abonnement Unibet Coolblue
pi_170491031
Goedenavond,

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen, maar ik wil het volgende even kwijt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben verliefd geworden op een vriendin van mij. Het probleem is alleen dat ik nog helemaal geen ervaring heb met relaties oid (bijna 17) Laatst vroeg ze dus of ik "een keer" mee wilde naar een stad die we beiden erg mooi vinden.

Mijn vraag aan jullie is eigenlijk of ik daar nog een keer iets mee moet doen of niet (ik weet niet hoe serieus ze het meent) En wat zou ik verder moeten doen om te laten blijken dat ik interesse in haar heb? Ik ben eigenlijk vooral bang dat ik niet "leuk" genoeg voor haar ben...

Ik weet best dat dit het zoveelste zeur topic hierover is, maar ik zou serieuze reacties zeer op prijs stellen (niet serieuze reacties mogen ook maar daar heb ik niet zo veel aan😁)

Thx alvast!
pi_170491051
Ze vraagt JOU om mee te gaan! Meer signalen heb je niet nodig toch, of zijn jullie vooral vriendenvrienden?

In het algemeen, als je vermoedt dat een meisje iets voor je voelt dan is het vaak ook zo.

Gewoon gaan! ^O^
pi_170491054
Waarom zou je niet gaan? Ze vraagt het toch. Jij wilt ook. Niet zo lastig doen |:(
pi_170491196
Zeker samen op pad gaan! :)

Hoe is jullie vriendschap? Vrij pril/oppervlakkig of erg close? Eerst eens met z'n tweetjes er op uit en dan later vertellen dat je haar leuk vind, gewoon eerlijk zijn is vaak het beste. (Maanden zitten zwijmelen en dan alsnog afgewezen worden is al helemaal niet leuk, trust me...) Maar als je elkaar nog niet goed kent dat snap ik dat je wat voorzichtiger bent. Dan zou ik het wat rustiger aanpakken en eerst wat vaker met elkaar afspreken.
pi_170491714
En dan ook met een etentje en een overnachting in een hotelkamer omdat het een stad ver van huis is?
5 Ferrari's op videoband!
pi_170491987
Gewoon doen :)
Lambo of Rekt
pi_170492521
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 02:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan ook met een etentje en een overnachting in een hotelkamer omdat het een stad ver van huis is?
bijna 17....

Een frietje en een keer haar hand vast pakken lijkt me een beter begin
Probeer haar te zoenen. Ergens gaan zitten waar je naast elkaar zit en dat in haar ogen kijken en gaan
pi_170494887
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:31 schreef Allures het volgende:

[..]

bijna 17....

Een frietje en een keer haar hand vast pakken lijkt me een beter begin
Probeer haar te zoenen. Ergens gaan zitten waar je naast elkaar zit en dat in haar ogen kijken en gaan
Wel ongemakkelijk als zij TS als een gewone vriend ziet en zij hem dan wegduwt en 'IEEWWW' roept.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170495367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Wel ongemakkelijk als zij TS als een gewone vriend ziet en zij hem dan wegduwt en 'IEEWWW' roept.
Haha, zo zijn best wel veel meiden ja :')
pi_170495673
Nope. Vrienden.
pi_170498757
Om te laten blijken dat jij ook interesse hebt, zul je toe moeten geven en haar de mogelijk geven om dichterbij te komen.
Probeer het gewoon, niet te veel overdreven over nadenken.. ga uit van je gevoel.. wil je dit of niet?

*;

pi_170499272
Ben ik de enige die een soort oer-agressie voelt opborrelen bij plaatjes met van die domme teksten erop? Zeker als dat gepaard gaat met een tumblr-adres van iemand die in de veronderstelling is dat het een diepe uitspraak is.

Verder gewoon doen. En niet bang zijn.
Conscience do cost.
pi_170500596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:14 schreef ems. het volgende:
Ben ik de enige die een soort oer-agressie voelt opborrelen bij plaatjes met van die domme teksten erop? Zeker als dat gepaard gaat met een tumblr-adres van iemand die in de veronderstelling is dat het een diepe uitspraak is.

