abonnement Unibet Coolblue
pi_170526048
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel de enige manier om echt aan te tonen wat de reden is dat je wordt afgewezen. Als je met hoofddoek op het sollicitatiegesprek verschijnt en je wordt afgewezen, dan zal je nooit kunnen bewijzen dat je bent afgewezen omdat je een hoofddoek droeg. Met dit trucje is het vrij duidelijk.
Wel slim bedacht.
Anderzijds kan er niets over racisme geroepen worden gezien hij haar beter kon zien zonder dan met hoofddoek.
pi_170526049
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jij bent een man, jij hebt daar niets over te zeggen als vrouwen massaal die beslissing nemen. 😈
Dan slaap je voortaan wel buiten op straat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170526096
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, leg me even uit waar je precies bang voor bent en wat je opmerking dat je elders op de wereld gelyncht zou worden te maken heeft met dit topic?
pi_170526256
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Anderzijds kan er niets over racisme geroepen worden gezien hij haar beter kon zien zonder dan met hoofddoek.
Het is wel slecht dat ze het doet bij een bedrijf of functie waarbij een neutrale uitstraling een rol speelt (en ze wist dat), want dan sta je niet echt sterk. Maar ik ken het verhaal verder niet. Ik baseer me enkel op wat ik hier lees.
pi_170526261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan slaap je voortaan wel buiten op straat.
Hahaha
pi_170526347
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het is wel slecht dat ze het doet bij een bedrijf of functie waarbij een neutrale uitstraling een rol speelt (en ze wist dat), want dan sta je niet echt sterk. Maar ik ken het verhaal verder niet. Ik baseer me enkel op wat ik hier lees.
Elke functie met omgang met klanten kan die eis hebben. Ik weet niet in hoeverre die expliciet benadrukt was of zou moeten zijn. Ik zou er in elk geval niet verbaasd van opkijken als ik naar huis wordt gestuurd als ik met een vergiet op m'n kop kom aanzetten op m'n eerste werkdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 19:23:01 ]
pi_170526357
Weer een wake-up call voor iedereen die massa immigratie en tolerantie richting een dictatoriaal religieus sekte voorstaat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170526429
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zou er in elk geval niet verbaasd van opkijken als ik naar huis wordt gestuurd als ik met een vergiet op m'n kop kom aanzetten op m'n eerste werkdag.
Dus jij werkt niet op een sociale werkplaats?
pi_170526448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:22 schreef gunpowder het volgende:
Dan ben je toch ook op je achterhoofd gevallen. Je snapt als president toch ook wel dat zulke uitspraken enorm dom zijn.
Soms moet je je ware gezicht laten zien. Zoals nu, deze man laat zien dat hij al gezwicht is voor de terreur van een religie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170526457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dus jij werkt niet op een sociale werkplaats?
Nog niet.
pi_170526544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Elke functie met omgang met klanten kan die eis hebben. Ik weet niet in hoeverre die expliciet benadrukt was of zou moeten zijn. Ik zou er in elk geval niet verbaasd van opkijken als ik naar huis wordt gestuurd als ik met een vergiet op m'n kop kom aanzetten op m'n eerste werkdag.
Laatst was toch die uitspraak van het EHRM(?), dat -onder bepaalde voorwaarden- een werkgever het dragen van een hoofddoek op de werkvloer mag verbieden.

Toen vroeg ik me af: geldt dat ook andersom? Mag een werkgever -onder bepaalde voorwaarden- het dragen van een hoofddoek verplichten? Wanneer de werkgever juíst geen neutrale uitstraling wil. :P
  donderdag 27 april 2017 @ 19:36:06 #187
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_170526717
Misschien wel mooi om alle vrouwen een hoofddoek te laten dragen voor een tijdje
Dat neemt dan meteen de 'speciale ' positie van echte moslima's weg en als we het zo kunnen draaien dat we die hoofddoek puur dragen omdat het een teken van solidariteit en vrijheid is ipv de islam is dat ook meegenomen, haalt het hele 'religieaspect' ervan af,kortom iedereen kan een hoofddoek dragen en niemand is meer herkenbaar als moslim
  donderdag 27 april 2017 @ 19:36:28 #188
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170526726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:12 schreef Grems het volgende:
Ik begrijp de ophef niet.
Nouja, het is op zijn minst nogal dom geformuleerd. Zowel voor wat betreft de vergelijking met de davidster alsmede de visie an sich. Nog bedenkelijker vind ik dat je met zo'n beperkt mandaat zo'n gebrek aan politiek gevoel hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 27 april 2017 @ 19:41:17 #189
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_170526866
Uit solidariteit met alle mishandelde vrouwen zouden alle vrouwen zich moeten laten mishandelen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 27 april 2017 @ 19:43:20 #190
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_170526927
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Laatst was toch die uitspraak van het EHRM(?), dat -onder bepaalde voorwaarden- een werkgever het dragen van een hoofddoek op de werkvloer mag verbieden.

