag er prima uit, zonnerscherm (electrisch) was prima, boiler ook. Wij hoefden er echt geen geld voor. Maar t mocht niet.
Toen ik 20 jaar geleden uit mijn huurhuis ging, hoefde ik een kozijn met deur ook niet terug te zetten. Wel de vloerbedekking eruit (maar dat was ook nodig, totaal vernield door de kat)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 april 2017 @ 16:27:57 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170565456
Ola :W

Gezien: Casa Batllo, Picasso museum en het Chocolademuseum. Nu uurtje rust en dan al eten, want om 2045u naar Espanyol - FC Barcelona. :)
En dat is nog wel een klein uurtje die kant op.

Straks wrs een snelle hap bij de Japanner om de hoek.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:29:20 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170565488
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:27 schreef borisz het volgende:
Ola :W

Gezien: Casa Batllo, Picasso museum en het Chocolademuseum. Nu uurtje rust en dan al eten, want om 2045u naar Espanyol - FC Barcelona. :)
En dat is nog wel een klein uurtje die kant op.

Straks wrs een snelle hap bij de Japanner om de hoek.
Veel gedaan dus .
Leuk, die wedstrijd straks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:30:06 #99
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170565509
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Gut, nu ik er zo over denk. Anthraxx, jullie hadden een hele muur weg gebroken in jullie eerste huurhuis. Moest je dat herstellen, was het zo prima of wat is er gebeurd toen jullie vertrokken?
Klopt, die moest ook gewoon terug :). Dat hebben we laten doen en het heeft nog wel wat gezeur opgeleverd, want het was niet zoals het zou moeten volgens de WBV.
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:32:48 #100
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170565563
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat lijkt me typisch iets wat je met toestemming van de verhuurder verandert, dus dan hoef je het denk ik ook niet terug veranderen.
Zou ik niet aanraden. Stel dat ze nee zeggen? Gewoon doen en dan zie je wel als je er weer uit gaat. Gewoon niks zeggen, grote kans dat de verhuurder niet eens weet/ziet dat er iets veranderd is. Zolang het meer goed gedaan is.
pi_170565588
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat hadden de nieuwe bewoners zo mogen hebben, parket zag er prima uit, zonnerscherm (electrisch) was prima, boiler ook. Wij hoefden er echt geen geld voor. Maar t mocht niet.
Toen ik 20 jaar geleden uit mijn huurhuis ging, hoefde ik een kozijn met deur ook niet terug te zetten. Wel de vloerbedekking eruit (maar dat was ook nodig, totaal vernield door de kat)
Ik heb ooit moeten tekenen voor een zwart-wit geblokte geplakte linoleum vloer in een oud huurhuisje in Utrecht.
Dat was volgens de wbv een verbetering/egalisering van de vloer... ik was allang blij met dat hele huisje dus, hop, maar gedaan.
Gelukkig stond het goed beschreven, want de mensen die na mij in dat huisje kwamen, vielen enorm over die vloer! :D (en terecht, ik had er een groot kleed over liggen)
Ik ga die foto ff opzoeken :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 april 2017 @ 16:36:28 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170565639
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Veel gedaan dus .
Leuk, die wedstrijd straks.
Het eerste wat ik voor deze trip had geregeld waren de voetbaltickets :P. Doordat ik zag dat het deze wedstrijd was werd de vakantiekeuze ook Barcelona :+. Ik wilde rond deze tijd naar een stad in Zuid-Europa en Barcelona werd het dus vanwege de Derby Catala.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170565701
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:32 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Zou ik niet aanraden. Stel dat ze nee zeggen? Gewoon doen en dan zie je wel als je er weer uit gaat. Gewoon niks zeggen, grote kans dat de verhuurder niet eens weet/ziet dat er iets veranderd is. Zolang het meer goed gedaan is.
dat idd
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:54:51 #104
63722 z80
I fink you freaky
pi_170566025
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
De bedoeling was streetfood hier in Kleve. Maar zoals verwacht een plein met verschillende hamburger tenten voor de hoofdprijs. Zwart broodje formaat dubbele tov de md, groenvoer, stukje vlees ter grote van een standaard bigmac en weer een lading groenvoer. Special prijs 8Euro.
Stond ook een tentje met Korea stijl worstjes met kimchi. Maar zonder de peper en de kimchi uit een blik.
Thuis maar een bak pasta met zelfgemaakte saus gegeten. Beviel een stuk beter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 16:55:41 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170566045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:32 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Zou ik niet aanraden. Stel dat ze nee zeggen? Gewoon doen en dan zie je wel als je er weer uit gaat. Gewoon niks zeggen, grote kans dat de verhuurder niet eens weet/ziet dat er iets veranderd is. Zolang het meer goed gedaan is.
En dan blijkt het ineens een dragende muur :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170566065
Mijn oude Utregse kleine huurhuisje.
Ik heb hier net na mijn scheiding in 98 gewoond van 99 tot 04.
Waar de vloer dus een verbetering was :D (de gele muren waren niet van het roken, gewoon verruf *) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:01:40 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170566159
Ragu voor de pasta staat al vanaf 13:30 te pruttelen en is nu bijna helemaal ingekookt. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:04:13 #108
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170566208
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En dan blijkt het ineens een dragende muur :D
Grapjas. ;(
pi_170566263
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En dan blijkt het ineens een dragende muur :D
je bent toch geen kneus
pi_170566271
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oude Utregse kleine huurhuisje.
Ik heb hier net na mijn scheiding in 98 gewoond van 99 tot 04.
Waar de vloer dus een verbetering was :D (de gele muren waren niet van het roken, gewoon verruf *) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had het erger in mn hoofd...valt best mee
en bekend uitzicht ;)
pi_170566324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:07 schreef liedetector het volgende:

[..]

had het erger in mn hoofd...valt best mee
en bekend uitzicht ;)

Dat dacht ik ook. En gele muren, daar begon ik in dit huis ook mee ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 29-04-2017 17:20:32 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_170566440
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:30 schreef Anthraxx het volgende:

Klopt, die moest ook gewoon terug :). Dat hebben we laten doen en het heeft nog wel wat gezeur opgeleverd, want het was niet zoals het zou moeten volgens de WBV.
Ik zou hier zo'n zelfde muur wel willen verwijderen tussen twee slaapkamers in :7 Nu twee best kleine kamers en 1 grote zou veel fijner zijn. Maar ja, geen idee of het een draagmuur oid is en geen idee hoe je dat moet afwerken. Ik zag in de folder omtrent eigen verbouwingen staan dat je wel muren mag uitbreken, maar dat dat in overleg moet. Dus het kąn soms wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170566505
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben paarse plinten en alle deuren zijn oranje. >:)
Haha...wij zijn geslaagd met een rode en blauwe terrasstoel met toevallig ook nog dezelfde kussentjes.
Hoera.hoera.hoera. w/
pi_170566506
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou hier zo'n zelfde muur wel willen verwijderen tussen twee slaapkamers in :7 Nu twee best kleine kamers en 1 grote zou veel fijner zijn. Maar ja, geen idee of het een draagmuur oid is en geen idee hoe je dat moet afwerken. Ik zag in de folder omtrent eigen verbouwingen staan dat je wel muren mag uitbreken, maar dat dat in overleg moet. Dus het kąn soms wel.
kan altijd en veel flats werd het dan ook van bv een 4 standaard een 3 kamer als het gebeurd was omdat er dan gewoon echt iets geks gedaan was om extra slaapkamer te maken (vaak veel glas en houten skelet ipv echt een muur (en ja ook wel eens zoiets terug moeten plaatsten...jammer dan)
pi_170566576
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:18 schreef liedetector het volgende:

kan altijd en veel flats werd het dan ook van bv een 4 standaard een 3 kamer als het gebeurd was omdat er dan gewoon echt iets geks gedaan was om extra slaapkamer te maken (vaak veel glas en houten skelet ipv echt een muur (en ja ook wel eens zoiets terug moeten plaatsten...jammer dan)
Wij hebben 3 slaapkamers en zijn maar met z'n tweeėn natuurlijk. De grotere slaapkamer ligt aan de drukke straatkant en daar slapen we dus juist niet. Maar een grote slaapkamer zou ik wel weer prettig vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170566631
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben 3 slaapkamers en zijn maar met z'n tweeėn natuurlijk. De grotere slaapkamer ligt aan de drukke straatkant en daar slapen we dus juist niet. Maar een grote slaapkamer zou ik wel weer prettig vinden.
wat voor muur heb je dan?
pi_170566670
Zou het haar / kapsel van lucky al zitten?

Anthraxx...dat huis van jullie zou ik ook enorm naar uitkijken als het voor ons was w/
Ik ben zó benieuwd naar binnen en wat jullie ervan maken.

