abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170524274
registreer om deze reclame te verbergen
Volgende week heb ik een erg belangrijke presentatie.

Tijdens het thuis oefenen ging het prima, maar toen ik voor het een ander ging oefenen kreeg ik een blackout. Ik hou er niet van om beoordeeld te worden denk ik? Raakte verlegen en wilde zowat vluchten :')

Heeft iemand tips hoe hiermee om te gaan? Ik google mij suf om tips en zal nog vaker oefenen, maar ben op zoek naar wat ervaringsdeskundigen.
pi_170524507
Film jezelf een keer terwijl je oefent. Als je hapert of iets vergeet: gewoon doorpraten. Het terugkijken van het filmpje is een enorme eye opener: je ziet namelijk ook dat je een heleboel dingen goed doet. Dat kan je zelfvertrouwen een boost geven, waardoor je met een beter gevoel die presentatie kunt houden.
Voor mijn leerlingen werkt het in elk geval goed.
pi_170524702
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:00 schreef Jentin het volgende:
Film jezelf een keer terwijl je oefent. Als je hapert of iets vergeet: gewoon doorpraten. Het terugkijken van het filmpje is een enorme eye opener: je ziet namelijk ook dat je een heleboel dingen goed doet. Dat kan je zelfvertrouwen een boost geven, waardoor je met een beter gevoel die presentatie kunt houden.
Ik film mijzelf al, gaat eigenlijk heel goed dan :) Mijn blackout vormt zich pas als ik mij bewust word van mijn omgeving. thuis oefenen gaat eigenlijk moeiteloos. IK heb mij wel voorgenomen om geen papier bij mij te hebben, misschien een kaartje met wat steekwoorden. Zodra ik op een papier kijk vergeet ik mijn verhaal toch al.

Heb ook vooral youtube filmpjes staan kijken van mensen, ik merk dat hun presentaties eigenlijk vooral leuk zijn door hun interactie met de mensen. Dat wil ik ook proberen te gebruiken.

Terugkijken was wel prima, vond mijzelf niet onzeker overkomen namelijk :) Maar ja, die blackout he... Hoe ga ik dat zoveel mogelijk voorkomen.
pi_170525041
Gebruik je powerpoint o.i.d. voor je presentatie? Tip van mijn baas was om elke slide een bruggetje in te bouwen naar de volgende slide. Dit kan in de vorm van een vraag bijvoorbeeld, als je net iets hebt uitgelegd "Als .... zo is, hoe zit het dan met ... ?" Klinkt suf, maar je hebt wel een herinnering waar de volgende slide over gaat.
pi_170525044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:00 schreef Jentin het volgende:
Ik kan dit ook wel een beetje bevestigen :)
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
pi_170525099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:24 schreef Polenbatser het volgende:
Gebruik je powerpoint o.i.d. voor je presentatie? Tip van mijn baas was om elke slide een bruggetje in te bouwen naar de volgende slide. Dit kan in de vorm van een vraag bijvoorbeeld, als je net iets hebt uitgelegd "Als .... zo is, hoe zit het dan met ... ?" Klinkt suf, maar je hebt wel een herinnering waar de volgende slide over gaat.
Oeh das wel een goede om te gebruiken :Y
pi_170525394
Heb 2 keer dat enigzins gehad voor een aantal seconden. Strontirritant. Maar een blackout bij een presentatie is eigenlijk gewoon dat je niet meer weet waar het over gaat, waar het over ging en waar je het over moet hebben (althans in mijn ervaring). Elk referentiekader was tijdelijk weg in mijn hoofd. Dus ja zorg ervoor dat je bij een powerpoint bijvoorbeeld gestructureerd door de stapjes heengaat, dan weet je altijd bij welk stapje je bent gebleven en misschien wat extra substappen er ook op vermelden? Zorgen dat je op elk moment ergens op terug kan haken is volgens mij de sleutel. Misschien gewoon vragen of er vragen zijn tot nu toe kan al een semi-oplossing zijn? Of wat dan ook
Fylax is op televisie geweest
pi_170534384
Rustig ademhalen door je buik, geen koffie. Maar die ademhaling. Stond ook een keer trillend voor de klas, toen dacht ik fatoe, ademhaling! Toen deed ik daar dus even de focus op en dat hielp. Zorg echt dat je dat dus goed door je buik doet
pi_170534506
Succes! Lijkt me behoorlijk kut om te weten op voorhand dat het mogelijk fout kan gaan terwijl het supersuperbelangrijk is :X

