abonnement Unibet Coolblue
pi_170554828
[b] Rosswell[\b]

In 1947 stortte een onbekend object oftewel een UFO (unidentified flying object) neer in Rosswell vlakbij Area 51.

Ieder gerespecteerd onderzoeker/wetenschapper zou dit verhaal moeten kennen of al kennen.

[] de Nazi's []
In de 2de wereldoorlog hadden de Nazi's velen wetenschappers in hun ledenbestand waaronder Hans Kammler (oprichter van de vele wapenfabrieken als wapentechnicus bekent & bedenker van de gaskamers) en Wernher von Braun (raketgeleerde).

[] b8 (codenaam bergkristall)
In 1944 in het gebied St. Georgen an der Gusen werd heimelijk een ondergrondse vliegtuig wapenfabriek gebouwd. Hier zouden de nieuwste wapentechnologie ontwikkeld worden. Alhoewel de Duitsers de nederlaag in het kielzog hadden was dit natuurlijk een wanhoopsdaad.

Aan het eind van de oorlog zouden hier duizenden Joden ondergebracht zijn om deze te doden door de tunnelgangen te laten exploderen. Echter mislukte deze wanhoopsmisdaad.

Op 3 mei zou de fabriek stilgelegd zijn en belangrijke documenten werden door de Nazi's verbrand in de ovens.

Op 7 mei zouden de Amerikaanse soldaten de tunnels hebben bereikt.

De onderdelen van de wapens en vliegtuigen zouden de Amerikanen hebben gexporteerd richting Amerika.

[] Operation paperclip[]
De Amerikanen nemen de Nazistische wetenschappers over. Publiekelijk werd Wernher Braun geïntroduceerd.

Echter zijn er vele Nazistische wetenschappers op de achtergrond geaddopteerd.

[] Rosswell & the Nazi's

Wat als er wetenschappers zijn geweest die onder het Nazi regime nog verder waren met de ontwikkelingen in vliegtuigen?

Kan het zijn dat er een Nazistische ufo geland is in Rosswell?

Kan het zijn dat Hans Kammler's raadselachtige zelfmoord niet is uitgevoerd? Werkte hij in Area 51 verder aan vliegtuigen en rondvliegende schotels?

We zullen het ooit misschien te weten komen maar misschien ook nooit...

Het doel van het topic het is een gedenkwijze van mijn kant na het zien van een paar docu's over de 2de wereldoorlog. Aan jou de keus of jij hier verder wilt discussiëren!
pi_170554920
"Ieder gerespecteerd onderzoeker/wetenschapper zou dit verhaal moeten kennen of al kennen."

:')_!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 23:07:33 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170555029
Ik denk allemaal bullshit, maar Area 51 is altijd +1 :7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170555064
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:03 schreef Rezania het volgende:
"Ieder gerespecteerd onderzoeker/wetenschapper zou dit verhaal moeten kennen of al kennen."

:')_!
Wat!?! Is toch pure waarheid. Het is het bekendste mindblowing stuk informatie van de 20ste eeuw! En het is nog steeds niet echt opgelost. Defensie en FBI veranderd hun uitleg van het Rosswell incident steeds wat ook tot argwaan leidt.
pi_170555198
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk allemaal bullshit, maar Area 51 is altijd +1 :7
Ik lul ook uit mijn nek als ik deze dingen verbindt maar misschien is het waar...

Overigen is operatie paperclip echt uitgevoerd en is er een ufo neergestort. De 2 wetenschappers bestaan ook echt en ook de plannen om de joden te vermoorden in de tunnels. De b8 tunnels bestaan nog steeds alleen niet toegangbaar.

Verder wil ik alleen dit idee van mij ter discussie stellen.
pi_170555365
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Wat!?! Is toch pure waarheid. Het is het bekendste mindblowing stuk informatie van de 20ste eeuw! En het is nog steeds niet echt opgelost. Defensie en FBI veranderd hun uitleg van het Rosswell incident steeds wat ook tot argwaan leidt.
Ja, is de waarheid als je een tik van de molen hebt gehad of hard aan de drugs hebt gezeten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170555466
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, is de waarheid als je een tik van de molen hebt gehad of hard aan de drugs hebt gezeten.
Oke het is een opgedronge mening nu goed? Ik wil discussie zien waarom jullie denken dat het niet kan of wel kan!
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 23:26:09 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170555478
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:15 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik lul ook uit mijn nek als ik deze dingen verbindt maar misschien is het waar...