Ha en Bloes...in U had je al lundia w/
pi_170566671
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:18 schreef liedetector het volgende:

[..]

kan altijd en veel flats werd het dan ook van bv een 4 standaard een 3 kamer als het gebeurd was omdat er dan gewoon echt iets geks gedaan was om extra slaapkamer te maken (vaak veel glas en houten skelet ipv echt een muur (en ja ook wel eens zoiets terug moeten plaatsten...jammer dan)
In mijn vorige huis had ik dat weggehaald en had een woon en eetkamer ipv een extra slaapkamer.

En Isa, even kloppen op de muur naast de voordeur (dragend) en dan op de muur die je eruit wil. Hoort dat holler is het vrijwel zeker niet dragend.
En je kunt de wbv vragen om te helpen. Mijn zus kreeg de vaatwasser van mijn ouders, maar daar moest wel eea voor gedaan worden en de wbv gaf aan welke installateurs dat mochten doen en dan was t ok.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:34:52 #119
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170566918
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:25 schreef AnneX het volgende:
Zou het haar / kapsel van lucky al zitten?

Anthraxx...dat huis van jullie zou ik ook enorm naar uitkijken als het voor ons was w/
Ik ben zó benieuwd naar binnen en wat jullie ervan maken.

Ha en Bloes...in U had je al lundia w/
Wij gaan morgen weer langs, dus ik zal wat meer foto's maken :).
pi_170567033
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Vanuit de tuin zie je het verschil met de buren vooral:
[ afbeelding ]
Mijn kleur O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170567080
Ben zo duizelig en slap. Had buiten het idee dat ik flauw ging vallen (overigens nog nooit gebeurd dus was al onwaarschijnlijk).
Maar nu nog geen fatsoenlijk avondeten in huis en wil echt geen stap meer zetten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170567098
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
ik wist ook niks maar het wordt rest van koolsalade van lunch met broodje hamburger
pi_170567186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond luitjes? Ik ben volkomen inspiratieloos.
Gevulde paprika uit de oven (schop mezelf nu naar de keuken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170567252
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben zo duizelig en slap. Had buiten het idee dat ik flauw ging vallen (overigens nog nooit gebeurd dus was al onwaarschijnlijk).
Maar nu nog geen fatsoenlijk avondeten in huis en wil echt geen stap meer zetten.
Kun je bestellen?
Wat raar van duizelig enzo. Ben je bekend met lage bloeddruk.
Of ben je aan het hyperen? Pffffft. Uitademen.
pi_170567298
Blijdorp was superleuk!
pi_170567300
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben zo duizelig en slap. Had buiten het idee dat ik flauw ging vallen (overigens nog nooit gebeurd dus was al onwaarschijnlijk).
Maar nu nog geen fatsoenlijk avondeten in huis en wil echt geen stap meer zetten.
Pas je wel even op? Even tegen de buren zeggen dat je niet zo lekker bent, dan kunnen ze je in de gaten houden.

En eten, iets laten bezorgen?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:03:31 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170567595
Elfia was mwoah. Eerst zon dat was heerlijk daarna steeds kouder. Had gelukkig wel mn groepje maar het was zonder cosplay gewoon best saai. Nu moe in de trein want ex vond dat ie niet naar huis hoefde. :')
pi_170567603
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben zo duizelig en slap. Had buiten het idee dat ik flauw ging vallen (overigens nog nooit gebeurd dus was al onwaarschijnlijk).
Maar nu nog geen fatsoenlijk avondeten in huis en wil echt geen stap meer zetten.
Enig idee wat de reden kan zijn dat je zo slap en duizelig bent? Als het na iets eten aanhoudt anders een arts bellen een idee? En ja, wat de anderen al zeiden is iets bestellen misschien handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:08:16 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170567731
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb van moeders' kant een Boye Fockes geboren 1540 en overleden 1596 en getrouwd met Jesel Wymersdr.

Wacht. nog een Albert van Voorhees van moeders' kant geboren in 1505. Voorouder van de grootste Nederlandse familie in de VS.
U is van groot genenrijkdom dus :) Qua populatie-verspreiding :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:10:47 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170567805
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:03 schreef gcjoel het volgende:
Elfia was mwoah. Eerst zon dat was heerlijk daarna steeds kouder. Had gelukkig wel mn groepje maar het was zonder cosplay gewoon best saai. Nu moe in de trein want ex vond dat ie niet naar huis hoefde. :')
Was dat vandaag? Elfia? Want dan is er hier in huis iemand vergeten in haar agenda te kijken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:11:21 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170567817
*O* *O* *O* Crock-Pot *O* *O* *O*

Binnenpan even in een sopje nu. Dan eens kijken wat ik er vanavond nog mee ga potteren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:12:05 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170567836
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170567877
Dat je helemaal terug kunt gaan tot de Middeleeuwen vind ik heel bijzonder.
Net als Lubach de laatste keer in Verborgen Verleden ( teevee)
Die wist een vaag verhaal dat er afstamming van Floris V zou...zijn ( anno 1296).
Het bleek een verhaal met een kern van waarheid.
En ja hoor, de onderzoeker stond er zelf van te kijken!

Dat zo'n verhaal dus al eeuwen lang wordt doorverteld. _O_ ( en vager wordt)

Nou, omdat jullie ernaar vragen 😎 wil ik ook wel even delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:19:29 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170568014
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Was dat vandaag? Elfia? Want dan is er hier in huis iemand vergeten in haar agenda te kijken...
ja dat is dit weekend
pi_170568131
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:13 schreef AnneX het volgende:
Dat je helemaal terug kunt gaan tot de Middeleeuwen vind ik heel bijzonder.
Net als Lubach de laatste keer in Verborgen Verleden ( teevee)
Die wist een vaag verhaal dat er afstamming van Floris V zou...zijn ( anno 1296).
Het bleek een verhaal met een kern van waarheid.
En ja hoor, de onderzoeker stond er zelf van te kijken!

Dat zo'n verhaal dus al eeuwen lang wordt doorverteld. _O_ ( en vager wordt)

Nou, omdat jullie ernaar vragen 😎 wil ik ook wel even delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, ook zo lekker vrolijk. Ik wil dat niet bij mezelf maar kan bij een ander daar zo van genieten :Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_170568166
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:11 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* *O* Crock-Pot *O* *O* *O*

Binnenpan even in een sopje nu. Dan eens kijken wat ik er vanavond nog mee ga potteren.
http://www.cookincanuck.c(...)ken-recipe-crockpot/
Misschien heb je niet alles in huis maar dit is echt een aanrader.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:38:29 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170568319
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

http://www.cookincanuck.c(...)ken-recipe-crockpot/
Misschien heb je niet alles in huis maar dit is echt een aanrader.
Thnx. En Hoisin klinkt als iets wat in de kast staat.

Overigens wordt draadjesvlees gewoon poging 1 om de simpele reden dat ik gister al de laatste vage hoemp koe uit de vriezer te ontdooien heb gelegd.

[ Bericht 9% gewijzigd door fietsie op 29-04-2017 18:50:15 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170568407
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:13 schreef AnneX het volgende:


Nou, omdat jullie ernaar vragen 😎 wil ik ook wel even delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze leuk!!
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:59:44 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170568739
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben zo duizelig en slap. Had buiten het idee dat ik flauw ging vallen (overigens nog nooit gebeurd dus was al onwaarschijnlijk).
Maar nu nog geen fatsoenlijk avondeten in huis en wil echt geen stap meer zetten.
Thuisbezorgd.nl en als het na het eten nog steeds zo'n slappe boel is even een dokter bellen?

/spuitelf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170568929
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:08 schreef fietsie het volgende:

U is van groot genenrijkdom dus :) Qua populatie-verspreiding :)
Ja, grote gezinnen :7

Incl. berucht Voorhees nageslacht O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker vrolijke kleuren, Anne ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2017 @ 19:13:30 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170568982
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, grote gezinnen :7

Incl. berucht Voorhees nageslacht O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ben jij zo ver terug gekomen? Echt naar de archieven geweest?

Ik gebruik zelf FamilySearch, en had wel wat verwacht van hun database,maar tot nu toe valt dat tegen...

