abonnement Unibet Coolblue
pi_170481572
Advocaat :')

Feit blijft wel dat er amper goede mogelijkheden zijn. Wie zouden jullie een goede optie vinden?
pi_170481630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een klucht zeg, dit _O_
Het is ronduit beschamend en tekenend voor het amateurisme en gebrek aan visie binnen de KNVB.
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:31:50 #78
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170481634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Niemand wil Advocaat dus het zal Advocaat wel worden
pi_170483519
Hahhahaahaha.
pi_170483637
Alsof er zoveel andere alternatieve zijn.

En je moet ook niet vergeten dat NL niet meer bij de top hoort..
pi_170486773
Van Breukelen en van Oostveen zijn mede verantwoordelijk voor de teloorgang van het Nederlands voetbal.

Dick Advocaat..... (en ten Cate) wat een fucking armoede.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:52:24 #82
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_170487227
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:37 schreef TLC het volgende:
Van Breukelen en van Oostveen zijn mede verantwoordelijk voor de teloorgang van het Nederlands voetbal.

Dick Advocaat..... (en ten Cate) wat een fucking armoede.
Lijkt me eerder Van Gaal die met zijn masterplan uit 2000 enkel nog tien in een dozijn voetballertjes en laffe knvb trainertjes krijgt opgeleid. Trok zich toen niets aan van Cruijff die toen al aan de bel trok
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_170492051
quote:
Ten Cate wil geen bondscoach Nederlands elftal worden
Trainer Henk ten Cate wil geen bondscoach van het Nederlands elftal worden. Dat heeft de trainer van Al-Jazira gisteravond laten weten.

"De baan is mij maandagavond toegezegd. Maar uiteindelijk heb ik besloten dat niet te doen'', vertelt hij aan De Telegraaf. "Als je zo'n verantwoordelijke baan aanneemt, voor mij de meest eervolle in het Nederlandse voetbal, is het essentieel dat de hele organisatie daar achter staat, anders wordt het geen succes."

"Ik geloof heilig dat Oranje voldoende kwaliteit heeft zich te kwalificeren voor het WK in Rusland'', stelt Ten Cate. "Verder heb ik alleen maar waardering voor alle echte voetbalexperts die mijn kandidatuur steunden en voor Hans van Breukelen die voor mij zijn nek heeft uitgestoken. Ik wens hem veel succes in zijn zoektocht naar een nieuwe bondscoach en hoop dat het Oranje heel erg goed gaat.''
Bron: http://www.ad.nl/nederlan(...)tal-worden~aadc05c8/

Welk één slapstick. _O-
pi_170492099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:10 schreef gniffie het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Ten Cate?
als jij vrijwillig 7-8 jaar in de zandbak wil gaan trainen ben je gewoon een luie trainer. Ik snap best dat je er een hoop geld kan verdienen maar met topvoetbal heeft het niks te maken
  woensdag 26 april 2017 @ 07:09:28 #85
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170492101
_O-
pi_170492104
ik zeg trouwens Sjaak Swart als bondscoach
pi_170492170
Stel Advocaat wordt de nieuwe bondscoach, gaan die spelers die hem niet willen nog voor oranje uitkomen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 26 april 2017 @ 07:29:58 #88
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170492174
en we gaan weer door met het zoeken van een Nederlandse bondscoach

lol
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 07:31:50 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170492185
quote:
Henk ten Cate was de nieuwe bondscoach van Oranje. Maandagavond laat vertelde Hans van Breukelen, technisch directeur van de KNVB, dat hij de opvolger zou worden van de ontslagen Danny Blind. Maar Ten Cate besloot dinsdagavond zelf de onderhandelingen te beëindigen, nadat het plotseling duidelijk werd dat er twijfels waren binnen de KNVB over het nieuw af te sluiten dienstverband.

'De baan van bondscoach van het Nederlands elftal is mij maandagavond toegezegd', reageert Ten Cate. 'Maar uiteindelijk heb ik besloten dat niet te doen. Als je zo'n verantwoordelijke baan aanneemt, voor mij de meest eervolle in het Nederlandse voetbal, is het essentieel dat de hele organisatie daar achter staat, anders wordt het geen succes. Ik geloof heilig dat Oranje voldoende kwaliteit heeft zich te kwalificeren voor het WK in Rusland. Verder heb ik alleen maar waardering voor alle echte voetbalexperts die mijn kandidatuur steunden en voor Hans van Breukelen die voor mij zijn nek heeft uitgestoken. Ik wens hem veel succes in zijn zoektocht naar een nieuwe bondscoach en hoop dat het Oranje heel erg goed gaat.'

