abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:35:09 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170473324


Napraattopic over Boer Zoekt vrouw - Seizoen 9!

Op 28 augustus 2016 zijn de boeren voorgesteld en ze waren in seizoen 2016/20175 weer te zien op Nederland 1 (KRO-NCRV).



Boer Olke:

De Texaanse boer Olke koos voor de blonde Sandra, maar die sloeg na het keuzemoment om en er kwamen geen gevoelens. Olke nam contact op met een andere briefschrijfster en eindigde met de Afrikaanse Karen.


Boer Herman:

De Franse boer Herman koos voor Fleur, ze werden elkaars eerste liefde O+.


Boer Marc:

De Zimbabwaanse mooiboi boer Marc koos onder de mangobomen voor wildlife dierenarts Anne-kim, ze zijn nog steeds samen.


Boer Riks:

De Canadese boer Riks bleef aan het einde van de logeerweek over met Marit, maar ontdekte tijdens de city trip dat hij eigenlijk verliefd was op iemand anders. Hij is nu gelukkig met Nicole.


Boer David:

De Roemeense boer David koos na lang twijfelen voor Mara. Ze hebben het nu helemaal super met elkaar :)


quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Burdie op 25-04-2017 11:48:41 ]
KuikenGuppy
pi_170473992
Bij aanvang 40 brieven voor boer Herman. Ik vraag me af hoeveel hij er gekregen zou hebben als hij er al direct zo had uitgezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:12:16 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170474015
Isa, ik vond Mara wel iets van jou weghebben. Dat mooie lange haar en de ogen.
Of is dat heul gek?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170474149
pi_170474196
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, ik vond Mara wel iets van jou weghebben. Dat mooie lange haar en de ogen.
Of is dat heul gek?
Nee, niet zo gek, denk ik. Al vind ik het moeilijk mijzelf te vergelijken met een ander.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:23:11 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170474197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Bij aanvang 40 brieven voor boer Herman. Ik vraag me af hoeveel hij er gekregen zou hebben als hij er al direct zo had uitgezien.
Ik vond 'm persoonlijk aanvankelijk knapper dan nu.
KuikenGuppy
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:25:49 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170474253
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:23 schreef Burdie het volgende:


Ik vond 'm persoonlijk aanvankelijk knapper dan nu.
Nee ik niet, hij ziet er nu leuker uit . Vooral zijn haar.
pi_170474255
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:23 schreef Burdie het volgende:

Ik vond 'm persoonlijk aanvankelijk knapper dan nu.
Ja, ik vond hem toen überschattig, maar ik denk dat hij na zijn flitsende transformatie meer aantrekkelijk is geworden voor de gemiddelde vrouw in zijn leeftijdscategorie. Ik zag althans op FOK ook allemaal oh's en ah's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:27:45 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170474295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, niet zo gek, denk ik. Al vind ik het moeilijk mijzelf te vergelijken met een ander.
Ja, is ook zo. Wij zeiden het meteen! Een achternichtje of zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170475565
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik vond 'm persoonlijk aanvankelijk knapper dan nu.
Onverzorgd lang haar zonder model versus een trendy voetballerskapsel.

Als hij zich een baardje laat groeien is het helemaal een hunk.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:22:01 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170476752
Iemand die dit heeft beluisterd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)is_BZV-Sandra__.html
pi_170477131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:22 schreef Marrije het volgende:
Iemand die dit heeft beluisterd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)is_BZV-Sandra__.html
Ja door jouw link maar jezus wat een roddel en achterklap. Lekker Sandra nog een keer door het slijk halen zonder enige vorm van bewijs of wederhoor.

Kijk Sandra heeft het niet lekker aangepakt en heeft Olke keihard aan de kant gezet. Daardoor is zij de bitch van het seizoen geworden. Maar dit stukje slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gewoon wat uit de lucht trekken en als feiten brengen. Enorm triest
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:48:08 #13
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170477296
Ik vind het vooral absurd dat mensen hier over praten,
een eigen hotelkamer vind ik helemaal niet zo gek, ze zijn niet getrouwd, niet in een relatie of wat dan ook. Bovendien is aan de kant zetten altijd hard, en als de liefde er niet is dan is hij er niet.

wat een suffe roddel en achterklap.. en dan je een vriend noemen :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:50:51 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170477362
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:39 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ja door jouw link maar jezus wat een roddel en achterklap. Lekker Sandra nog een keer door het slijk halen zonder enige vorm van bewijs of wederhoor.

Kijk Sandra heeft het niet lekker aangepakt en heeft Olke keihard aan de kant gezet. Daardoor is zij de bitch van het seizoen geworden. Maar dit stukje slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gewoon wat uit de lucht trekken en als feiten brengen. Enorm triest
ik kreeg het niet open, dus ik heb het niet gehoord, maar was wel benieuwd :9
pi_170477668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik kreeg het niet open, dus ik heb het niet gehoord, maar was wel benieuwd :9
Volgens een vriend van Sandra (Anoniem en zonder wederhoor) kwam Sandra in de zomer van 2016 uit een heftige relatie die niet goed is geëindigd. (Suggestie van ruzie en meerdere malen uit de relatie willen stappen, maar niet zodanig benoemd) Maar ze zou dus niet toe zijn aan een relatie.

En ze zou in de zomer van 2016 voor haar bedrijf een contract hebben afgesloten als franchiser, waardoor ze helemaal niet naar Amerika kon vertrekken. Ze zou dus alleen meedoen aan bzv voor de naamsbekendheid en totaal niet naar de liefde op zoek zijn. Wederom zonder enige vorm van bewijs oid. kan net zo goed uit de duim gezogen zijn.
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:16:16 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170477825
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:08 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Volgens een vriend van Sandra (Anoniem en zonder wederhoor) kwam Sandra in de zomer van 2016 uit een heftige relatie die niet goed is geëindigd. (Suggestie van ruzie en meerdere malen uit de relatie willen stappen, maar niet zodanig benoemd) Maar ze zou dus niet toe zijn aan een relatie.

En ze zou in de zomer van 2016 voor haar bedrijf een contract hebben afgesloten als franchiser, waardoor ze helemaal niet naar Amerika kon vertrekken. Ze zou dus alleen meedoen aan bzv voor de naamsbekendheid en totaal niet naar de liefde op zoek zijn. Wederom zonder enige vorm van bewijs oid. kan net zo goed uit de duim gezogen zijn.
Dan doe je dus mee als één van de tig briefschrijvers, terwijl je geen idee hebt of je ooit uitzendtijd krijgt. Kan me haast niet voorstellen dat je daar op anticipeert uit zakelijke overwegingen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170478032
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan doe je dus mee als één van de tig briefschrijvers, terwijl je geen idee hebt of je ooit uitzendtijd krijgt. Kan me haast niet voorstellen dat je daar op anticipeert uit zakelijke overwegingen.
Haha, dat lijkt me een weloverwogen strategie inderdaad :D
Die zal vast gedacht hebben: ja die Olke, die moet ik hebben! Dan mag ik misschien wel naar Amerika! Dan zijn er vast wat sufferds die mijn naam googlen en er dan achter komen dat ik een bedrijf heb!! Joehoe gratis reclame!
pi_170478254
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:39 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ja door jouw link maar jezus wat een roddel en achterklap. Lekker Sandra nog een keer door het slijk halen zonder enige vorm van bewijs of wederhoor.

Kijk Sandra heeft het niet lekker aangepakt en heeft Olke keihard aan de kant gezet. Daardoor is zij de bitch van het seizoen geworden. Maar dit stukje slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gewoon wat uit de lucht trekken en als feiten brengen. Enorm triest
Uh, ze schreef zelf bij volle verstand naar Olke.

Het is 'boer zoekt vrouw', niet 'boer zoekt vrienden'.

I rest my case.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170478272
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:48 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind het vooral absurd dat mensen hier over praten,
een eigen hotelkamer vind ik helemaal niet zo gek, ze zijn niet getrouwd, niet in een relatie of wat dan ook. Bovendien is aan de kant zetten altijd hard, en als de liefde er niet is dan is hij er niet.

wat een suffe roddel en achterklap.. en dan je een vriend noemen :')
Ze schreef naar een boer die liefde zocht.
Ze was verliefd op hem anders schreef ze niet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170478328
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:27 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Haha, dat lijkt me een weloverwogen strategie inderdaad :D
Die zal vast gedacht hebben: ja die Olke, die moet ik hebben! Dan mag ik misschien wel naar Amerika! Dan zijn er vast wat sufferds die mijn naam googlen en er dan achter komen dat ik een bedrijf heb!! Joehoe gratis reclame!
Ik weet dat ze een bedrijf heeft door dit topic. Anders had ik het nooit geweten.
pi_170478573
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ze schreef naar een boer die liefde zocht.
Ze was verliefd op hem anders schreef ze niet.
huh wat een onzin kraam jij uit!
Nee ze was niet verliefd op hem, ze was geïnteresseerd. Daarom schreef ze, net als vele anderen.
Geen verplichting om dan ook in bed te duiken als knakker tegen valt
pi_170478720
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

huh wat een onzin kraam jij uit!
Nee ze was niet verliefd op hem, ze was geïnteresseerd. Daarom schreef ze, net als vele anderen.
Geen verplichting om dan ook in bed te duiken als knakker tegen valt
Ik was vorige nog in het buitenland op een bruiloft van een goede vriend en heb de nacht doorgebracht in een hotelkamer met een vrijgezelle vriendin van de bruid.

We zijn alleen het bed in gedoken om te slapen en dat moet kunnen.

De kamers werden besproken en betaald door het bruidspaar over het aantal gasten en ze gingen echt niet 30 1-persoonskamers boeken maar gewoon 15 2-persoons kamers.

Stel je niet aan zeg.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:55:09 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170478782
Ik geloof echt niet dat Sandra het voor de bekendheid van haar bedrijf heeft gedaan.

De bekendheid kan echter wel ook zakelijk een bij-effect geven; zo vertelde Susan dat ze sinds de uitzendingen van BZV enorm veel aanvragen krijgt (zij heeft een communicatiebureau) van mensen die haar van TV 'kennen'.
KuikenGuppy
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:57:39 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170478852
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:40 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik weet dat ze een bedrijf heeft door dit topic. Anders had ik het nooit geweten.
Ik weet dat ze een bedrijf heeft door de (posts over) mensen die in de telegraaf riepen dat ze dit alleen maar ter promotie van haar bedrijf deed :P. Anders had ik het nooit geweten.
KuikenGuppy
pi_170479109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:

Ik was vorige nog in het buitenland op een bruiloft van een goede vriend en heb de nacht doorgebracht in een hotelkamer met een vrijgezelle vriendin van de bruid.

We zijn alleen het bed in gedoken om te slapen en dat moet kunnen.

De kamers werden besproken en betaald door het bruidspaar over het aantal gasten en ze gingen echt niet 30 1-persoonskamers boeken maar gewoon 15 2-persoons kamers.

Stel je niet aan zeg.
Dus omdat jij iets op een bepaalde manier doet/normaal vindt, moet iedereen dat maar doen? Wat een rare kijk op de wereld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170479363
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ik was vorige nog in het buitenland op een bruiloft van een goede vriend en heb de nacht doorgebracht in een hotelkamer met een vrijgezelle vriendin van de bruid.

We zijn alleen het bed in gedoken om te slapen en dat moet kunnen.

De kamers werden besproken en betaald door het bruidspaar over het aantal gasten en ze gingen echt niet 30 1-persoonskamers boeken maar gewoon 15 2-persoons kamers.

Stel je niet aan zeg.
Ik ga echt niet op 1 kamer met iemand die overduidelijk warmere gevoelens heeft dan ik.
Dan kun je middenin de nacht steeds duidelijk maken dat je hem niet hoeft. Dan wordt het al snel Boer zoekt Touw.
Go hard or go home
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:47:00 #27
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170479775
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:08 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Volgens een vriend van Sandra (Anoniem en zonder wederhoor) kwam Sandra in de zomer van 2016 uit een heftige relatie die niet goed is geëindigd. (Suggestie van ruzie en meerdere malen uit de relatie willen stappen, maar niet zodanig benoemd) Maar ze zou dus niet toe zijn aan een relatie.

En ze zou in de zomer van 2016 voor haar bedrijf een contract hebben afgesloten als franchiser, waardoor ze helemaal niet naar Amerika kon vertrekken. Ze zou dus alleen meedoen aan bzv voor de naamsbekendheid en totaal niet naar de liefde op zoek zijn. Wederom zonder enige vorm van bewijs oid. kan net zo goed uit de duim gezogen zijn.
Dank je.

Als ze eigenlijk helemaal niet naar Amerika zou kunnen dan is het op zich wel raar dat ze heeft geschreven...
Ik zeg als.
pi_170479798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:55 schreef Burdie het volgende:
Ik geloof echt niet dat Sandra het voor de bekendheid van haar bedrijf heeft gedaan.

De bekendheid kan echter wel ook zakelijk een bij-effect geven; zo vertelde Susan dat ze sinds de uitzendingen van BZV enorm veel aanvragen krijgt (zij heeft een communicatiebureau) van mensen die haar van TV 'kennen'.
In het geval van Sandra kan het ook nog eens negatieve reclame zijn. Ze heeft zichzelf bij veel mensen niet echt populair gemaakt.
pi_170479962
Boer Geert leeft ook nog trouwens.
Hij rijdt nu achter mij. En hij zit met z'n vingers in z'n neus :')

Mag, ik haal m'n groente en fruit toch niet bij hem.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_170479985
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:58 schreef maxmit het volgende:
Boer Geert leeft ook nog trouwens.
Hij rijdt nu achter mij. En hij zit met z'n vingers in z'n neus :')

Mag, ik haal m'n groente en fruit toch niet bij hem.
Bewijs?!
pi_170480189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Bewijs?!
Want anders?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_170480401
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:48 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

In het geval van Sandra kan het ook nog eens negatieve reclame zijn. Ze heeft zichzelf bij veel mensen niet echt populair gemaakt.
Maar dat verdachtte ze misschien niet ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170480423
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:17 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ga echt niet op 1 kamer met iemand die overduidelijk warmere gevoelens heeft dan ik.
Dan kun je middenin de nacht steeds duidelijk maken dat je hem niet hoeft. Dan wordt het al snel Boer zoekt Touw.
Dat.

