abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170614212
registreer om deze reclame te verbergen
Féline wil een piemel. Of ik die even kan regelen. Plassen met een piemel in je hand dan zitten op de wc :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 1 mei 2017 @ 18:47:04 #127
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170614405
Oh het zit in de lucht dus :o
O. Is echt een draak op het moment :'(
pi_170614528
Current view:
288uuxk.jpg
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_170614641
Sjaak kijkt nu ook tv. Twee uur geleden keek hij ook. Daar tussenin aten we en ging hij in bad. In de Ikea kreeg hij de iPad bij de lunch, want hij Wilde Persé Spelen, maar moest eerst zijn gehaktballetjes opeten van ons :N
Ikea Eindhoven op 1 mei is ook niet tof, België had een feestdag én meivakantie in Nederland.

Behang mag hier ook heen, het zal vast in de lucht hangen.
Draagzak huren?
http://www.babydragen.eu
pi_170614800
Razz, hier is het de hele dag al droog.... :@ Wel enorm grijs en guur, maar geen druppel gevallen.
Ah wat ontzettend fijn Franny.
Buurman en Buurman JM O+

Ik ga even aandelen behang halen.... :D

Oh en morgen gaan mijn vrouw en ik naar het Rijksmuseum met rondleiding. Wij zijn eigenlijk geen museumtypes, maar het Rijks wil ik wel graag zien en dan vind ik een rondleiding wel zo fijn. Daarna in Amsterdam lunchen en wat rondlopen. B is op het KDV en wij zijn dus vrij. Echt zin in!
pi_170614938
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef JufMariska het volgende:
Current view:
[ afbeelding ]
Een van de favorieten hier O+
En dan zijn de prehistorische B&B, die van voor de meeste van jullie geboren zijn :D , de favoriet!
pi_170614991
I kijkt ook elke dag televisie (Netflix), maar wel alleen als ik aan het koken ben. Overdag vind ik het niet nodig. Favoriet momenteel is Peppa Pig. Ik háát Peppa Pig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170615020
I is op dit moment Baard aan het helpen met klussen. Ik hoor I net roepen: 'Wij zijn ECHTE MANNEN!'.

Gelukkig voeden we helemaal niet rolbevestigend op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170615063
Aiden is op de bank in slaap gevallen. Wel bijzonder slechte timing want:
A. Hij moest nog in bad (gezien de verkoudheid).
B. Ik moet ook slapen voordat ik naar werk ga.
:')
pi_170616672
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
I is op dit moment Baard aan het helpen met klussen. Ik hoor I net roepen: 'Wij zijn ECHTE MANNEN!'.

Gelukkig voeden we helemaal niet rolbevestigend op.
O+ O+

En Razz & Blue: jaaa leuk! En ook goed combineerbaar qua locaasies btw ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 1 mei 2017 @ 20:14:21 #136
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170616755
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef JufMariska het volgende:
Current view:
[ afbeelding ]
Jaaa, ate-o! Haar lievelings sinds ze 1 is :) en Pieter Post :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 1 mei 2017 @ 20:20:56 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170616975
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef BlueEyes het volgende:
Echt ik kan best veel hebben, maar ik heb J al 2 keer tot brullen gehad omdat hij haar sloeg, de katten (sukkels 1e klas) hebben de hele dag al geen leven en hoor ik steeds mekkeren want dan trekt hij weer aan een staart of poot.
En alles wat ik met hem doe is na 5 minuten al klaar en dan is het op naar het volgende.
Om vervolgens drama te schoppen omdat er opgeruimd moet worden van me en de tv of tablet niet aan mogen.

En tv en tablet mogen even niet aan want dan zit hij er de hele dag achter.
Heerlijk dat soort dagen ja :') vooral met een mini erbij dan heb je helemaal het gevoel dat je handen tekort komt. Hier gaat het wel stukken beter maar op dat soort dagen ben ik echt blij als man weer thuis is. I feel you :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170617744
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak kijkt nu ook tv. Twee uur geleden keek hij ook. Daar tussenin aten we en ging hij in bad. In de Ikea kreeg hij de iPad bij de lunch, want hij Wilde Persé Spelen, maar moest eerst zijn gehaktballetjes opeten van ons :N
Ikea Eindhoven op 1 mei is ook niet tof, België had een feestdag én meivakantie in Nederland.

