abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170557216
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 29 april 2017 @ 01:07:44 #2
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_170557316
Ik zou me meer zorgen maken over ww3 die ligt dichterbij dan je denkt.
There is only one religion
pi_170557453
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken over ww3 die ligt dichterbij dan je denkt.
Ik denk dat we binnen nu en 2 jaar wel iets krijgen wat daar op lijkt, inderdaad.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 29 april 2017 @ 01:49:23 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170557639
Ok, we zijn wel weer even "uitgeteld". Lees de regels van Fok! en hou je hier aan. Het niet opvolgen daarvan kan nadelig werken op je postrechten.
  zaterdag 29 april 2017 @ 01:54:56 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170557663
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken over ww3 die ligt dichterbij dan je denkt.
Een oorlog kan zo starten, zie situatie in Noord Korea, gezeik met Turkije en overige gedoe in midden oosten.
Veel escalaties word ook lekker aangewakkerd door nieuws, vaak is er achter de schermen al een akkoordje gemaakt terwijl het lijkt alsof er een brandhaard lijkt.

Trump zal een twitter ww3 starten!



quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:49 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok, we zijn wel weer even "uitgeteld". Lees de regels van Fok! en hou je hier aan. Het niet opvolgen daarvan kan nadelig werken op je postrechten.
-off topic-
Kan je ook bonuspunten krijgen :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 29 april 2017 @ 08:49:17 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170558779
EU blijft doorgaan met onderhandelingen over toetreding Turkije


http://www.nu.nl/onrust-t(...)treding-turkije.html

Waar is EU meebezig. En zo zie je maar wat voor fascistisch bolwerk het is.

Voor EU is dit natuurlijk de kans om doodstraf te herinstaleren.

Dus ondanks de absurde fratsen van Turkije wil de EU doorgaan.

Ik had niet anders verwacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 29 april 2017 @ 08:53:49 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170558811
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:24 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ik denk dat we binnen nu en 2 jaar wel iets krijgen wat daar op lijkt, inderdaad.
2 jaar. Weken zal je bedoelen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 29 april 2017 @ 09:09:57 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170558924
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

2 jaar. Weken zal je bedoelen
Over 2 weken WW3?

Wat zetten we er tegenover als je het mis hebt 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 29 april 2017 @ 09:25:14 #9
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170559040
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
EU blijft doorgaan met onderhandelingen over toetreding Turkije


http://www.nu.nl/onrust-t(...)treding-turkije.html

Waar is EU meebezig. En zo zie je maar wat voor fascistisch bolwerk het is.

Voor EU is dit natuurlijk de kans om doodstraf te herinstaleren.

Dus ondanks de absurde fratsen van Turkije wil de EU doorgaan.

Ik had niet anders verwacht.
Hoe krijg je het toch verzonnen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 09:29:26 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170559059
Ik vind het altijd mooi om te zien dat het ene moment de MSM wordt verguisd als fake-news-messenger om het volgende moment een betrouwbare bron te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 29 april 2017 @ 10:10:28 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170559433
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe krijg je het toch verzonnen.
Dat was 2 week geleden nog het argument om te stoppen. En nu toch doorgaan.

Ottomaanse Rijk dat gaan we worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 29 april 2017 @ 10:14:09 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170559479
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Over 2 weken WW3?

Wat zetten we er tegenover als je het mis hebt 8-)
eigenlijk is het al begonnen.

Niet met conventionele wapens maar digiwapens ook wel IoT gadgets. De smart-spul.

Ben bang dat we dat hebben verloren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 29 april 2017 @ 10:51:49 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170559921
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

eigenlijk is het al begonnen.

Niet met conventionele wapens maar digiwapens ook wel IoT gadgets. De smart-spul.

Ben bang dat we dat hebben verloren.
Reset game dan maar..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170562481
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

eigenlijk is het al begonnen.

Niet met conventionele wapens maar digiwapens ook wel IoT gadgets. De smart-spul.

Ben bang dat we dat hebben verloren.
Koop je geen iot spul of maak je het zelf; gelijke leuke hobby erbij.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:00:35 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170562655
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Koop je geen iot spul of maak je het zelf; gelijke leuke hobby erbij.
Het is leuk spelen ja, met arduino's, raspberry's en I2C sensors/IO devices :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:25:45 #16
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_170563267
It's Time To Wake Up


Uit alle hoeken van de wereld , nieuws m.b.t. dreigende conflicten,oorlogen en opstanden.
In zekere zin uit christelijke achtergrond, maar vrij neutrale berichtgeving.
Een aanrader op YT.

^O^
There is only one religion
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:07:25 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170566269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Koop je geen iot spul of maak je het zelf; gelijke leuke hobby erbij.
nee alleen mn mobieltje. Rest geen Internet connected spul
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 3 mei 2017 @ 07:18:53 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170648546
Facebookisme: het nieuwe totalitaire bewind

Is het fascisme? Is het totalitarisme? Het zit erin, én het is meer: bij Facebook gaat het om de totale controle. De geschiedenis herhaalt zich… net ietsje anders.

...

Of zat ik ernaast? Ik las The Circle van Dave Eggers, waarvan in mei de verfilming uitkomt. De roman laat precies zien wat er eng is aan Facebook: het faciliteren, volgen en opslaan van zoveel mogelijk menselijke communicatie en informatie leidt tot het domineren van mensen. Paradox-alert: het grotere bereik en de grotere vrijheid van communicatie gaan samen met de overdracht van macht over wat en wanneer je wil communiceren. Met onvrijheid dus.

Even gekeken wat de mogelijkheden voor Vrij Nederland zijn. En wat blijkt? We kunnen goed discrimineren. Facebook biedt de mogelijkheid posts voor te schotelen aan mensen die in een bepaalde postcode wonen, mensen die op een bepaalde plek zijn geweest en nog veel meer. Maar Vrij Nederland mag mensen ook uitsluiten. Het staat op de site voor adverteerders: ‘Mensen UITSLUITEN die overeenkomen met tenminste EEN van de volgende opties.’

Volksrepubliek Facebook’ heeft de geslotenheid van Noord-Korea en een propagandisme gelijk dat van Cuba en de nazi’s. De Facebookers zijn ‘zwarthemden,’ er is een Sturmabteilung en er heerst een ‘fascistische sfeer.’
. Het gaat me om de vrijheid er niet op te hoeven.)


Of zat ik ernaast? Ik las The Circle van Dave Eggers, waarvan in mei de verfilming uitkomt. De roman laat precies zien wat er eng is aan Facebook: het faciliteren, volgen en opslaan van zoveel mogelijk menselijke communicatie en informatie leidt tot het domineren van mensen. Paradox-alert: het grotere bereik en de grotere vrijheid van communicatie gaan samen met de overdracht van macht over wat en wanneer je wil communiceren. Met onvrijheid dus.

...

Wat met al die data ook kan: gebruikers analyseren op basis van hun like-gedrag, bijvoorbeeld psychografisch, en voorspellen wat ze gaan doen. Er zijn vele manieren waarop Facebook mensen als individu of als groep classificeert, ook andere gegevens worden bij het liken opgeteld.

Even gekeken wat de mogelijkheden voor Vrij Nederland zijn. En wat blijkt? We kunnen goed discrimineren. Facebook biedt de mogelijkheid posts voor te schotelen aan mensen die in een bepaalde postcode wonen, mensen die op een bepaalde plek zijn geweest en nog veel meer. Maar Vrij Nederland mag mensen ook uitsluiten. Het staat op de site voor adverteerders: ‘Mensen UITSLUITEN die overeenkomen met tenminste EEN van de volgende opties.’

https://www.vn.nl/facebookisme/


Facebook is eng met Zuckerberg als hyperfascist. Nosedive afl van Black mirror laat zien in wat voor geschifte wereld belanden als Facebook zijn zinnen doorzet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:49:04 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170650998
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
EU blijft doorgaan met onderhandelingen over toetreding Turkije


http://www.nu.nl/onrust-t(...)treding-turkije.html

Waar is EU meebezig. En zo zie je maar wat voor fascistisch bolwerk het is.

Voor EU is dit natuurlijk de kans om doodstraf te herinstaleren.

Dus ondanks de absurde fratsen van Turkije wil de EU doorgaan.

Ik had niet anders verwacht.
Eh ok?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:45:37 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170660228
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:18 schreef Lambiekje het volgende:
Facebookisme: het nieuwe totalitaire bewind

Is het fascisme? Is het totalitarisme? Het zit erin, én het is meer: bij Facebook gaat het om de totale controle. De geschiedenis herhaalt zich… net ietsje anders.

...

Of zat ik ernaast? Ik las The Circle van Dave Eggers, waarvan in mei de verfilming uitkomt. De roman laat precies zien wat er eng is aan Facebook: het faciliteren, volgen en opslaan van zoveel mogelijk menselijke communicatie en informatie leidt tot het domineren van mensen. Paradox-alert: het grotere bereik en de grotere vrijheid van communicatie gaan samen met de overdracht van macht over wat en wanneer je wil communiceren. Met onvrijheid dus.

Even gekeken wat de mogelijkheden voor Vrij Nederland zijn. En wat blijkt? We kunnen goed discrimineren. Facebook biedt de mogelijkheid posts voor te schotelen aan mensen die in een bepaalde postcode wonen, mensen die op een bepaalde plek zijn geweest en nog veel meer. Maar Vrij Nederland mag mensen ook uitsluiten. Het staat op de site voor adverteerders: ‘Mensen UITSLUITEN die overeenkomen met tenminste EEN van de volgende opties.’

Volksrepubliek Facebook’ heeft de geslotenheid van Noord-Korea en een propagandisme gelijk dat van Cuba en de nazi’s. De Facebookers zijn ‘zwarthemden,’ er is een Sturmabteilung en er heerst een ‘fascistische sfeer.’
. Het gaat me om de vrijheid er niet op te hoeven.)

Of zat ik ernaast? Ik las The Circle van Dave Eggers, waarvan in mei de verfilming uitkomt. De roman laat precies zien wat er eng is aan Facebook: het faciliteren, volgen en opslaan van zoveel mogelijk menselijke communicatie en informatie leidt tot het domineren van mensen. Paradox-alert: het grotere bereik en de grotere vrijheid van communicatie gaan samen met de overdracht van macht over wat en wanneer je wil communiceren. Met onvrijheid dus.

...

Wat met al die data ook kan: gebruikers analyseren op basis van hun like-gedrag, bijvoorbeeld psychografisch, en voorspellen wat ze gaan doen. Er zijn vele manieren waarop Facebook mensen als individu of als groep classificeert, ook andere gegevens worden bij het liken opgeteld.

Even gekeken wat de mogelijkheden voor Vrij Nederland zijn. En wat blijkt? We kunnen goed discrimineren. Facebook biedt de mogelijkheid posts voor te schotelen aan mensen die in een bepaalde postcode wonen, mensen die op een bepaalde plek zijn geweest en nog veel meer. Maar Vrij Nederland mag mensen ook uitsluiten. Het staat op de site voor adverteerders: ‘Mensen UITSLUITEN die overeenkomen met tenminste EEN van de volgende opties.’

https://www.vn.nl/facebookisme/


Facebook is eng met Zuckerberg als hyperfascist. Nosedive afl van Black mirror laat zien in wat voor geschifte wereld belanden als Facebook zijn zinnen doorzet.

Je blijft dat woord maar gebruiken, en komt er op neer dat iedereen fascist is behalve jijzelf..

Nogmaals je kan prima leven zonder facebook twitter en andere meuk!
Je kan het nog beter doen, je kan compleet leven zonder internet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:15:26 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170667031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je blijft dat woord maar gebruiken, en komt er op neer dat iedereen fascist is behalve jijzelf..

Nogmaals je kan prima leven zonder facebook twitter en andere meuk!
Je kan het nog beter doen, je kan compleet leven zonder internet!
anno nu kan dat niet meer, tenzij je in de petoet zit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:15:58 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170667045
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

anno nu kan dat niet meer, tenzij je in de petoet zit.
Ik heb geen sociale media en ik zit niet in de petoet.
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:40:04 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170669692
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

anno nu kan dat niet meer, tenzij je in de petoet zit.
Tuurlijk kan dat wel. Ik heb meerdere vrienden die daar niet aan doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 mei 2017 @ 07:17:29 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170673666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Ik heb meerdere vrienden die daar niet aan doen.
het was op het zinnetje zonder internet.

Ik gebruik ook geen Facebook of Twitter.

Maar als je kijkt naar wat er gebeurd (en juist zoals china) . Afl als Nosedive en boeken als The Circle. Dan wordt de maatschappij gedwongen tot. En ja Farcebook is nu nog vrijwillig.

Maar berichten als dit
https://www.vn.nl/faceboo(...)en-hypotheek-pardon/ is verontrustend en absurd te gelijk

Over een tijd werkt de maatschappij zoals in Nosedive.
En ik zou het maar ff kijken die eerste aflevering van seizoen 3 van Black Mirror
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 mei 2017 @ 07:23:48 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170673693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je blijft dat woord maar gebruiken, en komt er op neer dat iedereen fascist is behalve jijzelf..

Nogmaals je kan prima leven zonder facebook twitter en andere meuk!
Je kan het nog beter doen, je kan compleet leven zonder internet!
het eerste zinnetje van Vrij Nederland artikel zegt al dat het een fascist is en meer. Ergo hyperfascist

Daarnaast doorziet nu werkelijk waar niemand dat we nu weer op een vooravond zitten van oorlog,
maar nu met doorontwikkeld nazisme en vervolmaakte staatscontrole.

Dat de terrorist niet bestaat en dat eigenlijk jij en ik zijn. De middleclass

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 04-05-2017 07:29:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:32:06 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170674172
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 07:23 schreef Lambiekje het volgende:

Daarnaast doorziet nu werkelijk waar niemand dat we nu weer op een vooravond zitten van oorlog,
maar nu met doorontwikkeld nazisme en vervolmaakte staatscontrole.

Dit is wel de langste vooravond ooit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:36:22 #27
33189 RM-rf
1/998001
pi_170674196
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is wel de langste vooravond ooit.
Idd een 'vooravond' die vermoedelijk langer aan de gang is dan de leeftijd van de Nostradamusjes die het voorspellen.


Dat is als gewoon blijven roepen dat we aan de Vooravond van een Landskampioenschap voor Feyenoord staan...
Ooit zal dat ook wel weer gebeuren ;)


Alhoewel ik een bij een voorspelling van 'vervolmaakte Staatscontrole' vermoed dat Sparta, Go Ahead Eagles en RBC eerder de Champions League winnen dan dat de Staat ooit iets 'vervolmaakt'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:10:03 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170674587
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

anno nu kan dat niet meer, tenzij je in de petoet zit.
heb jij zelf facebook?

Mijn ma heeft geen internet geen whatsapp of facebook en die kan zich prima redden hoor!

[ Bericht 9% gewijzigd door theguyver op 04-05-2017 09:36:31 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:55:07 #29
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170676560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb jij zelf facebook?

Mijn ma heeft geen internet geen whatsapp of facebook en die kan zich prima redden hoor!
Tot dat je wat met de overheid moet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:59:26 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170676670
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was op het zinnetje zonder internet.

Ik gebruik ook geen Facebook of Twitter.

Maar als je kijkt naar wat er gebeurd (en juist zoals china) . Afl als Nosedive en boeken als The Circle. Dan wordt de maatschappij gedwongen tot. En ja Farcebook is nu nog vrijwillig.

Maar berichten als dit
https://www.vn.nl/faceboo(...)en-hypotheek-pardon/ is verontrustend en absurd te gelijk

Over een tijd werkt de maatschappij zoals in Nosedive.
En ik zou het maar ff kijken die eerste aflevering van seizoen 3 van Black Mirror
Mensen die geheel zonder internet leven zijn al een stuk schaarser ja, maar ook die bestaan. Ik weet bijvoorbeeld redelijk zeker dat mijn oma in haar hele leven geen computer aangeraakt heeft. Belastingaangifte etc kan tegenwoordig nog steeds met papier, hoewel je je natuurlijk wel af kan vragen hoe lang dat nog zo blijft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:21:35 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170678647
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tot dat je wat met de overheid moet
Verplicht Facebook?
Want dat is een levensbehoefte?
eh nee gewoon nee.

