abonnement Unibet Coolblue
pi_170444394


quote:
Waarom ik toch niet voor GeenStijl ga schrijven

Ik ben in de aloude loverboytruc getrapt. Eerst ben ik door de mangel gehaald en toen ik op mijn dieptepunt belandde ben ik in de verlokkingen van GeenStijl/Telegraaf Media Groep getrapt.

De afgelopen weken zijn me niet in mijn koude kleren gaan zitten. De hetze die tegen me gevoerd is sinds ik een kritisch artikel over Baudet op Joop schreef, was echt niet mals. Ik wil heel eerlijk toegeven dat de honderden bedreigingen, de duizenden reacties op sociale media en de artikelen en filmpjes die over mij in de media verschijnen echt wel hun psychologische uitwerking hebben, dat maakt mij mens. Ik kan best aardig met kritiek omgaan maar op het moment dat je van alle kanten in de ziel van je bestaan wordt gekrenkt en je leven in een paar weken tijd zo gigantisch overhoop wordt gehaald, probeer je koste wat het kost om je heen te grijpen naar oplossingen en manieren om alles dragelijker te maken. Soms zelfs zo dat het ten koste gaat van je principes.
cc-foto: zizzybaloobah

Ik ben in de aloude loverboytruc getrapt. Eerst ben ik door de mangel gehaald en toen ik op mijn dieptepunt belandde ben ik in de verlokkingen van GeenStijl/Telegraaf Media Groep getrapt. Ik ben koffie met ze gaan drinken toen de kans zich voordeed. Het had een therapeutische werking om precies te weten wie er achter het aanzetten tot en in gang houden van de hetze tegen mij zit. Prima, maar in een laatste poging om mijn hoofd boven water te houden heb ik vervolgens aan het verkeerde touw getrokken en ben met GeenStijl in zee gegaan.

In de eerste plaats had ik een naïef idee dat ik misschien een goed links tegengeluid kon laten horen op het veelgelezen extreemrechtse haatblog. In de tweede plaats hoopte ik (enigszins egoïstisch) dat op deze manier het gepest voor mijn kant in ieder geval zou stoppen (ook al zou ik er bij een volgend slachtoffer zo zelf indirect aan bijdragen). Wat ik echter was vergeten is dat ik een paar maanden geleden een aanbod van GeenStijl, of welk rechts medium dan ook, nóóit zou hebben aangenomen. Maar toen ik tot dat inzicht kwam was het te laat, de Titanic had de ijsberg al geraakt.

Ik heb (alsnog) besloten om toch niet voor GeenStijl te schrijven, om de volgende redenen:

1. Ik weiger clickbait te zijn voor de Telegraaf Media Groep. Dit mediabedrijf (waar GeenStijl onderdeel van is) is één van de drijvende krachten achter het normaliseren van (alledaags) racisme, seksisme en islamofobie in de media en daarbuiten. Zie bijvoorbeeld de twittercampagne #stopxenofoobtelegraaf, naar aanleiding van de jaren dertig-achtige hetze tegen vluchtelingen. Het is klassieke zondebokpolitiek: grote bedrijven en bezuinigende politici die voor de echte problemen voor het volk zorgen, zoals Rutte en Wilders, gaan vrijuit en worden zelfs aangemoedigd, terwijl vluchtelingen de schuld van de crisis en alle aanverwante ellende in de schoenen krijgen geschoven.

Bovendien vroeg TMG me niet omdat ik nou zo leuk kan schrijven maar omdat ze door mij in te kapselen me wél de mond hadden kunnen snoeren, wat hen eerder niet was gelukt. Bovendien zou ik op deze manier een mooi onderdeel van hun op conflicten en polarisatie gebaseerde verdienmodel zijn geworden.

2. Hoe kritisch mijn stukken ook zouden zijn, ik zou in de eerste plaats een extreemrechts blog legitimeren. Mijn stukken zouden terecht komen tussen ranzige posts die erop gericht zijn om links kapot te maken, moslims neer te zetten als het absolute kwaad en vrouwen te degraderen tot lustobject. Door er te schrijven zou ik namens links een signaal geven dat het blijkbaar geen principieel bezwaar is om dit medium serieus te nemen en dat racisme en seksisme er gewoon bijhoren. Het is bijvoorbeeld ook een groot probleem dat SP’er Van Raak voor The Post Online schrijft.

3. Het gaat er niet om hoeveel mensen je bereikt, maar wie. De afgelopen weken heb ik ontzettend veel steunbetuigingen ontvangen (waarvoor dank!). Mijn artikelen werden talloze keren gedeeld, DWARS-afdelingen zamelden geld in en honderden nieuwe mensen volgen me nu via Facebook en Twitter. Vorige week kwam daar een steunverklaring bij van de FNV, waar ik mij de afgelopen jaren voor Young & United heb ingezet.

Het zijn deze organisaties en mensen met wie we een tegenbeweging moeten opzetten. Een beweging die zich keert tegen zowel een nieuw rechts afbraakkabinet als de opkomst van extreemrechts. Er ligt voor ons een grote taak: meer dan duizend jongeren sloten zich al aan bij Baudet’s partij en Wilders heeft aangekondigd volgend jaar in zestig gemeentes mee te willen doen aan de verkiezingen. De tienduizenden mensen die vandaag in Keulen de straat op gingen tegen de fascisten van Alternatieve Für Deutschland laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om ons wél te verenigen en een vuist te maken.

GeenStijl trekt zeer veel lezers die mijn eventuele kritische stukken hadden kunnen lezen, maar hen had ik niet met een paar stukjes kunnen overtuigen zich tegen GeenStijl/TMG te keren. Een brede beweging op links kan dat wel, en daar zet ik mij graag voor in.
Bron: http://www.joop.nl/opinie(...)enstijl-ga-schrijven



Wat heeft die meid het zwaar zeg. Ik gun haar echt wat meer rust van al die negatieve aandacht. Tegelijkertijd hoop ik wel dat ze op een andere plek een vaste column krijgt. Misschien op Joop, NRC of iets in die richting.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170444456
Laat NRC zich tegenwoordig ook al in met extreem links dan ?
Ik hoop niet dat ze zo diep zinken.
quote:
17s.gif Op zondag 23 april 2017 22:51 schreef NgInE het volgende:
Wat heeft die meid het zwaar zeg.
Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken hoor :D
pi_170444540
Kunnen we de digitale diareeh van deze wortel zuigende mediageile aandachtshoer geschreven in haar met spiegels beklede holletje niet eens / beter gaan negeren?
pi_170444614
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Laat NRC zich tegenwoordig ook al in met extreem links dan ?
Ik hoop niet dat ze zo diep zinken.

[..]

Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken hoor :D

Maar kijk nou eens naar die foto...ze kijkt zo lief.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 23 april 2017 @ 22:58:58 #5
451005 Grems
Clown World
pi_170444644
Het zou Thierry sieren als hij de 50-shades fantasie van Anne in vervulling liet gaan.

Dan zou ze ook stoppen met dit gehuil.
pi_170444720
quote:
11s.gif Op zondag 23 april 2017 22:58 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar kijk nou eens naar die foto...ze kijkt zo lief.
En een beetje scheel.
  zondag 23 april 2017 @ 23:02:30 #7
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170444753
geef die schele big gewoon 500 bakstenen :')
  zondag 23 april 2017 @ 23:04:21 #8
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170444814
Holy shit! Wat een alien!!!!

Reacti op joop.nl
quote:
Wat u ook doet, verander in 's hemelsnaam uw initialen, want u wilt toch niet met de Duitse AfD geassocieerd worden, zeker nu die nóg rechtser wordt (ik hield het niet voor mogelijk);
AFD :7
_O_ _O-
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_170444877
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

En een beetje scheel.
Dat is juist schattig.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170445663
Zijn dit nou de welbekende zaadvragende ogen?
Racist
pi_170445800
Ben ik de enige die zich stoort aan "het blog"?
pi_170445824
Wat kan mij dit nou schelen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170445840
Zo zielig voor d'r, maar wederom zoekt ze zelf de aandacht op. Buiten dit maakt zij zich zelf schuldig aan waar ze nu over klaagt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170445854
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Laat NRC zich tegenwoordig ook al in met extreem links dan ?
Ik hoop niet dat ze zo diep zinken.

[..]

Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken hoor :D

Als een vrouw een korte rok draagt heeft ze een verkrachting ook aan zichzelf te danken zeker?
pi_170445929
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 23:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als een vrouw een korte rok draagt heeft ze een verkrachting ook aan zichzelf te danken zeker?
Nee maar als je rare teksten op het internet plempt kan je verwachten dat er een reactie komt in de vorm van rare teksten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170445986
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 23:46 schreef Xa1pt het volgende:Als een vrouw een korte rok draagt heeft ze een verkrachting ook aan zichzelf te danken zeker?
Wat is dat nu voor een domme vergelijking ?
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:Nee maar als je rare teksten op het internet plempt kan je verwachten dat er een reactie komt in de vorm van rare teksten.
En oproepen tot geweld is ook niet echt fraai natuurlijk.
pi_170446036
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee maar als je rare teksten op het internet plempt kan je verwachten dat er een reactie komt in de vorm van rare teksten.
Hoewel het een bijna natuurlijk bijeffect is van bloggen en je in het openbaar uitlaten over gevoelige kwesties of gewoon een idiote mening hebben lijken doodsverwensingen en bedreigingen me nooit oké of iets in die trant. Of het nu om Baudet of deze mevrouw gaat.

Dat hebben ze niet aan zichzelf te danken maar aan idioten.
pi_170446052
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:54 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor een domme vergelijking ?

[..]

