abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:48:46 #251
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_171055352
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

israel is idd de lachende derde, die denkt laat die dwazen elkaar uitmoorden, win-win w/
De Isralische hightech industrie draait ook gewoon rap door terwijl de islamieten zich voornamelijk richten op moorden, de Isralische luitjes wonen op Mars over honderd jaar terwijl de moslims nog steeds druk zijn met dezelfde simpele zaken als honderd jaar geleden :D
pi_171063168
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De Isralische hightech industrie draait ook gewoon rap door terwijl de islamieten zich voornamelijk richten op moorden, de Isralische luitjes wonen op Mars over honderd jaar terwijl de moslims nog steeds druk zijn met dezelfde simpele zaken als honderd jaar geleden :D
Moslims :B :B :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:37:16 #253
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_171063329
Verkiezingsdag in Iran

ThomasErdbrink twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:02:51 The commander of the IRGC Qods force, active in Syria and Iraq, Ghassem Soleimani, also voted. Not clear for what candidate. Pic by Farsna. https://t.co/aFjkYJePgk reageer retweet
Say what?
pi_171063411
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Verkiezingsdag in Iran

ThomasErdbrink twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:02:51 The commander of the IRGC Qods force, active in Syria and Iraq, Ghassem Soleimani, also voted. Not clear for what candidate. Pic by Farsna. https://t.co/aFjkYJePgk reageer retweet
[ afbeelding ]
Stemmen om het volk zoet te houden in Iran. Uiteindelijk zijn het toch de mollahs die het voor het zeggen hebben 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:44:03 #255
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_171063489
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Verkiezingsdag in Iran

ThomasErdbrink twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:02:51 The commander of the IRGC Qods force, active in Syria and Iraq, Ghassem Soleimani, also voted. Not clear for what candidate. Pic by Farsna. https://t.co/aFjkYJePgk reageer retweet
[ afbeelding ]
Net na het maken van deze foto rukte hij het hoofd van het duidelijk niet door honger getroffen ventje.

True story.
pi_171065887
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Stemmen om het volk zoet te houden in Iran. Uiteindelijk zijn het toch de mollahs die het voor het zeggen hebben 8-)
Maakt het uberhaupt uit wat men daar stemt? Gewoon showtje voor de buhne lijkt me?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 20:15:27 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171079743
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171081828
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:15 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort de Amerikanen met de staart tussen de benen over de Jordaanse grens, omdat ze simpelweg de ballen niet hebben om een echte confrontatie aan te gaan net als altijd met Obama het probleem was? Zou me niks verbazen iig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171091305
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

uiteraard, maar de smeermiddel voor de politiek is dus religie, in de psyche van de moslimgemeenschap is de "bezetting" van jeruzalem echt een issue, vergis je niet, religie is zo gewoon een tool voor politici.

kan me een artikel over een hezz commandant (meen ik) voor de geest halen die zegt zoiets als, "om assad of het baath regime geven de sjia strijders geen ene fuck, maar om 1 steen van de zeynep tombe offeren ze hun leven".

je kan wel zeggen het gaat om de die weg verbinden, maar de politici net als nasrallah verbinden die politieke doeleinden met religie waardoor die dingen volledig vervlochten worden en niet meer van elkaar te onderscheiden zijn. "de weg naar jeruzalem gaat door damascus" dus.
Dit gaat niet om Jeruzalem of om een tombe, dit gaat over het voortbestaan van de sjiieten en de shia alliantie die ze sterk houdt. Sjiieten zijn al een minderheid en zonder sterke alliantie weet je wat er gebeurt...
pi_171103379
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:11 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dit gaat niet om Jeruzalem of om een tombe, dit gaat over het voortbestaan van de sjiieten en de shia alliantie die ze sterk houdt. Sjiieten zijn al een minderheid en zonder sterke alliantie weet je wat er gebeurt...
Gaat helemaal goed komen met de sjiieten, maak je maar geen zorgen. Sinds dag 1 zijn ze een minderheid en sinds dag 1 zijn ze Alive and kicking. Sterker nog je kan misschien zelfs kunnen beargumenteren, dat het nog nooit zo goed ging ;)