Maar nu is toch even mijn brandende vraag heb je zelf ook facebook en whatsapp?
Want als het zo'n hekelpunt is dan heb jij het neem ik aan ook niet.

En jij leeft ook nog steeds, zelfde na je eigen vaccinatie, er is nog steeds weinig mis met je.. :) dacht ik
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:30:09 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170678937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verplicht Facebook?
Want dat is een levensbehoefte?
eh nee gewoon nee.

Maar nu is toch even mijn brandende vraag heb je zelf ook facebook en whatsapp?
Want als het zo'n hekelpunt is dan heb jij het neem ik aan ook niet.

En jij leeft ook nog steeds, zelfde na je eigen vaccinatie, er is nog steeds weinig mis met je.. :) dacht ik
Facebook gebruikt hij niet, staat een paar posts terug al vermeld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:47:57 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170679438
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Facebook gebruikt hij niet, staat een paar posts terug al vermeld.
Ah excuus overheen gelezen :*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 5 mei 2017 @ 07:21:31 #34
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170697705
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 07:24:00 #35
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170697720
quote:
Uit angst voor vandalisme :')

Zet er maar gewapende militairen neer. Kijken of er dan nog met kransen wordt gevoetbald.

Dit is gewoon zwichten voor straatterreur en straatratten.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:28:52 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170698946
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is wel de langste vooravond ooit.
Het is al bezig he copycat... ( als we Lambiekje moeten geloven )
Alleen niemand merkt er iets van.. :'(

En mij oorlogs goden zijn diep bedroefd, geen moord doodslag massa executies of prachtige veldslagen...

...zucht die goeie oude tijd... :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 10:43:20 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_170700336
quote:
Ja dat is zeer triest. Begrijp het gewoon niet. Hoe haal je het in je hersens om zoiets te doen?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 10:53:10 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170700538
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dat is zeer triest. Begrijp het gewoon niet. Hoe haal je het in je hersens om zoiets te doen?
-=off-topic on=-
welkom terug lavje :* :W
-=off- topic off=-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 12:40:14 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_170702721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

-=off-topic on=-
welkom terug lavje :* :W
-=off- topic off=-
=offtopic on=
dankjewel guyv ;)
=offtopic off=
  dinsdag 9 mei 2017 @ 00:04:44 #40
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170789891
quote:
“Creative Destruction” met de EU?

Het is zeer duidelijk gemaakt dat de EU vanaf vandaag de baas is in Frankrijk. Gefeliciteerd Frankrijk, met het volledig weggeven van uw laatste restje inspraak in eigen toekomst.

Wil de EU als totalitaire overheid kunnen regeren over heel Europa, dan moeten eerst alle soevereine lidstaten worden gesloopt. Willen de ongekozen EU-sujetten echt centraal de leiding in handen krijgen, dan moeten alle Europese samenlevingen eerst volledig stuk. Een welvarend en soeverein Frankrijk laat zich immers niet de les lezen door de EU. Met Macron’s extreme voorliefde voro de EU gaat het sloopbeleid van de eurocraten voorlopig onverminderd door. De gekozen aanpak van de EU is zo langzamerhand wel duidelijk, macht grijpen door creëren van ellende.
bron
Zo het EU fascisme is weer een stap dichterbij met sujet Macron

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 09-05-2017 07:29:38 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:06:51 #41
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170792306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 00:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo het EU fascisme is weer een stap dichterbij met sujet Macron
Liever Le Pen gehad?
1 + 1 = blauw
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:07:06 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170835014
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Liever Le Pen gehad?
The final tally is Emmanuel Macron 66% against 34% for Marine Le Pen, a historic landslide never seen in France’s recent past. Many have voted for Macron because it meant a vote against Le Pen. They were scared. The massive fear-mongering propaganda against her was successful. The choice was clearly between the Devil and Lucifer, and the vast majority voted for Lucifer. He is slyer. He is killing slowly with a smile, vs. Le Pen’s outspoken, confrontational approach. He does it by continuously administering small doses of poison. Taking over the economy from the 99% for the 1%. It’s the old salami tactic, in new clothes. It’s a fascist economy. People don’t notice until it’s too late.

Voter participation has drastically declined since the two previous times, with 65% compared to 72% in 2012 and 75% in 2007. It shows that many disenchanted French have abstained. Intentional abstentions and non-voters accounted for 35%, a record in over 50 years. With 66% of actual voters casting their ballot for Macron, he has actually obtained just slightly above 40% of the eligible voters’ approval, not discounting all those whose vote was a vote against Le Pen. Some estimates conclude it could be as high as 15% – which would leave Macron with a mere 25% of real votes, as compared to the total of eligible French voters. If that’s the making of a President in a key European country, then we are headed for deep dark trouble.

One of the key phrases Macron voiced in his victory speech was that France will be first in line in fighting ‘terrorism’ – in clear text, the militarization of France and by extension of Europe, will continue.
http://www.globalresearch(...)a-government/5589262
....

Met Macron is er weer een rad voor onze ogen.

Stap voor stap worden de kikkers, wij het volk, gekookt. Zulke stapjes dat het naieve facebookvolk geen enkele notie wat er speelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 10-05-2017 20:42:52 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_170835163
Heeft 1 van jullie gehoord over de jongen die kwijtgeraakt is in Brazilie en mysterieuze aanwijzingen heeft achtergelaten?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:14:48 #44
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170835248
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:12 schreef SecretPret het volgende:
Heeft 1 van jullie gehoord over de jongen die kwijtgeraakt is in Brazilie en mysterieuze aanwijzingen heeft achtergelaten?
BNW / De puzzel van de verdwenen Bruno!
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:15:58 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170845530
The great British Brexit robbery: how our democracy was hijacked
..
It also reveals a critical and gaping hole in the political debate in Britain. Because what is happening in America and what is happening in Britain are entwined. Brexit and Trump are entwined. The Trump administration’s links to Russia and Britain are entwined. And Cambridge Analytica is one point of focus through which we can see all these relationships in play; it also reveals the elephant in the room as we hurtle into a general election: Britain tying its future to an America that is being remade - in a radical and alarming way - by Trump.
...
There are three strands to this story. How the foundations of an authoritarian surveillance state are being laid in the US. How British democracy was subverted through a covert, far-reaching plan of coordination enabled by a US billionaire. And how we are in the midst of a massive land grab for power by billionaires via our data. Data which is being silently amassed, harvested and stored. Whoever owns this data owns the future.

Zo duidelijk. Facebook en Google nemen de wereld over.

Op slinkse wijze worden hyperfascisten gepostioneerd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:54:16 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170846411
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
The great British Brexit robbery: how our democracy was hijacked
..
It also reveals a critical and gaping hole in the political debate in Britain. Because what is happening in America and what is happening in Britain are entwined. Brexit and Trump are entwined. The Trump administration’s links to Russia and Britain are entwined. And Cambridge Analytica is one point of focus through which we can see all these relationships in play; it also reveals the elephant in the room as we hurtle into a general election: Britain tying its future to an America that is being remade - in a radical and alarming way - by Trump.
...
There are three strands to this story. How the foundations of an authoritarian surveillance state are being laid in the US. How British democracy was subverted through a covert, far-reaching plan of coordination enabled by a US billionaire. And how we are in the midst of a massive land grab for power by billionaires via our data. Data which is being silently amassed, harvested and stored. Whoever owns this data owns the future.

Zo duidelijk. Facebook en Google nemen de wereld over.

Op slinkse wijze worden hyperfascisten gepostioneerd.
Geen fan (meer) van Trump?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:37:56 #47
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170847622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
The great British Brexit robbery: how our democracy was hijacked
..
It also reveals a critical and gaping hole in the political debate in Britain. Because what is happening in America and what is happening in Britain are entwined. Brexit and Trump are entwined. The Trump administration’s links to Russia and Britain are entwined. And Cambridge Analytica is one point of focus through which we can see all these relationships in play; it also reveals the elephant in the room as we hurtle into a general election: Britain tying its future to an America that is being remade - in a radical and alarming way - by Trump.
...
There are three strands to this story. How the foundations of an authoritarian surveillance state are being laid in the US. How British democracy was subverted through a covert, far-reaching plan of coordination enabled by a US billionaire. And how we are in the midst of a massive land grab for power by billionaires via our data. Data which is being silently amassed, harvested and stored. Whoever owns this data owns the future.

Zo duidelijk. Facebook en Google nemen de wereld over.

Op slinkse wijze worden hyperfascisten gepostioneerd.
Je was toch juist Trump fan? :?
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:54:56 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170854977
Geen Trump fan. Meer een anti.

Eigenlijk is er geen keuze. Linksom of rechtsom agenda2030 wordt uitgerold
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:55:16 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170854985
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:21:14 #50
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170867354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:54 schreef Lambiekje het volgende:
Geen Trump fan. Meer een anti.

Eigenlijk is er geen keuze. Linksom of rechtsom agenda2030 wordt uitgerold
Wel Alex Jones, toch? Want die deelt het gedachtengoed van Trump.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:10:19 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170884963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
In onderstaand korte filmpje is te zien dat agenten een schietpartij in scene zetten:


Hier een van de nieuwsberichten omtrent de schietpartij:

[..]

Bizar!!
  maandag 15 mei 2017 @ 07:30:07 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170953174
Nederland is opnieuw gedaald op de KidsRights Index, een ranglijst die weergeeft hoe kinderrechten internationaal worden nageleefd. Vorig jaar zakte Nederland al uit de top-10, nu staat het op de vijftiende plaats. Daarmee komt het onder minder welvarende landen als Thailand en Tunesië, die wel tot de beste tien behoren.

http://nos.nl/artikel/217(...)t-kinderrechten.html

Tja. Als je als kind nog maar mag zien of je wat mag zeggen in rechtzaal. Of dat je zeggenschap hebt over je eigen lichaam. Je moet als kind niet chronisch ziek worden in dit land.


Al heeft Alkmaarse rechter dat 12 jarige joch gelijk gegeven dat jet geen chemo hoeft te nemen. Wijs besluit rechter en van het kind. Maar eigenlijk is het absurd dat het beslecht dient te worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChrisCarter op 15-05-2017 07:42:52 (Laster) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 15 mei 2017 @ 08:31:49 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170953504
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
Nederland is opnieuw gedaald op de KidsRights Index, een ranglijst die weergeeft hoe kinderrechten internationaal worden nageleefd. Vorig jaar zakte Nederland al uit de top-10, nu staat het op de vijftiende plaats. Daarmee komt het onder minder welvarende landen als Thailand en Tunesië, die wel tot de beste tien behoren.

http://nos.nl/artikel/217(...)t-kinderrechten.html

Tja. Als je als kind nog maar mag zien of je wat mag zeggen in rechtzaal. Of dat je zeggenschap hebt over je eigen lichaam. Je moet als kind niet chronisch ziek worden in dit land.

Al heeft Alkmaarse rechter dat 12 jarige joch gelijk gegeven dat jet geen chemo hoeft te nemen. Wijs besluit rechter en van het kind. Maar eigenlijk is het absurd dat het beslecht dient te worden.
Ik las laatst dat 80% van de artsen zelf geen chemo zouden ondergaan. Dit vanwege de geringe kans op overleving en de diskwaliteit van leven na de giftige chemo. Mensen zonder chemo en bestraling zouden zelfs geruime tijd langer leven dan mensen met, het gros overlijdt binnen 5 jaar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 15 mei 2017 @ 08:36:06 #54
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170953536
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las laatst dat 80% van de artsen zelf geen chemo zouden ondergaan. Dit vanwege de geringe kans op overleving en de diskwaliteit van leven na de giftige chemo. Mensen zonder chemo en bestraling zouden zelfs geruime tijd langer leven dan mensen met, het gros overlijdt binnen 5 jaar.
Het probleem is dat het helemaal geen ja/nee vraag is, of iemand chemo zou ondergaan of niet. Dat hangt namelijk van heel veel factoren af en chemo is lang niet bij alle vormen van kanker onderdee van de oplossing.

Dat chemo niet bestaat uit liefde en regenbogen weet iedereen verder natuurlijk wel maar tot er betere methodes zijn zal het nog bestaan.

Het zegt dus niet zoveel.
pi_170956897
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las laatst dat 80% van de artsen zelf geen chemo zouden ondergaan.
Wat natuurlijk rechtstreeks uit de duim gezogen is.
Conscience do cost.
  maandag 15 mei 2017 @ 12:57:58 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170957818
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las laatst dat 80% van de artsen zelf geen chemo zouden ondergaan. Dit vanwege de geringe kans op overleving en de diskwaliteit van leven na de giftige chemo. Mensen zonder chemo en bestraling zouden zelfs geruime tijd langer leven dan mensen met, het gros overlijdt binnen 5 jaar.
Dit kan je niet uit testen!

Je kan niet 1 persoon chemo laten ondergaan.
En ook weer niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 mei 2017 @ 18:10:34 #57
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_170963391
VVD had 33 zetels, CDU 33%. #LucyferConfirmed
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 18:41:34 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_170964117
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat natuurlijk rechtstreeks uit de duim gezogen is.
Als je zoiets schrijft zonder deugdelijke bron is dat heel kwalijk. Waarom zou je zoiets verzinnen?
  maandag 15 mei 2017 @ 18:57:54 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170964585
Do your own search als het je boeit. Waar je ook mee aankomt aan bronnen welk topic dan ook, het is allemaal niet deugdelijk genoeg. Kan ik nog beter gaan trekken aan een dood paard dat heeft meer zin ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 19:12:46 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_170965000
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Do your own search als het je boeit. Waar je ook mee aankomt aan bronnen welk topic dan ook, het is allemaal niet deugdelijk genoeg. Kan ik nog beter gaan trekken aan een dood paard dat heeft meer zin ^O^
Nee hoor. Als je met bronnen komt wordt daar heus wel naar gekeken. Want ik vraag me af hoe ze er bij komen om zomaar te beweren dan zoveel procent van de artsen geen chemo zou nemen. Trouwens dat zou hun goed recht zijn hoor. Iedereen mag dat (gelukkig) zelf beslissen.
pi_170966657
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je met bronnen komt wordt daar heus wel naar gekeken. Want ik vraag me af hoe ze er bij komen om zomaar te beweren dan zoveel procent van de artsen geen chemo zou nemen. Trouwens dat zou hun goed recht zijn hoor. Iedereen mag dat (gelukkig) zelf beslissen.
Ik weet wel waar van het komt. Er zijn genoeg artsen te vinden die idd zeggen geen Chemo te nemen.. Echter dat is niet het hele verhaal; er komt namelijk altijd een "Als" achter..

Bij een Longarts die geen Chemo zou nemen bij een "Longkanker in vergevorderd stadium" omdat het leven wat gerekt wordt geen pretje is voor zowel de patiënt als de geliefden.

Echter als er nog een goede kans is nemen ze het echt wel; verhaal is dus cherrypicken uit quotes..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 20:06:32 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_170966893
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik weet wel waar van het komt. Er zijn genoeg artsen te vinden die idd zeggen geen Chemo te nemen.. Echter dat is niet het hele verhaal; er komt namelijk altijd een "Als" achter..

Bij een Longarts die geen Chemo zou nemen bij een "Longkanker in vergevorderd stadium" omdat het leven wat gerekt wordt geen pretje is voor zowel de patiënt als de geliefden.

Echter als er nog een goede kans is nemen ze het echt wel; verhaal is dus cherrypicken uit quotes..
Ja dat denk ik ook.
Trouwens een arts is ook gewoon een mens. Als die kanker krijgt maakt het geen verschil met zijn patienten. Dan staat hij zelf net als iedereen voor de keuze wel of geen chemo.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:42:41 #63
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170974461
En het zwartmaken van Trump gaat door.