En oproepen tot geweld is ook niet echt fraai natuurlijk.
Net zo dom als roepen dat ze het aan zichzelf te danken hebben.
pi_170446053
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 23:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoewel het een bijna natuurlijk bijeffect is van bloggen en je in het openbaar uitlaten over gevoelige kwesties of gewoon een idiote mening hebben lijken doodsverwensingen en bedreigingen me nooit oké of iets in die trant. Of het nu om Baudet of deze mevrouw gaat.
Nee dat ben ik volkomen met je eens, zels als Anne zelf wel doodsbedreigingen plaatst, let wel ik zeg niet dat dit zo is, maakt dit nog geen vrijbrief haar te bedreigen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170446086
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee dat ben ik volkomen met je eens, zels als Anne zelf wel doodsbedreigingen plaatst, let wel ik zeg niet dat dit zo is, maakt dit nog geen vrijbrief haar te bedreigen.
Precies, daarom is het ook idioot om te roepen dat men dit aan zichzelf te danken heeft. Los van welke mening je er ook op nahoudt of wat je ook over andere mensen of thema's schrijft. Mensen die roepen dat ze dat wel aan zichzelf te danken hebben houden dat circus in stand.
pi_170446141
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 00:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, daarom is het ook idioot om te roepen dat men dit aan zichzelf te danken heeft. Los van welke mening je er ook op nahoudt of wat je ook over andere mensen of thema's schrijft. Mensen die roepen dat ze dat wel aan zichzelf te danken hebben houden dat circus in stand.
Eens, iemand moet niet bedreigd worden omwille van politieke opvattingen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 24 april 2017 @ 00:08:00 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_170446179
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:45 schreef bijdehand het volgende:
Wat kan mij dit nou schelen?
_O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_170446308
Aandachtshoer. :{w niet gelezen.
pi_170446378
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Eens, iemand moet niet bedreigd worden omwille van politieke opvattingen.
Ze werd niet bedreigd simpel alleen omdat ze andere politieke opvattingen heeft.
Ze werd bedreigd (niet ik dat bedreigen goedkeur, daar niet van) omdat ze zelf oproept tot geweld tegen iemand die andere politieke opvattingen heeft.
pi_170446398
Waarom krijgt die extreemlinkse engnek nog steeds een podium nadat ze herhaaldelijk opriep tot geweld?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2017 00:26:15 ]
pi_170446422
Annezeur Dekker gemekker, mag dicht wmb.
I´m back.
  maandag 24 april 2017 @ 00:32:22 #27
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170446492
Triest dat er zoveel mensen geen leven hebben en dat meisje menen te moeten lastig vallen op social media.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 00:36:16 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170446535
En daar gaat je kans op nog een beetje respect :N

Dat mens heeft belachelijke ideeën, een beetje sturing van GS en de andere kant op was helemaal niet zo'n ramp geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170446724
Stop hier nou eens mee.
Bvd.
Mvg.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170446771
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 23:04 schreef PandaDrop het volgende:
Holy shit! Wat een alien!!!!

Reacti op joop.nl

[..]

AFD :7
_O_ _O-
:D _O- _O- _O- :D :B
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170446986
quote:
17s.gif Op zondag 23 april 2017 22:51 schreef NgInE het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Bron: http://www.joop.nl/opinie(...)enstijl-ga-schrijven

[ afbeelding ]

Wat heeft die meid het zwaar zeg. Ik gun haar echt wat meer rust van al die negatieve aandacht. Tegelijkertijd hoop ik wel dat ze op een andere plek een vaste column krijgt. Misschien op Joop, NRC of iets in die richting.
Ik zou gewoon hulp zoeken buiten de media.
pi_170447022
Ook wel ziek dat bepaalde mensen vinden dat zij een vaste column moet krijgen. Zeker bij NRC,
  maandag 24 april 2017 @ 05:48:10 #33
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_170447288
Best geslaagde strategie om zo veel mogelijk aandacht te krijgen zonder enige constructieve bijdrage. +1, AfD, well done.
  maandag 24 april 2017 @ 05:58:28 #34
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170447292
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
Triest dat er zoveel mensen geen leven hebben en dat meisje menen te moeten lastig vallen op social media.
Vind ik ook daarom ben ik er voorstander van dat deze baksteen bitch een datalimiet van 1mb per maand krijgt, ze verspreid haar groen links bacteriën maar lekker ouderwets via de postbode
:')
pi_170447338
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 00:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom krijgt die extreemlinkse engnek nog steeds een podium nadat ze herhaaldelijk opriep tot geweld?
Dat doen toch echt onze fok vrienden. Die maken haar groter, en belangrijker, en nog groter. Foto van Anne Fleur bij een manifestatie: Hij wordt gepost. Alles wat ze doet wordt gepost. Post ze een foto over haar kapsel? Het type braindead post die foto op Fok :D

En over een half jaar is iedereen vreselijk gefrustreerd als ze juist daardoor een leuk baantje krijgt. Als journalist of zo.
pi_170447382
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Laat NRC zich tegenwoordig ook al in met extreem links dan ?
Ik hoop niet dat ze zo diep zinken.

[..]

Dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken hoor :D

toch mooi dat we bij commentaar 1 alweer aan het slachtoffer shamen zijn en ze weer haar punt maakt.
pi_170447561
Wat was ik weer naïef, ik dacht echt dat ze in de rechtbank zat om Sylvana te steunen.

Niet dus, die gaat een Sylvanaatje doen...
pi_170447662
Dat meisje lijdt aan ernstige zelfoverschatting.
  maandag 24 april 2017 @ 08:23:04 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_170447680
Godsamme, is dit het rukholbavianenverzameltopic?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_170447883
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 08:23 schreef Ringo het volgende:
Godsamme, is dit het rukholbavianenverzameltopic?
Wat is dat?
pi_170447924
Wat een vermoeiende vrouw.
  maandag 24 april 2017 @ 08:59:18 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170447952
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 08:23 schreef Ringo het volgende:
Godsamme, is dit het rukholbavianenverzameltopic?
Zoiets ja.
Volgens mij zouden ze graag door haar ontmaagd worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170447990
Maar goed. Kende iemand haar voor dit topic?
pi_170447999
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:03 schreef Jaroon het volgende:
Maar goed. Kende iemand haar voor dit topic?
Jahoor. Vorig jaar was ze al eens op dumpert verschenen
pi_170448015
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Jahoor. Vorig jaar was ze al eens op dumpert verschenen
Ik begrijp haar verhaal niet echt. Ze ging zelf vol voor rare media zoals dumpert en GS blijkbaar. Dat weet je dan. Dan komt er een reactie op.
  maandag 24 april 2017 @ 09:07:22 #46
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170448021
Wat ik nou echt niet snap: waarom voedt Geenstijl dit monster uberhaupt door haar een podium te geven? Dat Sylvana steeds wordt opgetrommeld om haar onzin te spuien in programma's als DWDD en Pauw is al erg genoeg, maar waarom geeft een zogenaamd 'rechts' nieuwsmedium zo'n gestoorde antifa-psychopaat zoveel aandacht?

Het is een goor, gewelddadig kutwijf met een verwrongen wereldbeeld. Dit is echt spelen met vuur.

Je gaat dit soort cultureel-marxistische extremisten echt niet verslaan door hun gedachtengoed te normaliseren en te erkennen.
pi_170448035
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat ik nou echt niet snap: waarom voedt Geenstijl dit monster uberhaupt door haar een podium te geven? Dat Sylvana steeds wordt opgetrommeld om haar onzin te spuien in programma's als DWDD en Pauw is al erg genoeg, maar waarom geeft een zogenaamd 'rechts' nieuwsmedium zo'n gestoorde antifa-psychopaat zoveel aandacht?

Het is een goor, gewelddadig kutwijf met een verwrongen wereldbeeld. Dit is echt spelen met vuur.
Waar poste zij over geweld?
  maandag 24 april 2017 @ 09:11:48 #48
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170448069
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 08:23 schreef Ringo het volgende:
Godsamme, is dit het rukholbavianenverzameltopic?
Ben je in NWS?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170448080
Anne Fleur is een tragisch geval.

Ze heeft waarschijnlijk ondervonden met wat voor fascisten ze zich heeft omringd de afgelopen jaren. Ze is keihard geëxcommuniceerd door de linkse kerk. Nu heeft werkelijk iedereen een hekel aan de hysterische schreeuwlelijk. Ze probeerde nog wat te lijmen door een “vlammend” artikel te schrijven op joop.nl waarin ze geenstijl nog wegzette als extreemrechts om weer in het gevlei te komen, maar het kwaad is al geschied, Anne-Fleur heeft afgedaan bij extreem links.

Dat is natuurlijk het risico als je jezelf omringt met moralistische scherpslijpers die altijd vooraan staan om anderen met een wapperend vingertje de maat te nemen. Dat krappe politiek correcte keurslijf dat je anderen opdringt is natuurlijk ook op jouzelf van toepassing. En een misstap ligt altijd op de loer, zo heeft Anne-Fleur ondervonden. En dan lig je er uit.

Het is verdomme net een sekte….
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448081
Ik zie op joop.nl 1 artikel van haar. Ze heeft een podium. Wat is het probleem verder? Behalve dan dat zij naief in overleg ging met GS.
pi_170448137
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:13 schreef Jaroon het volgende:
Ik zie op joop.nl 1 artikel van haar. Ze heeft een podium. Wat is het probleem verder? Behalve dan dat zij naief in overleg ging met GS.
Het 'probleem'/vermakkelijke is dat zij weergeeft waar de vermeende internationaal socialistische indoctrinatie toe leidt.

Zij is 'gek' gemaakt, zij is een extreme uiting van de leugens, zij laat zien waar mensen zonder ratio bewust naar gevormd worden door de alomvertegenwoordige propaganda.
pi_170448168
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:18 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het 'probleem'/vermakkelijke is dat zij weergeeft waar de vermeende internationaal socialistische indoctrinatie toe leidt.

Zij is 'gek' gemaakt, zij is een extreme uiting van de leugens, zij laat zien waar mensen zonder ratio bewust naar gevormd worden door de alomvertegenwoordige propaganda.
Ze ging wel in gesprek met GS. Iets waar ik direct voor bedankte. Blijkbaar weer een boos iemand.
  maandag 24 april 2017 @ 09:22:00 #53
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170448177
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat ik nou echt niet snap: waarom voedt Geenstijl dit monster uberhaupt door haar een podium te geven? Dat Sylvana steeds wordt opgetrommeld om haar onzin te spuien in programma's als DWDD en Pauw is al erg genoeg, maar waarom geeft een zogenaamd 'rechts' nieuwsmedium zo'n gestoorde antifa-psychopaat zoveel aandacht?

Het is een goor, gewelddadig kutwijf met een verwrongen wereldbeeld. Dit is echt spelen met vuur.

Je gaat dit soort cultureel-marxistische extremisten echt niet verslaan door hun gedachtengoed te normaliseren en te erkennen.
Omdat het hen niet gaat om mensen of ideeën te verslaan, maar om zo veel mogelijk geld binnen te harken. En een column van Dekker haalt gegarandeerd een bult views binnen.
  maandag 24 april 2017 @ 09:23:08 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170448192
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:18 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het 'probleem'/vermakkelijke is dat zij weergeeft waar de vermeende internationaal socialistische indoctrinatie toe leidt.

Zij is 'gek' gemaakt, zij is een extreme uiting van de leugens, zij laat zien waar mensen zonder ratio bewust naar gevormd worden door de alomvertegenwoordige propaganda.
Het is wel een stuk makkelijker om je tegenstanders weg te zetten als onnadenkende slachtoffers van propaganda, maar is het ook eerlijk?
pi_170448202
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Anne-Fleur heeft afgedaan bij extreem links.
Anne Fleur heeft afgedaan bij links omdat die geen zin heeft om extreem te worden.

