abonnement Unibet Coolblue
pi_170462907
Vanwege dictatuur die in ieder Arabisch land aanwezig is hebben veel Arabieren een autoriteitsprobleem, cooperatie is niet aan hen besteed, meer dan tien landen en alle tien met elkaar in oorlog en dat al decennia, die mentaliteit uit zich eveneens op de werkvloer, zoals eerder gezegd is cooperatie niet aan hen besteed en derhalve is de Westerse arbeidsmarkt niet aan hen besteed, wat voor gevolgen zou daar volgens jou aan verbonden moeten worden nu hordes arabieren naar Westen emigreren?
  maandag 24 april 2017 @ 21:05:55 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_170463325
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:52 schreef LA_niner het volgende:
die mentaliteit uit zich eveneens op de werkvloer,
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_170464648
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:52 schreef LA_niner het volgende:
Vanwege dictatuur die in ieder Arabisch land aanwezig is hebben veel Arabieren een autoriteitsprobleem
mee eens
quote:
, cooperatie is niet aan hen besteed
Mee oneens, mits het in het eigen belang is. Tegenover de autochtone cultuur, ja, dan klopt het m.i. wel.
quote:
, meer dan tien landen en alle tien met elkaar in oorlog en dat al decennia,
Dat heb je als elke dictator haantje de voorste wil zijn. Dan krijg je zulk soort dingen.
quote:
die mentaliteit uit zich eveneens op de werkvloer,
Welke werkvloer? Zonder verblijfsvergunning of vergunning die daar toestemming tot geeft, kunnen die mensen hier niet aan het werk.
quote:
zoals eerder gezegd is cooperatie niet aan hen besteed en derhalve is de Westerse arbeidsmarkt niet aan hen besteed,
Leuk deze conclusie. Beetje generaliserend maar wel leuk.
quote:
wat voor gevolgen zou daar volgens jou aan verbonden moeten worden nu hordes arabieren naar Westen emigreren?
Gezien het linkse politieke beleid wat nu komen gaat is 'de grenzen op slot' en 'niet-Westerse criminelen het land uit' niet meer van toepassing. Misschien vanuit links perspectief een alternatief verzinnen voor het kordaat optreden in de maatschappij tegenover deze mensen, zodat ze op een begeleidende manier erachter komen hoe deze maatschappij werkt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170466427
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:50 schreef Metalfrost het volgende:
zodat ze op een begeleidende manier erachter komen hoe deze maatschappij werkt.
Ha dat is wel erg positief nieuws!

Dus heel dit pobleem zou wel op die manier wel eens over 70 jaar totaal zijn kunnen opgelost?

Dat geeft moed! :)
pi_170469421
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:53 schreef possetje het volgende:

[..]

Ha dat is wel erg positief nieuws!

Dus heel dit pobleem zou wel op die manier wel eens over 70 jaar totaal zijn kunnen opgelost?

Dat geeft moed! :)
Ik weet niet of dit nou sarcasme is of een poging van jou om serieus te reageren..

Ik gok het tweede.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170469485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 03:30 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit nou sarcasme is of een poging van jou om serieus te reageren..

Ik gok het tweede.
het leven zit altijd vol met tegenstrijdigheden
pi_170481849
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:52 schreef LA_niner het volgende:
Vanwege dictatuur die in ieder Arabisch land aanwezig is hebben veel Arabieren een autoriteitsprobleem, cooperatie is niet aan hen besteed, meer dan tien landen en alle tien met elkaar in oorlog en dat al decennia, die mentaliteit uit zich eveneens op de werkvloer, zoals eerder gezegd is cooperatie niet aan hen besteed en derhalve is de Westerse arbeidsmarkt niet aan hen besteed, wat voor gevolgen zou daar volgens jou aan verbonden moeten worden nu hordes arabieren naar Westen emigreren?
Klopt het geloof is voornamelijk het probleem in het meeste van deze Arabische landen het gaat niet goed samen met een democratie. Jammer genoeg nemen ze het geloof gewoon mee wat de oorzaak is achter ISIS en Assad bijvoorbeeld of tussen Iran en Saudi Arabië ook zoiets.

Op de werkvloer? Wat voor werk verricht jij dan en zijn dit Noord-Afrikanen of echte 'Arabieren'?

Syrië, Irak, Libië en waarschijnlijk meer van dit soort landen gingen of gaan nog een dictatuur door. Turkije ook..

Zoals Merkel al zei: "Als ISIS verslagen moeten ze terug."

Dit vind ik ook, heropbouwen dat Irak en Syrië maar met een Westers beeld in plaats van een gelovig beeld.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')