abonnement Unibet Coolblue
pi_170509573
iemand trio doen?
pi_170509614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:57 schreef Dogs het volgende:
iemand trio doen?
Pietverdriet misschien.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170509634
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:58 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Pietverdriet misschien.
ja maar van mijn vriendin blijft hij af hahahah
  woensdag 26 april 2017 @ 22:05:04 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170509794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:59 schreef Dogs het volgende:

[..]

ja maar van mijn vriendin blijft hij af hahahah
Je hebt me liever voor jezelf?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170509814
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt me liever voor jezelf?
heb nog nooit sex gehad met een man
  woensdag 26 april 2017 @ 23:43:49 #56
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_170511905
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Fokvakantie alweer voorbij?
De meivakantie hier iig nog niet. Ook nog een optie.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:59 schreef Dogs het volgende:

[..]

ja maar van mijn vriendin blijft hij af hahahah
Het wordt een mangerichte trio dus?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_170514206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:26 schreef Dogs het volgende:
ik heb het gevraag aan mijn vriendin of ze een trio wil doen maar krijg geen antwoord
Vraag gedropt via WA?
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
  Moderator donderdag 27 april 2017 @ 07:53:13 #58
441859 crew  Lenny77
pi_170514397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:59 schreef Dogs het volgende:

[..]

ja maar van mijn vriendin blijft hij af hahahah
Oh, dus je wil een trio maar dan alleen op die manier zodat jij kan experimenteren. Je vriendin mag niets en daar mag ook niemand aankomen.
Aanwinstje weer hier...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 27-04-2017 20:04:29 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 27 april 2017 @ 13:11:55 #59
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170519407
Heb vaker triootjes gehad (altijd ik en 2 vrouwen). Valt meestal tegen. Vond ik.
Als man heb je het nadeel dat je maar een lul hebt. Als de vrouwen dan niet zo aktief of creatief zijn, is het dus niet geweldig.
Ooit met 2 kameraden met een vrouw geweest, dus een quatrootje, dat is beter. De betreffende dame zei na afloop dat ze zich goed gevuld voelde in ieder gaatje.

:) :) :)

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 27-04-2017 13:40:32 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170519828
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Duo gedaan
MM
MV

Trios gedaan
MMM
MMV
MVV

Quartés gedaan
MMMM
MMMV
MMVV
MVVV

Pentets gedaan
MMMMM
*kuch* hoer *kuch*
pi_170520007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:11 schreef LeesFoknl het volgende:
Heb vaker triootjes gehad (altijd ik en 2 vrouwen). Valt meestal tegen. Vond ik.
Als man heb je het nadeel dat je maar een lul hebt. Als de vrouwen dan niet zo aktief of creatief zijn, is het dus niet geweldig.
Ooit met 2 kameraden met een vrouw geweest, dat is beter. De betreffende dame zei na afloop dat ze zich goed gevuld voelde in ieder gaatje.

:) :) :)

dus met 2 vrouwen is saai dan
  donderdag 27 april 2017 @ 13:34:42 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170520175
Neen, wil niet persee zeggen saai. Maar vaker is het toch niet die meerwaarde die je zou verwachten en soms zelfs minder dan met een van die twee omdat sommige vrouwen zich toch geremd voelt door die tweede. Geremd door een eventueel minpuntje van hun uiterlijk, of verlegen om zich helemaal te laten gaan vanwege hun sexgenote die er bij is. Mijn ervaringen zijn dus dat het erg geil kan zijn maar dat is dan wel een gelukstreffer !! Zo 1 tot hooguit 2 keer op de 10 triootjes.

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170520189
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, wil niet persee zeggen saai. Maar vaker is het toch niet die meerwaarde die je zou verwachten en soms zelfs minder dan met een van die twee omdat sommige vrouwen zich toch geremd voelt door die tweede. Geremd door een eventueel minpuntje van hun uiterlijk, of verlegen om zich helemaal te laten gaan vanwege hun sexgenote die er bij is. Mijn ervaringen zijn dus dat het erg geil kan zijn maar dat is dan wel een gelukstreffer !! Zo 1 tot hooguit 2 keer op de 10 triootjes.

:W
:) :) :)
  donderdag 27 april 2017 @ 13:41:52 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170520304
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, wil niet persee zeggen saai. Maar vaker is het toch niet die meerwaarde die je zou verwachten en soms zelfs minder dan met een van die twee omdat sommige vrouwen zich toch geremd voelt door die tweede. Geremd door een eventueel minpuntje van hun uiterlijk, of verlegen om zich helemaal te laten gaan vanwege hun sexgenote die er bij is. Mijn ervaringen zijn dus dat het erg geil kan zijn maar dat is dan wel een gelukstreffer !! Zo 1 tot hooguit 2 keer op de 10 triootjes.

