abonnement Unibet Coolblue
pi_170450425
quote:
De Verenigde Naties (VN) hebben dertien landen gekozen als nieuwe leden van de vrouwenraad. Naast landen als Algerije, Irak, Congo en Kenia is ook Saudi-Arabië tussen 2018 en 2022 lid van de Commissie voor de Status van Vrouwen.

De verkiezing zette kwaad bloed bij critici van het Saudische regime. UN Watch, een non-gouvernementele organisatie die als waakhond van de VN fungeert, sloeg zondag alarm over het Saudische lidmaatschap.

‘Pyromaan als brandweerman’
Zeker 15 van de 21 leden van de Economische en Sociale Raad van de VN hebben voor het lidmaatschap gestemd. Hillel Neuer, de baas van UN Watch, geeft op Twitter aan dat minstens vijf Europese landen voor deelname van de Saudiërs hebben gestemd.

‘Dat Saudi-Arabië wordt gekozen om de rechten van vrouwen en meisjes te beschermen, is absurd,’ zegt Neuer in een persbericht. ‘Alsof je een pyromaan tot hoofdcommandant van de brandweer benoemt.’

Mannelijke voogden en kledingvoorschriften
De vrouwenrechten in het streng islamitische land zijn zeer beperkt. Vrouwelijke Saudiërs hebben een mannelijke ‘voogd’ en mogen niet solliciteren, alleen over straat lopen of reizen zonder toestemming van echtgenoot, broer of zoon. Deze mannelijke voogdijregels zijn een doorn in het oog van organisaties die zich wereldwijd inzetten voor vrouwenrechten.

Vrouwen mogen daarnaast niet autorijden en worden gestraft als ze geen niqab of hoofddoek met abaya dragen. Zo werd begin december een vrouw opgepakt die een foto op sociale media plaatste waarin zij op de straten van Riyad poseert in een zomerjurk.

Vrouwen- en mensenrechtenraad
De vrouwenraad van de VN werd in 1946 opgericht en richt zich in 2018 en 2019 op de kansen voor vrouwen in de media, ICT en techniek en op ‘de duurzame ontwikkeling van vrouwen’. In oktober vorig jaar werd Saudi-Arabië herkozen als lid van de VN-mensenrechtenraad.
Bron: Elsevier

HillelNeuer twitterde op zondag 23-04-2017 om 11:32:07 At least 5 EU states voted FOR the Saudis.Belgium?Czech?Estonia?Finland?France?Germany?Greece?Ireland?Ital... https://t.co/JuBsBNoWsu reageer retweet
Even zoeken via google levert al een flinke verzameling aan berichten op over de misstanden in SA mbt. vrouwenrechten, wat een lachertje. Alsof je IS het gezicht maakt van "Veilig verkeer Nederland". :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 24-04-2017 11:53:48 ]
pi_170450477
Stuk voor stuk Arabische landen en dus alleen moslims. Waarvan bekend is dat de islam man en vrouw niet als gelijken ziet.

Waar is de VN in godsnaam mee bezig?
Google is your friend, abuse your friends
pi_170450505
Weet niet wat ik hier op moet zeggen :D
pi_170450526
Dit toont duidelijk het failliet aan van de VN. Wat een ontzettende schijnvertoning is het toch
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170450542
quote:
13s.gif Op maandag 24 april 2017 11:49 schreef Metalfrost het volgende:
Stuk voor stuk Arabische landen en dus alleen moslims. Waarvan bekend is dat de islam man en vrouw niet als gelijken ziet.

Waar is de VN in godsnaam mee bezig?
Het is dat die feministen het te druk hebben om nu vooral te protesteren tegen een powervrouw die tegen onderdrukking van de vrouwen is, of een president die eens een grapje gemaakt heeft. Het is immers niet nodig om te protesteren tegen de dagelijks miljoenen onderdrukte en mishandelde vrouwen in de islamitische landen. Alleen als je tegen zulke behandeling van vrouwen wilt kun je rekenen op kritiek.
pi_170450623
Maar die Hillel Neuer moet wel oppassen met wat die zegt, grote kans dat hij nu als een "vrouwen hatende extreem rechtse boze witte man" zal worden weggezet, en over een week is hij ontslagen omdat er opeens vrouwen roepen dat hij ze heeft aangerand.
pi_170450677
Het schijnt dus dat 5 europese landen nog voor gestemd hebben ook.

De VN nam ik al niet serieus, dat is er niet beter op geworden….
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170450764
JE hoeft alleen maar te kijken welk EU land de meeste belangen in Saudi Arabië hebben en een grote wapen industrie. Trouwens weer schandalig dat dit niet in het openbaar gebeurt. Lekker democratisch en transparant.
  maandag 24 april 2017 @ 12:04:53 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170450823
Praten over vrouwenrechten gaat wat makkelijker als ook de grootste schender aan tafel zit. Anders krijg je gegarandeerd gehuil over westers imperialisme of zo.
pi_170450866
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Praten over vrouwenrechten gaat wat makkelijker als ook de grootste schender aan tafel zit. Anders krijg je gegarandeerd gehuil over westers imperialisme of zo.
Of mistanden komen niet meer aan het licht omdat ze de misstanden nu niet benoemen. Misschien worden deze zaken binnenkort ook doorgevoerd in Europa en past de VN zich al aan.
pi_170450893
:')
pi_170451024
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Praten over vrouwenrechten gaat wat makkelijker als ook de grootste schender aan tafel zit. Anders krijg je gegarandeerd gehuil over westers imperialisme of zo.
Goed punt. Misschien moet je alleen de grootste schenders van vrouwenrechten toelaten tot de vrouwenraad. Dan blijft de agenda lekker leeg. Praat heel gemakkelijk
  maandag 24 april 2017 @ 12:14:38 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170451040
Ik nam dit soort VN-praatclubjes al nooit heel serieus. Nu weet ik weer waarom dat was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170451061
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:13 schreef grimselman het volgende:

[..]

