abonnement Unibet Coolblue
pi_170536443
Originele OP van Fixers:

In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken. :)

Hoi zelf repost ik dit topic omdat ik ten alle tijden aardig zou blijven tegen een transgender tenzij hij onaardig is tegen mij, alleen moet ik wel zeggen dat ik zelf erg twijvel of een operatie soms vaak echt nodig is.
pi_170536463
Hoi ik wil gelijk maar met de deur in huis vallen, soms heb je ook agressieve mensen die dreigen dat ze als ze de kans zouden krijgen , je om zouden willen laten opereren tot een ander geslacht, ( een extreme manier om iemand soort van in elkaar te slaan ) , dus in die wijze krijg je ook automatisch mensen die een fobie krijgen voor LGBT zaken,

Kan iemand hier ook zo een fobie begrijpen? Bijv als man tegen je zin in een vrouw worden?
  vrijdag 28 april 2017 @ 03:37:53 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170536480
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:33 schreef possetje het volgende:
Kan iemand hier ook zo een fobie begrijpen? Bijv als man tegen je zin in een vrouw worden?
als jij vanavond opgehaald wordt door een besneden moslim die jouw geslacht gaat veranderen gewoon omdat ie daar zin in heeft omdat je hem hebt gewezen op zijn besnedenheid en hij wordt boos omdat hij daar niet op gewezen wil worden. wat zou jij daar van vinden, als je wakker wordt en je hebt tieten + kut.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170536485
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:37 schreef sturmpie het volgende:

[..]

als jij vanavond opgehaald wordt door een besneden moslim die jouw geslacht gaat veranderen gewoon omdat ie daar zin in heeft omdat je hem hebt gewezen op zijn besnedenheid en hij wordt boos omdat hij daar niet op gewezen wil worden. wat zou jij daar van vinden, als je wakker wordt en je hebt tieten + kut.
zelf heb ik ook wel soms eens die angsten, dat zijn zeg maar soort van artsen die geen arts zijn geworden maar gewoon anarchist, die doen gewoon waar ze zin in hebben,

maar persoonlijk heb ik weinig angst voor zo een dood, ja ik bescherm me er wel voor, dat wel, maar ik ben zelf bang voor veel engere dingen dan dat,.,, de dood die jij schetsts is maar tijdelijk van aard...
  vrijdag 28 april 2017 @ 03:43:34 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170536494
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:40 schreef possetje het volgende:

maar persoonlijk heb ik weinig angst voor zo een dood, ja ik bescherm me er wel voor, dat wel, maar ik ben zelf bang voor veel engere dingen dan dat,.,, de dood die jij schetsts is maar tijdelijk van aard...
ik heb het niet over dood. je kan gewoon verder leven als transgender.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170536495
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:37 schreef sturmpie het volgende:

[..]

als jij vanavond opgehaald wordt door een besneden moslim die jouw geslacht gaat veranderen gewoon omdat ie daar zin in heeft omdat je hem hebt gewezen op zijn besnedenheid en hij wordt boos omdat hij daar niet op gewezen wil worden. wat zou jij daar van vinden, als je wakker wordt en je hebt tieten + kut.
iets duidelijker gesteld, ik droomde paar keer een levensechte droom dat ik op zo een gruwelijke manier vermoord werd, en dat was echt enoooooorm wreed eng,

maar dan later bid ik tot de goden en die zeggen dan : ja maar zo een dood is tijdelijk,...
pi_170536500
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:43 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ik heb het niet over dood. je kan gewoon verder leven als transgender.
owww ja, ik denk dan gelijk het ergste, je word dan tot vrouw omgebouwd, en dan leef je de komende 40 jaar als sexslaaf in een of andere rare kelder...
  vrijdag 28 april 2017 @ 03:48:01 #8
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170536507
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:40 schreef possetje het volgende:

[..]

zelf heb ik ook wel soms eens die angsten, dat zijn zeg maar soort van artsen die geen arts zijn geworden maar gewoon anarchist, die doen gewoon waar ze zin in hebben,

maar persoonlijk heb ik weinig angst voor zo een dood, ja ik bescherm me er wel voor, dat wel, maar ik ben zelf bang voor veel engere dingen dan dat,.,, de dood die jij schetsts is maar tijdelijk van aard...
Angst zoals je gaat naar je huisarts vanwege klachten maar die is in het geheim een eenvoudige glazenwasser, toevallig heeft hij de echte om zeep geholpen deze in de kast gemieterd en zijn job overgekaapt voor een dag.

Nu geeft die jou een strip vol valium & slaappillen + geschenkbon voor gall&gall en geeft je aandringend het advies om de pillen te combineren met een scheut whiskey. Zou jij de uitdaging aangaan om deze lieve glazenwasser in vertrouwen te nemen door goed te gaan zuipen of ga je naar oom agent om te melden dat je huisarts een mengele kloon is?
:')
  vrijdag 28 april 2017 @ 03:48:32 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170536510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:45 schreef possetje het volgende:

[..]

owww ja, ik denk dan gelijk het ergste, je word dan tot vrouw omgebouwd, en dan leef je de komende 40 jaar als sexslaaf in een of andere rare kelder...
ergens in 'n moslimkelder waar je ieder weekend door minstens 40 besneden moslimlullen gestampt wordt en Allah-Ak- baaa aaa aaaarrrrrrhhgggwww
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 28 april 2017 @ 03:54:49 #10
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170536518
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:44 schreef possetje het volgende:

[..]

iets duidelijker gesteld, ik droomde paar keer een levensechte droom dat ik op zo een gruwelijke manier vermoord werd, en dat was echt enoooooorm wreed eng,

maar dan later bid ik tot de goden en die zeggen dan : ja maar zo een dood is tijdelijk,...
ja dat is erg.
't volgende heb ik levensecht meegemaakt bij de tandarts:
hoi tandarts, hoi ik
ooh je bent lang niet geweest zie ik (tandarts kijkt in zijn systeem)
ja klopt ik had geen klachten maar dacht 'n controle kan geen kwaad.
tandarts: ok, we gaan kijken, ... ok ik zie 3 gaatjes rechts-onder.
ik: 3 gaatjes ? ik voel niks, ik heb geen last van gaatjes, ik dacht misschien 'n beetje tandsteen weghalen.
tandarts: nouja, ik zie 3 gaatjes
ik: hmm, ik geloof u niet, mag ik de foto zien. (ik had wel al 3 gaten links-onder)
tandarts toont foto.
ik: ik zie geen gaatjes.
tandarts: toch adviseer ik je om preventief te vullen want ik zie wel gaatjes.
ik: hmm, nouja, ok.
tandarts boort 3 gaten en vult ze met amalgaam (grijze vulling)
ik kom thuis kijk in de spiegel, zie helemaal grijs in mijn gebit, allemaal ijzer/amalgaam. ik ?
ik vroeg altijd om witte vullingen, maar amalgaam is goedkoper schijnt.
dus om 'n lang verhaal kort te maken: tandarts = zakkenvuller.
echt kut. later gingen die gaten zeer doen, jaren met pijn in mijn kaak. tot ik een nieuwe tandarts vond die 't professioneel gerepareerd heeft maar 't is nu wel een zwakke plek in mijn mond. iedere x aantal jaar heb ik nieuwe vullingen nodig omdat die tandarts zo graag wilde boren en gaatjes 'verzon' omdat geld.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170536526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:54 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ja dat is erg.
't volgende heb ik levensecht meegemaakt bij de tandarts:
ik ben zelf gestopt met suiker eten ( 90%)

mn tanden zijn mega stabiel, ga nooit naar de tandarts omdat ik WEET dat mn tanden sterk zijn en ik heb nooit pijn, ja soms heeeeeel soms een weekje, dan slik ik even wat pijnstillers en is het weer weg...
  vrijdag 28 april 2017 @ 04:02:23 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170536528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 03:44 schreef possetje het volgende:

[..]

iets duidelijker gesteld, ik droomde paar keer een levensechte droom dat ik op zo een gruwelijke manier vermoord werd, en dat was echt enoooooorm wreed eng,

maar dan later bid ik tot de goden en die zeggen dan : ja maar zo een dood is tijdelijk,...
jij ervaart 't ombouwen als (tijdelijke) dood
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170536539
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:02 schreef sturmpie het volgende:

[..]

jij ervaart 't ombouwen als (tijdelijke) dood
eerst niet

daarna ging ik uit wanhoop bidden

er sprak een god tot mij, ( echt geen flauw idee welke god )

en die zei : ja maar ed? het universums is 900 000 000 000 triljoen jaar oud, en je leven duurt maar even, zelfs als je vermoord word? dan zal er toch wel een einde komen aan de pijn ooit?
  vrijdag 28 april 2017 @ 04:10:32 #14
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170536543
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:08 schreef possetje het volgende:

[..]

eerst niet

daarna ging ik uit wanhoop bidden

er sprak een god tot mij, ( echt geen flauw idee welke god )

en die zei : ja maar ed? het universums is 900 000 000 000 triljoen jaar oud, en je leven duurt maar even, zelfs als je vermoord word? dan zal er toch wel een einde komen aan de pijn ooit?
toevallig geen ufo piloot?
  vrijdag 28 april 2017 @ 04:11:37 #15
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170536548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:08 schreef possetje het volgende:

[..]

eerst niet

daarna ging ik uit wanhoop bidden

er sprak een god tot mij, ( echt geen flauw idee welke god )

en die zei : ja maar ed? het universums is 900 000 000 000 triljoen jaar oud, en je leven duurt maar even, zelfs als je vermoord word? dan zal er toch wel een einde komen aan de pijn ooit?
ja, in principe stelt 1 mensleven weinig voor, zoiets als 't doodslaan van 'n mug.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170536556
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:11 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ja, in principe stelt 1 mensleven weinig voor, zoiets als 't doodslaan van 'n mug.
elke stap die je zet in een bos loop je over dode en gestorven matierie heen, bijv dode bladeren, toch huilt het bos niet als de zon schijnt! :)
pi_170536569
ontopic, onderwerp heeft iets heel moois, stel je voor je bent man en je zou graag ooit vrouw worden? in kan me dat op zich wel voorstellen,

  vrijdag 28 april 2017 @ 08:00:06 #18
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170537203
Dit is nu een SLOT-topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')