En zeker niet een man die NU NU NU roept en bij elke knuffel een halve wurgpoging doet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170480476
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ik was vorige nog in het buitenland op een bruiloft van een goede vriend en heb de nacht doorgebracht in een hotelkamer met een vrijgezelle vriendin van de bruid.

We zijn alleen het bed in gedoken om te slapen en dat moet kunnen.


Stel je niet aan zeg.
niks moet. Iedereen mag dat zelf beslissen.
pi_170480716
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig...
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:23:16 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170481485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan doe je dus mee als één van de tig briefschrijvers, terwijl je geen idee hebt of je ooit uitzendtijd krijgt. Kan me haast niet voorstellen dat je daar op anticipeert uit zakelijke overwegingen.
Dit, daarbij: een bedrijf kun je ook weer verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170481548
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit, daarbij: een bedrijf kun je ook weer verkopen.
Beetje jammer dat ze zwart word gemaakt. Maar ja het was ook wel een beetje raar allemaal.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:59:02 #38
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_170482230
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, ik vond Mara wel iets van jou weghebben. Dat mooie lange haar en de ogen.
Of is dat heul gek?
Over het algemeen genomen vind ik Isa toch wel een poepie mooier moet ik zeggen!Isa kijkt niet zo ontevreden, en heeft een pak meer uitstraling.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_170482985
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, ik vond Mara wel iets van jou weghebben. Dat mooie lange haar en de ogen.
Of is dat heul gek?
:D Het zal je maar gezegd worden na alles wat hier over het uiterlijk van Mara is geschreven...
pi_170483090
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:12 schreef maxmit het volgende:

[..]

Want anders?
Geloven we je niet })
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:56:19 #41
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170483628
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

:D Het zal je maar gezegd worden na alles wat hier over het uiterlijk van Mara is geschreven...
Dat meisje is gewoon een 8/10 hoor, alleen beetje rare mond.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 25 april 2017 @ 20:25:49 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170484421
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:22 schreef Marrije het volgende:
Iemand die dit heeft beluisterd?
http://www.telegraaf.nl/t(...)is_BZV-Sandra__.html
Kolere, wat erg :X Dit vind ik wel erg laag van de Telegraaf. Het is gewoon een deelneemster aan een kneuterig KRO NCRV programma. 8)7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170485723
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kolere, wat erg :X Dit vind ik wel erg laag van de Telegraaf. Het is gewoon een deelneemster aan een kneuterig KRO NCRV programma. 8)7
Sowieso, 2 volwassen mannen die doen alsof het echt een héél serieuze zaak is. :') "Ja het houdt me wel bezig."
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 21:05:42 #44
230491 Zith
pls tip
pi_170485760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:56 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat meisje is gewoon een 8/10 hoor, alleen beetje rare mond.
Deze.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_170486387
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:25 schreef Isabeau het volgende: [..]

Ja, ik vond hem toen überschattig, maar ik denk dat hij na zijn flitsende transformatie meer aantrekkelijk is geworden voor de gemiddelde vrouw in zijn leeftijdscategorie. Ik zag althans op FOK ook allemaal oh's en ah's.
En twintiger hoort er niet uit te zien als een schattige tienjarige.
pi_170486686
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:32 schreef Idisrom het volgende: [..]

Nou, ik had gelijk al een raar gevoel over de redenen die Riks aan Yvonne meldde. Ik had er 's morgens nog niks over gelezen. Maar Rick Evers (van de She Posts Online) verwoordde het later het beter dan mij. [..]
Ik denk dat je nog even moet leren blogs lezen. Die mensen laten zich gaan, fantaseren er op los en Rick Evers is daar behoorlijk grof in. Eigenlijk alleen Ingrid (vrouwonline) en de relatietherapeute Marleen schrijven serieus zonder in het wilde weg te interpreteren en er van alles bij te verzinnen omdat dat zo leuk is voor de lezers.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:10:31 #47
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170489574
Hoe is dat voorgaande seizoenen gegaan; Sandra was vast niet de eerste met een eigen bedrijf. Hebben kandidaten daar ooit een reele kans op promotie uit gehaald? Vanuit het programma is er bar weinig over haar bedrijf verteld namelijk. Zoals gezegd, als het hier niet besproken was had ik het niet eens geweten. Is het in die zin uberhaupt wel geloofwaardig om te zeggen dat eender welke kandidaat het voor bekendheid zou doen?

En los daar van hoor je bij Suzanne niemand daarover. Terwijl haar bedrijfje juist meerdere malen ter sprake is gekomen. Volgens mij projecteren mensen hun afkeer van Sandra gewoon op haar motieven om mee te doen.

En ja, ik vind Mara ook op Isa lijken. Vooral de ogen. En als je geen drama maakt van die mond is Mara gewoon een lekker ding.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170489697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:10 schreef twiFight het volgende:
Hoe is dat voorgaande seizoenen gegaan; Sandra was vast niet de eerste met een eigen bedrijf. Hebben kandidaten daar ooit een reele kans op promotie uit gehaald? Vanuit het programma is er bar weinig over haar bedrijf verteld namelijk. Zoals gezegd, als het hier niet besproken was had ik het niet eens geweten. Is het in die zin uberhaupt wel geloofwaardig om te zeggen dat eender welke kandidaat het voor bekendheid zou doen?
Ik weet niet meer wie het was, maar ergens in deze reeks werd gezegd dat er een speciaal type mens is dat naar de radio belt als de DJ daar om vraagt. Ik denk dat je het op die manier moet zien. Niet dat ze zich heeft opgegeven omdat ze haar bedrijfje wil promoten, maar dat het wel een bepaald type is dat aan dit soort dingen meedoet. Al is BZV dan nog een van de normalere programma's denk ik. Mijn kritiek op Sandra staat los van haar beweegredenen om mee te doen, want ik geloof wel dat dat oprecht was. Ik stoorde me eraan dat ze echt voor de citytrip wel wist dat ze niets van Olke moest hebben. Het was netter geweest als ze daar toen eerlijk over was geweest en naar huis was gegaan. (De boeren mogen een citytrip niet zomaar afwijzen, maar een van de vrouwen kan dat echt wel zonder boetes etc.)
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:17:59 #49
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170489726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:10 schreef twiFight het volgende:
Hoe is dat voorgaande seizoenen gegaan; Sandra was vast niet de eerste met een eigen bedrijf. Hebben kandidaten daar ooit een reele kans op promotie uit gehaald? Vanuit het programma is er bar weinig over haar bedrijf verteld namelijk. Zoals gezegd, als het hier niet besproken was had ik het niet eens geweten. Is het in die zin uberhaupt wel geloofwaardig om te zeggen dat eender welke kandidaat het voor bekendheid zou doen?

En los daar van hoor je bij Suzanne niemand daarover. Terwijl haar bedrijfje juist meerdere malen ter sprake is gekomen. Volgens mij projecteren mensen hun afkeer van Sandra gewoon op haar motieven om mee te doen.

En ja, ik vind Mara ook op Isa lijken. Vooral de ogen. En als je geen drama maakt van die mond is Mara gewoon een lekker ding.
zoals ik het zie:

Sandra zegt in de laatste aflevering: ( ongeveer in deze volgorde);

Ik vind usa leuk
Ik vind Texas leuk
Ik vind je bedrijf leuk
Ik vind je familie leuk

Vond ik jou maar leuk

Oftewel: alles klopte en bij die oproep zal ze zoiets gehad hebben van: ja welk leuke omgeving om heen te gaan en wellicht is olke ook wel iets. Maar ze voelde het gewoon echt niet.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:22:23 #50
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170489846
Ze voelde het niet. Tja, haar opmerkingen deden olke anders doen geloven. Jammer. Nu zegt ze dat ze dat niet meende, zo'n opmerking over dat toetje. Daarmee heeft ze toch een ander signaal afgegeven.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:28:01 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170489990
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:22 schreef Marrije het volgende:
Ze voelde het niet. Tja, haar opmerkingen deden olke anders doen geloven. Jammer. Nu zegt ze dat ze dat niet meende, zo'n opmerking over dat toetje. Daarmee heeft ze toch een ander signaal afgegeven.
ja dat wel, ze wilde wel winnen. En zelf kunnen kiezen van ja of nee.
pi_170492121
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:22 schreef Marrije het volgende:
Ze voelde het niet. Tja, haar opmerkingen deden olke anders doen geloven. Jammer. Nu zegt ze dat ze dat niet meende, zo'n opmerking over dat toetje. Daarmee heeft ze toch een ander signaal afgegeven.
En ze staat te zoenen met iemand voor wie ze niets voelt. Dat vind ik inderdaad hele duidelijke signalen afgeven. Ze was volop aan het flirten, hem om haar vingers aan het winden.
Dat ze niets voor hem voelt, kan. Maar de manier waarop ze het hele spel gespeeld heeft, maakte haar bepaald niet sympathiek.
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 07:29:19 #53
382129 crew  Donna
pi_170492172
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:21 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En ze staat te zoenen met iemand voor wie ze niets voelt. Dat vind ik inderdaad hele duidelijke signalen afgeven. Ze was volop aan het flirten, hem om haar vingers aan het winden.
Dat ze niets voor hem voelt, kan. Maar de manier waarop ze het hele spel gespeeld heeft, maakte haar bepaald niet sympathiek.
Eens
  woensdag 26 april 2017 @ 08:06:42 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170492367
Volgens mij heeft ze diverse malen aangegeven dat er die laatste ochtend iets gebeurde waardoor het voor haar veranderde.
Lijkt me duidelijk dat dat gedram over "wanneer kun je hier komen wonen" is.
Ik kan me goed voorstellen dat je een beetje flirterig en verliefachtig bent en dat dat door zoiets totaal omslaat.

Beetje jammer ook dat Olke nog niet lijkt te begrijpen dat het daar mis ging, maar dat het Sandra ook verweten wordt dat ze daar totaal op afknapte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 april 2017 @ 08:25:08 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170492483
Ik had niet van Sandra verwacht dat ze het 'gedram' (Olke noemde het vragen om duidelijkheid) van Olke niet kon handelen. Hij sprak zijn behoefte uit, samen zijn. Persoonlijk denk ik, dat Sandra eerder afknapte op het feit dat het hem toen om het even leek te zijn wie er kwam :D , ipv dat hij zou drammen. Met dat laatste had ze gewoon korte metten kunnen maken en zij staat haar mannetje wel. Als je daarop afknapt, terwijl je daarvoor nog staat te zoenen dan was er denk ik meer mis dan alleen dat hij zou drammen.
We hebben uiteraard geen compleet beeld en Sandra ervaart het op haar manier.
pi_170492522
De vraag die zondag niet beantwoord werd.

Hoe gaat het nu met Marit?
  woensdag 26 april 2017 @ 08:37:00 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170492558
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:31 schreef Idisrom het volgende:
De vraag die zondag niet beantwoord werd.

Hoe gaat het nu met Marit?
Wat leuk dat zij brieven heeft gekregen en die rustig door gaat nemen.
  woensdag 26 april 2017 @ 08:56:24 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170492729
Olke heeft met beide staan zoenen, dus ik weet niet wat voor conclusie je daar dan uit zou moeten trekken, maar laten we niet doen alsof een zoen al een halve huwelijksbelofte is.
Het stellen van de "wanneer kun je hier zijn" vraag door Olke voor hij een keuze gemaakt had impliceert dat het antwoord op die vraag van invloed zou kunnen zijn op die keuze, en je wilt gekozen worden om wie je bent, niet om wanneer je er kunt zijn.
De hele onderliggende gedachte van die vraag was gewoon een enorme afknapper; hij wil niet degene die hij het leukst vindt, hij wil degene die het snelst beschikbaar is, alsof je een bestelling doet bij het bedrijf dat het snelst kan leveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 april 2017 @ 09:00:59 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170492768
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:31 schreef Idisrom het volgende:
De vraag die zondag niet beantwoord werd.

Hoe gaat het nu met Marit?
Leuk! Komt ook wel goed met Marit, die vindt wel iemand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170492772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:25 schreef Marrije het volgende:
Ik had niet van Sandra verwacht dat ze het 'gedram' (Olke noemde het vragen om duidelijkheid) van Olke niet kon handelen. Hij sprak zijn behoefte uit, samen zijn. Persoonlijk denk ik, dat Sandra eerder afknapte op het feit dat het hem toen om het even leek te zijn wie er kwam :D , ipv dat hij zou drammen. Met dat laatste had ze gewoon korte metten kunnen maken en zij staat haar mannetje wel. Als je daarop afknapt, terwijl je daarvoor nog staat te zoenen dan was er denk ik meer mis dan alleen dat hij zou drammen.
We hebben uiteraard geen compleet beeld en Sandra ervaart het op haar manier.
Eens. De opmerking van Olke wordt ook erg uitvergroot, hij zei het onhandig maar bedoelde het niet verkeerd. Bovendien was het antwoord van Sandra luid en duidelijk dat zij wel meteen naar Texas kon komen. Alberdien ging toch ook goed met die opmerking om toen ze zei dat ze meer tijd nodig had?
  woensdag 26 april 2017 @ 09:02:29 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170492786
Of hij wilde de een niet duidelijk laten blijken dat hij een voorkeur had en ze gelijk behandelen.
Heeft hij ook met Alberdien staan zoenen??
Ik heb het niet opgevat in elk geval dat het doorslaggevend zou zijn, wie er het snelst zou zijn. Wel dat het meespeelt, wat op zich niet gek is. Als de een zegt ach ik handel wat zaken af en dan zou het kunnen als alles goed voelt en de ander zegt nou sowieso de eerste paar jaar niet omdat ik nog vast zit aan een contract oid, dan kan dat best meespelen als je ze beiden ongeveer even leuk vindt.
pi_170492787
quote:
17s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:37 schreef Marrije het volgende:

Wat leuk dat zij brieven heeft gekregen en die rustig door gaat nemen.
:Y leuke vlotte meid vind ik dat. Ze vindt de juiste man echt wel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:17 schreef BeamofLight het volgende:

zoals ik het zie:

Sandra zegt in de laatste aflevering: ( ongeveer in deze volgorde);

Ik vind usa leuk
Ik vind Texas leuk
Ik vind je bedrijf leuk
Ik vind je familie leuk

Vond ik jou maar leuk

Oftewel: alles klopte en bij die oproep zal ze zoiets gehad hebben van: ja welk leuke omgeving om heen te gaan en wellicht is olke ook wel iets. Maar ze voelde het gewoon echt niet.
Ik hield als tiener een dagboek bij en moet nog steeds lachen om die ene dramatische zin:
"Alles aan X is leuk, behalve X zelf" Die jongen had ook zo'n leuk leven met leuke vrienden, leuke ouders, leuke labradors, woonde in een leuk huis etc Maar hij was zelf een beetje een sukkeltje :+
Niet dat ik Olke een sukkeltje vind, eerder een goedzakkige grote reus, maar voor Sandra dus gewoon toch uiteindelijk niet die klik. Of ze is idd ergens op afgeknapt. Dat kan toch? Dat mag toch? Hoef je niet een player te zijn geweest of zo. (en die verhalen over 'reclame maken voor haar bedrijfje' zijn te achterlijk voor woorden.)