Van te voren niet denken als het maar niet mis gaat :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
pi_170535785
Bach bloesem
pi_170536211
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik film mijzelf al, gaat eigenlijk heel goed dan :) Mijn blackout vormt zich pas als ik mij bewust word van mijn omgeving. thuis oefenen gaat eigenlijk moeiteloos. IK heb mij wel voorgenomen om geen papier bij mij te hebben, misschien een kaartje met wat steekwoorden. Zodra ik op een papier kijk vergeet ik mijn verhaal toch al.

Heb ook vooral youtube filmpjes staan kijken van mensen, ik merk dat hun presentaties eigenlijk vooral leuk zijn door hun interactie met de mensen. Dat wil ik ook proberen te gebruiken.

Terugkijken was wel prima, vond mijzelf niet onzeker overkomen namelijk :) Maar ja, die blackout he... Hoe ga ik dat zoveel mogelijk voorkomen.
Gewoon doen!

Ik ben eigenlijk best wel verlegen, maar toch ga ik tijdens jamsessies zingen en gitaar spelen voor een kroeg publiek. Ik doe net of zij er even niet zijn en dan gaat het wel.

Ik ben zo gek geweest om een docenten baan aan te nemen. Ik heb 2 weken geleden het woord genomen bij een toets bespreking en het helpt als ik alleen denk aan de stof en niet aan de studenten.

Kortom, genoeg trucs om over presenteer angst te komen. Voorhoofden alleen aan kijken is ook zo'n truc.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170536661
Op wat voor manier bereid je de presentatie voor? Is het een kwestie van steekwoorden op een powerpoint zetten en hieromheen praten, of leer je iedere zin van de presentatie uit je hoofd?

Neem het voorbeeld van Godshand hierboven. Ondanks zijn verlegenheid zingt hij en speelt hij gitaar voor een publiek in de kroeg. Corrigeer me als ik fout zit, maar dat is vermoedelijk een stuk makkelijker voor Godshand omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vaardigheden op dit vlak. Hij weet dat hij kan zingen en goed is op de gitaar.

Voor een presentatie is het niet anders. Als jij door en door weet waar je over gaat praten en je de stof eigen maakt, kan je de presentatie zo uit je mouw schudden. Het is immers "jouw" onderwerp. Ik was een aantal jaar terug ook geen held in presenteren, tot ik me meer ging focussen op de inhoud van het onderwerp en de powerpoint zo kort mogelijk hield. Tijdens de presentatie wist ik alles precies te vertellen. Tuurlijk vergeet je hier en daar wat stukjes informatie als je niet alles uit je hoofd leert, maar het voelde voor mij veel vrijer en de kern van de presentatie stond gelukkig heel goed.
pi_170537129
Ik heb mij zo voorbereid:

Powerpointpresentatie kort gehouden. Geen lange zinnen. Puur hoofdzaak.

Heb veel gekeken naar Tedx over hoe je het beste kan spreken en op welke wijze je interactie moet hebben. Daar word ik op beoordeeld.

Ik heb een keer opgeschreven wat wilde zeggen en na 20 x oefenen ken ik dat uit mijn hoofd. Ik spreek voor de spiegel, nam mijzelf op en de aankomende dagen ga ik oefenen voor mijn partner en daarnaast familie en een vriendin.

Ik ken het.

Probleem is dat ik een blackout vrees en indien dat gebeurd: wat doe ik dan?
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:05:09 #14
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170537739
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 07:48 schreef Stimorol- het volgende:

Heb veel gekeken naar Tedx over hoe je het beste kan spreken en op welke wijze je interactie moet hebben. Daar word ik op beoordeeld.

Ik heb een keer opgeschreven wat wilde zeggen en na 20 x oefenen ken ik dat uit mijn hoofd. Ik spreek voor de spiegel, nam mijzelf op en de aankomende dagen ga ik oefenen voor mijn partner en daarnaast familie en een vriendin.

Ik ken het.

