abonnement Unibet Coolblue
pi_170507568
Hoi FOK,

Mijn vriendin viert over twee weken haar verjaardag. Althans, ik wil haar verjaardag organiseren. Nu zijn wij vrij recentelijk samen gaan wonen in een relatief klein appartement. Graag zou ik haar vrienden en kennissen uitnodigen, maar met 15 man wordt het dan al gauw zweten geblazen in zo'n kleine ruimte. Bovendien is het appartement niet zo heel goed geïsoleerd, wat betekent dat er een grote kans is dat de buren niet aan eventuele overlast zullen ontkomen.

Zijn hier mensen met ervaring met dit soort situaties? Hoe doen jullie dit? Wat zijn de alternatieven? Wellicht nog tips?

Ik hoor graag van jullie!
pi_170507631
Ik laat het mn directe buren en onderburen even weten en zet een paar raampjes open in de slaapkamers, dan is de benauwdheid ook snel weg.
Tap tap tap
  woensdag 26 april 2017 @ 20:50:48 #3
356891 Abed
hooggeleid
pi_170507638
Cafe'tje in de buurt?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170507708
Gewoon de kroeg in man veel leuker
Ik zwaai naar dieren.
pi_170507732
Bovenstaande inderdaad.

Buren informeren, raampjes een stukje open in de ruimtes waar geen mensen verblijven en de tussendeuren naar die ruimtes een stukje open laten. In de woonkamer de ventilatie rooster helemaal open zetten of als het buiten niet al te koud is ook daar ramen of de balkondeur op een kier.

Verder meubels er zo veel mogelijk uit en 2 sta-tafels neerzetten.
pi_170507787
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:50 schreef Abed het volgende:
Cafe'tje in de buurt?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:53 schreef Geerd het volgende:
Gewoon de kroeg in man veel leuker
pi_170507833
Kroeg in is sowieso het plan, maar leek mij leuk om eerst even thuis wat te eten met een groep en dan de stad in te gaan.

Maar het is dus niet ongebruikelijk om hutje mutje mensen in een appartement te stouwen. Dat is mooi om te lezen.
  woensdag 26 april 2017 @ 21:08:02 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170508078
quote:
18s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:58 schreef iGiorni het volgende:
Kroeg in is sowieso het plan, maar leek mij leuk om eerst even thuis wat te eten met een groep en dan de stad in te gaan.

Maar het is dus niet ongebruikelijk om hutje mutje mensen in een appartement te stouwen. Dat is mooi om te lezen.
Hoe klein is klein?
The love you take is equal to the love you make.
pi_170510112
Nee joh, zeker niet als je einde avond allemaal vertrekt. Denk dat de meeste overlast nog, die dronken meute voor de deur geeft, zodra je gaat.
.
pi_170526304
Moet iedereen tegelijk komen? Ik woon ook inimini (50 m2) en zorg dan dat dr hele dag/weekend beetje verspreid mensen over de vloer komen.
Je kan dat ook beetje regisseren dat je familie/ oudere mensen overdag komen voor een "kring verjaardag". (met drukke bende in kleine ruimte waar je moet staan en niemand kan verstaan is ook niet leuk voor opa of tante bep)
En je met vrienden/jongere garde 's avonds ff thuis opstart met een drankje en hapje en dan de stad in trekt...

Heb je de bende wel in een keer over de vloer, overbodige meubels spullen de slaapkamer/kelderbox in. klapstoeltjes oid. en lopend buffet/zelfbediening.
pi_170537320
Ik heb wel eens in jet bos afgesproken.. daar mocht vuur gemaakt worden. Prima bbq gedaan
pi_170537359
Stapeltjes van drie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')