Ik heb overigens een heel normale mond *) Gelukkig. Maar het gekke is, is dat Mara's vreemde mond me niet eens zo heel erg opviel. Totdat bijna iedereen hier er zo over viel. Toen pas werd het een can not unsee dingetje, maar daarvoor vond ik het wel meevallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 april 2017 @ 09:05:40 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170492813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:01 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eens. De opmerking van Olke wordt ook erg uitvergroot, hij zei het onhandig maar bedoelde het niet verkeerd. Bovendien was het antwoord van Sandra luid en duidelijk dat zij wel meteen naar Texas kon komen. Alberdien ging toch ook goed met die opmerking om toen ze zei dat ze meer tijd nodig had?
Waarom zou je het überhaupt vragen voor je een keuze gemaakt hebt?
Dat zou toch helemaal niet van belang moeten zijn.

En ja, ze reageerde daar misschien wel op dat ze er vrij snel zou kunnen zijn, maar zodra zo'n vraag bezinkt ga je je gewoon realiseren dat het een rare vraag is als je op zoek bent naar liefde en nog een keuze tussen twee vrouwen moet maken.
Dat heeft haar ook echt wel geraakt, anders was ze dat "je moet je keuze daar niet van laten afhangen" gesprek niet met hem aangegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 april 2017 @ 09:05:49 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170492815
quote:
17s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:37 schreef Marrije het volgende:


Wat leuk dat zij brieven heeft gekregen en die rustig door gaat nemen.
Leuk interview ook.
pi_170492835
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:02 schreef Marrije het volgende:
Of hij wilde de een niet duidelijk laten blijken dat hij een voorkeur had en ze gelijk behandelen.
Heeft hij ook met Alberdien staan zoenen??
Ik heb het niet opgevat in elk geval dat het doorslaggevend zou zijn, wie er het snelst zou zijn. Wel dat het meespeelt, wat op zich niet gek is. Als de een zegt ach ik handel wat zaken af en dan zou het kunnen als alles goed voelt en de ander zegt nou sowieso de eerste paar jaar niet omdat ik nog vast zit aan een contract oid, dan kan dat best meespelen als je ze beiden ongeveer even leuk vindt.
Ik dacht dat hij met beide vrouwen gezoend/gekust/geknuffeld had. En ik denk ook dat het bij hem wel degelijk een grote rol speelde of de vrouw er snel kon komen wonen. Aan eerst 2 jaar daten VS-NL heb je weinig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170492840
De drie dames, en met name Marit zijn wel door Riks in het ootje genomen. Want al na een week later belde Riks met Marit om te zeggen dat hij zijn geluk had gevonden bij Nicole.
pi_170492892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:09 schreef Idisrom het volgende:
De drie dames, en met name Marit zijn wel door Riks in het ootje genomen. Want al na een week later belde Riks met Marit om te zeggen dat hij zijn geluk had gevonden bij Nicole.
Ik geloof Riks wel dat het pas tot hem doordrong tijdens zijn citytrip met Marit. En dan heeft hij niemand in het ootje genomen. Sneu voor Marit, maar leuk voor Riks zelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170492897
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij met beide vrouwen gezoend/gekust/geknuffeld had. En ik denk ook dat het bij hem wel degelijk een grote rol speelde of de vrouw er snel kon komen wonen. Aan eerst 2 jaar daten VS-NL heb je weinig.
Tussen 2 jaar daten en morgen emigreren zit nog héél veel tijd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170492945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:14 schreef Pisces29 het volgende:

Tussen 2 jaar daten en morgen emigreren zit nog héél veel tijd.
Hij bedoelde vast niet morgen emigreren :7 Volgens mij is ook nog niemand van de andere vrouwen bij de boer ingetrokken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170492950
Sandra heeft groot gelijk gehad om volledig afgeknapt te zijn.

Olke zijn enige criteria was wie het eerste bij hem kwam wonen. De stereotype oudere man die niet alleen kan zijn en tevreden is als hij maar niet alleen hoeft te zijn.
Kom op, welke zichzelf respecterende vrouw wil gekozen worden om die reden?
En dan het nu-nu-nu-emigreren gedram erbij.

Je wil gekozen worden met volle overtuiging.

Oh en dat hij nu die vrouw heeft gekozen, omdat hij een "slimme" boer is, dat zie ik er niet in. Die norse reactie waarmee hij die brief aan de kant zette. Ik vond het eerder ietwat treurig :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170492955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof Riks wel dat het pas tot hem doordrong tijdens zijn citytrip met Marit. En dan heeft hij niemand in het ootje genomen. Sneu voor Marit, maar leuk voor Riks zelf.
Eline ging weg op donderdag. De trip begon op zaterdag. Die vrijdag er tussenin was Riks samen met Marit alleen (eerst melken, kalveren voeren etc.) zonder cameramensen. Hij had toen ook wel meer open naar Marit kunnen zijn.
pi_170492965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof Riks wel dat het pas tot hem doordrong tijdens zijn citytrip met Marit. En dan heeft hij niemand in het ootje genomen. Sneu voor Marit, maar leuk voor Riks zelf.
Eens.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170492989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:17 schreef Idisrom het volgende:

Eline ging weg op donderdag. De trip begon op zaterdag. Die vrijdag er tussenin was Riks samen met Marit alleen (eerst melken, kalveren voeren etc.) zonder cameramensen. Hij had toen ook wel meer open naar Marit kunnen zijn.
Hoezo? Misschien was Riks toen nog gefocust op 'Ik hoop dat ik kriebels (BzV jargon) voor haar krijg"
En daar was hij ook al open over! ("Ik lig 's nachts nog niet wakker van Marit" of woorden van gelijke strekking)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170493021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof Riks wel dat het pas tot hem doordrong tijdens zijn citytrip met Marit. En dan heeft hij niemand in het ootje genomen. Sneu voor Marit, maar leuk voor Riks zelf.
Zo zie ik het ook
  woensdag 26 april 2017 @ 09:26:38 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170493086
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo? Misschien was Riks toen nog gefocust op 'Ik hoop dat ik kriebels (BzV jargon) voor haar krijg"
En daar was hij ook al open over! ("Ik lig 's nachts nog niet wakker van Marit" of woorden van gelijke strekking)
Plus dat thuis zijn een ding is, maar zo'n uitje lijkt me typisch het moment om je te realiseren met wie je daar het liefst zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 09:30:41 #76
382129 crew  Donna
pi_170493159
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat thuis zijn een ding is, maar zo'n uitje lijkt me typisch het moment om je te realiseren met wie je daar het liefst zou zijn.
Ja inderdaad..
  woensdag 26 april 2017 @ 09:57:08 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170493608
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ik heb overigens een heel normale mond *) Gelukkig. Maar het gekke is, is dat Mara's vreemde mond me niet eens zo heel erg opviel.
Same here. Bovendien sla ik dat gezeik op iemands uiterlijk grif over hier. Wel massaal allemaal naar zo'n programma kijken, maar intussen deelnemers en boeren tot op het bot afzeiken om hoe ze eruit zien en wat ze aanhebben en wat al dies meer zij. Eens een keer iets opmerken, prima. Maar dat en masse dóórgaan op iets en gewoon maar zoeken naar iets om lekker op af te geven, maakt niet uit wat. Ontzettend naar iets. Ik denk dat we allemaal diep zouden moeten buigen voor gewone mensen die dit nog aandurven, met al die bagger die je over je heen krijgt. Voor nota bene onder andere óns televisievermaak.
Maar goed.

Je snapt hopelijk wel dat het daar dus niets mee te maken heeft. Gewoon grappig dat ze op je lijkt en dat kennelijk meer mensen dat zagen. Vergat het steeds even te posten hier. :)

Van andere orde: wat leuk dat Marit zo in de belangstelling staat bij de heren. En dat ze een vriendin vond op de speeddate! Weet iemand nog wie dat is?

Wat Sandra betreft: ik heb het idee dat ze niet alles vertelt over Olke. Misschien wel uit fatsoen. En dan is ze nu wel de boeman. Lijkt me heel rot.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 26 april 2017 @ 10:35:02 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  woensdag 26 april 2017 @ 10:40:52 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170494454
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Same here. Bovendien sla ik dat gezeik op iemands uiterlijk grif over hier. Wel massaal allemaal naar zo'n programma kijken, maar intussen deelnemers en boeren tot op het bot afzeiken om hoe ze eruit zien en wat ze aanhebben en wat al dies meer zij. Eens een keer iets opmerken, prima. Maar dat en masse dóórgaan op iets en gewoon maar zoeken naar iets om lekker op af te geven, maakt niet uit wat. Ontzettend naar iets. Ik denk dat we allemaal diep zouden moeten buigen voor gewone mensen die dit nog aandurven, met al die bagger die je over je heen krijgt. Voor nota bene onder andere óns televisievermaak.
Maar goed.

Je snapt hopelijk wel dat het daar dus niets mee te maken heeft. Gewoon grappig dat ze op je lijkt en dat kennelijk meer mensen dat zagen. Vergat het steeds even te posten hier. :)

Van andere orde: wat leuk dat Marit zo in de belangstelling staat bij de heren. En dat ze een vriendin vond op de speeddate! Weet iemand nog wie dat is?

Wat Sandra betreft: ik heb het idee dat ze niet alles vertelt over Olke. Misschien wel uit fatsoen. En dan is ze nu wel de boeman. Lijkt me heel rot.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 10:43:03 #80
382129 crew  Donna
pi_170494503
Maar Sandra kan toch wel eerlijk zeggen dat ze hem vond drammen? Dat hebben we tenslotte allemaal op TV gezien. Het lijkt me heel lastig als alles allemaal zo breed uitgemeten wordt. Ze was gewoon niet verliefd, klaar.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:51:11 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170494654
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:43 schreef DonnaRush het volgende:
Maar Sandra kan toch wel eerlijk zeggen dat ze hem vond drammen? Dat hebben we tenslotte allemaal op TV gezien. Het lijkt me heel lastig als alles allemaal zo breed uitgemeten wordt. Ze was gewoon niet verliefd, klaar.
Of ze vond hem wel heel leuk maar is daar compleet op afgeknapt.
Net zoals de meeste vrouwen hun gevoelens nog geen kans geven zolang er nog een andere vrouw is, en zij nog niet de gekozen vrouw is.
Op dat moment kun je ook nog vrij makkelijk afknappen op allerlei zaken, en dit lijkt me een behoorlijke afknapper, dan ga je je gevoelens (Boer Aad: me gevoelus :+ ) ook geen kans meer geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170494730
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dank je.

Als ze eigenlijk helemaal niet naar Amerika zou kunnen dan is het op zich wel raar dat ze heeft geschreven...
Ik zeg als.
Ik vind dit niet zo'n punt als de meesten hier. Als je zo'n oproep op tv ziet en denkt 'Nou, best een leuke vent', dan ga je er toch niet vanuit dat je daadwerkelijk naar de VS gaat? Misschien schrijven er duizenden vrouwen een brief. De kans is zo klein dat je meegaat dat ik het wel snap dat je die durft te nemen. Mocht je ineens wel die allerlaatste enige (één persoon dus waar dit voor geldt!) zijn die daarheen zou moeten emigreren, dan pas heb je eventueel een probleem.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze vond hem wel heel leuk maar is daar compleet op afgeknapt.
Net zoals de meeste vrouwen hun gevoelens nog geen kans geven zolang er nog een andere vrouw is, en zij nog niet de gekozen vrouw is.
Op dat moment kun je ook nog vrij makkelijk afknappen op allerlei zaken, en dit lijkt me een behoorlijke afknapper, dan ga je je gevoelens (Boer Aad: me gevoelus :+ ) ook geen kans meer geven.
Hier mee eens. Ik snap wel dat je eerst wat enthousiaster bent omdat je moet zorgen dat je overeind blijft tussen de andere vrouwen, om de kans te krijgen de ander wat beter te leren kennen. Gevoelens toelaten of ontwikkelen komt pas op het moment dat je niet meer met z'n vijven naar elkaar zit te staren en om de beurt een paar seconden met de ander hebt, lijkt me.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_170494759
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:57 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik denk dat we allemaal diep zouden moeten buigen voor gewone mensen die dit nog aandurven, met al die bagger die je over je heen krijgt. Voor nota bene onder andere óns televisievermaak.
Maar goed.
Nou, dat zeker! Ik voel soms plaatsvervangende schaamte over de manier waarop mensen op internet denken dat het normaal is om andere (doodnormale) mensen tot op het bot toe af te branden. Dat is niet normaal. Dat doe je misschien alleen zodat je jezelf superieur voelt of wat voor koudegrond psychologische reden dan ook. Maar het is gewoon niet normaal. Ook niet als bijna iedereen (zo lijkt het) het doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170494767
Ik kan me ook best voorstellen dat hij toen ze op hem schreef heel leuk leek en in het begin daar ook. Maar dat ze op een gegeven moment op hem is afgeknapt. Sandra is een vlotte verzorgde vrouw en Olke is het tegenovergestelde. Ik zou het vreemder gevonden hebben als ze wel voor hem had gekozen. Dat is toch prima dan, ik zie niet in wat ze nu verkeerd heeft gedaan.

En dat "zoenen" met beide dames is ook overdreven. Tijdens die wandeling met de picknick was er bij allebei een zoen op de mond. De suggestie dat het meer was werd weer vooral gewekt door de redactie door van achteren te filmen en er extra harde kusgeluiden bij te laten horen.
  woensdag 26 april 2017 @ 11:04:30 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170494899
quote:
Ah! Ja, die herinner ik me ook nog wel. Wat leuk. ^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 11:22:50 #86
368283 ato
pi_170495428
Sandra was niet duidelijk in haar interview.
Die stomme opmerking ' ik ben spontaan en kan zomaar wat zeggen, als iemand zegt wil er iemand een toetje? Dan zeg ik wil jij mijn toetje zijn? Slaat nergens op.