Ik had bij mijn scriptiepresentatie ook flink de zenuwen. Ik heb een glas water neergezet op 3 passen afstand. De keren dat ik de draad kwijtraakte liep ik naar het glas, en nam een slok en weer terug. Dat gaf me precies genoeg tijd om de draad weer te vinden.

De presentatie ging uiteindelijk heel erg goed.
pi_170537789
quote:

Ik ken het.

Zorgen dat je inhoudelijk goed op de hoogte bent is het belangrijkste, veel beter dan een verhaal uit je hoofd leren. Je staat een stuk rustiger als je weet dat je de stof van je presentatie zelf gewoon goed begrijpt.

Verder gebruik ik altijd de slides als houvast voor mijn verhaal, schrijf ik nooit eerst een verhaal op dat ik uit mijn hoofd ga leren. Het is dan minder spontaan, je gebruikt meestal aparte formuleringen en je hebt meer stress omdat je gewoon een heel verhaal uit je hoofd moet leren. Je kunt beter je slides wat uitbreiden met een paar tussenkopjes zodat je gewoon kan afleiden waar je het over moet hebben dan een kop opschrijven en zelf een heel verhaal houden is mijn ervaring. Ook prettiger voor het publiek, die hebben dan ook wat meer houvast.

Maar goed, als jij je prettiger voelt bij jouw methode moet je dat doen natuurlijk. Uiteindelijk is het belangrijkste dat jij je zeker voelt tijdens het presenteren, dus als je liever gewoon de tekst uitgeschreven hebt moet je dat nu niet meer gaan veranderen. Eerder een tip voor de volgende keer dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170537932
Ik ben aardig tevreden over wat ik wil vertellen.. punt is alleen dat ik alles vergeet als ik de zenuwen heb :'(

Zal dat trucje met het water doen en een kaartje maken met de belangrijkste kernwoorden. Als houvast.
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:29:52 #17
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170538016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben aardig tevreden over wat ik wil vertellen.. punt is alleen dat ik alles vergeet als ik de zenuwen heb :'(

Zal dat trucje met het water doen en een kaartje maken met de belangrijkste kernwoorden. Als houvast.
Het voordeel dat je hebt is dat jij natuurlijk de enige bent die weet wat je allemaal wil vertellen. Als je een zin overslaat of iets mist dan weet je publiek dat niet.

Zolang je de grote lijnen maar kunt onthouden en een redelijk vaste structuur hebt in je verhaal dan komt het echt wel goed.

Veel succes!
pi_170538026
Zenuwen doe je niks aan.
Succes poes!
pi_170538440
Ik ga volgende week ovuleren. Dat zou wel moeten betekenen dat ik mijzelf verzekerd voel. _O_ *O*
pi_170540921
quote:

Ik ken het.

Onze begeleider bij het presenteren oefenen zei: dan neem je gewoon een slok water. Stiltes laten vallen in een presentatie is sowieso niet erg; de meesten praten juist te snel en laten te weinig rust tussen de onderwerpen.

En steekwoorden. Je hoeft niet letterlijk te weten wat je moet zeggen, als je maar ongeveer weet wat je bij elk onderwerp zegt. Dat maakt een presentatie ook wat spontaner.

Maar ik snap het wel, ben zelf ook van het letterlijk woord voor woord uit mijn hoofd leren. Heb precies hetzelfde als jij. Thuis gaat het altijd super, maar als mensen naar me kijken en beoordelen... die zenuwen zijn het kutst. Als die er niet zijn gaat het altijd goed. Ook met een kalmeringsmiddel bijv :')
pi_170540931
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga volgende week ovuleren. Dat zou wel moeten betekenen dat ik mijzelf verzekerd voel. _O_ *O*
:D
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:32:49 #22
460494 naoomx
Die rare meiz die maar geen tu
pi_170540984
Ik zou eerlijk gezegd geen tekst uit je hoofd leren, maar gewoon met een blaadje met steekwoorden oefenen. Je vertelt toch al bijna je hele leven tijdens gesprekken hele verhalen over wat je wilt vertellen uit je hoofd? Waarom zou je deze "truc" tijdens eem presentatie dan opeens kwijt zijn? ;)
Naarmate je meer oefent, kun je overigens ook steeds meer woorden weglaten.