Extreem liks bestaat nog niet / niet meer in NL, AFD zou daar wel passen maar links heeft daar dus geen zin in.
pi_170448209
Wat is haar boodschap?
pi_170448255
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:24 schreef Jaroon het volgende:
Wat is haar boodschap?
Ik ben boos en onbegrepen.

Oh ja, ik moet nog volwassen worden. :')
pi_170448287
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:24 schreef Jaroon het volgende:
Wat is haar boodschap?
Dit, ik kan het niet volgen..
pi_170448297
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ben boos en onbegrepen.

Oh ja, ik moet nog volwassen worden. :')
Daar lijkt het wat op. Maar ik ken haar alleen van hier.
pi_170448335
Als succesvol loverboy kan ik Anne Fleur vertellen dat dat niet de loverboy techniek is. Wanneer je iemand eerst afkraakt en daarna lief doet, dan zeggen mensen met ook maar een greintje zelfrespect dat je erin kan stikken. De loverboytechniek is om afbreken en opbouwen af te wisselen, beginnend met opbouwen.

Wel goed dat ze zich bedacht heeft en goede analyse van Geenstijl en TMG. De aanwezighed van linkse punten, die volledig ondersneeuwen in het extreemrechts geven ze alleen maar legitimiteit. Dan kunnen ze blijven pretenderen dat beide kanten even veel kans krijgen (alleen is extreemrechts blijkbaar gewoon een meer redelijke en correcte kant). Daar moet je niet aan meewerken.
pi_170448377
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar lijkt het wat op. Maar ik ken haar alleen van hier.
Tja, je weet hoe mensen zich inmiddels gedragen op de social media. Als je dan met naam en foto extreem links gaat roeptoeteren dan kun je een vergelijkbare respons vol bagger terug verwachten.

Niet dat dit overigens de rits aan bedreigingen rechtvaardigt hoor.

Maar het fatsoen is weg. De moraal is zoek. De daadwerkelijke hoor en wederhoor spoorloos. Als je een beetje volwassen wordt dan anticipeer je daar een beetje beter op. Anne Fleur moet dit nog leren.
pi_170448378
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:30 schreef AnanYaw het volgende:
Als succesvol loverboy kan ik Anne Fleur vertellen dat dat niet de loverboy techniek is. Wanneer je iemand eerst afkraakt en daarna lief doet, dan zeggen mensen met ook maar een greintje zelfrespect dat je erin kan stikken. De loverboytechniek is om afbreken en opbouwen af te wisselen, beginnend met opbouwen.

Wel goed dat ze zich bedacht heeft en goede analyse van Geenstijl en TMG. De aanwezighed van linkse punten, die volledig ondersneeuwen in het extreemrechts geven ze alleen maar legitimiteit. Dan kunnen ze blijven pretenderen dat beide kanten even veel kans krijgen (alleen is extreemrechts blijkbaar gewoon een meer redelijke en correcte kant). Daar moet je niet aan meewerken.
Nou, daar is wat voor te zeggen. Maar Anne Fleur komt pas tot dat inzicht na onder druk gezet te zijn door haar extreem linkse matties.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448420
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, je weet hoe mensen zich inmiddels gedragen op de social media. Als je dan met naam en foto extreem links gaat roeptoeteren dan kun je een vergelijkbare respons vol bagger terug verwachten.

Niet dat dit overigens de rits aan bedreigingen rechtvaardigt hoor.

Maar het fatsoen is weg. De moraal is zoek. De daadwerkelijke hoor en wederhoor spoorloos. Als je een beetje volwassen wordt dan anticipeer je daar een beetje beter op. Anne Fleur moet dit nog leren.
Daar lijkt het op.En het nieuwe "ik wil wat zeggen en luister maar".
pi_170448455
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, daar is wat voor te zeggen. Maar Anne Fleur komt pas tot dat inzicht na onder druk gezet te zijn door haar extreem linkse matties.
En eerst ging ze praten met GS. Ze zocht gewoon een podium voor haar verhaal blijkbaar.
pi_170448460
Is zij ooit misbruikt door loverboys?
pi_170448529
Je weet als je de arena van online instapt dat je een weerwoord krijgt of bedreigt kan worden. Als je dat niet wil stap je er niet in.
pi_170448534
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En eerst ging ze praten met GS. Ze zocht gewoon een podium voor haar verhaal blijkbaar.
Dat podium had ze al. Ze schreef al voor joop en voor haar eigen weblog. Ze wilde een ander publiek bereiken kennelijk. Maar daar was de linkse kerk het niet mee eens. Zodra het bekend werd kwamen ze uit alle hoeken en gaten en anne fleur is bezweken onder de druk.

En dan uiteindelijk met een zwaktebod komen: ik ben in een loverboy truc getrapt. Alsof het hier geen volwassen vrouw maar een 14 jarig meisje betreft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448536
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, daar is wat voor te zeggen. Maar Anne Fleur komt pas tot dat inzicht na onder druk gezet te zijn door haar extreem linkse matties.
Ja, wat mij betreft scoort ze hier niet echt punten mee, maar beter ten dele gekeerd dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen.
pi_170448548
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat podium had ze al. Ze schreef al voor joop en voor haar eigen weblog. Ze wilde een ander publiek bereiken kennelijk. Maar daar was de linkse kerk het niet mee eens. Zodra het bekend werd kwamen ze uit alle hoeken en gaten en anne fleur is bezweken onder de druk.

En dan uiteindelijk met een zwaktebod komen: ik ben in een loverboy truc getrapt. Alsof het hier geen volwassen vrouw maar een 14 jarig meisje betreft.
Dus ze schreef voor Joop en toen ging ze praten met GS?
pi_170448555
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:47 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja, wat mij betreft scoort ze hier niet echt punten mee, maar beter ten dele gekeerd dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen.
daar is het bij anne fleur te laat voor. Bijna haar hele "carriere" is een dwaling,.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448571
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus ze schreef voor Joop en toen ging ze praten met GS?
Nou, ze staat wel in rijtje “opiniemakers” daar. Ze schrijft niet voor joop, maar voor haar eigen website en die stukken worden dan ook door joop geplaatst.

Loverboy Francisco van Jole zal wel wat druk hebben gezet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448584
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zou gewoon hulp zoeken buiten de media.
Ze heeft hopelijk wel contact met de politie opgenomen, als het echt dreigmails zijn.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170448588
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, ze staat wel in rijtje “opiniemakers” daar. Ze schrijft niet voor joop, maar voor haar eigen website en die stukken worden dan ook door joop geplaatst.

Loverboy Francisco van Jole zal wel wat druk hebben gezet.
In die tijd, terwijl ze haar verhaal al kon doen, heeft ze gekozen voor GS. Een gesprek. Niet dat ze niet wist hoe zij waren. Dan ben je gewoon hypocriet. Net als die PVV man die moslim werd.
pi_170448621
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

In die tijd, terwijl ze haar verhaal al kon doen, heeft ze gekozen voor GS. Een gesprek. Niet dat ze niet wist hoe zij waren. Dan ben je gewoon hypocriet. Net als die PVV man die moslim werd.
Hypocriet, naief, dom, onvolwassen, aandachtsgeil, narcistisch, paranoïde. Allemaal van toepassing op Anne fleur.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448633
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hypocriet, naief, dom, onvolwassen, aandachtsgeil, narcistisch, paranoïde. Allemaal van toepassing op Anne fleur.
Ze heeft haar smoeltje wel mee.
pi_170448656
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ze heeft haar smoeltje wel mee.
Met die verbeten schele kop?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170448680
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Met die verbeten schele kop?
Ze is geen dikzak met 50 klg aan overgewicht.
pi_170448701
Dat komt ook verkeerd over. Er zijn mensen die daar niets aan kunnen doen.
pi_170448723
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 06:53 schreef Yreal het volgende:
toch mooi dat we bij commentaar 1 alweer aan het slachtoffer shamen zijn en ze weer haar punt maakt.
En welk gedeelte van mijn commentaar klopte niet ?
Dat had niets met shamen te maken.
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 06:24 schreef Toefjes het volgende:
Dat doen toch echt onze fok vrienden. Die maken haar groter, en belangrijker, en nog groter. Foto van Anne Fleur bij een manifestatie: Hij wordt gepost. Alles wat ze doet wordt gepost. Post ze een foto over haar kapsel? Het type braindead post die foto op Fok :D
Tja, dat is de moderne tijd met social media.
Stel je voor dat we van Volkert zo`n mooi post archief hadden kunnen opbouwen in de maanden voorafgaand aan de moord op Fortuyn.
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:24 schreef nanuk het volgende:Extreem liks bestaat nog niet / niet meer in NL, AFD zou daar wel passen maar links heeft daar dus geen zin in.
Niet in de wegkijkmodus belanden.
Ook in Nederland is extreemlinks behoorlijk actief.
pi_170448741
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 09:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is wel een stuk makkelijker om je tegenstanders weg te zetten als onnadenkende slachtoffers van propaganda, maar is het ook eerlijk?
Eerlijk... Is het nodig dat tegenwoordig overal eenzijdige politiek bij betrokken is?

Is het nodig dat schoolboeken politiek in hun voorbeelden gebruiken, is het nodig dat vele tekenfilms/series een politieke boodschap uitdragen, is het nodig dat kinderen tijdens de koningsspelen afgelopen week 3km water moesten dragen om sympathie te kweken met kinderen in Afrika?

Men veroordeelt de nazis terecht omdat die bijvoorbeeld rekensommen in de boeken hadden die gingen over hoe belastend gehandicapten waren voor de natie. Maar men zou ook op hoge tenen staan wanneer tekenfilms/series/schoolboeken/koffietijd/etc een nationalistisch gedachtengoed propagandeerden.

Het is daardoor krom dat het internationaal socialistisch gedachtengoed aanwezig is in elk facet van onze samenleving.

Wanneer sommige kinderen weinig ratio hebben en in een dergelijke samenleving opgroeien kweek je Anne Fleurs, gelijk aan hoe de nazis Hitlerjugend kweekte.

Zij is daarom een mooi voorbeeld van waar de onzinnige politieke propaganda in onze samenleving toe kan leiden.
pi_170448774
Als ik single was dan zou ik Anne Fleur zeker daten, maar ik heb dan ook een superieure smaak in vrouwen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170448778
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Eerlijk... Is het nodig dat tegenwoordig overal eenzijdige politiek bij betrokken is?

Is het nodig dat schoolboeken politiek in hun voorbeelden gebruiken, is het nodig dat vele tekenfilms/series een politieke boodschap uitdragen, is het nodig dat kinderen tijdens de koningsspelen afgelopen week 3km water moesten dragen om sympathie te kweken met kinderen in Afrika?