Maar ik vind het ook wel sneu voor haar.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 11:32:13 #87
368283 ato
pi_170495630
Dus Riks was toch aan het voetje vrijen met Marit?
Hoe jong is ze?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 april 2017 @ 11:52:45 #88
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_170496171
Ik vind het ook niet zo gek dat Sandra is afgeknapt op Olke. We zijn het misschien een beetje vergeten dat het een tv-show is waarbij wij als kijkers ruim 2 maanden mee bezig zijn maar die boeren met hun vrouwen in totaal maar een dag of 10 inclusief speeddate en groepsdate.

Ik heb ook wel eens in het 'echie' gehad dat ik een date of 5 met een man had en op een gegeven moment met hem samen op de bank zat en dacht: "Dit wil ik eigenlijk helemaal niet voor de rest van mijn leven". Maar niemand die het gek vond dat ik iemand die ik 5 keer had gezien over een periode van 3-4 weken toch niet wilde. En dan hadden wij al wel wat meer gedaan dan een zoentje in de bosjes _O-.

Dus het is helemaal niet gek dat Sandra als een blad op een boom omdraaide. In die beginfase kun je gewoon op de raarste dingen opeens afknappen. Maar ik had in het begin ook het gevoel 'wat zielig voor Olke' en 'waarom verandert ze nou zo opeens'. Tot ik me besefte dat het voor haar maar een paar dagen had geduurd en het dus helemaal niet zo gek was.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_170516047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:01 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eens. De opmerking van Olke wordt ook erg uitvergroot, hij zei het onhandig maar bedoelde het niet verkeerd. Bovendien was het antwoord van Sandra luid en duidelijk dat zij wel meteen naar Texas kon komen. Alberdien ging toch ook goed met die opmerking om toen ze zei dat ze meer tijd nodig had?
:Y
Hoe kon zij eigenlijk meteen naar Texas komen, als ze in nederland net was begonnen met die zaak van haar, dat kon helemaal niet ,Ze wilde gewoon winnen.Want direct daarna , nadat ze weet dat Alberdien naar huis gaat , is de liefde ineenkeer over
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_170516108
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:52 schreef Yesse het volgende:
Dus het is helemaal niet gek dat Sandra als een blad op een boom omdraaide. In die beginfase kun je gewoon op de raarste dingen opeens afknappen.
vind ik ook
pi_170516147
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 11:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

vind ik ook
Ik snap wel dat je kunt afknappen, maar dan had ze toch eerder al bedenkingen moeten hebben ?.Die had ze niet, ze was olke zelfs aan het aanmoedigen.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_170516218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 11:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je kunt afknappen, maar dan had ze toch eerder al bedenkingen moeten hebben ?.Die had ze niet, ze was olke zelfs aan het aanmoedigen.
hoezo moeten? Is er wetboek voor daten dat ik niet ken?
  donderdag 27 april 2017 @ 11:19:15 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170516223
Ze was m.i. wel een beetje toneel aan het spelen die eerste dagen. Het kwam in elk geval niet zo oprecht over. Dus dat mensen die indruk hebben gekregen dat het haar vooral om het winnen te doen was vind ik niet raar. Wel heel akelig lijkt me, als je je ineens realiseert 'maar dit wil ik helemaal niet' en heel nederland kijkt mee naar die awkward laatste dagen.
in de haak.
pi_170518152
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 11:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoezo moeten? Is er wetboek voor daten dat ik niet ken?
moeten =kunnen , klinkt dat beter
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 27 april 2017 @ 15:00:28 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170521516
Naar mijn idee had Olke de bedoeling om uit te zoeken hoe de vrouwen dachten over daar naartoe gaan en hoe dat er praktisch qua tijdsbestek uit zou kunnen zien; David heeft toch ook zo'n gesprek met zijn logees gehad? En boer Marc ook; Anke zei zelfs dat ze direct een paar maanden naar Zambia zou gaan om te kijken of het wat kon worden.
Alleen bij Olke kwam het gesprek een beetje onhandig op gang en kreeg het een gekke wending door het 'wat is je opzegtermijn'-verhaal, waardoor het ineens "boer zoekt asap willekeurige vrouw" leek te worden ipv een zoektocht naar de liefde.
Ik denk echt niet dat Olke het verkeerd of claimerig bedoelde. Maar hij was wel duidelijk op zoek naar iemand die sneller wilde gaan dan de beide dames (en laten we eerlijk zijn, in bzv zijn er genoeg succesverhalen geweest waarbij de vrouw niet meer weg ging na het eerste bezoek, dus dat is best een denkbaar scenario).
M.i. was Sandra's "ik hoop dat je mij niet kiest omdat ik het snelst terug kan komen" eigenlijk bedoeld als "ik hoop dat je mij niet kiest". Bij Yvon zat ze immers ook al te janken dat ze eigenlijk niet meer wilde.
KuikenGuppy
  donderdag 27 april 2017 @ 20:17:38 #96
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170527851
Ik wilde een poll maken maar ik krijg de antwoordkeuzes niet kort genoeg :p
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170557724
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:56 schreef Leandra het volgende: Olke heeft met beide staan zoenen, dus ik weet niet wat voor conclusie je daar dan uit zou moeten trekken, maar laten we niet doen alsof een zoen al een halve huwelijksbelofte is.
Het stellen van de "wanneer kun je hier zijn" vraag door Olke voor hij een keuze gemaakt had impliceert dat het antwoord op die vraag van invloed zou kunnen zijn op die keuze, en je wilt gekozen worden om wie je bent, niet om wanneer je er kunt zijn.
De hele onderliggende gedachte van die vraag was gewoon een enorme afknapper; hij wil niet degene die hij het leukst vindt, hij wil degene die het snelst beschikbaar is, alsof je een bestelling doet bij het bedrijf dat het snelst kan leveren.
Het was een vreemd seizoen, maar sommige zaken waren echt wel duidelijk ja.
Toen Albertine opgezegd had, stortte hij zich (volgens de video) direct op Sandra. Dat was een regelrechte overval, terwijl ze toch al duidelijke signalen uitgezonden had. Alberdien schreef al, dat hij behoorlijk dramde. Dat zal zijn eenrichtingscommunicatie geweest zijn: niet horen wat de anderen aangeven, ook niet naar eventuele toelichtingen luisteren. Dat zit er natuurlijk ook wel in als je een groot bedrijf te leiden hebt, dan ga je je niet met vrouwenzaken en breedsprakigheid bezighouden en praten over gevoelen is al gauw vrouwenzaken voor veel mannen.

In de kennismakingsfase een kusje wisselen, zegt natuurlijk niets over je bedoelingen. En ook als het gelijk dikke mik is, kan je nog niet stellen dat iemand een zwendelaar is, als na nadere kennismaking ervan afgezien wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:13 schreef Isabeau het volgende: [..]

Ik geloof Riks wel dat het pas tot hem doordrong tijdens zijn citytrip met Marit. En dan heeft hij niemand in het ootje genomen. Sneu voor Marit, maar leuk voor Riks zelf.
Natuurlijk. Want doordat hij er niet onderuit kon om te onderzoeken of er nu wel of niet liefde voor Marit was, kwam hij op signalen van liefde en dat die er blijkbaar toch al waren. Alleen was dat voor iemand anders. En bovendien: door de drie dames in huis in het kader van BZV, had hij al een andere houding tegenover daten. Niet meer: o stadsdame, sorry nee, werkt niet, het ga je goed. Hij heeft nu naar verschillende types vrouwen gekeken, 10 vrouwen uitgezocht, 5 uitverkoren en drie thuis ontvangen. Een stapte zelf op en een in onderlinge overeenkomst. Met de laatste was een klik, maar een vriendschappelijke of een voor de nabije liefde? Het heeft hem geleerd naar de persoon te kijken en vermoedelijk de interacties en een mogelijke gezamenlijke toekomst. Er wáren dus signalen van liefde. Dus of Marit was te laat of met Marit was alleen een vriendschappelijke klik. Ze hebben hem met vereende krachten ontdooit en op de reünie zei hij ook zichzelf gezien te hebben en dat het allemaal minder bot gekund had. Hij werkt daar nu aan. Voor z'n verloofde moet het wel een gekke ervaring zijn, daar op de boot te zitten vanwege voorbije concurrentie in een onbekend concept tussen haar stage en haar uitverkoring.
pi_170557732
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:16 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie het was, maar ergens in deze reeks werd gezegd dat er een speciaal type mens is dat naar de radio belt als de DJ daar om vraagt. Ik denk dat je het op die manier moet zien. Niet dat ze zich heeft opgegeven omdat ze haar bedrijfje wil promoten, maar dat het wel een bepaald type is dat aan dit soort dingen meedoet. Al is BZV dan nog een van de normalere programma's denk ik. Mijn kritiek op Sandra staat los van haar beweegredenen om mee te doen, want ik geloof wel dat dat oprecht was. Ik stoorde me eraan dat ze echt voor de citytrip wel wist dat ze niets van Olke moest hebben. Het was netter geweest als ze daar toen eerlijk over was geweest en naar huis was gegaan. (De boeren mogen een citytrip niet zomaar afwijzen, maar een van de vrouwen kan dat echt wel zonder boetes etc.)
Volgens het AD-interview (meen ik me te herinneren) hééft ze het van te voren gezegd dat ze niet samen op een kamer wil. Dat is heel anders geknipt en geplakt. En naderhand is e.e.a. uitgepraat. Olke zelf was ook anders geworden en voor Sandra schijnt er een externe factor bijgekomen te zijn. Maar het was ook voor ons duidelijk zichtbaar dat ze niet meer wilde of niet meer verder met hem kon. Olke is een beste man, maar is niet zo goed in tweerichtingsverkeer.

Waarschijnlijk heeft zijn deelname hem wel wat geleerd. Alleen al het noodgedwongen naar jezelf kijken. Zoveel mensen denken nonchalant te lopen, terwijl het voor anderen eruit ziet als motorisch gestoord waggelen. Had ik zelf een keer, afgrijselijk. Sjokte in een bouwmarkt achter een medewerker aan en besefte opeens in zijn voetsporen mee te waggelen. Dat was wel even wakker schrikken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:22 schreef Marrije het volgende: Ze voelde het niet. Tja, haar opmerkingen deden olke anders doen geloven. Jammer. Nu zegt ze dat ze dat niet meende, zo'n opmerking over dat toetje. Daarmee heeft ze toch een ander signaal afgegeven.
Dat is wel een probleempuntje. Ze vertelde dat ze vaak de dingen wel zegt, maar niet bedoelt terwijl de ander dan denkt van wel. Een ander kan toch niet ruiken dat ze dan zomaar wat kletst?
Dat toetje zou ze dan naderhand wel geïmproviseerd hebben. Maar wel stom om zoiets te zeggen.
pi_170572371
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 11:10 schreef ikmoetdrieten het volgende: [..]

:Y
Hoe kon zij eigenlijk meteen naar Texas komen, als ze in nederland net was begonnen met die zaak van haar, dat kon helemaal niet ,Ze wilde gewoon winnen.Want direct daarna , nadat ze weet dat Alberdien naar huis gaat , is de liefde ineenkeer over
Ze is een franchise-contract aangegaan (maaltijden thuis bezorgen) en hoopte misschien dat ze dat contract over kunnen doen aan een ander. Het is niet zo dat ze een bedrijf op poten gezet heeft, daar veel geld in gestoken en toen naar Amerika wou fladderen met een forse kapitaalvernietiging als collatering damage. De levensbelangrijke grote zaak is een internetverzinsel.
pi_170573998
Ja inderdaad laten we niet overdrijven, het is geen bloeiende advocatenpraktijk ofzo......
  zondag 30 april 2017 @ 00:17:32 #101
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170576473
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 21:25 schreef Teslynd het volgende:

[..]
collatering damage
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 30 april 2017 @ 00:34:47 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170576680
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:17 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Kletterende maaltijden :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170577773
O, ik maak veel ergere typfouten deze week, de meeste wel van dit type met de verkeerde lettergreep (niet altijd de uitgang). Het ergelijke is dat het ook uit de verkeerde taal komt, in dit geval de Nederlandstalige -ing.
pi_170579303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah! Ja, die herinner ik me ook nog wel. Wat leuk. ^O^
Voor een pot.

Je vraagt erom _O-
  zondag 30 april 2017 @ 10:12:48 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170579640
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Voor een pot.

Je vraagt erom _O-
Huh? Waarom zou ze dan op een boer reageren? :?

En wat heeft het überhaupt te maken met de constatering dat het leuk is dat twee deelnemers vriendinnen zijn geworden?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 10:32:51 #106
163650 Greys
pi_170579850
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Voor een pot.

Je vraagt erom _O-
Ben jij twaalf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170579920
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben jij twaalf?
Ik heb die link niet eens bekeken. Het gaat me om dat betweterige toontje van de user.

Prachtig die zurigheid hier. Je zou bijna denken dat je op het viva forum bent. :W

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2017 10:40:39 ]
  zondag 30 april 2017 @ 21:28:22 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170595905
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 10:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik heb die link niet eens bekeken. Het gaat me om dat betweterige toontje van de user.

Prachtig die zurigheid hier. Je zou bijna denken dat je op het viva forum bent. :W

Huh, welke link?
Ik snap er niets meer van intussen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170595953
:')
  zondag 30 april 2017 @ 21:29:44 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170595978
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Huh, welke link?
Ik snap er niets meer van intussen.
Komt door je verblindende zuurheid kennelijk, of je hebt, in tegenstelling tot iemand anders, niet genoeg gezopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170598059
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Mooi verwoord en volledig mee eens!
pi_170598733
Irene klapt uit de school bij shownieuws.
  zondag 30 april 2017 @ 23:13:53 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170598740
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:13 schreef potjecreme het volgende:
Irene klapt uit de school bij shownieuws.
Ik wilde dit net typen :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170598822
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:13 schreef potjecreme het volgende:
Irene klapt uit de school bij shownieuws.
Vertel.
pi_170598840
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 23:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vertel.
Zap snel. Het moet nog komen
  zondag 30 april 2017 @ 23:22:27 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170598850
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:13 schreef potjecreme het volgende:
Irene klapt uit de school bij shownieuws.
Klinkt als clickbait.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170598885
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 23:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Klinkt als clickbait.
Was het ook. Ze heeft sinds een maand een nieuwe vriend en pas toen ze zei dat ze weg wilde ging Marc met haar flirten.