Overigen is operatie paperclip echt uitgevoerd en is er een ufo neergestort. De 2 wetenschappers bestaan ook echt en ook de plannen om de joden te vermoorden in de tunnels. De b8 tunnels bestaan nog steeds alleen niet toegangbaar.

Verder wil ik alleen dit idee van mij ter discussie stellen.
Ja misschien is t ook niet waar natuurlijk.

Dat weet ik, maar het is niet meer dan een theorietje van je. Ik denk overigens dat er in Area 51 alleen maar aardse toestanden zijn. Maar ook dat is maar een mening.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170555491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:25 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oke het is een opgedronge mening nu goed? Ik wil discussie zien waarom jullie denken dat het niet kan of wel kan!
Ja, want je stelt dat het waarheid is en dat iedere wetenschapper moet kennen, anders is het bullshit. Het enige dat hier bullshit is is je argument.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170555702
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, want je stelt dat het waarheid is en dat iedere wetenschapper moet kennen, anders is het bullshit. Het enige dat hier bullshit is is je argument.
Ik ga wel discussiëren in de café tabé en de ballen. Bejegen iemand eens positief ipv negatief!
  vrijdag 28 april 2017 @ 23:41:24 #11
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_170555876
Dit lijkt me meer iets voor BNW.(operatie paperclip enzo)
There is only one religion
pi_170556008
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:34 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik ga wel discussiëren in de café tabé en de ballen. Bejegen iemand eens positief ipv negatief!
:') Ik ga niet positief reageren op onzin argumenten gebaseerd op drogredenen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 15 mei 2017 @ 17:40:38 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170962871
Oké. Er is iets in Rosswell neergestort. We weten niet wat, daarom is het een unidentified object (UO). Dat kennelijk uit de lucht kwam vallen, vandaar flying (F), dus UFO. Dat weten de meeste mensen, dus ook gerenommeerde wetenschappers.

Er zijn mensen die denken dat het géén buitenaards object was, maar een weerballon. Of een experimenteel vliegtuig of zo.
Laten we voor nu aannemen dat het een experimenteel vliegtuig was.

Zo kort na de oorlog kan het best zijn dat er nazi-wetenschappers in de USA terecht zijn gekomen en aan een experimenteel vliegtuig hebben gewerkt. Het is niet per se onwaarschijnlijk, gezien de rol die andere nazi-geleerden kregen in de USA.

Wat tegen deze theorie spreekt, is dat er geen enkel bewijs voor is. Welke nazi-wetenschappers zouden dan aan zo'n experimenteel vlieggeval hebben kunnen werken? Waarom wordt er in de vele, vele Rosswell-onderzoeken nooit over gesproken? Etc.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:43:16 #14
467856 De_Baron_Van_Neemweggen
Drommels, drommels, drommels
pi_171044036
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Wat!?! Is toch pure waarheid. Het is het bekendste mindblowing stuk informatie van de 20ste eeuw! En het is nog steeds niet echt opgelost. Defensie en FBI veranderd hun uitleg van het Rosswell incident steeds wat ook tot argwaan leidt.
Wat zou jij als overheid doen als iets van een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overheidsproject neerstort?
Precies! Geruchten voeden over aliens.

En kijk eens naar het volledige plaatje, heeft deze hele heisa rond mogelijke aliens iets anders uit de media gehouden?

Er zijn altijd zoveel verschillende belangen, de ware toedracht komen we waarschijnlijk nooit te weten, tenzij het echt iets met aliens was en die het bij de BBC komen uitleggen.

Begrijp me niet verkeerd, het heelal is zo groot dat de kans op het bestaan van buitenaards leven mij aanzienlijk lijkt, maar de kans dat we het bewijs in Roswell gaan vinden en dat de Amerikaanse overheid dit niet geheim heeft/gaat kunnen houden, lijkt me nihil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')