edit

sterker nog heel begrijpelijk dat de golfstaten inclusief turkije niet blij zijn met irans gedrag atm (uiteraard dankzij de amerikanen voor het afzetten van saddam en het destabiliseren van syrie)

quote:
[quote]On April 25, Iranian Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei told Iranian officials and ambassadors from Islamic countries, "The founding of a terrorist group in the name of Islam has spread discord and division among Islamic countries, especially in Iraq, Syria, Bahrain and Yemen. This is all the result of oppressive and ugly American and Zionist plots to wage war on Islam, but the oppressors in this world are more hostile to the Islamic Republic of Iran than to any other country because Iran is more Islamic."

His statement reveals an arrogance in the Iranian view of the region's peoples. Priority is constantly given to Iran over other Muslim-majority states, because the republic is seen as "more Islamic." Official Iranian discourse says as much: The founder of the Islamic Republic, Ayatollah Ruhollah Khomeini, saw the Islamic world as a single but fragmented nation and Iran as "mother of the villages of Islam" -- that is to say, the central foundation of the Islamic nation. That means that just as Mecca was the original source of Islam, Iran has become the religion's center and reference point. Khomeini sees Iranian Islam as the original "Muhammadan Islam," as opposed to the Islam practiced in other countries such as Saudi Arabia, which the Iranian regime sees as corrupted, deviant and Americanized.

There is a clear imperialist viewpoint in this discourse that does not recognize geographical borders but gives itself the right to extend its domination across other Islamic countries on the pretext that the "center" is more important than the other regions, which must be used to strengthen the center. The Iranian regime has implemented this idea consistently in its dealings with its political and military proxies throughout the region.

Read more: http://www.al-monitor.com(...)r.html#ixzz4hmsGp82E
[/quote]

[ Bericht 28% gewijzigd door Slayage op 22-05-2017 08:47:35 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171110821
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Binnenkort de Amerikanen met de staart tussen de benen over de Jordaanse grens, omdat ze simpelweg de ballen niet hebben om een echte confrontatie aan te gaan net als altijd met Obama het probleem was? Zou me niks verbazen iig
tja

QalaatAlMudiq twitterde op zondag 21-05-2017 om 23:02:50 S. #Syria: pro-Assad fighters from "Islamic Resistance" Al-Jaafariyah force took over Scientific Research Complex from #FSA. reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op zondag 21-05-2017 om 23:13:20 #Pt. Location of this Complex shows pro-Assad already started maneuver to surround #FSA in Bir Qassab region, linking up with E. #Suweida. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171115734
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen met de sjiieten, maak je maar geen zorgen. Sinds dag 1 zijn ze een minderheid en sinds dag 1 zijn ze Alive and kicking. Sterker nog je kan misschien zelfs kunnen beargumenteren, dat het nog nooit zo goed ging ;)

Precies. Dat lijkt mij genoeg te zeggen. Een oorlog waarin niet eens duidelijk is of ze de overhand hebben, zo goed is het nooit geweest. Kleine sjiitische dorpen/steden zoals Nubl en Zahra worden jarenlang belegerd door terroristen. Ja ze bestaan gelukkig nog wel, maar als dat het beste is wat je ze kunt toewensen...
  maandag 22 mei 2017 @ 17:48:15 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171121692


Voor mijn part sluiten ze Maskanah in en laten ze het voorlopig links liggen. Zoveel mogelijk terrein pakken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171121738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 00:28 schreef Durruti het volgende:

[..]