NWS / Trump lekt top secret informatie ... naar de Russen.

Zelden zo'n mediacampagne tegen een zittend president gezien die zo blind door andere media wordt overgenomen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:09:52 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170974602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:42 schreef ChrisCarter het volgende:
En het zwartmaken van Trump gaat door.

NWS / Trump lekt top secret informatie ... naar de Russen.

Zelden zo'n mediacampagne tegen een zittend president gezien die zo blind door andere media wordt overgenomen.
Die niets aan de verbeelding overlatende dreigtweet die Trump verstuurde is ook onderdeel van de mediacampagne?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:18:39 #65
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170974690
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die niets aan de verbeelding overlatende dreigtweet die Trump verstuurde is ook onderdeel van de mediacampagne?
Welke precies?

Ik vind de uitvergroting van alles wat Trump doet echt het ziekelijke benaderen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:24:10 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170974732
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:26:18 #67
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170974753
quote:
Oh die. Ik snap die tweet nog wel. Put your money where your mouth is.

Iedereen roept hoe incompetent Trump is maar vervolgens komen er geen concrete voorbeelden (die controleerbaar zijn).
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:28:02 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170974771
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:26 schreef ChrisCarter het volgende:

Oh die. Ik snap die tweet nog wel. Put your money where your mouth is.

Iedereen roept hoe incompetent Trump is maar vervolgens komen er geen concrete voorbeelden (die controleerbaar zijn).
Oké. Dus jij vindt zo'n dreigtweet van een president wel kosher? Dat put your money where your mouth is, is hier niet van toepassing trouwens. Eerder: Better watch your mouth, or else ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:29:32 #69
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170974789
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oké. Dus jij vindt zo'n dreigtweet van een president wel kosher? Dat put your money where your mouth is, is hier niet van toepassing trouwens. Eerder: Better watch your mouth, or else ...
Ik vind die tweet als "dreigtweet" zien al erg overtrokken ja.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:32:34 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170974816
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:29 schreef ChrisCarter het volgende:

Ik vind die tweet als "dreigtweet" zien al erg overtrokken ja.
Het zijn niet alleen de media die hier zwaar over vallen, hè?
Ik vind ontkennen dat dit een dreigtweet vol machtsvertoon is erg naïef, trouwens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:34:21 #71
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170974831
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen de media die hier zwaar over vallen, hè?
Ik vind ontkennen dat dit een dreigtweet vol machtsvertoon is erg naïef, trouwens.
Dat mag je zeker ook vinden. We gaan hier nooit over in overeenstemming komen vermoed ik ;)
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:37:52 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170974871
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Welke precies?

Ik vind de uitvergroting van alles wat Trump doet echt het ziekelijke benaderen.
Zoveel valt er toch niet uit te vergroten? Het is van zichzelf uit al vrij groot en debiel wat hij doet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:42:21 #73
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170974919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoveel valt er toch niet uit te vergroten? Het is van zichzelf uit al vrij groot en debiel wat hij doet.
Wat dan exact? Oprechte vraag.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:52:44 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170975027
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat dan exact? Oprechte vraag.
Nou die recente dingen bijvoorbeeld, er vanuitgaande dat hij inderdaad over die geheime info heeft zitten praten met de Russen. De leider van de organisatie ontslaan die een crimineel onderzoek naar je doet lijkt mij nou ook niet bepaald kosher. En dan die tweet er nog achteraan sturen...

En meer algemeen, alles maar fake media noemen wat hem maar niet uit is nou ook niet echt professioneel of volwassen te noemen.

Het is allemaal zo kinderlijk. Zo veel van zijn beslissingen kloppen opeens een stuk beter, als je het vanuit het oogpunt van een 8 jarig kind bekijkt. Die persoon speelt niet lief, daar wil ik niet meer mee spelen! Ontslaan! *stampvoet*

Ja en die twee volledige transcripts van interviews waren gewoon verontrustend :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:57:26 #75
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170975078
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou die recente dingen bijvoorbeeld, er vanuitgaande dat hij inderdaad over die geheime info heeft zitten praten met de Russen. De leider van de organisatie ontslaan die een crimineel onderzoek naar je doet lijkt mij nou ook niet bepaald kosher. En dan die tweet er nog achteraan sturen...

En meer algemeen, alles maar fake media noemen wat hem maar niet uit is nou ook niet echt professioneel of volwassen te noemen.

Het is allemaal zo kinderlijk. Zo veel van zijn beslissingen kloppen opeens een stuk beter, als je het vanuit het oogpunt van een 8 jarig kind bekijkt. Die persoon speelt niet lief, daar wil ik niet meer mee spelen! Ontslaan! *stampvoet*

Ja en die twee volledige transcripts van interviews waren gewoon verontrustend :D
Misschien vind je dit dan wel interessant. Want het doet me ook heel erg denken aan het presidentschap van Reagan.

http://www.newsmax.com/t/(...)e&oref=www.google.nl


Edit:

Deze site wordt leuk om in de gaten te houden.

http://us-presidents.insi(...)agan-vs-Donald-Trump
pi_170978721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Iedereen roept hoe incompetent Trump is maar vervolgens komen er geen concrete voorbeelden (die controleerbaar zijn).
lolwat
Conscience do cost.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:16:52 #77
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170978803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:12 schreef ems. het volgende:

[..]

lolwat
Je leest toch wat er staat?
pi_170978813
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je leest toch wat er staat?
Ja, vandaar de reactie :P
Conscience do cost.
pi_170978828
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je leest toch wat er staat?
Het ontslag (en alles er omheen) van Comey vind jij geen concreet voorbeeld van Trump zijn incompetentie?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:19:12 #80
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170978848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, vandaar de reactie :P
Lekker inhoudelijk wel ja.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:22:00 #81
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170978913
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het ontslag (en alles er omheen) van Comey vind jij geen concreet voorbeeld van Trump zijn incompetentie?
Ook dat is weer niet zo zwart-wit vind ik.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39874863

Het lijkt echt op de situatie met Reagan destijds.
pi_170979015
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ook dat is weer niet zo zwart-wit vind ik.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39874863

Het lijkt echt op de situatie met Reagan destijds.
Wat je ook inhoudelijk vind van het ontslag, punt blijft dat het qua timing en hoe ze zelf het nieuws naar buiten brachten prima voorbeelden zijn van incompetentie.

En Comey is natuurlijk niet het enige voorbeeld, Flynn is ook duidelijk een concreet voorbeeld van Trump zijn incompetentie. Zo zijn de meeste beloftes van de idiote oranje god ook al gebroken.

En laten we dat hele debacle met inreis verboden nog buiten beschouwing, want dat is natuurlijk ook wel een zeer concreet voorbeeld van incompetentie.

Wat ik niet begrijp is dat ook al zou je een aanhanger van de republikeinen zijn, desnoods van de meest rechtse vleugel ook nog, hoe kan je achter een compleet onbetrouwbare idioot als Trump staan?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 12:28:32 ]
pi_170979182
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk wel ja.
Oh je was serieus?
Conscience do cost.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:48:24 #84
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170987412
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het probleem is dat het helemaal geen ja/nee vraag is, of iemand chemo zou ondergaan of niet. Dat hangt namelijk van heel veel factoren af en chemo is lang niet bij alle vormen van kanker onderdee van de oplossing.

Dat chemo niet bestaat uit liefde en regenbogen weet iedereen verder natuurlijk wel maar tot er betere methodes zijn zal het nog bestaan.

Het zegt dus niet zoveel.
nee het blijft bestaan én betere en werkbare oplossingen worden gesaboteerd, opgekocht of gedownplayed.

De cashflow van kankerindustrie dient kosten wat kosten blijven

Hoe meer patiënten hoe beter
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 16 mei 2017 @ 19:19:13 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_170988004
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het blijft bestaan én betere en werkbare oplossingen worden gesaboteerd, opgekocht of gedownplayed.

De cashflow van kankerindustrie dient kosten wat kosten blijven

Hoe meer patiënten hoe beter
Oh man man schei toch eens uit hiermee }:|
pi_170988099
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het blijft bestaan én betere en werkbare oplossingen worden gesaboteerd, opgekocht of gedownplayed.
Leugentje, alweer. Mijn zus heeft een zeer succesvolle hormoonbehandeling gehad.
Conscience do cost.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 19:26:31 #87
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170988190
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het blijft bestaan én betere en werkbare oplossingen worden gesaboteerd, opgekocht of gedownplayed.

De cashflow van kankerindustrie dient kosten wat kosten blijven

Hoe meer patiënten hoe beter
Vandaar dat de overlevingskansen bij vele vormen van kanker steeds beter worden.

Maar blijf vooral ongefundeerd jezelf voor aap zetten zo.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:05:23 #88
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_170989140
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vandaar dat de overlevingskansen bij vele vormen van kanker steeds beter worden.

Maar blijf vooral ongefundeerd jezelf voor aap zetten zo.
omdat de behandelingen of eigen bijdrage te duur worden en ze het maar niet doen :)
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:10:03 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170989243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Leugentje, alweer. Mijn zus heeft een zeer succesvolle hormoonbehandeling gehad.
Mijn tamme rat ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:01:22 #90
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170990445
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:05 schreef Manke het volgende:

[..]

omdat de behandelingen of eigen bijdrage te duur worden en ze het maar niet doen :)
Dit is BNW, niet ONZ
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:11:22 #91
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2017 @ 20:38:38 #92
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_171012490
quote:
17s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:38 schreef goodtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
I made a meme.
Wil je dat niet meer doen?
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:44:39 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171012528
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2017 @ 20:48:53 #95
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_171012625
quote:
12s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:42 schreef Divje het volgende:

[..]

Wil je dat niet meer doen?
1 keer is genoeg.
kapioenene!!!!
pi_171012656
quote:
17s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:48 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

1 keer is genoeg.
kapioenene!!!!
_O_
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:05:21 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171017018
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:29:03 #98
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171017794
quote:
Richard Osman is een koning. Thanks hiervoor. Weer een show erbij om te gaan kijken.
  donderdag 18 mei 2017 @ 00:23:40 #99
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171018947
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vandaar dat de overlevingskansen bij vele vormen van kanker steeds beter worden.

Maar blijf vooral ongefundeerd jezelf voor aap zetten zo.
je moet je afvragen waarom 1 op 3 het heeft of gaat krijgen.

Ondertussen zijn honden en katten ook de pineut.

Zou het aan de artificiele voedsel, medicatie, chemtrails, cosmetica of wifi liggen. Of een combine ervan.

Of neem botox en andere schizofreen gelul als neptieten, vlinderliflafjes en kontvullers.

[ Bericht 3% gewijzigd door ChrisCarter op 18-05-2017 07:33:06 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 01:03:14 #100
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171019335
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet je afvragen waarom 1 op 3 het heeft of gaat krijgen.

Ondertussen zijn honden en katten ook de pineut.

Zou het aan de artificiele voedsel, medicatie, chemtrails, cosmetica of wifi liggen. Of een combine ervan.

Of neem botox en andere schizofreen gelul als neptieten, vlinderliflafjes en kontvullers.
als ftm transgender zul je haast wel moeten...

[ Bericht 3% gewijzigd door ChrisCarter op 18-05-2017 07:33:27 ]
Huig
  donderdag 18 mei 2017 @ 07:25:56 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171020269
11-Year-Old Activist Warns About The Internet Of Things By “Weaponizing” A Teddy Bear

“From airplanes to automobiles, from smart phones to smart homes, anything or any toy can be part of the” Internet of Things (IOT),” he said, a small figure pacing the huge stage at the World Forum in The Hague.

“From terminators to teddy bears, anything or any toy can be weaponised.”

“IOT home appliances, things that can be used in our everyday lives, our cars, lights refrigerators, everything like this that is connected can be used and weaponised to spy on us or harm us.”

http://www.activistpost.c(...)zing-teddy-bear.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 07:34:32 #102
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171020308
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet je afvragen waarom 1 op 3 het heeft of gaat krijgen.

Ondertussen zijn honden en katten ook de pineut.

Zou het aan de artificiele voedsel, medicatie, chemtrails, cosmetica of wifi liggen. Of een combine ervan.

Of neem botox en andere schizofreen gelul als neptieten, vlinderliflafjes en kontvullers.
Kanker komt bij bijna alle diersoorten voor en is er altijd al geweest. Kijk anders maar eens hoe het met de Tasmaanse Duivel gaat.
pi_171025400
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet je afvragen waarom 1 op 3 het heeft of gaat krijgen.
Dat doet men massaal. Daarom wordt de behandeling steeds beter, slimpie.
Conscience do cost.
pi_171030682
Er was een aantal jaren geleden een oud medewerker van Lockheed die op z'n sterfbed claimde dat er aliens waren in Area51. Zover ik kan lezen is het gehele verhaal debunked en bleken alle foto's nep te zijn (alien speelgoed bijv).

Maar ik blijf me afvragen wat bezielde de beste man, was ie dement of speelde er iets anders?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:18:34 #105
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033122
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet je afvragen waarom 1 op 3 het heeft of gaat krijgen.

Ondertussen zijn honden en katten ook de pineut.

Zou het aan de artificiele voedsel, medicatie, chemtrails, cosmetica of wifi liggen. Of een combine ervan.

Of neem botox en andere schizofreen gelul als neptieten, vlinderliflafjes en kontvullers.
Ons immuunsysteem is verstoord. Een belangrijk onderdeel van het immuunsysteem zijn de darmbacteriën, en laten die nou gevoelig zijn voor straling van wifi ed. Geen kanker door ioniserende wifi straling, waar geen sprake van is. Zie bijvoorbeeld dit onderzoek.

Het zal hier ook wel werking op hebben:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bioelectromagnetism
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:19:26 #106
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171033139
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Manke het volgende:

[..]

Ons immuunsysteem is verstoord. Een belangrijk onderdeel van het immuunsysteem zijn de darmbacteriën, en laten die nou gevoelig zijn voor straling van wifi ed. Geen kanker door ioniserende wifi straling, waar geen sprake van is. Zie bijvoorbeeld [url=http://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/1559325816688527] dit [/img] onderzoek.

Het zal hier ook werking op hebben:
en.wikipedia.org/wiki/Bioelectromagnetism
Maarre, vroegah was er nog geen wifi en was er ook gewoon (veel) kanker. Hoe dan?
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:24:31 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171033241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat doet men massaal. Daarom wordt de behandeling steeds beter, slimpie.
nee slimpie. Met de jaarlijkse $100.000.000.000 wat omgaat in de kankerindustrie exploiteerd juist.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:25:58 #108
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033262
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maarre, vroegah was er nog geen wifi en was er ook gewoon (veel) kanker. Hoe dan?
wat is vroeger en wat is veel.
Hier? Welvaart en het dieet misschien.
Kanker ontstaat toch constant, maar wordt meteen weer opgeruimd?

De link met straling is er gewoon.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:26:14 #109
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171033270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Er was een aantal jaren geleden een oud medewerker van Lockheed die op z'n sterfbed claimde dat er aliens waren in Area51. Zover ik kan lezen is het gehele verhaal debunked en bleken alle foto's nep te zijn (alien speelgoed bijv).

Maar ik blijf me afvragen wat bezielde de beste man, was ie dement of speelde er iets anders?
neem bv
http://www.ad.nl/bizar/pr(...)met-aliens~a665513f/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:27:07 #110
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171033286
quote:
Trump lijkt me de ideale president om zich hierover uit te laten.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:32:58 #111
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033390
quote:
Dat zijn dan eerder demonen dan bezoekers van ver weg, als het bericht al echt is.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:33:36 #112
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171033403
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:32 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat zijn dan eerder demonen dan bezoekers van ver weg, als het bericht al echt is.
...want?
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:35:50 #113
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033452
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

...want?
Telepathische communicatie
pi_171033472
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

...want?
Dit is iets wat ik wel vaker lees.

Mensen die melden dat aliens geen aliens zijn maar gevallen engelen of demonen.

