abonnement Unibet Coolblue
pi_170558743
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:33 schreef Szura het volgende:
Een hoop poeha en leugens over een vliegdekschip staat tegenwoordig al gelijk aan daadkracht _O-.
Daadkracht? Door wat verbale schermutselingen aan te gaan? Heet dat tegenwoordig ook al "daadkrachtig handelen"?
pi_170558750
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alsof wachten tot NK lange afstandsraketten ontwikkeld die nucleaire ladingen kunnen vervoeren zo'n logische optie is.

Trump toont in deze (in tegenstelling tot zijn laffe voorganger) wel daadkracht. Hulde! ^O^
zoals we Irak moesten binnen vallen vanwege vermeende chemische wapens. Hoe naïef ben je als je heden ten dage nog steeds deze Amerikaanse oorlogsretoriek blijft geloven. En dan later ook nog eens gaan klagen over de gevolgen van dit beleid. :')
pi_170558773
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

zoals we Irak moesten binnen vallen vanwege vermeende chemische wapens. Hoe naïef ben je als je heden ten dage nog steeds deze Amerikaanse oorlogsretoriek blijft geloven. En dan later ook nog eens gaan klagen over de gevolgen van dit beleid. :')
Het regime van Saddam Hoessein had al eens eerder chemische wapens ingezet, dus zo gek was die suggestie niet.

Binnen twee jaar is het regime in NK in staat een krachtigere atoombom te ontwikkelen. In het bezit te zijn van goed functionerende lange afstandsraketten waarmee het zijn atoomwapens tot aan de kust van de VS weet af te vuren.

Daar gaan de Amerikanen met Trump aan het roer niet op wachten. Het regime in NK bindt niet in en de invloed van China is marginaal gebleken. Dan staat er slechts een uitkomst vast, het wordt oorlog. Leuk of niet.
  zaterdag 29 april 2017 @ 08:48:06 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_170558775
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:37 schreef theNull het volgende:
Tis weekend...dus trump....platnuken die hap!
Eerst belangrijke zaken... golf!
pi_170558796
En voor wie pleit voor een regime change: je hebt een land vol mensen die hun hele leven de boodschap ingeprent hebben gekregen dat de USA hun grootste vijand is. En dan zou een "regime change" door de Amerikanen stabiliteit moeten brengen?
pi_170558860
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En voor wie pleit voor een regime change: je hebt een land vol mensen die hun hele leven de boodschap ingeprent hebben gekregen dat de USA hun grootste vijand is. En dan zou een "regime change" door de Amerikanen stabiliteit moeten brengen?
Het zou dan ook verstandig te zijn een beetje op China in te praten, zodat zij de leidende rol in deze hebben. Oh wacht, dat is wat er gebeurt. Oh wacht, dat doet Trump, dus is het idioot en waanzinnig en achterlijk en lachwekkend en HIJ KAN OOK NIETS ZELF
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 29 april 2017 @ 10:26:52 #157
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170559642
Een heropvoedingskamp klinkt ook best wel fout.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 29 april 2017 @ 10:28:05 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_170559653
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:48 schreef Blik het volgende:

[..]

Eerst belangrijke zaken... golf!
Ik hoorde dat Trump van Noord-Korea een prive golfbaan wil maken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_170560424
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 april 2017 02:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Stiekem vraag ik me wel steeds af of deze lanceringen echt mislukken of dat NK ze gewoon telkens op afstand self-destruct. Ik bedoel, als ze weten dat alle systemen 3 minuten na lancering goed zijn, waarom zouden ze dan het risico willen lopen dat die raket ergens bij Japan of ZK neerkomt.

Of ze zijn echt incompetent natuurlijk. Maar zelfs de russen kregen letterlijk nog voor elkaar om werkende raketten te maken met karton en tape om apparatuur vast te maken binnenin tijdens de oorlog.
Ik verwacht dat zo'n raket en de lancering best wel prijzig is, waarom zouden ze die dan zelf laten exploderen?

Ook gaat het hier om een andere type raket, met een andere brandstof. De vorige raket die in februari nog wel succesvol was, had andere brandstof en bereikte zijn doel wel, daar was men ook veel banger voor.

Ik snap ook niet waarom de derde lancering een mislukking is, ze hebben nu toch wel aardig wat data verzameld van hun vorige testen en nog gaat het mis.
pi_170560438
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 april 2017 04:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu constant straaljagers in groepjes van 8 die boven de stad vliegen. Wat een geluid! Zal ff een opname maken.

edit:


Sorry, verticaal geflimd ja :P
Bedankt voor het delen.

