abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 17:13:02 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170457834


quote:
Waarom ik toch niet voor GeenStijl ga schrijven

Ik ben in de aloude loverboytruc getrapt. Eerst ben ik door de mangel gehaald en toen ik op mijn dieptepunt belandde ben ik in de verlokkingen van GeenStijl/Telegraaf Media Groep getrapt.

De afgelopen weken zijn me niet in mijn koude kleren gaan zitten. De hetze die tegen me gevoerd is sinds ik een kritisch artikel over Baudet op Joop schreef, was echt niet mals. Ik wil heel eerlijk toegeven dat de honderden bedreigingen, de duizenden reacties op sociale media en de artikelen en filmpjes die over mij in de media verschijnen echt wel hun psychologische uitwerking hebben, dat maakt mij mens. Ik kan best aardig met kritiek omgaan maar op het moment dat je van alle kanten in de ziel van je bestaan wordt gekrenkt en je leven in een paar weken tijd zo gigantisch overhoop wordt gehaald, probeer je koste wat het kost om je heen te grijpen naar oplossingen en manieren om alles dragelijker te maken. Soms zelfs zo dat het ten koste gaat van je principes.
cc-foto: zizzybaloobah

Ik ben in de aloude loverboytruc getrapt. Eerst ben ik door de mangel gehaald en toen ik op mijn dieptepunt belandde ben ik in de verlokkingen van GeenStijl/Telegraaf Media Groep getrapt. Ik ben koffie met ze gaan drinken toen de kans zich voordeed. Het had een therapeutische werking om precies te weten wie er achter het aanzetten tot en in gang houden van de hetze tegen mij zit. Prima, maar in een laatste poging om mijn hoofd boven water te houden heb ik vervolgens aan het verkeerde touw getrokken en ben met GeenStijl in zee gegaan.

In de eerste plaats had ik een naïef idee dat ik misschien een goed links tegengeluid kon laten horen op het veelgelezen extreemrechtse haatblog. In de tweede plaats hoopte ik (enigszins egoïstisch) dat op deze manier het gepest voor mijn kant in ieder geval zou stoppen (ook al zou ik er bij een volgend slachtoffer zo zelf indirect aan bijdragen). Wat ik echter was vergeten is dat ik een paar maanden geleden een aanbod van GeenStijl, of welk rechts medium dan ook, nóóit zou hebben aangenomen. Maar toen ik tot dat inzicht kwam was het te laat, de Titanic had de ijsberg al geraakt.

Ik heb (alsnog) besloten om toch niet voor GeenStijl te schrijven, om de volgende redenen:

1. Ik weiger clickbait te zijn voor de Telegraaf Media Groep. Dit mediabedrijf (waar GeenStijl onderdeel van is) is één van de drijvende krachten achter het normaliseren van (alledaags) racisme, seksisme en islamofobie in de media en daarbuiten. Zie bijvoorbeeld de twittercampagne #stopxenofoobtelegraaf, naar aanleiding van de jaren dertig-achtige hetze tegen vluchtelingen. Het is klassieke zondebokpolitiek: grote bedrijven en bezuinigende politici die voor de echte problemen voor het volk zorgen, zoals Rutte en Wilders, gaan vrijuit en worden zelfs aangemoedigd, terwijl vluchtelingen de schuld van de crisis en alle aanverwante ellende in de schoenen krijgen geschoven.

Bovendien vroeg TMG me niet omdat ik nou zo leuk kan schrijven maar omdat ze door mij in te kapselen me wél de mond hadden kunnen snoeren, wat hen eerder niet was gelukt. Bovendien zou ik op deze manier een mooi onderdeel van hun op conflicten en polarisatie gebaseerde verdienmodel zijn geworden.

2. Hoe kritisch mijn stukken ook zouden zijn, ik zou in de eerste plaats een extreemrechts blog legitimeren. Mijn stukken zouden terecht komen tussen ranzige posts die erop gericht zijn om links kapot te maken, moslims neer te zetten als het absolute kwaad en vrouwen te degraderen tot lustobject. Door er te schrijven zou ik namens links een signaal geven dat het blijkbaar geen principieel bezwaar is om dit medium serieus te nemen en dat racisme en seksisme er gewoon bijhoren. Het is bijvoorbeeld ook een groot probleem dat SP’er Van Raak voor The Post Online schrijft.