Goed punt. Misschien moet je alleen de grootste schenders van vrouwenrechten toelaten tot de vrouwenraad. Dan blijft de agenda lekker leeg. Praat heel gemakkelijk
Kunnen ze wel elkaar mooi filmpjes laten zien van vrouwen die gestenigd worden .
  maandag 24 april 2017 @ 12:20:07 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170451156
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Of mistanden komen niet meer aan het licht omdat ze de misstanden nu niet benoemen. Misschien worden deze zaken binnenkort ook doorgevoerd in Europa en past de VN zich al aan.
Daarvoor zitten die andere leden erin hé,
  maandag 24 april 2017 @ 12:20:20 #16
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170451161
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:13 schreef grimselman het volgende:

[..]

Goed punt. Misschien moet je alleen de grootste schenders van vrouwenrechten toelaten tot de vrouwenraad. Dan blijft de agenda lekker leeg. Praat heel gemakkelijk
:')
pi_170451182
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Kunnen ze wel elkaar mooi filmpjes laten zien van vrouwen die gestenigd worden .
De nieuwe eisen liggen al op tafel, vrouwen die gestenigd worden moeten minimaal in 60fps op 4K worden opgenomen vanuit twee hoeken, om ze de schoonheid van de vrouw beter tot zijn recht te laten komen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_170451249
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Daarvoor zitten die andere leden erin hé,
Nja, je hebt misschien een punt, maar we zullen zien. Blijf het zelf een apart verhaal vinden, zou het met de gedachte zijn om SA meer met de neus op de feiten te drukken dan juich ik dit toe, ze moeten zich nu wel gaan verdiepen in de rechten van vrouwen wereldwijd en misschien worden dan wat ogen geopend.
pi_170451357
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nja, je hebt misschien een punt, maar we zullen zien. Blijf het zelf een apart verhaal vinden, zou het met de gedachte zijn om SA meer met de neus op de feiten te drukken dan juich ik dit toe, ze moeten zich nu wel gaan verdiepen in de rechten van vrouwen wereldwijd en misschien worden dan wat ogen geopend.
Ik denk niet dat dat het effect zal zijn als Saudi-Arabie in de vrouwenraad gaat zitten. Die zullen er alles aan doen om de werkzaamheden van de vrouwenraad te frustreren.
pi_170451386
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

:')
Goed punt maar niet van toepassing op dit onderwerp
pi_170451561
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:29 schreef grimselman het volgende:

[..]

Goed punt maar niet van toepassing op dit onderwerp
Thx.
pi_170451840
Zeiken dat de VN niet democratisch is, omdat ze niet de wil van westerse landen uitvoeren. :') Goh, wat vreemd als het Westen in de minderheid is. Was misschien toch wel beter geweest om kinderen te baren i.p.v. voor hippies te spelen.
pi_170451898
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:28 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het effect zal zijn als Saudi-Arabie in de vrouwenraad gaat zitten. Die zullen er alles aan doen om de werkzaamheden van de vrouwenraad te frustreren.
Ik zou wel eens willen weten welke andere landen in die raad zitten. Gezien de berichten over salafisten veelal gesteund en gesponsord door SA en dat het toch een terroristen bolwerk is heb ik ook zeer mijn twijfels dat SA een grote voorvechter gaat zijn voor de rechten van vrouwen.

Nu wil ik niet weer een aantal mensen hier op de tenen trappen, maar als vrouw zijnde, als feministische vrouw, zou ik mij zwaar beledigd voelen als zo'n land naar voren is geschoven binnen de VN.

Maar zo te zien hebben de feministische vrouwen het te druk met Trump en Le Penn.
pi_170452047
Dat de VN opgeheven kan worden is al heel lang duidelijk. Beter richten westerse landen c.s. een organisatie op met westerse kernwaarden, zoiets als het britse commenwealth. Dan kan je landen eruitdonderen of toelaten aan de hand van criteria zoals mensenrechten, vrije pers en democratie.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_170452062
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nu wil ik niet weer een aantal mensen hier op de tenen trappen, maar als vrouw zijnde, als feministische vrouw, zou ik mij zwaar beledigd voelen als zo'n land naar voren is geschoven binnen de VN.
Want vrouwen zijn zeker gebaat bij feminisme? :') :N
pi_170452072
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:55 schreef Digi2 het volgende:
Dat de VN opgeheven kan worden is al heel lang duidelijk. Beter richten westerse landen c.s. een organisatie op met westerse kernwaarden, zoiets als het britse commenwealth. Dan kan je landen eruitdonderen of toelaten aan de hand van criteria zoals mensenrechten, vrije pers en democratie.

Net zoiets als de EU dus?
pi_170452141
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:56 schreef vaduz het volgende:

[..]

Want vrouwen zijn zeker gebaat bij feminisme? :') :N
Vrouwen zijn de voorvechter voor vrouwenrechten, sorry maar ik vind het hypocriet als je wel op een grasveld je tieten laat zien en hysterisch schreeuwt tegen Trump, Le Penn en Wilders, welke niets tegen vrouwen hebben maar wel iets tegen een vrouw hatende ideologie. En dan geen woord over de landen waar die ideologie de overhand heeft en vrouwen gewoon 2e rangsburgers zijn zonder gelijke rechten. Dat is hypocriet, en als je een feminist bent dan zou je daar tegen moeten protesteren. Maar zoals al eerder aangegeven, het gaat al jaren niet meer om de inhoud, het gaat erom wie het zegt.
  maandag 24 april 2017 @ 13:01:08 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170452173
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik zou wel eens willen weten welke andere landen in die raad zitten. Gezien de berichten over salafisten veelal gesteund en gesponsord door SA en dat het toch een terroristen bolwerk is heb ik ook zeer mijn twijfels dat SA een grote voorvechter gaat zijn voor de rechten van vrouwen.
Is je Google stuk?
Of hang je het liefst achterover zodat anderen jouw nieuwsgierigheid kunnen bevredigen?
Of veins je gewoon interesse om te verbloemen dat je alleen wil zeiken in plaats van een constructieve bijdrage te leveren? 8-)

