abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:49:55 #51
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170477339
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Je bent geen supporter, maar fan. Je begrijpt niet hoe het is om echt voor een club te zijn. Geeft niet, zou graag met je willen ruilen, maar dan moet je ook niet meepraten.
Haha wat een drupneus ook he. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:52:05 #52
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170477380
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Je bent geen supporter, maar fan. Je begrijpt niet hoe het is om echt voor een club te zijn. Geeft niet, zou graag met je willen ruilen, maar dan moet je ook niet meepraten.
Meneer is zo'n fan van feyenoord dat hij er niets tegen kan doen. Hij zou het liever niet zijn maar het zit nu eenmaal in zijn hart. :')
En nog twee
:') :')
Om het af te maken
:') :') :')
Als je straks 18 wordt zul je zien dat het vrij kinderachtig is hoe je je profileert.
pi_170477494
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:52 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Meneer is zo'n fan van feyenoord dat hij er niets tegen kan doen. Hij zou het liever niet zijn maar het zit nu eenmaal in zijn hart. :')
En nog twee
:') :')
Om het af te maken
:') :') :')
Als je straks 18 wordt zul je zien dat het vrij kinderachtig is hoe je je profileert.

Ik heb toch al gezegd dat je niet waar je over praat? Waarom blijf je er dan over doorgaan? Leg je neer bij het feit dat het bij sommigen verder gaat dan alleen pagina 819. Ik ben opgegroeid met Feyenoord. Mijn vader was Feyenoorder en als ik Ajax zei dan slaap ik die nacht buiten.

Vergelijk het maar met het geloof. Dat begint allemaal bij de opvoeding. Ik ben opgevoed met Feyenoord, ik weet niet beter. Dat gevoel heb ik nooit voor gekozen en zal ik ook nooit meer kwijtraken. Je kan er nog 36.000 ' :') ' smilies bijzetten, maar dat interesseert mij geen reet. Ik vind het eerder :') dat je hier popi yopi komt doen terwijl je 0 met voetbal hebt.

Dit is voor jullie volk onbegrijpelijk, dat snap ik. Op een regenachtige zondag keek je eens op Wikipedia wie de meeste prijzen won en je besloot die club te volgen. Maar er zullen ook mensen zijn die mij wél begrijpen. Ironisch genoeg zijn die supporters vaker niet dan wel voor Ajax.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2017 15:00:08 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:03:28 #54
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_170477551
Volgens mij is het andersom veel erger. Ik zie op Facebook om de haverklap plaatjes vanuit 020 voorbij komen met van die teksten om ons belachelijk te maken en waar het ze niks lijkt te kunnen schelen maar waar de zuurheid vanaf druipt.

Wat uiteraard heerlijk is, vrijwel niks leukers dan zure snavels :9~
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:13:37 #55
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170477757
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:59 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb toch al gezegd dat je niet waar je over praat? Waarom blijf je er dan over doorgaan? Leg je neer bij het feit dat het bij sommigen verder gaat dan alleen pagina 819. Ik ben opgegroeid met Feyenoord. Mijn vader was Feyenoorder en als ik Ajax zei dan slaap ik die nacht buiten.

Vergelijk het maar met het geloof. Dat begint allemaal bij de opvoeding. Ik ben opgevoed met Feyenoord, ik weet niet beter. Dat gevoel heb ik nooit voor gekozen en zal ik ook nooit meer kwijtraken. Je kan er nog 36.000 ' :') ' smilies bijzetten, maar dat interesseert mij geen reet. Ik vind het eerder :') dat je hier popi yopi komt doen terwijl je 0 met voetbal hebt.

Dit is voor jullie volk onbegrijpelijk, dat snap ik. Op een regenachtige zondag keek je eens op Wikipedia wie de meeste prijzen won en je besloot die club te volgen. Maar er zullen ook mensen zijn die mij wél begrijpen. Ironisch genoeg zijn die supporters vaker niet dan wel voor Ajax.
Wat een treurig gezever :') sorry!
pi_170477848
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:13 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Wat een treurig gezever :') sorry!
Je hoeft je niet te excuseren. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen geloven in God, maar toch zijn er genoeg die het doen. Jij kan het gewoon niet begrijpen
pi_170477878
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:13 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Wat een treurig gezever :') sorry!
Je zegt net zelf dat voetbal maar een spelletje is. Dan kijk je er gewoon anders tegenaan dan een voetbalsupporter. Je hoeft het ook niet te begrijpen hoor.
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:32:00 #58
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170478123
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te excuseren. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen geloven in God, maar toch zijn er genoeg die het doen. Jij kan het gewoon niet begrijpen
Nee klopt. Zo simpel kan ik inderdaad niet denken ^O^
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:33:16 #59
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170478142
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te excuseren. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen geloven in God, maar toch zijn er genoeg die het doen. Jij kan het gewoon niet begrijpen
Maar ik vind het wel interessant. Hoe oud ben je en heb je kinderen? Ik probeer me in te leven in jouw wereld oke
pi_170478194
Je juicht toch ook niet voor Leenbakker in de concurrentiestrijd tegen de Ikea? :')
pi_170478262
Gefrustreerde Ajax supporters gespot.