Maakt het uberhaupt uit wat men daar stemt? Gewoon showtje voor de buhne lijkt me?
Nee. Anders hadden 41 miljoen Iranirs, procentueel meer stemmers dan in de VS, niet gestemd.
pi_171124550
QalaatAlMudiq twitterde op maandag 22-05-2017 om 16:54:35 Breaking. #FSA started Battle "Desert Volcano" to expel pro-Regime forces from S. #Syria|n desert. reageer retweet
ik moest denken aan deze dingen denken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:29:26 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171142947
Weinig succes vooralsnog die tegenaanval, SAA en bondgenoten rukken alleen maar verder op in die regionen. Ook ten oosten van Quaryatain veel heuvels heroverd, waardoor 'FSA' afgeknepen wordt.

Verder vorderingen ten westen van Maskanah, lijkt erop dat ze inderdaad de omtrekkende beweging gaan maken.

En verder zag ik vanochtend foto's van de SDF waarop ze voor het eerst zo dicht bij Raqqa zijn dat het te zien was. De strijd om de stad zal niet lang op zich laten wachten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171165015
het is een kwestie van tijd voor de nieuwe incarnatie van isis, als dit is wat "bevrijd" irak eruit ziet...

How Iraqi forces torture, rape, &kill civilians, May 19, 2017

Not Heroes, But Monsters!

A photographer accompanied members of a special unit to their fight against IS (the “Islamic State”) to document it, and suddenly, he became a witness of rape, torture and targeted killings. (Report).
....
The second person they took out from their house that night was a man named Fathi Ahmed Saleh. They dragged him out of the room where he was sleeping with his wife and three children. Then Sergeant Haider Ali went into the room announcing that he would now rape the wife. I followed the others to see what they did to the husband. Five minutes later, I met Haider Ali in front of the open door again. The wife was crying. Captain Omar Nazar asked him what he had done.

“Nothing”, responded Haider Ali, “She has her days.”

I filmed into the room in which the woman was sitting with her youngest child in her arm. She looked at me. I filmed, without thinking about it.

When I looked at the video later, when I saw how she was looking in my direction, kissing her child, I thought: She must have accept that I was filming in this situation so that people can know what has happened! In the meantime, the other soldiers cleared the house and stole whatever they wanted to take with them.

The last prisoner that night was a young member of the People Mobilization Units, known in Arabic with the acronym “Hashd”. He had also fought against IS, but he was a Sunni, and the Shiite Hashd hate Sunnis, so they brought him into the building of Omar Nazar, where he was raped by one of the soldiers. The men that I accompanied had experienced hard, heavy fighting, but now they thought that they would be allowed to do everything that murders and rapes were halal and legitimate for them. When they came back from their night raids and were asked about what they had done, Captain Omar replied: “Oh, everything! We have taken the men, the women, and looted the houses.“

There was even a kind of a competition between the National Police and the ERD of the Ministry of the Interior: when the police told the others how they found and raped a good-looking woman in some house, the ERD men would go there again and rape her. The fight against the “Islamic State” was less and less important to them.

And if the men of the ERD unit have a strategy at all, they will put all Sunnis of the area in fear of death and horrors only to force them to leave their homes in order to change the demographics of the north of Iraq.

It was my last day at the ERD. I could not bear filming what was happening any longer. I thought later: “This could be my wife or my daughter.”

Once, when Captain Omar and one of the soldiers, they asked me to join in. It was an absurd situation: they all treated me as a part of their team.

I had to do it because of fear. I am a Kurd, working for an American Photo Agency, and they were four, armed man, but I was alone. They said again and again: “Now come, you beat him, do it!” I then gave one of the prisoners a slap in the face. Not too hard, not too soft. That was awful, and it was the last thing I did there.

I pretended that my daughter was sick and I had to go back home, so I drove to my home town of Khanaqin, but only for a few days. Afterwards, I brought my family to a safe place and left Iraq, my country, because it was clear that my life would be in danger as soon as I publish the evidence of these war crimes.

