abonnement Unibet Coolblue
pi_170480779
Soms denk ik bij mezelf we zijn goed bezig in Europa ondanks het vluchtelingen issue.

Maar zou het niet beter zijn om meer migranten naar Europa te halen uit Zuid-Amerika en Mexico die een meerwaarde kunnen hebben betrekking tot werk op een positieve manier. De meeste van hen zijn christelijk komen uit Brazilië, Mexico, Colombia, Argentinië, Costa Rica en Peru. Ze spreken Spaans/Portugees ( behalve Suriname, Het Franse en Engelse gedeelte dan) kennen Europa ook natuurlijk en aanpassen heeft tijd en gewenning nodig, maar het kan snel gaan.

Dit klinkt misschien stom maar ik zie het zo minder moskeeën, kunnen zich aanpassen, brengen een lekkere en een diverse keuken met zich mee en het zijn migranten. Hierbij wil ik natuurlijk niet vluchtelingen benadelen met hun status en met hen situatie. Echter met Zuid-Amerikaanse migranten denk ik dat we hen een mooiere perspectief kunnen bieden misschien ook met sommige vluchtelingen van hen erbij hoewel het geen 'Arabieren' zijn weet ik natuurlijk niet of zij ook stompzinnige dingen zullen uithalen zoals aanslagen, of de drugshandel maar ik ben geneigd om te denken van dat het mee zal vallen.

Wat denken jullie?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170480866
Slecht idee. Van alle werelddelen is Europa toch wel de kleinste. Hoe kan je hier de rest van het menselijk afval opvangen?
We hebben al genoeg aan onze eigen menselijke wrakken.
pi_170480975
Ja, dat zei ik gisteren ook al. Vooral degene die voor diversiteit pleiten zouden onderhand eens elders mogen kijken. Waarom dit jaar niet een miljoen Thaise vrouwen en volgend jaar een miljoen Braziliaanse dames? Dat creëert ook een balans wbd de man/vrouw-verhouding.
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:27:13 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170481553
buitenlanders moet je niet willen nationaliseren. die les hebben we ondertussen wel geleerd imo.
qua werkgelegenheid opvullen zijn er de christelijke oostblok-landen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170481744
Sinds wanneer hoort mexico niet meer bij latijns-Amerika
pi_170481779
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:55 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, dat zei ik gisteren ook al. Vooral degene die voor diversiteit pleiten zouden onderhand eens elders mogen kijken. Waarom dit jaar niet een miljoen Thaise vrouwen en volgend jaar een miljoen Braziliaanse dames? Dat creëert ook een balans wbd de man/vrouw-verhouding.
Omdat dat doorgaans geen vluchtelingen zijn. Maar verder eens hoor. Alleen of ze dat willen is weer een andere vraag.
Conscience do cost.
pi_170481839
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat dat doorgaans geen vluchtelingen zijn. Maar verder eens hoor. Alleen of ze dat willen is weer een andere vraag.
Nou ja, ben je pas een vluchteling als je in de buurt van Europa zit? Kan me goed voorstellen dat er daar genoeg mensen zijn die armoe/geweld zouden willen ontvluchten.
pi_170481989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:45 schreef AndereBaby het volgende:
De meeste van hen zijn christelijk
En Europa, is dat dan ook christelijk? Of zijn wij al ver verwijderd van christelijke waarden?
pi_170482045
Verder zijn migranten natuurlijk niet de oplossing voor onze bevolkingskrimp. De enige oplossing is natuurlijk om onszelf te vermenigvuldigen en de oorlog te verklaren aan elementen die pleiten voor een onjuiste seksuele moraal en tegen gezinnen, bestaande uit een man een vrouw en hun nageslacht.
pi_170482811
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:51 schreef vaduz het volgende:
Verder zijn migranten natuurlijk niet de oplossing voor onze bevolkingskrimp. De enige oplossing is natuurlijk om onszelf te vermenigvuldigen en de oorlog te verklaren aan elementen die pleiten voor een onjuiste seksuele moraal en tegen gezinnen, bestaande uit een man een vrouw en hun nageslacht.
Ik vind dit mooi om te horen maar kun jij mij vertellen hoe we dit zouden kunnen bewerkstelen?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:20:53 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170482812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:51 schreef vaduz het volgende:
De enige oplossing is natuurlijk om onszelf te vermenigvuldigen en de oorlog te verklaren aan elementen die pleiten voor een onjuiste seksuele moraal en tegen gezinnen,
oftewel tegen homo/bisexualiteit, incest&inteelt, dat wordt een harde strijd aangezien 'zusje neuken e.d.' in NL normaal zijn geworden, iig wel op FOK!
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170483306
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:20 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ik vind dit mooi om te horen maar kun jij mij vertellen hoe we dit zouden kunnen bewerkstelen?
Mensen het probleem en de oorzaken ervan in te laten zien. Zolang mensen geloven dat seks er enkel voor plezier is en je het kunt doen met wie je maar wilt, zijn we hopeloos. Er moet dus voorlichting worden gegeven, waarbij vooral de voordelen van het gezinsleven worden uitgelicht en een eind gemaakt worden aan andersoortigepropaganda van overheidswege.
pi_170502957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:51 schreef vaduz het volgende:
Verder zijn migranten natuurlijk niet de oplossing voor onze bevolkingskrimp. De enige oplossing is natuurlijk om onszelf te vermenigvuldigen en de oorlog te verklaren aan elementen die pleiten voor een onjuiste seksuele moraal en tegen gezinnen, bestaande uit een man een vrouw en hun nageslacht.
ik had een keer een docu gezien waar er werd gesteld dat de krimp niet terug te draaien is

