abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170479527
Asielzoekers zijn in de Duitse criminaliteitsstatistieken oververtegenwoordigd, heeft de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière (CDU) gezegd bij de presentatie van de criminaliteitscijfers over 2016.

In Duitsland is het aantal strafbare feiten ongeveer gelijk gebleven, maar het aantal geweldsdelicten is met 6,7 procent toegenomen. Daarbij speelt de komst van de vele asielzoekers volgens de minister een rol.

Veelplegers:

In 2015 en 2016 kwamen er meer dan een miljoen asielzoekers naar Duitsland. Bij sommige delicten, zoals tasjesdiefstal, mishandeling en aanranding blijken asielzoekers oververtegenwoordigd.

"Het is een onplezierige ontwikkeling. Daar valt niets aan goed te praten", zei de minister. "Maar", voegde hij eraan toe, "pas op met het over één kam scheren van alle vluchtelingen."

Volgens de minister zijn de daders vaak veelplegers. Een kleine groep is verantwoordelijk voor een groot aantal misdrijven. Hij wees erop dat veel asielzoekers jonge mannen zijn. "Die zijn in de criminaliteitsstatistieken sowieso oververtegenwoordigd."

Onderling geweld:

Ook zei de minister dat het bij 80 procent van de mishandelingszaken gaat om geweld tussen de asielzoekers onderling. Een rol daarbij spelen volgens hem de krappe behuizing en conflicten die uit het buitenland worden geïmporteerd.

Bovendien hebben de gebeurtenissen in Keulen grote invloed gehad op de aanrandingscijfers. De daders waren vooral mannen uit Marokko, Algerije en Tunesië.

Asielzoekers uit Syrië en Irak komen relatief veel minder voor in de criminaliteitscijfers. Dat beeld bevestigt volgens De Maizière dat de regering op de goede lijn zit met het asielbeleid. "De mensen die echt asiel nodig hebben, leven voor het grootste deel vreedzaam met ons samen, met onze waarden en regels. Asielzoekers die zware delicten plegen, verspelen hun recht op verblijf." De minister vindt daarom dat het aangescherpte uitzetbeleid nu ook echt moet worden uitgevoerd.

'Politiek doel'

Het is voor het eerst dat in Duitsland zo specifiek de criminaliteit onder asielzoekers wordt uitgelicht. Volgens correspondent Judith van de Hulsbeek heeft dat een politiek doel. "Hiermee nemen de regeringspartijen de rechts-populistische partij Alternative für Deutschland een troef uit handen. Ze kunnen daardoor niet langer zeggen dat zij de enige zijn die de problemen benoemen."

Bron:http://nos.nl/artikel/217(...)or-asielzoekers.html

''Ook zei de minister dat het bij 80 procent van de mishandelingszaken gaat om geweld tussen de asielzoekers onderling.''

Dus dan 'vlucht' je uit je thuisland vanwege geweld en vervolgens maak je je daar zelf schuldig aan. :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:49:45 #2
451005 Grems
Clown World
pi_170479822
Het rechtsche tij proberen te keren :')
pi_170479901
Iedereen steelt wel eens een tasje toch?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170479967
quote:
"Het is een onplezierige ontwikkeling. Daar valt niets aan goed te praten", zei de minister. "Maar", voegde hij eraan toe, "pas op met het over één kam scheren van alle vluchtelingen."
Snel die "maar" er aanplakken en dan is het weer goed.

Oogjes dicht, snaveltjes toe, slaap lekker.
pi_170480033
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:58 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Snel die "maar" er aanplakken en dan is het weer goed.

Oogjes dicht, snaveltjes toe, slaap lekker.
Ik snap ook niet dat ze zo halsstarrig blijven vasthouden aan de term vluchtelingen, als je uit Algerije, Tunesie, of Marokko komt ben je dat sowieso niet. Elke asielaanvraag uit een van die drie landen zou op voorhand al afgewezen moeten worden, maar ja, ze zijn dan inmiddels al wel binnen je landsgrenzen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170480054
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:58 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Snel die "maar" er aanplakken en dan is het weer goed.

Oogjes dicht, snaveltjes toe, slaap lekker.
Gaat u allen slapen, wij waken over u.