3. Het gaat er niet om hoeveel mensen je bereikt, maar wie. De afgelopen weken heb ik ontzettend veel steunbetuigingen ontvangen (waarvoor dank!). Mijn artikelen werden talloze keren gedeeld, DWARS-afdelingen zamelden geld in en honderden nieuwe mensen volgen me nu via Facebook en Twitter. Vorige week kwam daar een steunverklaring bij van de FNV, waar ik mij de afgelopen jaren voor Young & United heb ingezet.

Het zijn deze organisaties en mensen met wie we een tegenbeweging moeten opzetten. Een beweging die zich keert tegen zowel een nieuw rechts afbraakkabinet als de opkomst van extreemrechts. Er ligt voor ons een grote taak: meer dan duizend jongeren sloten zich al aan bij Baudet’s partij en Wilders heeft aangekondigd volgend jaar in zestig gemeentes mee te willen doen aan de verkiezingen. De tienduizenden mensen die vandaag in Keulen de straat op gingen tegen de fascisten van Alternatieve Für Deutschland laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om ons wél te verenigen en een vuist te maken.

GeenStijl trekt zeer veel lezers die mijn eventuele kritische stukken hadden kunnen lezen, maar hen had ik niet met een paar stukjes kunnen overtuigen zich tegen GeenStijl/TMG te keren. Een brede beweging op links kan dat wel, en daar zet ik mij graag voor in.
Bron: http://www.joop.nl/opinie(...)enstijl-ga-schrijven



Wat heeft die meid het zwaar zeg. Ik gun haar echt wat meer rust van al die negatieve aandacht. Tegelijkertijd hoop ik wel dat ze op een andere plek een vaste column krijgt. Misschien op Joop, NRC of iets in die richting.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170458095
Mijn niet vrije interpretatie is omtrent dit onderwerp enkel dat de dreiging vanuit nationalistische hoek minder is geworden, meer lees ik niet terug.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170458122
Mijn interpretatie is dat Anne Fleur met het linkeroog in de rechter broekzak kijkt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170458167
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:32 schreef BoneThugss het volgende:
Mijn interpretatie is dat Anne Fleur met het linkeroog in de rechter broekzak kijkt.
Heb je wel eens een schele vrouw gedaan? Ik kan het je van harte aanbevelen _O_
pi_170458309
Ze heeft ook mooie kunst op de muur hangen. Ik ben benieuwd wat dat precies voor doek is.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170458359
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb je wel eens een schele vrouw gedaan? Ik kan het je van harte aanbevelen _O_
Hmm, vertel meer. :9
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170458513
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hmm, vertel meer. :9
Dat is gewoon vreselijk geil. Als ze alle kanten opkijkt. Het mooiste is nog, als je iets eerder wakker bent dan haar: goed opletten. De eerste blik van een schele is vreselijk komisch. Ogen schieten alle kanten op _O- Als in knetterwous, haha.

Elke keer als ik zie dat het Anne Fleur topic weer bovenaan komt, of er een nieuw Anne Fleur topic komt, gaan mijn gedachtes soms bewust, soms onbewust terug naar die ene avond dat alles klopte. Behalve de stand van haar ogen. Maar inperfectie maakte in deze dus perfectie.
pi_170458653
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is gewoon vreselijk geil. Als ze alle kanten opkijkt. Het mooiste is nog, als je iets eerder wakker bent dan haar: goed opletten. De eerste blik van een schele is vreselijk komisch. Ogen schieten alle kanten op _O- Als in knetterwous, haha.

Elke keer als ik zie dat het Anne Fleur topic weer bovenaan komt, of er een nieuw Anne Fleur topic komt, gaan mijn gedachtes soms bewust, soms onbewust terug naar die ene avond dat alles klopte. Behalve de stand van haar ogen. Maar inperfectie maakte in deze dus perfectie.
Baas. _O_

Toch maar eens kijken of er schele vrouwen in de kroeg komen.