Oftewel, gelovigen alles draaien naar hun visie op bepaalde onverklaarbare zaken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:38:48 #115
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171033498
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:35 schreef Manke het volgende:

[..]

Telepathische communicatie
Waarom zou een buitenaardse levensvorm dit ook niet kunnen dan? Om de ruimte efficient door te reizen is al ziek geavanceerde technologie nodig.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:40:03 #116
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033521
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom zou een buitenaardse levensvorm dit ook niet kunnen dan? Om de ruimte efficient door te reizen is al ziek geavanceerde technologie nodig.
Technologie ontwikkel je zelf.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:41:15 #117
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171033539
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Technologie ontwikkel je zelf.
..? En dit is een antwoord op?

Waarom zou telepathisch communiceren (ik ga even mee in deze gedachtestroom) ook niet technologisch geengineerd kunnen?
pi_171033541
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee slimpie. Met de jaarlijkse $100.000.000.000 wat omgaat in de kankerindustrie exploiteerd juist.
Hoe is dat een argument voor iets? Jij bent van mening dat er geen geld rond mag gaan oid?

Je bent weer aan het projecteren.
Conscience do cost.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:42:28 #119
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033555
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is iets wat ik wel vaker lees.

Mensen die melden dat aliens geen aliens zijn maar gevallen engelen of demonen.

Oftewel, gelovigen alles draaien naar hun visie op bepaalde onverklaarbare zaken.
Sjamanen zijn er uit ervaring wel bekend mee.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:44:35 #120
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033596
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

..? En dit is een antwoord op?

Waarom zou telepathisch communiceren (ik ga even mee in deze gedachtestroom) ook niet technologisch geengineerd kunnen?
Kan, maar bij grey aliens hebben ze het altijd over biologische telepathie, geen tech.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:45:29 #121
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171033610
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:44 schreef Manke het volgende:

[..]

Kan, maar bij grey aliens hebben ze het altijd over biologische telepathie, geen tech.
Daar heeft dit artikel het niet over. Bovendien apart want hoe zou je het verschil merken?
pi_171033615
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:44 schreef Manke het volgende:

[..]

Kan, maar bij grey aliens hebben ze het altijd over biologische telepathie, geen tech.
Dat is niet waar
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:54:51 #123
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171033779
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daar heeft dit artikel het niet over. Bovendien apart want hoe zou je het verschil merken?
Iig er is meer bewijs voor het bestaan van onzichtbare 'wezens' dan voor buitenaardse. Maar vage berichten over aliens worden eerder voor waarheid aangenomen dan de vele encounters met het onzichtbare, terwijl er geen bewijs wordt geleverd voor het eerste, wat wel mogelijk is aangezien ze niet onzichtbaar zijn. Of als je robert vd broeke heet. :+
pi_171033820
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:54 schreef Manke het volgende:

[..]

Iig er is meer bewijs voor het bestaan van onzichtbare 'wezens' dan voor buitenaardse. Maar vage berichten over aliens worden eerder voor waarheid aangenomen dan de vele encounters met het onzichtbare, terwijl er geen bewijs wordt geleverd voor het eerste, wat wel mogelijk is aangezien ze niet onzichtbaar zijn. Of als je robert vd broeke heet. :+
Dus onzichtbare wezens zijn per definitie demonen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:29:19 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171034563
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Manke het volgende:

[..]

Ons immuunsysteem is verstoord. Een belangrijk onderdeel van het immuunsysteem zijn de darmbacteriën, en laten die nou gevoelig zijn voor straling van wifi ed. Geen kanker door ioniserende wifi straling, waar geen sprake van is. Zie bijvoorbeeld dit onderzoek.
ik weet nu al dat utterly waardeloze onderzoek was
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:31:09 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171034614
quote:
6s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Trump lijkt me de ideale president om zich hierover uit te laten.
Obama heeft eigen secret

https://www.wired.com/2012/01/obama-mars/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:35:48 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171034749
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:32 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat zijn dan eerder demonen dan bezoekers van ver weg, als het bericht al echt is.
...
https://www.bibliotecaple(...)p_vida_alien_19a.htm
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:37:56 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171034792
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Technologie ontwikkel je zelf.
nee hoor wij hebben een deal met aliens voor kennis en reversed enegering
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:46:54 #129
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171035048
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus onzichtbare wezens zijn per definitie demonen?
Je kan je beter afvragen of het bestaan ervan niet misschien een aanwijzing is voor het bestaan van God. Ze zijn vindbaarder dan aliens.
pi_171035112
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:46 schreef Manke het volgende:

[..]

Je kan je beter afvragen of het bestaan ervan niet misschien een aanwijzing is voor het bestaan van God. Ze zijn vindbaarder dan aliens.
Welke god? Verder zijn ze niet 'vindbaarder'. Anders waren ze immers niet onzichtbaar genoemd.
Conscience do cost.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:51:17 #131
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171035153
quote:
Maar een onderzoek die jouw bewering ondersteunt is utterly onzin?
Of je trollt of je wilt het nooit met iemand eens zijn ongeacht wat
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:01:52 #132
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171035534
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Welke god? Verder zijn ze niet 'vindbaarder'. Anders waren ze immers niet onzichtbaar genoemd.
De ware God.
Onzichtbaar, dus niet met ogen waar te nemen.
pi_171035574
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:01 schreef Manke het volgende:

[..]

De ware God.
Onzichtbaar, dus niet met ogen waar te nemen.
Odin zou nooit dergelijke spelletjes spelen.
Conscience do cost.
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:06:39 #134
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171035712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Odin zou nooit dergelijke spelletjes spelen.
Nee, die verkleedt zich liever als sinterklaas. :)
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:08:59 #135
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171035784
Dit is bnw, dus ff een stelling:
Is die migratie golf niet gewoon een mediahoax?
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:18:44 #136
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171036182
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:08 schreef Manke het volgende:
Dit is bnw, dus ff een stelling:
Is die migratie golf niet gewoon een mediahoax?
Ik woon hemelsbreed 500 meter van een AZC. Hier is het geen hoax.
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:40:49 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171036991
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik woon hemelsbreed 500 meter van een AZC. Hier is het geen hoax.
Same here, tot deze dicht ging.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:43:42 #138
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171037121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Same here, tot deze dicht ging.
Deze bruist nog van activiteit.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 21:16:52 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_171038468
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:08 schreef Manke het volgende:
Dit is bnw, dus ff een stelling:
Is die migratie golf niet gewoon een mediahoax?
Was het maar zo.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 07:16:08 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171044856
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:01 schreef Manke het volgende:

[..]

De ware God.
Onzichtbaar, dus niet met ogen waar te nemen.
ontkennen dat aliens bestaan is dom
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 07:19:44 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171044865
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:08 schreef Manke het volgende:
Dit is bnw, dus ff een stelling:
Is die migratie golf niet gewoon een mediahoax?
nee snoeihard agenda21/agenda2030 beleid.

http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Het is een zoveelste bigfail van Msm, met achterlijk hoernalisten,om dergelijke beleid te benoemen en uit de diepen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 07:23:13 #142
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171044874
Facebook Adds Another New Censorship Tool To Stop “Conspiracies” And “Misinformation”

Vin Armani gives an update about YouTube and Facebook’s latest attempt to censor content on their platforms. He discusses a brand new Facebook tool to further censor conspiracy theories, and misleading and sensational content. Well, that’s subjective.
http://www.activistpost.c(...)-misinformation.html
=----=---------=---

Modern censurisme. Het begint kwalijke vormen aan te nemen dat Farcebook
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 07:50:01 #143
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171045007
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ontkennen dat aliens bestaan is dom
Zover als dom wil ik niet gaan maar ik geloof bijvoorbeeld wel in de panspermie theorie.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 07:57:56 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171045066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
Facebook Adds Another New Censorship Tool To Stop “Conspiracies” And “Misinformation”

Vin Armani gives an update about YouTube and Facebook’s latest attempt to censor content on their platforms. He discusses a brand new Facebook tool to further censor conspiracy theories, and misleading and sensational content. Well, that’s subjective.
http://www.activistpost.c(...)-misinformation.html
=----=---------=---

Modern censurisme. Het begint kwalijke vormen aan te nemen dat Farcebook
Verbaast het je nog? Zuckerberg is de zoveelste rat en sell out, dit is pas het begin want de dunk politie komt er aan. Dit soort censuur zal alleen maar toenemen tot het alternatieve nieuws de strot om is gedraaid en we alleen nog maar CNN&Co voorgeschoteld krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:09:46 #145
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171045138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verbaast het je nog? Zuckerberg is de zoveelste rat en sell out, dit is pas het begin want de dunk politie komt er aan. Dit soort censuur zal alleen maar toenemen tot het alternatieve nieuws de strot om is gedraaid en we alleen nog maar CNN&Co voorgeschoteld krijgen.
De oplossing is heel simpel. Facebook en youtube niet gebruiken maar de alternatieven.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:30:19 #146
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171045287
Ja jongen jouw antwoord lag in de lijn der verwachting. Het totaalplaatje zie je nog steeds niet bewust of onbewust. Whatever.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:30:58 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171045290
Hostile as ever.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:44:00 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171045392
Meid het is wat met je tussendoor-opmerkingetjes en je zogenaamde spitsvondigheden :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:50:58 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171045500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Meid het is wat met je tussendoor-opmerkingetjes en je zogenaamde spitsvondigheden :o
Kusje op je bozige bolletje, kind. Ooit gaat ook voor jou de zon achter de wolken schijnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:07:46 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171045736
Ondanks al die chemtrails heb ik genoeg zon in mijn leven, hou die zogenaamde schijnheilige goedbedoelde gebakken lucht opmerkingen voor je, ik zit er niet op te wachten, ik heb er helemaal niets aan bovendien voeg je helemaal niets toe ook nog eens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:11:55 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171045789
Kusje erop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:24:17 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171045948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja jongen jouw antwoord lag in de lijn der verwachting. Het totaalplaatje zie je nog steeds niet bewust of onbewust. Whatever.
Wat klopt er niet aan dan?

-facebook en youtube gaan x doen!

- dan gebruik je geen facebook en youtube

- ja nee lijn der verwachtingen wacht.maar totaalplaatje.


:?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:34:07 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171046050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verbaast het je nog? Zuckerberg is de zoveelste rat en sell out, dit is pas het begin want de dunk politie komt er aan. Dit soort censuur zal alleen maar toenemen tot het alternatieve nieuws de strot om is gedraaid en we alleen nog maar CNN&Co voorgeschoteld krijgen.
:D Zuckerberg is gewoon een slimme jongen die van mij part in het rijtje van Steve Jobs en Bill gates thuis past.
Slim gehandeld en daardoor schatrijk geworden.

En alternatieve nieuws is nog nooit zooo groot geweest.
En het blijft groeien en groeien.
Je merkt dat steeds meer mensen gewoon helemaal geen TV meer nemen.
En zelf hun nieuws opzoeken via Internet bijvoorbeeld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171050108
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee snoeihard agenda21/agenda2030 beleid.

http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Het is een zoveelste bigfail van Msm, met achterlijk hoernalisten,om dergelijke beleid te benoemen en uit de diepen
Hoernalisten - love it! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171050212
Over de dinosaur hoax....
Misschien heb ik deze ’n aantal maanden geleden gepost...
De schrijver brengt wel goede punten denk ik.
Hij is geen flat-earther,conspiracy theorist of creationist

http://thetechreader.com/(...)ehistoric-dinosaurs/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:17:03 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171050753
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:56 schreef Tingo het volgende:
Over de dinosaur hoax....
Misschien heb ik deze ’n aantal maanden geleden gepost...
De schrijver brengt wel goede punten denk ik.
Hij is geen flat-earther,conspiracy theorist of creationist

http://thetechreader.com/(...)ehistoric-dinosaurs/
Dit is satire toch?

Toch?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171051021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:56 schreef Tingo het volgende:

Misschien heb ik deze ’n aantal maanden geleden gepost...
Dat krijg je ervan als je mening uitsluitend een samenraapsel is van andermans meningen. Dan raak je in de war over welke propaganda je wel of niet gepost hebt na een tijdje.
Conscience do cost.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:37:53 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171051421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je mening uitsluitend een samenraapsel is van andermans meningen. Dan raak je in de war over welke propaganda je wel of niet gepost hebt na een tijdje.
Heb je het gelezen? Dat kan toch haast niet serieus zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171051464
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je het gelezen? Dat kan toch haast niet serieus zijn?
Ik vind vooral "No one is allowed to question the Dinosaur Orthodoxy without extremely harsh criticism" leuk. Boos worden om kritiek en dan verzinnen dat er een soort censuur is en dat dat dan bewijs zou zijn voor het een of ander :P
Conscience do cost.
pi_171051604
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je het gelezen? Dat kan toch haast niet serieus zijn?
Bij het eerste punt al afgehaakt, als de schrijver al de definitie van "mass extinction" niet begrijpt heeft verder lezen weinig zin meer.

Plus de schrijver ook niet zo heel erg zijn best doet om zijn idioot religieuze indoctrinatie te verhullen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:56:53 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171051879
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij het eerste punt al afgehaakt, als de schrijver al de definitie van "mass extinction" niet begrijpt heeft verder lezen weinig zin meer.

Plus de schrijver ook niet zo heel erg zijn best doet om zijn idioot religieuze indoctrinatie te verhullen.
Dat onder andere ja, mass is niet hetzelfde als total, en meer stromannen zoals dat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind vooral "No one is allowed to question the Dinosaur Orthodoxy without extremely harsh criticism" leuk. Boos worden om kritiek en dan verzinnen dat er een soort censuur is en dat dat dan bewijs zou zijn voor het een of ander :P
Ja dat is ook een typische :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:01:09 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171051980
quote:
The only reason it seems like more than 10% of the world believes in evolution is because evolutionists have a hold in the media and educational system. In fact, as much as 90% of professors and educational instructors do not actually believe in evolution, but for fear of their job and career they are forced to teach it. It's just that the 10% or less of people who hold an Atheistic view on the world tend to speak louder than everyone else.
Hardop gelachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:22:38 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171052397
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
Evolution Gestapo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:26:02 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171052472
Deze vind ik persoonlijk ook erg mooi.

quote:
Since an elephant can't survive without eating 18 hours per day every day, and a Brontosaurus was supposedly 5 to 10 times larger than an elephant, then a brontosaurus would have to eat for around 90 to 180 hours per day. Yes, you read that right, and it's not a typo. It is logically impossible to eat for 90 hours per 24 hour day.
Volgens mij moet deze persoon eens kennis gaan maken met een paar walvissoorten die tegenwoordig volgens deze redenering heel onmogelijk vrolijk rondzwemmen in de oceanen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:28:07 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171052510
Ik vind dat het tijd word voor een dino topic :P
Ik ga er straks ff 1 in elkaar flansen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:31:51 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171052622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:28 schreef theguyver het volgende:
Ik vind dat het tijd word voor een dino topic :P
Ik ga er straks ff 1 in elkaar flansen :P
Denk niet dat je dan veel input hoeft te verwachten vanuit de mensen die geloven dat het allemaal nep is ;) Kan me niet voorstellen dat Tingo daar zin in heeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:32:29 #167
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171052636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Deze vind ik persoonlijk ook erg mooi.

[..]

Volgens mij moet deze persoon eens kennis gaan maken met een paar walvissoorten die tegenwoordig volgens deze redenering heel onmogelijk vrolijk rondzwemmen in de oceanen.
_O- dit moet satire zijn.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:39:42 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171052797
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

_O- dit moet satire zijn.
Ik hoop ergens toch wel ja, dat niemand zo dom en wereldvreemd is om dit echt serieus te geloven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:53:51 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171053090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk niet dat je dan veel input hoeft te verwachten vanuit de mensen die geloven dat het allemaal nep is ;) Kan me niet voorstellen dat Tingo daar zin in heeft.
BNW / Algemeen Dino topic

Dan moet ie er maar een keer over ophouden :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171102186
Times Square car attack.