Now I understand why it was so easy for IS to take Mosul and other Sunni areas. The people there were afraid not to survive without military protection, but ultimately IS worsened their situation.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171165298
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef Szura het volgende:

Weinig succes vooralsnog die tegenaanval, SAA en bondgenoten rukken alleen maar verder op in die regionen.
verrassend! :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171166924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef Szura het volgende:

En verder zag ik vanochtend foto's van de SDF waarop ze voor het eerst zo dicht bij Raqqa zijn dat het te zien was. De strijd om de stad zal niet lang op zich laten wachten.
lijkt er wel op idd


US dispatches 100 trucks packed with military equipment to YPG


kennelijk zijn de russen zoals verwacht en we al vele malen eerder hebben gezien,alweer begonnen met de gebruikelijke escalatie na een zeker deescalatie periode

JulianRoepcke twitterde op woensdag 24-05-2017 om 12:09:34 #BREAKING The #Russian air force (Su-34) joined the #Assad air force in bombing #Daraa, located in #Syria's southern "De-Escalation Zone" reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:47:11 #270
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_171167778
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

lijkt er wel op idd


US dispatches 100 trucks packed with military equipment to YPG


kennelijk zijn de russen zoals verwacht en we al vele malen eerder hebben gezien,alweer begonnen met de gebruikelijke escalatie na een zeker deescalatie periode

JulianRoepcke twitterde op woensdag 24-05-2017 om 12:09:34 #BREAKING The #Russian air force (Su-34) joined the #Assad air force in bombing #Daraa, located in #Syria's southern "De-Escalation Zone" reageer retweet
Misschien zijn de "rebellen" wel weer begonnen. Zoals zo vaak.
pi_171167840
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:45 schreef Slayage het volgende:
het is een kwestie van tijd voor de nieuwe incarnatie van isis, als dit is wat "bevrijd" irak eruit ziet...

How Iraqi forces torture, rape, &kill civilians, May 19, 2017

Not Heroes, But Monsters!

A photographer accompanied members of a special unit to their fight against IS (the “Islamic State”) to document it, and suddenly, he became a witness of rape, torture and targeted killings. (Report).
....
The second person they took out from their house that night was a man named Fathi Ahmed Saleh. They dragged him out of the room where he was sleeping with his wife and three children. Then Sergeant Haider Ali went into the room announcing that he would now rape the wife. I followed the others to see what they did to the husband. Five minutes later, I met Haider Ali in front of the open door again. The wife was crying. Captain Omar Nazar asked him what he had done.

“Nothing”, responded Haider Ali, “She has her days.”

I filmed into the room in which the woman was sitting with her youngest child in her arm. She looked at me. I filmed, without thinking about it.

When I looked at the video later, when I saw how she was looking in my direction, kissing her child, I thought: She must have accept that I was filming in this situation so that people can know what has happened! In the meantime, the other soldiers cleared the house and stole whatever they wanted to take with them.

The last prisoner that night was a young member of the People Mobilization Units, known in Arabic with the acronym “Hashd”. He had also fought against IS, but he was a Sunni, and the Shiite Hashd hate Sunnis, so they brought him into the building of Omar Nazar, where he was raped by one of the soldiers. The men that I accompanied had experienced hard, heavy fighting, but now they thought that they would be allowed to do everything that murders and rapes were halal and legitimate for them. When they came back from their night raids and were asked about what they had done, Captain Omar replied: “Oh, everything! We have taken the men, the women, and looted the houses.“

There was even a kind of a competition between the National Police and the ERD of the Ministry of the Interior: when the police told the others how they found and raped a good-looking woman in some house, the ERD men would go there again and rape her. The fight against the “Islamic State” was less and less important to them.

And if the men of the ERD unit have a strategy at all, they will put all Sunnis of the area in fear of death and horrors only to force them to leave their homes in order to change the demographics of the north of Iraq.

It was my last day at the ERD. I could not bear filming what was happening any longer. I thought later: “This could be my wife or my daughter.”