Haha, ik zei komen. :D
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170458720
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:06 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Baas. _O_

Toch maar eens kijken of er schele vrouwen in de kroeg komen.

Haha, ik zei komen. :D
Alleen het lachen bij het wakker worden achterwege laten. Dat is mij dan weer funest geworden ;(
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 18:10:38 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170458739
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn niet vrije interpretatie is omtrent dit onderwerp enkel dat de dreiging vanuit nationalistische hoek minder is geworden, meer lees ik niet terug.
Nou das dan prachtig, hebben we allebei een mening over het AIVD-jaarverslag.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170458886
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 15:47 schreef 2dope het volgende:Dat vind ik dus nogal een dubieuze definitie, bedoel je daarmee dat ze fan zijn van migrantenstromen? Want volgens mij is niemand dat, zelfs de grootste gutmenschpolicordeugdebiel op FOK! niet.
Niet ? er zijn hele volksstammen die daar fan van zijn.
Kun je die foto`s niet meer herinneren met "refugees welcome" en ontvangstcomite`s die liedjes zingen ?
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:57 schreef 2dope het volgende:Volgens mij is er niemand die ooit wakker werd en dacht hey, laten we massaal kansarme migranten gaan ophalen.
Op de Middellandse Zee voor de kust van Libie zijn ze daar anders druk mee bezig.
  maandag 24 april 2017 @ 18:19:24 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170458935
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 18:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nou das dan prachtig, hebben we allebei een mening over het AIVD-jaarverslag.
Je kan er natuurlijk van alles bij verzinnen, laten we het houden bij wat ze schrijven en niet meer. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170459030
quote:
Bij alles wat ze schrijft kan ze nu natuurlijk ellende verwachten.
Als ze voor dat soort huishoudelijke zaken nu gewoon een kloonaccount op Viva ofzo aanmaakt ;)
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 18:28:52 #15
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170459061
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:19 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Niet ? er zijn hele volksstammen die daar fan van zijn.
Kun je die foto`s niet meer herinneren met "refugees welcome" en ontvangstcomite`s die liedjes zingen ?

[..]

Op de Middellandse Zee voor de kust van Libie zijn ze daar anders druk mee bezig.
Ohja, en de motivatie daarachter is dat ze fan zijn van vluchtelingen toch? :D
Heet niets te maken met reddingsacties, nee, het is pure adoratie.
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je kan er natuurlijk van alles bij verzinnen, laten we het houden bij wat ze schrijven en niet meer. :)
Het is op fora vrij gebruikelijk om een mening te vormen ;) De mijne is dat het over de gehele lijn behoorlijk meevalt met extremisme in Nederland. Kun je aanwijzen wat er verzonnen is?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170459127
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 18:28 schreef 2dope het volgende:
Ohja, en de motivatie daarachter is dat ze fan zijn van vluchtelingen toch? :D
Heet niets te maken met reddingsacties, nee, het is pure adoratie.
Als je die mensen wilt redden dan hoef je ze niet naar Italie te brengen, het vaste land van Noord Afrika is dan dichterbij, dan ben je ook sneller terug voor de volgende smokkelactie
pi_170459133
quote:
Miele, er is geen betere.
Wel Duits, zou ze dat Nazi vinden?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 18:39:31 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170459254
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:32 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Als je die mensen wilt redden dan hoef je ze niet naar Italie te brengen, het vaste land van Noord Afrika is dan dichterbij, dan ben je ook sneller terug voor de volgende smokkelactie
Dat is ook het plan, maar daar gaat ff tijd over heen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-dammen~a4457587/

Maar wat denk jij dan dat de motivatie daarachter is? Kalergi-plan?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170459423
Och, Kalergi plan denk ik nog niet eens.
Het volk wat op die bootjes meehelpt aan die mensensmokkel is eerder grenzeloos naief en wereldvreemd denk ik.
pi_170459868
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 18:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja, en de motivatie daarachter is dat ze fan zijn van vluchtelingen toch? :D
Heet niets te maken met reddingsacties, nee, het is pure adoratie.

[..]