2:00:
Reporter : So what do you think happened?
Andrew(who has just been run over by a car)
“What's been going on in Europe and Israel the past few years – another jihadist attack, they use cars and trucks these days”
3:27 : I heard the sreams, I heard the car, I saw what was happening, I guessed what was going on, and as I said I think it's terrorism....my educated guess is that I think it's terrorism.

Father of teenager run down in Times Square speaks out:

Lijkt mij dat 't nog meer hocus pocus is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171102406
Lijkt me dat wij weer hocus pocus moeten doen om te begrijpen wat de relevantie van die video's is en wat je intenties ermee zijn. Vooral met die raadselachtige quotes van wat ze gezegd hebben erbij.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 20:05:34 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_171102633
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 19:50 schreef Tingo het volgende:
Times Square car attack.

2:00:
Reporter : So what do you think happened?
Andrew(who has just been run over by a car)
“What's been going on in Europe and Israel the past few years – another jihadist attack, they use cars and trucks these days”
3:27 : I heard the sreams, I heard the car, I saw what was happening, I guessed what was going on, and as I said I think it's terrorism....my educated guess is that I think it's terrorism.

Father of teenager run down in Times Square speaks out:

Lijkt mij dat 't nog meer hocus pocus is.
Wat bedoel je met hocus pocus Tingo?
  zondag 21 mei 2017 @ 20:19:15 #173
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171103074
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 19:50 schreef Tingo het volgende:
Times Square car attack.

2:00:
Reporter : So what do you think happened?
Andrew(who has just been run over by a car)
“What's been going on in Europe and Israel the past few years – another jihadist attack, they use cars and trucks these days”
3:27 : I heard the sreams, I heard the car, I saw what was happening, I guessed what was going on, and as I said I think it's terrorism....my educated guess is that I think it's terrorism.

Father of teenager run down in Times Square speaks out:

Lijkt mij dat 't nog meer hocus pocus is.
Magische Andy overreden door een auto nog geen blauwe plek aan over gehouden. Er zijn al meer van die Andrews gespot in dit event. De fakery still continues, naar verwachting zal men op bnw ook aan dit verhaal vast niet twijfelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171103674
Je zou natuurlijk kunnen toelichten waarom je in de veronderstelling bent dat iets 'fake' is en waarom je denkt dat er zoiets gefaked zou worden. De rest van de wereld vind het verhaal niet bepaald spannend.
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2017 @ 20:39:41 #175
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171103710
Voor de dino discussie. Had ooit gelezen dat er zacht weefsel van dino's is gevonden. Hier meer info: https://m.phys.org/news/2(...)n-year-old-bone.html
http://losangeles.cbsloca(...)-on-dinosaur-fossil/
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 20:45:26 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_171103909
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:39 schreef Manke het volgende:
Voor de dino discussie. Had ooit gelezen dat er zacht weefsel van dino's is gevonden. Hier meer info: https://m.phys.org/news/2(...)n-year-old-bone.html
http://losangeles.cbsloca(...)-on-dinosaur-fossil/
Zou je deze info hier willen posten Manke? BNW / Algemeen Dino topic
  zondag 21 mei 2017 @ 20:54:56 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171104238


A shoe lies on the sidewalk in Times Square after a speeding vehicle struck pedestrians on the sidewalk in New York City, May 18, 2017.


En ja daar is ie weer de schoen. Seen it all before geklooi met cgi beelden. Niets nieuws eigenlijk wie kijkt er nog van op? Van Reuters.

http://www.reuters.com/ne(...)articleId=USRTX36FZ1
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 21 mei 2017 @ 21:01:25 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171104419
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

A shoe lies on the sidewalk in Times Square after a speeding vehicle struck pedestrians on the sidewalk in New York City, May 18, 2017.


En ja daar is ie weer de schoen. Seen it all before geklooi met cgi beelden. Niets nieuws eigenlijk wie kijkt er nog van op? Van Reuters.

http://www.reuters.com/ne(...)articleId=USRTX36FZ1
En wat is precies het probleem hiermee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 21 mei 2017 @ 23:00:01 #179
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171107860
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

A shoe lies on the sidewalk in Times Square after a speeding vehicle struck pedestrians on the sidewalk in New York City, May 18, 2017.


En ja daar is ie weer de schoen. Seen it all before geklooi met cgi beelden. Niets nieuws eigenlijk wie kijkt er nog van op? Van Reuters.

http://www.reuters.com/ne(...)articleId=USRTX36FZ1
Wat wil je hiermee zeggen? Dat er niks is gebeurd op dat overvolle times square? :D
pi_171110161
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

A shoe lies on the sidewalk in Times Square after a speeding vehicle struck pedestrians on the sidewalk in New York City, May 18, 2017.


En ja daar is ie weer de schoen. Seen it all before geklooi met cgi beelden. Niets nieuws eigenlijk wie kijkt er nog van op? Van Reuters.

http://www.reuters.com/ne(...)articleId=USRTX36FZ1
Is dit een soort hit and run post?
Vaagjes iets posten en snel vertrekken.

Ben eens wat duidelijker graag.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 22 mei 2017 @ 07:10:25 #181
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171110314
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Dat er niks is gebeurd op dat overvolle times square? :D
het was al een bekende bij politie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 22 mei 2017 @ 08:33:14 #182
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171110711
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 07:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was al een bekende bij politie.
Ja dat staat in artikelen ja. Wat heeft dat ermee te maken?

Al die cryptische posts en linkdumps :')
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 09:31:37 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_171111274
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 07:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was al een bekende bij politie.
Ja, dat is bekend maar wat die schoen er mee te maken heeft? Die kan van een gewonde voetganger zijn. Ik denk dat als er zoiets gebeurt je laatste zorg je schoenen is.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:50:27 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171115116
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 07:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was al een bekende bij politie.
Wat wil je dan, die persoon maar vast oppakken voor hij iets fout heeft gedaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 22 mei 2017 @ 16:52:16 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171120296
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

A shoe lies on the sidewalk in Times Square after a speeding vehicle struck pedestrians on the sidewalk in New York City, May 18, 2017.


En ja daar is ie weer de schoen. Seen it all before geklooi met cgi beelden. Niets nieuws eigenlijk wie kijkt er nog van op? Van Reuters.

http://www.reuters.com/ne(...)articleId=USRTX36FZ1
Kijk als het nou een schoen zou zijn met veters.

Het is een complot want... schoen!
er is nog nooit iemand een schoen verloren, zelf tijdens een feestje bij mij thuis vond ik 3 dagen later nog een schoen aan op mijn dak!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 22 mei 2017 @ 19:13:13 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171123128
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 mei 2017 @ 19:17:15 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171123199
quote:
Omdat rennende mensen nog wel eens schoenen verliezen, en op dat moment andere prioriteiten hebben dan die schoen oppakken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 22 mei 2017 @ 19:27:05 #188
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171123423
Oja erg logisch allemaal in jouw wereld, al helemaal als je sneakers draagt en bij het verlenen van eerste hulp schoenen uit te doen. Je bent er weer snel bij met antwoorden _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 mei 2017 @ 19:35:42 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171123616
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Oja erg logisch allemaal in jouw wereld, al helemaal als je sneakers draagt en bij het verlenen van eerste hulp schoenen uit te doen. Je bent er weer snel bij met antwoorden _O-
Ja zo moeilijk is het allemaal ook niet. Om hier nou meer achter te zoeken is wel heel ver gezocht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171125849
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
Facebook Adds Another New Censorship Tool To Stop “Conspiracies” And “Misinformation”

Vin Armani gives an update about YouTube and Facebook’s latest attempt to censor content on their platforms. He discusses a brand new Facebook tool to further censor conspiracy theories, and misleading and sensational content. Well, that’s subjective.
http://www.activistpost.c(...)-misinformation.html
=----=---------=---

Modern censurisme. Het begint kwalijke vormen aan te nemen dat Farcebook
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verbaast het je nog? Zuckerberg is de zoveelste rat en sell out, dit is pas het begin want de dunk politie komt er aan. Dit soort censuur zal alleen maar toenemen tot het alternatieve nieuws de strot om is gedraaid en we alleen nog maar CNN&Co voorgeschoteld krijgen.
Schrik hier wel van, en verbaasd dat dat kan.

Quote uit de link:

quote:
We want to help people build an informed community on Facebook. That’s why we’re always working to understand which posts people consider misleading,
dat bepalen zij dus...
quote:
sensational and spammy
dit ook...
quote:
so we can show fewer of those and show more informative posts instead.
And then they just hide it (op en na 7 minuten en 17 seconden van het filmpje) Yoú post it, is not hidden from yoú, it's hidden to all your friends, to all your followers..."why I am not getting likes on this? Why I am not getting followers on this?' 'We see it a lot on....'.

Lekker dan...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171127057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
11-Year-Old Activist Warns About The Internet Of Things By “Weaponizing” A Teddy Bear

“From airplanes to automobiles, from smart phones to smart homes, anything or any toy can be part of the” Internet of Things (IOT),” he said, a small figure pacing the huge stage at the World Forum in The Hague.

“From terminators to teddy bears, anything or any toy can be weaponised.”

“IOT home appliances, things that can be used in our everyday lives, our cars, lights refrigerators, everything like this that is connected can be used and weaponised to spy on us or harm us.”

http://www.activistpost.c(...)zing-teddy-bear.html
Als ik op de link van jou klik krijg ik: 'deze pagina kan niet worden weergegeven'.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171127081
Foutje bedankt
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171127391
quote:
1:17 : How the fuck do you lose a chelsea boot?

Also - aren't running shoes designd to stay on your feet whilst running? :)

Anyhoos...more about shoes...or the lack thereof....
Hier heb je 'n Westminster Bridge fake terror attack hero Tony Davis zonder schoenen....
Behalve de Tory politicus Tobias Ellwood, er ook 'n tweede civilian hulpverlener was:

“You only brought one set of clothes and your shoes are being cleaned today”

OMG! There must have been soaked in blood! How horrific!

One set of clothes for a whole weekend in London?

Er waren 'n man of 15 politie,ambulance en paramedics dichtbij de slachtoffer (politie agent) maar 't lijkt dat ze hebben de politicus en boksen coach hun baan laten doen.

I don't think for one moment that the cops,ambulance staff,paramedics would ever stand around and let civilians perform lifesaving emergency procedures, and certainly not on one of their own.

Here's the full version if anyone is remotely interested:

2:22: 'I'm not especially trained in first aid'

What a load of absolute horseshit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171127657
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Schrik hier wel van, en verbaasd dat dat kan.

Quote uit de link:

[..]

dat bepalen zij dus...

[..]

dit ook...

[..]

And then they just hide it (op en na 7 minuten en 17 seconden van het filmpje) Yoú post it, is not hidden from yoú, it's hidden to all your friends, to all your followers..."why I am not getting likes on this? Why I am not getting followers on this?' 'We see it a lot on....'.

Lekker dan...
There are youtubers being harassed by shills/trolls as well.
I don't understand why anyone spends so much time wanting to argue about these issues if they are satisfied with the official expanations.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171127689
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:12 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Als ik op de link van jou klik krijg ik: 'deze pagina kan niet worden weergegeven'.
Nu weer wel...en dan krijg ik het weer als ik op linken klik van die pagina.

Iig net 1984 van Orwell, maar dan veel ingewikkelder, en komt wel op hetzelfde neer...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171127900
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

There are youtubers being harassed by shills/trolls as well.
I don't understand why anyone spends so much time wanting to argue about these issues if they are satisfied with the official expanations.
Dingen weten kan belangrijk zijn. Arguing about it is a waste of time.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171128051
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus onzichtbare wezens zijn per definitie demonen?
Of Engelen.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  maandag 22 mei 2017 @ 21:47:18 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171128525
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:30 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dingen weten kan belangrijk zijn. Arguing about it is a waste of time.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171128557
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:30 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dingen weten kan belangrijk zijn. Arguing about it is a waste of time.
Yes, but why go looking for an argument with someone who has a different point of view if you yourself are satsfied with the official version of events? Thats what I don't quite get.
I don't go harassing or looking for arguments with space fans and none of their arguments are going to change my mind. They are flattering themselves and wasting their time if they think they can.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171128948
quote:
14s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
That's true.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171129236
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes, but why go looking for an argument with someone who has a different point of view if you yourself are satsfied with the official version of events? Thats what I don't quite get.
I don't go harassing or looking for arguments with space fans and none of their arguments are going to change my mind. They are flattering themselves and wasting their time if they think they can.
Klopt. Iets mededelen kan.
Maar een ander proberen te overtuigen van iets, als de ander daar duidelijk anders over denkt, is tijdverspilling, en inderdaad 'noise'.

They are flattering themselves. Omdat ze zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Je kan ook denken dat anderen anders denken, een andere 'waarheid' hebben, of een andere kijk op dingen. En ze in hun waarde laten, want misschien kan je juist wel wat leren van anderen, die anders denken over bepaalde zaken.

Dat denk ik.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  maandag 22 mei 2017 @ 23:26:00 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171131532
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes, but why go looking for an argument with someone who has a different point of view if you yourself are satsfied with the official version of events? Thats what I don't quite get.
I don't go harassing or looking for arguments with space fans and none of their arguments are going to change my mind. They are flattering themselves and wasting their time if they think they can.
Als je niet weet wat de functie is van een discussieforum snap ik niet wat je hier dan doet...
  maandag 22 mei 2017 @ 23:27:08 #203
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171131567
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:05 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Klopt. Iets mededelen kan.
Maar een ander proberen te overtuigen van iets, als de ander daar duidelijk anders over denkt, is tijdverspilling, en inderdaad 'noise'.

They are flattering themselves. Omdat ze zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Je kan ook denken dat anderen anders denken, een andere 'waarheid' hebben, of een andere kijk op dingen. En ze in hun waarde laten, want misschien kan je juist wel wat leren van anderen, die anders denken over bepaalde zaken.

Dat denk ik.
Jeetje, overmoedig much? Wat jij omschrijft is exact wat de mensen doen die blind achter de youtube filmpjes vol onzin staan.
  maandag 22 mei 2017 @ 23:40:19 #204
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171131893
quote:
14s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blind youtubejes geloven is de waarheid in pacht hebben!

Vingers in de oren en la la la _O-
pi_171132024
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Blind youtubejes geloven is de waarheid in pacht hebben!

Vingers in de oren en la la la _O-
Ik weet niet of ze 'blind' achter hun filmpje(s) zitten. Ze mogen best een mening hebben. Maar anderen waarvan je weet, of die dat laten merken, dat ze anders denken, proberen te overtuigen van hun gelijk, dat werkt niet. Dan krijg je alleen maar een hoop 'nois'.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171132065
quote:
15s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als je niet weet wat de functie is van een discussieforum snap ik niet wat je hier dan doet...
Discussiëren kan leuk zijn.
Een ander die zijn waarheid als zijnde 'de waarheid' brengt niet. Dan krijg je meer een 'wellus', 'nietus'.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171132167
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

1:17 : How the fuck do you lose a chelsea boot?

Also - aren't running shoes designd to stay on your feet whilst running? :)

Anyhoos...more about shoes...or the lack thereof....
Hier heb je 'n Westminster Bridge fake terror attack hero Tony Davis zonder schoenen....
Behalve de Tory politicus Tobias Ellwood, er ook 'n tweede civilian hulpverlener was:

“You only brought one set of clothes and your shoes are being cleaned today”

OMG! There must have been soaked in blood! How horrific!

One set of clothes for a whole weekend in London?

Er waren 'n man of 15 politie,ambulance en paramedics dichtbij de slachtoffer (politie agent) maar 't lijkt dat ze hebben de politicus en boksen coach hun baan laten doen.

I don't think for one moment that the cops,ambulance staff,paramedics would ever stand around and let civilians perform lifesaving emergency procedures, and certainly not on one of their own.

Here's the full version if anyone is remotely interested:

2:22: 'I'm not especially trained in first aid'

What a load of absolute horseshit.
Ik denk dat je kan zien dat hij de waarheid niet spreekt. Hij diept geen herinneringen op uit zijn geheugen door nu en dan 'omhoog te kijken', terwijl het toch pas is gebeurd.
En hij schudt steeds 'nee' met zijn hoofd, als hij het erover heeft.