Oh nu iets over Herman en Fleur. Over zijn kapsel. Heel saai.
  zondag 30 april 2017 @ 23:27:24 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170598928
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was het ook. Ze heeft sinds een maand een nieuwe vriend en pas toen ze zei dat ze weg wilde ging Marc met haar flirten.

Oh nu iets over Herman en Fleur. Over zijn kapsel. Heel saai.
Huh? Ik heb het ook zitten kijken, maar het item totaal gemist blijkbaar _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170598949
Irene?
...
  zondag 30 april 2017 @ 23:31:01 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170598980
quote:
5s.gif Op zondag 30 april 2017 23:28 schreef sacha het volgende:
Irene?
Ja, dat dacht ik eerst ook :D
Maar dat was een van de drie bij Marc.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 mei 2017 @ 00:01:24 #121
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170599344
Leek me wel de spontaanste. Veel te spontaan voor Marc :P
Anke vond ik de knappe en Annekim de speelse.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170603908
[img]https://static.glamour.nl/thumbnails/GenjArticleBundle/Article/fileUpload/detail/01/19/34/marit-blikt-terug-op-boer-zoekt-vrouw-en-praat-over-de-nieuwe-liefde-van-riks-11934.jpg[img]

Vijf gelukkige boeren staat in de TT. Maar gelukkig voor de andere mannen is zij nog vrij.
  maandag 1 mei 2017 @ 11:33:32 #123
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170603927
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:32 schreef Idisrom het volgende:


Vijf gelukkige boeren staat in de TT. Maar gelukkig voor de andere mannen is zij nog vrij.
pi_170603949
Dank je ^O^
pi_170613904
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Huh? Ik heb het ook zitten kijken, maar het item totaal gemist blijkbaar _O-
hahah snap ik. Dat stukje met Irene ging nergens over. Had het stukje over H & F zelf ook bijna gemist.
pi_170649587
Nou ja zeg, hoe laag ben je dan?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:21:37 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170649638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef d.k. het volgende:
Nou ja zeg, hoe laag ben je dan?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort mensen moet je keihard aanpakken, ook vanuit BZV zouden ze er bovenop moeten zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170649751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef d.k. het volgende:
Nou ja zeg, hoe laag ben je dan?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat treurig :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:40:27 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_170649866
Het nadeel van in een land wonen waarin elke mongool toegang tot het internet heeft.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:42:20 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170649896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:40 schreef Silenus het volgende:
Het nadeel van in een land wonen waarin elke mongool toegang tot het internet heeft.
Juist daarom moet je zulke figuren keihard aanpakken, als je dat niet doet wordt het alleen maar erger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:55:14 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170650072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef d.k. het volgende:
Nou ja zeg, hoe laag ben je dan?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, wat bezielt die mensen -O- dit doe je toch niet?! Eerst waren de Nederlandse boeren de klos, nu de vrouwen. Hoe wil je een programma kapot maken?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170650136
Doen die lui dat ook bij hun eigen dochter als ze een man bij nader inzien na een paar dates toch niet wil? wtf...

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 03-05-2017 10:12:27 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:11:01 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170650338
En die bedreigers en afzeikers zijn nog trouwe kijkers ook. Hoe oliedom kan je zijn.

Het zou me serieus niet verbazen als het programma ermee ophoudt. Het was voor de Nederlandse boeren inderdaad ook al geen pretje meer, als je de meute tegen je kreeg. Pure pesterij.

En ook hier dus, op FOK! 'Onschuldig' iemand consequent afkraken die aan een programma meedoet waarnaar jij kennelijk graag kijkt, maakt je onderdeel van zo'n hele hetze. Een keertje wat commentaar dat je ontglipt, och. Maar mensen jutten elkaar op en gaan er vervolgens mee op andere social media, waar weer meer mensen het kennelijk grappig vinden etc. Vroeg of laat komt het dan bij de betrokkenen terecht. Heel sneu.

Het zou wel mooi zijn als fora e.d. dit soort gedrag gewoon eens aanpakken. Omdat het pesten is. En niet 'vrijheid van meningsuiting blablablabla'. :')

Vertel dat ook even op een basisschool, dat pesten vrijheid van meningsuiting is. We kunt kinderen die waarde immers niet jong genoeg aanleren! Of is dat opeens 'heel wat anders'?

Zo. Nu, hopelijk was dit zuur genoeg. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170650438
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:19:35 #135
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170650479
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
Dubbele moraal inderdaad. Was het niet de Telegraaf die berichtte over wat een exfamilie van Sandra vond en Sandra's vermeende dubbele agenda?
pi_170650500
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
Als je om je heen kijkt dan lijkt het inderdaad of het de normaalste zaak ter wereld is om andere mensen af te zeiken of zelfs dreigementen te uiten. Ik vond het prima dat de mensen die Sylvana Simons bedreigden werden aangeklaagd en dan blijken het allemaal suffe internethelden te zijn die niet eens begrepen dat ze iets verkeerd deden (en op een tiener na geen van allen excuses aanboden).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 10:29:49 #137
163650 Greys
pi_170650655
Maar is iedereen dan vergeten wat hier allemaal geroepen is al die weken? (En ja, ik heb ook best onaardige dingen gezegd over Alberdien met haar uitgezakte permanent).

Ik moet een beetje lachen om de selectieve verontwaardiging. Oh oh die lelijke media en Facebookreageerders toch. Lees hier even terug en pak een spiegel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:34:40 #138
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_170650728
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:19 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Dubbele moraal inderdaad. Was het niet de Telegraaf die berichtte over wat een exfamilie van Sandra vond en Sandra's vermeende dubbele agenda?
Ja. In eerste instantie onder de kop 'Zo achterbaks is BZV-Sandra'.

quote:
'BZV-Sandra had dubbele agenda'

Sandra veranderde in de laatste afleveringen van Boer zoekt Vrouw Internationaal in een waar ijskonijn. Matthijs Albers van Privé kwam erachter wat haar ware reden was om mee te doen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)is_BZV-Sandra__.html
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:36:42 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170650758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
Media = meervoud. :P Net als musea, zeg maar. #Taalfan

Overigens vind ik Lucky TV dan tóch weer even iets anders, omdat het in elk geval nog om te lachen (bedoeld) is en veel boeren ook wel aangaven dat ze er zelf ook wel om moesten grinniken. Maar het is wel een grijs gebied inderdaad en als je al maar 'om te lachen' bent op nationale TV gaat het je ook wel de keel uithangen, denk ik.

Ik vind zelf vooral het afzeiken op uiterlijk (en dan dus consequent, onophoudelijk) en het in een kwaad daglicht zetten van doodgewone mensen heel gevaarlijk.

Heb die grens ook zelf wel moeten ontdekken met de komst van internet, maar toen kwam tot dan toe de fax nog het dichtste bij 'modern communicatiemiddel'. :P Inmiddels mogen we wel wat kritischer op onszelf zijn, vind ik. En helemaal de eigenaren van de media waarop dit gebeurt.

Ik vind het ook eigenlijk vooral erg voor 'onschuldige' deelnemers aan programma's. Hoe zeg ik dat. Met de O O Cherso's heb ik geen medelijden. Of met attentiegeile BN'ers. Die kiezen voor een leven in de spotlights en hebben voldoende kennis en ervaring om zich heen om zich mentaal te weren. Niet dat afzeiken op uiterlijk dan oké is, maar dat mensen over hen lopen te speculeren en roddelen, vind ik nog tot daar aan toe. Maar over iemand die je zus of moeder had kunnen zijn en te goeder trouw in een gezellig programma stapt, daar denk je toch een beetje bij na, me dunkt, als je daar iets over zegt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170650762
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef d.k. het volgende:
Nou ja zeg, hoe laag ben je dan?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Telegraaf heeft er eerst alles aan gedaan om het vuurtje op te stoken. Ik denk dat dit net zo overdreven wordt. Ik denk niet dat Sandra aan den lijve verwensingen naar haar hoofd gekregen heeft.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:39:43 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170650815
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar is iedereen dan vergeten wat hier allemaal geroepen is al die weken? (En ja, ik heb ook best onaardige dingen gezegd over Alberdien met haar uitgezakte permanent).

Ik moet een beetje lachen om de selectieve verontwaardiging. Oh oh die lelijke media en Facebookreageerders toch. Lees hier even terug en pak een spiegel.
Het gaat ook over hier toch?
En niet over een uitgezakt permanentje. Maar zoals die Mara overal (ook hier) belachelijk is gemaakt met photoshop-plaatjes en zo, dat vond ik wel ver gaan hoor. Het plezier ook dat mensen er samen in hebben om daar steeds hardere opmerkingen over te maken. Dat vind ik naar om te zien.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 10:43:43 #142
163650 Greys
pi_170650904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het gaat ook over hier toch?
En niet over een uitgezakt permanentje. Maar zoals die Mara overal (ook hier) belachelijk is gemaakt met photoshop-plaatjes en zo, dat vond ik wel ver gaan hoor. Het plezier ook dat mensen er samen in hebben om daar steeds hardere opmerkingen over te maken. Dat vind ik naar om te zien.
Ik bedoelde ook dat ik het met je eens ben. Dat sommigen hier nu verontwaardigd doen over wat Sandra gelezen/gehoord heeft over zichzelf van anderen en dat boos over zijn maar ondertussen zelf hier wekenlang niks anders doen. En dat we (ja ik ook) weleens in de spiegel mogen kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170651213
Iets lelijks zeggen is niet hetzelfde als iemand bedreigen.
pi_170651243
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar is iedereen dan vergeten wat hier allemaal geroepen is al die weken? (En ja, ik heb ook best onaardige dingen gezegd over Alberdien met haar uitgezakte permanent).

Ik moet een beetje lachen om de selectieve verontwaardiging. Oh oh die lelijke media en Facebookreageerders toch. Lees hier even terug en pak een spiegel.
Wel graag met je kop op tv willen en de vruchten plukken, maar dan wel verontwaardigd en zielig doen als er nare dingen over je geschreven worden.
Dit is toch hoe het werkt anno 2017. Het is niet goed te praten, maar het is wel zoals het gaat. Dat weet je voor dat je mee doet aan een tv programma of dergelijks.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:58:14 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170651252
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook dat ik het met je eens ben. Dat sommigen hier nu verontwaardigd doen over wat Sandra gelezen/gehoord heeft over zichzelf van anderen en dat boos over zijn maar ondertussen zelf hier wekenlang niks anders doen. En dat we (ja ik ook) weleens in de spiegel mogen kijken.
O zo!

Ja en idem met het zelf in de spiegel kijken.
(maar OG3ENE blijf ik gewoon ordinaire grieten vinden hoor. :@ )
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:59:44 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170651304
quote:
4s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Iets lelijks zeggen is niet hetzelfde als iemand bedreigen.
Nee, maar die twee dingen zijn wel gaande, met dit programma. Door beide denken mensen nu wel tien keer na, voor ze meedoen, denk ik.

Sowieso is eens wat lelijks zeggen niet het probleem (denk ik). Het is het met zijn allen keihard iemand consequent afzeiken, dat het pesten maakt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:02:45 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170651375
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wel graag met je kop op tv willen en de vruchten plukken, maar dan wel verontwaardigd en zielig doen als er nare dingen over je geschreven worden.
Dit is toch hoe het werkt anno 2017. Het is niet goed te praten, maar het is wel zoals het gaat. Dat weet je voor dat je mee doet aan een tv programma of dergelijks.
Dus de verantwoordelijkheid ligt bij hén??
Is het niet eenvoudiger als wij gewoon normaal gaan doen tegenover andere mensen?

Dat is 'nu eenmaal zo is', wil niet zeggen dat het zo moet blijven, toch?

Bovendien is het lastig in te schatten hoe kwetsend het kan zijn, tot je het meemaakt, denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_170651434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dus de verantwoordelijkheid ligt bij hén??
Is het niet eenvoudiger als wij gewoon normaal gaan doen tegenover andere mensen?

Dat is 'nu eenmaal zo is', wil niet zeggen dat het zo moet blijven, toch?

Bovendien is het lastig in te schatten hoe kwetsend het kan zijn, tot je het meemaakt, denk ik.
Het een is een gevolg van het ander. Je hebt gelijk, mensen moeten ook normaal doen. Normen en waarden en dat soort dingen.
Maar jij weet net zo goed als ik dat dit anno 2017 schijnbaar niet meer zo werkt.

Wanneer ik besluit om mijzelf in te schrijven voor BZV, dan weet ik toch ook dat er over mij geschreeuwd en geschreven gaat worden? Naïef om te denken dat het niet zo is.
pi_170651518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:05 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Het één is een gevolg van het ander. Je hebt gelijk, mensen moeten ook normaal doen. Normen en waarden en dat soort dingen.
Maar jij weet net zo goed als ik dat dit anno 2017 schijnbaar niet meer zo werkt.

Wanneer ik besluit om mijzelf in te schrijven voor BZV, dan weet ik toch ook dat er over mij geschreeuwd en geschreven gaat worden?
Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:10:41 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170651537
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook dat ik het met je eens ben. Dat sommigen hier nu verontwaardigd doen over wat Sandra gelezen/gehoord heeft over zichzelf van anderen en dat boos over zijn maar ondertussen zelf hier wekenlang niks anders doen. En dat we (ja ik ook) weleens in de spiegel mogen kijken.
Eens. Realiseer me ook dat ik in de flow van alles soms te ver ben gegaan :) volgend seizoen beterschap O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170651559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.
Dat is zo. M ook dat weet je ergens in je achterhoofd. Kom op, televisie is niet vorige week uitgevonden hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 11:27:28 #152
163650 Greys
pi_170651954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O zo!

Ja en idem met het zelf in de spiegel kijken.
(maar OG3ENE blijf ik gewoon ordinaire grieten vinden hoor. :@ )
Ik ook. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170652149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef Duderinnetje het volgende: En die bedreigers en afzeikers zijn nog trouwe kijkers ook. Hoe oliedom kan je zijn.

Het zou me serieus niet verbazen als het programma ermee ophoudt. Het was voor de Nederlandse boeren inderdaad ook al geen pretje meer, als je de meute tegen je kreeg. Pure pesterij.