Once, when Captain Omar and one of the soldiers, they asked me to join in. It was an absurd situation: they all treated me as a part of their team.

I had to do it because of fear. I am a Kurd, working for an American Photo Agency, and they were four, armed man, but I was alone. They said again and again: “Now come, you beat him, do it!” I then gave one of the prisoners a slap in the face. Not too hard, not too soft. That was awful, and it was the last thing I did there.

I pretended that my daughter was sick and I had to go back home, so I drove to my home town of Khanaqin, but only for a few days. Afterwards, I brought my family to a safe place and left Iraq, my country, because it was clear that my life would be in danger as soon as I publish the evidence of these war crimes.

Now I understand why it was so easy for IS to take Mosul and other Sunni areas. The people there were afraid not to survive without military protection, but ultimately IS worsened their situation.

Je verwacht het niet.
pi_171167882
Allah Akbar.
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:01:41 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171168021
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Misschien zijn de "rebellen" wel weer begonnen. Zoals zo vaak.
Zijn ze ook, afgelopen week al.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 mei 2017 @ 18:36:20 #274
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171175650
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  woensdag 24 mei 2017 @ 19:05:21 #275
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171176359
AFP twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:43:48 #BREAKING NATO to join anti-IS coalition: diplomatic source reageer retweet
  woensdag 24 mei 2017 @ 19:07:56 #276
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171176412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:05 schreef YazooW het volgende:
AFP twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:43:48 #BREAKING NATO to join anti-IS coalition: diplomatic source reageer retweet
Ochot, moeten ze niet angst over Rusland zaaien?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:11:00 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171179094
Formaliteit om Trump zoet te houden. Alle lidstaten zijn al op eigen titel actief in Irak en Syri, maar de NAVO als entiteit nog niet. Nu dus wel, maar gevechtstaken zal de NAVO als entiteit niet op zich nemen hoor. Awacs-vluchten en uitgebreider Peshmerga trainen, zoiets is het wel waarschijnlijk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:21:48 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171179563
Dit kan toch niet al? :o Zou het?
Berichten dat SAA deze grensovergang met Irak heeft bereikt.

https://twitter.com/kawlf/status/867442880884944896

https://twitter.com/furyblazing/status/867439591342481408

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:47:05 #279
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171180741
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:49:19 #280
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171194593
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:49:30 #281
365082 IPA35
Patriarch
pi_171194597
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:08:21 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171195015
'Rebellen' in Oost-Qalamoun zijn klaar daarmee, geen verbinding meer mogelijk met hun zuidelijke bondgenoten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:21:11 #283
365082 IPA35
Patriarch
pi_171195221


1400km2 blijkbaar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:25:46 #284
365082 IPA35
Patriarch
pi_171195306
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:22:42 #285
365082 IPA35
Patriarch
pi_171201414

"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_171201968
Waarom trekt het SAA eigenlijk niet westwaarts vanaf Maskanah om de Allepo - Damascus corridor wat te verbreden?
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:50:21 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171202009
quote:
2s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:47 schreef no1uknow het volgende:
Waarom trekt het SAA eigenlijk niet westwaarts vanaf Maskanah om de Allepo - Damascus corridor wat te verbreden?
Dat valt vanzelf wel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:04:32 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171209129
Alles tussen Palmyra en Quraytayn is heroverd en ook nog wat terreinwinst tov 'rebellen' in de woestijn:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:08:57 #289
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171209226
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 00:13:23 #290
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_171211194
AraratKurd__ twitterde op donderdag 25-05-2017 om 17:06:36 #BREAKING -#YPG-led #SDF forces only 200 m away Ba'aat dam. Heavy clashes ongoing in near dam. #TwitterKurds https://t.co/67wo1KPaua reageer retweet
Afarin_Mamosta twitterde op donderdag 25-05-2017 om 14:07:47 SDF footage of Azadi/Baath dam. Footage shows SDF Commander calling in an airstrike on a suspected ISIS position. https://t.co/g8IlifS6nE reageer retweet
Say what?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:20:01 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171218330
Tijd om een deal te sluiten met de militanten in Oost-Qalamoun lijkt me, zo slecht zijn de verhoudingen onderling daar niet meer.