Ik verwacht dat ze volop aan het oefenen zijn deze weken.
pi_170560469
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 05:16 schreef Beathoven het volgende:
Toen de Amerikaanse vloot de vorige keer op weg leek te zijn naar Noord Korea voer het in de verkeerde richting. En daarbij verkondigd Trump vooral veel wollige taal, met aan Noord Koreaanse zijde de eeuwige testen. Dus.. beide voeren wat dansjes op rond het kampvuur maar het lijkt er iig op dat men in Zuid Korea niets hoeft te vrezen. En als ik de rapportages uit ZK mag geloven dan vreest men daar ook helemaal niets meer dan voorheen. Kortom er groeit slechts een bubbel van opiniejournalistiek en tweets in het midden en de spanning zit er vooral bij de veel verwachtende toeschouwer in.

Trump's grootste obstakel is zn ego en als hij voelt dat hij wat moet doen om (in zn eigen woorden) onvoorspelbaar te blijven dan zou het kunnen dat er ineens een bom op Noord Korea valt. Ik zal niet zeggen dat het onwaarschijnlijk is want Trump kan zn shit weleens verliezen maar het zou nu teveel moeite voor de Amerikanen zijn en daar winnen ze nou ook weer niet heel veel mee.
De media speelt een grote rol inderdaad, men verslaat dit conflict alsof er al oorlog is, terwijl daar helemaal nog geen sprake van is. Men is echt niet zo gek om elkaar de oorlog te verklaren hoor, teveel belangen en men hoopt nog steeds dat met China en strengere sancties het regime te kunnen beïnvloeden. Dat gaat alleen niet gebeuren en dan komen we bij het volgende afweeg moment.
pi_170560480
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 06:00 schreef vipergts het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan bedenken is dat de VS of China de chips van het besturingssysteem bij de fabrikant al hebben voorzien van een backdoor. Als Noord Korea zijnde is dat toch het eerste waar je voor zorgt dat die lanceerbasis niet met het internet verbonden is zodat ze je raketjes niet kunnen hacken.
Heeft Noord-Korea niet zijn eigen internet? Heel raar inderdaad als je dan al je systemen alsnog aansluit op het WWW.
pi_170560514
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 06:00 schreef vipergts het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan bedenken is dat de VS of China de chips van het besturingssysteem bij de fabrikant al hebben voorzien van een backdoor. Als Noord Korea zijnde is dat toch het eerste waar je voor zorgt dat die lanceerbasis niet met het internet verbonden is zodat ze je raketjes niet kunnen hacken.
In theorie mogelijk, maar chips kan je via heel wat kanalen kopen, hoe weet je welke aankoop voor raketten bedoeld is? Er worden miljoenen FPGA's verkocht (ongeveer 7 miljard $ per jaar), beetje moeilijk om die allemaal van NSA chips te voorzien. Microprocessors en microcontrollers worden met miljarden per jaar verkocht.
En hoe ga je die backdoor gebruiken als je geen access hebt?

Softwarematig lijkt een meer haalbare optie, een programma (een worm) kan "op zoek gaan" naar de code voor de chips. Meerdere manieren denkbaar om die worm binnen te krijgen. Flash geheugen is compact, je kan gigabytes aan code in eender welk apparaat inbouwen: muis, printer, keyboard, zelfs USB kabels.

Stuxnet (gericht tegen de Iraanse centrifuges) was complex, maar had een simpele trigger: Siemens S7-300 PLC systeem, indien een variable-frequency drive van Vacon of Fararo Paya aanwezig, en die met een frequentie van 807 Hz tot 1210 Hz draaide.
Hier zou je compilers of device programmers kunnen besmetten, en heuristics gebruiken die source code voor "raketbesturing" herkennen op basis van bvb de namen van de variabelen. Maar het lijkt me heel wat moeilijker dan wat Stuxnet deed.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170560531
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:05 schreef Szura het volgende:
'Even regime change' zegt ie :D :'). Ja dat heeft ontzettend veel gebracht, die achterlijke regime change politiek van de Amerikanen _O_. Het gaat fantastisch in Irak, Libië en Syrië ^O^.
Ben wel benieuwd hoe dat in Korea zal gaan.. We weten allemaal dat je in moslims landen niet moet aankomen met democratie en vrijheid. Japan was een redelijk succes.
pi_170560606
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:37 schreef Odaiba het volgende:

[..]

