abonnement Unibet Coolblue
pi_170523189
Hoi hoorde laatst een keertje op tv een allochtoonse dame, en die zei : nee, met die man ga ik niet naar bed ( witte man ) want die stinkt van onderen, en dat ging dus over het hebben van een voorhuid dus,

Ja nu is de waarheid dan wel dat veel westerse mannen hun penis dan wel elke dag met douchen aardig goed inzepen, en zeep killed bacterien. Beetje hetzelfde verhaal ook zoals bij vrouwen, de een ruikt gewoon lekker van onderen en de andere wat minder..

Maar ok, ik vond het wel een intressant thema om te bespreken, met dus de vraag : Hoeveel allochtoonse vrouwen ( % ) zouden er denken dat witte mannen stinken? Heeft iemand daar ook een schatting van?

Ps zelf woon in een allochtonen stad, niet altijd het idee dat allochtoonse vrouwen zo over witte mannen denken, maar ook vaak wel, dus vandaar

[ Bericht 5% gewijzigd door possetje op 27-04-2017 17:03:58 ]
  donderdag 27 april 2017 @ 17:06:30 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170523426
pik 1: besneden
pik2: onbesneden.

pik 1 stinkt harder omdat eikel bloot ligt, pikgeur komt van net onder de eikel, de krans/kraag o.i.d., daar komt een luchtje vanaf, ook kan een pik uit de plasbuis ruiken, bijvoorbeeld na ejaculeren, daar komt gewoon 'n luchtje vanaf, ook als je geplast hebt kan 't 'n beetje ruiken.

pik2 stinkt dus minder, mits deze schoon is. omdat 't riekende gedeelte beschermd wordt door voorhuid.

conclusie: besneden pikken stinken
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170523677
Van colombus gaat het verhaal dat hij verre reizen wilde maken, en dan loop je in het jaar 1500 de kans dat je moslim soldaten tegen zou komen die dan je penis gingen checken of je wel of niet ok was, ( soort paspoot controle ) en dat dan colombus voordat hij op reis ging naar een arts was gegaan, en zijn halve voorhuid eraf had laten halen, dit dus zodat hij nog wel beetje voorhuid had, maar in geval van moslims tegen komen ook kon bewijzen dat hij in orde was.
pi_170527447
Even normaal doen graag
pi_170528598
Wit?
  donderdag 27 april 2017 @ 21:05:50 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_170529260
hoog iq topic
pi_170539547
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:06 schreef sturmpie het volgende:
pik 1: besneden
pik2: onbesneden.

pik 1 stinkt harder omdat eikel bloot ligt, pikgeur komt van net onder de eikel, de krans/kraag o.i.d., daar komt een luchtje vanaf, ook kan een pik uit de plasbuis ruiken, bijvoorbeeld na ejaculeren, daar komt gewoon 'n luchtje vanaf, ook als je geplast hebt kan 't 'n beetje ruiken.

pik2 stinkt dus minder, mits deze schoon is. omdat 't riekende gedeelte beschermd wordt door voorhuid.

conclusie: besneden pikken stinken
De eikel van een besneden pik is droog dat van een onbesneden pik nat. Ben zelf besneden toen ik een jaar of 3 was vanwege te strakke voorhuid. ruik alleen zeelucht als ik echt 2 dagen niet onder de douche ben geweest.

Bij een onbesneden pik komt de eikel in stijve toestand naar buiten en als je dat niet goed wast neem ik aan dat dat ding dan kan stinken.
pi_170539645
mjah of je nou besneden bent of niet, alles wat je niet schoonhoudt, gaat stinken, beetje gekke discussie natuurlijk want besneden mannen kunnen absurd smerig zijn. De zweetlucht die besneden noordafrikanen kunnen verspreiden in internetcafes is verwchrikkelijk.
-nee-
pi_170540196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:06 schreef sturmpie het volgende:
pik 1: besneden
pik2: onbesneden.

pik 1 stinkt harder omdat eikel bloot ligt, pikgeur komt van net onder de eikel, de krans/kraag o.i.d., daar komt een luchtje vanaf, ook kan een pik uit de plasbuis ruiken, bijvoorbeeld na ejaculeren, daar komt gewoon 'n luchtje vanaf, ook als je geplast hebt kan 't 'n beetje ruiken.

pik2 stinkt dus minder, mits deze schoon is. omdat 't riekende gedeelte beschermd wordt door voorhuid.

conclusie: besneden pikken stinken
Onzin. Ik ben besneden en heb dat hele kraagje dus ook niet meer. Enige wat ik altijd heb Is gehoord wat een verademing dat Is omdat het zoveel frisser ruikt :p

Er Is geen vocht meer om de eikels, geen plek voor bacteriën om een nare geur te veroorzaken. Daar houden bacteriën nogal van. Een warme vochtige plek.
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:14:02 #10
53151 T42
Pinball Wizard
pi_170542687
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:41 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben besneden en heb dat hele kraagje dus ook niet meer. Enige wat ik altijd heb Is gehoord wat een verademing dat Is omdat het zoveel frisser ruikt :p

Er Is geen vocht meer om de eikels, geen plek voor bacteriën om een nare geur te veroorzaken. Daar houden bacteriën nogal van. Een warme vochtige plek.
Weet nie maar bij mij is kurkdroog.
pi_170554911
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:41 schreef Maharajah het volgende:
Er Is geen vocht meer om de eikels, geen plek voor bacteriën om een nare geur te veroorzaken. Daar houden bacteriën nogal van. Een warme vochtige plek.
Nou ben ik het niet mee eens, je kan het vergelijken met een vagina, de ene stinkt en de ander ruikt gewoon lekker en gezond, zo is het bij mannen die 100% puur natuur zijn volgens mij ook,...
pi_170556814
je kan ook uit je reet stinken als je een te wijd hol hebt.....................
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')