abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:57:44 #76
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170474818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja hieer met alliiiiiii, ja wat zeg oe? Ja 3 pizzas? Ok iees goed, uiteindelijk worden er natuurlijk maar 2 pizzas bezorgt.
Hier werken gewoon Nederlands sprekende mensen in de horeca, nog nooit problemen mee gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:47 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Wie heeft er tegenwoordig nog cash in huis of op zak? Ik niet in ieder geval
Altijd wel genoeg voor een broodje döner of pizza iig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:57:50 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170474822
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus omdat het zonder winstoogmerk is, is het goedkoper? Dat moet maar blijken, daarnaast is er 20 jaar gewerkt aan thuisbezorgd, een gigantische investering, hoe ga je dat betalen zonder winstoogmerk?
Als je je investeerders geen dividend uit hoeft te keren, kun je de prijzen wat lager maken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:58:38 #78
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170474847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:56 schreef ombekend1997 het volgende:

[..]

Ja, daarom. Hoe wil je een alternatief maken voor thuisbezorgd zonder nadelen voor de ondernemer?
Thuisbezorgd knijpt ondernemers uit.
Groupon knijpt ondernemers uit.
Wat daar niet duidelijk aan is ontgaat mij volledig.
wooblabalurg
pi_170474861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je je investeerders geen dividend uit hoeft te keren, kun je de prijzen wat lager maken.
No SHIT Sherlock, en wie gaat die site bouwen, en van welk geld? Oh wacht....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:00:06 #80
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170474876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:55 schreef ombekend1997 het volgende:

[..]

Vast wel, maar thuisbezorgd heeft een enorme naamsbekendheid. Hierdoor is het voor ieder alternatief lastiger.
Niet als dat alternatief stelselmatig goedkoper kan zijn.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:01:24 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170474903
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

No SHIT Sherlock, en wie gaat die site bouwen, en van welk geld? Oh wacht....
Uiteraard moet er een bijdrage komen. Maar alleen een site bouwen en onderhouden is goedkoper dan een site bouwen, onderhouden en dividenden uitkeren.
pi_170474932
Ik rijd gewoon altijd zelf direct naar de afhaal Chinees en bestel het menu, wacht 15 minuten en ben weer weg. Op die bezorgers kun je ja soms een eeuwigheid wachten..
pi_170474941
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe geavanceerd het systeem van thuisbezorgd is.
Geavanceerd?
Je kunt (kon?) er als bedrijf nog niet eens aangeven dat je het druk hebt en dat bestellingen daarom wat langer kunnen duren.
Je bent of "Open" of "Gesloten". Laatst bij een toko die het zo ontzettend druk had dat er een wachtrij van 2 uur was, hij was gedwongen om op "Gesloten" te gaan, maar dan krijgen klanten de indruk dat de toko dicht is, in plaats van gewoon erg druk.
Service schijnt ook slecht te zijn, ook al betaalde die toko alleen al minimaal 2000-3000 euro per maand.

Voor dat geld verwacht je toch wel wat meer service en opties die geen afbraak doen aan je eigen bedrijf.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:03:22 #84
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170474950
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

