abonnement Unibet Coolblue
pi_170542630
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Een kromme plank :7
[ afbeelding ]
Maar wat moet een baby daar mee :?
pi_170542674
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:10 schreef Arja het volgende:

[..]

Maar wat moet een baby daar mee :?
Na de verjaardag hebben we het natuurlijk over een dreumes :7 :+
Op liggen, slapen, gebruiken als tunnel voor je autobaan/knuffels/dingen, of als brug, om op te zitten, op te staan, opstapje

Tot zover de dingen die ik even snel kon bedenken :+
Of 'sporten' met mama :+ Op de Facebook pagina van Wobbel zie je ook nog wel andere foto's met kleinere kinderen.
pi_170542794
De dingen die je noemt praten de prijs van zo'n Wobbel voor mij juist niet goed Miez. :D

Verder eens met groofs. ^O^ Al is de Wheelybug (gekregen als kraamcadeau van al mijn mans collega's) hier wel een groot succes.
pi_170542830
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:22 schreef Selvaria het volgende:
De dingen die je noemt praten de prijs van zo'n Wobbel voor mij juist niet goed Miez. :D

Verder eens met groofs. ^O^ Al is de Wheelybug (gekregen als kraamcadeau van al mijn mans collega's) hier wel een groot succes.
Klopt ook, daarom doe ik vooralsnog alleen maar mee met winacties _O-
  vrijdag 28 april 2017 @ 15:18:59 #105
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170543901
De wobbel stimuleert meen ik vooral de fantasie van je kind, om mee te spelen en er van alles in te zien :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 april 2017 @ 15:37:24 #106
269689 crew  Viv
pi_170544461
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals deze? :@


Ik mocht van mijn werk een kraamcadeau van ongeveer 50 euro uitkiezen en heb toen voor de grote 12-delige variant gekozen. Ik hoop dat ze hier jaren plezier van zal hebben (ideeën hier: https://www.mamaliefde.nl(...)en-kopen-aanbieding/ ). In verhouding vind ik één zo'n nog grotere boog als Wobbel dan wel erg duur voor wat je krijgt.
pi_170544622
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:37 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Zoals deze? :@
[ afbeelding ]

Ik mocht van mijn werk een kraamcadeau van ongeveer 50 euro uitkiezen en heb toen voor de grote 12-delige variant gekozen. Ik hoop dat ze hier jaren plezier van zal hebben (ideeën hier: https://www.mamaliefde.nl(...)en-kopen-aanbieding/ ). In verhouding vind ik één zo'n nog grotere boog als Wobbel dan wel erg duur voor wat je krijgt.
Die vind ik ook leuk :@ :9

M mag wel langskomen om het uit te proberen toch? *)
pi_170544649
Pfff, jullie kiddo's al bijna baby-af. Gewoon al verjaardagen plannen! :o

Ben wel een beetje jaloers op die lente en zomer verjaardagen. Zeker als ze kinderfeestje leeftijden hebben, lekker alle kiddo's in de tuin bonjouren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 april 2017 @ 15:57:24 #109
269689 crew  Viv
pi_170544867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:44 schreef Miezziej het volgende:
Die vind ik ook leuk :@ :9

M mag wel langskomen om het uit te proberen toch? *)
Gezellig! :)
  vrijdag 28 april 2017 @ 15:58:35 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170544882
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Misschien beter niet lezen. Ik moet denk ik weer ongesteld worden. o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hout is gewoon duur spul. Maar ben het met je eens, ik ben op Facebook lid van zo'n groep met houten speelgoed (in de hoop op leuke tweedehands koopjes, want leuk spul vind ik het wel) een daar komen steeds foto's voorbij van hoe mooi de speelhoek er uit ziet. Bij mij is de "speelhoek" (???? Hoek??? Overal ligt troep :')) één grote bende. 's Avonds veeg ik dat met één beweging in een krat, bankje of doos en opzichtige spullen zoals een winkeltje staan achter de gordijnen. Prima, een huis is om in te leven.
KuikenGuppy
pi_170544947
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:46 schreef ReginaFalange het volgende:
Pfff, jullie kiddo's al bijna baby-af. Gewoon al verjaardagen plannen! :o