Ten Cate reageert chique en volwassen op de voor hem ongetwijfeld teleurstellende gang van zaken. Hij concentreert zich nu volledig op het kampioenschap dat hij zaterdag hoopt binnen te halen met zijn club Al Jazira, een topprestatie die in de Emiraten een klein wonder wordt genoemd (zie de VI van deze week).

Uit het feit dat hij geen bondscoach wordt, kan nu wel worden geconcludeerd dat technisch directeur Van Breukelen klaarblijkelijk onder druk is gezet binnen de KNVB voor Dick Advocaat te kiezen. Want waarom eerst Ten Cate wel en daarna toch weer niet? Vraag is nu ook hoe Van Breukelen de op handen zijnde aanstelling van Advocaat gaat verklaren. Die was dus duidelijk geen eerste keus. Wil Advocaat daardoor zelf nog wel aan de slag? De zoektocht naar een nieuwe bondscoach is verworden tot een totale mislukking, met als belangrijkste conclusie dat de td van de KNVB niet autonoom kan werken en zich laat beïnvloeden door anderen op posities die niets met voetbal te maken hebben. Van Breukelen is zo langzamerhand onhoudbaar geworden in zijn functie als technische baas en met hem zij die leiding geven. De KNVB staat zo symbool voor de deplorabele stand van het Nederlandse voetbal.
Man man man _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 26 april 2017 @ 07:33:20 #90
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170492194
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Man man man _O-
lijkt goede tijden slechte tijden wel
  woensdag 26 april 2017 @ 07:36:13 #91
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_170492206
Er is iets in de persoon Ten Cate wat me totaal niet aan staat. Vind het geen sympathieke man.

Blij dat hij niet komt, dan maar Dicky.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 07:38:33 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170492211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

lijkt goede tijden slechte tijden wel
Echt hé. Van Breukelen mag hier ook wel zijn conclusies uit trekken vind ik.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170492232
Ten Cate heeft dan ook 0 (!) stemmen gekregen in de poll van VBL. Dus lijkt mij vanzelfsprekend dat hij het niet wordt.
pi_170492234
Hybala is toch weer vrij? Ik zie kansen
pi_170492340
Respect voor Van Breukelen dat hij iedere dag zichzelf weet te overtreffen in het bereiken van een dieptepunt. Wat een totaalmongool maken we mee. Bert van Oostveen is er nu al niets bij.
  woensdag 26 april 2017 @ 08:06:09 #96
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170492364
Sjakie _O_
pi_170492374
Mario Been
  woensdag 26 april 2017 @ 08:12:25 #98
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170492406
Heel apart verhaal. Blijkbaar is Van Breukelen (zowat) de enige die hem wilt intern? Aangezien Breukelen natuurlijk ook de de schopstoel zit is zijn steun 0 waard.

Doe mij maar Dicky, en dan zorgen dat je in de toekomst Koeman toch nog een keertje kan strikken als het hem uitkomt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170492441
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 08:12 schreef Keyos het volgende:
Heel apart verhaal. Blijkbaar is Van Breukelen (zowat) de enige die hem wilt intern? Aangezien Breukelen natuurlijk ook de de schopstoel zit is zijn steun 0 waard.

Doe mij maar Dicky, en dan zorgen dat je in de toekomst Koeman toch nog een keertje kan strikken als het hem uitkomt.
Zou me niets verbazen als Sneijder en co voor de benoeming van Advocaat gaan liggen. Zo'n figuur is het wel, dus dan komen we uit bij Huub fucking Stevens. Je kan net zo goed een vegaplant in de dug-out zetten en ze het zelf uit laten zoeken, godverdomme.
pi_170492496
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:36 schreef thedeedster het volgende:
Er is iets in de persoon Ten Cate wat me totaal niet aan staat. Vind het geen sympathieke man.

Blij dat hij niet komt, dan maar Dicky.
Alsof je een bondscoach aanstelt om zijn sympathiek-zijn :') Van Gaal is een nukkige, moeilijke, strenge man, met bij vlagen vreemd, autoritair en arrogant gedrag. Maar hij loodste Oranje wel naar plek 3 op het WK.

We zoeken geen maatschappelijk werker of zo, we zoeken een bondscoach. Iemand die een team beter laat voetballen, die spelers gemotiveerd het veld in stuurt en die resultaten boekt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')