Goed dat je geen ellenlange zinnen in je Powerpoint hebt. Hoofdzaken zijn idd het belangrijkst. Hiernaast kun je moeilijke zaken ook in de Powerpoint zetten, net zoals plaatjes, internetlinks, filmpjes etc ter illustratie. Een mooie Powerpoint is ook goed, zolang je het simpel houdt (houd het bij een mooie achtergrond en af en toe een illustrerend plaatje ofzo).

Voor de rest kan meditatie wel helpen om je zenuwen wat te verminderen en vral om alles wat meer te relativeren en minder te letten op jezelf & meer op de buitenwereld (je publiek dus) op een niet-oordelende wijze.

Voor de rest kan de juiste outfit, gezond eten en beweging voor de presentatie wat schelen.
Young, wild and philosophical
pi_170541018
Ik denk idd dat de kans op een black out groter is wanneer je letterlijk uit je hoofd leert wat je zegt. Dat is iig wel mijn ervaring. Je bent dan meer in je hoofd bezig dan met vertellen.
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:57:42 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170541359
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:56 schreef Stimorol- het volgende:
Is het zo dat een vrouw tijdens ovulatie zelfverzekerder voelt?
Pain is temporary, Pride is forever.
pi_170541370
Ik heb wat zaken die ik wil vertellen. Dat komt er nu makkelijk uit. Dus het is niet dat ik letterlijk woord voor woord heb geoefend :) Dan gaat het nml fout.

Hoop zo dat het vloeiend gaat. ;(
pi_170541436
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is het zo dat een vrouw tijdens ovulatie zelfverzekerder voelt?
Ik wel. Mijn lichaam vraagt om iets en handelt daar naar. Voel mij zelfverzekerder en gewoon fijner.
pi_170542622
:'( Zo herkenbaar.

Succes alvast. Geen tips hier.
pi_170542745
Bij mij gaat het juist mis als ik te vaak heb geoefend. Want dan ken ik de zinnen die ik wil zeggen uit mijn hoofd en als ik dan bij het presenteren een zin net wat anders wil zeggen, ben ik mijn draad kwijt en volledige black-out.

Mijn tip is juist om niet te veel te oefenen. Je weet waar het over gaat, je hebt je powerpoint om structuur te brengen aan je verhaal en voor de rest vooral niet te veel vast houden aan je geoefende verhaal. Ik ben docent en ik merk het altijd meteen als iemand zijn presentatie uit het hoofd geleerd heeft. Dan komt het niet spontaan en zijn er vaak black-outs doordat een zin er net wat anders uit kwam dan tijdens het oefenen.

Succes!
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:18:34 #29
444256 Villas__Rubin
Jullie leading man.
pi_170542753
Haha stimorol durft het niet haha
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170543273
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Haha stimorol durft het niet haha
Hahahaha ja nee. Toch doe ik het.
pi_170545155
Neem met iemand anders de presentatie door, dus niet de presentatie geven maar slide voor slide bespreken wat je wil vertellen en wat de samenhang is etc. Daar komen altijd nuttige tips uit en je gaat alles beter onthouden.

Daarnaast zou ik overwegen prezi te gebruiken ipv powerpoint, ik vind dat je daar veel beter een verhaal mee kan vertellen.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 16:20:17 #32
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_170545259
Wel vervelend. De angst voor een black-out maakt de black-out juist waarschijnlijker. Waardoor je weer gesterkt wordt in je angst voor de black-out. Helaas geen echte tips voor je. Eventueel jezelf goed kleden zodat je daar wat zelfvertrouwen door krijgt of zo.

Of wat een veel gehoorde tip tegen dit soort angsten is dat je net doet alsof ze allemaal naakt zijn of zo. Hoe je dat moet doen, geen idee. Succes in ieder geval, komt helemaal goed!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_170555825
Echt fuck me. Heb al maanden een steeds terugkerende keelpijn. En dan komt het nu weer opzetten.
Slikken is al pijnlijk. Laat staan praten en dus oefenen ;(