http://www.unwomen.org/en/csw

quote:
Nu wil ik niet weer een aantal mensen hier op de tenen trappen, maar als vrouw zijnde, als feministische vrouw, zou ik mij zwaar beledigd voelen als zo'n land naar voren is geschoven binnen de VN.
Dat is geen verrassing. Jij bent wel vaker snel op je teentjes getrapt. Ik zou me als feminist beledigd voelen dat jij je überhaupt inbeeld feminist te zijn... :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170452183
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:56 schreef vaduz het volgende:

[..]

Net zoiets als de EU dus?
Nee, de handel binnen de commenwealth wordt gestimmuleerd omdat het daar een overleg platform voor biedt maar meer ook niet. Het gaat vooral om het respecteren, controleren en stimuleren van de kernwaarden. Het geeft status en reputatie erbij te behoren. Zo is Zimbabwe geen lid meer en wil Gambia juist weer toetreden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_170452187
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Vrouwen zijn de voorvechter voor vrouwenrechten,
Hahaha, er zijn zowel vrouwen die in hun eigen belang pleiten, als tegen hun belang. Feminisme is gebaseerd op de leugen dat man en vrouw hetzelfde zouden zijn, hetgeen niet het geval is, gezien de fysiologische verschillen.
  maandag 24 april 2017 @ 13:14:17 #31
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170452483
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:01 schreef vaduz het volgende:
Hahaha, er zijn zowel vrouwen die in hun eigen belang pleiten, als tegen hun belang. Feminisme is gebaseerd op de leugen dat man en vrouw hetzelfde zouden zijn, hetgeen niet het geval is, gezien de fysiologische verschillen.
Kwaliteitspostje! :')
Waar heb je die wijsheid vandaan? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170452486
Saudi Arabië, nummer 1 sponsor van terrorisme en grootste importeur van wapens, alsmede streng wahabistisch en wereldkampioen vrouwenonderdrukken gaat zich inzetten voor een veilige wereld waar alle mensen dezelfde mooie mensenrechten hebben.

Echt, dit had Baron Cohen nog niet kunnen verzinnen. Wat een grap.

Ze hadden natuurlijk wel fantasische campagne teksten:



:')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_170452637
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

Hahaha, er zijn zowel vrouwen die in hun eigen belang pleiten, als tegen hun belang. Feminisme is gebaseerd op de leugen dat man en vrouw hetzelfde zouden zijn, hetgeen niet het geval is, gezien de fysiologische verschillen.
Volgens mij is feminisme gebaseerd op ongelijke machtsverhoudingen tussen man en vrouw. Nogal wiedes dat mannen en vrouwen niet hetzelfde zijn. Behalve de fysiologische verschillen zijn ook sommige behoeftes van mannen en vrouwen verschillend. In S.A. zijn de machtsverschillen tussen mannen en vrouwen extreem. Zo kan een vader zijn dochter zweepslagen door de staat laten toebedelen slechts op grond van het feit te beweren dat ze ongehoorzaam is.

https://www.vpro.nl/progr(...)pro-tegenlicht~.html
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_170452686
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:22 schreef Digi2 het volgende:
In S.A. zijn de machtsverschillen tussen mannen en vrouwen extreem.
Dat is een uiterste, in mijn ogen net zo kwalijk als het feminisme, dat er op gericht is dat vrouwen zich mannelijk gedragen en zich zo niet volledig kunnen ontplooien.
  maandag 24 april 2017 @ 13:26:06 #35
168739 Red_85
'echt wel'
pi_170452722
Nieuwe dimensie van politiek correct proberen te zijn?

Dit is werkelijk zum kotsen. Bizar. -O- Hoe. Kun. Je?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 24 april 2017 @ 13:26:28 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170452729
De VN, Amnesty etc zijn al jaren niet serieus meer te nemen. Geen aandacht meer schenken aan dit soort clubjes.
pi_170452753
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
De VN, Amnesty
Die op een voetstuk plaatsen. :')
pi_170452830
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:24 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is een uiterste, in mijn ogen net zo kwalijk als het feminisme, dat er op gericht is dat vrouwen zich mannelijk gedragen en zich zo niet volledig kunnen ontplooien.
Niet alleen dat, mannen gaan zich ook steeds vrouwelijker gedragen. Femisme kan doorschieten en het is goed daarop te letten omdat uiteindelijk nog mannen, nog vrouwen hier gelukkiger van worden.
Vooral werkzaamheden waar de meeste mannen de voorkeur aan geven worden overmatig financieel gewaardeerd terwijl werkzaamheden waar vrouwen de voorkeur aan geven financieel zwaar worden ondergewaard leidt tot de "vermannelijking" van vrouwen. Immers geld=macht, dus dan leidt femisme als vanzelf hiertoe.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 24 april 2017 @ 13:35:19 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_170452901
De VN maakt zich weer eens totaal ongeloofwaardig. Maar dat waren ze al met hun veroordelingen van Israel maar niet de Palestijnen.
  maandag 24 april 2017 @ 13:38:45 #40
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170452985
Waar halen mensen dit soort idiote ellende vandaan? _O-

Het doel van feminisme is het voorkomen dat vrouwen zich volledig kunnen ontplooien? :')_!
Mannen gaan zich vrouwelijker gedragen van feminisme? :')__!
Inkomensverschillen tussen beroepen leidt tot vermannelijking van vrouwen? :')____!