:W
Korter gezegd, ik heb het hooguit (hooguit dus) een keer of 8 meegemaakt op een vijftigtal triootjes.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170520317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Korter gezegd, ik heb het hooguit (hooguit dus) een keer of 8 meegemaakt op een vijftigtal triootjes.
je doet dus heel vaak een trio of niet
  donderdag 27 april 2017 @ 13:49:19 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170520421
Vaak, wat heet vaak. Als je 70 jaar bent en 50 triootjes hebt gedaan, dan is dat een per jaar. Als dan 1 á 2 van de 10 goed zijn dan is dat een echt gaaf triootje een keer op de 6-7 jaar.

Tis om te huilen :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170520474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Vaak, wat heet vaak. Als je 70 jaar bent en 50 triootjes hebt gedaan, dan is dat een per jaar. Als dan 1 á 2 van de 10 goed zijn dan is dat een echt gaaf triootje een keer op de 6-7 jaar.

Tis om te huilen :'( :'(
das minder als je gaat huilen
  donderdag 27 april 2017 @ 13:52:21 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170520476
Men zegt wel eens een en een zijn drie. Nu, wat triootjes betreft is in de praktijk bij triootjes een plus een tussen 0,8 (ja, dus minder) en 1,3. Zelden 2 en nog zeldener meer dan 2.

c_/ c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170520523
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Men zegt wel eens een en een zijn drie. Nu, wat triootjes betreft is in de praktijk bij triootjes een plus een tussen 0,8 (ja, dus minder) en 1,3. Zelden 2 en nog zeldener meer dan 2.

c_/ c_/
_O_ _O_
pi_170521924
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je de gelegenheid krijgt moet je er nooit nee tegen zeggen.
Zo is dat. Heb ik zelf trouwens ook nooit gedaan. Geniet van het leven. Veel mensen vergeten dat.
Whatever...
pi_170525766
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zo is dat. Heb ik zelf trouwens ook nooit gedaan. Geniet van het leven. Veel mensen vergeten dat.
ik vergeet dat soms
pi_170527043
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:11 schreef LeesFoknl het volgende:
Heb vaker triootjes gehad (altijd ik en 2 vrouwen). Valt meestal tegen. Vond ik.
Als man heb je het nadeel dat je maar een lul hebt. Als de vrouwen dan niet zo aktief of creatief zijn, is het dus niet geweldig.
Ooit met 2 kameraden met een vrouw geweest, dus een quatrootje, dat is beter. De betreffende dame zei na afloop dat ze zich goed gevuld voelde in ieder gaatje.

:) :) :)

Trio's waar je voor betaalt zijn ook anders dan trio's waar iedereen vrijwillig bij betrokken is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:54:39 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170539306
Nu, mijn ervaring is dat professionele Dames van Plezier veel beter zijn in bed dan goedwillende amateurs. Mijn ervaring is ook dat je het minste te verwachten hebt van een vrouw die 20-30 jaar bij een (1) man was. Ik vind eten koken, een heel fijne metafoor voor sex. Als je een kok(kin) hebt die 30 jaar lang alleen aardappelen met boontjes en koteletje (heerlijk hoor !! daar niet van) heeft klaargemaakt kun je weinig variatie van verwachten. Een kok(kin) die dagelijks de meest verschillende gerechten klaarmaakt heeft veel meer "serveer" idee-en.

Want variatie doet eten en het oog wil ook wat.

:Y) :Y)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170539863
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:54 schreef LeesFoknl het volgende:
Nu, mijn ervaring is dat professionele Dames van Plezier veel beter zijn in bed dan goedwillende amateurs. Mijn ervaring is ook dat je het minste te verwachten hebt van een vrouw die 20-30 jaar bij een (1) man was. Ik vind eten koken, een heel fijne metafoor voor sex. Als je een kok(kin) hebt die 30 jaar lang alleen aardappelen met boontjes en koteletje (heerlijk hoor !! daar niet van) heeft klaargemaakt kun je weinig variatie van verwachten. Een kok(kin) die dagelijks de meest verschillende gerechten klaarmaakt heeft veel meer "serveer" idee-en.

Want variatie doet eten en het oog wil ook wat.

:Y) :Y)
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_170540329
Maar goed, ts wil dus een trio waarvan hij niet weet of er een vrouw of man bij gaat komen.
Een man is in principe ok, maar hij mag dan weer niet aan zijn vrouw komen.
Ts is geen homo, dus wat moet die kerel dan doen, drankjes rond brengen? :?