Ben wel een beetje jaloers op die lente en zomer verjaardagen. Zeker als ze kinderfeestje leeftijden hebben, lekker alle kiddo's in de tuin bonjouren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik. Ik vind het echt tof dat ze in juni jarig is. Lekker net zomer, maar nog geen zomervakantie. Mijn verlofperiode was ook heerlijk van mei tot oktober en we hadden een heerlijke nazomer. Als ik het zelf had kunnen plannen was ik ook voor mei/juni gegaan.
pi_170544990
Hout is wel mooi speelgoed.
Ik hoop dat Goedzakje graag met hout speelgoed speelt of in elk geval met speelgoed zonder constant geluid / beweging.

Duplo is dan bijvoorbeeld geen hout, maar wel creatief speelgoed.

Weet niet of ik een hippe zeik moeder ben of juist een old school moeder.

Hoop dat Goedzakje zich als hij wat groter is prima kan vermaken met hutten bouwen in de tuin of op de bank, dat hij geniet van heel hard in plassen stampen en daarna thuis opwarmen met een kopje thee, dat ik hem 's ochtends om 6u mag wakker maken als het heeft gesneeuwd zodat er nog geen voetstappen in staan, dat hij met een tak in het bos kan zwaard vechten, dat hij na bed tijd nog stiekem met een zaklampje onder de dekens een boek leest.

In plaats van dat hij altijd met een ipad voor zn smoeltje zit of interactief speelgoed in de weer is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170545027
Arja: Ik wilde heel graag een zomerkindje -hahaha :') ik dacht dat soort dingen wel even te plannen-. Maar aan de andere kant leek hoogzwanger me in de zomer ook wel zwaar. En natuurlijk iedereen altijd op vakantie als je kind jarig is, nooit trakteren op school etc.

Juni is wel echt de beste maand inderdaad. Vind Maart, Juni en December sowieso de fijnste maanden van het jaar.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170545058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:46 schreef ReginaFalange het volgende:
Pfff, jullie kiddo's al bijna baby-af. Gewoon al verjaardagen plannen! :o

Ben wel een beetje jaloers op die lente en zomer verjaardagen. Zeker als ze kinderfeestje leeftijden hebben, lekker alle kiddo's in de tuin bonjouren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drukke maand inderdaad!

M is van augustus, maar voor ons ook aardig druk :+ In volgorde:
Verjaardag man, nichtje, M + mijn moeder, mijn opa, ikzelf en als afsluiter mijn schoonbroertje :+
Ikzelf vond het nooit erg trouwens om in de zomervakantie jarig te zijn. Maar ik ben dan ook sociaal awkward :+

M haar klokje is trouwens stuk. Sinds deze week vindt ze 4 uur een goede tijd om wakker te worden en te gaan spelen. Vervolgens komt ze er achter dat ze toch nog wel moe is, maar ze wil dan niet slapen. En dan moet ze huilen want moe. En dan op een gegeven moment valt ze weer in slaap.
pi_170546161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:10 schreef Miezziej het volgende:
Zo heb ik nog een paar dozen staan met oud speelgoed van mij en mijn zus vroeger. Poppen ( ;( :+), barbies enzo.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet :@ Als het zo doorgaat kunnen we wel een apart huis kopen voor speelgoed alleen :'). Mijn zus is er nogal emotioneel aan gehecht en heeft nu geen ruimte om het op te slaan. Dus staat het bij ons.

Leuk idee Arja!
Ja euh maar als het jou echt in de weg staat is er dan geen andere oplossing voor te verzinnen? Wel lief dat je het doet hoor, maar kan ze dan geen ruimte maken als het zo belangrijk is? :@

Ik geniet echt van weggooien, oprotten met al die troep O+. Ik heb al een uitpuilend krat van 45L met kleding weggedaan en nog 2 van zulke kratten random troep en nog 1 met te doneren spul.