Mijn god, wat hebben jullie gegeten?

Nog even en we gaan ervoor pleiten dat je homo kunt worden als je (te)veel homo's op tv ziet. _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170453095
UNWatch twitterde op maandag 24-04-2017 om 11:57:53 Video: UN elects Saudi Arabia to women's rights body, but US forces a vote; China, Uganda upset, want rubber stamp. https://t.co/5eIbiNJI5F reageer retweet
Met beelden.


Nederland is ook bondgenoot van Saoedi-Arabië dus wij moeten niet zo hypocriet doen.
pi_170453125
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
wat hebben jullie gegeten?
Een boterham met kaas.
quote:
Nog even en we gaan ervoor pleiten dat je homo kunt worden als je (te)veel homo's op tv ziet. _O-
Was het maar grappig. ;( Het is betreurenswaardig om te zien, hoe mensen zich laten beinvloeden door postmodernistische invloeden.
  maandag 24 april 2017 @ 13:50:04 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170453292
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:44 schreef vaduz het volgende:
Een boterham met kaas.
Goeie bekomst.
quote:
Was het maar grappig. ;( Het is betreurenswaardig om te zien, hoe mensen zich laten beinvloeden door postmodernistische invloeden.
Excuus, maar ik vind dit soort uitspraken echt fucking hilarisch!
quote:
Feminisme is gebaseerd op de leugen dat man en vrouw hetzelfde zouden zijn [...]
quote:
[...] het feminisme, dat er op gericht is dat vrouwen zich mannelijk gedragen en zich zo niet volledig kunnen ontplooien.
Zo stupide heb ik ze zelden gezien en dat werkt op de lachspieren. O+

Kun je uitleggen wat je bedoelt met 'postmodernistische invloeden'? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170453296
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 13:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Is je Google stuk?
Of hang je het liefst achterover zodat anderen jouw nieuwsgierigheid kunnen bevredigen?
Of veins je gewoon interesse om te verbloemen dat je alleen wil zeiken in plaats van een constructieve bijdrage te leveren? 8-)

http://www.unwomen.org/en/csw

[..]

Dat is geen verrassing. Jij bent wel vaker snel op je teentjes getrapt. Ik zou me als feminist beledigd voelen dat jij je überhaupt inbeeld feminist te zijn... :')
Heerlijk, de hele reactie straat weer geïrriteerde frustratie uit omdat ik wederom een vinger op een zere plek leg wat de linkse/islam rakkers van FOK liever niet willen horen zien, dus spelen we het weer op de man. :')
  maandag 24 april 2017 @ 13:51:43 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170453322
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heerlijk, de hele reactie straat weer geïrriteerde frustratie uit omdat ik wederom een vinger op een zere plek leg wat de linkse/islam rakkers van FOK liever niet willen horen zien, dus spelen we het weer op de man. :')
Dat soort dingen weet je wel uit te lokken inderdaad. :) Het lijkt een gave van je!

Maar welke optie was? Google stuk, luiheid of geveinsde interesse? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 24 april 2017 @ 13:53:10 #46
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170453361
Ach ja, de VN. Leuke werkverschaffing voor naïeve "wereldburgers".
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170453410
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 13:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat soort dingen weet je wel uit te lokken inderdaad. :) Het lijkt een gave van je!

Maar welke optie was? Google stuk, luiheid of geveinsde interesse? :D
Op het werk aan het alt+tabben tussen mijn werk door en een beetje luiigheid om zelf niet te googlen eerlijk gezegd. :P
  maandag 24 april 2017 @ 13:56:48 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170453460
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Op het werk aan het alt+tabben tussen mijn werk door en een beetje luiigheid om zelf niet te googlen eerlijk gezegd. :P
Daar kan ik inkomen! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170453501
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
Excuus, maar ik vind dit soort uitspraken echt fucking hilarisch!
Geeft dus aan dat jij eenzijdig gericht bent op de in jouw omgeving heersende ideologie.
quote:
Kun je uitleggen wat je bedoelt met 'postmodernistische invloeden'? :D
Het vervagen van morele grenzen, in plaats van een lineaire schaal met tegenovergestelde uitersten, is het hedentendage verworden tot een chaotisch ongeorganiseerd bereik, waarbij goed van kwaad niet langer te onderscheiden is en het beleven van ervaringen tot kernwaarde is verworden, onafhankelijk van hun positieve danwel negatieve uitwerking op het mensenleven.
  maandag 24 april 2017 @ 14:04:16 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170453665
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef vaduz het volgende:
Geeft dus aan dat jij eenzijdig gericht bent op de in jouw omgeving heersende ideologie.
Dat kan, maar het blijft hilarisch! _O-
quote:
Het vervagen van morele grenzen, in plaats van een lineaire schaal met tegenovergestelde uitersten, is het hedentendage verworden tot een chaotisch ongeorganiseerd bereik, waarbij goed van kwaad niet langer te onderscheiden is en het beleven van ervaringen tot kernwaarde is verworden, onafhankelijk van hun positieve danwel negatieve uitwerking op het mensenleven.
Laat me raden; Je studeert aan de universiteit van het leven?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170453695
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
Laat me raden; Je studeert aan de universiteit van het leven?
welke universiteit? :?
  maandag 24 april 2017 @ 14:16:02 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170453960
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:05 schreef vaduz het volgende:
welke universiteit? :?
De universiteit van het leven. Ik dacht dat dit een redelijk gangbare uitdrukking was, maar kennelijk niet.

Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat ik denk dat jij jouw levensbeschouwelijke visie zelf ontwikkeld hebt? Zonder enige steun uit academische hoek of wetenschappelijke onderbouwing.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170454158
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat ik denk dat jij jouw levensbeschouwelijke visie zelf ontwikkeld hebt? Zonder enige steun uit academische hoek of wetenschappelijke onderbouwing.
Ik zou zelf niet stellen dat ik geheel zelfstandig mijn levensbeschouwelijke visie ontwikkeld hebt, daar er wel degelijk invloeden zijn vanuit diverse 'ideologische scholen'. Wel is het zo dat ik niet eenzijdig de dogma's van bepaalde instituten of personen heb overgenomen, maar juist zelf op grond van eigen analyses een verzameling van kernwaardes heb aangenomen. Ik zou dan ook niet stellen dat er van wetenschappelijke onderbouwing geen sprake is, weliswaar zullen er weinig auteurs het geheel van mijn stellingnames ondersteunen, doch is er sprake van een sterke samenhang met verschillende auteurs in de meerderheid van de deelgebieden van mijn stellingnames.
  maandag 24 april 2017 @ 14:37:41 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170454436
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:25 schreef vaduz het volgende:
Ik zou zelf niet stellen dat ik geheel zelfstandig mijn levensbeschouwelijke visie ontwikkeld hebt, daar er wel degelijk invloeden zijn vanuit diverse 'ideologische scholen'. Wel is het zo dat ik niet eenzijdig de dogma's van bepaalde instituten of personen heb overgenomen, maar juist zelf op grond van eigen analyses een verzameling van kernwaardes heb aangenomen. Ik zou dan ook niet stellen dat er van wetenschappelijke onderbouwing geen sprake is, weliswaar zullen er weinig auteurs het geheel van mijn stellingnames ondersteunen, doch is er sprake van een sterke samenhang met verschillende auteurs in de meerderheid van de deelgebieden van mijn stellingnames.
Dat bedoelde ik ja. :D
Maar vertel, kom, waar heb jij gelezen dat 'Het feminisme zicht tot doel stelt de vrouw te beperken in haar ontplooiing'? :D
Of dat het feminisme is gebaseerd op de leugen (of überhaupt de aanname) dat mannen en vrouwen gelijk zijn?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170454800
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
Dat bedoelde ik ja. :D
Durf het te betwijfelen, denk eigenlijk dat je zoekt naar gronden om de discussie niet inhoudelijk aan te gaan en mij probeert neer te zetten alszijnde niet deelnemend aan de (mainstream) wetenschappelijke discussie. Laat me het weten als het anders zit.
quote:
Maar vertel, kom, waar heb jij gelezen dat 'Het feminisme zicht tot doel stelt de vrouw te beperken in haar ontplooiing'? :D
Of dat het feminisme is gebaseerd op de leugen (of überhaupt de aanname) dat mannen en vrouwen gelijk zijn?
Genoeg literatuur met een dergelijke stellingname, misschien dat heden ten dage de invloedrijke westerse wetenschappelijke periodieken dergelijke materialen niet of nauwelijks publiceren. Maar zeker niet enkel mijn persoonlijke stellingname. Kwestie van wat beter zoeken (en ik raad aan om dat zelf te doen, gezien ik vind dat je op grond van de discussie zelf moet kunnen afleiden op welke werken mijn stellingsnames zijn gebasseerd, i.p.v. de al bekende commentaren op die werken voor te kauwen, zonder bekend te zijn met de inhoud.).
  maandag 24 april 2017 @ 15:10:28 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170455183
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef vaduz het volgende:
Durf het te betwijfelen, denk eigenlijk dat je zoekt naar gronden om de discussie niet inhoudelijk aan te gaan en mij probeert neer te zetten alszijnde niet deelnemend aan de (mainstream) wetenschappelijke discussie. Laat me het weten als het anders zit.
Ik ben oprecht benieuwd naar waar je die onzin die je verkondigt vandaan hebt en met welke onderbouwing je ze de wereld in slingert. :D
quote:
Genoeg literatuur met een dergelijke stellingname, misschien dat heden ten dage de invloedrijke westerse wetenschappelijke periodieken dergelijke materialen niet of nauwelijks publiceren. Maar zeker niet enkel mijn persoonlijke stellingname. Kwestie van wat beter zoeken (en ik raad aan om dat zelf te doen, gezien ik vind dat je op grond van de discussie zelf moet kunnen afleiden op welke werken mijn stellingsnames zijn gebasseerd, i.p.v. de al bekende commentaren op die werken voor te kauwen, zonder bekend te zijn met de inhoud.).
"Je kunt mijn waarheid beter zelf even googlen." :D
Maar, we gaan ontopic. Ik vind je reacties en stellingnames tenenkrommend hilarisch. Laten we het daarbij laten. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170455399
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 15:10 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar waar je die onzin die je verkondigt vandaan hebt en met welke onderbouwing je ze de wereld in slingert. :D
Ik zie je eigenlijk alleen maar lachen en heb behalve smileys geen enkel inhoudelijk argument gezien, derhalve heb ik niet de indruk dat je jezelf ingelezen hebt, wat mij bepaald niet motiveert om veel moeite in deze discussie te steken. Laat me weten als het anders zit. Van mij mag je die smileys weg laten, gezien je zonder enige argumentatie geen enkel argument hebt om mijn standpunten onderuit te halen. Helaas blijft er dan wel helemaal niets van je verder inhoudloze posts over.
  maandag 24 april 2017 @ 15:29:00 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170455592
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
gezien je zonder enige argumentatie geen enkel argument hebt om mijn standpunten onderuit te halen.
Briljant! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170455603
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 15:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Briljant! :D
Had liever gezien, dat je de discussie was aangegaan.
pi_170456001
Dit is net een slechte soap. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 24 april 2017 @ 15:55:54 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170456226
Ach, enige tijd geleden zaten ze ook in een of andere VN mensenrechtencommissie.

Jaren geleden weigerden ze de universele verklaring van de rechten van de mens te ratificeren, want dat was in strijd met de sharia.