Wat een troll.
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:38:28 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170541079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:59 schreef Dogs het volgende:

[..]

ik vergeet dat soms
Iedeereen vergeet dat "soms" Maar probeer er een gewoonte van te maken. Zelf heb ik er wel eens aan gedacht het op mijn hand te laten tatoo-eren. Maar ja, ik hou niet van pijn. Misschien van die plakbriefjes op je spiegel en overal plakken met carpe diem of count your blessings (betekent ongeveer hetzelfde).

Kijk, als je zo denkt heeft die instelling vaak ook nog een selfforfilling prophecy (schrijf ik dat goed?) Door positief te zijn en de positieve kanten te zien komt vaker ook nog wat positiefs uit een situatie.

Vreemd, in Azie, al die ellende, die mensen die daar op 2 platgevouwen kartonnen dozen met hun gezin (met kinderen) in de straat slapen .... die zijn zo vriendelijk, vrolijk en positief. Dat is de aard daar. En wij hebbben huis, baan, auto, gaan op vakantie en kunnen studeren en indien geen baan toch genoeg geld om te overleven. En toch zure gezochten, onvriendelijk, en ontevreden zijn.
Zou zeggen, ga er eens een tijd heen, of op vakantie. Daar kun je veel leren over positief zijn, doorgaan en overleven, in het moment leven en genieten als er ook maar iets te genieten is. en het zijn echt lieve mensen daar. Ook als het niet gaat om iets aan je te verdienen of een tip of bij bedelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 28-04-2017 12:44:05 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:17:31 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170541695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Trio's waar je voor betaalt zijn ook anders dan trio's waar iedereen vrijwillig bij betrokken is.
Vrijwillig? Tuurlijk alleen vrijwillig !! Come on, zeg!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170541907
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:01 schreef Nobu het volgende:
Bang zijn om iets aan je imaginaire vriendinnetje te vragen is wel vrij kansloos TS. :')
_O-

skkltjes die niet een vriendin kunnen krijgen en hier stoer doen op de fok :Z

ik heb heel vaak 4 chicks die ik ga neuken die willen dat omdat ik er goed uitzie en veel geld heb ^O^
pi_170542020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:11 schreef LeesFoknl het volgende:
Heb vaker triootjes gehad (altijd ik en 2 vrouwen). Valt meestal tegen. Vond ik.
Als man heb je het nadeel dat je maar een lul hebt. Als de vrouwen dan niet zo aktief of creatief zijn, is het dus niet geweldig.
Ooit met 2 kameraden met een vrouw geweest, dus een quatrootje, dat is beter. De betreffende dame zei na afloop dat ze zich goed gevuld voelde in ieder gaatje.

:) :) :)

Daarom ook bi vrouwen voor een trio scoren, die net zo graag seks met elkaar hebben als met de man erbij. Dan heb je echt met z'n 3en seks en is het een zeer geslaagde nacht.
M/v/m trio werkt ook prima als de mannen hetero zijn, mits ze wel een beetje vrij zijn, niet spastisch doen over een perongeluk aanraking. Maar bij een v/m/v trio met hetero vrouwen heb je al snel dat er steeds 1 een beetje bij hangt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170542032
Ik zou het niet kunnen.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:39:50 #81
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_170542143
Liever met 't vrouwtje en niemand anders, als je er al iets bij moet zoeken zou het niet goed zitten lijkt me :')
't gaat
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:42:25 #82
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170542186
Ja, zoek je een leuke vrouw en vraag als je haar wat beter kent of ze niet soms een vriendin heeft die eens mee wil doen. Dan zeg je erbij: dat heb ik nog nooit gedaan en daar ben ik toch zo nieuwsgierig naar. Je hoeft niet te vertellen dat het een jubileum triootje is want al je 50 ste triootje.
Dus ... laat haar de keus !!

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170542300
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, zoek je een leuke vrouw en vraag als je haar wat beter kent of ze niet soms een vriendin heeft die eens mee wil doen. Dan zeg je erbij: dat heb ik nog nooit gedaan en daar ben ik toch zo nieuwsgierig naar. Je hoeft niet te vertellen dat het een jubileum triootje is want al je 50 ste triootje.
Dus ... laat haar de keus !!

^O^
Al dat gelieg en gekonkel voor iets wat je ook gewoon kan krijgen zonder dat gezeik. Wordt al moe als ik er alleen al aan denk.
Ben al een tijdje geen 16 meer, te oud voor dit soort domme spelletjes. Wil gewoon willige bedpartners die weten wat ze lekker vinden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 28 april 2017 @ 23:14:39 #84
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_170555177
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Al dat gelieg en gekonkel voor iets wat je ook gewoon kan krijgen zonder dat gezeik. Wordt al moe als ik er alleen al aan denk.
Ben al een tijdje geen 16 meer, te oud voor dit soort domme spelletjes. Wil gewoon willige bedpartners die weten wat ze lekker vinden.
Maar als je nog nooit een trio gehad hebt kan je toch niet zeker weten wat je lekker vindt?
pi_170567783
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:14 schreef oganesson het volgende:

[..]