En ook hier dus, op FOK! 'Onschuldig' iemand consequent afkraken die aan een programma meedoet waarnaar jij kennelijk graag kijkt, maakt je onderdeel van zo'n hele hetze. Een keertje wat commentaar dat je ontglipt, och. Maar mensen jutten elkaar op en gaan er vervolgens mee op andere social media, waar weer meer mensen het kennelijk grappig vinden etc. Vroeg of laat komt het dan bij de betrokkenen terecht. Heel sneu.

Het zou wel mooi zijn als fora e.d. dit soort gedrag gewoon eens aanpakken. Omdat het pesten is. En niet 'vrijheid van meningsuiting blablablabla'. :')

Vertel dat ook even op een basisschool, dat pesten vrijheid van meningsuiting is. We kunt kinderen die waarde immers niet jong genoeg aanleren! Of is dat opeens 'heel wat anders'?

Zo. Nu, hopelijk was dit zuur genoeg. :+

De KRO heeft jarenlang zelf geweigerd om hier tegen op te treden op hun eigen forum.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef potjecreme het volgende: [..]

Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.
Boerin Agnes was stomverbaasd dat men haar na jaren nog kende. Veel deelnemers kennen de impact niet, bijvoorbeeld dat Lucky TV de waarheid wordt waarmee ze onthouden worden. En mensen die zelf niet aan een of meer fora hangen, hebben nog veel minder handvaten om dit soort dingen te voorzien.
pi_170652243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, maar die twee dingen zijn wel gaande, met dit programma. Door beide denken mensen nu wel tien keer na, voor ze meedoen, denk ik.

Sowieso is eens wat lelijks zeggen niet het probleem (denk ik). Het is het met zijn allen keihard iemand consequent afzeiken, dat het pesten maakt.
Bij deze nodig ik je uit om de Cos van UTO te vereren met een bezoekje. O+
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:53:24 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170652490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.
Ah, nu ligt het weer aan de makers.

Want hoe je op dat beeld reageert, daar ben je willoos in?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:15:11 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170652951
Aan de andere kant kun je de TT's die in deze reeks zijn ook in FB melden, en dan gebeurt er niets mee, ongeacht hoe triest die TT's soms zijn.

Van dit kaliber dus:
TV / Boer Zoekt Vrouw #242 Alberdien, we willen je tieten zien!
TV / Boer Zoekt Vrouw #243 Waar Jaws Dolly Parton volblaft.

Hi ha ho, humor joh... en vrijheid van meningsuiting natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170652967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah, nu ligt het weer aan de makers.

Want hoe je op dat beeld reageert, daar ben je willoos in?
Nee, maar het is wel degelijk zo dat de regie bepaald hoe ze je als karakter neerzetten. En daar reageer je als kijker weer op.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:26:26 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170653186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel degelijk zo dat de regie bepaald hoe ze je als karakter neerzetten. En daar reageer je als kijker weer op.
Het gaat mij erom dat iedereen er zélf bij is wat je daarmee doet. Je bent goddorie geen willoos slachtoffer van de eindmontage. Begin nou gewoon eens bij je zelf. Zéker als je er zo van overtuigd bent dat de eindmontage kwaadwillig is. Dan wil je daar toch helemaal niet in mee gaan?

Overigens zijn er ook mensen die gelukkig niet de neiging hebben tot afzeiken, en die krijgen dezelfde montage te zien. Dus het is misschien ook wel een beetje wat je wílt zien.
Dat ze er bij Sandra bijvoorbeeld wat suspense in stopten tot de ontknoping dat ze zogenaamd als een blad aan de boom omdraaide, dat zag ik ook wel. Maar je kunt denken: 'Ze zal er wel haar redenen voor gehad hebben', óf je denkt: 'Wat een achterbaks wijf, wat een hoerrr!!! Die bedondert de hele zaak, wat een kutsnol!!!!'

Wat je kiest uit bovenstaande, daar ben je zelf bij.

En vervolgens zou je dat denken ook wijselijk voor je zelf kunnen houden, in plaats van het sensatiezuchtig op internet te spuien. Of je zou het in elk geval genuanceerder kunnen brengen dan 'Wat een vuil sekreet'. Ik zag ook wel mensen die zeiden: 'Ik heb zo'n raar gevoel bij haar, klopt dat wel?' Nou, dat valt gewoon onder napraten en speculeren over een programma, vind ik. Het gaat mij echt om het keihard neersabelen en daar genoegen in scheppen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 12:27:35 #159
163650 Greys
pi_170653215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel degelijk zo dat de regie bepaald hoe ze je als karakter neerzetten. En daar reageer je als kijker weer op.
Dan nog is er een heel verschil tussen 'jezus wat doet ze stom en irritant' en 'wat een idiote lelijke kankerhoer'. Om maar eens een voorbeeldje te noemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:27:37 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170653216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant kun je de TT's die in deze reeks zijn ook in FB melden, en dan gebeurt er niets mee, ongeacht hoe triest die TT's soms zijn.

Van dit kaliber dus:
TV / Boer Zoekt Vrouw #242 Alberdien, we willen je tieten zien!
TV / Boer Zoekt Vrouw #243 Waar Jaws Dolly Parton volblaft.

Hi ha ho, humor joh... en vrijheid van meningsuiting natuurlijk.
Ja, dat vind ik ook wel triest.

Je een beetje naar behoren gedragen is tegenwoordig zuur, in plaats van zoet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 12:28:05 #161
163650 Greys
pi_170653227
Oh, wat Dude al zei dus.
Ik typte weer eens te langzaam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:30:58 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170653298
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:28 schreef Greys het volgende:
Oh, wat Dude al zei dus.
Ik typte weer eens te langzaam.
Ik ben ook wel weer uitgeluld, dus de rakkertjes zijn desgewenst voor jou nu. :P

Maar overigens wel tof dat het hier ook even over kan gaan in dit topic. Eigenlijk is bijna iedereen heus wel lief, denk ik. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 12:34:00 #163
163650 Greys
pi_170653371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben ook wel weer uitgeluld, dus de rakkertjes zijn desgewenst voor jou nu. :P
Neh ik ben ook wel klaar. Nu weer lekker Og3ne bashen in ESF. ( :+ :@ )

quote:
Maar overigens wel tof dat het hier ook even over kan gaan in dit topic. Eigenlijk is bijna iedereen heus wel lief, denk ik. O+
Joah, een beetje redelijkheid staat iedereen goed. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170653599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah, nu ligt het weer aan de makers.

Want hoe je op dat beeld reageert, daar ben je willoos in?
Ik reageerde op iemand. Heb je zijn reactie ook gelezen?
pi_170654407
Het is belachelijk dat mensen zich bezig houden met het bedreigen van zo'n Sandra. En ook welke speculaties er in de media over rondgaan. En helaas worden die wel eens overgenomen en ook wel eens hier (door users die normaal niet zo vaak hier te zijn zijn).
Maar over het algemeen vind ik het altijd wel erg lachen wat er hier allemaal gemeld wordt, vooral tijdens de uitzendingen. De voorbeelden die hierboven aangehaald worden vind ik ook niet grappig, maar heel veel van wat daar tegenaan zit wel. Het is toch een soort verzetje dan dat lezen hier. En ik zie Fok! dan ook niet als een grote buitenwereld, maar meer als een kennissenkring waarbinnen best wat groffere grappen gemaakt mogen worden.
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:05:54 #166
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170656770
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar is iedereen dan vergeten wat hier allemaal geroepen is al die weken? (En ja, ik heb ook best onaardige dingen gezegd over Alberdien met haar uitgezakte permanent).

Ik moet een beetje lachen om de selectieve verontwaardiging. Oh oh die lelijke media en Facebookreageerders toch. Lees hier even terug en pak een spiegel.
Volgens mij zijn de 'verontwaardigde' mensen nu net degenen die dat soort dingen niet geroepen hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Dit is toch hoe het werkt anno 2017. Het is niet goed te praten, maar het is wel zoals het gaat. Dat weet je voor dat je mee doet aan een tv programma of dergelijks.
Het is niet goed te praten, maar je praat het in dezelfde zin nog goed?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:05 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Het een is een gevolg van het ander. Je hebt gelijk, mensen moeten ook normaal doen. Normen en waarden en dat soort dingen.
Maar jij weet net zo goed als ik dat dit anno 2017 schijnbaar niet meer zo werkt.
En gelijk weer die "maar". Als mensen normaal moeten doen (en dat ben ik met je eens), dan is dat dus niet hoe het werkt. Als dat wel is hoe het werkt, dan doen die mensen dus niet normaal.

En dat reken ik ze aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Sowieso is eens wat lelijks zeggen niet het probleem (denk ik). Het is het met zijn allen keihard iemand consequent afzeiken, dat het pesten maakt.
Dit. Een lolletje kan altijd en mensen moeten ook best tegen een lullige opmerking kunnen. Maar wat in dit topic gespuid werd had niks met grappig zijn te maken. En zo'n kandidaat krijgt een paar duizend van die opmerkingen te verduren.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wel graag met je kop op tv willen en de vruchten plukken, maar dan wel verontwaardigd en zielig doen als er nare dingen over je geschreven worden.
Dit vind ik ook zo'n drogreden. Omdat ze meedoen aan een programma 'verdienen' ze het of zo :') . Dat is gewoon afschuiven van je eigen verantwoordelijkheid. Heeft ook een sterk raakvlak met victim blaming. Zij doen mee aan het programma om liefde te vinden (andere beweegredenen even negerend), niet om afgezeken te worden. Dat blijft de verantwoordelijkheid van de afzeiker.

En dat reken ik ze aan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170657427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:05 schreef twiFight het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de 'verontwaardigde' mensen nu net degenen die dat soort dingen niet geroepen hebben.

[..]

Het is niet goed te praten, maar je praat het in dezelfde zin nog goed?

[..]

En gelijk weer die "maar". Als mensen normaal moeten doen (en dat ben ik met je eens), dan is dat dus niet hoe het werkt. Als dat wel is hoe het werkt, dan doen die mensen dus niet normaal.

En dat reken ik ze aan.

[..]

Dit. Een lolletje kan altijd en mensen moeten ook best tegen een lullige opmerking kunnen. Maar wat in dit topic gespuid werd had niks met grappig zijn te maken. En zo'n kandidaat krijgt een paar duizend van die opmerkingen te verduren.

[..]

Dit vind ik ook zo'n drogreden. Omdat ze meedoen aan een programma 'verdienen' ze het of zo :') . Dat is gewoon afschuiven van je eigen verantwoordelijkheid. Heeft ook een sterk raakvlak met victim blaming. Zij doen mee aan het programma om liefde te vinden (andere beweegredenen even negerend), niet om afgezeken te worden. Dat blijft de verantwoordelijkheid van de afzeiker.

En dat reken ik ze aan.
Ik praat niks goed. Ik doe een constatering.
pi_170672889
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
Dit jaar niet toch?
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:29:46 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170674904
Nauwelijks. Ik miste het wel een beetje. :@
in de haak.
pi_170713731
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Als je daar op de prairie mensen wilt tegenkomen, dan ga je naar de kerk zondags. Nederlandse gezelligheid en klaverjassen kennen ze daar niet. En als je de hond uitlaat, kom je ook niemand tegen.

En koffiedrinken (zoals bij Tim Hortons) doet iedereen vanuit de auto (een soort mcDrive), in plaats van even te zitten aan een tafeltje.
Haha waar heb je het over man? Ik woon al 15 jaar op de Canadese prairies (paar uur rijden van waar Riks woont) en de mensen zijn hier een stuk gezelliger dan je denkt. Iedereen is vriendelijk, nodigen je als vreemde uit voor eten/drinken/feesten, staan altijd voor je klaar, enz.

De kerk in een klein dorpje is inderdaad meestal wel belangrijk, maar er wordt ook heel veel georganiseerd door gewoon de inwoners onder elkaar, op straat, het park of in het cafe. Ik ben daar zelf vaak onderdeel van geweest toen ik in kleinere plaatsjes woonde.

Wij (en de meeste mensen) gaan alleen door de drive-through als we onderweg zijn, dan is het juist erg makkelijk, vooral dat je auto niet uit hoeft als het -35 is (of zomers in de +35 hitte die er regelmatig is). De Timmies en andere koffie plekken zitten juist altijd bomvol met mensen!
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 15:59:12 #172
382129 crew  Donna
pi_170960861
Boer zoekt Vrouw-koppel Jan en Rianne (seizoen 2015) verwachten een kindje. Rianne is op dit moment twaalf weken zwanger.

"We hebben al meerdere echo's gehad en alles ziet er goed uit. Het hartje klopt en het groeit goed", zegt Rianne tijdens de afterparty van Boer Zoekt Vrouw Internationaal.

Wel was de aanstaande moeder de laatste week erg moe en had ze weinig eetlust. "Maar nu begint het langzaamaan beter te worden."

Het stel heeft nog geen concrete ideeën voor de naam van het kind. "Maar gelukkig hebben we nog genoeg tijd", zegt boer Jan.

Tijdens het evenement waren boeren uit vorige seizoenen bij elkaar gekomen.
  maandag 15 mei 2017 @ 16:10:03 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170961097
Wat leuk voor ze!

Qua naam pleit ik voor Janneke als het een meisje wordt.
KuikenGuppy
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 16:16:29 #174
382129 crew  Donna
pi_170961245
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:10 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk voor ze!

Qua naam pleit ik voor Janneke als het een meisje wordt.
Rianneke?
pi_170961268
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 01:09 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Dit jaar niet toch?
Klopt.
pi_170961277
Ria-Janneke, allebei blij :P
mag het weten
  maandag 15 mei 2017 @ 16:45:05 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170961916
Ze waren het destijds in elk geval niet zo eens over namen. Ben benieuwd :)
in de haak.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 mei 2017 @ 17:16:50 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170962511
als ze maar zo eng met haar kind gaat doen als met die katten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170965108
Tof nieuws. Ik vond het altijd een leuk stel. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 15 mei 2017 @ 19:37:23 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170965799
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:16 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar zo eng met haar kind gaat doen als met die katten
Op de bank laten slapen en oppas regelen bij een dagje uit?
KuikenGuppy
pi_170995044
Er zijn drie zwangerschappen gemeld hoor: Jan & Rianne (Rijanneke noemen?), boer Leo uit de Betuwe met Eline en de veel eerdere boer Johan uit het noorden, die na een aantal pogingen een relatie met Lourianne blijkt te hebben.