Toen vroeg ik me af: geldt dat ook andersom? Mag een werkgever -onder bepaalde voorwaarden- het dragen van een hoofddoek verplichten? Wanneer de werkgever juíst geen neutrale uitstraling wil. :P
Ik kan me voorstellen dat een vrouw die in een moskee wil werken verplicht een hoofddoek moet dragen. Maar ik weet eigenlijk niet of er wel vrouwen (mogen) werken in een moskee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 27 april 2017 @ 19:45:05 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_170526977
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 16:41 schreef Lothiriel het volgende:

Van der Bellen maakte tevens de vergelijking met de situatie in Denemarken tijdens de Duitse bezetting. Toen begonnen ook gewone Denen de davidster te dragen als gebaar van verzet tegen de deportatie van hun joodse medeburgers.
Dus hij wil eigenlijk dat alle vrouwen hoofddoeken dragen om te protesteren tegen de vrouwonvriendelijke kanten van de Islam.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_170527116
Uit solidariteit met de slachtoffers van moslimterreur zouden moslima's hun hoofddoek moeten afzetten.
pi_170527197
En sowieso stuitend : de Oostenrijkse vrouwen oproepen om in actie te komen en zichzelf solidair te degraderen tot tweederangs en bedekt volk.

En zo voldoen aan de eisen van een idioot antiek en abject gedachtegoed.

Ga dan als man eerst zelf fijn met zo'n kopvod door het leven.

Maar nee, toch maar niet.

Hij denkt dus in ieder geval al zoals veel van de mannelijke hoeders van het kopvoddenvolk : Mannen roepen op en vrouwen volgen.

Dominante islamitische aap in groen vachtje.
pi_170527279
quote:
7s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Uit solidariteit met alle mishandelde vrouwen zouden alle vrouwen zich moeten laten mishandelen.
Denk dat als ik het zou proberen dat deze mij achter het behang doet plakken.
pi_170527744
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, leg me even uit waar je precies bang voor bent en wat je opmerking dat je elders op de wereld gelyncht zou worden te maken heeft met dit topic?
Jij roept hier islamfobie dus leg het mij maar uit.
pi_170533879
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Laatst was toch die uitspraak van het EHRM(?), dat -onder bepaalde voorwaarden- een werkgever het dragen van een hoofddoek op de werkvloer mag verbieden.

Toen vroeg ik me af: geldt dat ook andersom? Mag een werkgever -onder bepaalde voorwaarden- het dragen van een hoofddoek verplichten? Wanneer de werkgever juíst geen neutrale uitstraling wil. :P
Ik weet niet precies wat de gevolgde redenatie van het EHRM was, maar volgens mij is het zo dat de hoofddoek als een religieus symbool (=religieuze vrijheid) gezien wordt en dat de vrijheid het te mogen dragen de wettelijke ruimte die de werkgever heeft om eisen te stellen (geen bivakmuts, geen KKK-muts, niet in een clownspak, bv) inperkt. De ruimte voor een verbod in enkele gevallen is dus een beperking van een uitzonderingspositie. Anders gezegd; 'het verbod op een hoofddoek' is niet in eerste instantie 'een verbod op een hoofddoek', maar 'annulering van recht op uitzondering'.

Hoe het andersom zit, weet ik ook niet. Bedrijven mogen bepaalde kledij verplichten (denk aan Hooters), maar als de hoofddoek al erkent is als een religieus symbool, weet ik niet of die (als zodanig) ook nog verplicht mag worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 23:15:00 ]
  donderdag 27 april 2017 @ 23:20:10 #197
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170534025
Keihard uitlachen dit soort idioten. Volledig geschift _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170534124
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 16:41 schreef Lothiriel het volgende:

Van der Bellen begrijpt de opschudding alleszins niet. "Er zijn momenteel grotere problemen dan de hoofddoek", zei hij nadien.
Inderdaad. De mensen die ze dragen :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170534165
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
Keihard uitlachen dit soort idioten. Volledig geschift _O-.
Volledig geschift ja, maar zo een klaphark zit wel op een belangrijke positie. Hij zou in het gesticht geflikkerd moeten worden wat mij betreft.

Als Rutte hier dergelijke uitspraken zou doen dan denk ik dat ie gewoon afgezet wordt. In elk geval gaat het kabinet daar op vallen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 28 april 2017 @ 01:42:38 #200
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170536011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef DrMabuse het volgende:
En sowieso stuitend : de Oostenrijkse vrouwen oproepen om in actie te komen en zichzelf solidair te degraderen tot tweederangs en bedekt volk.
Ja, eigenlijk roept hij vrouwen op om zichzelf te vernederen. Om zich solidair te tonen met onderwerping aan een patriarchale machtstructuur. Niet solidariteit met de onderdrukte vrouwen, nee solidair met de MANNEN die hen dwingen zo'n kopvod te dragen. Omdat hun haar hen teveel opwindt, en dat is de schuld van de vrouwen zelf natuurlijk.

En dan zeggen ze dat Jeroen Dijsselbloem vrouwen beledigt. :') Deze groene minkukel is pas echt een vrouwenhater.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')