Goed voor mijn zelfvertrouwen dit.
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:16:25 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170556603
Wat bij mij altijd helpt, is een enorm ego kweken, zo van: ik heb hier verstand van en ik ga jullie eens lekker wat bijbrengen, enjoy!
  zaterdag 29 april 2017 @ 03:31:58 #35
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_170558098
Diazepam _O- nooit geprobeerd maar het schijnt te werken als het puur om presentatie zenuwen gaat.
pi_170558703
10mg proponalol. Uurtje voor je presentatie nemen weg zijn die negatieve gedachten en je bent dus veel relaxter. Is een soort betablokker, klinkt spannend maar de dosering is zo laag dat het absoluut geen kwaad kan.
  zaterdag 29 april 2017 @ 08:49:22 #37
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170558780
Niks uit je hoofd leren, hooguit wat feiten en steekwoorden op een briefje. Niet van je powerpoint afhankelijk zijn, want die is niet dynamisch mocht het nodig zijn om op je publiek te anticiperen (of als de techniek je in de steek laat). Durf te improviseren, dat is een stuk relaxter. En een stuk minder saai als je vaker over hetzelfde onderwerp moet presenteren.

Angst voor spreken in het openbaar, daar zijn cursussen voor: combinatie van ontspanningsoefeningen, ademhalingstechniek, omdenken, zelfvertrouwen krijgen (niet meer bang zijn voor een blackout).
pi_170631170
Ging goed _O_
pi_170777437
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
Volgende week heb ik een erg belangrijke presentatie.

Tijdens het thuis oefenen ging het prima, maar toen ik voor het een ander ging oefenen kreeg ik een blackout. Ik hou er niet van om beoordeeld te worden denk ik? Raakte verlegen en wilde zowat vluchten :')

Heeft iemand tips hoe hiermee om te gaan? Ik google mij suf om tips en zal nog vaker oefenen, maar ben op zoek naar wat ervaringsdeskundigen.
En maar volhouden dat je niet onzeker bent :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Stimorol- het volgende:

Geen kaartje, dat is onzin, je belangrijkste punten staan in de powerpoint. Ziet er alleen maar knullig uit als ik iemand met een papiertje bij een presentatie zie.
pi_170777445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
Ging goed _O_
Nou fijn om te horen :D
pi_170777999
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:15 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

En maar volhouden dat je niet onzeker bent :*

[..]

Geen kaartje, dat is onzin, je belangrijkste punten staan in de powerpoint. Ziet er alleen maar knullig uit als ik iemand met een papiertje bij een presentatie zie.
Had het inderdaad ook niet nodig. :)
pi_170778146
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Had het inderdaad ook niet nodig. :)
Top ^O^
pi_170857238
Op een forum een grote bek hebben, maar irl niet eens een presentatie durven geven _O-
pi_170857343
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:34 schreef Fushia2 het volgende:
Op een forum een grote bek hebben, maar irl niet eens een presentatie durven geven _O-
Ik moest lachen.
misunderstood
pi_170860622
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
Echt fuck me. Heb al maanden een steeds terugkerende keelpijn. En dan komt het nu weer opzetten.
Slikken is al pijnlijk. Laat staan praten en dus oefenen ;(
RSI-klacht?
pi_170860933
quote:
11s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:26 schreef Biekuh het volgende:

[..]

RSI-klacht?
haha ;(
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:48:35 #47
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170861524
quote:
Zo rolt Stimo, haha "rolt" snapje😂
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_170862055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
Ging goed _O_
Mooi, nu kan je de volgende keer denken aan de keer dat het zo lekker ging.
Op donderdag 9 juni 2016 08:43 schreef -supergirl- het volgende:
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
pi_170862611
quote:
Heb het toch gedaan praat geen poep pedootje
pi_170862990
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Je bent niet grappig. Triest hoor, zelfs hard proberen grappig te zijn is niet grappig. Mislukt mens dus jij.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170864032
quote:
Staat toch los van elkaar? Ik ben IRL behoorlijk assertief, zeker ook op werk. Een presentatie is echter echt niet mijn ding. Hoe vaker je het doet, hoe lager de drempel wordt, maar ik vind het nooit prettig.
pi_170866203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Staat toch los van elkaar? Ik ben IRL behoorlijk assertief, zeker ook op werk. Een presentatie is echter echt niet mijn ding. Hoe vaker je het doet, hoe lager de drempel wordt, maar ik vind het nooit prettig.
Staat helemaal niet los van elkaar.