Dat 'nee' schudden gaat subtiel, en alleen als hij het over de 'gebeurtenis zelf heeft.
Je ziet het ook bij de vrouwelijke interviewster, als ze de eerste vraag erover stelt.

De man kan liegen, maar het lichaam liegt niet; dat gaat onbewust. Daarom is acteren ook een vak.
Politici en andere publieke mensen kunnen worden ook getraind, ik ben even vergeten hoe die trainingen genoemd worden. Zo van hoe kom ik over, waar moet ik op letten etc. Als ik erop kom, meld ik het even.

Dit is wat ik denk en vind.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eficaz op 23-05-2017 12:43:27 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:01:46 #208
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171132324
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:54 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Je kan ook zien dat hij de waarheid niet spreekt. Hij diept geen herinneringen op uit zijn geheugen door nu en dan 'omhoog te kijken', terwijl het toch pas is gebeurd.
En hij schudt steeds 'nee' met zijn hoofd, als hij het erover heeft.

Dat 'nee' schudden gaat subtiel, en alleen als hij het over de 'gebeurtenis zelf heeft.
Je ziet het ook bij de vrouwelijke interviewster, als ze de eerste vraag erover stelt.
Psychologie van de koude grond middels youtubefilmpjes en zonder voorkennis van de client. Prachtig...

Het echte leven is niet zoals de serie Lie to me he.
pi_171132424
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Psychologie van de koude grond middels youtubefilmpjes en zonder voorkennis van de client. Prachtig...

Het echte leven is niet zoals de serie Lie to me he.
Dit is míjn mening. :)

Jij denkt anders daarover. Jij denkt dat wat ik zeg niet zo is denk ik. Dat respecteer ik.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:09:39 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171132499
http://m.telegraaf.nl/art(...)66-en-cu-enige-optie

Dat vuige bigpharma helpt Nederland de klote. Nederland is een gezwel, want wie laat haar nu een dergelijke taak uitvoeren.

Ze gaan toch niet echt menen om met de infantiele ğgghristelijke jezusklapjostis te gaan regeren.

En wilders, twee na grootste partijen wordt genegeerd.

Dit alles om het migratie-feest doorgang te laten vinden. Uitholling van het westen moet onverbreideld doorgaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door ChrisCarter op 23-05-2017 00:12:32 (Ga je mond spoelen met zeep) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:11:05 #211
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171132520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:06 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dit is míjn mening. :)

Jij denkt anders daarover. Jij denkt dat wat ik zeg niet zo is denk ik. Dat respecteer ik.
Een mening begint met "ik denk dat" ; jij presenteert het als feiten.

En daar gaat het vaker mis bij dit soort zaken.

Iedereen moet er dus bij betrokken zijn geweest volgens deze redenering en er zijn dus geen slachtoffers gevallen.

Dat mensen dit geloven zonder blozen geeft mij plaatsvervangende schaamte.

Ik vind oprecht dat dit soort youtubefantasie de waarde en het potentieel van BNW drastisch verlaagt.
pi_171132587
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een mening begint met "ik denk dat" ; jij presenteert het als feiten.

En daar gaat het vaker mis bij dit soort zaken.

Iedereen moet er dus bij betrokken zijn geweest volgens deze redenering en er zijn dus geen slachtoffers gevallen.

Dat mensen dit geloven zonder blozen geeft mij plaatsvervangende schaamte.

Ik vind oprecht dat dit soort youtubefantasie de waarde en het potentieel van BNW drastisch verlaagt.
Ik zeg iid 'dat ík dat denk'', en niet 'dat het zo is'. Wie ben ik? Anderen kunnen anders denken over zaken.
Ik heb trouwens het woord psychologie niet in de mond genomen.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:22:56 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171132726
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)66-en-cu-enige-optie

Dat vuige bigpharma helpt Nederland de klote. Nederland is een gezwel, want wie laat haar nu een dergelijke taak uitvoeren.

Ze gaan toch niet echt menen om met de infantiele ğgghristelijke jezusklapjostis te gaan regeren.

En wilders, twee na grootste partijen wordt genegeerd.

Dit alles om het migratie-feest doorgang te laten vinden. Uitholling van het westen moet onverbreideld doorgaan.
Rants *O*
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171132727
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een mening begint met "ik denk dat" ; jij presenteert het als feiten.

En daar gaat het vaker mis bij dit soort zaken.

Iedereen moet er dus bij betrokken zijn geweest volgens deze redenering en er zijn dus geen slachtoffers gevallen.

Dat mensen dit geloven zonder blozen geeft mij plaatsvervangende schaamte.

Ik vind oprecht dat dit soort youtubefantasie de waarde en het potentieel van BNW drastisch verlaagt.
Dan vind jij, en dat snap ik. (ik had het ook niet kunnen snappen)

En toch ga ik daarom mijn mening, wat ik vind, niet veranderen, want dan lieg ik.

Nu en dan kan ik mijn mening bijstellen.

Ook intuïtief vind ik dat deze man de waarheid over het gebeurde niet spreekt.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171133127
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)66-en-cu-enige-optie

Dat vuige bigpharma helpt Nederland de klote. Nederland is een gezwel, want wie laat haar nu een dergelijke taak uitvoeren.

Ze gaan toch niet echt menen om met de infantiele ğgghristelijke jezusklapjostis te gaan regeren.

En wilders, twee na grootste partijen wordt genegeerd.

Dit alles om het migratie-feest doorgang te laten vinden. Uitholling van het westen moet onverbreideld doorgaan.
quote:
infantiele ğgghristelijke jezusklapjostis
lol :)

Ook al geloof ik zelf in God, ik snap heel goed wat je bedoeld en voel het ook aan, ik kom derhalve ook niet (meer, allang niet meer) in een kerk. En met de evangelische hoek wil ik sowieso niets meer te maken hebben. (niet te verwarren met hoe de eo nu is, ze hebben nu wel leuke programma's, vind ik)

Ik schaam me weer rot over de 'infantiele gristelijke klapjostis'.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 07:19:58 #216
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171135461
Waar ik me dus aan stoor is de drang naar meer europa en meer migratie.

http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50

Zweden is al een en al verkrachtingshappings

Dus carter waarom zou ik me mond moeten spoelen. Dat moet edith. Hoezo verdedig je haar en bigpharma zo. Geenstijl had een rant moeten organiseren voor dat wijf.


Van de week naar de Monitor gekeken. Ging over voedselverspillling. Het is te absurd voor woorden. Proef gedaan met bv rijst en pasta. Geen tht en tot maar 'lang houdbaar', dan wordt er al direct ~15% minder weggegooid.
Producenten, winkeliers en consumenten snappen niet het verschil tussen tgt en tht.

Maar nee we kunnen niet zomaar rijst anders dateren, want Europa.

En uiteraard heeft Europa geen opties en mogelijkheden want griekenland kan anders denken.

Het is te absurd. Alleen al om die reden zouden we het kankergezwel Europa moeten verlaten.

[ Bericht 14% gewijzigd door ChrisCarter op 23-05-2017 07:23:35 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 07:32:54 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171135533
Oprechte vraag: Wat houdt je tegen om te verdwijnen uit dit 'kankergezwel'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171140324
Dat is een goede vraag. Als je alleen maar aan het kankeren bent wat doe je dan hier nog? Wat dat betreft lijkt lambiekje verdacht veel op een zekere groep immigranten die ook voornamelijk klagen maar toch lekker blijven.

Emigreren is zo eenvoudig. Persoonlijk vind ik Nederland best fijn maar ik ga op den duur wel ergens anders zitten. Waarom doen die whiners niet hetzelfde?
Conscience do cost.
pi_171142804
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Psychologie van de koude grond middels youtubefilmpjes en zonder voorkennis van de client. Prachtig...

Het echte leven is niet zoals de serie Lie to me he.
Ik ken de serie 'Lie to me niet.

Btw, ik zag het niet, pas later. Heb 'het is zo' al veranderd in 'ik denk'.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eficaz op 23-05-2017 13:41:24 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171143372
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Psychologie van de koude grond middels youtubefilmpjes en zonder voorkennis van de client. Prachtig...

Het echte leven is niet zoals de serie Lie to me he.
De voorkennis van de man is dat hij zogenaamd bij de ramp was en eerste hulp verleende.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171144461
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een mening begint met "ik denk dat" ; jij presenteert het als feiten.

En daar gaat het vaker mis bij dit soort zaken.

Iedereen moet er dus bij betrokken zijn geweest volgens deze redenering en er zijn dus geen slachtoffers gevallen.

Dat mensen dit geloven zonder blozen geeft mij plaatsvervangende schaamte.

Ik vind oprecht dat dit soort youtubefantasie de waarde en het potentieel van BNW drastisch verlaagt.
Ik zei niet dat er niets is gebeurd, geen slachtoffers zijn.

Ik vind dat de man, de zgnmde hulpverlender op het betreffende flmpje hiervoor zit te liegen.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171144509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:18 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik zei niet dat er niets is gebeurd, geen slachtoffers zijn.

Ik vind dat de man, de zgnmde hulpverlener op het betreffende filmpje hiervoor zit te liegen.

En daar maak ik weer uit op dat het een valse vlag kan zijn. Met acteurs. Dit vind ik en is mijn mening, wat ik denk.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:24:46 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171144639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:23 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik ken de serie 'Lie to me niet.

Btw, ik zag het niet, pas later. Heb 'het is zo' al veranderd in 'ik denk'.
Heel goed _O_
Ben blij dat je het woord gebruikt :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:18 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik zei niet dat er niets is gebeurd, geen slachtoffers zijn.

Ik vind dat de man, de zgnmde hulpverlender op het betreffende flmpje hiervoor zit te liegen.
Waarom denk je dat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171144799
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heel goed _O_
Ben blij dat je het woord gebruikt :)

[..]

Waarom denk je dat?
quote:
Waarom denk je dat?
Oa: Op en nabij 5 minuten en 12 seconden zegt de interviewer : 'unfortunately your shoes are still being cleaned', omdat hij daar op zijn sokken zit.... :')

-> Hij gaat na het interview, naar de stomerij, op zijn sokken, om zijn schoenen die gereinigd zijn op te halen :') Denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eficaz op 23-05-2017 14:38:31 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:42:15 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171145093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:31 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Oa: Op en nabij 5 minuten en 12 seconden zegt de interviewer : 'unfortunately your shoes are still being cleaned', omdat hij daar op zijn sokken zit.... :')

-> Hij gaat na het interview, naar de stomerij, op zijn sokken, om zijn schoenen die gereinigd zijn op te halen :') Denk ik.
dit gaat over de aanrijding in NY toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:44:46 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171145172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:31 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Oa: Op en nabij 5 minuten en 12 seconden zegt de interviewer : 'unfortunately your shoes are still being cleaned', omdat hij daar op zijn sokken zit.... :')

-> Hij gaat na het interview, naar de stomerij, op zijn sokken, om zijn schoenen die gereinigd zijn op te halen :') Denk ik.
Dit zijn geen woorden van de persoon waarom het gaat!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171145252
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

dit gaat over de aanrijding in NY toch?
Westminster attack, London.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171145276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit zijn geen woorden van de persoon waarom het gaat!
De interviewer, die dat tegen de held, die eerste hulp verleende zei.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171145366
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

1:17 : How the fuck do you lose a chelsea boot?

Also - aren't running shoes designd to stay on your feet whilst running? :)

Anyhoos...more about shoes...or the lack thereof....
Hier heb je 'n Westminster Bridge fake terror attack hero Tony Davis zonder schoenen....
Behalve de Tory politicus Tobias Ellwood, er ook 'n tweede civilian hulpverlener was:

“You only brought one set of clothes and your shoes are being cleaned today”

OMG! There must have been soaked in blood! How horrific!

One set of clothes for a whole weekend in London?

Er waren 'n man of 15 politie,ambulance en paramedics dichtbij de slachtoffer (politie agent) maar 't lijkt dat ze hebben de politicus en boksen coach hun baan laten doen.

I don't think for one moment that the cops,ambulance staff,paramedics would ever stand around and let civilians perform lifesaving emergency procedures, and certainly not on one of their own.

Here's the full version if anyone is remotely interested:

2:22: 'I'm not especially trained in first aid'

What a load of absolute horseshit.
Originele post waar het om gaat, een pagina terug. Ik heb het over de tweede film.

Trouwens, de eerste film is een fragment, wat over die schoenen gáát :')

9/11 is niet de enige valse vlag van deze tijden. Denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eficaz op 23-05-2017 15:03:26 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 15:23:48 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171146181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:47 schreef Eficaz het volgende:

[..]

De interviewer, die dat tegen de held, die eerste hulp verleende zei.
Dus de interviewer liegt?
de persoon zelf zegt niks, althans volgens jou.

zegt de interviewer : 'unfortunately your shoes are still being cleaned',

hoe kan je uit een zin van een ander persoon halen, dat de ander persoon lieggt, gezichtuitdrukking?

sorry ik volg je niet helemaal!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171146401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus de interviewer liegt?
de persoon zelf zegt niks, althans volgens jou.

zegt de interviewer : 'unfortunately your shoes are still being cleaned',

hoe kan je uit een zin van een ander persoon halen, dat de ander persoon lieggt, gezichtuitdrukking?

sorry ik volg je niet helemaal!
Hij kijkt niet omhoog, om dingen uit zijn herinnering op te diepen, terwijl het pas gebeurd is.

Hij schud nee, als het het gebeurde betreft.

Vraag maar es aan iemand iets, dan zal je zien dat zijn ogen effe omhoog gaan.

Bijvoorbeeld: . wat heb je gisteren gedaan?

:) Duidelijker kan ik nu effe niet zijn.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171146454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:33 schreef Eficaz het volgende:

Vraag maar es aan iemand iets, dan zal je zien dat zijn ogen effe omhoog gaan.

Bijvoorbeeld: . wat heb je gisteren gedaan?
Hangt geheel van het persoon af aan wie je het vraagt.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:09:33 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171147611
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:33 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Hij kijkt niet omhoog, om dingen uit zijn herinnering op te diepen, terwijl het pas gebeurd is.

Hij schud nee, als het het gebeurde betreft.

Vraag maar es aan iemand iets, dan zal je zien dat zijn ogen effe omhoog gaan.

Bijvoorbeeld: . wat heb je gisteren gedaan?

:) Duidelijker kan ik nu effe niet zijn.
Wat deed jij gisterenavond om 11:13 en nu niet nadenken!

Want dan ga je zelf al de mist in.

Als iemand een vraag stelt moet je brein dat verwerken en dan moet je nadenken, dit gebeurt al Helemaal wanneer er iets schokkends gebeurt is, je lijft zit nog vol adrenaline!

Dus leuk en aardig dat jij al zo kan aflezen als iemand liegt!

als dit zo makkelijk is, waarom zijn er dan leugen detectors?
Zelfs leugen detectors hebben het wel eens mis!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171148623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Hangt geheel van het persoon af aan wie je het vraagt.
Klopt.

Als het iemand betreft die iets voor de zoveelste keer verteld, wat jaren gelden plaatsvond, dan hoeft degene niet meer met zijn ogen even omhoog, om dingen 'voor zich te zien', en zodoende te kunnen antwoorden.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171148781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat deed jij gisterenavond om 11:13 en nu niet nadenken!

Want dan ga je zelf al de mist in.

Als iemand een vraag stelt moet je brein dat verwerken en dan moet je nadenken, dit gebeurt al Helemaal wanneer er iets schokkends gebeurt is, je lijft zit nog vol adrenaline!