Mark Rutte.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480072
Dit noem ik nou racistisch. :(
pi_170480089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:02 schreef Hathor het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo halsstarrig blijven vasthouden aan de term vluchtelingen, als je uit Algerije, Tunesie, of Marokko komt ben je dat sowieso niet. Elke asielaanvraag uit een van die drie landen zou op voorhand al afgewezen moeten worden, maar ja, ze zijn dan inmiddels al wel binnen je landsgrenzen.
Dit dus. IMHO is dat propaganda. Net als het spreken over "kinderen" terwijl een (groot) deel gewoon volwassen mannen zijn die zich uitgeven als 17-jarigen. En natuurlijk altijd die plaatjes en beelden in het nieuws van die paar kinderen en vrouwen die er te vinden zijn binnen die groepen vnl jonge mannen.
pi_170480122
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dit dus. IMHO is dat propaganda. Net als het spreken over "kinderen" terwijl een (groot) deel gewoon volwassen mannen zijn die zich uitgeven als 17-jarigen. En natuurlijk altijd die plaatjes en beelden in het nieuws van die paar kinderen en vrouwen die er te vinden zijn binnen die groepen vnl jonge mannen.
Het interesseert mij persoonlijk geen zak meer. Ik heb de mogelijkheid om te emigreren en ik woon in een wijk met weinig tuig. Die gutmenschen krijgen vanzelf wel het deksel op hun neus.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480150
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:28 schreef BoneThugss het volgende:

Dus dan 'vlucht' je uit je thuisland vanwege geweld en vervolgens maak je je daar zelf schuldig aan. :')
Vermoedelijk is in de thuislanden de geweldsbereidheid groter dan hier en is geweld meer genormaliseerd zowel thuis als bij de overheid. Het is nogal een verschil om te vluchten voor oorlogsgeweld of voor losse handjes.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_170480158
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:08 schreef BoneThugss het volgende:
Het interesseert mij persoonlijk geen zak meer. Ik heb de mogelijkheid om te emigreren en ik woon in een wijk met weinig tuig. Die gutmenschen krijgen vanzelf wel het deksel op hun neus.
Het probleem is natuurlijk dat deze situatie zich overal binnen de Westerse wereld afspeelt.

Verder enigszins mee eens in de zin dat als je genoeg geld hebt, je gewoon uit de buurt kan blijven van dat tuig. Het blijft echter wel triest om het Westen is een soort slow-motion car crash te zien.
pi_170480201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:10 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk dat deze situatie zich overal binnen de Westerse wereld afspeelt.

Verder enigszins mee eens in de zin dat als je genoeg geld hebt, je gewoon uit de buurt kan blijven van dat tuig. Het blijft echter wel triest om het Westen is een soort slow-motion car crash te zien.
Er zijn toch genoeg landen in de EU die ronduit schijt hebben aan alle verdragen, zoals Tsjechië. Dan ga ik daar wel wonen.

Ik vraag mij ook al een tijdje af wanneer het 'genoeg' is. Als hier straks 18 miljoen mensen wonen, 19 miljoen, 20 miljoen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480216
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Vermoedelijk is in de thuislanden de geweldsbereidheid groter dan hier en is geweld meer genormaliseerd zowel thuis als bij de overheid. Het is nogal een verschil om te vluchten voor oorlogsgeweld of voor losse handjes.
Iemand die 'vlucht' voor losse handjes is ook geen vluchteling.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480251
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:13 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg landen in de EU die ronduit schijt hebben aan alle verdragen, zoals Tsjechië. Dan ga ik daar wel wonen.

Ik vraag mij ook al een tijdje af wanneer het 'genoeg' is. Als hier straks 18 miljoen mensen wonen, 19 miljoen., 20 miljoen.
De grondprijzen in Oost-Europa kunnen wel eens hard gaan stijgen als al deze shit maar door blijft gaan. Scandinavië begint ook al af te vallen als uitwijkmogelijkheid... blijft Canada nog over zo'n beetje.

Of een eigen planeet claimen *)
pi_170480309
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:16 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

De grondprijzen in Oost-Europa kunnen wel eens hard gaan stijgen als al deze shit maar door blijft gaan. Scandinavië begint ook al af te vallen als uitwijkmogelijkheid... blijft Canada nog over zo'n beetje.

Of een eigen planeet claimen *)
Ik zou best een eigen planeet willen. :P

Maar ik weet het, dit kan zo niet lang goed gaan. Daarom ben ik ook wel klaar met die achterlijke, ''iedereen is welkom'' houding van een bepaald slag volk. Ze stikken er maar in, ik ben binnen 5 jaar weg hier. :W
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:13 schreef BoneThugss het volgende:
Er zijn toch genoeg landen in de EU die ronduit schijt hebben aan alle verdragen, zoals Tsjechië. Dan ga ik daar wel wonen.

Ik vraag mij ook al een tijdje af wanneer het 'genoeg' is. Als hier straks 18 miljoen mensen wonen, 19 miljoen., 20 miljoen.
Tsjechië is minder welvarend dan Nederland en de meeste Nederlanders spreken de taal niet. Dat zijn al twee opofferingen voor Nederlanders die daar naar toe verhuizen. Verder is verhuizen relatief makkelijk als je jong en ongebonden bent, maar dat verandert natuurlijk snel ivm 1) full time baan, 2) koophuis, 3) partner en 4) kinderen. Al die dingen zijn niet zo makkelijk te verhuizen.

