abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:57:43 #76
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_170909751
In deze sc moet ik gepost hebben O+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_170909903
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:09 schreef ondeugend het volgende:
Kabeljauw met worteltjes/peultjes en rosti.
Chinees gehaald: Bami, sate, babi pangang en koyuluk :9~
pi_171024286
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:07 schreef franklop het volgende:
Slecht nieuws! Niet aangenomen
Goed nieuws! Ze hebben andere functie waarvoor ze mij op gesprek willen laten komen.
Slecht nieuws! Niet aangenomen
Goed nieuws! Andere functie bij ander bedrijf op gesolliciteerd en mag daar al op 2e gesprek komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171024368
Goed bezig!

Ik zit nu terug te lezen ik heb ineens zin in Bami...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_171025475
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:30 schreef franklop het volgende:

[..]

Slecht nieuws! Niet aangenomen
Goed nieuws! Andere functie bij ander bedrijf op gesolliciteerd en mag daar al op 2e gesprek komen
Nice!

Ik ben ook aan het sollicteren en zit nu al voor de tweede keer (wel twee verschillende bedrijven) op een telefoontje te wachten. "begin volgende week/mid volgende week". Dat is voor mij wel tot woensdag zeg maar :{

Vorig bedrijf zou me een mail gestuurd hebben kreeg ik te horen toen ik na een ruime week belde waar de uitslag van het gesprek bleef. Toen ik zei dat ik die nooit gehad had kon dat niet want dan hadden zij een foutmelding gehad _O- Waarom zou ik dan bellen als ik een afwijsmail gehad heb :') Wat kan ik daar nog mee winnen :')

Ik heb nog nooit meegemaakt (ook toen ik voor mijn vorige functie intern solliciteerde) dat die terugkoppelingafspraken aangehouden worden ;(
pi_171026323
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:30 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Nice!

Ik ben ook aan het sollicteren en zit nu al voor de tweede keer (wel twee verschillende bedrijven) op een telefoontje te wachten. "begin volgende week/mid volgende week". Dat is voor mij wel tot woensdag zeg maar :{

Vorig bedrijf zou me een mail gestuurd hebben kreeg ik te horen toen ik na een ruime week belde waar de uitslag van het gesprek bleef. Toen ik zei dat ik die nooit gehad had kon dat niet want dan hadden zij een foutmelding gehad _O- Waarom zou ik dan bellen als ik een afwijsmail gehad heb :') Wat kan ik daar nog mee winnen :')

Ik heb nog nooit meegemaakt (ook toen ik voor mijn vorige functie intern solliciteerde) dat die terugkoppelingafspraken aangehouden worden ;(
Het is wel per bedrijf verschillend. Sowieso vind ik een mail na een gesprek niet netjes; als je op gesprek bent geweest is telefonisch uitslag melden wat mij betreft een must. Dat ze zich niet aan de tijden houden, tsja daar doe je weinig aan.

Voor deze functie zouden ze mij eind deze week/begin volgende week bellen. Werd direct dag na gesprek, want ze vonden het erg fijn gesprek. Zo kan het ook gaan :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:15:32 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_171026587
Succes in ieder geval, solliciteer je op een andere baan of heb je momenteel niets? Dat scheelt wel wat qua stressniveau :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_171026593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:06 schreef franklop het volgende:

[..]

Het is wel per bedrijf verschillend. Sowieso vind ik een mail na een gesprek niet netjes; als je op gesprek bent geweest is telefonisch uitslag melden wat mij betreft een must. Dat ze zich niet aan de tijden houden, tsja daar doe je weinig aan.

Voor deze functie zouden ze mij eind deze week/begin volgende week bellen. Werd direct dag na gesprek, want ze vonden het erg fijn gesprek. Zo kan het ook gaan :)
Ja je doet er weinig aan inderdaad, maar wanneer is het dan netjes om zelf te gaan bellen vraag ik me altijd af. Sowieso vind ik dat een zeer lastig iets.
pi_171026602
quote:
3s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Succes in ieder geval, solliciteer je op een andere baan of heb je momenteel niets? Dat scheelt wel wat qua stressniveau :P
Ik heb op het moment niets en uitkering is ook voorbij sinds maandag dus :')
pi_171026658
Mag ik ook meedoen in de werkzoekenden SC?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:19:39 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_171026677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja je doet er weinig aan inderdaad, maar wanneer is het dan netjes om zelf te gaan bellen vraag ik me altijd af. Sowieso vind ik dat een zeer lastig iets.
Zelf bellen vind ik iets erg negatiefs hebben, als ze nog geen beslissing hebben genomen komt het opdringerig over en als ze wel al een beslissing hebben genomen bellen ze echt wel. Een bedrijf wil een sollicitatieronde zelf ook graag snel afsluiten.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_171026761
quote:
3s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zelf bellen vind ik iets erg negatiefs hebben, als ze nog geen beslissing hebben genomen komt het opdringerig over en als ze wel al een beslissing hebben genomen bellen ze echt wel. Een bedrijf wil een sollicitatieronde zelf ook graag snel afsluiten.
Ja dat idee heb ik ook altijd. Behalve als ze zeggen dat ze je een mail gestuurd hebben :') Alhoewel ik ook zoiets heb van waarom moet het zo lang duren. Maarja wss meerdere kandidaten en ze moesten het overleggen met de directie.

