abonnement Unibet Coolblue
pi_170472114
Hallo, ik heb de "creators update" van Windows 10 geprobeerd te installeren, en dat ging op zich goed.

Maar bij gebruik kreeg ik willekeurige bsod's. Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik heb een acer aspire xc-780. Computer doet het goed, geen problemen mee... tot die update dus. Ik moest een rollback doen om hem weer stabiel te krijgen (na die rollback ook geen bsod's meer).
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:34:37 #2
180174 Diemux
People vs Me
pi_170472207
Google staat vol met berichten over dezelfde problemen, zou daar eerst even doorheen spitten want dit kan aan zoveel dingen liggen. Om te beginnen zou je eens de errorcodes kunnen opgeven.
pi_170472240
op je bsod kan je als het goed is een meer gedetailleerde foutmelding vinden, daar moet je naar googlen.

een BSOD is veels te ruim begrip en kan werkelijk ALLES zijn
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:58:40 #4
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_170472580
Dan breng je hem toch weer terug naar de winkel? Of vind je het geen probleem om de tijd er in te steken?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:01:12 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170472629
Gokje, als je de creators update weer een keertje doet update dan ook alle drivers, kijken of dat verlichting biedt. En noteer de bsod melding, google ernaar om te zien of het je een beetje in de goede richting kan wijzen. Eventviewer wil ook wel eens informatie geven als je weet hoe je ernaar kan zoeken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')