Niemand naar de BZV-afterparty geweest?
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:21:21 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171010675
Via dit linkje zijn alle gezichten er ook bij te zien. :) Die kon ik me bij de andere twee stellen namelijk niet meer zo 1-2-3 voor de geest halen.

En ja, vertel eens mensen die op dat feestje waren: hoe was het!
in de haak.
pi_171033924
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 00:54 schreef Teslynd het volgende:
Er zijn drie zwangerschappen gemeld hoor: Jan & Rianne (Rijanneke noemen?), boer Leo uit de Betuwe met Eline en de veel eerdere boer Johan uit het noorden, die na een aantal pogingen een relatie met Lourianne blijkt te hebben.

Niemand naar de BZV-afterparty geweest?
Van Groningse boer (spruitenteler) Johan verbaasde me ook, minder dan 2 jaar geleden was hij nog single. Blijkbaar gang erachter gezet!

Trouwens, over BzV-afterparty, niet geweest maar Wim uit Tanzania was er samen met Evelyne. Hier werd het gezegd dat het inmiddels uit was. Kan natuurlijk, maar ze waren daar wel samen.
pi_171034576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:02 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Van Groningse boer (spruitenteler) Johan verbaasde me ook, minder dan 2 jaar geleden was hij nog single. Blijkbaar gang erachter gezet!

Trouwens, over BzV-afterparty, niet geweest maar Wim uit Tanzania was er samen met Evelyne. Hier werd het gezegd dat het inmiddels uit was. Kan natuurlijk, maar ze waren daar wel samen.
Is dat die boer die een poffert ging bakken voor die dikkerd?
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:38:00 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171034795
Wim en Evelyne.

KuikenGuppy
pi_171034861
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:29 schreef MCH het volgende: [..]

Is dat die boer die een poffert ging bakken voor die dikkerd?
ADHD-boer met twee zoontjes. Haalde de uitzending niet door te weinig belangstelling.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:02 schreef Snoopyfrl het volgende: [..]

Van Groningse boer (spruitenteler) Johan verbaasde me ook, minder dan 2 jaar geleden was hij nog single. Blijkbaar gang erachter gezet!

Trouwens, over BzV-afterparty, niet geweest maar Wim uit Tanzania was er samen met Evelyne. Hier werd het gezegd dat het inmiddels uit was. Kan natuurlijk, maar ze waren daar wel samen.
Johan is zo te zien ouder en rustiger geworden.

Iemand zei dat de relatie van Wim & Evelyne uit was, omdat zijn nichtje aangegeven had dat hij een nieuwe zocht. Het bleek een filmpje van zijn nichtje op BZV te zijn. Dat was dus in de aanloopfase tussen voorstel-uitzending en de brieven-uitzending.
Het laatste wat ik erover las, was dat evelyne wel naar hem in Afrika wil, maar dat er dan een zinvolle dagbesteding moet zijn (nu werkt ze in de zorg en ze gaat niet de hele dag maar wat rondhangen). Eerst was er nog een proef met een lokaal ziekenhuis, maar dat was te ver weg voor dagelijks werk en waarschijnlijk kan/mag ze daar niet alleen heen forensen (is niet altijd veilig voor vrouwen alleen). Ze zochten dus naar een lokatie waar ze beiden aan de slag kunnen.
Fijn dat ze er samen waren, dan zijn we ook van deze roddel af.
pi_171058111
Johan Doff met Lourianne Werleman.
10 juli 2016 · ·

Heeft een relatie met Lourianne Werleman
10 juli 2016

A.s. juli uitgerekend. Weinig tijd verspild ;) Alszemaargelukkigzijn O+
pi_171061751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:41 schreef Teslynd het volgende:

[..]

ADHD-boer met twee zoontjes. Haalde de uitzending niet door te weinig belangstelling.

[..]

Johan is zo te zien ouder en rustiger geworden.

Iemand zei dat de relatie van Wim & Evelyne uit was, omdat zijn nichtje aangegeven had dat hij een nieuwe zocht. Het bleek een filmpje van zijn nichtje op BZV te zijn. Dat was dus in de aanloopfase tussen voorstel-uitzending en de brieven-uitzending.
Het laatste wat ik erover las, was dat evelyne wel naar hem in Afrika wil, maar dat er dan een zinvolle dagbesteding moet zijn (nu werkt ze in de zorg en ze gaat niet de hele dag maar wat rondhangen). Eerst was er nog een proef met een lokaal ziekenhuis, maar dat was te ver weg voor dagelijks werk en waarschijnlijk kan/mag ze daar niet alleen heen forensen (is niet altijd veilig voor vrouwen alleen). Ze zochten dus naar een lokatie waar ze beiden aan de slag kunnen.
Fijn dat ze er samen waren, dan zijn we ook van deze roddel af.
Ja super!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_171062232
Is boerin Bertie leuk als stand up comediant bij comedy central?
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:04:32 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171544341
Boer Henk en Fiona hebben een dochtertje, Jolene
http://www.gelderlander.n(...)zijn-fiona~a3e84c51/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171544369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:04 schreef Leandra het volgende:
Boer Henk en Fiona hebben een dochtertje, Jolene
http://www.gelderlander.n(...)zijn-fiona~a3e84c51/
Zeg Jolene en ik zeg
mag het weten
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:11:44 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171544459
quote:
Ik zeg dan zeker niet de versie van Miley Cyrus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171547382
https://boerzoektvrouw.kr(...)ij/2017/maras-brief/

Ik vind ze eng op die foto, allebei...
David en Mara.
pi_171547467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zeg dan zeker niet de versie van Miley Cyrus.
Vond haar niet zo slecht in deze hoor, ken slechtere nummers van haar :+

Overigens heeft ze al een duet gedaan met Dolly
mag het weten
pi_171550371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)ij/2017/maras-brief/

Ik vind ze eng op die foto, allebei...
David en Mara.
Ze noemt hem inmiddels dus Dave. Klinkt al beter dan dat walgelijke Deevid
pi_171550516
quote:
Ook leuk om te vertellen; Dave was afgelopen dinsdag jarig en dit moest natuurlijk groots gevierd worden met vrienden en familie. Daarom hadden Dave z'n vader en ik een surprise party voor hem georganiseerd. Het was een geslaagd feest, en Dave was erg verrast. Hij had dit helemaal niet verwacht, en moest er zelfs een beetje van bekomen haha.
Dat is het concept van een surprise party.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:11:58 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171552428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zeg dan zeker niet de versie van Miley Cyrus.
Wij zijn van een andere generatie, Leandra... Ik wist helemaal niet daar Miley die had gecoverd.
KuikenGuppy
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:13:31 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171552473
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij zijn van een andere generatie, Leandra... Ik wist helemaal niet daar Miley die had gecoverd.
Ja, ik ben een oud wijf :')
Het was een hit in mijn kindertijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 17:27:44 #199
382129 crew  Donna
pi_171552872
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij zijn van een andere generatie, Leandra... Ik wist helemaal niet daar Miley die had gecoverd.
Ik wist het ook niet.
Of ik ben inmiddels ook al oud. o|O
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:28:17 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171552884
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet.
Of ik ben inmiddels ook al oud. o|O
Belegen *O*
KuikenGuppy
  Vis een optie? donderdag 8 juni 2017 @ 17:38:16 #201
70532 loveli
N
pi_171553105
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vond haar niet zo slecht in deze hoor, ken slechtere nummers van haar :+

Overigens heeft ze al een duet gedaan met Dolly
Dolly is Miley's peettante, die hebben wel meer samen gedaan dan alleen zingen. Luiers verschonen en snotneuzen afvegen ofzo.
crap in = crap out
pi_171553143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vond haar niet zo slecht in deze hoor, ken slechtere nummers van haar :+

Overigens heeft ze al een duet gedaan met Dolly
Dolly is de peettante van Miley :)

Heldinnen!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_171553154
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Dolly is Miley's peettante, die hebben wel meer samen gedaan dan alleen zingen. Luiers verschonen en snotneuzen afvegen ofzo.
Oh, dat wist ik niet :D Enfin.. om maar on topic te gaan. Leuk zo'n briefwisseling, maar die van Mara maakt mij niks uit. Ik wil weten hoe het met Annekim gaat en Fleur O+ Als ik klik op andere brieven krijg ik niks meer te zien. Buggy site die BZV kro website :')
mag het weten
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:54:09 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171553407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet :D Enfin.. om maar on topic te gaan. Leuk zo'n briefwisseling, maar die van Mara maakt mij niks uit. Ik wil weten hoe het met Annekim gaat en Fleur O+ Als ik klik op andere brieven krijg ik niks meer te zien. Buggy site die BZV kro website :')
Misschien omdat dit de eerste brief is?
KuikenGuppy
pi_171554634
Ze hebben een Liefdespeiler op de site van BZV :') Alsof het wat uitmaakt of wij denken of een relatie goed of slecht gaat. Uiteindelijk telt alleen hoe de relatie in werkelijkheid is.
Somebody that I used to know
pi_172389331
Mod postte volgens mij door slotje heen of gaat er bij mij iets mis? Deze stond in #240 ineens in elk geval:

quote:
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:41:19 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172389924
Verbaast me niks, eerlijk gezegd! Hoewel ik niet had verwacht dat dit het eerste koppel zou zijn dat uit elkaar zou gaan.
KuikenGuppy
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:05:55 #208
123170 alors
zlata1234
pi_172390700
Geheel volgens verwachting.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 16:08:04 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172390772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Mod postte volgens mij door slotje heen of gaat er bij mij iets mis? Deze stond in #240 ineens in elk geval:

[..]

Via Google in een oud deel gekomen, toen net zolang gebladerd tot een deel dat geen 301 posts had... Niet naar slotjes gekeken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172391832
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:41 schreef Burdie het volgende:
Verbaast me niks, eerlijk gezegd! Hoewel ik niet had verwacht dat dit het eerste koppel zou zijn dat uit elkaar zou gaan.
Nadat de kick van sex voorbij was, was de relatie niks meer aan. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172393141
Tja, daar kon je op wachten.
pi_172393325
Dat hebben ze nog lang volgehouden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 17:44:54 #213
163650 Greys
pi_172393404
Ik vond hen allebei geen warme personen. Vind nog dat ze het lang hebben volgehouden als ze elkaar zo vaak gezien hebben in die periode.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172393415
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Mod postte volgens mij door slotje heen of gaat er bij mij iets mis? Deze stond in #240 ineens in elk geval:

[..]

vriendschappelijke basis :')
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:49:42 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172393496
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:45 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

vriendschappelijke basis :')
Fwb :9.
KuikenGuppy
pi_172393519
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nadat de kick van sex voorbij was, was de relatie niks meer aan. :+
Mja of tot AnneKim erachter kwam dat Marc nog steeds diezelfde lomperik was en dat niet veranderde. Wittebroodsweken zijn voorbij en doei :P
mag het weten
pi_172393566
Verrassing :O
Somebody that I used to know
pi_172393628
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond hen allebei geen warme personen. Vind nog dat ze het lang hebben volgehouden als ze elkaar zo vaak gezien hebben in die periode.
Oeh, dat moment dat die andere (Anke of zo?) wakker werd en hij zei "je weet wel wie" en zij dacht dat hij haar bedoelde. Dat was zo griezelig, stonden hij en Annekim daar met hun tweeën te gniffelen. Brrrr.
pi_172393828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oeh, dat moment dat die andere (Anke of zo?) wakker werd en hij zei "je weet wel wie" en zij dacht dat hij haar bedoelde. Dat was zo griezelig, stonden hij en Annekim daar met hun tweeën te gniffelen. Brrrr.
Dat moment als er eentje wakker wordt, god wat lame was dat _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 18:07:26 #220
163650 Greys
pi_172393871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oeh, dat moment dat die andere (Anke of zo?) wakker werd en hij zei "je weet wel wie" en zij dacht dat hij haar bedoelde. Dat was zo griezelig, stonden hij en Annekim daar met hun tweeën te gniffelen. Brrrr.
Oh ja bah. Toen vond ik ze allebei zó kil en onaardig en idd gniffelen achterbaks. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172393880
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja bah. Toen vond ik ze allebei zó kil en onaardig en idd gniffelen achterbaks. :{
Ego en ego :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172393905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:51 schreef Joosie200 het volgende: [..]

Mja of tot AnneKim erachter kwam dat Marc nog steeds diezelfde lomperik was en dat niet veranderde. Wittebroodsweken zijn voorbij en doei :P
Of niet kneedbaar genoeg? De brievenuitwisseling doet vermoeden dat ze nogal wispelturig of ontevreden of veeleisend is. Vlak voor BZV had ze een vriend en woonde in Zuid-Afrika (haar website). Kort daarop verhuisde ze naar Zambia naar een nieuwe baan. Volgens de correspondentie heeft ze alweer een nieuwe baan. En met Marc was het dus snel over. Daar kan ze natuurlijk heel goede redenen voor hebben, maar het zijn wel veel grote veranderingen in een paar jaar tijd.
pi_172394064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:09 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Of niet kneedbaar genoeg? De brievenuitwisseling doet vermoeden dat ze nogal wispelturig of ontevreden of veeleisend is. Vlak voor BZV had ze een vriend en woonde in Zuid-Afrika (haar website). Kort daarop verhuisde ze naar Zambia naar een nieuwe baan. Volgens de correspondentie heeft ze alweer een nieuwe baan. En met Marc was het dus snel over. Daar kan ze natuurlijk heel goede redenen voor hebben, maar het zijn wel veel grote veranderingen in een paar jaar tijd.
Kan ook zo maar een reden zijn. In Afrika werken en dan nog een vaste relatie er naast is ook wel anders dan wonen en werken in Nederland qua afstanden. Das ook de reden waarom Marc überhaupt meedeed en nog niemand had gevonden. Zijn ze allebei terug bij af.
mag het weten
pi_172394084
Het verbaast mij ook niet.

Aantrekkelijke mensen maar ze zijn beiden zo "starrig". Ik weet even geen ander woord.
Gewoon niet heel sympathiek.

Toch beiden wel heel interessante persoonlijkheden, en heel individualistisch maar dat maakt een relatie wel moeilijker.
pi_172394227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:16 schreef lily het volgende:
Het verbaast mij ook niet.

Aantrekkelijke mensen maar ze zijn beiden zo "starrig". Ik weet even geen ander woord.
Gewoon niet heel sympathiek.