No SHIT Sherlock, en wie gaat die site bouwen, en van welk geld? Oh wacht....
Je ziet wel heel veel beren op de weg. Ik vermoed banden met Jitse.
wooblabalurg
pi_170475041
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:57 schreef Nobu het volgende:
Ah, dus de "restaurants" willen wel de extra klanten die thuisbezorgd oplevert, maar ze willen er niet voor betalen? Huilen. :')
Als je de OP had gelezen, dan had je begrepen dat de prijs an sich die thuisbezorgd rekent, niet het grote probleem is.
Wel zijn de bindende en beklemmende eisen die zij stellen een doorn in het oog van de ondernemers die hun restaurant proberen te runnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_170475066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Uiteraard moet er een bijdrage komen. Maar alleen een site bouwen en onderhouden is goedkoper dan een site bouwen, onderhouden en dividenden uitkeren.
Gewoon voor de grap he, wat denk je wat het kost om een site als thuisbezorgd te bouwen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170475090
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je ziet wel heel veel beren op de weg. Ik vermoed banden met Jitse.
Nee hoor, weet wel wie het is, maar nooit ontmoet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:10:59 #88
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170475112
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd wel genoeg voor een broodje döner of pizza iig.
Als ik in mijn hele huis 50 cent heb liggen is het veel. Ik heb al een probleem als er een collecte aan de deur komt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_170475113
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Thuisbezorgd knijpt ondernemers uit.
Groupon knijpt ondernemers uit.
Wat daar niet duidelijk aan is ontgaat mij volledig.
Hoezo worden ondernemers uitgeknepen? Worden ze verplicht mee te doen ofzo?
Het zijn vooral domme ondernemers die niet eens de moeite nemen om de voorwaarden te lezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:11:19 #90
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170475120
Waarom bestellen via Thuisbezorgd.nl?
– Het grootste aanbod van bezorgrestaurants door heel Nederland.
Alsof ik in Maastricht ga bestellen vanuit Den Helder? Ik weet toch welke restaurants hier in de stad zijn en wat ik waar wil hebben.
– Een vernieuwende en gebruiksvriendelijke website: eten bestellen is nog nooit zo makkelijk geweest!
Want eten bestellen was moeilijk? Je pakt de telefoon belt op en binnen 10 seconde heb je besteld. Op die app krijg je weer allemaal keuzes van restaurants en dan begin je weer te twijfelen...
– Eten bestellen waar je ook bent: thuis, onderweg of ergens anders.
Ik bestel nooit ergens anders dan thuis. Als ik onderweg wil bestellen kan kan ik het net zo goed even langsrijden, of bezorgen ze ook onderweg? Autoraampje open, joe bedankt.
– De bestelling volgen van keuken tot deurbel.
Wat boeit mij dit nou... kan ik zien hoe de bezorger aan zijn pik trekt in de Rukstraat ofzo?
– Een uitstekende klantenservice.
Die heb ik niet nodig als ik het niet gebruik.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:12:35 #91
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170475152
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je de OP had gelezen, dan had je begrepen dat de prijs an sich die thuisbezorgd rekent, niet het grote probleem is.
Wel zijn de bindende en beklemmende eisen die zij stellen een doorn in het oog van de ondernemers die hun restaurant proberen te runnen.
Je bedoelt de volstrekt redelijke eis om gewoon te betalen voor de dienst en niet met lagere prijzen alsnog thuisbezorgd proberen te omzeilen nadat ze de klant met je in contact hebben gebracht? Janken geblazen inderdaad. :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:13:10 #92
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170475166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:06 schreef Farenji het volgende:
Is thuisbezorgd te duur voor de restaurants? Zeg dan je deal op en ga naar een concurrent. Hunger.nl, deliveroo, foodora, justeat. 't Is niet alsof er geen keuze is. Als iedereen dat doet is het snel afgelopen met de macht van thuisbezorgd. Ik ga iig niet voor elk restaurant een aparte website of app gebruiken. Maar als er een andere aanbieder is die beter is dan thuisbezorgd met vergelijkbaar aanbod dan switch ik wel.
Just Eat is in ieder geval al overgenomen door Thuisbezorgd.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:14:59 #93
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170475214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee hoor, weet wel wie het is, maar nooit ontmoet.
Dan wil ik je aansporen groter te denken. Alles is mogelijk. Ook een land waarin thuisbezorgen en bestellen een vrij recht van iedereen is wat keuze en gemak ten goeden komt, zo wel als degenen die dat mogelijk maken. Heb je geen op winst gedreven bedrijf voor nodig. Bij een alternatief is Thuisbezorgd een onnodige tussenpersoon. Net zoals we openbare wegen en tunnels aanleggen is ook dit maakbaar. Niet eenvoudig en een enorme operatie, maar haalbaar.
wooblabalurg
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:17:12 #94
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170475261
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:07 schreef NgInE het volgende:
Thuisbezorgd is gewoon handig. Misschien is het wel een idee dat lokale restaurants per regio gezamenlijk hun eigen thuisbezorgd-achtige site maken.
Goed plan. In een kleine plaats zou je ook de bezorgers kunnen delen en als je het handig aanpakt bestellingen kunnen verzamelen (ik bestel bij de pizzeria, vriendin bij de chinees, eten wordt in 1 keer bezorgd en in 1 keer betaald).
pi_170475276
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:12 schreef Nobu het volgende:

[..]