Men veroordeelt de nazis terecht omdat die bijvoorbeeld rekensommen in de boeken hadden die gingen over hoe belastend gehandicapten waren voor de natie. Maar men zou ook op hoge tenen staan wanneer tekenfilms/series/schoolboeken/koffietijd/etc een nationalistisch gedachtengoed propagandeerden.

Het is daardoor krom dat het internationaal socialistisch gedachtengoed aanwezig is in elk facet van onze samenleving.

Wanneer sommige kinderen weinig ratio hebben en in een dergelijke samenleving opgroeien kweek je Anne Fleurs, gelijk aan hoe de nazis Hitlerjugend kweekte.

Zij is daarom een mooi voorbeeld van waar de onzinnige politieke propaganda in onze samenleving toe kan leiden.
Kortom: een keiharde mening over Anne Fleur.
pi_170448804
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:24 schreef Jaroon het volgende:
Wat is haar boodschap?
Geen idee. Much ado about nothing.
pi_170448848
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:10 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Geen idee. Much ado about nothing.
Ze vindt haar idee het belangrijkst. Misschien is het dat dan.
pi_170448854
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Eerlijk... Is het nodig dat tegenwoordig overal eenzijdige politiek bij betrokken is?

Is het nodig dat schoolboeken politiek in hun voorbeelden gebruiken, is het nodig dat vele tekenfilms/series een politieke boodschap uitdragen, is het nodig dat kinderen tijdens de koningsspelen afgelopen week 3km water moesten dragen om sympathie te kweken met kinderen in Afrika?

Men veroordeelt de nazis terecht omdat die bijvoorbeeld rekensommen in de boeken hadden die gingen over hoe belastend gehandicapten waren voor de natie. Maar men zou ook op hoge tenen staan wanneer tekenfilms/series/schoolboeken/koffietijd/etc een nationalistisch gedachtengoed propagandeerden.

Het is daardoor krom dat het internationaal socialistisch gedachtengoed aanwezig is in elk facet van onze samenleving.

Wanneer sommige kinderen weinig ratio hebben en in een dergelijke samenleving opgroeien kweek je Anne Fleurs, gelijk aan hoe de nazis Hitlerjugend kweekte.

Zij is daarom een mooi voorbeeld van waar de onzinnige politieke propaganda in onze samenleving toe kan leiden.
Dat was vroeger ook veel erger. Captain Planet is gewoon Groen Links reclame.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170448864
Sylvana heeft dat ook. Wel een andere generatie.
pi_170448879
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

En een beetje scheel.
Dat doen downies ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170448918
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat doen downies ook.
Onnodig en onzinnig. Daarnaast niet waar.
pi_170449108
quote:
3s.gif Op maandag 24 april 2017 10:13 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat was vroeger ook veel erger. Captain Planet is gewoon Groen Links reclame.
Alfred J Kwak is helemaal een voorbeeld van internationaal socialiatische propaganda gericht op kinderen.

Gelukkig pakte het soms ook anders uit, zoals bij mij:
"Dolf is rechtvaardig!".

pi_170449203
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Alfred J Kwak is helemaal een voorbeeld van internationaal socialiatische propaganda gericht op kinderen.

Gelukkig pakte het soms ook anders uit, zoals bij mij "Dolf is rechtvaardig".

[ afbeelding ]
Ik vond het juist wel goed hoe de 2e wereld oorlog aan kinderen werd uitgelegd in Alfred J Kwak. Dolf gaf een simpele kijk in de psyche van Adolf.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 24 april 2017 @ 10:33:32 #91
3542 Gia
User under construction
pi_170449219
Typisch links: We moeten een vuist maken tegen rechts! Samen staan we sterk en kunnen we rechts verdrijven.

Typisch rechts: We moeten de aanzuigende werking op vluchtelingen tegen gaan, minder immigratie toestaan uit niet westerse landen.

De ene is bezig met politieke ideeën, de ander is alleen maar bezig met het verdrijven van mensen die wél politiek willen bedrijven.

Zie je ook bij dit deerntje: Een vuist maken, samen opstaan tegen Wilders en Baudet.
Steek je tijd toch eens in oplossingen bedenken om ons land te helpen!
pi_170449236
Verbaal verkracht
Loverboys

Ze neemt wel heftige woorden in de mond, vraag me af of ze überhaupt weet wat de impact is van verkrachting of loverboys...

De vergelijkingen slaan helemaal nergens op, triest trutje is het.
pi_170449333
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Verbaal verkracht
Loverboys

Ze neemt wel heftige woorden in de mond, vraag me af of ze überhaupt weet wat de impact is van verkrachting of loverboys...

De vergelijkingen slaan helemaal nergens op, triest trutje is het.
Ik ging er vanuit dat ze zoiets had meegemaakt. De vergelijking slaat ergens anders op?
pi_170449347
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:33 schreef Gia het volgende:

De ene is bezig met politieke ideeën, de ander is alleen maar bezig met het verdrijven van mensen die wél politiek willen bedrijven.
:D :'( :D . Hou op hoor, met dit soort oversimplificaties.

Typisch links: we moeten weldoordachte plannen invoeren om te zorgen dat de samenleving in Nederland voor iedereen er op vooruitgaat.

Typisch rechts: weg met alle buitenlanders!!!!

Bovenstaande is evenveel onzin als jouw post.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170449448
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat ze zoiets had meegemaakt. De vergelijking slaat ergens anders op?
Als zij slachtoffer is geweest van verkrachting, zou zij een smerig gesprek met de vijand voor eigen gewin niet bestempelen als een val van loverboys.

Natuurlijk moet zij zich nu voor haar groene kameraden verantwoorden voor een zakelijk oriënterend gesprek met de Telegraaf en Geenstijl. Haar werkwijze is direct in de slachtofferrol kruipen. Link en vals meisje dus.

Zij had beter direct de boot kunnen afhouden. Toch ging ze even voor het grote geld. Schrijven en geld verdienen door haar diensten aan te bieden aan Geenstijl, tja een betere vergelijking is dan altijd nog dat zij een "schriftelijke hoer" is. Die woordkeus dekt de lading van haar gesprek beter dan een slachtoffer van een loverboyval.
pi_170449550
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Schrijven en geld verdienen door haar diensten aan te bieden aan Geenstijl
Zij werd gevraagd door TMG/Geenstijl, ze heeft haar diensten niet aangeboden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170449601
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:04 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Niet in de wegkijkmodus belanden.
Ook in Nederland is extreemlinks behoorlijk actief.
Extreem links is bijvoorbeeld de RAF of een Nederlands voorbeeld de RARA aanhangers. Dat is tot nog toe een grote uitzondering in NL. Op dit moment zie ik geen enkele groepering die extreem linkse ideeën aanhangt.

Ja, jij als aanhanger van extreem rechts wil natuurlijk heel graag de hele wereld in ongeveer twee categorieën opdelen maar gelukkig is een en ander iets genuanceerder in NL.
pi_170449621
Als ze dit al verkeerd inschat, zou ze dan niet wat verstandiger zijn om wat voorzichtiger met haar mening om te gaan zijn ipv het in alle media te gooien. Komt niet over als iemand die heel lang nadenkt over wat ze roept en doet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170449637
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 10:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zij werd gevraagd door TMG/Geenstijl, ze heeft haar diensten niet aangeboden.
Zij werd uitgenodigd voor een gesprek, en ging vervolgens dat gesprek aan. Wat is het verschil dan met een escort dame? Die worden toch ook benaderd en gaan vervolgens de onderhandelingen in?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 11:04:43 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170449649
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:01 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ja, jij als aanhanger van extreem rechts wil natuurlijk heel graag de hele wereld in ongeveer twee categorieën opdelen maar gelukkig is een en ander iets genuanceerder in NL.
Grappig, want dat is precies wat dat gekke mens uit de OP doet. Of is dat genuanceerd links?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 april 2017 @ 11:05:00 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170449654
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:01 schreef nanuk het volgende:

[..]

Extreem links is bijvoorbeeld de RAF of een Nederlands voorbeeld de RARA aanhangers. Dat is tot nog toe een grote uitzondering in NL. Op dit moment zie ik geen enkele groepering die extreem linkse ideeën aanhangt.

Ja, jij als aanhanger van extreem rechts wil natuurlijk heel graag de hele wereld in ongeveer twee categorieën opdelen maar gelukkig is een en ander iets genuanceerder in NL.
Lekker op de man spelen, helemaal zoals we van links gewent zijn. ^O^

Doe even een quote of bron dat Bluemoon23 rechts extremist is.
pi_170449671
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Grappig, want dat is precies wat dat gekke mens uit de OP doet. Of is dat genuanceerd links?
Daarom heeft GL ook afstand van haar genomen. Die willen geen mogelijk extreem linkse mensen in hun midden.
pi_170449691
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lekker op de man spelen, helemaal zoals we van links gewent zijn. ^O^

Doe even een quote of bron dat Bluemoonz3 rechts extremist is.
Ik werd ergens op aangesproken wat typerend is voor moon. Dan mag ik toch repliek geven lijkt mij.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 11:10:11 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170449732
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:06 schreef nanuk het volgende:

[..]

Daarom heeft GL ook afstand van haar genomen. Die willen geen mogelijk extreem linkse mensen in hun midden.
GL doet afstand -> extreem links speelt niet in Nederland
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170449783
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:01 schreef nanuk het volgende:Extreem links is bijvoorbeeld de RAF of een Nederlands voorbeeld de RARA aanhangers. Dat is tot nog toe een grote uitzondering in NL. Op dit moment zie ik geen enkele groepering die extreem linkse ideeën aanhangt.
RAF en RARA kun je zelfs terroristen noemen.
Extreemlinks is er ook gewoon in Nederland.
Antifa natuurlijk, verschillende "dierenbevrijdings" groepen.
De AIVD heeft er talloze rapporten over geschreven.
quote:
Ja, jij als aanhanger van extreem rechts wil natuurlijk heel graag de hele wereld in ongeveer twee categorieën opdelen maar gelukkig is een en ander iets genuanceerder in NL.
Ah vandaar dat jij vindt er geen extreem links is in Nederland, jij noemt mij al extreem
rechts :? _O-
Ja, dan is je waarneming wat betreft extreem links behoorlijk gekleurd ja :{w
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Lekker op de man spelen, helemaal zoals we van links gewent zijn. ^O^

Doe even een quote of bron dat Bluemoon23 rechts extremist is.
Toch wel knap he, keihard ontkennen dat er zoiets bestaat als extreem links in Nederland.
Maar mij wel als extreemrechts wegzetten omdat ik een andere mening heb in het migrantenbeleid.
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:07 schreef nanuk het volgende:Ik werd ergens op aangesproken wat typerend is voor moon.
Jij werd er op aangesproken omdat je zei dat extreemlinks niet bestaat in Nederland, dat is aantoonbaar flauwekul.
De AIVD heeft er talloze rapporten over geschreven.
quote:
Dan mag ik toch repliek geven lijkt mij.
Jij repliek zou dan moeten zijn dat je opzoekt dat er wel degelijk zoiets als extreemlinks bestaat in Nederland, en niet mij er van beschuldigen dat ik extreemrechts ben, want dat is flauwekul en nergens op gebaseerd.
  maandag 24 april 2017 @ 11:13:38 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170449789
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:07 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ik werd ergens op aangesproken wat typerend is voor moon. Dan mag ik toch repliek geven lijkt mij.
Door iemand maar uit te maken voor een recht extremist?
Weet je wel wat je zegt en wat dat betekend?
pi_170449817
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zij werd uitgenodigd voor een gesprek, en ging vervolgens dat gesprek aan. Wat is het verschil dan met een escort dame? Die worden toch ook benaderd en gaan vervolgens de onderhandelingen in?
:') .