Verder gewoon doen. En niet bang zijn.
Domme teksten? .. zeg anders ff wat er niet aan klopt..
pi_170500686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:16 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Domme teksten? .. zeg anders ff wat er niet aan klopt..
Het heeft misschien een kern van waarheid, maar de uitvoering is van het niveau 'facebook-tegeltjes om te delen' wat soms heel irritant over kan komen.

Die uitspraak hoeft natuurlijk niet heel hipsterig in koeienletters op een zwart vlak als de kern hout snijdt. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170500824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:16 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Domme teksten? .. zeg anders ff wat er niet aan klopt..
Nouja, alles. En zoals gezegd, het zijn van die dommige "wijsheden" die een of andere puber bedenkt en dan denkt dat hij diep is omdat hij het op een plaatje zet in plaats van dat hij het het gewoon typt.
Conscience do cost.
pi_170500991
Dramaqueens, we gaan off-topic op deze manier. :+ klaar.
pi_170501050
True. Nog een tip voor TS dan: nooit met dit soort plaatjes komen.
Conscience do cost.
pi_170501577
quote:
99s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:53 schreef Charlotte3 het volgende:
Om te laten blijken dat jij ook interesse hebt, zul je toe moeten geven en haar de mogelijk geven om dichterbij te komen.
Probeer het gewoon, niet te veel overdreven over nadenken.. ga uit van je gevoel.. wil je dit of niet?

*;

[ afbeelding ]
Die afbeelding zou ik eigenlijk op moeten slaan _O_
pi_170502529
Protip: pas op dat je niet gefriendzoned wordt. Verder: gewoon doen!
IT'er in hart en nieren
  donderdag 27 april 2017 @ 14:15:35 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170520897
Dus je bent 16. Nu, ga gewoon met haar naar die stad, pieker niet zoveel en doe wat leuke dingen (winkeltje snuffelen, markt, gamen in een hal) daarna frietje of hanburgertje of iets drinken ergens. Pieker toch niet zo. Ze vindt je leuk (dat is zeker, ze wil toch tijd met JOU doorbrenegen). Ze heeft je toch niet ten huwelijk gevraagd en hoeveel kinderen jullie zullen nemen. Gewoon een middag (oid) samen weg en dan komt er misschien nog eens een afspraak, en misschien ook niet. So what. Zestien jaar, jongen toch, pieker niet en doe gewoon. Je bent in de (DE) leeftijd om te doen, ervaringen op te doen, puzzelstukjes te verzamelen die zich later, ooit, in 10 of zo jaar, tot een geheel samen leggen.

Doe ´t gewoon en amuseer je,

Hoi

^O^ :Y) c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170534966
Hallo,

Ik had niet verwacht dat er zoveel reacties geplaatst zouden worden, bedankt daarvoor. Misschien​ hebben jullie wel gelijk, niet te veel denken en gewoon gaan. Ik zie daarna wel wat er gebeurt.
pi_170535077
Ja, sowieso gaan.

En zoek van te voren alvast naar wat leuke dingen in die stad. Eten, shoppen, bezienswaardigheden. Dat soort. Dan ziet ze dat je moeite hebt gedaan, en dat zal ze vast waarderen.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 28 april 2017 @ 11:33:31 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170540050
Mag ik nog een opmerking maken, van een bijna 71 jarige aan een bijna 17 jarige? (rethorische vraag, dus ik wacht niet op toestemming).
Bij ons in het dorp zeggen ze: laat het denken aan de paarden over, die hebben een grotere kop, die kunnen dat beter!

Overigens ... ook nog een leuk idee, als ze van paarden houdt, ga eens samen naar een manege. Samen wat naar de lessen kijken, of dressuur of springen. Kan buiten of binnen. De modernere maneges hebben een cafee gedeelte vaak met grote ramen die uitzien op de "paardenbak". Vaak ook een terrasje buiten als het goed weer is. Wat rondwandelen, kijken, praten. Dan iets drinken, stuk vlaai. Zou ook nog een mogelijkheid zijn. Of een dierentuin.
Of ... ben ik echt oud aan het worden en vinden jullie dat niks. Willen jullie liever in een smartphone winkel wat rondkijken hehe.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')