Je bedoelt de volstrekt redelijke eis om gewoon te betalen voor de dienst en niet met lagere prijzen alsnog thuisbezorgd proberen te omzeilen nadat ze de klant met je in contact hebben gebracht? Janken geblazen inderdaad. :')
Het betalingssysteem kan wel anders.

Nu pakt thuisbezorgd een deel van de opbrengst.
Maar het kan ook dat een restaurant een x bedrag per dag/week/maand/jaar betaald dan is het probleem in een klap opgelost.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:20:45 #96
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170475348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon voor de grap he, wat denk je wat het kost om een site als thuisbezorgd te bouwen?
Ik heb geen idee. Maar het is vast een duurdere site wanneer je naast het bouwen ook nog investeerders moet betalen.
pi_170475400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon voor de grap he, wat denk je wat het kost om een site als thuisbezorgd te bouwen?
Het is niet meer dan een veredelde webshop, maar dan zonder eigen inventaris. Als het meer dan 1 of 2 miljoen is, is het veel.

Heb zelf bij een project gezeten waarbij een compleet ERP systeem werd gebouwd door een team van 30 man met een budget van tegen de 10mil in 2 jaar tijd. En daar zat meer functionaliteit en complexiteit in dan een website met backend vermoed ik.

Punt blijft echter staan dan Thuisbezorgd een dienst levert waarvoor betaald dient te worden. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar zorg er dan wel voor dat er meer functionaliteit voor de restauranthouder is. Een stad als maastricht (met zo'n 60 aangesloten restaurants) zal Thuisbezorgd per maand alleen al rond de 40k (geschat) opleveren.
pi_170475431
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:17 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Goed plan. In een kleine plaats zou je ook de bezorgers kunnen delen en als je het handig aanpakt bestellingen kunnen verzamelen (ik bestel bij de pizzeria, vriendin bij de chinees, eten wordt in 1 keer bezorgd en in 1 keer betaald).
Precies ja. Nationale diensten zouden op lokaal niveau vaak veel beter werken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170475582
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dan wil ik je aansporen groter te denken. Alles is mogelijk. Ook een land waarin thuisbezorgen en bestellen een vrij recht van iedereen is wat keuze en gemak ten goeden komt, zo wel als degenen die dat mogelijk maken. Heb je geen op winst gedreven bedrijf voor nodig. Bij een alternatief is Thuisbezorgd een onnodige tussenpersoon. Net zoals we openbare wegen en tunnels aanleggen is ook dit maakbaar. Niet eenvoudig en een enorme operatie, maar haalbaar.
Wat is er toch mis met winst? Juist bij bedrijven die winst maken zie je dat de gezondste cultuur heerst. Daarnaast nogmaals, niemand verplicht horecazaken mee te laten doen, dan bouwen ze toch zelf een bestelsite? Of ze zorgen dat hun service en eten zo goed is dat iedereen ze kent, echt gejammer van mensen zoals jou :')
Laat me raden je stemt SP? Die redeneren altijd op exact zelfde manier.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170475612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Maar het is vast een duurdere site wanneer je naast het bouwen ook nog investeerders moet betalen.
Leer eens wat van achtergrond van bedrijf, Jitse Groen is op een zolderkamertje begonnen, en heeft de site zelf uit elkaar gestampt, de investeerders zijn vooral gebruikt om naar buitenland kunnen uitbreiden, de thuisbezorgd markt is extreem risicovol, dat is niet iets wat je met je eigen geld wilt gokken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')