Poppenkast.
pi_170456544
Daar zijn ze gelukkig uit, landen als Arabische Emiraten, Kirzigië en Burkina Faso waren daar sowieso al betere kandidaten voor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 24 april 2017 @ 16:11:41 #63
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170456584
quote:
13s.gif Op maandag 24 april 2017 15:55 schreef Twiitch het volgende:
Ach, enige tijd geleden zaten ze ook in een of andere VN mensenrechtencommissie.
Dat zitten ze nog steeds. :)
quote:
Jaren geleden weigerden ze de universele verklaring van de rechten van de mens te ratificeren, want dat was in strijd met de sharia.
In 1948 en ze waren in goed gezelschap.
Rusland en Zuid-Afrika oa. weigerden ook.
quote:
Poppenkast.
Wel een nodige poppenkast. Ook een die (misschien niet direct, maar zeker indirect) wel een hoop voor elkaar heeft gekregen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170456871
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
In 1948 en ze waren in goed gezelschap.
Rusland
Rusland (de Russische Federatie) had in 1948 niet eens een zetel in de VN.
  maandag 24 april 2017 @ 16:32:54 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170456999
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:27 schreef vaduz het volgende:
Rusland (de Russische Federatie) had in 1948 niet eens een zetel in de VN.
Dat heb je uit hetzelfde boekje als de doelstellingen van het feminisme ofniet? :D

De Sovjet Unie (dat is inderdaad niet de Russische Federatie, maar kom op! :') ) heeft de VN mede opgericht. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 24 april 2017 @ 16:33:25 #66
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170457014
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 16:11 schreef SicSicSics het volgende:

In 1948 en ze waren in goed gezelschap.
Rusland en Zuid-Afrika oa. weigerden ook.

De SU met de Siberische concentratiewerkkampen van Stalin en apartheidsstaat Zuid-Afrika, dat is een gezelschap waar je het huidige SA ook wel in kan plaatsen inderdaad.
pi_170457061
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 16:32 schreef SicSicSics het volgende:
Dat heb je uit hetzelfde boekje als de doelstellingen van het feminisme ofniet? :D
Dat is gewoon de werkelijkheid, zoals je hieronder ook aangeeft.
quote:
De Sovjet Unie (dat is inderdaad niet de Russische Federatie, maar kom op! :') ) heeft de VN mede opgericht. :D
De Sovjet Unie bestond uit 15 republieken, dus die zetel was naast Rusland ook voor de andere republieken. Slechts de Belarussische en Oekrainse SSR hadden een eigen zetel.
  maandag 24 april 2017 @ 16:38:55 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170457138
Saudi-Arabië is echt briljant in het trollen van de wereld. Nou ja, nu ze nog iets van olie hebben. Ik kan niet wachten tot het moment dat dat land weer een irrelevante zandbak wordt met een totaal gefaalde toeristen industrie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170463918
En hier hoor je links niet over.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:31:20 #70
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_170479567
Wie bedenkt dit? Wat een slechte benoemning zeg!
pi_170479609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:31 schreef Velda het volgende:
Wie bedenkt dit? Wat een slechte benoemning zeg!
Yep, letting the fox guarding the hen house :')
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_170492030
Ze zitten ook al in de mensenrechtencommissie. Dus dit kan er ook nog wel even bij.
pi_170492180
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron: Elsevier

HillelNeuer twitterde op zondag 23-04-2017 om 11:32:07 At least 5 EU states voted FOR the Saudis.Belgium?Czech?Estonia?Finland?France?Germany?Greece?Ireland?Ital... https://t.co/JuBsBNoWsu reageer retweet
Even zoeken via google levert al een flinke verzameling aan berichten op over de misstanden in SA mbt. vrouwenrechten, wat een lachertje. Alsof je IS het gezicht maakt van "Veilig verkeer Nederland". :')
Dit is positief nieuws voor vrouwen. Als SA in zo'n commissie zit moet het toch minstens eigen beleid uitvoeren wat er uit die commissie komt??? Dat zal een stuk beter zijn dan wat er nu ligt in SA.
pi_170492270
De VN kan zichzelf zo onderhand net zo goed opheffen. Totaal niet serieus meer te nemen.
pi_170492818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit is positief nieuws voor vrouwen. Als SA in zo'n commissie zit moet het toch minstens eigen beleid uitvoeren wat er uit die commissie komt??? Dat zal een stuk beter zijn dan wat er nu ligt in SA.
Ja? Dat is echt wat jij denkt dat er gaat gebeuren?
  woensdag 26 april 2017 @ 09:24:53 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170493055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit is positief nieuws voor vrouwen. Als SA in zo'n commissie zit moet het toch minstens eigen beleid uitvoeren wat er uit die commissie komt??? Dat zal een stuk beter zijn dan wat er nu ligt in SA.
Het enige 'voordelige' wat ik uit de benoeming kan halen is dat er een kleine(!) kans is dat deze benoeming zoiets te weeg zou kunnen brengen. Een ander matig(!) argument is dat zo'n raad wel een doorsnede zou moeten zijn van hoe het is in de wereld.

Maar uiteindelijk vind ik het eigenlijk gewoon een meesterlijke troll-actie van S-A, eerlijk is eerlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170493503
UN Watch, is dat niet die pro-Israelische lobbygroep?

Zo kan je elk jaar kritiek leveren, want er moeten 11 leden uit de Asia-pacific region in die raad zetelen, dus heb je dit soort landen er altijd bij.
Momenteel zitten oa Bahrein, Iran, Kuwait, en Qatar erin. Of het met de vrouwenrechten in Tajikistan en Kazakstan veel beter gesteld is weet ik trouwens niet.