Ordinaire moestuin-spam-cross-verwijzing: F&F / Het Moestuintopic #23 Met netten, pissebedden en zomerweer!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170570052
Ik verveelde me en ben overexcited dus m'n tasje voor maandag al gepakt :') van mij mocht het wel al 24uur later zijn :+
pi_170570651
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik verveelde me en ben overexcited dus m'n tasje voor maandag al gepakt :') van mij mocht het wel al 24uur later zijn :+
He, wij willen graag morgen genieten van lekker weer :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:20:26 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170570753
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 20:21:15 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170570786
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
Oeps. Groot probleem?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:22:19 #146
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170570825
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
Ooooh, mijn nachtmerrie. Sterkte.
pi_170570869
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
r
Oh bah, wat ellendig voor je. Sterkte
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:23:31 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170570876
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
-knuf- Sterkte. Dat soort dingen zuigen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170570931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
onee what happened? Fouten maakt iedereen, begrijp zo erg dat je ervan baalt. Sterkte, komt goed :*

Ik denk idd bloeddruk AnneX, thanks. Die is al zo'n 3-4 jaar best laag geweest maar de duizeligheid was al een half jaar voorbij. Dokter zei laatste keer dat in de zomermaanden m'n bloeddruk het laagst is. Misschien komt dat nu weer. En ik vergeet ook dat ik ijzer, magnesium, vit d en b12 tekort heb.

Heb gegeten (had al kaasbroodje gehaald en nog instant noodles erbij uit de gangkast, super diner :')) en stilzitten op de bank helpt.

Nu naar de buurvrouw; bijkletsen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170571217
Hou je die vit. tekorten nog wel bij met injecties/pillen FFT? Sterkte ermee!
pi_170571275
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
Oh maar fouten maken doen we allemaal toch? Is het heel heel erg? Zijn er mensen dood? Gewond?

Ik heb ook wel een paar missertjes op mijn werk gehad in het verleden, vaak wel met gevolgen voor de patiėnten, niet levensbedreigend maar rot. En het blijft zo hangen in je systeem ook :(
pi_170571509
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

He, wij willen graag morgen genieten van lekker weer :D
ik heb morgen niks gepland dus wordt toch saai ;( maar gun jullie wel 'n mooie dag hoor


En uniek, wat rot zeg, hopelijk valt 't uiteindelijk mee
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:51:50 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170571558
Boh. Nooit geweten dat het bestond. Een ei-onttopper.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:56:13 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170571650
Freak & Geeks op hier overigens, Netflix. Best geinig. 80's.

O+ Linda Cardellini O+

[ Bericht 65% gewijzigd door fietsie op 29-04-2017 21:04:19 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:06:33 #155
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170571885
Hilarisch Amerikaans programma op TLC.
Na 3 minuten lag ik al onder de tafel.
Submissive wives' guide to marriage! _O-

[ Bericht 46% gewijzigd door RobinOok op 29-04-2017 21:12:00 ]
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:13:49 #156
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170572062
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:51 schreef fietsie het volgende:
Boh. Nooit geweten dat het bestond. Een ei-onttopper.
Meerdere soorten zelfs. Ik heb er twee. :P
En ik eet nooit eitjes. _O-
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:14:23 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170572075
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:06 schreef RobinOok het volgende:
Submissive wives' guide to marriage! _O-
Klinkt als verplicht materiaal voor op de middelbare school ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:20:40 #158
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170572246
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Klinkt als verplicht materiaal voor op de middelbare school ;)
In Amerika ja, direct na de les "we blijven allemaal maagd tot het huwelijk" en "alle drugs is slecht".
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:10:34 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170573565
Best leuk dit

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170573611
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk...
Dat wordt op het matje komen godver... Ze hebben nu een probleem en ik ook.
Ik ga een potje janken
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:32:54 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170574084
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:06 schreef RobinOok het volgende:
Hilarisch Amerikaans programma op TLC.
Na 3 minuten lag ik al onder de tafel.
Submissive wives' guide to marriage! _O-
Snel succes dus die cursus, drie minuten en je wist je plek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:33:33 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170574100

Kreeg net een heel lief cadeautje, gesigneert en wel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170574150
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg net een heel lief cadeautje, gesigneert en wel
Gesigneert :')
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:40:12 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170574282
Net de reet van zo'n barebacking bear _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170574313
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:40 schreef Molo het volgende:
Net de reet van zo'n barebacking bear _O-
Nijgt naar een bewussie inderdaad :o
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:41:59 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170574329
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:40 schreef Molo het volgende:
Net de reet van zo'n barebacking bear _O-
Had je het licht weer aan in de darkroom?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170574361
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Had je het licht weer aan in de darkroom?
Molo is een vrouwfiguur toch?
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:43:40 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170574368
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Had je het licht weer aan in de darkroom?
Ik doe alleen aan gloryholes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:43:57 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170574373
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Molo is een vrouwfiguur toch?
En die kunnen niet naar darkrooms?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170574376
Wat een kutsfeer en opmerkingen toch hier in deze sc de hele tijd, de afgelopen tijd.
Weet je wat, ik hou het hier voor gezien, echt echt geen zin meer om dit soort dingen te lezen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:45:40 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170574402
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg net een heel lief cadeautje, gesigneert en wel
Leuk.
Van Nel haarzelf?
Ze zijn toch gestopt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170574406
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat een kutsfeer en opmerkingen toch hier in deze sc de hele tijd, de afgelopen tijd.
Weet je wat, ik hou het hier voor gezien, echt echt geen zin meer om dit soort dingen te lezen.
-O- maar begrijp je wel
pi_170574407
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

En die kunnen niet naar darkrooms?
Hahaha, ik zou het echt niet weten. Serieus niet.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:48:03 #174
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170574462
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk.
Van Nel haarzelf?
Ze zijn toch gestopt?
Ja, eind vorig jaar. Haar partner wilde stoppen met werken, is niet meer de jongste, zij zoekt een restaurant om te werken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170574558
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat een kutsfeer en opmerkingen toch hier in deze sc de hele tijd, de afgelopen tijd.
Weet je wat, ik hou het hier voor gezien, echt echt geen zin meer om dit soort dingen te lezen.
Heel jammer maar begrijpelijk. Ik verbaas me daar ook over, waarom? Piet geeft aan dat hij blij is met een leuk cadeau en daar komt weer vuilspuiterij
We have far more in common than that which devides us..
pi_170574591
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel jammer maar begrijpelijk. Ik verbaas me daar ook over, waarom? Piet geeft aan dat hij blij is met een leuk cadeau en daar komt weer vuilspuiterij
We mogen toch wel vaststellen dat het een hoogst opmerkelijke foto voor een cover is.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:54:46 #177
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170574655
Lijkt me superlastig als je zo beļnvloedbaar bent. En er niet tegen kunt als mensen anders zijn of anders reageren.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:54:52 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170574657
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel jammer maar begrijpelijk. Ik verbaas me daar ook over, waarom? Piet geeft aan dat hij blij is met een leuk cadeau en daar komt weer vuilspuiterij
Moderatie hier is te zacht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:55:08 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170574662
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:53 schreef MCH het volgende:

We mogen toch wel vaststellen dat het een hoogst opmerkelijke foto voor een cover is.
Wat is er raar of opmerkeliijk aan een foto van een kont op de cover van een boek dat de titel van kop-tot-kont draagt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170574706
Die epische ik vertrek Tsjechische naaktcamping aflevering is weer voor :D
pi_170574726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is er raar of opmerkeliijk aan een foto van een kont op de cover van een boek dat de titel van kop-tot-kont draagt?
Sex sells denk ik?
pi_170574801
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:54 schreef RobinOok het volgende:
Lijkt me superlastig als je zo beļnvloedbaar bent. En er niet tegen kunt als mensen anders zijn of anders reageren.
Als je t over mij hebt, daar kan ik best tegen, en een goede discussie ga ik zeker niet uit de weg maar waarom met t altijd weer de vunzige kant op gaan. Daar zijn andere fora voor.

Ik wilde meer weten over dit boek, omdat ik wist dat Piet nogal weg was van de kok, maar ik zweeg maar door die opmerkingen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:02:14 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170574886
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:57 schreef MCH het volgende:

Sex sells denk ik?
Het geeft jouw volkomen gestoorde geest al aan als je bij het zien van een kookboek aan seks denkt(met een k en niet met een x, taalverbeteraar). :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170574940
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Het geeft jouw volkomen gestoorde geest al aan als je bij het zien van een kookboek aan seks denkt(met een k en niet met een x, taalverbeteraar). :{w
Was gewoon een grapje omdat Piet mij ook wel eens opgegeven had voor het taalfoutjes topic.
pi_170575010
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Het geeft jouw volkomen gestoorde geest al aan als je bij het zien van een kookboek aan seks denkt(met een k en niet met een x, taalverbeteraar). :{w
'sex sells' is een engelse uitdrukking, dus de Engelse spelling lijkt me terecht.
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:07:56 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170575033
Oh jemig, een grapje, nou nou :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:11:28 #187
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170575130
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:56 schreef MCH het volgende:
Die epische ik vertrek Tsjechische naaktcamping aflevering is weer voor :D
Waarom was de episch? Deze aflevering was het in ieder geval niet. Alles is gewoon goed gegaan en ze zijn er gelukkig.
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:13:39 #188
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170575186
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]


Ik wilde meer weten over dit boek, omdat ik wist dat Piet nogal weg was van de kok, maar ik zweeg maar door die opmerkingen
Ergo, je kunt er niet tegen en je laat je er wel door beļnvloeden.
Maar ik doelde op iedereen die zijn/haar gemoed zo makkelijk laat beļnvloeden.
Dus vooral Bluez op dit moment.
pi_170575192
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:11 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Waarom was de episch? Deze aflevering was het in ieder geval niet. Alles is gewoon goed gegaan en ze zijn er gelukkig.
De originele wel toch. Staat bij velen denk ik in de top 5 van memorabele afleveringen. Naast o.a. die man waarvan heel Nederland behalve hijzelf wist dat hij homo is van dat mooie kasteel in Frankrijk.
  zaterdag 29 april 2017 @ 23:19:52 #190
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170575346
De originele kan ik me niet meer herinneren. Weet ook niet zeker of ik die gezien heb.
pi_170575854
Borisz gespot bij Studio Sport :D
pi_170576002
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ergo, je kunt er niet tegen en je laat je er wel door beļnvloeden.
Maar ik doelde op iedereen die zijn/haar gemoed zo makkelijk laat beļnvloeden.
Dus vooral Bluez op dit moment.

