abonnement Unibet Coolblue
pi_170493250
Sorry dat ik dit hier post, maar jullie zouden mij heel erg helpen door het in te vullen.

Bent u een werknemer die gemiddeld meer dan 2 uur per dag achter een beeldscherm aan het werk is en bent u ouder dan 18 jaar? Dan ben ik op zoek naar u! Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de behoefte van beeldschermwerknemers aan een mobiele applicatie ter preventie van stress. De mobiele applicatie bevat een coachingselement die helpt om stress te voorkomen. Ik ben benieuwd hoe u als beeldschermwerknemer tegen dergelijke oefeningen en berichten aankijkt. Omdat de app nog in de ontwikkelingsfase zit, is uw mening erg belangrijk. U zal mij erg helpen door deze vragenlijst van ongeveer 10 minuten in te vullen. Alvast bedankt!

[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 26-04-2017 21:17:28 ]
  woensdag 26 april 2017 @ 09:43:16 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170493342
Ik zou heel erg de vraag stellen bij deze app wat het addertje onder het gras is.

Verder hebben de meeste wearables al sowieso een functie om je even van je plek te schoppen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170493422
Goede enquete en goed onderwerp!

Denk wel goed aan privacy en disclaimers (bij bepaalde klachten opschalen bv)
pi_170493466
ingevuld.
al zie ik zelf helemaal niets in het idee.
voor anderen zou het misschien wel wat kunnen zijn
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:00:18 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170493684
Ik mis de optie "geen" bij vraag 13.
No way dat ik me laat leiden door een app. Net zoals Workpace dat een tijd geleden erg populair was. Eerste wat ik deed was dat programma uitzetten.

Wel schattig dat zo'n app mij gaat vertellen dat ik mijn werk moet gaan delegeren. Maar aan wie dan?
Een nieuwe medewerker met dezelfde kennis en kunde komt niet zomaar uit de lucht vallen en ik denk dat niemand blij wordt als ik mijn werk door de koffiejuffrouw laat doen...
So we just called him Fred
pi_170493939
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:00 schreef FredvZ het volgende:
Ik mis de optie "geen" bij vraag 13.
No way dat ik me laat leiden door een app. Net zoals Workpace dat een tijd geleden erg populair was. Eerste wat ik deed was dat programma uitzetten.

Wel schattig dat zo'n app mij gaat vertellen dat ik mijn werk moet gaan delegeren. Maar aan wie dan?
Een nieuwe medewerker met dezelfde kennis en kunde komt niet zomaar uit de lucht vallen en ik denk dat niemand blij wordt als ik mijn werk door de koffiejuffrouw laat doen...
Dat is persoonlijk natuurlijk. Je zou sommige gegeven opties uit kunnen zetten wellicht.
Toch lijkt het me niet goed als je onmisbaar bent in je bedrijf, zeker bij stress :)
  woensdag 26 april 2017 @ 10:14:26 #7
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_170493961
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:00 schreef FredvZ het volgende:
Ik mis de optie "geen" bij vraag 13.
No way dat ik me laat leiden door een app. Net zoals Workpace dat een tijd geleden erg populair was. Eerste wat ik deed was dat programma uitzetten.

Wel schattig dat zo'n app mij gaat vertellen dat ik mijn werk moet gaan delegeren. Maar aan wie dan?
Een nieuwe medewerker met dezelfde kennis en kunde komt niet zomaar uit de lucht vallen en ik denk dat niemand blij wordt als ik mijn werk door de koffiejuffrouw laat doen...
Er zijn altijd werkzaamheden die je kunt wegdeligeren. De kunst is alleen om in te schatten welke dat zijn en het loslaten ervan.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:35:24 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170494352
Van die apps die altijd op de meest ongelegen momenten beginnen te gillen dat je nu toch echt even pauze moet nemen. Rot op, dat bepaal ik zelf wel.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 26 april 2017 @ 15:15:57 #9
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_170500580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:35 schreef karr-1 het volgende:
Van die apps die altijd op de meest ongelegen momenten beginnen te gillen dat je nu toch echt even pauze moet nemen. Rot op, dat bepaal ik zelf wel.
Jaea,net zoiets als een wekker die begint te gillen terwijl je net zo lekker ligt. Rot op, dat wil je toch niet!!!

Maar serieus; ieder z'n ding. Als je er voor open staat lijkt het mij wel een mooi iets :) (alhoewel in mijn ogen nog wel te veel nadelen...) .
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_170505528
Ik heb nog nooit zo'n app gebruikt en zal het ook nooit gaan gebruiken. Dus vul ik geen in bij een van de eerste vragen. Weet niet meer welk, want je kan niet terug in de vragenlijst.

Hoe dan ook, op zo'n moet ik geen vragen gaan invullen op basis van mijn ervaringen waarbij de optie 'geen idee' volledig ontbreekt.

Dus vragenlijst niet afgemaakt. Niet dat dat je een bal interesseert, want je komt toch niet terug op Fok.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 26 april 2017 @ 20:26:30 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_170506945
Nadeel van de twijfel, 6 seconden na het plaatsen van het topic offline gaan is niet handig voor het topic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')