De media speelt een grote rol inderdaad, men verslaat dit conflict alsof er al oorlog is, terwijl daar helemaal nog geen sprake van is. Men is echt niet zo gek om elkaar de oorlog te verklaren hoor, teveel belangen en men hoopt nog steeds dat met China en strengere sancties het regime te kunnen beïnvloeden. Dat gaat alleen niet gebeuren en dan komen we bij het volgende afweeg moment.
Het is officeel oorlog toch?
pi_170560625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe dat in Korea zal gaan.. We weten allemaal dat je in moslims landen niet moet aankomen met democratie en vrijheid. Japan was een redelijk succes.
Gaat het zo slecht in Kosovo? Of in Koeweit na de eerste golfoorlog?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170560656
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En voor wie pleit voor een regime change: je hebt een land vol mensen die hun hele leven de boodschap ingeprent hebben gekregen dat de USA hun grootste vijand is. En dan zou een "regime change" door de Amerikanen stabiliteit moeten brengen?
Ik hoop dat Korea ooit weer één korea wordt, het is mogelijk, aangezien korea al een paar keer in de geschiedenis is opgedeeld, men moet alleen niet weer dezelfde fouten maken als met Irak en Afghanistan. Je moet je handen er niet van af trekken en je moet de hele regio er in betrekken, vooral China.

Ik heb liever een vreedzame versmelting, maar dat zal nooit gebeuren met deze nieuwe Kim.
pi_170560826
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:46 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het is officeel oorlog toch?
Officieel wel, maar er wordt dus niet meer gevochten, een wapenstilstand dus. Ik vind het een beetje lastig om te bepalen met wie Noord-Korea dan officieel nog in oorlog is, aangezien een hoop landen van de VN, inclusief Nederland, meevochten tegen de Noord-Koreanen.

Maar het lijkt me duidelijk wat ik bedoelde dacht ik.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Gaat het zo slecht in Kosovo? Of in Koeweit na de eerste golfoorlog?
Daar noem je 2 mooie voorbeelden inderdaad waar het zeker niet slecht gaat.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 april 2017 @ 13:10:53 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_170561890
willripleyCNN twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:14:17 #breaking USS Carl Vinson has arrived in the waters off the Korean peninsula and is conducting joint drills with the Korean Navy reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_170562012
De druk op China wordt verder opgevoerd.
pi_170562029
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Nikonlover het volgende:
willripleyCNN twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:14:17 #breaking USS Carl Vinson has arrived in the waters off the Korean peninsula and is conducting joint drills with the Korean Navy reageer retweet
Precies en daar blijft het bij. De media blaast het ontzettend op. We grijpen weer niet in en we weten allemaal dat Noord Korea straks weer een stap verder is tot het te laat is. Ze willen geen vrede en welvaart, ze willen de bom.
pi_170562110
quote:
Blijkbaar zijn hun raketten rommel.

Zijn weer een paar wetenschappers tegen de muur gezet door de mislukte test. Als er een oorlog uitbreekt is Noord-Korea in theorie zo verslagen. Enige waardoor ze het volhouden is net als in 1950 dat de Chinezen dan te hulp schieten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170564235
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn hun raketten rommel.

Zijn weer een paar wetenschappers tegen de muur gezet door de mislukte test. Als er een oorlog uitbreekt is Noord-Korea in theorie zo verslagen. Enige waardoor ze het volhouden is net als in 1950 dat de Chinezen dan te hulp schieten.
Ja, laten ze vooral hun belangrijkste mensen tegen de muur zetten...Dan heb je helemaal geen wapenprogramma meer.

Noord-Korea kan alleen maar verliezen. China zal niet meer optreden zoals zij in 1950 deden, hebben nu een totaal andere ideologie en is niet meer zo close met Noord-Koreanen. Het communisme heeft zich in beide landen totaal anders ontwikkeld. China heeft zichzelf open gesteld voor de wereldhandel en Noord-Korea op zelfredzaamheid, wat erg slecht voor ze uitpakt.
pi_170564623
inside_nk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 10:27:26 #NorthKorea argued today that South Korean navy warships have increasingly violated their disputed western sea border reageer retweet
inside_nk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 10:35:56 USS Carl Vinson is now in Korean waters. #NorthKorea is said to be fearing the powerful U.S. strike group. reageer retweet
inside_nk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 10:36:13 Military officers of South Korea and the United States to maintain full combat readiness #NorthKorea reageer retweet
inside_nk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 11:05:34 North Korea's state media has reiterated the country's goal of developing a nuclear missile capable of reaching the US. #NorthKorea reageer retweet
inside_nk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 13:43:06 Japan says #NorthKorea is 'a grave threat' to its country. Japan will 'maintain a high state of alert'. reageer retweet
inside_nk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 15:26:07 US Secretary of State Tillerson says that 'the threat of a nuclear attack (from NK) on Seoul, or Tokyo, is real' #NorthKorea reageer retweet
We kennen het allemaal wel zo langzamerhand...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')