Als ik ga solliciteren ga ik ook op gesprek. Maakt dat iedereen met een baan in Nederland een hoer?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170449932
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:13 schreef bluemoon23 het volgende:

De AIVD heeft er talloze rapporten over geschreven.

Valt ook wel mee, de laatste is uit 2013 volgens mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170449953
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 11:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, de laatste is uit 2013 volgens mij.
Dat is toch vrij recent, in ieder geval te recent om te zeggen dat het hier niet voorkomt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170450025
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is toch vrij recent, in ieder geval te recent om te zeggen dat het hier niet voorkomt.
Dat klopt (al duidt het niet op 'talloze rapporten'), en iedereen kan zien dat groepen als Antifa en wat anarchisten extreem-links zijn.

Aan de andere kant, een heleboel groepen die hier op Fok! lachend weggezet worden als extreem-links zijn dat in zijn geheel niet, dus dat het gevaar van links hier wat overdreven wordt durf ik wel te stellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170450042
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Maar mij wel als extreemrechts wegzetten omdat ik een andere mening heb in het migrantenbeleid.
Het wegzetten van groepen mensen uit de samenleving wordt in het algemeen extreem genoemd ja.
  maandag 24 april 2017 @ 11:27:13 #112
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170450053
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 06:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat doen toch echt onze fok vrienden. Die maken haar groter, en belangrijker, en nog groter. Foto van Anne Fleur bij een manifestatie: Hij wordt gepost. Alles wat ze doet wordt gepost. Post ze een foto over haar kapsel? Het type braindead post die foto op Fok :D

En over een half jaar is iedereen vreselijk gefrustreerd als ze juist daardoor een leuk baantje krijgt. Als journalist of zo.
Ik zie dit nog gebeuren ook.
  maandag 24 april 2017 @ 11:28:43 #113
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170450087
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 11:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') .

Als ik ga solliciteren ga ik ook op gesprek. Maakt dat iedereen met een baan in Nederland een hoer?
Nee, want normaliter schrijft men daarover geen artikel (zo noemt ze haar "schrijfsels" zelf) en beticht men de potentiële werkgever niet van loverboy-praktijken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 11:30:07 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170450117
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:26 schreef nanuk het volgende:

[..]

Het wegzetten van groepen mensen uit de samenleving wordt in het algemeen extreem genoemd ja.
Jij denkt serieus dat mensen geen vluchtelingen willen omdat ze een gigantische hekel aan ze hebben?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170450132
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 11:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt (al duidt het niet op 'talloze rapporten'), en iedereen kan zien dat groepen als Antifa en wat anarchisten extreem-links zijn.

Aan de andere kant, een heleboel groepen die hier op Fok! lachend weggezet worden als extreem-links zijn dat in zijn geheel niet, dus dat het gevaar van links hier wat overdreven wordt durf ik wel te stellen.
Ja, dat durf ik ook wel te stellen.

Anne Fleur kun je wat mij betreft rustig extreem links noemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 24 april 2017 @ 11:41:06 #116
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170450326
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat durf ik ook wel te stellen.

Anne Fleur kun je wat mij betreft rustig extreem links noemen.
Volgens mij is ze hartstikke zoekende naar haar eigen ik. Ze doet wel links maar ik blijf het nep vinden.

De echte linkse levenswijze is veel te zwaar voor haar.
pi_170450350
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 11:26 schreef Ludachrist het volgende:
Aan de andere kant, een heleboel groepen die hier op Fok! lachend weggezet worden als extreem-links zijn dat in zijn geheel niet, dus dat het gevaar van links hier wat overdreven wordt durf ik wel te stellen.
Welke groepen die hier op Fok weggezet worden als extreemlinks, zijn dat dan niet volgens jou ?
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:26 schreef nanuk het volgende:Het wegzetten van groepen mensen uit de samenleving wordt in het algemeen extreem genoemd ja.
Nee, dat vindt jij extreem rechts
Het is pas extreem als jij bereid bent om geweld te gebruiken om tot je doel te komen of het op een andere ondemocratische wijze wilt doen.
Er zijn veel meer landen die een strenger immigratiebeleid hebben dan Nederland en niet zo vrijgevig zijn tegen de radicale islam.
Die zijn echt niet allemaal extreem rechts.

En dat wegzetten van groepen mensen uit de samenleving wordt in het algemeen extreem genoemd daar doe jij natuurlijk net zo hard aan mee door iedereen die kritiek heeft op het huidige migratiebeleid extreemrechts te noemen. Dan zet je toch ook groepen mensen uit de samenleving weg ?

Van de AIVD site:
https://www.aivd.nl/onder(...)ud/rechts-extremisme
quote:
Rechts-extremisme in het kort

Wat: Rechts-extremisme is een beweging die een bedreiging vormt voor de democratische rechtsorde, omdat antidemocratische doelen worden nagestreefd of ondemocratische middelen worden ingezet.
Niet op mij van toepassing :W
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:30 schreef Nattekat het volgende:Jij denkt serieus dat mensen geen vluchtelingen willen omdat ze een gigantische hekel aan ze hebben?
Er zijn talloze rationele redenen te bedenken om geen vluchtelingen (voor zover het al echte vluchtelingen zijn) op te nemen.
Om ze wel op te nemen is altijd maar 1 reden die je hoort, "ja maar, ze zijn zo ziehielig" :'(
pi_170450413
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Welke groepen die hier op Fok weggezet worden als extreemlinks, zijn dat dan niet volgens jou ?
GroenLinks, bijvoorbeeld. Joop.nl. De SP. D'66. Frans Timmermans. Eigenlijk wordt iedereen die een beetje naar links neigt al snel afgeschilderd als extreem.

Ik heb laatst iemand zien posten dat links niet meer bestaat en dat iedere linkse per definitie extreem is, maar goed, laten we dat soort idioten buiten beschouwing laten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170450437
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, want normaliter schrijft men daarover geen artikel (zo noemt ze haar "schrijfsels" zelf) en beticht men de potentiële werkgever niet van loverboy-praktijken.
Ik weet niet wat je nu allemaal wilt zeggen. Jij zegt eerst dat het een hoer is omdat ze zichzelf aanbood bij GeenStijl, daarna dat het een hoer is omdat ze zichzelf dan wel niet aanbood maar wel met ze in gesprek ging na een aanbod en nu dat het een hoer is omdat ze erover schrijft dat ze het aanbod toch heeft geweigerd.

Je mag haar ook gewoon een hoer noemen zonder dit soort rare constructies te bedenken hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 11:51:32 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170450524
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Er zijn talloze rationele redenen te bedenken om geen vluchtelingen (voor zover het al echte vluchtelingen zijn) op te nemen.
Om ze wel op te nemen is altijd maar 1 reden die je hoort, "ja maar, ze zijn zo ziehielig" :'(
Ik noem ze bewust vluchteling, omdat ik wel echt een pishekel heb aan gelukzoekers. Bouw lekker je eigen land op lui varken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 april 2017 @ 11:53:43 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170450572
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 11:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je nu allemaal wilt zeggen. Jij zegt eerst dat het een hoer is omdat ze zichzelf aanbood bij GeenStijl, daarna dat het een hoer is omdat ze zichzelf dan wel niet aanbood maar wel met ze in gesprek ging na een aanbod en nu dat het een hoer is omdat ze erover schrijft dat ze het aanbod toch heeft geweigerd.

Je mag haar ook gewoon een hoer noemen zonder dit soort rare constructies te bedenken hoor.
Ik probeer me in te leven in de denkwijze van Anne.
Lees anders even de posts terug. Met name je laatste stelling is niet correct.
  maandag 24 april 2017 @ 11:59:35 #122
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170450705
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Eerlijk... Is het nodig dat tegenwoordig overal eenzijdige politiek bij betrokken is?

Is het nodig dat schoolboeken politiek in hun voorbeelden gebruiken, is het nodig dat vele tekenfilms/series een politieke boodschap uitdragen, is het nodig dat kinderen tijdens de koningsspelen afgelopen week 3km water moesten dragen om sympathie te kweken met kinderen in Afrika?

Men veroordeelt de nazis terecht omdat die bijvoorbeeld rekensommen in de boeken hadden die gingen over hoe belastend gehandicapten waren voor de natie. Maar men zou ook op hoge tenen staan wanneer tekenfilms/series/schoolboeken/koffietijd/etc een nationalistisch gedachtengoed propagandeerden.

Het is daardoor krom dat het internationaal socialistisch gedachtengoed aanwezig is in elk facet van onze samenleving.

Wanneer sommige kinderen weinig ratio hebben en in een dergelijke samenleving opgroeien kweek je Anne Fleurs, gelijk aan hoe de nazis Hitlerjugend kweekte.

Zij is daarom een mooi voorbeeld van waar de onzinnige politieke propaganda in onze samenleving toe kan leiden.
Alles om de ander maar niet serieus te hoeven nemen. Zolang je kunt volhouden dat anderen een bepaalde mening zijn toegedaan omdat ze het slachtoffer zijn van propaganda, hoef je niet inhoudelijk in te gaan op hun argumenten.
pi_170451000
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:08 schreef NgInE het volgende:
Als ik single was dan zou ik Anne Fleur zeker daten, maar ik heb dan ook een superieure smaak in vrouwen.
Don`t stick your dick in crazy :{w
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 11:45 schreef Ludachrist het volgende:
GroenLinks, bijvoorbeeld. Joop.nl. De SP. D'66. Frans Timmermans. Eigenlijk wordt iedereen die een beetje naar links neigt al snel afgeschilderd als extreem.
Het huidige GroenLinks is op zichzelf niet extreem links, het probleem is dat veel leden wel uit dat milieu komen.
En ze hebben zeker sympathieën voor groeperingen als Antifa.