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:20:48 #292
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171218352
Hopelijk Oost Sweida afsnijden en dan innemen.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:39:18 #293
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171218741
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:26:02 #294
365082 IPA35
Patriarch
pi_171221134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:20 schreef Zahreddine het volgende:
Hopelijk Oost Sweida afsnijden en dan innemen.
Dat is denk ik de volgende stap in het zuiden. Maar ik denk dat we vanaf nu ook het gebied ten noorden van Tiyas in de gaten moeten houden.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:27:10 #295
365082 IPA35
Patriarch
pi_171221168
Overigens staat niets eraan in de weg dat de SAA nu de Oost-Qalamoun pocket reduceert tot die drie stadjes door die heuvels in te nemen. Daarna is een enkeltje Idlib een goede optie.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:28:21 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171221197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:27 schreef IPA35 het volgende:
Overigens staat niets eraan in de weg dat de SAA nu de Oost-Qalamoun pocket reduceert tot die drie stadjes door die heuvels in te nemen. Daarna is een enkeltje Idlib een goede optie.
Denk niet dat die gasten daar veel trek in hebben. Beter gewoon reconciliation en ze in de NDF opnemen ofzo, zoals met bepaalde andere regio's ook is gebeurd.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:29:33 #297
365082 IPA35
Patriarch
pi_171221220
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:28 schreef Szura het volgende:

[..]

Denk niet dat die gasten daar veel trek in hebben. Beter gewoon reconciliation en ze in de NDF opnemen ofzo, zoals met bepaalde andere regio's ook is gebeurd.
Meestal is het 50/50 bij zo'n deal.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 26 mei 2017 @ 23:25:14 #298
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171235078
Lees via diverse twitteraars dat de Amerikanen (deels) zouden zijn vertrokken bij de grensovergang Al Tanf:

https://twitter.com/natdeffor/status/868215028134150144

https://twitter.com/waelhussaini/status/868191952562528256
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:24:35 #299
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_171237006
PMU-troepen zijn onderweg naar Hasakah / Deir ez-Zor

Souria4Syrians twitterde op woensdag 24-05-2017 om 23:01:20 Significant move as PMU will eventually reach the Syrian border. On the other side Hasakah and Deir Ezzour. Map via @LCarabinier https://t.co/RKHdzjatfm reageer retweet
CivilWarMap twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 16:48:36 Popular Mobilization Forces captured Shingal Military Base, Shingal Domiz, Rambus Sharqi and Gharbi #IRAQMap: http://syriancivilwarmap.com https://t.co/Ket7J1ImZd reageer retweet
NatDefFor twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 23:09:55 #PMU commander Amiri: We will arrive to the #Syrian border very soon and we will only coordinate with the formal goverment of #Syria reageer retweet
Say what?
pi_171242967
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 23:25 schreef Szura het volgende:
Lees via diverse twitteraars dat de Amerikanen (deels) zouden zijn vertrokken bij de grensovergang Al Tanf:

https://twitter.com/natdeffor/status/868215028134150144

https://twitter.com/waelhussaini/status/868191952562528256
al die jaren zitten de amerikanen de rebellen in dat gebied te gebruiken om isis tegen te werken, vervolgens komt het regime en is het "okay, bye!" _O-
te vergelijken met wat we in manbij hebben gezien, amerikanen gebruiken de ypg om isis tegen te werken en vervolgens geeft de ypg (wanneer het hun uitkomt) het gebied over aan het regime.
lijkt wel alsof zon beetje iedereen klusjes voor het regime loopt te klaren en iedereen het okay vindt dat iran steeds machtiger en machtiger wordt in de regio.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')