abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 april 2017 @ 12:43:53 #1
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_170497221
Zijn hier mensen die paragon spelen ? zo ja misschien leuk om hier de ervaringen van de nieuwe heroes te delen enz enz enz

Check het anders zelf even als je het nog niet speelt :D

https://www.epicgames.com/paragon

Het is een MOBA voor zowel PS4 als PC. je kunt crossplatform spelen dus geen gezeik met 2 accounts of vrienden waar je niet mee kan spelen.

ik kan nog wel meer posten mocht er vraag voor zijn

misschien wel het belangrijkste aan paragon ... Het is een FREE to Play MOBA.
Geen heroes die je moet kopen geen heroes in rotation enz enz enz .

[ Bericht 17% gewijzigd door corpsegrinder op 26-04-2017 13:12:46 ]
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 26 april 2017 @ 13:53:27 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170498764
ik speel BF4.
Paragon ziet er wel leuk uit, doet me denken aan Mortal Kombat ;)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170498898
Ik heb het heel eventjes gedaan maar het wist mij niet te overtuigen. Voelt een beetje dertien in een dozijn aan allemaal. En nagenoeg hetzelfde als Smite, maar Smite was wat leuker.
Conscience do cost.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:40:05 #4
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_170499830
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:53 schreef sturmpie het volgende:
ik speel BF4.
Paragon ziet er wel leuk uit, doet me denken aan Mortal Kombat ;)
ik snap wat je bedoeld kwa grafische stijl wel een beetje , maar is echt een andere game :P
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:40:35 #5
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_170499839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:58 schreef ems. het volgende:
Ik heb het heel eventjes gedaan maar het wist mij niet te overtuigen. Voelt een beetje dertien in een dozijn aan allemaal. En nagenoeg hetzelfde als Smite, maar Smite was wat leuker.
wanneer heb je voor het laatst gespeeld , als ik vragen mag ?
they have money for war but can't feed the poor.
pi_170499842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:40 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

wanneer heb je voor het laatst gespeeld , als ik vragen mag ?
3 dagen geleden, toevallig.
Conscience do cost.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:42:41 #7
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_170499872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:41 schreef ems. het volgende:

[..]

3 dagen geleden, toevallig.
haha oke ja kan wel inkomen dat je het een smite achtige game vind , alleen als ik nu kijk naar hero dev. dan begint paragon wel echt zijn eigen weg in gaan . Vooral als ik de nieuwe Hero Revenant zie .. die is echt wel anders als de normale moba hero
they have money for war but can't feed the poor.
pi_170499932
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:42 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

haha oke ja kan wel inkomen dat je het een smite achtige game vind , alleen als ik nu kijk naar hero dev. dan begint paragon wel echt zijn eigen weg in gaan . Vooral als ik de nieuwe Hero Revenant zie .. die is echt wel anders als de normale moba hero
Ja, dat zal best. Punt is dat ik sowieso een beetje ben uitgekeken op het (wat mij betreft al verzadigde) genre en toen ik Paragon ging checken omdat ik me verveelde ging die verveling helaas niet weg, dus. Het blijft meer van hetzelfde maar dan in een shiny new jasje en voor mij persoonlijk is dat helaas niet genoeg om er tijd in te steken.

Zoals ik al zei, het voelde als Smite maar Smite vond ik leuker.
Conscience do cost.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:48:37 #9
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_170500012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, dat zal best. Punt is dat ik sowieso een beetje ben uitgekeken op het (wat mij betreft al verzadigde) genre en toen ik Paragon ging checken omdat ik me verveelde ging die verveling helaas niet weg, dus. Het blijft meer van hetzelfde maar dan in een shiny new jasje en voor mij persoonlijk is dat helaas niet genoeg om er tijd in te steken.

Zoals ik al zei, het voelde als Smite maar Smite vond ik leuker.
dat kan ik wel snappen , ze zijn eigenlijk net iets te laat in het MOBA gestapt met epic en hebben te weinig gedaan aan de marketing waardoor de spelers die er nu inkomen al vaak een andere ervaring hebben . ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin van maart 2016 ook wel echt een lastige game vond om mijn plezier te vinden , ik heb nu een redelijek vaste groep waar ik me speel en dat maakt het voor mij echt super. geen last meer van de q dodgers geen last van mismatching ( althans niet vaak ) dus maakt voor mij het spel echt tof .
they have money for war but can't feed the poor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')