Voor SP geld dit in wat mindere mate, alhoewel een Harry van Bommel ook wel altijd zijn snuit laat zien bij pro-Palestina demonstraties waar dan ook vaak Hamas figuren bij zijn.

Sommige artikelen op Joop.nl dragen wel degelijk het extreemlinkse gedachtegoed uit, vooral van hun bloggers en columnisten.
Joop is opgericht als tegengewicht voor GeenStijl, terwijl GeenStijl zichzelf nog wel eens op de hak neemt en nog enige mate van zelfspot heeft zijn ze bij Joop.nl altijd bloedserieus.
pi_170451116
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Sommige artikelen op Joop.nl dragen wel degelijk het extreemlinkse gedachtegoed uit, vooral van hun bloggers en columnisten.
Wat is eigenlijk het extreemlinkse gedachtegoed? Heb je bronnen/voorbeelden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170451277
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Don`t stick your dick in crazy :{w

[..]

Het huidige GroenLinks is op zichzelf niet extreem links, het probleem is dat veel leden wel uit dat milieu komen.
En ze hebben zeker sympathieën voor groeperingen als Antifa.

Voor SP geld dit in wat mindere mate, alhoewel een Harry van Bommel ook wel altijd zijn snuit laat zien bij pro-Palestina demonstraties waar dan ook vaak Hamas figuren bij zijn.

Sommige artikelen op Joop.nl dragen wel degelijk het extreemlinkse gedachtegoed uit, vooral van hun bloggers en columnisten.
Joop is opgericht als tegengewicht voor GeenStijl, terwijl GeenStijl zichzelf nog wel eens op de hak neemt en nog enige mate van zelfspot heeft zijn ze bij Joop.nl altijd bloedserieus.
Het is allemaal niet extreem links natuurlijk. Ik stem SP. Als die extreem zouden zijn krijgen ze mijn stem niet.En die van jou ook niet waar je ook voor stemt.Extreem is meestal fout.
pi_170451318
Ik heb ook niet beweerd dat SP extreem links is....
pi_170451369
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb ook niet beweerd dat SP extreem links is....
Dat is mijn fout soms hier. Dat ik iemand aanval op wat hij niet zegt.....in uitleg. Ik bedoel dat niet over jou.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:29:19 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451380
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 12:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het extreemlinkse gedachtegoed? Heb je bronnen/voorbeelden?
Iedereen die niet in je straatje past afschilderen als nazi/fascist en een hele hetze voeren naar publieke figuren die daar onder vallen. Alles om jouw mening door te drukken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170451421
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen die niet in je straatje past afschilderen als nazi/fascist en een hele hetze voeren naar publieke figuren die daar onder vallen. Alles om jouw mening door te drukken.
De vraag was wat extreem links denken is.
pi_170451426
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen die niet in je straatje past afschilderen als nazi/fascist en een hele hetze voeren naar publieke figuren die daar onder vallen. Alles om jouw mening door te drukken.
Waarom is iemand afschilderen als fascist extreemlinks?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:34:01 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451512
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 12:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom is iemand afschilderen als fascist extreemlinks?
Lees nou eens godverdomme wat ik schrijf :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:34:30 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451524
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag was wat extreem links denken is.
Communisme.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 april 2017 @ 12:35:53 #133
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170451558
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 12:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het extreemlinkse gedachtegoed? Heb je bronnen/voorbeelden?
Waarom moeten we dezelfde discussie steeds opnieuw voeren?
pi_170451562
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 12:18 schreef Ludachrist het volgende:
Wat is eigenlijk het extreemlinkse gedachtegoed? Heb je bronnen/voorbeelden?
Als je probeert om je doel met geweld te bereiken of oproept tot geweld dan val je in het extreme van het politieke spectrum.
pi_170451603
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarom moeten we dezelfde discussie steeds opnieuw voeren?
Het is wel fijn als je van tevoren wat definities afspreekt, zodat je daar verder geen gelul over hebt in een discussie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:38:23 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451616
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is wel fijn als je van tevoren wat definities afspreekt, zodat je daar verder geen gelul over hebt in een discussie.
Dus omdat jij iets niet snapt, moeten anderen het keer op keer herhalen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170451654
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Als je probeert om je doel met geweld te bereiken of oproept tot geweld dan val je in het extreme van het politieke spectrum.
Dat lijkt me inderdaad juist. Toch zie ik dat niet echt op Joop. Antifa duidelijk wel, maar voor de rest zijn er maar erg weinig linkse clubjes die zo ver gaan.

Eigenlijk is er niet echt sprake van heel veel dreiging van extreem-linkse of extreem-rechtse groepen in Nederland. Zulke groepen worden ook pas echt actief als er iets is dat ze activeert, zoals de vluchtelingencrisis. Nu die wat is afgezwakt zie je dat dit soort groepen ook minder vaak buiten komen. De NVU hoor je bijvoorbeeld ook niets meer van, die demonstraties van Pegida worden ook nauwelijks meer bezocht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170451702
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus omdat jij iets niet snapt, moeten anderen het keer op keer herhalen?
Zolang jij denkt dat 'mensen een nazi/fascist noemen en een hetze voeren' je al extreem-links maakt ben ik bang dat jij toch degene bent die er naast zit. Geweld lijkt mij wel noodzakelijk om te kunnen spreken van extreem, maar daar hoor ik je niet over.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:43:36 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451740
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 12:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zolang jij denkt dat 'mensen een nazi/fascist noemen en een hetze voeren' je al extreem-links maakt ben ik bang dat jij toch degene bent die er naast zit. Geweld lijkt mij wel noodzakelijk om te kunnen spreken van extreem, maar daar hoor ik je niet over.
:')

Je leest één zin van wat ik zeg en je trekt meteen je conclusies. Wat er verder nog volgt is natuurlijk niet interessant.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 12:47:20 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_170451824
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus omdat jij iets niet snapt, moeten anderen het keer op keer herhalen?
ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_170451843
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:')

Je leest één zin van wat ik zeg en je trekt meteen je conclusies. Wat er verder nog volgt is natuurlijk niet interessant.
Ik vind 'alles om jouw mening door te drukken' inderdaad niet echt interessant, aangezien het veel te breed is om te kunnen gebruiken. Vrijwel iedereen in de politiek probeert zijn mening door te drukken, dus tenzij je 'alles' verder definieert komen we nergens.

Maar goed, ik snap wel wat je punt is hoor. Er zijn mensen die gemene dingen zeggen over Thierry Baudet, dus het is wel makkelijk als je die allemaal extreem-links kan noemen. Daar verzin je dan een definitie bij zodat iedereen die dat doet netjes in die groep valt.

Wilders noemt de Islam immers ook fascistisch, voert er een hetze tegen en vergelijkt ze met nazi's, en drukt ook nog eens zijn mening door, maar om de een of andere reden denk ik niet dat je hem als extreem-links kunt omschrijven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:48:40 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451860
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja
Ok.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170451971
Anne Fleurtje toch, want de blanke witte man is de oorzaak van al het kwaad... want die hebben de waarheid altijd in pacht als ze je proberen te overtuigen van je ongelijk, dat doen ze alleen per definitie alleen uit machtsoverwegingen om je stil te krijgen... euhh huh, damn... wat is zij afgezakt
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 12:53:21 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170451973
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 12:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar goed, ik snap wel wat je punt is hoor. Er zijn mensen die gemene dingen zeggen over Thierry Baudet, dus het is wel makkelijk als je die allemaal extreem-links kan noemen. Daar verzin je dan een definitie bij zodat iedereen die dat doet netjes in die groep valt.
Is het nou zo lastig om mij niet persoonlijk aan te vallen? Ik geef een korte uitleg met zinnen die je allemaal samen moet nemen. Dat jij besluit om ze uit de context te halen en mijn specifieke politieke voorkeur te gaan ridiculiseren ligt dan echt meer aan jouw onbegrip.

En Wilders neigt op enkele vlakken ook naar extreem rechts, maar dat is niet het onderwerp van dit topic.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170452067
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 12:47 schreef Ludachrist het volgende:
Wilders noemt de Islam immers ook fascistisch, voert er een hetze tegen en vergelijkt ze met nazi's, en drukt ook nog eens zijn mening door, maar om de een of andere reden denk ik niet dat je hem als extreem-links kunt omschrijven.
Het is niet alsof Wilders de term islamofascisme bedacht heeft hoor.
Dat bestaat al meer als 80 jaar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Islamofascism
En er zijn zeker parallellen te trekken tussen de radical islam en de nazi`s in de jaren 30 en 40.
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 12:42 schreef Ludachrist het volgende:Zolang jij denkt dat 'mensen een nazi/fascist noemen en een hetze voeren' je al extreem-links maakt ben ik bang dat jij toch degene bent die er naast zit.
Mensen die het niet met je eens zijn en die een afwijkende mening hebben wegzetten als nazi/fascist begint al aardig op extreem links te lijken ja.
Dat zou je kunnen opvatten als smaad en belediging om iemand doelbewust te beschadigen.
pi_170452101
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is het nou zo lastig om mij niet persoonlijk aan te vallen?
Dat is geen persoonlijke aanval, ongelooflijke pikkepijp ( <- dat is een persoonlijke aanval).

quote:
Ik geef een korte uitleg met zinnen die je allemaal samen moet nemen. Dat jij besluit om ze uit de context te halen en mijn specifieke politieke voorkeur te gaan ridiculiseren ligt dan echt meer aan jouw onbegrip.
Dus de combinatie mensen een nazi/fascist noemen, een hetze tegen ze voeren en je mening doordrukken maakt iemand extreem-links.

Ik denk niet dat je ver gaat komen met dit soort definities. Wat houdt 'een hetze voeren' bijvoorbeeld precies in? Je zult echt wel wat specifieker moeten worden om een werkbare definitie van extreem-links te geven.

quote:
En Wilders neigt op enkele vlakken ook naar extreem rechts, maar dat is niet het onderwerp van dit topic.
Volgens jouw eigen definitie valt hij er volledig binnen, maar soit.

p.s.: je bent niet echt een ongelooflijke pikkepijp hoor, dat is maar een voorbeeld. Niet boos worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 12:58:21 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_170452112
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ok.
naja moeten is een groot woord natuurlijk maar leg het uit of laat het voor iemand anders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_170452232
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 12:57 schreef Ludachrist het volgende:
Dus de combinatie mensen een nazi/fascist noemen, een hetze tegen ze voeren en je mening doordrukken maakt iemand extreem-links.