Het is op fora vrij gebruikelijk om een mening te vormen ;) De mijne is dat het over de gehele lijn behoorlijk meevalt met extremisme in Nederland. Kun je aanwijzen wat er verzonnen is?
Van mij mag je schrijven wat je wil, alleen het kwam op mij over alsof de AIVD deze mening met je deelde, en dat zal waarschijnlijk niet de bedoeling geweest zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170461330
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:47 schreef NgInE het volgende:
Ze heeft ook mooie kunst op de muur hangen. Ik ben benieuwd wat dat precies voor doek is.
Volgens het Volkskrant interview is het een eigen gemaakt kunstwerk.
pi_170461354
Kan dat domme hoofd van die Anne niet gewoon in een spoiler?
pi_170461384
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 18:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is ook het plan, maar daar gaat ff tijd over heen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-dammen~a4457587/

Maar wat denk jij dan dat de motivatie daarachter is? Kalergi-plan?
Dat Kalergi-plan is onzin. Coudenhove-Kalergi had een Pan-Europese visie, maar hem worden uitspraken toegedicht die hij nooit gedaan heeft. Dubieuze blogs verspreiden het hardnekkige samenzweerderige verhaal dat een plan van Kalergi om de Europese bevolking te vervangen door de huidige Europese machthebbers nauwgezet wordt uitgevoerd. Deze conspiracy is gebaseerd op zijn boek "Praktischer Idealismus", dat hier is te downloaden. Daarin staat een passage waarin Kalergi beschrijft dat de Europese bevolking in de toekomst zal zijn vervangen door een bevolking die van gemengde enticiteit is.

Echter: Kalergi beschrijft dat als een toekomstverwachting, niet als een doelbewust na te streven doel. Er is helemaal geen plan om de bevolking te vervangen en dat is er ook nooit geweest. Kalergi's woorden worden echter regelmatig foutief geciteerd, bewust of door naïviteit, vooral door groeperingen die anti-Europese propaganda willen verspreiden.

Geloof niet alles klakkeloos, en lees "Praktischer Idealismus" zelf, vooral hoofdstuk 4. "Inzucht -Kreuzung" als je wil weten wat er waar is en wat er niet waar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2017 20:55:59 ]
pi_170466064
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:21 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Voor?
Voor wietplantages natuurlijk. Die mensen hebben groene vingers.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170466128
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:00 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Scheel is het woord dat je zoekt, scheel..!
Ach jeetje toch. Iedereen heeft wel wat, het gaat om het totaal plaatje. Als ze straks haar eigen televisie-programma heeft dan is ze ook nog eens een keer rijk.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170466294
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:55 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Volgens het Volkskrant interview is het een eigen gemaakt kunstwerk.
Ze is een multi-talent, hoe cool? Dat kunstwerk op de achtergrond van haar foto doet mij denken aan een mandala. Als ze er een paar maakt en het wordt een serie, dan kan ze die voor goed geld verkopen, mits ze wat meer naamsbekendheid krijgt.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170466365
quote:
17s.gif Op maandag 24 april 2017 22:48 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze is een multi-talent, hoe cool? Dat kunstwerk op de achtergrond van haar foto doet mij denken aan een mandala. Als ze er een paar maakt en het wordt een serie, dan kan ze die voor goed geld verkopen, mits ze wat meer naamsbekendheid krijgt.
Sorry, ben geen fan en naamsbekendheid heeft ze al meer dan genoeg lijkt me.
pi_170466390
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:50 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Sorry, ben geen fan en naamsbekendheid heeft ze al meer dan genoeg lijkt me.
Het is gewoon niet meer te stoppen ben ik bang. De bal ligt nu bij Anne Fleur. Als instanties zoals GeenStijl haar benaderen, wie weet waar ze dan zou kunnen werken?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 24 april 2017 @ 22:53:21 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170466422
quote:
3s.gif Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is gewoon niet meer te stoppen ben ik bang. De bal ligt nu bij Anne Fleur. Als instanties zoals GeenStijl haar benaderen, wie weet waar ze dan zou kunnen werken?
Ja oké riazop
pi_170466457
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja oké riazop
Wat is een riazop?
Trouwens, kan ze niet samen met Pauw een programma beginnen? Pauw en Anne Fleur: Latenight talkshow op Nederland 2.
Nee wacht:"Comma-neuken, met Pauw en Dekker". Zo moet het heten.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170466564
quote:
3s.gif Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is gewoon niet meer te stoppen ben ik bang. De bal ligt nu bij Anne Fleur. Als instanties zoals GeenStijl haar benaderen, wie weet waar ze dan zou kunnen werken?
Ze is een hype, een rage. En hypes/rages zijn heel even "hot" en opmerkelijk snel daarna "not". Kortom, effe geduld en ze mag zo weer terug naar obscuriteit (wat haar terechte lot is).

