abonnement Unibet Coolblue
pi_170489140
Goedeavond,

Ik ben op dit moment aan de slag met een Philips Hue, maar krijg het apparaat niet aan de praat.

De Hue is aangesloten met een kabel die zeker werkt op de router. Mijn telefoon waar ik de app op heb staan om de Hue te vinden en te connecten heeft Wi-Fi verbinding met dezelfde router. Op de Hue zelf blijven maar 2 lampjes branden en kan de app de Hue niet vinden.

Heeft iemand nog tips of een idee wat er mis gaat?

Met vriendelijke groet,

Mrjobby
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 22:59:19 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170489309
Vreemd. Ik heb ook Hue al een paar jaar en ik kan me niet heugen dat ik problemen had met aansluiten. Maar hij hoort de bridge wel te vinden inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:00:15 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170489334
Twee lampjes zouden juist goed moeten zijn Toch? Eentje voor stroom en eentje voor netwerk. Kan je op de router het ip adres van de hue achterhalen en eventueel pingen op een pc of app op je tv?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:01:47 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170489382
En ff heel suf, je bent niet per ongeluk op de Ziggo WiFi aangesloten die je overal op kan pikken of zo Toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170489546
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:01 schreef jogy het volgende:
En ff heel suf, je bent niet per ongeluk op de Ziggo WiFi aangesloten die je overal op kan pikken of zo Toch?
Nope, gewoon op de Wi-Fi van me router ;)
pi_170489578
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:00 schreef jogy het volgende:
Twee lampjes zouden juist goed moeten zijn Toch? Eentje voor stroom en eentje voor netwerk. Kan je op de router het ip adres van de hue achterhalen en eventueel pingen op een pc of app op je tv?
De twee lampjes staan voor stroom en aangesloten op het netwerk dus dat zou idd goed moeten zijn. Ik ga deze optie morgen thuis uitproberen.
pi_170504137
Ondertussen de Hue bij mezelf thuis uitgeprobeerd. Krijg nu soms na een paar keer de internet stekker er uit en weer opnieuw er in te doen het derde lampje knipperend. De Bridge wordt dan gevonden en kan ik een connectie maken met de app. Echter na een paar seconden vervalt tijdens het updaten de connectie en kan ik weer opnieuw beginnen. Het lijkt er op dat de Bridge gewoon niet goed werkt.
pi_170514337
Je hebt voor de zekerheid al een andere kabel en andere poort getest? Simpele handelingen voordat je het apparaat gaat terugsturen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_170515564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:19 schreef mrjobby het volgende:
Ondertussen de Hue bij mezelf thuis uitgeprobeerd. Krijg nu soms na een paar keer de internet stekker er uit en weer opnieuw er in te doen het derde lampje knipperend. De Bridge wordt dan gevonden en kan ik een connectie maken met de app. Echter na een paar seconden vervalt tijdens het updaten de connectie en kan ik weer opnieuw beginnen. Het lijkt er op dat de Bridge gewoon niet goed werkt.
Bij twijfel terugbrengen naar de winkel of webshop en laten testen.
Powered by JanetjeŽ
pi_170540582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je hebt voor de zekerheid al een andere kabel en andere poort getest? Simpele handelingen voordat je het apparaat gaat terugsturen.
Jep ;-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')