1 Sjaak Swart voor je topic.

  dinsdag 25 april 2017 @ 15:39:44 #62
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170478303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:38 schreef Questular het volgende:
Gefrustreerde Ajax supporters gespot.

1 Sjaak Swart voor je topic.

[ afbeelding ]
Sjakieeee :7
pi_170478338
'snavels 'is een verwijzing naar de lange 'neuzen' omdat volgens de hersenlozen Joden te herkennen zijn aan hun haviksneuzen en AFC Ajax is een 'Jodenclub' dus 1+ 1 is 2. De term 'kakkerlakken'verwijst weer naar de aanhang van Rotterdam-Zuid. Dokwerkers,wegrenners zijn ook andere benamingen maar dat is allemaal onderdeel van elkaar naar het leven staan om.....voetbal. :') |:(

Maar n.a.v. van dit topic vond ik wel een leuk stukje in het AD die over de afkeer gaat jegens ons aller Ajax.

quote:


PSV genoot van Ajax' leed. De Amsterdammers missen waarschijnlijk weer de titel en de rest lacht mee. De afkeer tegen de grootste club van het land, je merkt het na een jaar in het spoor van de Amsterdammers. ,,Maar daarom is Ajax Ajax.''

Toen PSV'er Jetro Willems vorig seizoen met een stalen gezicht meldde dat PSV ondanks de achterstand op Ajax nog heus wel kampioen zou worden, werd er gegniffeld. Zo van: ach, hoor die Jetro nou, joh. Gut, kijk ze eens positief zijn in Eindhoven.

Nee, dan Lasse Schöne. De Deen, sympathiekere profvoetballers zijn moeilijk te vinden, stookte de laatste weken op een soortgelijke manier het vuurtje op. In de kern zei hij als achtervolger op Feyenoord nog niet eens iets heel schokkends. Ja, dat Ajax na afgelopen weekend de koploper van de eredivisie zou zijn. De overheersende reactie? Boe! Arrogant! Zelfingenomen!

Zo liggen de verhoudingen dus. Ajax roept standaard de meeste aversie op. Het is van alle tijden, maar het feest in het Philips Stadion zondag benadrukte maar weer eens dat het historische sentiment verre van afzwakt. Toen FC Twente, en niet Ajax, in 2010 op de slotdag kampioen werd, barstte er in de overige stadions een spontaan feestje los. Het is voor veel supporters van Ajax juist een fijne bevestiging. De weerzin tegen de beste is altijd het grootst. Kijk ook maar eens over de grens in Duitsland, waar Bayern München gehaat wordt van Hamburg tot Keulen.

Schöne zelf zei het eerder dit seizoen al. ,,Juist daarom is Ajax Ajax. Omdat iedereen van je wil winnen. Dat maakt spelen bij Ajax ook zo moeilijk, maar ook zo mooi. Elke week wordt het uiterste van je gevraagd. Want elke week staan er weer anderen klaar om je aan te pakken. Ik ben er na al die jaren wel aan gewend. Je weet dat elke verslapping pijnlijk kan aflopen.''

Eén keer dit seizoen deed de Deen een provocerend handje achter zijn oor na een doelpunt buiten de Amsterdam Arena. Dat was na zijn wondergoal tegen FC Utrecht in de Galgenwaard, nadat hij eerder een strafschop miste.

Minutenlang had de aanhang van Utrecht hem even daarvoor met een liedje bedankt voor het missen van elf meter. Zou dat tegen een willekeurige andere club ook zijn gebeurd? Nee, is het antwoord. Ajax roept overál emoties op, werkt als een rode lap op een stier. Het zit in het karakter van de club. Heerlijk om te haten, maar ook om er van te houden. Want reizend door Nederland merk je óók de enorme populariteit, de vraag om een handtekening van Kasper Dolberg op een Heerenveen-shirt of Heracles-petje.

Maar het is vaak de aversie tegen de recordkampioen die beklijft. Dat zit hem in Sjaak Swart, die na een nederlaag klaagt over de scheidsrechter of over de inzet van De Graafschap tijdens een mislukte kampioenswedstrijd. Het zit hem in Richard Witschge, die een balletje gaat hooghouden tegen Feyenoord om de suprematie te benadrukken.

En je merkt het tijdens uitwedstrijden van Ajax vooral ook aan kleine dingen. Keeper André Onana, die na dat curieuze tegendoelpunt uit bij FC Groningen op weg naar de catacomben extra hard wordt uitgelachen. Of Amin Younes, die uit bij Excelsior door een schijtlollige supporter de verkeerde deur door wordt gestuurd. En minder onschuldig: de ordinaire scheldkanonnades als de bus arriveert bij Feyenoord, ADO Den Haag en FC Utrecht.

In Eindhoven merkte je afgelopen zondag: ze gaan er hier alles aan doen om juist Ajax van de titel te houden. Toen dat lukte, vierde het Philips Stadion de zege alsof zíj nog kampioen kunnen worden. Ja, zelfs bij PSV dat na tal van titels geen jaloezie meer zou moeten hebben, was er leedvermaak. Nick Viergever wond zich er over op. Hij had in zijn derde seizoen als Ajacied beter moeten weten.

AD 2017.
pi_170478348
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:33 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Maar ik vind het wel interessant. Hoe oud ben je en heb je kinderen? Ik probeer me in te leven in jouw wereld oke
Als je wilt chatten dan ga je maar lekker naar ONZ
pi_170478406
Alleen al dat "Ons aller Ajax" is om te kotsen.
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:44:13 #66
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170478435
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als je wilt chatten dan ga je maar lekker naar ONZ
;) :D
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 april 2017 @ 15:44:53 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170478456
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:14 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die prijzen als voorwaarde zien om een club te supporten ipv roots en trots :')
Precies. Ik kan me goed voorstellen dat je fan bent van Feyenoord als je roots liggen in die krottenwijk vol verpauperde brabantse turfstekers genaamd Rotterdam-Zuid. Echte Rotterdammers kiezen natuurlijk voor een club uit de stad.

NFI uiteraard.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170478490
We hebben wekenlang krom gelegen na Dries zijn uitspraak: 'dit was de kampioenswedstrijd'. Waarom zou het bij die Deen anders zijn? Staat Ajax bovenaan? Liet Feyenoord nog punten liggen? Hij kan beter naar zichzelf kijken dan zich zo bezig houden met Feyenoord. Hij wordt inmiddels al naar de kant geroepen voor 16-jarigen B-talenten. Treurwilg dat 'ie is

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2017 15:47:48 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:47:56 #69
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170478551
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:46 schreef Azpilicueta het volgende:
We hebben wekenlang krom gelegen na Dries zijn uitspraak: 'dit was de kampioenswedstrijd'. Waarom zou het bij die Deen anders zijn? Staat Ajax bovenaan? Liet Feyenoord nog punten liggen? Hij kan beter naar zichzelf kijken dan zich zo bezig houden met Feyenoord. Hij wordt inmiddels al naar de kant geroepen voor 16-jarigen B-talenten.
Lekkere troll van Schone he. Het schuim stond weer op de bekkies in Rotterdam
pi_170478618
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:47 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Lekkere troll van Schone he. Het schuim stond weer op de bekkies in Rotterdam
Nee hoor. Niemand die een neuk geeft om Ajax, maar jullie doen altijd zo verontwaardigd om die haat. Maar dat is dus de reden.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:00:48 #71
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170478947
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Niemand die een neuk geeft om Ajax
Wacht, wat? Het Nederlands voetbal is Ajax, de rest is vulling.
En de grootste wordt altijd gehaat, zie Bayern München. En geen enkele Ajacied die dat iets boeit hoor! Jaloezie is van alle tijden
pi_170479087
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:00 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Wacht, wat? Het Nederlands voetbal is Ajax, de rest is vulling.
En de grootste wordt altijd gehaat, zie Bayern München. En geen enkele Ajacied die dat iets boeit hoor! Jaloezie is van alle tijden
Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt dan ga je het vanzelf geloven pikkebaas
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:10:00 #73
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170479192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt dan ga je het vanzelf geloven pikkebaas
Haha
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:27:16 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170479516
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:00 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Wacht, wat? Het Nederlands voetbal is Ajax, de rest is vulling.
En de grootste wordt altijd gehaat, zie Bayern München. En geen enkele Ajacied die dat iets boeit hoor! Jaloezie is van alle tijden
Als ik me niet vergis, was Feyenoord hofleverancier van spelers het afgelopen WK (het meest recente eindtoernooi waar Nederland aan meedeed).
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:20:34 #75
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170481449
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis, was Feyenoord hofleverancier van spelers het afgelopen WK (het meest recente eindtoernooi waar Nederland aan meedeed).
Ahhh oké, nu elk jaar waar Ajax hofleverancier was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')