Maar als je nog nooit een trio gehad hebt kan je toch niet zeker weten wat je lekker vindt?
denk ik ook wel
pi_170576984
Het is erg lastig on binnen een relatie hierover op een lijn te zitten!
pi_170589137
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 01:01 schreef neorej36 het volgende:
Het is erg lastig on binnen een relatie hierover op een lijn te zitten!
heb ik gemerkt
  Meest relativerende user 2022 zondag 30 april 2017 @ 18:38:51 #88
357044 Budapestenaar
pi_170590249
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 17:54 schreef Dogs het volgende:

[..]

heb ik gemerkt
Tja, jouw vriendin heeft wel een trio gedaan, ze was alleen vergeten om jou uit te nodigen :D
pi_170597793
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Tja, jouw vriendin heeft wel een trio gedaan, ze was alleen vergeten om jou uit te nodigen :D
ja heel leuk kan ik niet aan doen
pi_170597892
Heb gelezen dat je vriendin vreemdgegaan is kan ik begrijpen met je stomme topic's
  maandag 1 mei 2017 @ 16:04:16 #91
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_170610445
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Iedeereen vergeet dat "soms" Maar probeer er een gewoonte van te maken. Zelf heb ik er wel eens aan gedacht het op mijn hand te laten tatoo-eren. Maar ja, ik hou niet van pijn. Misschien van die plakbriefjes op je spiegel en overal plakken met carpe diem of count your blessings (betekent ongeveer hetzelfde).

Kijk, als je zo denkt heeft die instelling vaak ook nog een selfforfilling prophecy (schrijf ik dat goed?) Door positief te zijn en de positieve kanten te zien komt vaker ook nog wat positiefs uit een situatie.

Vreemd, in Azie, al die ellende, die mensen die daar op 2 platgevouwen kartonnen dozen met hun gezin (met kinderen) in de straat slapen .... die zijn zo vriendelijk, vrolijk en positief. Dat is de aard daar. En wij hebbben huis, baan, auto, gaan op vakantie en kunnen studeren en indien geen baan toch genoeg geld om te overleven. En toch zure gezochten, onvriendelijk, en ontevreden zijn.
Zou zeggen, ga er eens een tijd heen, of op vakantie. Daar kun je veel leren over positief zijn, doorgaan en overleven, in het moment leven en genieten als er ook maar iets te genieten is. en het zijn echt lieve mensen daar. Ook als het niet gaat om iets aan je te verdienen of een tip of bij bedelen.
Het is in die cultuur dan ook een gezichtverlies om niet aardig te zijn of optimistisch over te komen. Wat ze echt voelen laten ze jou niet zien.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:23:45 #92
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_170612250
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:04 schreef Flogging het volgende:

[..]

Het is in die cultuur dan ook een gezichtverlies om niet aardig te zijn of optimistisch over te komen. Wat ze echt voelen laten ze jou niet zien.
Mensen die weinig hebben zijn vaak vriendelijk en gastvrij. Mensen die rijk zijn en veel te verliezen hebben bouwen juist een hoge muur om alles heen om t binnen te houden en de rest buiten. Dit zie je al millennia in alle culturen ook in de Azië.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:36:41 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170612602
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:23 schreef oganesson het volgende:

[..]

Mensen die weinig hebben zijn vaak vriendelijk en gastvrij. Mensen die rijk zijn en veel te verliezen hebben bouwen juist een hoge muur om alles heen om t binnen te houden en de rest buiten. Dit zie je al millennia in alle culturen ook in de Azië.
En daar is ook alle reden voor, ook in Azië
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:18:40 #94
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170636827
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:04 schreef Flogging het volgende:

[..]

Het is in die cultuur dan ook een gezichtverlies om niet aardig te zijn of optimistisch over te komen. Wat ze echt voelen laten ze jou niet zien.
Ja natuurlijk is dat zo. Maar ze weten ook dat somberheid piekeren enz. gewoon niks brengt. Integendeel, mensen (die je nodig hebt om te overleven) gaan je vermijden.
En als je je hele leven al gewend bent om met Aziaten om te gaan, en al bijna 20 jaar nagenoeg uitsluitend met Aziaten omgaat, dan leer je dat ook wel te zien (dus wat ze echt voelen).

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 02-05-2017 18:26:21 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:00:27 #95
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_170640731


[ Bericht 100% gewijzigd door Flogging op 02-05-2017 21:01:10 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')