Ik vind het zo jammer, een volkomen normale omslag van een boek met die titel en meteen vunzige opmerkingen erover. Dan vergaat mij de lust (jawel) om er nog iets over te vragen.
Dus ja, die opmerkingen beinvloeden negatief, net zo als heel regelmatig de hardheid van de opmerkingen naar elkaar. Even op je handen zitten en bedenken of je dat werkelijk zo wil zeggen is niets mis mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170576099
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 23:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ergo, je kunt er niet tegen en je laat je er wel door beļnvloeden.
Maar ik doelde op iedereen die zijn/haar gemoed zo makkelijk laat beļnvloeden.
Dus vooral Bluez op dit moment.

Ik loop hier al veel langer mee dan jij. En dit is niet iets van de laatste tijd. Ik erger me kapot hier aan hoe er op elkaar gereageerd wordt. En ik kom op fok omdat ik het leuk vind en betrokkenheid op een normale manier gewend was. Dat is de laatste maanden regelmatig ver te zoeken. Ik vind er gewoon vaak niks meer aan hier, uitzonderingen daargelaten.

Dus niks gemakkelijks beinvloeden, IK vind er niks meer aan, dus IK kom hier niet meer. Zo makkelijk is t. Geen zin om me te ergeren, er zijn belangrijker en veel leukere dingen online te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 30-04-2017 00:03:45 ]
pi_170576317
Rustig af en toe lezen Bluezz en vanzelf weer reageren als je wilt, wanneer en op wie.
Maar blijf hopelijk niet voor altijd weg -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170576570
Goed bijgekletst met de buurvrouw. Ga toch ook maar nog de politie bellen over de buren. Ik hoop dat t niet meer (snel) voorkomt en anders dat ze weggestuurd worden. Maar dat gaat niet zo makkelijk/snel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 30 april 2017 @ 00:31:15 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170576654
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Rustig af en toe lezen Bluezz en vanzelf weer reageren als je wilt, wanneer en op wie.
Maar blijf hopelijk niet voor altijd weg -O-
Intussen zijn er steeds meer oude vaste leuke users die niet meer hier posten omdat de sfeer door een paar lieden gewoon verpest wordt.
Ben bang dat het alleen maar erger wordt zolang die sfeerverpesters niet eens een keer echt aangepakt gaan worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170576686
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed bijgekletst met de buurvrouw. Ga toch ook maar nog de politie bellen over de buren. Ik hoop dat t niet meer (snel) voorkomt en anders dat ze weggestuurd worden. Maar dat gaat niet zo makkelijk/snel.
Ik heb het even gemist, maar heb je overlast van buren momenteel? Fijn overigens dat je je weer wat beter voelt :*

Ik begrijp wat Bluezz bedoelt met nare sfeer af en toe, maar doorgaans zijn dat toch ook de mensen tegen elkaar die wel tegen een stootje kunnen of althans zelf ook meedoen met hier en daar sneren. Maar ja, over alles en nog wat alleen maar kutopmerkingen plaatsen komt wel steeds van dezelfde mensen die vinden dat dat gewoon moet kunnen. Gewoon aardig zijn (of niets zeggen) is denk ik soms gewoon een moeilijker concept dan lekker vals zijn. Want het is maar internet. Of zoiets. Ik ben doorgaans pro-aardig zijn, want het echte leven is regelmatig zelf al kut genoeg :+ En die sneren...die geven me alleen informatie over mensen die ik verder niet hoef te leren kennen.

Mijn tante redt het waarschijnlijk niet nog een week. Besefte deze week dat het de 4e vrouw is die ik ken die aan longkanker lijdt in de afgelopen 3 jaar waarvan er al 3 zijn overleden. Mijn tante is de 'oudste' van de 4 met 63.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 april 2017 @ 00:42:41 #198
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170576767
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Intussen zijn er steeds meer oude vaste leuke users die niet meer hier posten omdat de sfeer door een paar lieden gewoon verpest wordt.
Ben bang dat het alleen maar erger wordt zolang die sfeerverpesters niet eens een keer echt aangepakt gaan worden.
Welke sfeerverpesters zou je graag aangepakt willen hebben, Golfer?
  zondag 30 april 2017 @ 00:43:46 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170576786
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:42 schreef RobinOok het volgende:

Welke sfeerverpesters zou je graag aangepakt willen hebben, Golfer?
Diegenen die alleen maar even hier binnenkomen om wat kut-opmerkingen op anderen te plaatsen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 april 2017 @ 00:44:14 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170576788
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:35 schreef Isabeau het volgende:

Mijn tante redt het waarschijnlijk niet nog een week. Besefte deze week dat het de 4e vrouw is die ik ken die aan longkanker lijdt in de afgelopen 3 jaar waarvan er al 3 zijn overleden. Mijn tante is de 'oudste' van de 4 met 63.
Jeetje. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 april 2017 @ 00:45:20 #201
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170576803
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Diegenen die alleen maar even hier binnenkomen om wat kut-opmerkingen op anderen te plaatsen.
Wie dan?!
Jij zou ook best in dat lijstje passen, maar dat zie jij vast anders.
Dus wie dan?
Jägertrüt? Ik? Piet? Molo? Wie heeft er vandaag de sfeer verziekt?
  zondag 30 april 2017 @ 00:54:54 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170576902
Halloooo :W
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 00:59:06 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170576956
Ik ben weer terug van de bruiloft en de hele dag rennen en vliegen. Ik heb mijn haar eindelijk bevrijd uit de oor tot oor vlecht die de kapper had gemaakt.

Ik heb mijn portie vrouwelijkheid wel weer gehad voor de komende 2 jaar. Foundation, mascara, zelfs fucking oogschaduw. Mijn haar anders dan op een staart en gelakte nagels. En hakken. En ik bleek nog gloss te hebben ook. Moet niet gekker worden met mij.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 00:59:43 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170576964
Bluezz -O-
Spoilers!
pi_170577090
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:35 schreef Isabeau het volgende:


Mijn tante redt het waarschijnlijk niet nog een week. Besefte deze week dat het de 4e vrouw is die ik ken die aan longkanker lijdt in de afgelopen 3 jaar waarvan er al 3 zijn overleden. Mijn tante is de 'oudste' van de 4 met 63.
Sterkte, wat is dat snel gegaan :o Hoe zijn zij en haar man eronder? En wat veel in jouw omgeving, en ook zo jong.
Lie ook al van die ernstig zieke mensen dichtbij.. sterkte :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170577103
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben weer terug van de bruiloft en de hele dag rennen en vliegen. Ik heb mijn haar eindelijk bevrijd uit de oor tot oor vlecht die de kapper had gemaakt.

Ik heb mijn portie vrouwelijkheid wel weer gehad voor de komende 2 jaar. Foundation, mascara, zelfs fucking oogschaduw. Mijn haar anders dan op een staart en gelakte nagels. En hakken. En ik bleek nog gloss te hebben ook. Moet niet gekker worden met mij.
Doe jij ook aan foto's van jezelf op fok? Dan graag :Y Ben benieuwd!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170577291
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben weer terug van de bruiloft en de hele dag rennen en vliegen. Ik heb mijn haar eindelijk bevrijd uit de oor tot oor vlecht die de kapper had gemaakt.