Mijn vriend denkt daar dan weer totaal anders over en die vind dat ik ze vandaag moet bellen. Ik geef ze tot morgenmiddag de tijd, dan is het 'ruim' over de afgesproken tijd heen en ga ik ook niet met al te veel stress het weekend in.
pi_171026770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:19 schreef ChatGirl het volgende:
Mag ik ook meedoen in de werkzoekenden SC?
Haha ja misschien moeten we dit eik in het WGR topic doen maar goed :P
pi_171026788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja je doet er weinig aan inderdaad, maar wanneer is het dan netjes om zelf te gaan bellen vraag ik me altijd af. Sowieso vind ik dat een zeer lastig iets.
Ik stuur als het echt lang duurt dan een mailtje. Moet ook gewoon kunnen, immers wil je zelf ook weten waar je aan toe bent.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171026799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Haha ja misschien moeten we dit eik in het WGR topic doen maar goed :P
In een SC mag je het over alles hebben toch :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 13:26:01 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171026813
Ik heb twee baantjes :@

De tweede werd me bijna in de schoot geworpen, en is nog een fantastische baan ook. Heeft zijn voordelen, informatica studeren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:26:09 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_171026817
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja dat idee heb ik ook altijd. Behalve als ze zeggen dat ze je een mail gestuurd hebben :') Alhoewel ik ook zoiets heb van waarom moet het zo lang duren. Maarja wss meerdere kandidaten en ze moesten het overleggen met de directie.

Mijn vriend denkt daar dan weer totaal anders over en die vind dat ik ze vandaag moet bellen. Ik geef ze tot morgenmiddag de tijd, dan is het 'ruim' over de afgesproken tijd heen en ga ik ook niet met al te veel stress het weekend in.
Wellicht is een tweede gesprek met een andere kandidaat een dag verzet en kunnen ze daarom nog geen definitieve beslissing nemen weet jij veel. Ik blijf erbij dat zelf bellen onzeker en/of arrogant overkomt. Maarja dat ben ik :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_171026818
Zo kreeg ik vandaag van onze vervoerder asperges als cadeau. Nooit klaargemaakt. Nog tips?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171026832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Haha ja misschien moeten we dit eik in het WGR topic doen maar goed :P
Mwah, hier mag het toch ook wel, het is toch niet voor niets een SC?

Mijn 'probleem' is dat ik wil gaan verhuizen van de randstad naar Oost-Brabant. Op een of andere manier snappen werkgevers hier niet van en word ik niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Terwijl ik toch duidelijk in mijn brief aangeef dat ik ga verhuizen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:28:50 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_171026877
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb twee baantjes :@

De tweede werd me bijna in de schoot geworpen, en is nog een fantastische baan ook. Heeft zijn voordelen, informatica studeren.
Ik ga juist deze week een eigen bedrijf oprichten om mezelf uit te huren aan een ex-werkgever terwijl ik fulltime blijf doorwerken bij mijn huidige werkgever. :P Die 2,5 uur F1 kijken in het weekend zijn eigenlijk een groot onderdeel van mijn totale ontspanningstijd
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_171026893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:26 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Mwah, hier mag het toch ook wel, het is toch niet voor niets een SC?

Mijn 'probleem' is dat ik wil gaan verhuizen van de randstad naar Oost-Brabant. Op een of andere manier snappen werkgevers hier niet van en word ik niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Terwijl ik toch duidelijk in mijn brief aangeef dat ik ga verhuizen.
Staat het al vast waar je gaat wonen en wanneer? Want je kunt in CV ook je adres alvast aanpassen en het in brief er niet over hebben.

Of is het meer lange termijn ding?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171026932
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:29 schreef franklop het volgende:

[..]

Staat het al vast waar je gaat wonen en wanneer? Want je kunt in CV ook je adres alvast aanpassen en het in brief er niet over hebben.

Of is het meer lange termijn ding?
Het waar is al bekend, het wanneer nog niet. Maar ik zo per direct aan de slag kunnen. Het is bij mij een kwestie van huur en gwl opzeggen en m'n zooi overhuizen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:32:00 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_171026958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:26 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Mwah, hier mag het toch ook wel, het is toch niet voor niets een SC?

Mijn 'probleem' is dat ik wil gaan verhuizen van de randstad naar Oost-Brabant. Op een of andere manier snappen werkgevers hier niet van en word ik niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Terwijl ik toch duidelijk in mijn brief aangeef dat ik ga verhuizen.
Pas je brief zo aan dat je aangeeft dat je specifiek op deze baan soliciteert omdat het je zo geweldig lijkt en je ZELFS berijdt bent om hiervoor te gaan verhuizen. Dat de reden omgedraaid is weten zij toch niet? Komt toch heel anders over ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_171026963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:30 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Het waar is al bekend, het wanneer nog niet. Maar ik zo per direct aan de slag kunnen. Het is bij mij een kwestie van huur en gwl opzeggen en m'n zooi overhuizen.
Dan zou ik het op mijn manier proberen (dus adres al aanpassen en het niet vermelden in brief). Als je dat niet aandurft dan zou ik gewoon vooraf even bellen met het bedrijf (staat vaak een contactpersoon bij zo'n vacature om het alvast duidelijk te maken).
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171026968
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:26 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Mwah, hier mag het toch ook wel, het is toch niet voor niets een SC?

Mijn 'probleem' is dat ik wil gaan verhuizen van de randstad naar Oost-Brabant. Op een of andere manier snappen werkgevers hier niet van en word ik niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Terwijl ik toch duidelijk in mijn brief aangeef dat ik ga verhuizen.
Mijn ervaring is dat de brieven regelmatig echt amper gelezen worden. Ik solliciteerde op een starters!functie in een bepaald gebied waar ik zelf nog geen ervaring in heb. Helemaal uitgelegd hoe en wat. Hoorde maar niks dus maar eens gebeld naar het recruitmentbureau. Ja ik zie er niks van terug komen op je cv....... LEES DE BRIEF DAN HOMO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')