Ik ben het absoluut niet eens met die bedreigingen, maar ik heb wél heel erg genoten van de eloquente wijze waarop ze aan haar enkels is afgezaagd door Pauw en Nijpels. Zo'n arrogant meiske verdient niet beter. En heel voorspelbaar achteraf janken dat ze niet lief voor haar waren. Wat alleen maar tot gevolg had, dat er opnieuw gehakt van haar werd gemaakt. En ja, ook dát was meer dan volkomen terecht vind ik.

Alles bij elkaar vind ik het maar een heel dom en heel verwend wicht. Het kan niets, weet niets en vooral presteert niets, behalve heel erg dom uit de hoek komen en blaten over dingen waar ze niets vanaf weet. Laat dat kind (want erg volwassen gedraagt zij zich niet) toch vooral een écht vak leren en zich nuttig maken.
pi_170466648
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:58 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Alles bij elkaar vind ik het maar een heel dom en heel verwend wicht. Het kan niets, weet niets en vooral presteert niets, behalve heel erg dom uit de hoek komen en blaten over dingen waar ze niets vanaf weet. Laat dat kind (want erg volwassen gedraagt zij zich niet) toch vooral een écht vak leren en zich nuttig maken.
Je bedoelt zoals:



En niet te vergeten:



Anne Fleur komt op hetzelfde neer, alleen politieker en vrouwvriendelijker. Ze heeft alleen nog een eigen reality tv-serie nodig. En het liefst een sidekick die haar extremere uitlatingen bekritiseert.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170466669
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 22:54 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wat is een riazop?
Trouwens, kan ze niet samen met Pauw een programma beginnen? Pauw en Anne Fleur: Latenight talkshow op Nederland 2.
Nee wacht:"Comma-neuken, met Pauw en Dekker". Zo moet het heten.
Nee. Gewoon nee. Pauw en Jinek of Jinek of Pauw, maar jong grut Dekker moet toch vooral eerst maar eens wat levenservaring en vooral journalistieke vaardigheden opdoen. Het is een grote arrogante bek en verders niet. En nee, ook geen talent gespot. Wel heel erg zieig doen en in de slachtofferrol. En ook heel erg makkelijk échte slachtoffers schofferen, dat dan weer wél.
pi_170466732
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:01 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee. Pauw en Jinek of Jinek of Pauw, maar jong grut Dekker moet toch vooral eerst maar eens wat levenservaring en vooral journalistieke vaardigheden opdoen. Het is een grote arrogante bek en verders niet. En nee, ook geen talent gespot. Wel heel erg zieig doen en in de slachtofferrol. En ook heel erg makkelijk échte slachtoffers schofferen, dat dan weer wél.
En toch post jij op dit moment in deel 2 van het zoveelste Anne Fleur topic op Fok!. Misschien houden mensen er ook gewoon van om haar te haten.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170466740
quote:
3s.gif Op maandag 24 april 2017 23:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals:

[ afbeelding ]

En niet te vergeten:

[ afbeelding ]

Anne Fleur komt op hetzelfde neer, alleen politieker en vrouwvriendelijker.
Ik ben inderdaad ook niet erg onder de indruk van die twee "dames" (en dan ben ik nog heel erg vriendelijk). Geen idee waarom die zoveel aandacht krijgen. Nooit begrepen. Kan niets, presteert niets (hooguit een home pron-filmpje, maar is dat nou zo bijzonder?) en wordt er evengoed schatrijk mee. Dat laatste is op zich natuurlijk wél een prestatie, maar heeft tegelijkertijd ook absoluut niets met talenten of capaciteiten te maken.
pi_170466772
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 23:04 schreef NgInE het volgende:

[..]