Ik denk niet dat je ver gaat komen met dit soort definities. Wat houdt 'een hetze voeren' bijvoorbeeld precies in? Je zult echt wel wat specifieker moeten worden om een werkbare definitie van extreem-links te geven.
Mwah, met die combinatie die jij noemt kwalificeert dat toch wel behoorlijk in de richting van extreemlinks.
Enige vorm van redelijkheid en normale discussie voeren ben je dan namelijk al voorbij.

Maar als je dat al geen extreemlinks wilt noemen, want vind jij er dan van hoe sommige users hier met het grootste gemak als extreemrechts worden weggezet ?
Zonder enig fatsoenlijk argument vaak.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 13:04:58 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170452255
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 12:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is geen persoonlijke aanval, ongelooflijke pikkepijp ( <- dat is een persoonlijke aanval).

[..]

Dus de combinatie mensen een nazi/fascist noemen, een hetze tegen ze voeren en je mening doordrukken maakt iemand extreem-links.

Ik denk niet dat je ver gaat komen met dit soort definities. Wat houdt 'een hetze voeren' bijvoorbeeld precies in? Je zult echt wel wat specifieker moeten worden om een werkbare definitie van extreem-links te geven.

[..]

Volgens jouw eigen definitie valt hij er volledig binnen, maar soit.

p.s.: je bent niet echt een ongelooflijke pikkepijp hoor, dat is maar een voorbeeld. Niet boos worden.
Je maakt het wel persoonlijk, want jij haalt een voorbeeld erbij wat gewoon puur op mij gefocust is en totaal niet relevant is voor dit topic.

Mensen met een andere afwijking afschilderen als fascist is dus ok? Dat alleen al neigt naar extremisme. Probleem is dat het daar niet bij blijft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 april 2017 @ 13:08:00 #150
3542 Gia
User under construction
pi_170452336
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 10:41 schreef Ludachrist het volgende:
Typisch links: we moeten weldoordachte plannen invoeren om te zorgen dat de samenleving in Nederland voor iedereen er op vooruitgaat.

Vreemd dat ik vrijwel niets hoor over linkse weldoordachte plannen, en juist wel overal hoor hoe erg links Wilders haat.

Kom op, bij ieder interview draait het erop uit dat links ook niet weet wat er moet gebeuren en dan gaan ze maar zeggen dat de ideeën van recht abject zijn. Kom dan met die goeie ideeën.
En nee, de grenzen openen voor alle vluchtelingen is geen goed idee.
pi_170452339
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Mwah, met die combinatie die jij noemt kwalificeert dat toch wel behoorlijk in de richting van extreemlinks.
Enige vorm van redelijkheid en normale discussie voeren ben je dan namelijk al voorbij.
Dat mensen geen discussie kunnen voeren maakt ze naar mijn idee niet echt extreem. Ik trek de grens voor extremisme wat daden betreft naar het (oproepen tot) geweld, en wat ideeën betreft naar het volledig doortrekken van bepaald gedachtegoed naar zijn uiterste variant. Aan de linkerkant op het gebied van acties dus Antifa, op het gebied van ideeën hardcore communisten en anarchisten.

quote:
Maar als je dat al geen extreemlinks wilt noemen, want vind jij er dan van hoe sommige users hier met het grootste gemak als extreemrechts worden weggezet ?
Zonder enig fatsoenlijk argument vaak.
Net zo onzinnig natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 13:09:41 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170452376
Volgens die definitie bestaat extreem rechts dus niet of nauwelijks in Nederland.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170452399
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgens die definitie bestaat extreem rechts dus niet of nauwelijks in Nederland.
Extreemrechts bestaat ook nauwelijks in Nederland. Dat heb ik ook al eerder gezegd.

quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 12:39 schreef Ludachrist het volgende:

Eigenlijk is er niet echt sprake van heel veel dreiging van extreem-linkse of extreem-rechtse groepen in Nederland. Zulke groepen worden ook pas echt actief als er iets is dat ze activeert, zoals de vluchtelingencrisis. Nu die wat is afgezwakt zie je dat dit soort groepen ook minder vaak buiten komen. De NVU hoor je bijvoorbeeld ook niets meer van, die demonstraties van Pegida worden ook nauwelijks meer bezocht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 april 2017 @ 13:12:40 #154
3542 Gia
User under construction
pi_170452450
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:53 schreef ludovico het volgende:
Anne Fleurtje toch, want de blanke witte man is de oorzaak van al het kwaad...
Leeft haar vader eigenlijk nog?
pi_170452495
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgens die definitie bestaat extreem rechts dus niet of nauwelijks in Nederland.
Klopt, is ook algemeen bekend.
Degenen die zich verenigd hebben in extreem rechtse groeperingen zijn er hoogstens een paar honderd.

Trollen als 99.999 hier op het forum doen hun best door de PVV en FvD als extreem rechtse weg te zetten, en zo net te doen of extreem rechts heel groot is in Nederland, maar dat is flauwekul.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 13:15:40 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170452511
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Extreemrechts bestaat ook nauwelijks in Nederland. Dat heb ik ook al eerder gezegd.

[..]

Blij dat dat in ieder geval wel duidelijk is zo. Extreemrechtse groepen bestaan er gewoon niet, maar extreemlinks leeft wel. Niet in de politiek, maar wel bij die obscure clubjes waar je bijna niets van hoort.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170452555
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Blij dat dat in ieder geval wel duidelijk is zo. Extreemrechtse groepen bestaan er gewoon niet, maar extreemlinks leeft wel. Niet in de politiek, maar wel bij die obscure clubjes waar je bijna niets van hoort.
Obscure extreemrechtse clubjes zijn er ook wel in Nederland. Aan beide zijden van het politieke spectrum kom je extremisten tegen. Ook in Nederland.
  maandag 24 april 2017 @ 13:21:59 #158
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170452634
quote:
17s.gif Op zondag 23 april 2017 22:51 schreef NgInE het volgende:
DWARS-afdelingen zamelden geld in
Voor?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 13:24:18 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170452680
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Obscure extreemrechtse clubjes zijn er ook wel in Nederland. Aan beide zijden van het politieke spectrum kom je extremisten tegen. Ook in Nederland.
Muah. Echt extreemrechts is samen met de nazi's uitgestorven. Je blijft altijd die obscure clubjes houden, maar het leeft niet. Extreemlinks leeft wel en het feit dat we allemaal AF kennen als een gestoord mens en dat ze tig medestanders heeft zegt genoeg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170452682
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarom moeten we dezelfde discussie steeds opnieuw voeren?
Omdat het een onbeantwoorde vraag is.
pi_170452724
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Don`t stick your dick in crazy :{w

[..]
Och, zolang ze niet bipolair is zal het allemaal wel meevallen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170452758
Laten we haar hier een topic geven. Is dat wat ze wil? Toch redelijk onzijdig in politieke mening.
  maandag 24 april 2017 @ 13:29:26 #163
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170452792
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat het een onbeantwoorde vraag is.
Het gaat dan om bijv. Anti-Fascistische Aktie (AFA)
pi_170452805
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het gaat dan om bijv. Anti-Fascistische Aktie (AFA)
Dan hebben we het over heel bizarre afsplitsingen. Niet over een Fleur.
pi_170452828
Wat is echt links. Kritisch zijn?
pi_170452900
Kuttopic weer.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170452919
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat dat in ieder geval wel duidelijk is zo. Extreemrechtse groepen bestaan er gewoon niet.
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:Obscure extreemrechtse clubjes zijn er ook wel in Nederland. Aan beide zijden van het politieke spectrum kom je extremisten tegen. Ook in Nederland.
Ook in Nederland heb je inderdaad extreem rechtse clubjes.
Maar die vertoeven meestal in de marge waar ze met elkaar zuipen in een of andere illegale kroeg en klagen dat Pjotr hun baan heeft afgepakt.
http://www.parool.nl/binn(...)-het-lijkt~a4177287/
quote:
Kusters (Nederlandse Volks Unie) mocht aanschuiven bij talkshow Pauw om erover te vertellen.
De bewering dat leden van zijn organisatie bij veel informatieavonden over asielzoekerscentra zijn, klopt helemaal niet, zeggen onderzoekers die extreemrechts in de gaten houden. 'De NVU heeft rond de dertig actieve leden, die nauwelijks organisatiekracht hebben. Het zijn vaak mensen die grote moeite hebben hun leven op de rit te houden,' zegt Willem Wagenaar van de Anne Frank Stichting.

AZC Alert - en ook de afsplitsing AZC-Alert, met een streepje dus - zeggen nooit contact met de NVU te hebben gehad. En leden van de NVU hebben zij nooit op inspraakavonden gezien. Dat die schreeuwende mannen in Steenbergen en Purmerend daar stonden uit naam van NVU of een andere rechts-extremistische organisatie, lijkt uiterst onwaarschijnlijk.

Angst onterecht
Een rapport van de AIVD verwijt de linkse onderzoeksgroepen Kafka en Anti-Fascistische Actie (AFA) de omvang van extreemrechts op te blazen. Zij ontlenen hun bestaansrecht immers aan het bestrijden van radicaal rechtse geluiden. Maar zelfs Kafka en AFA schatten het aantal actieve NVU-leden op hoogstens enkele tientallen.

'De angst en aandacht die er nu is voor extreemrechts, is niet terecht,' zegt Wagenaar. 'Groepjes als de NVU doen wat ze al veel langer doen. Die organisaties spelen geen rol van betekenis. Bij inspreekavonden zie ik wel eens een individu uit extreemrechtse kringen, maar er is geen sturende hand.' Volgens anderen zijn de schreeuwende demonstranten vooral 'jongens met stadionervaring'.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)groter-maken-dan-is/
quote:
Extreemrechts is klein, laten we het niet groter maken dan het is
  maandag 24 april 2017 @ 13:36:09 #168
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170452925
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan hebben we het over heel bizarre afsplitsingen. Niet over een Fleur.
Naja, het stukje 'extreem' duidt aan dat het gaat over groepen die een niet-democratisch doel nastreven of hun doel(en) op niet-democratische wijze willen bewerkstelligen (doorgaans d.m.v. geweld). Afhankelijk van je doelen of het gedachtegoed dat je uitdraagt of nastreeft, kom je dan uit bij links (AFA, AAGU, WSD) of rechts (NVU, NSA, B&H/C18). Extreemrechts is in Nederland amper actief.
pi_170452972
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja, het stukje 'extreem' duidt aan dat het gaat over groepen die een niet-democratisch doel nastreven of hun doel(en) op niet-democratische wijze willen bewerkstelligen (doorgaans d.m.v. geweld). Afhankelijk van je doelen of het gedachtegoed dat je uitdraagt of nastreeft, kom je dan uit bij links (AFA, AAGU, WSD) of rechts (NVU, NSA, B&H/C18). Extreemrechts is in Nederland amper actief.
Precies. Dus hele vreemde groepen die klein zijn en waar zij niet toe behoort. Daarnaast is dan de vraag wat echt links zijn is. Misschien ben ik dat ook wel.
  maandag 24 april 2017 @ 13:41:12 #170
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453045
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Dus hele vreemde groepen die klein zijn en waar zij niet toe behoort. Daarnaast is dan de vraag wat echt links zijn is. Misschien ben ik dat ook wel.
Naja, oproepen tot geweld zijn uitingen die in de extreme hoek worden geplaatst. Als je dat vaker doet, dan ben je, ongeacht je affiliatie met groepen die daar een gewoonte van maken, natuurlijk ook gewoon extreemrechts of -links in de manier waarop je je uit, dus lijkt het me wel verkoopbaar dat je dan ook in een van die hokjes wordt geplaatst
pi_170453109
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Muah. Echt extreemrechts is samen met de nazi's uitgestorven.
Niet echt, je hebt bijvoorbeeld ook gewoon neo-nazi's in Nederland. Dat ze niet zichtbaar zijn doet niet af aan hun bestaan. Je hebt aan de ideeën-kant van het spectrum ook wat doorgedraaide libertariërs, die kan je ook best beschouwen als extreem-rechts.

