abonnement Unibet Coolblue
pi_170480917
Kreeg net een beetje een boze mailtje van de Bankgiroloterij:

quote:
Betreft
Uw deelname

Reactie via e-mail

Beste heer Psychopaatje,

In het verleden heeft u zich aangemeld om mee te spelen in de Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij en BankGiro Loterij). Helaas hebben wij een of meer keren geen inleggeld voor uw lotnummer(s) af kunnen schrijven. Mocht u zich recentelijk nog aangemeld hebben, dan is deze aanmelding niet verwerkt. Uw deelname aan de Goede Doelen Loterijen is eveneens beëindigd.

Graag wil ik benadrukken dat onze acties zijn bedoeld om nieuwe deelnemers welkom te heten bij onze Goede Doelen Loterijen en om deelnemers uit te nodigen om met extra lotnummers mee te spelen. Het is niet de bedoeling dat loten worden aangemeld, opgezegd en weer opnieuw aangemeld met als voornaamste reden om gebruik te maken van een actie of welkomstaanbod. Dit geldt voor alle drie de Goede Doelen Loterijen.

U kunt zich vanaf heden niet opnieuw aanmelden voor onze loterijen. Voor meer informatie verwijs ik u naar artikel 5 van ons deelnemersreglement. Dit reglement is na te lezen op onze website.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Niet dat ik er zo rouwig om ben ofzo.. maar hun spammen mij dood met die aanbiedingen, ik ga daarop in en maak gebruik van het feit dat ik mag opzeggen.

En dan boos worden op mij dat ik gebruik maak van hun gespam :)

Klacht: Bankgiroloterij :')
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
  dinsdag 25 april 2017 @ 17:54:19 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:18:07 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170481404
:')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170490255
Ik heb dat ook een aantal keren gedaan TS. Ik speel al jaren mee met de postcodeloterij, maar die andere 2 loterijen word je doodgeknuppeld met verzoeken, zowel schriftelijk als telefonisch, om mee te gaan doen. Ze maken je lekker met de mogelijkheid een welkomstpremie tot wel 25.000,-- te ontvangen. Uiteraard wekt dit mijn nieuwsgierigheid om te kijken of ik dit wellicht heb gewonnen, anders in ieder geval een ander bedrag. Je ziet pas wat het bedrag is als je je gegevens hebt ingevuld, je kunt dan echter niet meer direct annuleren als blijkt dat je een lager bedragje krijgt, meestal 15,-- of 20 euro. Dan maar direct opzeggen als het lotnummer bekend is. Speel je wel een maandje mee maar die inleg is lager dan het bedragje wat je als welkomstpremie krijgt. Dus toch een paar euro winst en een kans op een prijs die maand. Maar om dit soort bedragen gaat het mij dan niet. Als ik meteen kan annuleren bij het zien van het welkomstbedrag zou ik dat doen, voor alle partijen die moeite voor niks.
Maar ze denken dan slim te zijn en hiermee meteen iemand vast te zetten.
Zelfs telefonisch word ik regelmatig benaderd. Ik geef in dat gesprek aan die gratis eerste maand die je wordt aangeboden best wel te willen, maar dat ik meteen opzeg. Zelfs dan willen ze mijn gegevens toch opnemen.
Ik vind het dan inderdaad bepaald niet chique iemand aan te schrijven dat hij misbruik maakt van de welkomstpremies en dat hij niet meer mee mag doen. Laten ze dan de mogelijkheid inbouwen dat je nog terug kunt zodra je ziet wat voor welkomstpremie je krijgt.
Zolang ze mij blijven benaderen zal ik ook zo af en toe eens een gratis maandje mee blijven spelen. Je mag tenslotte meespelen zolang je wilt, zeggen ze toch?
pi_170490445
:D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:24:27 #6
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_170490986
Niet gewoon door hard werken miljonair worden ;(
pi_170491018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:24 schreef serkot het volgende:
Niet gewoon door hard werken miljonair worden ;(
Ik probeer dat liever door niet zo heel erg hard te werken.... lukt nog niet echt eigenlijk...
pi_170491610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:37 schreef pqrstuvw het volgende:
Ik heb dat ook een aantal keren gedaan TS. Ik speel al jaren mee met de postcodeloterij, maar die andere 2 loterijen word je doodgeknuppeld met verzoeken, zowel schriftelijk als telefonisch, om mee te gaan doen. Ze maken je lekker met de mogelijkheid een welkomstpremie tot wel 25.000,-- te ontvangen. Uiteraard wekt dit mijn nieuwsgierigheid om te kijken of ik dit wellicht heb gewonnen, anders in ieder geval een ander bedrag. Je ziet pas wat het bedrag is als je je gegevens hebt ingevuld, je kunt dan echter niet meer direct annuleren als blijkt dat je een lager bedragje krijgt, meestal 15,-- of 20 euro. Dan maar direct opzeggen als het lotnummer bekend is. Speel je wel een maandje mee maar die inleg is lager dan het bedragje wat je als welkomstpremie krijgt. Dus toch een paar euro winst en een kans op een prijs die maand. Maar om dit soort bedragen gaat het mij dan niet. Als ik meteen kan annuleren bij het zien van het welkomstbedrag zou ik dat doen, voor alle partijen die moeite voor niks.
Maar ze denken dan slim te zijn en hiermee meteen iemand vast te zetten.
Zelfs telefonisch word ik regelmatig benaderd. Ik geef in dat gesprek aan die gratis eerste maand die je wordt aangeboden best wel te willen, maar dat ik meteen opzeg. Zelfs dan willen ze mijn gegevens toch opnemen.
Ik vind het dan inderdaad bepaald niet chique iemand aan te schrijven dat hij misbruik maakt van de welkomstpremies en dat hij niet meer mee mag doen. Laten ze dan de mogelijkheid inbouwen dat je nog terug kunt zodra je ziet wat voor welkomstpremie je krijgt.
Zolang ze mij blijven benaderen zal ik ook zo af en toe eens een gratis maandje mee blijven spelen. Je mag tenslotte meespelen zolang je wilt, zeggen ze toch?
Ze GOKKEN erop dat je te lui bent om op te zeggen (of het vergeet, of in de 1ste maand een lullig bedragje wint zodat je een jaar blijft meedoen)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_170491617
Geen toto spelen :')
pi_170498887
Wat een droeftoeters :')
pi_170501711
Wooh, dat heb je best knap gedaan. Hoe vaak en hoe lang heb je al gratis meegespeeld met die loterijen?

Misschien moet ik ook eens een paar maanden me overal gratis voor aanmelden en me dan direct weer uitschrijven. Maak je waarschijnlijk toch een kleine winst.
pi_170501769
Echt zo'n mail die je uitprint en af en toe, als je wat depri bent, nog eens doorleest zodat je je weer beter voelt.
  Forum Admin woensdag 26 april 2017 @ 17:46:21 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170503624
Terugmailen dat je akkoord bent maar er van uit gaat dat de ban opgeheven is zodra ze jou weer benaderen via post, telefoon, email etc.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170841770
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Echt zo'n mail die je uitprint en af en toe, als je wat depri bent, nog eens doorleest zodat je je weer beter voelt.
:Y
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
  donderdag 11 mei 2017 @ 01:19:14 #15
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_170842650
Niet gewoon manager worden :').
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')