[ Bericht 9% gewijzigd door Unihipili op 28-04-2017 17:03:39 ]
pi_170546593
Ik las ik heb al een uitpuilende kat :')
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:30:44 #117
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_170546820
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Misschien beter niet lezen. Ik moet denk ik weer ongesteld worden. o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik maak geen foto's van de wobbel maar mijn kinderen spelen er dus mee :+. Met de poppen, zelf er op, met auto's, ballen, van alles. En ja, hij was duur. Maar tot nu toe een hit. En dankzij lijstje.nl hebben wij geen uitpuilende kast :'), mijn schoonmoeder koopt graag veel. En nu doet ze dat dus niet maar koopt ze gerichte dingen. Maarja, dat is dus voor iedereen anders. Het was ook maar een tip ;)
pi_170546845
Mijn ouders besloten laatst ook de zolder op te ruimen en namen ongevraagd dozen met kinderspeelgoed van mij mee naar ons. Poppenwagens (meer, ja), poppenkinderstoel, poppen, nog meer speelgoed, werkboeken van school van groep 1tm6, leesboeken etc. Ik snap echt niet waarom ze sommige dingen 20 jaar bewaard hebben. En nu mag ik het wegwerken :') sowieso alle werkboeken weg, veel speelgoed ook, leesboeken uitzoeken. Maar tot die tijd heb ik alles op zolder gegooid en al wat weggegeven. M'n moeder net: oh, ik dacht dat bewaar je wel? Of bewaar je alleen dingen met een herinnering? Dat ene kreeg je toen en toen, toch leuk om te bewaren? Ja ma, ik zal 1 pop bewaren oké? :')

Wat dat betreft jammer dat we een zoon kregen, anders hadden we al heel veel gehad. En man wil geen tweede :')
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:39:49 #119
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170546958
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Misschien beter niet lezen. Ik moet denk ik weer ongesteld worden. o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt heel erg duur inderdaad maar bijvoorbeeld die wheelybug is al 8 jaar een tophit hier.
Ik maak er overigens zelden foto' s van :') de rest van die dingen heb ik ook.
ik ben dol op dingen die niet plastic zijn en de rust die ze uitstralen, ik heb dat gewoon nodig :D
pi_170546997
Maak fotos van dingen die je niet wil bewaren.

Hier ook veel fotos van dingen zodat ik het nog eens terug kan kijken zonder dat die meuk hier in huis ligt.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170547013
Ik was zelf vroeger trouwens dol op plastic. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:55:51 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_170547275
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
De wobbel stimuleert meen ik vooral de fantasie van je kind, om mee te spelen en er van alles in te zien :)
dan moet de fantasie van je kind daar wel voor open staan. Ik kweek denk ik niet de juiste types :')
disclaimer
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:58:18 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_170547329
Ga er overigens maar van uit dat ALLE kinderen liever met dingen met lampjes en herrie spelen dan met houten regenbogen. Echt. Take my word.
disclaimer
pi_170547559
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:39 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik ben dol op dingen die niet plastic zijn en de rust die ze uitstralen, ik heb dat gewoon nodig :D
Dit ja O+.

Ik speelde vroeger ook al niet graag met lampjes en drukke geluidjesdingen.
Maar is wel idd waarom ik over de regenboog twijfel. En gewoon zo vaak gezien dat ik 'm zelf saai begin te vinden ofzo.
pi_170548307
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ga er overigens maar van uit dat ALLE kinderen liever met dingen met lampjes en herrie spelen dan met houten regenbogen. Echt. Take my word.
Vette pech dan. :D

Ik ga toch echt coole treinbanen, knikkerbanen, een poppenkast, houten speelkasteel met ophaalbrug enzo en verkleedkist etc voor hem kopen.

Alle lampjes en lawaai speelgoed die hij voor zijn verjaardag, Sint en Kerst krijgt daar leg ik me bij neer.

Ik vind vintage Fisher Price trouwens wel heel leuk. :@

[ Bericht 7% gewijzigd door ReginaFalange op 28-04-2017 18:58:21 ]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')