Dus leuk en aardig dat jij al zo kan aflezen als iemand liegt!

als dit zo makkelijk is, waarom zijn er dan leugen detectors?
Zelfs leugen detectors hebben het wel eens mis!
Vraag dat maar aan iemand, dan zal je zien dat hij even met zijn ogen omhoog zit.

quote:
Als iemand een vraag stelt moet je brein dat verwerken en dan moet je nadenken, dit gebeurt al Helemaal wanneer er iets schokkends gebeurt is, je lijft zit nog vol adrenaline!
Júist dan!

quote:
Dus leuk en aardig dat jij al zo kan aflezen als iemand liegt!
Ik denk dat, en vind dat. Ik dring het niet op als zijnde de waarheid, het is mijn waarheid, en ik het was een reactie op degene die de post plaatste waar het erover ging.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171149166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:50 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Originele post waar het om gaat, een pagina terug. Ik heb het over de tweede film.

Trouwens, de eerste film is een fragment, wat over die schoenen gáát :')

9/11 is niet de enige valse vlag van deze tijden. Denk ik.
Voor mij het feit dat er zoveel emergency personeel (man of 15 of zo) dichtbij waren , en de twee burgers (Tobias Ellwood politicus en Tony Davis boxing coach) de werk laten doen hebben. Volgens mij dat niet gewone professionele procedure is.
Ik denk dat 't 'n dramatische photo opportunity/hero media verhaal was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:56:20 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171149174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:45 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan iemand, dan zal je zien dat hij even met zijn ogen omhoog zit.

[..]

Júist dan!

[..]

Ik denk dat, en vind dat. Ik dring het niet op als zijnde de waarheid, het is mijn waarheid, en ik het was een reactie op degene die de post plaatste waar het erover ging.
Je hebt op dat punt idd gelijk, maar ik weet niet wanneer dit interview is geweest.
Het kan ook gewoon zijn dat hij helemaal niet hoeft na te denken, ik had het over een situatie dat je echt even diep moet nadenken.

we weten niet wat er in zijn brein om gaat, maar ik vind het altijd te makkelijk iemand voor leugenaar uit te maken afgeaande op beelden, en gezichtsuitdrukkingen.

Daarom zeg ik ook nooit iets na een filmpje die persoon liegt.
Zelfs al denk ik dat kan ik er niet zeker van zijn.

Mensen worden veel te makkelijk voor leugenaar uitgemaakt!
In feite verteld iedereen wel eens een leugen, en dat is heel normaal en menselijk.

Maar ik ga dat niet beoordelen na de aanleiding van een filmpje!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171149227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:45 schreef Eficaz het volgende:

Ik denk dat, en vind dat. Ik dring het niet op als zijnde de waarheid, het is mijn waarheid, en ik het was een reactie op degene die de post plaatste waar het erover ging.
En bedankt voor je normale reactie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171149328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hebt op dat punt idd gelijk, maar ik weet niet wanneer dit interview is geweest.

Interview van de ochtend na de 'aanval' is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171149393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hebt op dat punt idd gelijk, maar ik weet niet wanneer dit interview is geweest.
Het kan ook gewoon zijn dat hij helemaal niet hoeft na te denken, ik had het over een situatie dat je echt even diep moet nadenken.

we weten niet wat er in zijn brein om gaat, maar ik vind het altijd te makkelijk iemand voor leugenaar uit te maken afgeaande op beelden, en gezichtsuitdrukkingen.

Daarom zeg ik ook nooit iets na een filmpje die persoon liegt.
Zelfs al denk ik dat kan ik er niet zeker van zijn.

Mensen worden veel te makkelijk voor leugenaar uitgemaakt!
In feite verteld iedereen wel eens een leugen, en dat is heel normaal en menselijk.

Maar ik ga dat niet beoordelen na de aanleiding van een filmpje!
Ik zal ook nooit tegen iemand zeggend dát degene liegt, als ik dat denk. Dan krijg ik toch ontkenningen.
Het is meer, dat ik op mezelf let, dat ik ten allen tijden écht ben.

Als ik denk dat iemand dingen verteld, met een verkeerd motief, dan neem ik afstand van degene, ik ga toch echt niet zeggen dat hij liegt.
Betreft het iemand die dicht bij mij staat dan ga ik denken wat degene voor reden zou hebben en dan respecteer ik degene, en denk ik dat degene gewoon dingen niet kwijt wil, en daarom met iets anders komt.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:03:22 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171149406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Interview van de ochtend na de 'aanval' is.
ok dank je wel!
voor deze info :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 11:07:55 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_171216630
Het Manchester-topic is gesloten om diverse redenen dus dan maar hier op het complottentopic:

http://www.telegraph.co.u(...)-find-huge-chemical/
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:44:39 #243
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171217538
Hopen dat ze er nu goed bovenop zitten dus.
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 12:12:56 #244
249559 crew  Lavenderr
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:27:08 #245
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:02:13 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171236274
quote:
‘Mogelijke link WannaCry en Noord-Korea’

Beide beveiligingsbedrijven benadrukken dat het nog veel te vroeg is met zekerheid vast te stellen of er een link bestaat met Noord-Korea. Het kan weken of zelfs maanden duren voordat hier meer duidelijk over wordt. Mogelijk is de code ook opzettelijk toegevoegd om een vals spoor te creëren. Niettemin schrijft Kaspersky in een blogpost dat scenario onwaarschijnlijk te vinden, omdat de code wel aanwezig was in een erg vroege versie van WannaCry, maar in latere versies is verwijderd.
bron
tjoh. NKorea is het laatste land wat ik zou verwachten, met oog op dat het land niet is aangesloten op westersfascistisch bankwezen.

wat was nu gezegd in Vault 7... CIA hacked stiekem uit naam van Russen of Chinezen en dus ook Noordkoreaans
http://www.hangthebankers(...)rs-chinese-russians/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:42:38 #247
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171237357

https://gerard1945.wordpress.com/2016/12/27/indoctrinatie/

Belachelijk. Het gaat zelfs zo ver dat de Onderwijsinspectie op scholen actief aan het ronselen is geslagen om zelfs kindertjes van Groep 3 naar de moskee te dirigeren.


https://gerard1945.wordpr(...)an-het-aanpassen-is/

Wat een eng eng eng fout land is nederland. bah. De politiek correctheid is beangstigend.
Het is duidelijk nederland moet asap islamitisch worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lambiekje op 27-05-2017 00:52:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 08:06:08 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171239289
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:42 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
https://gerard1945.wordpress.com/2016/12/27/indoctrinatie/

Belachelijk. Het gaat zelfs zo ver dat de Onderwijsinspectie op scholen actief aan het ronselen is geslagen om zelfs kindertjes van Groep 3 naar de moskee te dirigeren.

https://gerard1945.wordpr(...)an-het-aanpassen-is/

Wat een eng eng eng fout land is nederland. bah. De politiek correctheid is beangstigend.
Het is duidelijk nederland moet asap islamitisch worden.

quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 07:32 schreef Copycat het volgende:
Oprechte vraag: Wat houdt je tegen om te verdwijnen uit dit 'kankergezwel'?
Hier had je de vorige keer waarschijnlijk overheen gelezen.
Ik ben nog steeds razendbenieuwd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:34:52 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171240150
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 08:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Hier had je de vorige keer waarschijnlijk overheen gelezen.
Ik ben nog steeds razendbenieuwd.
De gehele wereld is onherstelbaar verrot. Het domme domme kuddevolk heeft toegegeven voor de bullshitangst voor terrorisme,ziekte en fakenews MSM. De enige die terrorisme exploiteert is NATO, VS, CIA in samenspraak met eurogeile politici. IS is CIA.

En ondertussen de bakermat van de mens compleet plat te bombarderen. Die agenda, agenda2030, wordt mooi door de hoernalisten van MSM verkocht. P-R-S werkt in optima forma

Wat ook onacceptabel is is dat we meegegaan zijn in het ultrafasistische Europa en het verdomde kutmunt de Euro.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:36:18 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171240167
Is er leven op Pluto?
Kun je dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren waar je heen kunt gaan?

Lijkt me afschuwelijk. Leven op een wereld die je tot in je botten haat. Sterkte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171242310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Interview van de ochtend na de 'aanval' is.
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:36 schreef Copycat het volgende:
Is er leven op Pluto?
Kun je dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren waar je heen kunt gaan?

Lijkt me afschuwelijk. Leven op een wereld die je tot in je botten haat. Sterkte.
Tja, je kan ook weg gaan uit Nederland, maar of dat veel helpt? Ben zelf al best lang geleden geëmigreerd, topbeslissing maar ik denk dat iemand als Lambiekje het overal buiten Nederland nog moeilijker gaat hebben. :+
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:16:06 #252
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171242385
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De gehele wereld is onherstelbaar verrot. Het domme domme kuddevolk heeft toegegeven voor de bullshitangst voor terrorisme,ziekte en fakenews MSM. De enige die terrorisme exploiteert is NATO, VS, CIA in samenspraak met eurogeile politici. IS is CIA.

En ondertussen de bakermat van de mens compleet plat te bombarderen. Die agenda, agenda2030, wordt mooi door de hoernalisten van MSM verkocht. P-R-S werkt in optima forma

Wat ook onacceptabel is is dat we meegegaan zijn in het ultrafasistische Europa en het verdomde kutmunt de Euro.
Het lijkt alsof je liever wil blijven schelden dan überhaupt leren of het waar is wat je allemaal zegt.
1 + 1 = blauw
  zaterdag 27 mei 2017 @ 18:40:43 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171251759
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:36 schreef Copycat het volgende:
Is er leven op Pluto?
Kun je dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren waar je heen kunt gaan?

Lijkt me afschuwelijk. Leven op een wereld die je tot in je botten haat. Sterkte.
Denk niet dat hij überhaupt naar België wil ^_^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 mei 2017 @ 00:30:16 #254
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171292932
quote:
Krijgen we dat crisis actor verhaal weer. Straks is Hillary weer van de partij. :D Het lijkt me erg moeilijk om iemand op z'n emoties te beoordelen, mensen janken nu eenmaal op sterk uiteenlopende manieren. Ik kan dat niet echt als bewijs zien.
  maandag 29 mei 2017 @ 08:42:36 #256
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171293571
http://m.telegraaf.nl/art(...)bod-op-alle-vluchten

Hoe lang zal het duren voordat we alleen naakt mogen reizen.


Wat een bullshit veiligsheids maatregelingen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:08:51 #257
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171293828
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)bod-op-alle-vluchten

Hoe lang zal het duren voordat we alleen naakt mogen reizen.


Wat een bullshit veiligsheids maatregelingen
Hoe ga jij van laptop in je koffer ipv handbagage naar naakt reizen?

Is alles bij jou in het extreme? De stand matig lijk je echt nooit te kennen.
  maandag 29 mei 2017 @ 23:50:50 #258
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171316607
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 04:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Krijgen we dat crisis actor verhaal weer. Straks is Hillary weer van de partij. :D Het lijkt me erg moeilijk om iemand op z'n emoties te beoordelen, mensen janken nu eenmaal op sterk uiteenlopende manieren. Ik kan dat niet echt als bewijs zien.
doch nooit zonder tranen danwel minimaal met natte oogjes..

of ze moeten de ziekte van Benudriére hebben.
Huig
pi_171316758
Dat is niet waar, er zijn heel veel redenen waarom tranen niet zouden vloeien. Misschien is het zelfs wel iemand die vindt dat sociale druk bepaalt dat ze moet huilen omdat het anders raar gevonden wordt, terwijl ze normaal gesproken misschien helemaal niet huilt.

Hoe je het ook wendt of keert, het is nergens bewijs van..
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:22:33 #260
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171317420
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:50 schreef ilusions het volgende:

[..]

Dat is niet waar, er zijn heel veel redenen waarom tranen niet zouden vloeien. Misschien is het zelfs wel iemand die vindt dat sociale druk bepaalt dat ze moet huilen omdat het anders raar gevonden wordt, terwijl ze normaal gesproken misschien helemaal niet huilt.

Hoe je het ook wendt of keert, het is nergens bewijs van..
je praat als een advocaat... een vrijplijter...

niet als een geinterresseerde in de waarheid.

in mijn ogen ben je een coincidentie-theorist.

allemaal toeval

(jammer dat de nederlandse taal geen onderscheid maakt tussen het engelse "evidence" en "proof".
het zou menig discussie hier verhelderen..)
Huig
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:49:42 #261
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171317857
say what???

vanaf 1:47

"its amazing! he finally made it... to Stardom!"

"He 'd love it!" (say what??!! wtf?)

"he's up there enjoying it."

bizar ook weer de boodschap :" geen verwijt, love rullez, i dont care he's dead,his love shine's on, etc etc

net als boston en sandy hook ..

sick
Huig
pi_171318378
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

je praat als een advocaat... een vrijplijter...

niet als een geinterresseerde in de waarheid.
Een interesse in bewijs doet jou denken dat ik niet in de waarheid geïnteresseerd ben? Knappe logica.

quote:
in mijn ogen ben je een coincidentie-theorist.

allemaal toeval
Ironisch genoeg ben jij degene die in toevalligheden gelooft, dus wie is hier de coincidentie-theorist? Ik vraag om bewijzen, niet om toevalligheden.

quote:
(jammer dat de nederlandse taal geen onderscheid maakt tussen het engelse "evidence" en "proof".
het zou menig discussie hier verhelderen..)

Oh, dat onderscheid is er wel hoor. Proof is bewijs, en evidence is bewijsmateriaal, ik zie niet hoe dat enige discussie hier zou verhelderen, maar voel je vrij om toelichting te geven.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 02:06:05 #263
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171318460
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

je praat als een advocaat... een vrijplijter...

niet als een geinterresseerde in de waarheid.

in mijn ogen ben je een coincidentie-theorist.

allemaal toeval

(jammer dat de nederlandse taal geen onderscheid maakt tussen het engelse "evidence" en "proof".
het zou menig discussie hier verhelderen..)

Je praat als iemand die slachtoffers beschuldigt van menselijke eigenschappen die niet in je straatje passen om je eigen wereldbeeld te versterken.

Misschien dat je beter tijd en energie kan steken in meer tastbaar en overtuigend bewijs dan interpretatie van de emoties van slachtoffers?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:54:29 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171319240
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:49 schreef Orwell het volgende:
say what???

vanaf 1:47

"its amazing! he finally made it... to Stardom!"

"He 'd love it!" (say what??!! wtf?)

"he's up there enjoying it."

bizar ook weer de boodschap :" geen verwijt, love rullez, i dont care he's dead,his love shine's on, etc etc

net als boston en sandy hook ..

sick
Niet iedereen rouwt hetzelfde, sure... alleen de sterren uit al die hoaxes. Altijd dezelfde riedel door die lui, poging tot drama, wie zegt zulke dingen als zijn kind net aan stukken is geblazen. Net als Sandy Hook, Boston en al die andere gefakete baloney inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:58:43 #265
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171319261
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet iedereen rouwt hetzelfde, sure... alleen de sterren uit al die hoaxes. Altijd dezelfde riedel door die lui, poging tot drama, wie zegt zulke dingen als zijn kind net aan stukken is geblazen. Net als Sandy Hook, Boston en al die andere gefakete baloney inderdaad.
Dus we hebben ook een fok-user (die nog nooit op BNW gepost heeft zover ik weet) die ook bij het complot hoort? Hij heeft namelijk kennissen die in het ziekenhuis liggen door deze aanslag.
pi_171320523
Kan de posts over Manchester niet beter in de Manchester Arena attack topic zijn?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:04:53 #267
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171320804
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:44 schreef Tingo het volgende:
Kan de posts over Manchester niet beter in de Manchester Arena attack topic zijn?
Klopt. Ik ga zo ff aan de slag daarmee.
pi_171333825

“I did not see or smell smoke, once the explosion had happened no one was allowed to exit from the staircase that lead out into the area where it happened. Everyone was taken out of fire exit doors on the floor of the arena."

Waarschijnlijk de hele foyer afgezet en bijna leeg was. Er zijn bedrijven/organisaties die dit soort dingen binnen minuten in scene kunnen zetten.