Ik heb mijn portie vrouwelijkheid wel weer gehad voor de komende 2 jaar. Foundation, mascara, zelfs fucking oogschaduw. Mijn haar anders dan op een staart en gelakte nagels. En hakken. En ik bleek nog gloss te hebben ook. Moet niet gekker worden met mij.
Klinkt prachtig! O+ Leuk gehad? Kende je er al wat mensen (naast de bruid natuurlijk)?

quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 01:12 schreef Lot_1 het volgende:

Sterkte, wat is dat snel gegaan :o Hoe zijn zij en haar man eronder? En wat veel in jouw omgeving, en ook zo jong.
Lie ook al van die ernstig zieke mensen dichtbij.. sterkte :*
Ja, verschrikkelijk snel -O- Ze kreeg nog chemo aangeboden, maar dan zou ze waarschijnlijk een maand langer leven met veel ziekenhuisbezoek en dat heeft ze afgeslagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 april 2017 @ 01:31:19 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170577331
Wat vetschrikkelijk Isa :N

Ik kende 2 meiden van het vrijgezellenfeest en de ouders van de bruidegom. J was ziek dus ik stond het eerste uur een beetje awkward de kat uit de boom te kijken maar het is best goedgekomen. Mooie bruid, goede muziek, fantastische bitterballen van La Trappe :9

En nee, geen foto's van mij op Fok ;)
Spoilers!
pi_170577398
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 01:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vetschrikkelijk Isa :N

Ik kende 2 meiden van het vrijgezellenfeest en de ouders van de bruidegom. J was ziek dus ik stond het eerste uur een beetje awkward de kat uit de boom te kijken maar het is best goedgekomen. Mooie bruid, goede muziek, fantastische bitterballen van La Trappe :9

En nee, geen foto's van mij op Fok ;)
Ik vind stiekem bruiloften altijd iets moois hebben. Een soort 'belofte' voor een mooie toekomst (niet dat elke belofte uitkomt, maar de intentie vind ik mooi). Kan ook heel erg genieten van gewoon om me heen kijken. Wel handig dat je al wat mensen kende van het vrijgezellenfeest :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 april 2017 @ 01:41:32 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170577446
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 01:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind stiekem bruiloften altijd iets moois hebben. Een soort 'belofte' voor een mooie toekomst (niet dat elke belofte uitkomt, maar de intentie vind ik mooi). Kan ook heel erg genieten van gewoon om me heen kijken. Wel handig dat je al wat mensen kende van het vrijgezellenfeest :Y
Ik vind dat ook wel ja. Ik ken nauwelijks mensen die trouwen en ik vond het toch wel weer heel leuk om te zien dat iemand zo had uitgepakt bij een klooster en alle perfectie enzo O+

Zeker handig dat ik mensen kende. Zij waren alleen de ceremoniemeesteressen en kenden iedereen dus ze verdwenen om te haverklap. Ze hebben me voorgesteld aan wat mensen dus uiteindelijk had ik wel aanspraak.
Spoilers!
pi_170577464
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 01:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze hebben me voorgesteld aan wat mensen dus uiteindelijk had ik wel aanspraak.
Oooh, wat een goede ceremoniemeesteressen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170578349
Wat leuk, dat je zo hebt uitgepakt: Lucky met kapper en alles. ^O^
Lijkt mij wat onwennig als je het niet gewend bent, met name het haar strak en gloss.

Isa...wat vreselijk naar voor je tante dat het proces zó snel gaat.
( rookte zij eigenlijk...)
En voor je oom ook.

Wat Bloes en kaatje posten, ben ik deels ( al langer ) eens.
Vaak laat ik het maar gaan ook, soms denk ik dat het aan mij ligt, want het is inet.
  zondag 30 april 2017 @ 05:03:35 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170578424
Naar het werk... dat wordt een lange, lange dag...

Geen dode of gewonden maar wel een hoop centjes....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170578462
Succes vandaag, dan maar Uniekje.
Vervelend voor je! .wordt er nu een nieuw protocol gemaakt of iets dergelijks?

De vogeltjes fluiten!
Ik draai mij maar eens om.
pi_170578528
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 05:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar het werk... dat wordt een lange, lange dag...

Geen dode of gewonden maar wel een hoop centjes....
:* succes en sterkte. Kan wel zeggen 'iedereen maakt fouten', maar daar help ik je ook niet mee. Zoiets blijft toch malen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170578630
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

En die kunnen niet naar darkrooms?
Nou, ik heb het wel eens geprobeerd en werd er acuut uitgeflikkerd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170578638
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moderatie hier is te zacht
Jij vindt dit echt posts die gemod zouden moeten worden? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 30-04-2017 07:40:24 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170578678
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 01:27 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achgos wat zielig. Zulke mensen gun je een honderdjarig huwelijk.

Mijn oma overleed een paar weken voor hun 50-jarig huwelijk. De uitnodiging voor het feest kwam praktisch tegelijk met de uitstelkaart en rouwkaart. Die laatsten gaan natuurlijk nogal snel, dus uitstel en rouw kwamen soms op 1 dag binnen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170578706
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Diegenen die alleen maar even hier binnenkomen om wat kut-opmerkingen op anderen te plaatsen.
Persoonlijk vind ik het vuile gesneer van vaste users op vaste users veel irritanter. Hoe jij en Piet vaak tegen elkaar bitchen, het gebitch van Piet op Robin.
Veel frequenter ook volgens mij.
Maar dat kan ik ook alleen maar denken omdat opmerkingen als die over dat kookboek bij mij net zoveel indruk maken als die over bijvoorbeeld mooie auto's, doen me allebei niks.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170578710
O+ ongemerkt kwartet O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170578789
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Diegenen die alleen maar even hier binnenkomen om wat kut-opmerkingen op anderen te plaatsen.
je doelt op MCH?
Ik sbap niet waarom die een ban moet krijgen alleen omdat jij hem niet prettige toevoeging vind.
  zondag 30 april 2017 @ 08:09:27 #222
217702 Lonaa
Honger!
pi_170578826
Oh het was weer gezellig. :7

Goedemorgen, ik ga straks brunchen. Mijn ouders waren gisteren 34 jaar getrouwd. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 30 april 2017 @ 08:10:38 #223
217702 Lonaa
Honger!
pi_170578832
Oh en uniek. :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170578902
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2017 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh het was weer gezellig. :7

Goedemorgen, ik ga straks brunchen. Mijn ouders waren gisteren 34 jaar getrouwd. O+
Leuk, en gefeliciteerd met je ouders!
Ik heb straks in Utrecht een lunch met een paar nichtjes. Met sommigen heb ik regelmatig contact met 1 nauwelijks maar als we dan samen zijn is het altijd erg gezellig.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 april 2017 @ 08:31:21 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_170578911
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 08:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Leuk, en gefeliciteerd met je ouders!
Ik heb straks in Utrecht een lunch met een paar nichtjes. Met sommigen heb ik regelmatig contact met 1 nauwelijks maar als we dan samen zijn is het altijd erg gezellig.
Dank!

En dat klinkt ook gezellig.
Volgens mij is dit ook meer lunch, gezien we er om 12 uur moeten zijn.

Eerst maar eens een lome ochtend.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170578916
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn tante redt het waarschijnlijk niet nog een week. Besefte deze week dat het de 4e vrouw is die ik ken die aan longkanker lijdt in de afgelopen 3 jaar waarvan er al 3 zijn overleden. Mijn tante is de 'oudste' van de 4 met 63.
Oh wat erg, wat is dat nog snel gegaan. 63 is toch veel en veel te jong
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 april 2017 @ 08:40:26 #227
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170578946
Gatver, dat is erg jong. Sterkte Isa :*.
pi_170578982
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 07:39 schreef Vanyel het volgende:

Achgos wat zielig. Zulke mensen gun je een honderdjarig huwelijk.

Mijn oma overleed een paar weken voor hun 50-jarig huwelijk. De uitnodiging voor het feest kwam praktisch tegelijk met de uitstelkaart en rouwkaart. Die laatsten gaan natuurlijk nogal snel, dus uitstel en rouw kwamen soms op 1 dag binnen.
Dat heeft toch ook iets heel tragisch. En je kan je toch niet voorstellen hoe het moet zijn als je meer dan 50 jaar lief en leed met iemand hebt gedeeld, dat je die moet missen.

En de ironie van sommige mensen die vragen om strengere moderatie, dat zijn ook mensen die ik dan strenger zou gaan modereren. Ik vind het hier geen kleuterklas (of special snowflake safe space); iedereen is mondig genoeg. We spreken heus wel eens mensen in DM aan of het wat minder kan. maar doorgaans is het hier best zelf regulerend. Zover ik weet zijn we allemaal volwassen en offtopic bestaat hier niet. Pas als je de policy overschrijdt zal dat hier gevolgen hebben. Zeggen wat je vindt. hoe rot geformuleerd ook, valt daar doorgaans niet onder.

Dat geldt overigens voor de slowchat, niet voor de rest van CUL :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170578998
Hebben jullie nou ook dat als iemand in je omgeving overlijdt of ernstig ziek is dat je dan de hele tijd over de zin van het leven, sterfelijkheid en de waarde van gezondheid zit na te denken? Ik ben ook weer ineens veel gelukkiger met mijn familie en zo.