Ik denk eerder dat als Nederland op de lange termijn naar de klote gaat, je gated communities zoals in Zuid Afrika kan krijgen.

Mbt immigratie gaat het natuurlijk nooit genoeg worden. Niemand gaat een harde grens invoeren. Het is een beetje zoals een kikker in een snelkookpan. Die heeft niet door dattie gekookt wordt.
pi_170480366
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:20 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik zou best een eigen planeet willen. :P

Maar ik weet het, dit kan zo niet lang goed gaan. Daarom ben ik ook wel klaar met die achterlijke, ''iedereen is welkom'' houding van een bepaald slag volk. Ze stikken er maar in, ik ben binnen 5 jaar weg hier. :W
Beetje anticiperen op de toekomst kan nooit kwaad. Maar eerst wat vreemde talen gaan leren :)
Blijft best bizar dat je als Europeaan dergelijke plannen gaat maken... wie had dat 10 jaar geleden gedacht.
pi_170480400
Lijkt me een logische ontwikkeling. Kans is klein dat meer mensen leidt tot minder geweld.
pi_170480416
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:22 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Tsjechië is minder welvarend dan Nederland en de meeste Nederlanders spreken de taal niet. Dat zijn al twee opofferingen voor Nederlanders die daar naar toe verhuizen. Verder is verhuizen relatief makkelijk als je jong en ongebonden bent, maar dat verandert natuurlijk snel ivm 1) full time baan, 2) koophuis, 3) partner en 4) kinderen. Al die dingen zijn niet zo makkelijk te verhuizen.

Ik denk eerder dat als Nederland op de lange termijn naar de klote gaat, je gated communities zoals in Zuid Afrika kan krijgen.

Mbt immigratie gaat het natuurlijk nooit genoeg worden. Niemand gaat een harde grens invoeren. Het is een beetje zoals een kikker in een snelkookpan. Die heeft niet door dattie gekookt wordt.
Precies, ik heb nog nooit van iemand een antwoord op die vraag gekregen. Het is een kwestie van tijd en dan krijg je hier net zulke getto's als in Frankrijk. Ik heb een vast contract en ik spreek de taal niet maar dat leer je vanzelf.

Dit gaat net zoals met het Romeinse Rijk, het wordt te groot, onbestuurbaar.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:23 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Beetje anticiperen op de toekomst kan nooit kwaad. Maar eerst wat vreemde talen gaan leren :)
Blijft best bizar dat je als Europeaan dergelijke plannen gaat maken... wie had dat 10 jaar geleden gedacht.
Ik had dat nooit van mezelf verwacht, maar zo gek is het Oostblok helemaal niet.

Kijk maar naar Oplichters in het Buitenland, het zijn altijd dezelfde figuren.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 25 april 2017 @ 17:28:18 #21
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170480447
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:16 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

De grondprijzen in Oost-Europa kunnen wel eens hard gaan stijgen als al deze shit maar door blijft gaan. Scandinavië begint ook al af te vallen als uitwijkmogelijkheid... blijft Canada nog over zo'n beetje.

Of een eigen planeet claimen *)
Canada is ook al verloren hoor.
pi_170480471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:28 schreef YazooW het volgende:

[..]

Canada is ook al verloren hoor.
Mwah, daar zijn nog zat gebieden waar je ruimte genoeg hebt om geïsoleerd te leven als je dat zou willen. Eerder kans dat er een beer achter je aan komt dan een moslim met een vrachtwagen :P
pi_170480488
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:27 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik had dat nooit van mezelf verwacht, maar zo gek is het Oostblok helemaal niet.

Kijk maar naar Oplichters in het Buitenland, het zijn altijd dezelfde figuren.
Zwitseland nog een prima optie? Niet strikt gebonden aan nieuwe EU-regels en delen niet zo makkelijk paspoorten uit.
pi_170480491
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:28 schreef YazooW het volgende:

[..]

Canada is ook al verloren hoor.
Ze doen het zelf.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170480523
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:23 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Beetje anticiperen op de toekomst kan nooit kwaad. Maar eerst wat vreemde talen gaan leren :)
Blijft best bizar dat je als Europeaan dergelijke plannen gaat maken... wie had dat 10 jaar geleden gedacht.
Als je kinderen hebt is het een must alvast na te denken over emigratie en je er alvast op voor te bereiden. Veel landen die zich niet willen laten destabiliseren ten gevolge van massa-migratie zijn er niet. Een aantal Zuid europese landen en Australië. Australië ligt nogal geïsoleerd en scherpt zijn toelatingseisen steeds verder aan.

Australië wil eisen voor migranten nog verder aanscherpen
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')