Commentaar onder:
“Have a listen to Rachel's description at the beginning, the encore finished so the stadium would have been emptying so that explains lack of people, also some people exited early for trains as it was late. I believe Rachel's account of what she saw - it seems to fit other people we spoke to who were in the arena. She's just a girl who heard a big noise and screaming, so her emotions are real, if you see what I mean. It's important to note she's not claiming she saw dead bodies everywhere or was thrown 30m or she saw a bomber. Have a listen again. She appears to be caught in the middle, with lots of confusion etc. So to her it's very real, even if some of the things like this being ISIS etc are not true.”

En hier MSM TV witness accounts van de lege afgezet foyer?

How Couple Saved Manchester Bomb Victim: 'A Little Girl Staggering Out Of the Smoke' | NBC News

It was an acrid smell of burning plastic, burning hair,burning flesh...little girl comes staggering out of the smoke with blood all over her and her hair was burnt....
After about an hour,we got a tressle table to use as a stretcher and carried her down the stairs...

After one hour? Das 'n lange tijd toch?

Blown off our feet from the blast?

Er is heel veel meer van dit soort verhalen te vinden.

Maar anyhoos, zo ver als ik weten helemaal geen live-op-scene beelden te zien tot rond 4am of zo waren.
BBC HQ en ITV hoofdkantoren hebben in MediaCity UK en maar 10 minuten loopafstand van de Arena zijn. En dan alleen maar een wazige korte vid,keer op keer urenlang herhaald en ouwehoer in de studio te zien was. Sure.

Dan iedereen scrhok wakker van de nieuws was.
PsyOp!

[ Bericht 14% gewijzigd door Tingo op 30-05-2017 21:02:11 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:40:27 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171337282
Welke bedrijven of organisaties kunnen dit in minuten opzetten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171342377
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:36 schreef Copycat het volgende:
Is er leven op Pluto?
Kun je dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren waar je heen kunt gaan?

Lijkt me afschuwelijk. Leven op een wereld die je tot in je botten haat. Sterkte.
Sommige mensen krijgen energie door zich te verdrinken in haatgevoelens. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 10:37:59 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_171343443
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sommige mensen krijgen energie door zich te verdrinken in haatgevoelens. ..
Het vervelende is dat ze andere mensen meenemen in die haat en dat het zelfs ontaardt in treitergedrag.
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:51:10 #272
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171343685
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sommige mensen krijgen energie door zich te verdrinken in haatgevoelens. ..
kinderverkrachtende Instituten vereren dat is goed??
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 11:13:13 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_171344032
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kinderverkrachtende Instituten vereren dat is goed??

Dat is natuurlijk weer een ongenuanceerde kreet Biekje. Natuurlijk is dat niet goed en dat doet ook niemand hier.
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:45:07 #274
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171364364
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Een interesse in bewijs doet jou denken dat ik niet in de waarheid geïnteresseerd ben? Knappe logica.

[..]

Ironisch genoeg ben jij degene die in toevalligheden gelooft, dus wie is hier de coincidentie-theorist? Ik vraag om bewijzen, niet om toevalligheden.

[..]

Oh, dat onderscheid is er wel hoor. Proof is bewijs, en evidence is bewijsmateriaal, ik zie niet hoe dat enige discussie hier zou verhelderen, maar voel je vrij om toelichting te geven.
idd.
dus om pieces of evidence volledig af te rekenen op gebrek aan proof, is imho, laten we zeggen, niet handig...
Je zal met een dergelijke speurders houding waarschijnlijk niet per sé direct een Mattlock-Award binnenslepen.
Huig
pi_171365609
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:45 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd.
dus om pieces of evidence volledig af te rekenen op gebrek aan proof, is imho, laten we zeggen, niet handig...
Je zal met een dergelijke speurders houding waarschijnlijk niet per sé direct een Mattlock-Award binnenslepen.
Je lult uit je nek. Als er geen bewijs is, is er geen bewijs, of je dat nou evidence of proof noemt.
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:44:00 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171371381
'

Gekke Hilly nu met een resistance baretje, madam is weer on stage. Ze wordt er al snel voor afgestraft. In de full speech sneert ze ook nog naar Trump.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:54:08 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171371555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
'

Gekke Hilly nu met een resistance baretje, madam is weer on stage. Ze wordt er al snel voor afgestraft. In de full speech sneert ze ook nog naar Trump.

Sneren naar Trump maar zij staat er inderdaad ook echt niet gratis. En dat baretje hoort schijnbaar bij schooloutfit maar toch :') hilary pls :')
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:52:39 #278
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171377683
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
'

Gekke Hilly nu met een resistance baretje, madam is weer on stage. Ze wordt er al snel voor afgestraft. In de full speech sneert ze ook nog naar Trump.

Hier CAD, hilary is nog harder aan het gillen nu.

NWS / Clinton schuld van verlies: 1000-1 Russen, Facebook, nepnieuws

_O-

Nog even wachten tot ze straks de meest vreemde zaken erbij gaat betrekken.
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:52:10 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171380090
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk weer een ongenuanceerde kreet Biekje. Natuurlijk is dat niet goed en dat doet ook niemand hier.
Dan let je niet goed op.

Neem demmink, pizzagate (ergo pizza is jonge meisjes, hotdogs is jongetjes) of dutroux waarbij be en nl koningshuizen betrokken waren.

Bankiers, politici en andere toplui ondergaan kindverkrachtofferfeesten voor ze op positie kunnen zitten.

Eigenlijk alle Instituten van banken, politiek, wetenschap, topbedrijven. Ergo de wereld wordt door dergelijke sickminded fucks genegeerd.

https://fellowshipofthemi(...)otdogs-from-chicago/

Flying in from chicago. Obama de smeerlap. Het gaat uiteraard niet over echt hotdogs en pizzas
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:35:30 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171382120
Ja zo kan ie wel weer he :')
pi_171417385
Weer 'n grappige vid van Kearnsy:

Guess Which CRISIS ACTOR Is Now Running For Office?

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 3 juni 2017 @ 13:20:56 #282
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171417541
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:11 schreef Tingo het volgende:
Weer 'n grappige vid van Kearnsy:

Guess Which CRISIS ACTOR Is Now Running For Office?

Dus als ik een youtube filmpje maak waarin ik delen van films monteer tussen delen van een nieuwsuitzending ben ik ook ineens een geloofwaardige truther of wat? Er wordt namelijk echt geen enkel punt gemaakt in die video.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:12:12 #283
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171418466
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:11 schreef Tingo het volgende:
Weer 'n grappige vid van Kearnsy:

Guess Which CRISIS ACTOR Is Now Running For Office?

Och gut, las het al ergens even geleden, Chrissieboy met zijn klapper met foto's destijds en zijn so called cry me a river. Tja zal wel zijn beloning zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 14:40:12 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_171419004
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus als ik een youtube filmpje maak waarin ik delen van films monteer tussen delen van een nieuwsuitzending ben ik ook ineens een geloofwaardige truther of wat? Er wordt namelijk echt geen enkel punt gemaakt in die video.
Het is het bekende riedeltje. Knippen en plakken. En sommigen trappen er met beide benen in.
pi_171419676
Wat MSM stukjes.....
Jammer dat de Arena topic opslot is - dan kunnen we 'n mooie verzameling van MSM verhaaltjes maken. 'Conspiracy sites zijn toch niet nodig om te zien wat 'n onzin het allemaal is.

http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz4iOTA5tnZ

' Chris Parker, 33, a rough sleeper, said: 'I heard a bang and within a split second I saw a white flash, then smoke and then I heard screaming.There was people lying on the floor everywhere.
'I saw a little girl ... she had no legs. I wrapped her in one of the merchandise T-shirts and I said 'where is your mum and daddy?' She said 'my dad is at work, my mum is up there'.'
He said he thought the child's mother had died from her injuries.
Mr Parker added: 'She passed away in my arms. She was in her 60s and said she had been with her family. I haven't stopped crying. There were nuts and bolts all over the floor. People had holes in their back.'

Witness Abby Mullen from Airdrie, who was at the event, also described the carnage.
'As we were leaving a bomb or explosion went off centimetres in front of me,' she said. 'People's skin and faeces where everywhere including in my hair and on my bag.
'I'm still finding bits of God knows what in my hair. You never ever expect these things to happen to you but this proves it can happen to anybody.
'That sound, the blood and those who were running around clueless with body parts and bits of skin missing will not be leaving my mind any time soon or the minds of those involved.'

“I was blown 10metres through the air and through the glass doors....I got up and had to walk around to look for my daughter....I found her a short time later”

“We were a few metres from the bomb when it went off and were blown off our feet....there was blood,bodies,body parts everywhere and glass flying through the air”

“I was standing about 5 metres away when the bomb went off”

Ik denk ik heb nu 'n stuk of 6 witness accounts gezien die zeggen dat ze heel dicht bij de bom waren maar gewonden hebben ze niet. Allemaal verhaaltjes/interviews binnen 24 uurtjes na de gebeurtenis waren.

Als de bom in rugtas op de rug van de bomber was, waarom zijn er geen vreselijk gezichts en upper body wonden te zien?

Voor echte informatie en beelden over bom schade kan je 'Traumatic blast injury ballistics' en/of 'traumatic amputation' effe zoeken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 3 juni 2017 @ 15:28:14 #286
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171419955
Wel knap dat jij uit de stukjes tekst kan afleiden dat ze niet gewond zijn.
pi_171420028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:28 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel knap dat jij uit de stukjes tekst kan afleiden dat ze niet gewond zijn.
Het waren stukjes van TV interviews dat ik al eerder gepost hebt die jij en de andere MSM gelovers hier waarschijnlijk niet gekeken hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 3 juni 2017 @ 15:34:34 #288
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171420077
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het waren stukjes van TV interviews dat ik al eerder gepost hebt die jij en de andere MSM gelovers hier waarschijnlijk niet gekeken hebben.
Waren ze dusdanig ontkleed op de videos dat je ze helemaal hebt kunnen controleren op wonden dan? Dit zijn toch echt aannames die je doet over verwondingen.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 15:46:34 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171420301
Jonge meiden, ouders én artiesten verwerken trauma Manchester op One Love Concert

Morgenavond te aanschouwen. Zal wel een spektakel worden met al die crappy artiesten die net doen alsof ze niet beter weten. Ik snap sowieso niet dat ouders hun kleintjes naar die Ariana Grande brengen, haar liedjes barsten van de dubbelzinnige teksten over seks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171420410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Jonge meiden, ouders én artiesten verwerken trauma Manchester op One Love Concert

Morgenavond te aanschouwen. Zal wel een spektakel worden met al die crappy artiesten die net doen alsof ze niet beter weten. Ik snap sowieso niet dat ouders hun kleintjes naar die Ariana Grande brengen, haar liedjes barsten van de dubbelzinnige teksten over seks.
Wat 'n enorme idiotische poppenkast dat gaat worden inderdaad.
De vriendin van mij die kent mensen die claimt om dead bodies te hebben gezien, heeft haar twijfels over hun witness accounts.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 3 juni 2017 @ 16:01:22 #291
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171420606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Jonge meiden, ouders én artiesten verwerken trauma Manchester op One Love Concert

Morgenavond te aanschouwen. Zal wel een spektakel worden met al die crappy artiesten die net doen alsof ze niet beter weten. Ik snap sowieso niet dat ouders hun kleintjes naar die Ariana Grande brengen, haar liedjes barsten van de dubbelzinnige teksten over seks.
Zeg je nou dat alle artiesten die meedoen morgen betrokken zijn erbij?

Dat van die teksten ben ik met je eens maar ik voel me met de hedendaagse muziek sowieso een oude bok :P
pi_171420884
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus als ik een youtube filmpje maak waarin ik delen van films monteer tussen delen van een nieuwsuitzending ben ik ook ineens een geloofwaardige truther of wat? Er wordt namelijk echt geen enkel punt gemaakt in die video.
Ik denk dat de punt heel duidelijk is : Dat Chris Hurst 'n schamteloze leugenaar is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171420919
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waren ze dusdanig ontkleed op de videos dat je ze helemaal hebt kunnen controleren op wonden dan? Dit zijn toch echt aannames die je doet over verwondingen.
Voor echte informatie en beelden over bom schade kan je 'Traumatic blast injury ballistics' en/of 'traumatic amputation' effe zoeken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 18:10:44 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_171423114
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor echte informatie en beelden over bom schade kan je 'Traumatic blast injury ballistics' en/of 'traumatic amputation' effe zoeken.
Graag linkjes erbij Tingo.
  zondag 4 juni 2017 @ 08:21:32 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171438328
http://www.nu.nl/terroris(...)daden-in-londen.html
weer een aanslag. Wat is het toch een feest dat multicultuur.

Dat was een meerjarenplan-setup om de westers bevolking te kunnen knechten.

Abolition of White.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 04-06-2017 08:32:33 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:55:38 #296
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171439567
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:21 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.nu.nl/terroris(...)daden-in-londen.html
weer een aanslag. Wat is het toch een feest dat multicultuur.

Dat was een meerjarenplan-setup om de westers bevolking te kunnen knechten.

Abolition of White.
London zullen we voorlopig wel niet mogen aankaarten op bnw. Dus nu maar even dit

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 4 juni 2017 @ 13:04:35 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171443431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Jonge meiden, ouders én artiesten verwerken trauma Manchester op One Love Concert

Morgenavond te aanschouwen. Zal wel een spektakel worden met al die crappy artiesten die net doen alsof ze niet beter weten. Ik snap sowieso niet dat ouders hun kleintjes naar die Ariana Grande brengen, haar liedjes barsten van de dubbelzinnige teksten over seks.
Verschrikkelijk!!!
Tieners die denken aan sex.. dat kan echt niet hey.. stel voor ze snappen de tekst!
Ow en Ariana mooie meid :9
Mja dit hebben we nog nooit eerder gezien..
- Madonna
- Britney Spears
- Jennifer lopez
- Christina Aguilera
- Beyonce
etc etc etc

Weet je waarom K3 uit 3 mooie dames bestaat?
Zodat papa's ook mee gaan naar de show :)


*;
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 13:17:51 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_171443800
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

London zullen we voorlopig wel niet mogen aankaarten op bnw. Dus nu maar even dit

Natuurlijk mag dat wel.
  zondag 4 juni 2017 @ 13:30:16 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171444147
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

London zullen we voorlopig wel niet mogen aankaarten op bnw. Dus nu maar even dit

Mooi experiment toch?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171446823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Graag linkjes erbij Tingo.
Waarom? Als mensen echt geinteresserd zijn het is geen moeite om de zoektermen te gebruiken....kom je bij veel verschillende bronnen, dan kan je zelf kiezen. Er zijn artikelen,papieren,beelden van medische en militaire sites,sommige van 25 jaren geleden te zien.
Paar uurtjes lezen dan kan je beter begrijpen wat 'n echte bom doet.

Anyhoos – ik heb erg veel zin niet meer op zo'n rommelige forum te posten. Alles gewoon in de 'algemeen topic' gedumpt en uiteindelijk verloren is. Het lijkt dat de mods gewoon de topics dat ze niet 'leuk' vinden op slot zetten. Censorship dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 15:54:32 #301
249559 crew  Lavenderr
pi_171448240
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Als mensen echt geinteresserd zijn het is geen moeite om de zoektermen te gebruiken....kom je bij veel verschillende bronnen, dan kan je zelf kiezen. Er zijn artikelen,papieren,beelden van medische en militaire sites,sommige van 25 jaren geleden te zien.
Paar uurtjes lezen dan kan je beter begrijpen wat 'n echte bom doet.

Anyhoos – ik heb erg veel zin niet meer op zo'n rommelige forum te posten. Alles gewoon in de 'algemeen topic' gedumpt en uiteindelijk verloren is. Het lijkt dat de mods gewoon de topics dat ze niet 'leuk' vinden op slot zetten. Censorship dus.
Omdat dat hier gebruikelijk is. Maar dat weet je wel. Dit is dwars doen om het dwars doen.
En als je er geen zin meer in hebt? Niemand dwingt je hoor. Je bent vrij om te posten of niet te posten :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')