Gaat vast vanzelf weer over en worden ze af en toe weer vervelend en lastig 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 april 2017 @ 08:54:44 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_170579027
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie nou ook dat als iemand in je omgeving overlijdt of ernstig ziek is dat je dan de hele tijd over de zin van het leven, sterfelijkheid en de waarde van gezondheid zit na te denken? Ik ben ook weer ineens veel gelukkiger met mijn familie en zo.

Gaat vast vanzelf weer over en worden ze af en toe weer vervelend en lastig 8-)
Herkenbaar wel hoor.

Ik zou willen dat ik iets meer fasionsense zou hebben.

Heb een zwarte jumpsuit aan (ja ja ) en hij is best netjes, dus voor het contrast wil ik er mijn rode all stars onder. yay or nay?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170579084
Goedemorgen :O

Isa :*
Uniek :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 30 april 2017 @ 09:14:47 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170579158
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En de ironie van sommige mensen die vragen om strengere moderatie, dat zijn ook mensen die ik dan strenger zou gaan modereren. Ik vind het hier geen kleuterklas (of special snowflake safe space); iedereen is mondig genoeg. We spreken heus wel eens mensen in DM aan of het wat minder kan. maar doorgaans is het hier best zelf regulerend. Zover ik weet zijn we allemaal volwassen en offtopic bestaat hier niet. Pas als je de policy overschrijdt zal dat hier gevolgen hebben. Zeggen wat je vindt. hoe rot geformuleerd ook, valt daar doorgaans niet onder.

Dat geldt overigens voor de slowchat, niet voor de rest van CUL :P
Sfeer lijkt me ook lastig te modden.

Ik vind dat de user die hier de sfeer zo regelmatig probeert te verzieken, te veel aandacht krijgt. Sinds hij dat krijgt komt hij hier veel vaker.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 09:15:35 #233
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170579168
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2017 08:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Herkenbaar wel hoor.

Ik zou willen dat ik iets meer fasionsense zou hebben.

Heb een zwarte jumpsuit aan (ja ja ) en hij is best netjes, dus voor het contrast wil ik er mijn rode all stars onder. yay or nay?
Doen als je lekker apart wilt doen. Niet doen als je netjes wilt doen.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 09:18:33 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170579191
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 07:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het vuile gesneer van vaste users op vaste users veel irritanter. Hoe jij en Piet vaak tegen elkaar bitchen, het gebitch van Piet op Robin.
Veel frequenter ook volgens mij.
Maar dat kan ik ook alleen maar denken omdat opmerkingen als die over dat kookboek bij mij net zoveel indruk maken als die over bijvoorbeeld mooie auto's, doen me allebei niks.
Eens ja. Alhoewel Piet en Robin momenteel erg goed gaan geloof ik. Golfer en Piet wordt steeds triester.

Wat heftig van je oma :o
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 09:20:14 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170579204
En een kus voor Uniek maakt dit mijn kwartet O+
Spoilers!
pi_170579247
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2017 08:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Herkenbaar wel hoor.

Ik zou willen dat ik iets meer fasionsense zou hebben.

Heb een zwarte jumpsuit aan (ja ja ) en hij is best netjes, dus voor het contrast wil ik er mijn rode all stars onder. yay or nay?
Tuurlijk. Vrolijk accent is altijd leuk.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 april 2017 @ 09:28:39 #237
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170579264
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 07:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou, ik heb het wel eens geprobeerd en werd er acuut uitgeflikkerd.
De eerste keer dat ik van darkrooms hoorde was omdat Heleen van Rooyen daarover schreef. Was ook de eerste keer dat ik van Heleen van Rooyen hoorde. Al knaagt er nu een stemmetje dat het iemand anders was... Bernadette de Wit of zo? Even googelen...brb..

Okay, toch Bernadette. In de Groene Amsterdammer. In 1995.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobinOok op 30-04-2017 09:41:12 ]
  zondag 30 april 2017 @ 09:29:42 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170579275
Voor de liefhebbers van Neil Gaiman
https://www.wired.com/2017/04/geeks-guide-american-gods/
Een podcast interview over hem, het boek American Gods en zijn verdere werk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170579283
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sfeer lijkt me ook lastig te modden.

Ik vind dat de user die hier de sfeer zo regelmatig probeert te verzieken, te veel aandacht krijgt. Sinds hij dat krijgt komt hij hier veel vaker.
Daarom negeren.

En hierop had zeker niet gemod hoeven worden, maar aan de andere kant, de opmerkingen over de omslag, die nergens op sloegen, hadden ook niet gemaakt hoeven worden.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 april 2017 @ 09:32:27 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170579297
Dat was een leuk avondje voetballen :). Er was nog feest aan de andere kant van de Sagrada dus daar nog even blijven hangen. 1u thuis.

Nu regen... Over de dag kans op buien. Wel 18 graden :).
/zo nog even dubben wat het gaat worden. Parc Guell of de Sagrada in of toch wat anders :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170579298
Maar goed, Piet, hoe is dat kookboek? Voor de gevorderde kok of ook voor de simpele zoals ik?
En denk je er zelf veel mee te gaan doen?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 april 2017 @ 09:37:55 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170579336
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:32 schreef borisz het volgende:
Dat was een leuk avondje voetballen :). Er was nog feest aan de andere kant van de Sagrada dus daar nog even blijven hangen. 1u thuis.

Nu regen... Over de dag kans op buien. Wel 18 graden :).
/zo nog even dubben wat het gaat worden. Parc Guell of de Sagrada in of toch wat anders :+.
Veel plezier weer!
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 09:40:01 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170579351
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar goed, Piet, hoe is dat kookboek? Voor de gevorderde kok of ook voor de simpele zoals ik?
En denk je er zelf veel mee te gaan doen?
Het is eerder voor de gevorderde smaak, dingen als aardappelijs, bokkepootjes (als in pootjes van een bokje), berkensap, eikeltjeslikeur etc. De recepten zijn zover ik het even gezien heb, niet complex om te doen, zoals bv patisserie veel lastiger kan zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170579398
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is eerder voor de gevorderde smaak, dingen als aardappelijs, bokkepootjes (als in pootjes van een bokje), berkensap, eikeltjeslikeur etc. De recepten zijn zover ik het even gezien heb, niet complex om te doen, zoals bv patisserie veel lastiger kan zijn.
Dus (spreek voor mezelf) leuk om in te lezen, maar niet om zelf te maken (geen eetpubliek ;) )
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 april 2017 @ 09:56:08 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170579491
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dus (spreek voor mezelf) leuk om in te lezen, maar niet om zelf te maken (geen eetpubliek ;) )
Staan ook gewoon recepten in voor gebraden gans of aspergesoep maar ook voor burgers van runderhart (lijkt me erg lekker)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 april 2017 @ 09:57:48 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_170579500
All stars yay.

Verder heb ik ook geen kleuraccent, behalve dan oranje haar, dus het is prima zo.

Het is trouwnes lekker buiten! O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 30 april 2017 @ 09:58:53 #247
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170579512
Het is wel zonder meer een van de meest bijzondere kookboeken in het Nederlands die ik de laatste jaren ben tegengekomen. Ze is werkelijk ver vooruit op de mainstream, maar dat wist ik al door bij haar te eten. Denk dat hun voormalig restaurant in Winterswijk een gemis is, nu het dicht is, zijn niet veel mensen die zo ver gaan in Nose to Tail eating
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170579570
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2017 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Het is trouwnes lekker buiten! O+
zonnetje :)
pi_170579607
Piet...Aardappelijs? ha, moest ik twee keer lezen.

Het volgende vroeg ik mij al langer af, omdat ik in cul lees hoe mensen fans zijn bijv. Dr. who.
Zelf lees ik nauwelijks meer boeken en steek wél tijd in terugkijken van afleveringen.
Het heeft een naam: Bingebonding :W
https://decorrespondent.n(...)98029570177-9ab9b65f

Veel plezier nog borisz in Barca.
  zondag 30 april 2017 @ 10:21:19 #250
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170579732
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:09 schreef AnneX het volgende:
Piet...Aardappelijs? ha, moest ik twee keer lezen.