Behang mag hier ook heen, het zal vast in de lucht hangen.
Die heb ik daarom vandaag ook vermeden.
pi_170618646
We hebben hier een doorbraak in de roze-fase. I zegt ineens dat roze niet alleen haar lievelingskleur meer is. Geel en rood zijn óók heel mooi. :o . *O* . :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 1 mei 2017 @ 21:42:29 #140
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170620223
Hier kijken ze ook wel eens tv. Pingu, Teletubbies, zoo straat, dokter hond. NPO Zapp extra.
Soms is het gewoon even relaxen voor ze. En voor mij ook 😇.
pi_170621617
draken-boks *O* Als hij z'n zin niet krijgt gaat hij slaan of gooien met wat in de buurt is :') Luisteren is ook opeens zo moeilijk, maar hij heeft geen 'stukke oren hoor' dus we hoeven niet naar de dokter.
We dachten vorige week echt dat z'n oren dicht zaten omdat hij opeens nergens meer naar luisterde :') /amateurs

Peuterfantasie O+ F was laatst op vakantie in 'Indiaan' met z'n oom en daar waren heel veel tijgers en wolven. En dat vond hij dus helemaal niet eng 8-)
  maandag 1 mei 2017 @ 22:25:42 #142
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_170621681
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
draken-boks *O* Als hij z'n zin niet krijgt gaat hij slaan of gooien met wat in de buurt is :') Luisteren is ook opeens zo moeilijk, mar hij heeft geen 'stukke oren hoor' dus we hoeven niet naar de dokter.
We dachten vorige week echt dat z'n oren dicht zaten omdat hij opeens nergens meer naar luisterde :') /amateurs

Peuterfantasie O+ F was laatst op vakantie in 'Indiaan' met z'n oom en daar waren heel veel tijgers en wolven. En dat vond hij dus helemaal niet eng 8-)
Ik zei vorige week tegen Sarah, Volgens mij zijn jouw oren stuk, Kind helemaal over de zeik en in paniek... :')

verder herkenning O+ O+ peuterpubergalore!
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 mei 2017 @ 22:38:01 #143
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170622006
Die fantasie vind ik wel heel leuk. Alles in huis word gebruikt om paardje te rijden en we moeten regelmatig stil zijn omdat er een leeuw of en tijger slaapt. En 's avonds gaan we met de monsterverjager (een boemerang :')) in de kamers monster verjagen O+ O+
  maandag 1 mei 2017 @ 22:38:21 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_170622014
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat hebben wij ook serieus wel eens gedacht omdat ze ons écht niet hoorde. Maar algauw bleek dat ze gewoon niet gestoord wenste te worden, want oh wee als ze je een onwaarheid hoorde zeggen :X
E & S
  maandag 1 mei 2017 @ 22:42:54 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_170622132
En hoi! Ik kom nog even afscheid nemen met mijn altweewekennietmeerpeuter!
Heb het afgelopen jaar maar weinig meegepost wegens ehm, nogal weinig tijd voor mezelf door een plakbaby en een peuter die al 2 jaar niet meer 's middags slaapt. Tegenwoordig zit de grote op school en ligt de kleine de meeste avonden toch wel 2 uur in zn eigen bed, en heb ik dus af en toe weer wat O+ tijd voor mezelf O+ God-de-lijk.

Maarre, het is dus een kleuter nu.... O+ Een hele echte, met roze als lievelingskleur, met allerlei nieuwe features (ineens echte dingen tekenen en dr eigen naam schrijven \O/ ), ontzettend lief en zorgzaam voor dr broertje maar toch ook nog heel klein en alles afpakken :X , en ik denk dat t hartstikke fijn voor dr gaat zijn op school.

Nog een paar plaatjes en dan zwaaien we af. Tot over een jaartje als broertjelief 2 wordt! :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E & S
  maandag 1 mei 2017 @ 22:54:47 #146
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_170622445
Oh zo groot LB! O+

Melba is ook... pittig, momenteel. Hij was voor hij een weekje ging logeren ook al zo, anders zou ik denken dat het kwam omdat we een week weg zijn geweest, maar het is echt een fase.

Naar bed gaan duurt echt een eeuw, hij wil nl alleen maar sprinnen op bed! En hop! En bom! :') op de opvang hadden ze maar een hoekje voor hem gemaakt met veel kussens want hij liep overal op te springen :+ kon hij zich daar uitleven. En ze kwamen met de tip op naar peutergym te gaan :P je zou kunnen zeggen dat hij een beetje veel energie heeft lately.

Bij opa en oma ging het bedritueel uiteraard een week lang zonder enig gepiep

}:|
  maandag 1 mei 2017 @ 22:57:36 #147
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170622507
Wat een mooie meid LB O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170625121
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat hebben wij ook serieus wel eens gedacht omdat ze ons écht niet hoorde. Maar algauw bleek dat ze gewoon niet gestoord wenste te worden, want oh wee als ze je een onwaarheid hoorde zeggen :X
Of als je vraagt of ze een koekje willen ofzo. :')
pi_170625589
05:00 :O dit wordt een lange dag.
pi_170625593
Lb nog gefeliciteerd met je dochter.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')