En toch post jij op dit moment in deel 2 van het zoveelste Anne Fleur topic op Fok!. Misschien houden mensen er ook gewoon van om haar te haten.
Ik haat AFD niet. Dat is veel te veel eer. Sws is dit wmb slechts 1 van de vele, vele topics op Fok!
pi_170466951
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:04 schreef stopnaald het volgende:

Ik ben inderdaad ook niet erg onder de indruk van die twee "dames" (en dan ben ik nog heel erg vriendelijk). Geen idee waarom die zoveel aandacht krijgen. Nooit begrepen. Kan niets, presteert niets (hooguit een home pron-filmpje, maar is dat nou zo bijzonder?) en wordt er evengoed schatrijk mee. Dat laatste is op zich natuurlijk wél een prestatie, maar heeft tegelijkertijd ook absoluut niets met talenten of capaciteiten te maken.
Ze zijn succesvol omdat ze veel dingen hebben waar mensen jaloers op zijn. Geld, aandacht en een druk sociaal leven. Vervolgens laat je alleen dat soort dingen zien en de rest knip je eruit. Juist omdat ze zo dom zijn is het realistisch. Want als ze en slim en rijk en mooi waren dan zou het niet meer geloofwaardig zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:05 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ik haat AFD niet. Dat is veel te veel eer. Sws is dit wmb slechts 1 van de vele, vele topics op Fok!
Iedereen praat over haar. Dus ze doet blijkbaar toch iets goed. Wat datgene wat ze goed doet is weet ik nog niet. Moet ik nog een beetje over nadenken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170467165
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 23:11 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze zijn succesvol omdat ze veel dingen hebben waar mensen jaloers op zijn. Geld, aandacht en een druk sociaal leven. Vervolgens laat je alleen dat soort dingen zien en de rest knip je eruit. Juist omdat ze zo dom zijn is het realistisch. Want als ze en slim en rijk en mooi waren dat zou het niet meer geloofwaardig zijn.
Ze zijn niet succesvol. Kim heeft een succesvolle man (ook erg overschat trouwens, maar goed da's een aparte discussie) en Paris komt uit een rijke familie. Geen van beide dames heeft ooit iets wezenlijks gepresteerd, behalve een filmpje van een neukpartijtje gemaakt. Tjonge zeg, nou dát is fantastisch (/sarcasme). Ja, ze hebben geld en dáárom krijgen ze aandacht en een druk sociaal leven, want genoeg dames die vele malen mooier zijn en niet zo in de belangstelling staan.

quote:
Iedereen praat over haar. Dus ze doet blijkbaar toch iets goed. Wat het is weet ik nog niet. Moet ik nog een beetje over nadenken.
Ze is simpelweg clickbait. Niets meer en niets minder. En nee, ze doet helemaal niet iets goed, want over een poosje is de hype voorbij en gaat ze heel hard huilen dat haar 15 min. voorbij zijn.
pi_170467217
quote:
3s.gif Op maandag 24 april 2017 23:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals:

[ afbeelding ]

En niet te vergeten:

[ afbeelding ]

Anne Fleur komt op hetzelfde neer, alleen politieker en vrouwvriendelijker. Ze heeft alleen nog een eigen reality tv-serie nodig. En het liefst een sidekick die haar extremere uitlatingen bekritiseert.
En gelekt privémateriaal. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170467303
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:19 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ze zijn niet succesvol. Kim heeft een succesvolle man (ook erg overschat trouwens, maar goed da's een aparte discussie) en Paris komt uit een rijke familie. Geen van beide dames heeft ooit iets wezenlijks gepresteerd, behalve een filmpje van een neukpartijtje gemaakt. Tjonge zeg, nou dát is fantastisch (/sarcasme). Ja, ze hebben geld en dáárom krijgen ze aandacht en een druk sociaal leven, want genoeg dames die vele malen mooier zijn en niet zo in de belangstelling staan.

Ze zijn beroemd om wie ze zijn. Niet vanwege een secondair talent. Juist omdat het een beetje bimbo's zijn vinden mensen ze leuk/vervelend/schattig/irritant.
Er zijn zat porno-actrices en geen van hen is zo bekend als Kim en Paris. Dus aan die filmpjes zal het niet liggen; maar die helpen wel om publiciteit te genereren.