De VN is een organisatie voor alle landen. Wat heb je dan liever, dat enkel de "goede" landen in zulke raden mogen zetelen, zodat de rest zich uit de VN terugtrekt en je eindeloos kan vergaderen over vrouwenrechten in Nederland, België, Canada.. ? Men is nu al verontwaardigd als de VN iets opmerkt over Nederland, wat gaat het dan worden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170493680
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja? Dat is echt wat jij denkt dat er gaat gebeuren?
Nou ja het zou best eens kunnen zijn dan ze dan eigen gemaakt beleid uit gaan voeren. Iets wat je zelf verzint , zet je minder makkelijk opzij.
pi_170493705
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Het enige 'voordelige' wat ik uit de benoeming kan halen is dat er een kleine(!) kans is dat deze benoeming zoiets te weeg zou kunnen brengen. Een ander matig(!) argument is dat zo'n raad wel een doorsnede zou moeten zijn van hoe het is in de wereld.

Maar uiteindelijk vind ik het eigenlijk gewoon een meesterlijke troll-actie van S-A, eerlijk is eerlijk.
Ze kunnen geen kant op.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:02:10 #80
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170493718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit is positief nieuws voor vrouwen. Als SA in zo'n commissie zit moet het toch minstens eigen beleid uitvoeren wat er uit die commissie komt??? Dat zal een stuk beter zijn dan wat er nu ligt in SA.
Daar zijn ze niet toe verplicht. Het enige wat je krijgt is dat de groep als geheel conservatiever en vrouwonvriendelijker wordt. Er is echt geen manier om dit te spinnen als iets positiefs.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:13:17 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170493942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:53 schreef crystal_meth het volgende:
UN Watch, is dat niet die pro-Israelische lobbygroep?

Zo kan je elk jaar kritiek leveren, want er moeten 11 leden uit de Asia-pacific region in die raad zetelen, dus heb je dit soort landen er altijd bij.
Momenteel zitten oa Bahrein, Iran, Kuwait, en Qatar erin. Of het met de vrouwenrechten in Tajikistan en Kazakstan veel beter gesteld is weet ik trouwens niet.

De VN is een organisatie voor alle landen. Wat heb je dan liever, dat enkel de "goede" landen in zulke raden mogen zetelen, zodat de rest zich uit de VN terugtrekt en je eindeloos kan vergaderen over vrouwenrechten in Nederland, België, Canada.. ? Men is nu al verontwaardigd als de VN iets opmerkt over Nederland, wat gaat het dan worden...
Prima als de VN met dat soort landen aan tafel wil blijven, maar ga dan niet landen zoals Nederland aanvallen op Zwarte Piet etc terwijl je zelf met middeleeuwse vrouwenstenigers koffie gaat drinken. Dan heb je echt alle geloofwaardigheid verloren.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:15:57 #82
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170493989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:53 schreef crystal_meth het volgende:
UN Watch, is dat niet die pro-Israelische lobbygroep?

Zo kan je elk jaar kritiek leveren, want er moeten 11 leden uit de Asia-pacific region in die raad zetelen, dus heb je dit soort landen er altijd bij.
Momenteel zitten oa Bahrein, Iran, Kuwait, en Qatar erin. Of het met de vrouwenrechten in Tajikistan en Kazakstan veel beter gesteld is weet ik trouwens niet.

De VN is een organisatie voor alle landen. Wat heb je dan liever, dat enkel de "goede" landen in zulke raden mogen zetelen, zodat de rest zich uit de VN terugtrekt en je eindeloos kan vergaderen over vrouwenrechten in Nederland, België, Canada.. ? Men is nu al verontwaardigd als de VN iets opmerkt over Nederland, wat gaat het dan worden...
VN als praatclub is prima, je moet toch kennis nemen van wat andere mensen denken.

Maar de VN als organisatie met daadwerkelijk invloed (en dat hebben ze op bepaalde gebieden/manieren) wordt problematisch, de meningen over vrouwenrechten zijn maar een klein voorbeeld.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170494157
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Prima als de VN met dat soort landen aan tafel wil blijven, maar ga dan niet landen zoals Nederland aanvallen op Zwarte Piet etc terwijl je zelf met middeleeuwse vrouwenstenigers koffie gaat drinken. Dan heb je echt alle geloofwaardigheid verloren.
Stel je voor zeg, dat de VN met zulke landen aan tafel wil blijven. Besef je dat "VN" staat voor Verenigde Naties, maw een vereniging van landen? Er zit helemaal geen "VN" aan tafel met landen, landen zitten met elkaar aan tafel.

Typisch dat Westerlingen vinden dat hun mening zou moeten gelden in de VN. Westerse landen vertegenwoordigen misschien 15% van de wereldbevolking.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170494253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Stel je voor zeg, dat de VN met zulke landen aan tafel wil blijven. Besef je dat "VN" staat voor Verenigde Naties, maw een vereniging van landen? Er zit helemaal geen "VN" aan tafel met landen, landen zitten met elkaar aan tafel.

Typisch dat Westerlingen vinden dat hun mening zou moeten gelden in de VN. Westerse landen vertegenwoordigen misschien 15% van de wereldbevolking.
Je was me voor.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:36:09 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170494368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ze kunnen geen kant op.
Wie niet?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 26 april 2017 @ 10:36:18 #86
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170494373
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Stel je voor zeg, dat de VN met zulke landen aan tafel wil blijven. Besef je dat "VN" staat voor Verenigde Naties, maw een vereniging van landen? Er zit helemaal geen "VN" aan tafel met landen, landen zitten met elkaar aan tafel.

Typisch dat Westerlingen vinden dat hun mening zou moeten gelden in de VN. Westerse landen vertegenwoordigen misschien 15% van de wereldbevolking.
Ja prima, maar wij hoeven dat geblaat over b.v. Zwarte Piet etc vanuit de VN dus ook niet serieus te nemen.