1Kg truffelaardappels (die paarse) of zoete aardappel
200 gr ongezoute boeren boter
7Dl gecondenseerde melk
1 vanillestokje
Honing of suiker naar smaak

Aardappels in de schil garen en dan schillen en puree van maken
De gecondenseerde melk met de boter en gespleten vanillestok tegen de kook aanbrengen, van het vuur afhalen en dan afgedekt 20 minuten laten trekken, zeven, terug in de pan, puree toevoegen en tot een gladde massa roeren, honing of suiker toevoegen naan smaak, af laten koelen en dan in vorm storten en invriezen.
Ben héél erg nieuwsgierig hoe dit smaakt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 april 2017 @ 10:29:08 #251
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170579801
Met paarse zoete aardappel worden heel veel paarse desserts en snacks gemaakt in Aziė, dat kan heel lekker zijn. Maar truffelaardappelen zijn de meligste, minst lekkere, smakeloze aardappelen die er zijn, dat lijkt me echt een vergissing om daar ijs van te willen maken.
  zondag 30 april 2017 @ 10:32:12 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170579836
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:29 schreef RobinOok het volgende:
Met paarse zoete aardappel worden heel veel paarse desserts en snacks gemaakt in Aziė, dat kan heel lekker zijn. Maar truffelaardappelen zijn de meligste, minst lekkere, smakeloze aardappelen die er zijn, dat lijkt me echt een vergissing om daar ijs van te willen maken.
Ik zou ook voor zoete aardappel gaan, in het boek trouwens ook, heb het zeer kort door de bocht samengevat, te lui om het allemaal over te typen op de ipad
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170579893
Cul gerelateerd geknutsel

Met rolladetouw een hangplantje opgehangen. Die dames op pinterest kunnen wel op millimeter nauwkeurig knopen leggen blijkbaar :D
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 10:38:28 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170579916
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daarom negeren.

En hierop had zeker niet gemod hoeven worden, maar aan de andere kant, de opmerkingen over de omslag, die nergens op sloegen, hadden ook niet gemaakt hoeven worden.
Zijn er opmerkingen verwijdert dan? Want vond het wel meevallen. Dat die uier eruit ziet als een harige reet mag je toch zeggen? :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170579923
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Cul gerelateerd geknutsel

[ link | afbeelding ]Met rolladetouw een hangplantje opgehangen. Die dames op pinterest kunnen wel op millimeter nauwkeurig knopen leggen blijkbaar :D
Ik vind het een waar kunstwerk. Lijkt op macrame wat mijn schooljuf me ooit eens probeerde te leren. Ze kon me wel slaan geloof ik, wat een ellende
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 10:43:00 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170579967
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vind het een waar kunstwerk. Lijkt op macrame wat mijn schooljuf me ooit eens probeerde te leren. Ze kon me wel slaan geloof ik, wat een ellende
Hehehe, ik kon met alle meesters en juffen op de basisschool wel overweg, maar die van handvaardigheid mocht me ook niet zo. Dat was wederzijds.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170579973
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vind het een waar kunstwerk. Lijkt op macrame wat mijn schooljuf me ooit eens probeerde te leren. Ze kon me wel slaan geloof ik, wat een ellende
het is ook beetje macramé voor dummy's, de kat vond het ook heel gezellig al die touwtjes :D
pi_170580057
4 aan longkanker en allemaal zo jong, hoe kan dat toch Isa :{
En wat vreselijk ook voor haar lieve man.

De buren tussen mijn buurvrouw en ik in hebben sinds ze hier een paar maanden wonen al 4x slaande ruzie gehad. Ze schreeuwt de tent los, er worden met meubels/spullen gegooid en droog de vlg dag door kennissen opnieuw gebracht..
En woensdag op donderdagnacht hoorden we ijzig gegil alsof ze (weer) vermoord werd. Weer met gegooi en ging nog door op de galerij en ze hebben nog bij ons aangebeld. 2 Politieauto's en een ambulance kwamen er toen.
En gisteren zag ik haar in de keuken.. knap want normaal zit alles potdicht. Ze hebben overal rolluiken (huiskamer/gang/keuken) en bijna altijd zit alles dicht.

Ik weet niet of t cultuur is of dat ze iets verborgen houden maar ik vind t niet fijn. Nog nooit heeft ze hoi gezegd tegen mij alleen ze kijkt me met een arrogante blik aan (onzekerheid?)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170580129
Goedemorgen :W
Zometeen maar weer eens lunchen op de trouwlocatie, het is heerlijk weer dus lekker op het terras.
  zondag 30 april 2017 @ 10:58:39 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_170580172
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 05:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar het werk... dat wordt een lange, lange dag...

Geen dode of gewonden maar wel een hoop centjes....
Een batch die afgekeurd gaat worden? Zolang deze nog binnen de poort is dan is het alleen maar lastig en duur. Hoe verder weg in het proces en verkoop hoe lastiger en duurder het wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:00:29 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580198
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
4 aan longkanker en allemaal zo jong, hoe kan dat toch Isa :{
En wat vreselijk ook voor haar lieve man.
Bij de jonge longkanker doden die ik ken had dat allemaal dezelfde oorzaak...

quote:
De buren tussen mijn buurvrouw en ik in hebben sinds ze hier een paar maanden wonen al 4x slaande ruzie gehad. Ze schreeuwt de tent los, er worden met meubels/spullen gegooid en droog de vlg dag door kennissen opnieuw gebracht..
En woensdag op donderdagnacht hoorden we ijzig gegil alsof ze (weer) vermoord werd. Weer met gegooi en ging nog door op de galerij en ze hebben nog bij ons aangebeld. 2 Politieauto's en een ambulance kwamen er toen.
En gisteren zag ik haar in de keuken.. knap want normaal zit alles potdicht. Ze hebben overal rolluiken (huiskamer/gang/keuken) en bijna altijd zit alles dicht.

Ik weet niet of t cultuur is of dat ze iets verborgen houden maar ik vind t niet fijn. Nog nooit heeft ze hoi gezegd tegen mij alleen ze kijkt me met een arrogante blik aan (onzekerheid?)
Bijzondere cultuur dan. Veel meer dan dossiervorming kun jij niet doen, als ze blijkbaar niet open staat voor een gesprek.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 30 april 2017 @ 11:02:57 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_170580235
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie nou ook dat als iemand in je omgeving overlijdt of ernstig ziek is dat je dan de hele tijd over de zin van het leven, sterfelijkheid en de waarde van gezondheid zit na te denken? Ik ben ook weer ineens veel gelukkiger met mijn familie en zo.

Gaat vast vanzelf weer over en worden ze af en toe weer vervelend en lastig 8-)
In de jaren dat ze bij bosjes vielen wel. Minimaal 1 begrafenis per jaar en ook mensen van mijn leeftijd die spontaan omvielen. Afkloppen, maar het is nu al een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een begrafenis/crematie had.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_170580267
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben weer terug van de bruiloft en de hele dag rennen en vliegen. Ik heb mijn haar eindelijk bevrijd uit de oor tot oor vlecht die de kapper had gemaakt.

Ik heb mijn portie vrouwelijkheid wel weer gehad voor de komende 2 jaar. Foundation, mascara, zelfs fucking oogschaduw. Mijn haar anders dan op een staart en gelakte nagels. En hakken. En ik bleek nog gloss te hebben ook. Moet niet gekker worden met mij.
Wow ik ben nu zo benieuwd hoe je er toen uit zag! Vast heel leuk :)
En fijn dat je toch aanspraak had anders voel je je niet echt op je gemak na een tijdje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170580299
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 05:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar het werk... dat wordt een lange, lange dag...

Geen dode of gewonden maar wel een hoop centjes....
Tis een megagroot stabiel bedrijf met meerdere vestigingen. Voor hen zijn die centjes alsof ze een dubbeltje zijn kwijtgeraakt.
Werkse vandaag meissie :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 30 april 2017 @ 11:08:43 #265
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170580317
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hehehe, ik kon met alle meesters en juffen op de basisschool wel overweg, maar die van handvaardigheid mocht me ook niet zo. Dat was wederzijds.
Juffrouw Spin, noemden we haar. Naar mens. Vanaf dag 1 had ik een hekel aan d'r.
Ik smokkelde mijn breiwerkjes mee naar huis, dan deed mijn moeder het voor me. Die kon wel breien en vond juffrouw Spin ook een stom wijf.
pi_170580333
Veel plezier Lonaa, 34 is mijn geluksgetal :D

Ook n gezellige familielunch Kaatje!

En Borisz een leuke dag weer in Barēa :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:09:47 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580334
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tis een megagroot stabiel bedrijf met meerdere vestigingen. Voor hen zijn die centjes alsof ze een dubbeltje zijn kwijtgeraakt.
Werkse vandaag meissie :*
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als het niet elke week gebeurd zal het wel meevallen (hoop ik)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170580349
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 11:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Juffrouw Spin, noemden we haar. Naar mens. Vanaf dag 1 had ik een hekel aan d'r.
Ik smokkelde mijn breiwerkjes mee naar huis, dan deed mijn moeder het voor me. Die kon wel breien en vond juffrouw Spin ook een stom wijf.
Herkenbaar, mijn moeder was daar ook heel goed in en hielp ook.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 april 2017 @ 11:11:44 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170580364
Ik moest op den duur nie meer breien in het 5de leerjaar.

