Is eigenlijk wel een goed idee. Even dat conservatieve, onderpresterende wereldje opschudden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je de enige. Samen met de directeur van Red Bull.
De filosofie van Red Bull is de identiteit van een club uitwissen, heel gericht veel geld er in pompen om zo succesvol te worden als reclamevehikel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, veel die ik juist spreek zien het ook zitten.
Almere city bijvoorbeeld. Filosofie van Red Bull is wat voetbal nodig heeft, niet wat een volkswagen of quatar airways van hun clubs verlangt.
Klopt. Maar ja, die zijn failliet, dan dans je naar de pijpen van elke geldschieter natuurlijk. Ben benieuwd of Red Bull Haarlem er nog komt. Met een mooi logo in de stijl vanquote:
Duurt even voordat een piloot bij Alitalia van 200k p/jaar op bijstandniveau zit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar zeker dat, echter als een bedrijf niet zijn lippen boven water kan houden, ruimen ze het dan niet op!
Dweilen met de kraan open dus, nou inleveren en het jaar erop weer inleveren zit men uiteindelijk met werken onder het bijstandsniveau.
Of het gaat uiteindelijk toch over de kop, 80% van het laatst verdiende?
Door vooral te investeren in de jeugd, opleiding, veel investeren in nieuwe trainingsmethodes en niet zozeer in gevestigde namen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De filosofie van Red Bull is de identiteit van een club uitwissen, heel gericht veel geld er in pompen om zo succesvol te worden als reclamevehikel.
Zegt vooral veel over de fans, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
Toch is het altijd maar gek dat voetbalclubs zichzelf niet overeind kunnen houden, ondanks dat het volkssport no. 1 is.
Een financieel verantwoordelijk beleid voeren is gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
Toch is het altijd maar gek dat voetbalclubs zichzelf niet overeind kunnen houden, ondanks dat het volkssport no. 1 is.
Denk of vermoed dat een piloot het laatste aan de beurt is, met 200K stuur ik het bedrijf een goede advocaat op zijn nek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Duurt even voordat een piloot bij Alitalia van 200k p/jaar op bijstandniveau zit.
RB Leipzig bestond niet voor het gekocht werd, het is opgericht door Red Bull.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom pakken ze ook vooral clubs met weinig identiteit, zo'n leipzig was amper iets voor RB kwam.
Als je het niet redt komt toch de gemeente over de brug. Dus waarom zou je ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
Toch is het altijd maar gek dat voetbalclubs zichzelf niet overeind kunnen houden, ondanks dat het volkssport no. 1 is.
Volgens mij alleen als men voldoende werknemers in dienst heeft?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een financieel verantwoordelijk beleid voeren is gewoon niet aantrekkelijk.
Als je failliet gaat, springt de overheid wel weer bij.
Tsja, stewardes dan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk of vermoed dat een piloot het laatste aan de beurt is, met 200K stuur ik het bedrijf een goede advocaat op zijn hakken.
Tsja, met Leiden zit je dicht genoeg bij Amsterdam/Den Haag/Rotterdam om nog interessant te zijn voor de vestiging van een kantoortje zakelijke dienstverlening.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet, maar dat zal er wel voor zorgen dat je sociale bovenlaag wat minder divers is. Als je enkel de traditionele notabelen houdt, zoals een advocaat, notaris, professor, dokter en tandarts en wat regionale bedrijvigheid, dan mis je dus wat hoogvliegers. Het kan een keuze zijn, maar diversificatie is wat beter. Als je daarvan iets van ambitie laat zien (zelfs in Wageningen en Leiden lukt dat) kun je voorkomen dat je alleen hbo'ers houdt en wo'ers die overal nodig zijn.
Tja daarom zal men er in dienst zijn gegaan toch?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, stewardes dan.
Alitalia betaalde in elk geval beter dan de Europese markt.
Toch ben ik het niet eens met de stelling dat alle zakelijke dienstverlening per definitie in de Randstad thuishoort. Online marketing bijvoorbeeld, zou gewoon moeten lukken in de regio. Je hoeft ook niet meteen een high-tech focus te krijgen of al je eieren in een mandje te duwen, maar Nijmegen heeft wel wat leerstoelen waar je meer mee kan en niet met de handen over elkaar gevouwen moet wachten totdat de alumni de stad uit zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, met Leiden zit je dicht genoeg bij Amsterdam/Den Haag/Rotterdam om nog interessant te zijn voor de vestiging van een kantoortje zakelijke dienstverlening.
Wageningen, maar met name Eindhoven, kakken natuurlijk bakken met bèta's uit die interessant zijn voor aldaar gevestigde technologiebedrijven en hippe start-ups. Als algemene universiteit mis je dergelijke focus.
Of misschien omdat de Italiaanse vakbonden ietsje sterker staan dan die in andere Europese landen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja daarom zal men er in dienst zijn gegaan toch?
Correct, een Italiaanse piloot kan lang teren op z'n colossale garderobe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Duurt even voordat een piloot bij Alitalia van 200k p/jaar op bijstandniveau zit.
Er worden gewoon onverantwoordelijke risico's genomen door de beleidsmakers in de hoop dat het zich later uitbetaalt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
Toch is het altijd maar gek dat voetbalclubs zichzelf niet overeind kunnen houden, ondanks dat het volkssport no. 1 is.
Dan staat de rest van Europa er niet, doen ze de rest dan tekort?\quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of misschien omdat de Italiaanse vakbonden ietsje sterker staan dan die in andere Europese landen.
Hoogstwaarschijnlijk vliegt die Italiaanse piloot niet eens.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Correct, een Italiaanse piloot kan lang teren op z'n colossale garderobe.
Niet als deze zijn leven ingericht heeft naar dat inkomen!quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Correct, een Italiaanse piloot kan lang teren op z'n colossale garderobe.
Niet per definitie, maar het is een logisch toevluchtsoord. Degelijke infrastructuur, boordevol potentiële klanten en partners, uitgebreide keuze aan ondersteunende dienstverlening...quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch ben ik het niet eens met de stelling dat alle zakelijke dienstverlening per definitie in de Randstad thuishoort. Online marketing bijvoorbeeld, zou gewoon moeten lukken in de regio. Je hoeft ook niet meteen een high-tech focus te krijgen of al je eieren in een mandje te duwen, maar Nijmegen heeft wel wat leerstoelen waar je meer mee kan en niet met de handen over elkaar gevouwen moet wachten totdat de alumni de stad uit zijn.
Nee, niet heel de EU is een wassen neus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan staat de rest van Europa er niet, doen ze de rest dan tekort?\
Heel de EU is toch een wassen neus toch of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |