abonnement Unibet Coolblue
pi_170476270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het sloeg meer op iemand die klaagde dat kennelijk simpele features er niet in zaten, dacht dat jij dat was.
Oh, je bedoelde denk ik dan:

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet meer dan een veredelde webshop, maar dan zonder eigen inventaris. Als het meer dan 1 of 2 miljoen is, is het veel.

Heb zelf bij een project gezeten waarbij een compleet ERP systeem werd gebouwd door een team van 30 man met een budget van tegen de 10mil in 2 jaar tijd. En daar zat meer functionaliteit en complexiteit in dan een website met backend vermoed ik.

Punt blijft echter staan dan Thuisbezorgd een dienst levert waarvoor betaald dient te worden. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar zorg er dan wel voor dat er meer functionaliteit voor de restauranthouder is. Een stad als maastricht (met zo'n 60 aangesloten restaurants) zal Thuisbezorgd per maand alleen al rond de 40k (geschat) opleveren.
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:01:56 #127
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170476298
12% commissie vind ik wel heel veel hoor.

Dan betaal je op een bestelling van 25 euro dus gewoon 3 euro aan Thuisbezorgd. En dan komen er volgens mij ook nog administratiekosten bij als je via bijv. iDeal betaalt.
pi_170476310
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Die restaurants besparen door Thuisbezorgd op reclame en de Ideal-aansluiting. Waarschijnlijk trekken ze ook nog eens fors meer klanten, dan lijkt 12% me niet onredelijk.
Thuisbezorgd maakt geen reclame voor de restaurants
pi_170476314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:00 schreef ombekend1997 het volgende:

[..]

Oh, je bedoelde denk ik dan:

[..]

Nee iemand die poste dat je niet tijdelijk kunt aangeven dat je het te druk hebt, en dat je dan moet rommelen met je openingstijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:02:42 #130
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170476320
Thuisbezorgd heeft daarnaast ook nog een telefooncentrale en een klantenservice die elke dag moet draaien. Plus reclame voor je restaurant en korting op iDeal maakt het allemaal niet eens zo heel duur.
pi_170476328
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Thuisbezorgd maakt geen reclame voor de restaurants
Maar investeert wel heel veel in het merk thuisbezorgd, kortom indirect is dat reclame voor een restaurant.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:03:03 #132
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170476329
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Die restaurants besparen door Thuisbezorgd op reclame en de Ideal-aansluiting. Waarschijnlijk trekken ze ook nog eens fors meer klanten, dan lijkt 12% me niet onredelijk.
Besparing op reclame vind ik echt een heerlijk vaag argument omdat je het moeilijk kan vertalen naar individuele absolute cijfers dat iedereen denkt ja dat zal vast. Prachtig.
wooblabalurg
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:03:35 #133
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170476345
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:01 schreef YazooW het volgende:
12% commissie vind ik wel heel veel hoor.

Dan betaal je op een bestelling van 25 euro dus gewoon 3 euro aan Thuisbezorgd. En dan komen er volgens mij ook nog administratiekosten bij als je via bijv. iDeal betaalt.
3 euro op 25 euro is echt niet veel :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:04:10 #134
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170476370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar investeert wel heel veel in het merk thuisbezorgd, kortom indirect is dat reclame voor een restaurant.
En ze adverteren wel degelijk op Google. Waardoor je restaurant dus beter vindbaar is.
pi_170476372
Zolang restaurants geen minstens zo goed alternatief kunnen en willen verzorgen moeten ze niet janken.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_170476374
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar investeert wel heel veel in het merk thuisbezorgd, kortom indirect is dat reclame voor een restaurant.
Waarbij je als restaurant dus betaalt voor je concurrent.
Dat thuisbezorgd kosten in rekening brengt, dat staat niet ter spraken
pi_170476375
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Besparing op reclame vind ik echt een heerlijk vaag argument omdat je het moeilijk kan vertalen naar individuele absolute cijfers dat iedereen denkt ja dat zal vast. Prachtig.
Ik krijg nog maar zelden van die restaurantfoldertjes in de bus, en in principe hoeft een restaurant wat zich op bezorging te richten ook niet meer zoveel te investeren in een website.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170476376
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:53 schreef Farenji het volgende:

[..]

Goed argument. :')
De eerste apple computer is ook in de garage van steve jobs inelkaar gesleuteld. Einstein schreef z'n eerste schetsen van de relativiteitstheorie ook op een servetje in het cafe. Hoe complex kan het zijn. :')
Dan heb je niet begrepen wat ik heb gezegd.
pi_170476392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee iemand die poste dat je niet tijdelijk kunt aangeven dat je het te druk hebt, en dat je dan moet rommelen met je openingstijden.
Oh, nee was ik niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Thuisbezorgd maakt geen reclame voor de restaurants
Thuisbezorgd verbind restaurants met klanten
Is eigenlijk ook een vorm van reclame
pi_170476407
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarbij je als restaurant dus betaalt voor je concurrent.
Dat thuisbezorgd kosten in rekening brengt, dat staat niet ter spraken
Nee je creëert samen een sterk platform, net zoals dat voor Funda geld, alleen al het feit dat je huis op Funda komt is voor veel mensen de reden om voor een NVM makelaar te kiezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:08:06 #141
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170476459
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:04 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

En ze adverteren wel degelijk op Google. Waardoor je restaurant dus beter vindbaar is.
Wat onbaatzuchtig van Thuisbezorgd, en dat alles voor maar 12%?
wooblabalurg
pi_170476460
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee je creëert samen een sterk platform, net zoals dat voor Funda geld, alleen al het feit dat je huis op Funda komt is voor veel mensen de reden om voor een NVM makelaar te kiezen.
Je creeert samen een sterk platform waarbij na verloop van tijd en succes dat platform de touwtjes in handen krijgt. Daarom wordt geklaagd over de 12%, niet over dat het geld kost maar je kan als restaurant je klant geen korting geven als de klant direct naar jou toekomt
pi_170476499
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:57 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Je kan als je t-connect gebruikt (software van thuisbezorgd) gewoon aangeven hoe lang het zal duren voordat het bezorgd wordt.
Is inderdaad een nieuwe feature die me laatst opgevallen was, een stap in de juiste richting.

quote:
Dichtgaan is idd de enige optie als het te druk is, maar je wil je dan ook helemaal niet bezig houden met nog meer nieuwe orders. Zie eerst maar eens het oude weg te werken.
Dat is het probleem juist, je bent niet gesloten. Je wil enkel geen nieuwe orders meer, of alleen van mensen die accepteren dat het erg lang kan duren.
Mensen kunnen de indruk krijgen dat je toko gesloten is, waardoor je klanten kunt mislopen, en dat wil je simpelweg niet.

quote:
Mensen bellen wel als ze denken dat er iets niet klopt, en dan geef je aan dat het wel komt maar dat het wat drukker is. Is niet heel ingewikkeld.
Niet het punt, voor enkele duizenden euro's per maand mag je wel wat meer functionaliteit in je voordeel verwachten als restauranthouder.

quote:
Daarnaast is de service van thuisbezorgd echt perfect. Je kan bellen en mailen en alles wordt altijd direct geregeld. Justeat en hungry hadden altijd zo veel kuren, bestellingen die niet doorkwamen, enz enz.

Wij hebben als grootste bezorgd restaurant in de stad vrijwel nooit gedonder met thuisbezorgd.
Telefonische service hoor ik inderdaad goede dingen over.

quote:
Laat die horeca ondernemers eerst maar eens leren een bonnetje goed over te typen/te lezen. Kreeg eergisteren bij een kebabzaak weer eens het verkeerde drinken, en te weinig Knoflooksaus. Zodra ze dat fatsoenlijk kunnen mogen ze ook hun eigen site gaan opereren.
Staat los van dit alles.
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:10:16 #144
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170476513
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik krijg nog maar zelden van die restaurantfoldertjes in de bus, en in principe hoeft een restaurant wat zich op bezorging te richten ook niet meer zoveel te investeren in een website.
Precies, en dat dat in absolute cijfers niet echt uit te drukken valt maakt niet zoveel uit. Gewoon aanaluiten bij Thuisbezorgd, dan krijg je tenminste nog wat klanten.
wooblabalurg
pi_170476529
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je creeert samen een sterk platform waarbij na verloop van tijd en succes dat platform de touwtjes in handen krijgt. Daarom wordt geklaagd over de 12%, niet over dat het geld kost
Dan zou ik als KHN eerder een blok gaan vormen met de aangesloten restaurants om betere afspraken te maken, en desnoods je zelf in te kopen, dat is ook het geval van NVM makelaars, die moeten instemmen met belangrijke features, ik kan vanwege bedrijfsgeheim niet alles vertellen, maar het is in verleden vaker voorgekomen dat features die we gebouwd hadden niet uitgerold mochten worden omdat de belangen van de makelaar zou schaden, 1 van belangrijkste zaken die er op randje doorheen gingen was het externe aanbod, dat vonden NVM makelaars natuurlijk niet leuk, maar is uiteindelijk op basis van strategisch belang toch doorheen gekomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:12:28 #146
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_170476565
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je creeert samen een sterk platform waarbij na verloop van tijd en succes dat platform de touwtjes in handen krijgt. Daarom wordt geklaagd over de 12%, niet over dat het geld kost maar je kan als restaurant je klant geen korting geven als de klant direct naar jou toekomt
Dat is alleen maar logisch, anders gaan ze Thuisbezorgd als gratis uithangbord gebruiken.

Als ze denken het in 2017 nog te kunnen redden met het deur aan deur verspreiden van flyers en papieren afhaalmenu's dan mag dat natuurlijk ook. Je bent als restaurant niet verplicht om gebruik te maken van Thuisbezorgd.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_170476571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan zou ik als KHN eerder een blok gaan vormen met de aangesloten restaurants om betere afspraken te maken, en desnoods je zelf in te kopen, knip
Was ook mijn idee, KHN moet zelf met een initiatief komen en niet zo flauw roeptoeteren zoals ze nu doen.

iemand enig idee waarom thuisbezorgd.nl en KHN niet met elkaar in discussie wilden op de radio? Wie nam hiertoe het initiatief?
pi_170476574
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je creeert samen een sterk platform waarbij na verloop van tijd en succes dat platform de touwtjes in handen krijgt. Daarom wordt geklaagd over de 12%, niet over dat het geld kost maar je kan als restaurant je klant geen korting geven als de klant direct naar jou toekomt
Je gaat toch ook niet naar de supermarkt om dingen op te schrijven om het vervolgens bij de leverancier van de supermarkt te bestellen.
pi_170476593
Er word ook gedaan of deze kosten, een soort van extra kosten zouden zijn, die van de winst afgaan, ik durf gerust te stellen dat door dit soort sites de omzet ook toeneemt, wanneer bestellen makkelijker word zijn mensen ook geneigd vaker te bestellen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170476612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:12 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dat is alleen maar logisch, anders gaan ze Thuisbezorgd als gratis uithangbord gebruiken.

Als ze denken het in 2017 nog te kunnen redden met het deur aan deur verspreiden van flyers en papieren afhaalmenu's dan mag dat natuurlijk ook. Je bent als restaurant niet verplicht om gebruik te maken van Thuisbezorgd.
Waarom maak je er meteen gratis van?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')