Iets niet leuk vinden en ergens een black out van krijgen is niet hetzelfde. Aan haar manier van posten hier merk je gewoon dat ze een onzeker kneusje is. Elke dag kraakt of probeert ze willekeurige users af te kraken om zo haar onzekerheid te proberen overwinnen. Hier heeft ze een grote bek, maar wanneer mevrouwtje wat moet presenteren breekt haar het angszweet uut en krijgt ze te maken met een black out? :D :')

Dit versterkt toch maar wat ik al lang dacht, ze is zo onzeker als de pest en probeert dit te verdoezelen door een grote bek op te zetten. Helaas is ze nog zo dom om zelf met dit soort topics finaal door de mand te vallen. Ik ken werkelijk geen 1 zelfverzekerde man/vrouw die een black out krijgt van een simpele presentatie.

Ik zou het nog kunnen begrijpen mocht ze wat moeten presenteren voor 100+ mensen, maar dit zal niet het geval zijn.
pi_170866346
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 22:02 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Staat helemaal niet los van elkaar.

Iets niet leuk vinden en ergens een black out van krijgen is niet hetzelfde. Aan haar manier van posten hier merk je gewoon dat ze een onzeker kneusje is. Elke dag kraakt of probeert ze willekeurige users af te kraken om zo haar onzekerheid te proberen overwinnen. Hier heeft ze een grote bek, maar wanneer mevrouwtje wat moet presenteren breekt haar het angszweet uut en krijgt ze te maken met een black out? :D :')

Dit versterkt toch maar wat ik al lang dacht, ze is zo onzeker als de pest en probeert dit te verdoezelen door een grote bek op te zetten. Helaas is ze nog zo dom om zelf met dit soort topics finaal door de mand te vallen. Ik ken werkelijk geen 1 zelfverzekerde man/vrouw die een black out krijgt van een simpele presentatie.

Ik zou het nog kunnen begrijpen mocht ze wat moeten presenteren voor 100+ mensen, maar dit zal niet het geval zijn.
Zelfverzekerd zijn in je priv leven, is iets anders dan het in je beroep ook zijn. Het kan hand in hand gaan, maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Ik ken legio voorbeelden.
pi_170866367
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik vind het wel vermakelijk. Kneusjes die denken heel wat te zijn, maar eigenlijk niks voorstellen en zo onzeker zijn over hun eigen zielig bestaan.
pi_170866499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zelfverzekerd zijn in je priv leven, is iets anders dan het in je beroep ook zijn. Het kan hand in hand gaan, maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Ik ken legio voorbeelden.
Nee, want als je je goed voelt in je vel en vooral over je materie heb je hier geen last van. Ik zit zelf in de sales en moet vaak presentaties geven en heb hier absoluut geen probleen mee. Misschien ben ik wel wat zenuwachtiger als ik op een beurs wat moet presteren voor een volle Aal, maar een black out?

Dit is niets meer dan pure onzekerheid, wat snorremans probeert te verbergen door de bitch uit te hangen. Helaas valt ze steeds opnieuw door de mand en bewijs ze zelf dat ze stiekem geen zo'n meedegenloze bitch is met een torenhoge attitude maar een onzeker kneusje.
pi_170871864
Nog niet klaar ???
pi_170871894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:49 schreef Santello het volgende:
Nog niet klaar ???
Ook hey
pi_170871907
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ook hey
Holaaaaaaaaaaaaa! Alles goed met jou?
pi_170871969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:50 schreef Santello het volgende:

[..]

Holaaaaaaaaaaaaa! Alles goed met jou?
Ja, met jou?
pi_170871978
Wat een gebitch om mij. Maak echt veel los bij mensen _O_
pi_170872012
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, met jou?
Relax. Waar is de presentatie voor?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een gebitch om mij. Maak echt veel los bij mensen _O_
Hmm even doornemen.
pi_170872382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:54 schreef Santello het volgende:

[..]

Relax. Waar is de presentatie voor?

[..]

Hmm even doornemen.
Wil ik hier niet vermelden :@
pi_170872699
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wil ik hier niet vermelden :@
Vrij land. Hoop dat het allemaal goed is gegaan!
pi_170872809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:15 schreef Santello het volgende:

[..]

Vrij land. Hoop dat het allemaal goed is gegaan!
Sws *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')