Nope, gewoon op de Wi-Fi van me routerquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:01 schreef jogy het volgende:
En ff heel suf, je bent niet per ongeluk op de Ziggo WiFi aangesloten die je overal op kan pikken of zo Toch?
De twee lampjes staan voor stroom en aangesloten op het netwerk dus dat zou idd goed moeten zijn. Ik ga deze optie morgen thuis uitproberen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:00 schreef jogy het volgende:
Twee lampjes zouden juist goed moeten zijn Toch? Eentje voor stroom en eentje voor netwerk. Kan je op de router het ip adres van de hue achterhalen en eventueel pingen op een pc of app op je tv?
Bij twijfel terugbrengen naar de winkel of webshop en laten testen.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:19 schreef mrjobby het volgende:
Ondertussen de Hue bij mezelf thuis uitgeprobeerd. Krijg nu soms na een paar keer de internet stekker er uit en weer opnieuw er in te doen het derde lampje knipperend. De Bridge wordt dan gevonden en kan ik een connectie maken met de app. Echter na een paar seconden vervalt tijdens het updaten de connectie en kan ik weer opnieuw beginnen. Het lijkt er op dat de Bridge gewoon niet goed werkt.
Jep ;-)quote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je hebt voor de zekerheid al een andere kabel en andere poort getest? Simpele handelingen voordat je het apparaat gaat terugsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |