abonnement Unibet Coolblue
pi_170470300
http://www.hartvannederla(...)gender-verhaal-hvnl/

quote:
Transgender urenlang gegijzeld: ‘Dit mag niemand meer overkomen’
112 & Misdaad
23 april 22:58
De 56-jarige transgender Jessica werd eind februari urenlang vastgebonden en ernstig mishandeld. Ze doet haar verhaal nu bij Hart van Nederland, omdat “dit niemand meer mag overkomen.”

Het is überhaupt al een wonder dat Jessica die traumatische dag nog kan navertellen. Eind februari werd ze door een groep mannen vastgebonden in een parkeergarage. Ze werd urenlang gegijzeld en zwaar mishandeld. Ze ging er eigenlijk al vanuit dat ze haar ook van het leven zouden beroven.

Inmiddels zijn we zo’n twee maanden verder. De politie heeft dankzij grondig recherchewerk vijf personen aangehouden. Op 11 april werden de eerste drie mannen aangehouden, een 28-jarige uit Nieuwegein, een 33-jarige uit Geldrop en een 33-jarige uit Reusel. Op 20 april volgende de arrestaties van een 24-jarige Culemborgse man en een 25-jarige vrouw uit Bladel. Zij worden allen verdacht van onder meer poging tot doodslag.

Transseksueel
Volgens Jessica heeft het feit dat ze transseksueel is, een rol gespeeld. “Daarom wil ik mijn verhaal doen. We zijn in Nederland nog heel ver verwijderd van de acceptatie van homo’s en transseksuelen.”

Ze benadrukt hierbij dat het ook geen probleem is dat, zoals velen beweren, vooral bij allochtone Nederlanders leeft. Degenen die haar zo ernstig hebben toegetakeld waren autochtonen. Iets wat ze in het verleden ook al eens had gemerkt. Toen ze ermee werd gepest. “Het zijn niet de Marokkanen of Turken, die zijn juist positief. Ik heb vooral problemen met oer-Hollandse mannen.”

Laatste update: Maandag 12:00
Weinig aandacht hiervoor.
Itt die jongens die werden aangevallen door getinte jongelui.
Is hier sprake van etnische profilering?
Bovenstaande mishandeling is niet op nu.nl geweest (voor zover ik weet), en niet in de talkshows besproken.
Is anti-homo-geweld alleen maar nieuwswaardig als de daders moslim zijn?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170470325
Of er is meer aan de hand?
ik vind 'een rol gespeeld' ook een beetje half of zo? Dus meer heeft een rol gespeeld?

Ff het filmpje gekeken. Vind het ook raar dat het een date was en dat ze daarna zegt 'ze vermoeden wel dat ik transseksueel ben'. Dat had je niet verteld voor je met je seksdate naar een parkeergarage ging?
Shady verhaal :@
pi_170470329
Kennelijk.
Ik vind dit verhaal schokkender dan van die twee jongens.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:31:00 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170470330
Het trekt niet genoeg aandacht of is politiek niet lekker te verkopen, dus negeren we het gewoon. Bijzonder triest.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_170470348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:30 schreef Allures het volgende:
Of er is meer aan de hand?
ik vind 'een rol gespeeld' ook een beetje half of zo? Dus meer heeft een rol gespeeld?
Bravo, en dat als eerste reactie. https://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim

Trieste zaak :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170470352
Incidentje.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_170470354
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:30 schreef Allures het volgende:
Of er is meer aan de hand?
ik vind 'een rol gespeeld' ook een beetje half of zo? Dus meer heeft een rol gespeeld?
Zou kunnen?
Ik geef ook geen stellingname? Ik ben alleen benieuwd. Er is iemand die alleen staat/stond aangevallen door een groep. Dat vind ik altijd al misselijkmakend.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170470359
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.hartvannederla(...)gender-verhaal-hvnl/
Is anti-homo-geweld alleen maar nieuwswaardig als de daders moslim zijn?
Uiteraard niet. Wat wel opvalt, is dat er nu zo'n heel blok tekst bij staat om te benadrukken dat het vooral autochtone mannen zijn die het doen. Als het omgekeerd is en de daders zijn allochtonen, dan zijn zulke tekstblokken afwezig...

Overigens het transgender niks te maken met seksuele geaardheid, dus gaat het strikt genomen ook niet om anti-homo-geweld. Te vaak worden deze begrippen op één hoop geveegd. Seksualiteit gaat over je seksuele geaardheid / gerichtheid, genderidentiteit over welk geslacht je jezelf voelt. Voorbeeld: Caitlyn Jenner valt nog altijd op vrouwen.
pi_170470374
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bravo, en dat als eerste reactie. https://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim

Trieste zaak :{
zie ook mijn edit. Ik bedoel dit niet als victimblaming. Natuurlijk had niemand haar aan moeten vallen om wat voor reden dan ook
Maar TS vraagt zich af waarom geweld tegen trans/homo mensen alleen aandacht krijgt als het door allochtonen is. Ik bedoel te zeggen dat ik denk dat dit verhaal minder eenduidig gaat blijken te zijn

Hoe is afvragen wat een rol heeft gespeeld victim blaming. Niemand had haar aan moeten vallen maar als je wil weten waarom het geen nieuws was is 'wat een rol heeft gespeeld' wel belangrijk natuurlijk
Misschien heeft de politie redenen om het niet naar buiten te brengen vanwegen die andere aspecten

En ik zeg nergens dat 1 van die dingen die een rol heeft gespeeld reden tot geweld is of haar schuld is. Dat dat ff duidelijk mag zijn
Als blijkt dat bijvoorbeeld drugs ook een rol gespeeld hebben dan hadden ze haar nog niet mogen mishandelen natuurlijk. Maar dan is het wel een meer complexe zaak. Of dat het een bende is die dates afspreekt met mensen en ze dan beroofd

[ Bericht 9% gewijzigd door Allures op 25-04-2017 08:42:23 ]
pi_170470378
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Wat wel opvalt, is dat er nu zo'n heel blok tekst bij staat om te benadrukken dat het vooral autochtone mannen zijn die het doen. Als het omgekeerd is en de daders zijn allochtonen, dan zijn zulke tekstblokken afwezig...

Overigens het transgender niks te maken met seksuele geaardheid, dus gaat het strikt genomen ook niet om anti-homo-geweld. Te vaak worden deze begrippen op één hoop geveegd. Seksualiteit gaat over je seksuele geaardheid / gerichtheid, genderidentiteit over welk geslacht je jezelf voelt. Voorbeeld: Caitlyn Jenner valt nog altijd op vrouwen.
Hij is anders dan andere. En dat is voor sommigen een reden tot geweld. En dan altijd vanuit een groep. Dus dat is hoe dan ook misselijkmakend.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:37:29 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170470385
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:36 schreef Allures het volgende:

Maar TS vraagt zich af waarom geweld tegen trans/homo mensen alleen aandacht krijgt als het door autochtonen is. Ik bedoel te zeggen dat ik denk dat dit verhaal minder eenduidig gaat blijken te zijn
Allochtonen bedoel je? Was dat het geval, dan was dit topic inmiddels aan deel 3 toe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170470391
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Allochtonen bedoel je? Was dat het geval, dan was dit topic inmiddels aan deel 3 toe.
ja sorry
Zal ook ff aanpassen
pi_170470392
Als ze gelijk heeft dat gemiddeld genomen allochtonen transgenders positiever bejegenen dan autochtonen, dan is dat misschien ook weer een argument voor waarom je transgender- en homo-acceptatie niet zomaar op een hoop kan gooien.

De redenen voor geweld en andere negativiteit jegens die groepen lopen uiteen. Ik verwacht dat bij transgenders bijvoorbeeld vaker meespeelt dat mannen erachter komen, nadat ze iemand wilden versieren, dat het een transgender is.

Beide zijn zaken die niet oké zijn en de acceptatie van beide groepen moet vergroten. Ik denk echter dat je juist de plank misslaat, wanneer je ze tot één groep bombardeert en daardoor een passende aanpak langer uitblijft.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:39:05 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_170470401
quote:
De politie maakte na de mishandeling niet bekend dat Jessica transseksueel is en waarschijnlijk om die reden mishandeld is. "Dit is in overleg gebeurd en was in het kader van het onderzoek. Omdat er nu mensen zijn opgepakt, kan en mag ik naar buiten komen met mijn verhaal", vertelt ze.
http://www.omroepbrabant.(...)elopen%E2%80%99.aspx

Zie daar de reden dat het niet eerder in het nieuws geweest is. Beetje flauw om het nu te spinnen alsof alle autochtonen stiekem homofoob zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_170470405
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:39 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)elopen%E2%80%99.aspx

Zie daar de reden dat het niet eerder in het nieuws geweest is. Beetje flauw om het nu te spinnen alsof alle autochtonen stiekem homofoob zijn.
'in kader van het onderzoek'
Tadaaaa
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:41:14 #16
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170470414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:39 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)elopen%E2%80%99.aspx

Zie daar de reden dat het niet eerder in het nieuws geweest is. Beetje flauw om het nu te spinnen alsof alle autochtonen stiekem homofoob zijn.
Ga jij maar is zwaaien met een regenboogvlag bij een moskee :')
pi_170470429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:41 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Ga jij maar is zwaaien met een regenboogvlag bij een moskee :')
is? Ga jij op cursus nederlands dan?
pi_170470431
Bizar om te lezen. Het gevoel bekruipt me alsof we niet het hele verhaal horen.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:42:57 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170470432
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:41 schreef bijstandboy het volgende:

Ga jij maar is zwaaien met een regenboogvlag bij een moskee :')
Wie is Ga jij maar? En waarom zwaait hij of zij met een vlag, deze ochtend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:45:29 #20
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170470456
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:42 schreef Allures het volgende:

[..]

is? Ga jij op cursus nederlands dan?
is eens jij blij ikke blij koeltoer net wakker geen koffie jalla :')
pi_170470474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:41 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Ga jij maar is zwaaien met een regenboogvlag bij een moskee :')
Wat heeft dit er nu mee te maken?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:47:53 #22
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170470477
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie is Ga jij maar? En waarom zwaait hij of zij met een vlag, deze ochtend?
Een onzijdige transgender met een kalender die 2 dagen voor loopt :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat heeft dit er nu mee te maken?
Regenboogvlag = haram :')
pi_170470483
Verschil is dat hij/zij/het nu nog in leven is, bij allochtonen was ze/hij/het 100% zeker doodgeslagen.
pindazakje
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:49:36 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170470500
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Wat heeft dit er nu mee te maken?
Oh, dat weet je nog niet? Ook al is er geen moslim in een nieuwsbericht te vinden, dan gaat elk topic binnen no time toch over moslims en is het aan het einde van de rit allemaal hun schuld. Collectief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:50:16 #25
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170470510
Raar verhaal. Urenlang iemand vastbinden en mishandelen in een parkeergarage terwijl ze elk moment betrapt kunnen worden. Of ze heeft het verzonnen of ze overdrijft.
pi_170470536
Dit kan niet kloppen, wij doen zoiets immers niet. Zeker boeren uit Brabant niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170470562
"We zijn in Nederland nog heel ver verwijderd van de acceptatie van homo’s en transseksuelen.”

Net zo'n domme uitspraak als dat er veel racisme zou zijn in Nederland...

Verken de wereld eens op de minder mooie plekjes van deze aarde en dan kan je ervaren hoe het echt is. Als je dat niet heb gedaan en weet hoe goed wij het hier wel niet hebben als mens moet je je bek houden.

Apartheid leeft nog steeds volop, zelf meegemaakt als blanke. Landen genoeg waar je zelfs met homotrekjes een probleem hebt.

Hier in Nederland kan je dit een incident noemen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:56:19 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170470572
Au, ik heb mijn vinger erafgesneden.
Jank niet, in Afrika vallen zo hele ledematen van rompen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170470620
Kijk lieve kijkbuiskinderen, als er geen radicale gedachtengoed bij betrokken is, en dit niet de standaard is voor boerenjongens om dit te doen kunnen we eindelijk eens spreken van een incident.

Daarbij kriebelt het mij toch wel een beetje om te zeggen: "Marokkanen doen dit ook".
pi_170470645
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, dat weet je nog niet? Ook al is er geen moslim in een nieuwsbericht te vinden, dan gaat elk topic binnen no time toch over moslims en is het aan het einde van de rit allemaal hun schuld. Collectief.
Daar was ik al bang voor.
Ik probeer echter altijd zelf (tegen beter weten in wellicht) onbevooroordeeld een dergelijke opmerking te analyseren. Naief wellicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twentsche_Ros op 25-04-2017 09:06:35 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:17:59 #31
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170470885
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Hij is anders dan andere. En dat is voor sommigen een reden tot geweld. En dan altijd vanuit een groep. Dus dat is hoe dan ook misselijkmakend.
Zij is...
En de vraag is ook wanneer je dat merkt.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:25:34 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170471003
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:39 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)elopen%E2%80%99.aspx

Zie daar de reden dat het niet eerder in het nieuws geweest is. Beetje flauw om het nu te spinnen alsof alle autochtonen stiekem homofoob zijn.
Ik vond het al erg frappant. Gelukkig een logische verklaring.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:26:54 #33
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170471021
Waaruit blijkt dat het geweld gericht was tegen het transgender zijn? Was het niet gewoon een drugsconflict waar toevallig een transgender bij betrokken is. Lijkt mij meer voor de hand liggend in Brabant.
And so is the past
pi_170471042
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik vond het al erg frappant. Gelukkig een logische verklaring.
Logisch?
pi_170471064
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik vond het al erg frappant. Gelukkig een logische verklaring.
Het incident vond plaats in februari. Destijds was er media-stilte.
Nu mag het legitiem naar buiten. Dan kan er nú toch aandacht aan worden besteed. Bovendien komt het nieuws wél bij HvN. Waarom niet bij nu.nl en in de talkshows. De daders zijn gepakt. Dus nú moet er toch duidelijk kunnen worden gemaakt wat de motieven zijn.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170471102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het incident vond plaats in februari. Destijds was er media-stilte.
Nu mag het legitiem naar buiten. Dan kan er nú toch aandacht aan worden besteed. Bovendien komt het nieuws wél bij HvN. Waarom niet bij nu.nl en in de talkshows. De daders zijn gepakt. Dus nú moet er toch duidelijk kunnen worden gemaakt wat de motieven zijn.
Misschien omdat ze enigszins zichzelf in die situatie heeft gebracht ofzo?
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:34:11 #37
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170471156
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:28 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Logisch?
Ja? Als men eerst geadviseerd heeft om in het kader van het politieonderzoek niet naar de media te stappen met dit verhaal vind ik het vrij logisch dat het nu pas naar buiten komt.
pi_170471187
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:34 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja? Als men eerst geadviseerd heeft om in het kader van het politieonderzoek niet naar de media te stappen met dit verhaal vind ik het vrij logisch dat het nu pas naar buiten komt.
Gebeurt erg vaak zelfs.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170471229
Vreemd verhaal. Wat is de connectie tussen slachtoffer en daders? Als mensen je vasthouden in een parkeergarage dan impliceert dat 1 of ander verband. Willekeurige voorbijgangers zouden dat niet snel doen, veel te veel risico aan verbonden
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:38:53 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170471246
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waaruit blijkt dat het geweld gericht was tegen het transgender zijn? Was het niet gewoon een drugsconflict waar toevallig een transgender bij betrokken is. Lijkt mij meer voor de hand liggend in Brabant.
Lijkt mij eerder een beroving, vooral omdat ze naderhand nog naar haar huis zijn gegaan ook. Was die homofiele Pool die laatst in Amsterdam is doodgestoken niet op eenzelfde manier gelokt?
pi_170471276
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:31 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Misschien omdat ze enigszins zichzelf in die situatie heeft gebracht ofzo?
Zou best kunnen. Een beetje dezelfde "jamaar" als bij die 2 jongens.
Alleen dan gaan de populisten desondanks te keer richting islambashing.
Feit blijft: Jessica is in elkaar geslagen door een groep mensen. Voor mij is dat altijd fout. Ik ben dus wel benieuwd naar de oorzaak. Nu hebben de islambashers er baat bij om dit tot een incident te degraderen. Er is dus sobieso sprake van selectieve nieuwsgaring, ofwel cherry-picking.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170471318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Een beetje dezelfde "jamaar" als bij die 2 jongens.
Alleen dan gaan de populisten desondanks te keer richting islambashing.
Feit blijft: Jessica is in elkaar geslagen door een groep mensen. Voor mij is dat altijd fout. Ik ben dus wel benieuwd naar de oorzaak. Nu hebben de islambashers er baat bij om dit tot een incident te degraderen. Er is dus sobieso sprake van selectieve nieuwsgaring, ofwel cherry-picking.
dat laatste is natuurlijk gewoon altijd het geval
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 25 april 2017 @ 09:43:42 #43
186611 Haags
pi_170471327
Walgelijk.
Zonder wrijving geen glans
pi_170471339
He, weer een topic over moslims.…!
Ja doei.
pi_170471662
Zo gek is het toch niet dat deze zaak in eerste instantie niet zoveel aandacht kreeg? Politie en slachtoffer kozen hier zelf in eerste instantie voor i.v.m. het lopende onderzoek.

Verder is het een beetje vreemd om deze zaak te willen vergelijken met die in Arnhem. Deze vrouw had een afspraak in de parkeergarage met 1 van de daders en gezien de informatie in dit bericht van de politie kun je zelfs afvragen of deze mishandeling/beroving te maken had met haar transgender zijn.

https://www.politie.nl/ni(...)en-mishandeling.html
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:05:43 #46
356891 Abed
hooggeleid
pi_170471710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Wat wel opvalt, is dat er nu zo'n heel blok tekst bij staat om te benadrukken dat het vooral autochtone mannen zijn die het doen. Als het omgekeerd is en de daders zijn allochtonen, dan zijn zulke tekstblokken afwezig...

In NWS wordt lichtgetint overal direct bijgehaald, dus dit lijkt me niet.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:08:26 #47
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170471772
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
He, weer een topic over moslims.…!
Je verwacht het niet :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:12:13 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170471842
best typisch, de alt-righteous to the rescue :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_170471984
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:42 schreef Allures het volgende:

[..]

dat laatste is natuurlijk gewoon altijd het geval
En voor het HvNL tijdperk kwam dit nieuws ook over het algemeen niet verder dan het plaatselijke sufferdje.
pi_170472497
Verschrikkelijk. Je hebt maar te respecteren dat iemand transseksueel is, en in dit land helemaal. Dan ga je ook nog eens over tot zware mishandeling en diefstal..

Dat dit blanke jongens (want of dit autochtone Nederlanders is helemaal niet bekend), daar sta ik ook niet van te kijken, het komt in alle bevolkingsgroepen voor.

Wat ik persoonlijk dan nog wel stom vind is dat ze hun verteld hoe ze niet dood wil gaan, voor hetzelfde geldt breng je ze op ideeën.

Erg triest.
pi_170472581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Een beetje dezelfde "jamaar" als bij die 2 jongens.
Alleen dan gaan de populisten desondanks te keer richting islambashing.
Feit blijft: Jessica is in elkaar geslagen door een groep mensen. Voor mij is dat altijd fout. Ik ben dus wel benieuwd naar de oorzaak. Nu hebben de islambashers er baat bij om dit tot een incident te degraderen. Er is dus sobieso sprake van selectieve nieuwsgaring, ofwel cherry-picking.
Had je iets anders verwacht dan?
pi_170472709
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waaruit blijkt dat het geweld gericht was tegen het transgender zijn? Was het niet gewoon een drugsconflict waar toevallig een transgender bij betrokken is. Lijkt mij meer voor de hand liggend in Brabant.
mijn god wat een aannames :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:17:46 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170472955
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waaruit blijkt dat het geweld gericht was tegen het transgender zijn? Was het niet gewoon een drugsconflict waar toevallig een transgender bij betrokken is. Lijkt mij meer voor de hand liggend in Brabant.
Wat vooral voor de hand ligt in Brabant is dat de daders een huis op wielen hebben.
pi_170473229
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:17 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat vooral voor de hand ligt in Brabant is dat de daders een huis op wielen hebben.
Ik denk dat het een conflict tussen 2 Brabantse families, waarbij Jessica de ene familie vertegenwoordigt, en de agressievelingen de andere familie.
Het begon allemaal toen 2 communicantjes uit de verschillende families gezamenlijk eerste communie deden en het ene jochie hetzelfde communniepakje aanhad.
Toen begon de ellende.
Daarna hadden ze een keer afgesproken om samen naar Rasti Rostelli te gaan, waarbij de ene familie zei dat de kaarten nét uitverkocht bleken toen ze voor zijn eigen de kaarten hadden besteld.
Later bleek dat de familie andere kennissen had meegenomen, dus de kaarten waren niet uitverkocht, maar ze gingen liever met anderen.
Plus die keer dat ze samen naar een kienavond gingen en de bingokaarten hadden verwisseld zodat de ene wel prijs had en de ander niet.
Zo zal het wel gebeurd zijn.
Lijkt me logisch in Brabant.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:54:51 #55
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170473873
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:38 schreef AnanYaw het volgende:
Als ze gelijk heeft dat gemiddeld genomen allochtonen transgenders positiever bejegenen dan autochtonen, dan is dat misschien ook weer een argument voor waarom je transgender- en homo-acceptatie niet zomaar op een hoop kan gooien.

De redenen voor geweld en andere negativiteit jegens die groepen lopen uiteen. Ik verwacht dat bij transgenders bijvoorbeeld vaker meespeelt dat mannen erachter komen, nadat ze iemand wilden versieren, dat het een transgender is.

Beide zijn zaken die niet oké zijn en de acceptatie van beide groepen moet vergroten. Ik denk echter dat je juist de plank misslaat, wanneer je ze tot één groep bombardeert en daardoor een passende aanpak langer uitblijft.
Verschrikkelijk dat dit soort geweld bestaat. En ik ben over beide vormen verschrikkelijk kwaad en verontwaardigd. Iedereen moet kunnen zijn wat hij/zij wil en kunnen leven zoals hij/zij dat wenst.
pi_170473931
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik denk dat het een conflict tussen 2 Brabantse families, waarbij Jessica de ene familie vertegenwoordigt, en de agressievelingen de andere familie.
Het begon allemaal toen 2 communicantjes uit de verschillende families gezamenlijk eerste communie deden en het ene jochie hetzelfde communniepakje aanhad.
Toen begon de ellende.
Daarna hadden ze een keer afgesproken om samen naar Rasti Rostelli te gaan, waarbij de ene familie zei dat de kaarten nét uitverkocht bleken toen ze voor zijn eigen de kaarten hadden besteld.
Later bleek dat de familie andere kennissen had meegenomen, dus de kaarten waren niet uitverkocht, maar ze gingen liever met anderen.
Plus die keer dat ze samen naar een kienavond gingen en de bingokaarten hadden verwisseld zodat de ene wel prijs had en de ander niet.
Zo zal het wel gebeurd zijn.
Lijkt me logisch in Brabant.
Juist..
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:08:11 #58
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170473941
quote:
“Het zijn niet de Marokkanen of Turken, die zijn juist positief. Ik heb vooral problemen met oer-Hollandse mannen.”
Tuurlijk, Marokkanen en Turken staan massaal te juichen en sturen ''haar'' hartjes via WhatsApp. _O- _O- _O-

Deze 'vrouw' voert zijn psychische aandoening aan als oorzaak, maar hoe weten we dat zeker? Zo te zien was het gewoon een beroving.
pi_170474184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tuurlijk, Marokkanen en Turken staan massaal te juichen en sturen ''haar'' hartjes via WhatsApp. _O- _O- _O-

Deze 'vrouw' voert zijn psychische aandoening aan als oorzaak, maar hoe weten we dat zeker? Zo te zien was het gewoon een beroving.
Ga je de mishandeling nog veroordelen of niet?
Geen sig.
pi_170474396
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef Odaiba het volgende:
Verschrikkelijk. Je hebt maar te respecteren dat iemand transseksueel is, en in dit land helemaal. Dan ga je ook nog eens over tot zware mishandeling en diefstal..

Dat dit blanke jongens (want of dit autochtone Nederlanders is helemaal niet bekend), daar sta ik ook niet van te kijken, het komt in alle bevolkingsgroepen voor.

Wat ik persoonlijk dan nog wel stom vind is dat ze hun verteld hoe ze niet dood wil gaan, voor hetzelfde geldt breng je ze op ideeën.

Erg triest.
Dit dus
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:04:20 #61
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170474967
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tuurlijk, Marokkanen en Turken staan massaal te juichen en sturen ''haar'' hartjes via WhatsApp. _O- _O- _O-

Deze 'vrouw' voert zijn psychische aandoening aan als oorzaak, maar hoe weten we dat zeker? Zo te zien was het gewoon een beroving.
Jij bent anders ook niet van de tolerantie.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:07:07 #62
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170475030
Ik verwacht voor morgen in drievoud op mijn bureau schriftelijke verklaringen van alle blanke Nederlanders dat ze hier afstand van doen. Anders keuren zij dit goed en moedigen zij dit zelfs aan. De barbaren. Zo, nu ga ik even lekker cultuursnuiven.
wooblabalurg
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:22:43 #63
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170475393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:07 schreef Baconbus het volgende:
Ik verwacht voor morgen in drievoud op mijn bureau schriftelijke verklaringen van alle blanke Nederlanders dat ze hier afstand van doen. Anders keuren zij dit goed en moedigen zij dit zelfs aan. De barbaren. Zo, nu ga ik even lekker cultuursnuiven.
Waar woont je bureau?
pi_170475664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Volgens Jessica heeft het feit dat ze transseksueel is, een rol gespeeld.
Transgender = GEEN transseksueel.

Transgender verandert van geslacht
Transseksueel is een kerel die dameskleding aantrekt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170475726
Hoe wisten deze mannen dat ze transgender was? Waar kenden ze haar van? Ik blijf het een vaag verhaal vinden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170475830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:07 schreef Baconbus het volgende:
Ik verwacht voor morgen in drievoud op mijn bureau schriftelijke verklaringen van alle blanke Nederlanders dat ze hier afstand van doen. Anders keuren zij dit goed en moedigen zij dit zelfs aan. De barbaren. Zo, nu ga ik even lekker cultuursnuiven.
Hebben blanke Nederlanders allemaal een gemeenschappelijk heilig boek waarin staat dat homo's onnatuurlijke monsters zijn?
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:40:52 #67
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170475847
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Waar woont je bureau?
Helmond
wooblabalurg
pi_170475881
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Transgender = GEEN transseksueel.

Transgender verandert van geslacht
Transseksueel is een kerel die dameskleding aantrekt.
Onjuist, een transsexueel heeft dat ding er nog aan hangen en is over het algemeen voorzien van een boezem. Transsexuelen gaan dan ook als vrouw door het leven. ( voor de buitenwereld dan, persoonlijke meningen daargelaten )

Een travestiet, dragqueen en crossdressers zijn mannen die dameskleding aantrekken en als man leven.
pi_170475905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoe wisten deze mannen dat ze transgender was? Waar kenden ze haar van? Ik blijf het een vaag verhaal vinden.
Uit het filmpje komt naar voren dat het een date was en Jessica zegt dat ze vermoedelijk wisten dat ze trans is (ik koppel daar aan dat je het dan niet gezegd hebt? Als vermoed dat je date het weet? maar dat is mijn invulling)
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:44:36 #70
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170475929
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hebben blanke Nederlanders allemaal een gemeenschappelijk heilig boek waarin staat dat homo's onnatuurlijke monsters zijn?
Dit is blijkbaar de cultuur van deze mensen. Totdat een ieder schriftelijk in drievoud er afstand van doet gaat dit op voor iedereen van deze groep. Mondeling telt niet. Vlaggetje met JeSuis ook niet. Respecteer mijn veroordeling en ultimatum.
wooblabalurg
pi_170476104
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit is blijkbaar de cultuur van deze mensen. Totdat een ieder schriftelijk in drievoud er afstand van doet gaat dit op voor iedereen van deze groep. Mondeling telt niet. Vlaggetje met JeSuis ook niet. Respecteer mijn veroordeling en ultimatum.
Bij een veroordeling hoort een motivatie. Ik kan die bij moslims wel geven.
pi_170476114
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hebben blanke Nederlanders allemaal een gemeenschappelijk heilig boek waarin staat dat homo's onnatuurlijke monsters zijn?
In de bijbel en de koran worden homo's veroordeeld. Nu loopt de etniciteit blank-zwart niet volgens de lijn Christelijk-Islamitisch. Sterker nog: de gemiddelde Christen is zwarter dan de gemiddelde moslim. Als het gaat om het framen van bevolkingsgroepen is doorgaans toch het hek van de dam. Zo hoor je ook wel eens: Als wij geen Zwarte Piet mogen, mogen hunnie geen moskees.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170476673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:43 schreef Allures het volgende:

[..]

Uit het filmpje komt naar voren dat het een date was en Jessica zegt dat ze vermoedelijk wisten dat ze trans is (ik koppel daar aan dat je het dan niet gezegd hebt? Als vermoed dat je date het weet? maar dat is mijn invulling)
Dan lijkt het dus op voorbedacht spel om hem/haar te pakken.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170476691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dan lijkt het dus op voorbedacht spel om hem/haar te pakken.
Het lijkt mij, persoonlijk, meer vooropgezet spel om mensen naar een date te lokken en te beroven.
Helaas gebeurt dat vaker. En dan waarschijnlijk vaker bij kwetsbare groepen die op geheime plekken willen afspreken
pi_170476787
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Het lijkt mij, persoonlijk, meer vooropgezet spel om mensen naar een date te lokken en te beroven.
Helaas gebeurt dat vaker. En dan waarschijnlijk vaker bij kwetsbare groepen die op geheime plekken willen afspreken
Weet ik niet.

Als die jongen/jongens een date maakten met een vrouw, hoort de man te betalen dus zal de transseksueel geen volle portemonnee bij zich hebben.

Plus waarom overval je niet gewoon iemand anders in een parkeergarage maar spreek je speciaal met iemand af terwijl er genoeg mensen daar komen???
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:27:18 #76
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170476859
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Helmond
Geef nou dat adres, dan kan het nog met de post van 4 uur mee.

En de groeten aan de Fles hè?
pi_170476901
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Transgender = GEEN transseksueel.

Transgender verandert van geslacht
Transseksueel is een kerel die dameskleding aantrekt.
En wat is een persoon met wel het mannelijk geslacht, maar voorderest een vrouwelijk lichaam? Hou al die benamingen niet meer bij.
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:38:12 #78
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170477100
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:28 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En wat is een persoon met wel het mannelijk geslacht, maar voorderest een vrouwelijk lichaam? Hou al die benamingen niet meer bij.
She-male.
pi_170477164
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

She-male.
Ja, dat was ook de benaming die mij mij bekend was, maar dat is dus een transseksueel in het Nederlands?

Ik ken trouwens een shemale, en die vind het niet leuk om zo genoemd te worden. Het boeit me eerlijk gezegd niet wat voor naam het heeft, laat iedereen in hun waarde.
pi_170477181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Als die jongen/jongens een date maakten met een vrouw, hoort de man te betalen dus zal de transseksueel geen volle portemonnee bij zich hebben.
Wat? :? Deze beredenering komt echt uit de jaren 50
quote:
Plus waarom overval je niet gewoon iemand anders in een parkeergarage maar spreek je speciaal met iemand af terwijl er genoeg mensen daar komen???
Omdat je dan weet dat het een alleenstaand iemand is en je met de huissleutels naar hun huis kunt gaan en de boel daar leeg kunt trekken
Omdat je dan zeker weet dat er iemand is op het tijdstip dat jij uit hebt gekozen
etc
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:43:21 #81
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170477211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Geef nou dat adres, dan kan het nog met de post van 4 uur mee.

En de groeten aan de Fles hè?
Stuur maar naar de pannenkoekentent, daar verzamelen we alle inzendingen.
wooblabalurg
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:43:57 #82
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170477222
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef Odaiba het volgende:
Ik ken trouwens een shemale
Hoe weet je dat ze een shemale is?

edit, ik zeg ze, maar moet ik geen hij zeggen?
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:49:35 #83
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170477330
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bij een veroordeling hoort een motivatie. Ik kan die bij moslims wel geven.
Gemene deler lijkt het paspoort. Blijkbaar doet dat iets met mensen.

Dat paspoort is als een ledenkaart
van Videoland. Achterlijk en niet meer van deze tijd.

Totdat de rest afstand neemt is de hele groep een gevaar voor de rest van de bevolking.
wooblabalurg
pi_170477489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:43 schreef YazooW het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze een shemale is?

edit, ik zeg ze, maar moet ik geen hij zeggen?
Omdat ze er geen geheim van maakt.

Uit respect noem ik haar zij, maar technisch gezien is ze een hij.
pi_170477609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat? :? Deze beredenering komt echt uit de jaren 50

[..]

Omdat je dan weet dat het een alleenstaand iemand is en je met de huissleutels naar hun huis kunt gaan en de boel daar leeg kunt trekken
Omdat je dan zeker weet dat er iemand is op het tijdstip dat jij uit hebt gekozen
etc
Welke tijd leef jij???

Genoeg mensen die wonen in een studentenhuis, een kamer huren, wonen bij hun ouders, wonen met hun broer/zus/neef/nicht/vriend/vriendin.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170477638
Wel een bonte verzameling daders, Nieuwegein, Geldrop, Reusel, Culemborg, Bladel....zijn dit bekenden van elkaar of is hier sprake van toeval?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170477667
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Welke tijd leef jij???

Genoeg mensen die wonen in een studentenhuis, een kamer huren, wonen bij hun ouders, wonen met hun broer/zus/neef/nicht/vriend/vriendin.
Ja en dat kun je toch vragen voor je een date af spreekt :') Plus, de vrouw is ergens in de 50

Als je nou eerst het filmpje eens kijkt

En ik kan er verder ook niks aan doen dat er criminelen zijn met die handeslwijze
http://www.ad.nl/rotterda(...)e-afspraak~ae0039ff/
http://www.ad.nl/rotterdam/date-mondt-uit-in-beroving~a7659acb/
https://nieuwsopbeeld.nl/(...)tingsites-rotterdam/
http://www.gelderlander.n(...)afspraakje~a1b73852/
en zo zijn er nog veel meer linkjes te plaatsen

Vooral die laatste lijkt er qua MO echt aardig op

[ Bericht 10% gewijzigd door Allures op 25-04-2017 15:59:32 ]
pi_170477964
quote:
Kun je tegenwoordig ook niet eens meer veilig daten... Triest hoor, zou sws op een veilige plek afspreken als ik hun was..
pi_170478319
zelf ben ik hetero man, je hoeft maar drie keer in je leven een enge film te kijken ( ipv van gtst ) en je leert dat het niet altijd veilig is om met een onbekende op een onbekende plek een sex date te gaan hebben,

in mijn geval, zou ik dat ook niet snel doen, want bijv de kans bestaat dat een knap dametje opeens een heel enge pooier bij zich blijkt te hebben,

nou ja eigen schuld roepen doe ik maar niet want dat wekt te veel negatieve reacties op
pi_170478386
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:23 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Kun je tegenwoordig ook niet eens meer veilig daten... Triest hoor, zou sws op een veilige plek afspreken als ik hun was..
Word je bij veel online date sites niet gewaarschuwd de eerste keer op een openbare plek af te spreken? Lijkt me veel handiger om even te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:47:18 #91
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170478529
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, dat was ook de benaming die mij mij bekend was, maar dat is dus een transseksueel in het Nederlands?

Ik ken trouwens een shemale, en die vind het niet leuk om zo genoemd te worden. Het boeit me eerlijk gezegd niet wat voor naam het heeft, laat iedereen in hun waarde.
Ik noem ze zoals ze zelf genoemd willen worden, behalve dat engelse "they" als enkelvoud, dat krijg ik niet uit mijn bek.
pi_170478861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik noem ze zoals ze zelf genoemd willen worden, behalve dat engelse "they" als enkelvoud, dat krijg ik niet uit mijn bek.
Precies.
pi_170479349
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gemene deler lijkt het paspoort. Blijkbaar doet dat iets met mensen.

Dat paspoort is als een ledenkaart
van Videoland. Achterlijk en niet meer van deze tijd.

Totdat de rest afstand neemt is de hele groep een gevaar voor de rest van de bevolking.
Gezien je moeite met antwoorden begrijp je zelf ook wel dat je argumenten blijkbaar zwakker zijn dan die van de PVV.
pi_170479420
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:05 schreef Abed het volgende:

[..]

In NWS wordt lichtgetint overal direct bijgehaald, dus dit lijkt me niet.
Ik had het over de berichtgeving in de media, niet over de accenten die in NWS worden gelegd.
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:25:17 #95
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170482920
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gezien je moeite met antwoorden begrijp je zelf ook wel dat je argumenten blijkbaar zwakker zijn dan die van de PVV.
Nog zwakker?
Komt niet heel geloofwaardig over.
wooblabalurg
pi_170483288
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nog zwakker?
Komt niet heel geloofwaardig over.
Klopt. Hoe ga veranderen?
pi_170483307
Heeft iemand pics?
pi_170485920
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heeft iemand pics?
pi_170486005

quote:
R (52) oefent voor het spelen van de Straatmonologen, een theatervoorstelling van daklozen in Eindhoven. Ronald vertelt daar zijn eigen verhaal. 'Twee jaar geleden had ik nog een eigen huis en een eigen, goedlopend bedrijf in de bouw. Ik plaatste sanitair en badkamers. Ik werkte met zzp'ers en had werk vooruit voor een half jaar. Tot ik voor de tweede keer een burn out kreeg. Ik viel terug tot de bijstand. M'n huis is met verlies verkocht door de bank, daar heb ik een schuld aan overgehouden.' Hij woont in het Labrehuis in Eindhoven, een groot opvangcentrum voor dak- en thuislozen. De vaste lasten worden betaald, bewoners krijgen zakgeld. Ronald maakt zelf afspraken met schuldeisers. 'Ik wil niet onder bewindvoering, noch in de schuldsanering.' Binnenkort krijgt hij een huurwoning. Ook werkt hij weer, nu als vrachtwagenchauffeur. Hij wil graag terugkeren in de bouw. 'Bouwmarkten smeken me weer te beginnen als tegelzetter en stukadoor.' Echte armoede is er niet in Nederland, zegt hij, 'maar gegeven de welvaart is armoede dat ik dingen niet kan doen die anderen wel kunnen. Materieel gezien heb ik niet veel meer, maar ik heb eten en drinken én m'n ziel en waardigheid.'

De genoemde mannenberoepen (in de bouw, op de vracht, maar ook brandweerman) zijn opmerkelijk, want Ronald zit als Jessica tegenover me. Hij is transgender. 'Als ik werk kleed en gedraag ik me als man, daarbuiten graag als vrouw. 35 jaar deed ik dat stiekem, maar sinds een half jaar kan het me niks meer schelen. Ik heb een borstprothese gekocht, kleedde me om en ben zo de straat opgegaan. Ik wil shemale worden, half vrouw half man.' Hij wordt ermee gepest, maar níet door Marokkanen, Somaliërs, Turken en Antillianen in het Labrehuis. 'Van hen krijg ik de mooiste reacties. Vooroordelen kloppen niet altijd. De meeste problemen heb ik met oer-Hollandse mannen.'

Ronald heeft geen gemakkelijk leven gehad. Hij is als kind seksueel misbruikt door z'n moeder, is depressief geweest en deed twee keer een zelfmoordpoging. Als jongvolwassene had hij keelkanker. Hij zit niet bij de pakken neer, is actief. 'Ik heb veel op eigen kracht gedaan. Ik snap zelf niet waar ik de energie vandaan haal. Maar ik moet wat doen, als ik de hele dag in bed blijf liggen gaat het niet goed met me.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')