abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:28:37 #1
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_170479532
Ik wil al jaren een knopje in mijn neus laten zetten. Vind het supermooi en cool. Maar altijd een beetje bang geweest voor de reacties (mensen zullen het niet verwachten bij mij). Maar ik heb besloten me daar niks meer van aan te trekken. Morgen wil ik het gewoon laten doen. Best wel spannend want nog nooit eerder een piercing gehad. Heb zelfs geen oorbellen. :o

Toch is er nog wel een ding waar ik me een beetje zorgen om maak. Ik ben best vaak verkouden. Dus aan de mensen met een gaatje in hun neus. Is dat een beetje te overleven? Irriteert het niet teveel? Het is het laatste puntje van twijfel dat ik nog heb. :P
pi_170479587
Hoi verkouden staat er wel om bekend dat je extra bacterien krijgt en dan ook vaker aan je neus zit, bij sommige mensen kan dat wel een probleem zijn
pi_170481840
Hier nog nooit problemen gehad als ik verkouden ben.

Wel wissel ik dan m'n ringetje om voor een labret, is dan wel makkelijker.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:09:40 #4
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_170499156
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:41 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Hier nog nooit problemen gehad als ik verkouden ben.

Wel wissel ik dan m'n ringetje om voor een labret, is dan wel makkelijker.
Dan is er eigenlijk geen excuus meer over. :P Eind van de middag gaat dat knopje er komen.

Heb wel een beetje zenuwen nu :@
pi_170504178
En? Viel t mee?
  woensdag 26 april 2017 @ 18:49:31 #6
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_170504691
Nou hij zit erin hoor. Vond de pijn wel meevallen.

Duurde nog even voor ik een sierraad uitgekozen had. Twijfelde tussen een erg aanwezig of een wat onopvallender knopje. Heb voor het eerste gekozen in een gouden kleur. Als ik er een heb wl ik hem ook laten zien.

Maar ik ben er blij mee en kan niet wegblijven bij de spiegel. Ik ben benieuwd naar de reacties want dit verwachten ze niet bij me denk ik. :P
pi_170505864
Ik heb altijd zulke :)



Die van metaal die draaien bij mij altijd naar buiten toe :') zulke zijn wel makkelijk uit te halen.

Nooit last van dat ding eigenlijk *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')