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:19 schreef stopnaald het volgende:
Ze is simpelweg clickbait. Niets meer en niets minder. En nee, ze doet helemaal niet iets goed, want over een poosje is de hype voorbij en gaat ze heel hard huilen dat haar 15 min. voorbij zijn.
Alles is clickbait. Iedereen krijgt 15 minutes of fame dankzij YouTube (Andy Warhol had gelijk!). Anne Fleur kan er denk ik voor kiezen om een hype te zijn. Maar ik vind dat ze oprecht leuk kan schrijven. Dus als ze wat slimmer haar meningen uit en geen domme uitspraken doet; dan voorzie ik een glansrijke toekomst voor haar.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170467389
quote:
17s.gif Op maandag 24 april 2017 23:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze zijn beroemd om wie ze zijn. Niet vanwege een secondair talent. Juist omdat het een beetje bimbo's zijn vinden mensen ze leuk/vervelend/schattig/irritant.
Er zijn zat porno-actrices en geen van hen is zo bekend als Kim en Paris. Dus aan die filmpjes zal het niet liggen; maar die helpen wel om publiciteit te genereren.

[..]

Alles is clickbait. Iedereen krijgt 15 minutes of fame dankzij YouTube (Andy Warhol had gelijk!). Anne Fleur kan er denk ik voor kiezen om een hype te zijn. Maar ik vind dat ze oprecht leuk kan schrijven. Dus als ze wat slimmer haar meningen uit en geen domme uitspraken doet; dan voorzie ik een glansrijke toekomst voor haar.
Je vergeet dat beide partijen bekende of rijke papa's hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170467432
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je vergeet dat beide partijen bekende of rijke papa's hebben.
Anne Fleur komt toch uit het Gooi? Maar ik ga lekker slapen, dromen over Anne Fleur. Verdrinken in de kunstwerken die haar ogen zijn.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170467439
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 23:31 schreef NgInE het volgende:

[..]

Anne Fleur komt toch uit het Gooi?
Dat zou zomaar kunnen. :) Maar ik denk niet dat ze een papa vergelijkbaar met een Hiltonvermogen heeft. Verder nog erger cliché dan ik al dacht, linkse Wereldverbeteraar uit een rijk gezinnetje wiens standpunten vaak niet verder gaan dan "ik wil gewoon niet dat dit bestaat".
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170471144
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. :) Maar ik denk niet dat ze een papa vergelijkbaar met een Hiltonvermogen heeft. Verder nog erger cliché dan ik al dacht, linkse Wereldverbeteraar uit een rijk gezinnetje wiens standpunten vaak niet verder gaan dan "ik wil gewoon niet dat dit bestaat".
Op zich is dat geen slecht standpunt. Ik wil ook niet dat oorlog, armoede of hongersnood bestaat.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:09:34 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170473968
Heel erg jammer. Haar openingsstukje op GS was grappig en de meeste reaguurders hebben haar een vriendelijk welkom gegeven.

Ik vermoed dat ze door haar linksextremistische omgeving is teruggefloten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_170474134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heel erg jammer. Haar openingsstukje op GS was grappig en de meeste reaguurders hebben haar een vriendelijk welkom gegeven.

Ik vermoed dat ze door haar linksextremistische omgeving is teruggefloten.
Linkje naar haar openingsstuk op GeenStijl? Ben benieuwd wat ze heeft geschreven.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:21:09 #47
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170474162
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:19 schreef NgInE het volgende:

[..]

Linkje naar haar openingsstuk op GeenStijl? Ben benieuwd wat ze heeft geschreven.
http://www.geenstijl.nl/m(...)balvergelijking.html
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2017 @ 12:24:50 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170474234
quote:
AF die normaal in gesprek gaat? Hoax.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170474539
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:57:33 #50
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170474812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heel erg jammer. Haar openingsstukje op GS was grappig en de meeste reaguurders hebben haar een vriendelijk welkom gegeven.

Ik vermoed dat ze door haar linksextremistische omgeving is teruggefloten.
Dat vind je wel 'grappig'?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')