Toch beiden wel heel interessante persoonlijkheden, en heel individualistisch maar dat maakt een relatie wel moeilijker.
Ik denk dat ze allebei iemand nodig hebben die (iets) makkelijk(er) is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172394306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allebei iemand nodig hebben die (iets) makkelijk(er) is.
Ja, dat lijkt me eigenlijk ook wel.

Het zijn gewoon twee alpha mannetjes :P
Waarvan d'r eentje eierstokken heeft...
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:08:41 #227
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172396756
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:27 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me eigenlijk ook wel.

Het zijn gewoon twee alpha mannetjes :P
Waarvan d'r eentje eierstokken heeft...
Haha ja klopt. hoewel ik Marc eigenlijk wat meer een watje vind dan AnneKim.

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 13-07-2017 20:17:51 ]
in de haak.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 juli 2017 @ 20:10:21 #228
862 Arcee
Look closer
pi_172396809
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond hen allebei geen warme personen.
Ja, ik vond ze oninteressant en niet heel sympathiek idd.
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:22:15 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172397107
Zij kwam mij over als iemand die nergens lang wil blijven de steeds iets nieuws nodig heeft. Applausje dat ze het nog 8 maanden heeft vol gehouden ;)
KuikenGuppy
pi_172400401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Mod postte volgens mij door slotje heen of gaat er bij mij iets mis? Deze stond in #240 ineens in elk geval:

[..]

Hmmm, kan niet zeggen dat ik dit nou heel verrassend vind...
Tails tell tales
pi_172611709
Boer Riks gaat trouwen met vriendin Nicole.

Riks ontmoette zijn toekomstige vrouw al voor de opnames van het programma, toen Nicole vakantiewerk deed op de boerderij van de boer die woont in Canada.

http://www.nu.nl/entertai(...)vriendin-nicole.html
pi_172613109
Dus...
pi_172613114
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 01:02 schreef Cheja het volgende:
Boer Riks gaat trouwen met vriendin Nicole.

Riks ontmoette zijn toekomstige vrouw al voor de opnames van het programma, toen Nicole vakantiewerk deed op de boerderij van de boer die woont in Canada.

http://www.nu.nl/entertai(...)vriendin-nicole.html
Leuk voor ze! Ze zagen er ook oprecht gelukkig uit bij de laatste aflevering :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 10:11:03 #234
382129 crew  Donna
pi_172614753
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 06:38 schreef Fargo het volgende:
Dus...
_O-

Ik 'hoorde' het helemaal in Riks z'n stem haha.
pi_172895605
Van de BZV-website:

1 augustus 2017

Boer Johan (seizoen 2012) en Lourianne zijn ouders geworden van Emmalien. Op donderdag 27 juli is hun kleine 'spruit' geboren in het ziekenhuis in Groningen. De kersverse vader vertelt over de gezinsuitbreiding.
pi_172897003
Jan en Rianne (die van Texel) gaan ook trouwen las ik. Dit najaar geloof ik, maar even geen zin om het berichtje terug te zoeken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:24:12 #237
862 Arcee
Look closer
pi_172897025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:20 schreef Mineola het volgende:
Jan en Rianne (die van Texel) gaan ook trouwen las ik. Dit najaar geloof ik, maar even geen zin om het berichtje terug te zoeken.
In 2 seconden gevonden: http://www.ad.nl/show/bzv(...)din-rianne~a249c354/ :Y)
pi_172897039
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 01:06 schreef Teslynd het volgende:
Van de BZV-website:

1 augustus 2017

Boer Johan (seizoen 2012) en Lourianne zijn ouders geworden van Emmalien. Op donderdag 27 juli is hun kleine 'spruit' geboren in het ziekenhuis in Groningen. De kersverse vader vertelt over de gezinsuitbreiding.
Dat is die dikke vrouw en de poffert?
pi_172897046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

In 2 seconden gevonden: http://www.ad.nl/show/bzv(...)din-rianne~a249c354/ :Y)
Thnx. Het was niet moeilijk nee maar ik had geen zin om te googlen vooral. Stuk meer moeite dan dit alles te tikken natuurlijk :P
pi_172911009
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:26 schreef MCH het volgende: [..]

Dat is die dikke vrouw en de poffert?
Nee, ze zijn beiden niet dik. Op de groepsfoto van het BZV-feest staat ze wel vooraan met een tijdelijk dikke buik en hij staat achter haar.
Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt (komkommerteler): ze hebben er twee.
pi_173883041
Kennen jullie boer Richard nog, de horkerige boer uit Duitsland?
Die buiten het programma om al contact had gezocht met een van de dames?
Hij boert tegenwoordig in Denemarken, samen met dochter Marjolein.

  woensdag 20 september 2017 @ 12:27:12 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_173887091
Ik sie ik sie wat jaaj niet siet und das ist ein lekker diiingggg

Dat zei 'ie toen. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_174790025
Jan en Rianne zijn vader en moeder geworden! Zoon Melle Pieter Christiaan is geboren.

https://boerzoektvrouw.kr(...)-geworden-van-melle/
pi_174791597
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
Jan en Rianne zijn vader en moeder geworden! Zoon Melle Pieter Christiaan is geboren.

https://boerzoektvrouw.kr(...)-geworden-van-melle/
Wat leuk :)

Overigens geen seizoen dit jaar he? ;(
Somebody that I used to know
pi_174794969
Er komen twee speciale uitzendingen. Dat zal een terugblik zijn.
  Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 16:27:41 #246
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174805704
Een boete van 91.000 euro voor boer Frans: https://www.tubantia.nl/l(...)ijna-1-ton~ad9069fb/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_174849267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:27 schreef dennistd het volgende:
Een boete van 91.000 euro voor boer Frans: https://www.tubantia.nl/l(...)ijna-1-ton~ad9069fb/
Boeren krijgen wel vaker met dit soort geintjes te maken. En boeren die pas uitgebreid waren, hebben bij de eerste rechtsgang gelijk gekregen, evenals bioboeren die helemaal geen grote overschotten hebben. Dat is nu dus nietig verklaard.

Dit soort problemen zouden ze in de uitzending op moeten nemen. Laat ook deze kant van het boerenbedrijf zien.
pi_174849664
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 00:14 schreef Teslynd het volgende:
Er komen twee speciale uitzendingen. Dat zal een terugblik zijn.
Oh joepie. Alle boeren van de laatste 10 jaar, lekker herkauwen.

Hopelijk alleen boeren van het laatste seizoen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 19:06:59 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174849912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:27 schreef dennistd het volgende:
Een boete van 91.000 euro voor boer Frans: https://www.tubantia.nl/l(...)ijna-1-ton~ad9069fb/
Die onduidelijkheid, dingen beloven en dan vervolgens weer terug draaien (wat hier is gebeurd dus) is killing...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 19:33:24 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_174850439
Agnes was hier laatst ook al mee op de radio :|
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174934997
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:06 schreef derLudolf het volgende: [..]

Die onduidelijkheid, dingen beloven en dan vervolgens weer terug draaien (wat hier is gebeurd dus) is killing...
Ben benieuwd of er met deze kennis in het achterhoofd nog duizend brieven naar 'n knappe/leuke boer gestuurd worden.

BZV zoals het nu is, is alleen nog een dating-programma. Maakt niets uit of het nu om een agrariër gaat of niet. Afgezien van de trekker-lol en wat door de stal lopen zie je bijna niets van het dagelijkse boerenbedrijf, dus waar je voor tekent.
pi_174935102
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:06 schreef derLudolf het volgende:
Die onduidelijkheid, dingen beloven en dan vervolgens weer terug draaien (wat hier is gebeurd dus) is killing...
De overheid is een onbetrouwbare zakenpartner, en dat geldt niet alleen voor boeren.............. -O-
pi_175858688
quote:
Weer met boeren die in het buitenland zitten? :r
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175858723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Weer met boeren die in het buitenland zitten? :r
Moeilijk hè, lezen :r ?

Er staat niet expliciet in eigen land of buitenland en alle geïnteresseerde vrijgezelle boeren mogen zich aanmelden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 09:06:11 ]
pi_175858740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Moeilijk hè, lezen :r ?
Niet gelezen, klikte op de link, zag het hoofd van Yvon en gelijk weer weggeklikt.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175858758
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/aanmelden/
Hier staat wel 'land' bij, dus ik gok dat binnen- en buitenland wellicht gecombineerd wordt, op basis van wie zich aanmelden. :')
pi_175858775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:08 schreef Chai het volgende:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/aanmelden/
Hier staat wel 'land' bij, dus ik gok dat binnen- en buitenland wellicht gecombineerd wordt, op basis van wie zich aanmelden. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:04 schreef Chai het volgende:

Moeilijk hè, lezen :r ?

The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175858806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:09 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

[..]

Ik lees juist uiterst zorgvuldig en het aanmeldingsformulier bevestigt voor mij een beetje wat ik tussen de regels door al vermoedde te lezen.

Maar wie weet stond de optie 'land' er bij andere binnenlandse seizoenen ook bij hoor. Zodat boeren in de grensregio ook mee konden doen oid.
pi_175867790
De vorige BZV-reeks (het negende seizoen) was een internationale versie. Het komende seizoen is, zo benadrukt Jansen, weer Nederlands. In januari komt de KRO-NCRV met twee specials waarin zal worden teruggeblikt op voorgaande seizoenen.

https://www.ad.nl/show/ko(...)oekt-vrouw~ae8304f2/
pi_175871691
Jeej *O*
Somebody that I used to know
pi_175879424
Bertie wist wel veel in De Slimste Mens. Jammer dat ze werd uitgeschakeld doordat Sylvana zo'n geluksvraag kreeg. Eigenlijk was Bertie veel beter.
  maandag 1 januari 2018 @ 18:39:15 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176219709
Vanavond Omgekeerde Mond genot.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176219856
*O*
  maandag 1 januari 2018 @ 18:58:28 #266
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176220015
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
Verdrietig nieuws van boer Olke

https://www.omropfryslan.(...)-hopen-op-een-wonder
Jeetje wat een nieuws -O- denk je eindelijk geluk te hebben gevonden, gooit zo'n rotziekte roet in het eten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 19:00:51 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_176220053
Jezus... en dat in Amerika, ik hoop dat ze wel een health insurance hebben -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176220057
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jeetje wat een nieuws -O- denk je eindelijk geluk te hebben gevonden, gooit zo'n rotziekte roet in het eten
Ja heel triest, mooie (trouw)plannen en dan dit.
pi_176220458
Ogh wat sneu -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 19:31:33 #270
382129 crew  Donna
pi_176220603
Ohnee wat sneu :'(
  maandag 1 januari 2018 @ 19:41:18 #271
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_176220849
Ahhh wat rot zeg ;(
  maandag 1 januari 2018 @ 19:44:05 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176220894
Ach wat sneu :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176220938
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Jezus... en dat in Amerika, ik hoop dat ze wel een health insurance hebben -O-
In jouw hoofd leeft het idee dat heel Amerika onverzekerd is?
pi_176220946
Maar wel sneu nieuws inderdaad, hoort allemaal bij het leven helaas.
  roze maandag 1 januari 2018 @ 19:57:37 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176221222
Sneu idd ;(

Kwam eigenlijk melden hier dat ik straks ga kijken. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 19:57:58 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_176221231
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:46 schreef MCH het volgende:

[..]

In jouw hoofd leeft het idee dat heel Amerika onverzekerd is?
Niet héél Amerika, maar er zijn veel mensen toch geen verzekering hebben.

Maar goed, daar gaat het niet om. Hopelijk is er toch zicht op verbetering ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 1 januari 2018 @ 20:25:06 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176221926
Oh, wat een avond, BZV, ik vertrek en Hendrik Groen O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176221952
Dieke en Jos. Het programma melkt wel steeds hetzelfde uit hè :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze maandag 1 januari 2018 @ 20:26:49 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176221969
Bertieeee
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:27:09 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176221980
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dieke en Jos. Het programma melkt wel steeds hetzelfde uit hè :')
Gaat over alle seizoenen hè
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176221981
Bij het voorstukje van BZV vond ik de nieuwe vriendin van Bertie maar een schreeuwlelijk. Ik ben benieuwd of dat gewoon ongelukkig geknipt was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:27:32 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176221986
Ook echt gewoon lamsvlees meenemen van je geitenboerderij :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176221997
quote:
7s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gaat over alle seizoenen hè
Ze zitten bij élke reünie of samenvatting.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:28:05 #284
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176222004
Die keuken _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  roze maandag 1 januari 2018 @ 20:28:43 #285
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176222021
Ik heb toch nog wel een beetje een zwak voor Tom merk ik.
Your beauty never ever scared me.
pi_176222023
Ik vind Tom in Eigen Huis & Tuin wel leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:29:14 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176222029
Die Marieke is wel knap
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  roze maandag 1 januari 2018 @ 20:29:19 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176222031
Ik vind hem nu leuker met dat donkere haar.
Your beauty never ever scared me.
pi_176222035
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik die vriendin van Tom in het echt ken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176222037
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb toch nog wel een beetje een zwak voor Tom merk ik.
Hij is zo saai.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_176222044
Dikke david is weer opzoek naar drank
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 20:30:11 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176222048
Mooi lady, die van Tom.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176222051
Matchingtrui
  maandag 1 januari 2018 @ 20:31:03 #294
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_176222067
David nog altijd vadsig
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 1 januari 2018 @ 20:31:33 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176222078
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dikke david is weer opzoek naar drank
Oh, ik dacht dat die even kwam checken of Mara en Tom het niet te gezellig kregen in de keuken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 januari 2018 @ 20:31:56 #296
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176222088
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:31 schreef Revanches het volgende:
David nog altijd vadsig
Zal wel goed eten daar in Roemenië :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  roze maandag 1 januari 2018 @ 20:32:08 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176222093
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij is zo saai.
Ach ik hoef er ook geen relatie mee maar om naar te kijken is hij wel leuk.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:32:11 #298
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176222096
Frank bij Lucky TV _O_ _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176222109
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat die even kwam checken of Mara en Tom het niet te gezellig kregen in de keuken.
Zou ik ook doen als ik Mara was. En nee Tom is niet mijn type :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176222116
Frank heeft een beugel
pi_176222127
Wat smakelijk dit allemaal zo om half 9.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 20:33:56 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176222130
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zal wel goed eten daar in Roemenië :P
En goedkoop
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')