Verder even goede vrienden.
pi_170494462
What's next, Rodrigo Duterte voorzitter van amnesty international?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_170494600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:41 schreef habitue het volgende:
What's next, Rodrigo Duterte voorzitter van amnesty international?
Het zou hem misschien wel inspireren om niet zomaar mensen dood te maken omdat ze misschien iets met drugs te maken hebben.
Ik vermoed dat dit ook het doel is van de VN; om Saudi-Arabië met de neus op de feiten te drukken. Binnenkort mogen vrouwen eindelijk autorijden in dat land; dat is een grote verschuiving.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 26 april 2017 @ 10:56:06 #89
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170494729
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:53 schreef crystal_meth het volgende:
UN Watch, is dat niet die pro-Israelische lobbygroep?

Zo kan je elk jaar kritiek leveren, want er moeten 11 leden uit de Asia-pacific region in die raad zetelen, dus heb je dit soort landen er altijd bij.
Momenteel zitten oa Bahrein, Iran, Kuwait, en Qatar erin. Of het met de vrouwenrechten in Tajikistan en Kazakstan veel beter gesteld is weet ik trouwens niet.

De VN is een organisatie voor alle landen. Wat heb je dan liever, dat enkel de "goede" landen in zulke raden mogen zetelen, zodat de rest zich uit de VN terugtrekt en je eindeloos kan vergaderen over vrouwenrechten in Nederland, België, Canada.. ? Men is nu al verontwaardigd als de VN iets opmerkt over Nederland, wat gaat het dan worden...
Het is ook wel hilarisch dat de VN kritiek uit op Nederland en terwijl bananenrepublieken laat zetelen in een zogenaamde "vrouwenraad".

Misschien moeten we (beschaafde mensen) gewoon niet willen samenwerken met dat onderontwikkeld volk. Er zijn genoeg 3de wereldlanden waar wel wat van te maken valt op dat vlak, denk aan Zuid-Amerika of delen van Zuidelijk-Afrika. Laten we ons daar op concentreren zou ik zeggen :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 26 april 2017 @ 10:57:59 #90
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170494764
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Stel je voor zeg, dat de VN met zulke landen aan tafel wil blijven. Besef je dat "VN" staat voor Verenigde Naties, maw een vereniging van landen? Er zit helemaal geen "VN" aan tafel met landen, landen zitten met elkaar aan tafel.

Typisch dat Westerlingen vinden dat hun mening zou moeten gelden in de VN. Westerse landen vertegenwoordigen misschien 15% van de wereldbevolking.
Dan moeten wij dus ook maar niet meer luisteren naar de VN als SA en aanverwanten daar de plak gaat zwaaien. Dat werkt twee kanten op lijkt me.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 26 april 2017 @ 10:59:33 #91
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170494796
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:24 schreef crystal_meth het volgende:

Typisch dat Westerlingen vinden dat hun mening zou moeten gelden in de VN. Westerse landen vertegenwoordigen misschien 15% van de wereldbevolking.
Want dat geldt niet voor andere volkeren?

Leuk hoor, je anti-Westerse houding. Maar het mag wel wat interessanter.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170495293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Want dat geldt niet voor andere volkeren?

Leuk hoor, je anti-Westerse houding. Maar het mag wel wat interessanter.
Anti-westers? Nee, als Westerling verwacht ik (tegen beter weten in) dat westerlingen iets meer ontwikkeld zouden zijn, en zouden snappen hoe de VN in elkaar zit. En beseffen dat als je 191 leden hebt, waarvan slechts een kleine minderheid je normen en waarden delen, dat de VN in dat perspectief opmerkelijk veel bereikt.
In de praktijk domineert het Westen de VN, ondermeer door de economische druk die de VS uitoefent bij stemmingen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170495519
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Wie niet?
SA.

Het is niet meer dat je een hele samenleving kan isoleren. De enige die er tot nu toe in is geslaagd is NK.
pi_170496520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Stel je voor zeg, dat de VN met zulke landen aan tafel wil blijven. Besef je dat "VN" staat voor Verenigde Naties, maw een vereniging van landen? Er zit helemaal geen "VN" aan tafel met landen, landen zitten met elkaar aan tafel.

Typisch dat Westerlingen vinden dat hun mening zou moeten gelden in de VN. Westerse landen vertegenwoordigen misschien 15% van de wereldbevolking.
Dan nog, zou het tof zijn als het landen zijn die aantonen iets te willen veranderen aan de vrouwenrechten. Al zijn dat 10 Aziatische landen, mij best. Maar een land als SA gaat met landen samenzitten om de rechten van vrouwen wereldwijd te verbeteren is gewoon een grap natuurlijk.

Of jullie zijn zo naïef dat dit betekent dat ze de rechten van vrouwen in eigen land nu willen gaan uitbreiden vanwege dit kandidaatschap.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 26 april 2017 @ 12:11:57 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170496529
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

SA.

Het is niet meer dat je een hele samenleving kan isoleren. De enige die er tot nu toe in is geslaagd is NK.
Meh, zolang ze de olie industrie in een houdgreep hebben en maar net vaak genoeg de ballen kietelen van het westen door bases toe te staan en hand en span diensten te leveren komt SA overal mee weg. Het is uiteindelijk een heel stabiel land. Hoe onderdrukt ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170496830
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, zolang ze de olie industrie in een houdgreep hebben en maar net vaak genoeg de ballen kietelen van het westen door bases toe te staan en hand en span diensten te leveren komt SA overal mee weg. Het is uiteindelijk een heel stabiel land. Hoe onderdrukt ook.
Zelfs kamelen worden daar beter behandeld.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170630109
RT_com twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 12:40:26 Leaked: Belgium urged diplomats to vote for Saudi Arabia in UN women’s rights commission https://t.co/XYMqDyEKxp reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')