Gewoon geen aanleg door NLD.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_170580381
och uniek, wat akelig :o hopelijk reageert men begripvol want het kan iedereen overkomen. Sterkte!
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 30 april 2017 @ 11:13:36 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_170580394
Aan de Vietnamese koffie. Lekker en wat meer Cafeļne.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:14:58 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580414
Breien hoefden wij gelukkig niet te doen. Daarvoor heb je oma's :D

Alvast sorry voor mijn niet geėmancipeerde opmerking. M'n opa stopte wel zelf zijn sokken :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 30 april 2017 @ 11:18:17 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170580479
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Breien hoefden wij gelukkig niet te doen. Daarvoor heb je oma's :D

Alvast sorry voor mijn niet geėmancipeerde opmerking. M'n opa stopte wel zelf zijn sokken :P
Inderdaad zeg. Ik ben zo blij dat ik nooit handwerkles heb gekregen. Ik heb wel wat basics meegekregen van oma, tante en moeder maar nooit met dwang. Ouderwetse omgeemancipeerde nonsens :{w
Spoilers!
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:22:29 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580566
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Ik ben zo blij dat ik nooit handwerkles heb gekregen. Ik heb wel wat basics meegekregen van oma, tante en moeder maar nooit met dwang. Ouderwetse omgeemancipeerde nonsens :{w
Tja, vroeger was het natuurlijk zo dat de man ook niet heel veel tijd gehad zou hebben om te breien denk ik :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 30 april 2017 @ 11:23:58 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170580590
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, vroeger was het natuurlijk zo dat de man ook niet heel veel tijd gehad zou hebben om te breien denk ik :P
Ja, tuurlijk. Ik snap wel hoe dat vroeger zat en hoe dat kwam enzo. Maar ik ben blij dat men voor mijn tijd op school tot de conclusie kwam dat het echt niet meer kan om meisjes zo te onderwijzen.
Spoilers!
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:27:19 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580639
Op het VO heb ik ook een jaar handvaardigheid gehad. Vaag gezeik was dat, dan moest je er een verhaal bij bedenken soms.

Ik herinner me de opdracht om een theepot te kleien nog.

Waar iedereen een rond klein potje aan het boetseren was nam ik gewoon een hele homp klei en ben die uit gaan hollen. Ding was niet te tillen :')

Toen we hem mee naar huis mochten nemen is hij per ongeluk voor haar huis uit m'n tas gevallen :X
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170580699
_O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170580802
Zit in trein vol met AZ supporters, die zuipen dus minder dan de gemiddelde Ajax-fan :P
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:39:48 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580823
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zit in trein vol met AZ supporters, die zuipen dus minder dan de gemiddelde Ajax-fan :P
Het is nog vroeg
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170580860
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Ik ben zo blij dat ik nooit handwerkles heb gekregen. Ik heb wel wat basics meegekregen van oma, tante en moeder maar nooit met dwang. Ouderwetse omgeemancipeerde nonsens :{w
ik heb ook leren breien van mijn moeder, had er alleen geen geduld voor.
Op zich lijkt het me wel handig om zelfvoorzienend jezelf van een trui te kunnen voorzien.
pi_170580891
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is nog vroeg
dat houd deAjax supporters nooit tegen, die zijn s ochtends dus al stomdronken
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:43:07 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580909
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb ook leren breien van mijn moeder, had er alleen geen geduld voor.
Op zich lijkt het me wel handig om zelfvoorzienend jezelf van een trui te kunnen voorzien.
Dan moet je ook schapen hebben en kunnen spinnen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:43:54 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170580923
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat houd deAjax supporters nooit tegen, die zijn s ochtends dus al stomdronken
Altijd bezopen is ook een geregeld leven. Moest er niet aan denken...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170581274
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daarom negeren.

En hierop had zeker niet gemod hoeven worden, maar aan de andere kant, de opmerkingen over de omslag, die nergens op sloegen, hadden ook niet gemaakt hoeven worden.
Het is duidelijk jouw humor niet, maar anderen hebben er blijkbaar wel plezier in.
Als ik mijn zin kreeg, werden dingen als Jiskefet en mr Bean weggemod. Vindt ws ook niet iedereen een goed idee :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170581303
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat houd deAjax supporters nooit tegen, die zijn s ochtends dus al stomdronken
Dan hebben ze die avond vooraf gespeeld waarschijnlijk.

Denk ook niet dat er een verschil zit. Je hebt het ene groepje en het andere groepje die voor dezelfde club zijn.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170581428
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan hebben ze die avond vooraf gespeeld waarschijnlijk.

nee de ochtend voor de wedstrijd, op weg er naar toe
  zondag 30 april 2017 @ 12:10:26 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170581431
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Breien hoefden wij gelukkig niet te doen. Daarvoor heb je oma's :D

Alvast sorry voor mijn niet geėmancipeerde opmerking. M'n opa stopte wel zelf zijn sokken :P
Mijn moeder was juf in de onderbouw vd basisschool; handwerken haar grootste favoriet.
Ik heb dus vanaf dat ik kon lopen zo'n beetje als proefkonijn voor handwerkklusjes gediend.
Achteraf ideaal; ik kan vrijwel alles zelf.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 30 april 2017 @ 12:11:51 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170581452
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:27 schreef derLudolf het volgende:
Op het VO heb ik ook een jaar handvaardigheid gehad. Vaag gezeik was dat, dan moest je er een verhaal bij bedenken soms.

Ik herinner me de opdracht om een theepot te kleien nog.

Waar iedereen een rond klein potje aan het boetseren was nam ik gewoon een hele homp klei en ben die uit gaan hollen. Ding was niet te tillen :')

Toen we hem mee naar huis mochten nemen is hij per ongeluk voor haar huis uit m'n tas gevallen :X
Ik heb zelfs eindexamen handvaardigheid gedaan. Complete bullshit en ik heb er niets van geleerd geloof ik op wat kunstgeschiedenis na. Wat mij betreft ook onzin om zo'n vak als examenvak te laten bestaan maar ee zullen vast mensen over nagedacht hebben.

Een van mijn schoolonderzoeken was: maak een regenjas van gaas en hang het in een boom :')
Een andere was wel tof: maak een doos met zo veel mogelijk tegenstellingen. Dus ik had een doodskistje gemaakt die van buiten lelijk, dof en zwart was, aan de binnenkant bekleed met confetti en vernis en er lag een bruidspaartje in die ik had gekregen van een bevriende banketbakker. Dat is echt de enige keer geweest dat ik inspiratie en lol had voor dat vak.
Spoilers!
pi_170581481
Dat lijkt me typisch een vak dat je volgt als je naar kunstacademie wil

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 30-04-2017 12:19:19 ]
  zondag 30 april 2017 @ 12:14:35 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170581512
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dat lijkt me typisch een vak dat je volgt als je naar kunstacademie wilt
Of als je een makkelijk pakket wilt :P
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 12:18:26 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170581586
Overigens staat hier de Crock-Pot voor het eerst aan; hij stonk nog wel beetje chemisch het eerste uur, maar da's nu weg.

Vandaag een "voorzichtig" gerecht, omdat ik ook moest werken met wat we al in huis hadden.
Draadjesvlees.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 30 april 2017 @ 12:19:54 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170581625
Oh ja, de slowcooker uitpakken moet nog steeds.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 12:21:41 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170581665
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, de slowcooker uitpakken moet nog steeds.
Heb je lekkers voor erin?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 30 april 2017 @ 12:36:30 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170581982
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je lekkers voor erin?
Nee. Maar het lijkt me wel leuk om te zien hoe hij er uit ziet. We hebben hem een maand geledem gekregen.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 12:37:52 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170582004
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee. Maar het lijkt me wel leuk om te zien hoe hij er uit ziet. We hebben hem een maand geledem gekregen.
Watvooreen is het?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 30 april 2017 @ 12:38:45 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170582017
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Watvooreen is het?
Je wilt echt dat ik ga kijken he?
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 12:39:12 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170582028
Nou, vooruit.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 12:39:17 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170582035
quote:
8s.gif Op zondag 30 april 2017 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je wilt echt dat ik ga kijken he?
Ergens ben ik gewoon altijd gruwelijk nieuwsgierig wanneer er iets uitgepakt kan worden ja...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 30 april 2017 @ 12:52:25 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170582246
Ok, hij heet Gusta en heeft 4 standen: off, low, high, warm.
Spoilers!
  zondag 30 april 2017 @ 12:55:11 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170582283
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, hij heet Gusta en heeft 4 standen: off, low, high, warm.
Rond, zwart, glazen deksel? 3,5 liter? Mooi ding toch :) Misschien ook wel handig tijdens het verherverbouwen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 30 april 2017 @ 12:55:35 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170582285
Vol ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')