ook latino's kunnen hier gezeik krijgen als je er maar genoeg van hebt , zie amerika (amerikaanse meningen worden door sommigen hier klakkeloos overgenomen)

je kunt je afvragen aan wie het ligt
pi_170503423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:06 schreef 0000 het volgende:
ik had een keer een docu gezien waar er werd gesteld dat de krimp niet terug te draaien is
Zou fijn zijn als je de argumenten die daar werden gegeven hier kunt herhalen of een verwijzing naar de documantaire zou kunnen geven. Nu blijft het een beetje een verwijzing naar een onbekende bron.

De schade van de afgelopen decennia is op korte termijn inderdaad niet terug in te halen. Neemt niet weg dat we voor toekomstige generaties het proces kunnen omdraaien, om zo verdere schade te voorkomen.
quote:
ook latino's kunnen hier gezeik krijgen als je er maar genoeg van hebt ,
want?
quote:
zie amerika (amerikaanse meningen worden door sommigen hier klakkeloos overgenomen)
waar is hier, in deze context?
quote:
je kunt je afvragen aan wie het ligt
Aan degene die geen zorg hebben gedraagd voor reproductie. Mijns inziens een collectieve verantwoordelijkheid, waar aan de negatieve tendensen vooral de voorvechters van een perverse seksuele moraal debet aan zijn.
  woensdag 26 april 2017 @ 18:08:53 #15
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170503993
Wat een stom idee. We halen de mensen uit midden oosten toch niet vrijwillig hiernaartoe? Ze komen als vluchtelingen hiernaartoe. Ook als je meer zuid Amerikanen binnenhaalt, blijven de vluchtelingen komen. Ze vervangen door zuid Amerikanen is hier dus niet van toepassing.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_170504037
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:08 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ze komen als vluchtelingen hiernaartoe.
Lang niet allemaal, hoor.
pi_170504787
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:34 schreef vaduz het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als je de argumenten die daar werden gegeven hier kunt herhalen of een verwijzing naar de documantaire zou kunnen geven. Nu blijft het een beetje een verwijzing naar een onbekende bron.

De schade van de afgelopen decennia is op korte termijn inderdaad niet terug in te halen. Neemt niet weg dat we voor toekomstige generaties het proces kunnen omdraaien, om zo verdere schade te voorkomen.

[..]

want?

[..]

waar is hier, in deze context?

[..]

Aan degene die geen zorg hebben gedraagd voor reproductie. Mijns inziens een collectieve verantwoordelijkheid, waar aan de negatieve tendensen vooral de voorvechters van een perverse seksuele moraal debet aan zijn.
kan het niet vinden, maar het probleem was dat je gewoon met veel dingen rekening moet houden
bijv. iedereen achter je krijgen is al vrij onrealistisch

want? een deel van het volk heeft nu eenmaal altijd kritiek op nieuwkomers
hier in nederland (of in sommige gevallen deel van europa)
pi_170504999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:53 schreef 0000 het volgende:

[..]

kan het niet vinden, maar het probleem was dat je gewoon met veel dingen rekening moet houden
bijv. iedereen achter je krijgen is al vrij onrealistisch

want? een deel van het volk heeft nu eenmaal altijd kritiek op nieuwkomers
hier in nederland (of in sommige gevallen deel van europa)
Zeker. Daarom is het van belang om de reproductie onder eigen volk te stimuleren.
pi_170513724
Eens. Breng ze hier _O_ Latijn Amerikanen zijn streng gelovig. Katholiek Europa krijgt hierdoor een veel groter boost :Y Plus zijn die mensen hard werkende mensen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 03:41:42 ]
  donderdag 27 april 2017 @ 03:46:36 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170513732
Nee bedankt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170515630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 03:41 schreef vigen98 het volgende:
Eens. Breng ze hier _O_ Latijn Amerikanen zijn streng gelovig. Katholiek Europa krijgt hierdoor een veel groter boost :Y Plus zijn die mensen hard werkende mensen.
Ze produceren ook soms prachtige vrouwen en top voetballers :-).
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170515717
Nog meer katholieke kinderverkrachters!!! *O* *O* Puik plan!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170515959
Debiel topic. Er kunnen sowieso uit Nederland al een paar miljoen mensen weg.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170515970
Overigens is Mexico Latijns-Amerika. 8)7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 27 april 2017 @ 13:54:31 #25
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_170520522
Niks d'r vaan! Wiej moet'n die buut'nlaanders 'iere neit!

Pssst. Dit zijn niet de moslim-buitenlanders

Ohhh maar dan is't goud joa. Da bin't goei'n buut'nlaanders.

;(
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')