Erg relevant zijn ze verder niet, maar doen alsof het helemaal compleet uitgestorven is klopt ook niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170453120
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:41 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja, oproepen tot geweld zijn uitingen die in de extreme hoek worden geplaatst. Als je dat vaker doet, dan ben je, ongeacht je affiliatie met groepen die daar een gewoonte van maken, natuurlijk ook gewoon extreemrechts of -links in de manier waarop je je uit, dus lijkt het me wel verkoopbaar dat je dan ook in een van die hokjes wordt geplaatst
Dat heb ik dus niet gezien van haar. Misschien is het gewoon een vreemd figuur. Extreem.
  maandag 24 april 2017 @ 13:44:45 #173
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453137
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heb ik dus niet gezien van haar. Misschien is het gewoon een vreemd figuur. Extreem.
Naja, dat ging geloof ik over taarten gooien en zo, dus zo spannend was dat allemaal niet :T
pi_170453158
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:44 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja, dat ging geloof ik over taarten gooien en zo, dus zo spannend was dat allemaal niet :T
Ik zou het ook niet doen.
  maandag 24 april 2017 @ 13:45:51 #175
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453172
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet echt, je hebt bijvoorbeeld ook gewoon neo-nazi's in Nederland. Dat ze niet zichtbaar zijn doet niet af aan hun bestaan. Je hebt aan de ideeën-kant van het spectrum ook wat doorgedraaide libertariërs, die kan je ook best beschouwen als extreem-rechts.

Erg relevant zijn ze verder niet, maar doen alsof het helemaal compleet uitgestorven is klopt ook niet.
Volgens de AIVD hebben we het eerder over tientallen dan over hondertallen als we het over rechtsextremisme hebben. Ik denk dat de linkerkant daar ruim overheen gaat
pi_170453196
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Volgens de AIVD hebben we het eerder over tientallen dan over hondertallen als we het over rechtsextremisme hebben. Ik denk dat de linkerkant daar ruim overheen gaat
Men ziet het niet als probleem zelfs.
pi_170453247
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Volgens de AIVD hebben we het eerder over tientallen dan over hondertallen als we het over rechtsextremisme hebben. Ik denk dat de linkerkant daar ruim overheen gaat
Dat geloof ik direct, maar doen alsof extreem-rechts helemaal uitgestorven is klopt ook niet.

Ik denk bovendien dat, als er weer iets komt als een nieuwe vluchtelingencrisis, de belangstelling voor dergelijke clubjes weer opleeft, zowel links als rechts.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170453261
Oud verhaal. Ik heb ooit eens echt rechts zien langs komen in een stad. Triester zie je niet.
pi_170453270
Aan die kop alleen al zie je dat ze niet helemaal goed is :')
  maandag 24 april 2017 @ 13:49:31 #180
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453276
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct, maar doen alsof extreem-rechts helemaal uitgestorven is klopt ook niet.

Ik denk bovendien dat, als er weer iets komt als een nieuwe vluchtelingencrisis, de belangstelling voor dergelijke clubjes weer opleeft, zowel links als rechts.
Mja, er zal altijd wel iemand zijn met zo'n mening. Dan vind ik <100 toch heel anders overkomen dan de orde van grootte die doorgaans wordt geïnsinueerd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 13:50:02 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170453291
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet echt, je hebt bijvoorbeeld ook gewoon neo-nazi's in Nederland. Dat ze niet zichtbaar zijn doet niet af aan hun bestaan. Je hebt aan de ideeën-kant van het spectrum ook wat doorgedraaide libertariërs, die kan je ook best beschouwen als extreem-rechts.

Erg relevant zijn ze verder niet, maar doen alsof het helemaal compleet uitgestorven is klopt ook niet.
En wederom trek je een zin uit zijn context om mij ongelijk te geven. Want dat is letterlijk wat ik zeg in de volgende zin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 april 2017 @ 13:50:49 #182
117098 Hathor
Effe niet
pi_170453308
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct, maar doen alsof extreem-rechts helemaal uitgestorven is klopt ook niet.

Ik denk bovendien dat, als er weer iets komt als een nieuwe vluchtelingencrisis, de belangstelling voor dergelijke clubjes weer opleeft, zowel links als rechts.
UItgestorven niet, maar het leeft nou ook niet echt bepaald. Veel extremer dan de NVU vind je ze niet snel, en zodra die ergens een demo houden, bestaat de opkomst bijna letterlijk uit anderhalve man en een paardekop. En dat zegt genoeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 13:52:53 #183
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170453352
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Muah. Echt extreemrechts is samen met de nazi's uitgestorven. Je blijft altijd die obscure clubjes houden, maar het leeft niet. Extreemlinks leeft wel en het feit dat we allemaal AF kennen als een gestoord mens en dat ze tig medestanders heeft zegt genoeg.
Wacht even, ik dacht dat je AFA schreef (want dan zou ik het eens zijn), maar schijnbaar is een onbenullig trutje op Twitter het bewijs dat extreem links leeft? Wat voor linkse autoriteit heeft AF eigenlijk dat iedere kutscheet die ze laat zo breed wordt uitgemeten?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170453364
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, er zal altijd wel iemand zijn met zo'n mening. Dan vind ik <100 toch heel anders overkomen dan de orde van grootte die doorgaans wordt geïnsinueerd.
Volgens het laatste AIVD-rapport (2010) over extreem-rechts waren er zo'n 300 aanhangers binnen Nederland te vinden. Dat zal wat gegroeid zijn in 2015, dus ik zou wel gokken dat je nu rond datzelfde aantal weer zit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 13:54:37 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170453400
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wacht even, ik dacht dat je AFA schreef (want dan zou ik het eens zijn), maar schijnbaar is een onbenullig trutje op Twitter het bewijs dat extreem links leeft? Wat voor linkse autoriteit heeft AF eigenlijk dat iedere kutscheet die ze laat zo breed wordt uitgemeten?
Het feit dat we het over haar hebben en ze zo veel ophef weet te veroorzaken. Het is een symptoon van het grote probleem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170453425
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het feit dat we het over haar hebben en ze zo veel ophef weet te veroorzaken. Het is een symptoon van het grote probleem.
Ja. Daar maken we zelf deel van uit.
  maandag 24 april 2017 @ 13:57:05 #187
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453468
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 13:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens het laatste AIVD-rapport (2010) over extreem-rechts waren er zo'n 300 aanhangers binnen Nederland te vinden. Dat zal wat gegroeid zijn in 2015, dus ik zou wel gokken dat je nu rond datzelfde aantal weer zit.
quote:
Het aantal rechts-extremisten is de laatste jaren sterk gedaald. Een juist getal is moeilijk te noemen, maar het gaat eerder om tientallen dan honderdtallen. Dit komt voornamelijk door scheuringen en het uiteenvallen van groepen. De ontwikkeling van de dreiging tegen de Nederlandse democratische rechtsorde wordt gekenmerkt door de kleine achterban, de persoonlijke vijandigheid en onderlinge onenigheid, ideologische verschillen van inzicht en organisatorische fragmentatie. Dit vormt een beperkende factor voor de dreiging die ervan uitgaat. Daarnaast speelt mee dat gevestigde politieke partijen sommige standpunten hebben overgenomen. Tot slot bestaat binnen de Nederlandse samenleving een traditionele weerstand tegen rechts-extremistische bewegingen, waardoor de beweging relatief klein blijft.

Naast de dreiging die van het rechts-extremisme zelf uitgaat, is sprake van gerelateerde dreiging die voortkomt uit de activiteiten van links-extremistische opponenten van het rechts-extremisme.
https://www.aivd.nl/onder(...)ud/rechts-extremisme
quote:
Activisme en extremisme
Hét politieke en maatschappelijke thema van 2015, de migrantenproblematiek, heeft zich binnen de taken van de AIVD nadrukkelijk gemanifesteerd op het aandachtsgebied activisme en extremisme. De AIVD ziet dat links-extremisten nadrukkelijk ageren tegen bewegingen als Pegida. Dreiging vanuit rechts-extremistische hoek gaat vooral uit van individuen of gelegenheidsgroeperingen op lokaal en regionaal niveau. Het klassieke (neo-nazistische) rechts-extremisme treedt nauwelijks nog voor het voetlicht. Het heeft voor een groot deel plaatsgemaakt voor nationalistische groeperingen, die in principe vreedzaam ageren tegen de in hun ogen toenemende rol van de islam in en de stroom van migranten naar Nederland. Het gedachtegoed van deze groeperingen kent een groeiend draagvlak in de samenleving. Dit heeft in 2015 geleid tot enkele demonstraties met een toenemend aantal deelnemers
Jaarverslag 2015 AIVD
pi_170453476
"we" is niet "ik' trouwens.
pi_170453606
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[..]

https://www.aivd.nl/onder(...)ud/rechts-extremisme

[..]

Jaarverslag 2015 AIVD
Oh, dat had ik even niet gezien. Ik haalde uit het laatste echte onderzoek naar rechts-extremisme van 2010 het volgende:

quote:
4.1 Omvang, aard en ernst
Het aantal actieve aanhangers van extreemrechts en rechts-extremisme in Nederland is zeer beperkt. In 2007 schatte de AIVD dit aantal nog op ongeveer 600, waarvan circa 400 rechts-extremisten. Als gevolg van scheuringen en het uiteenvallen van groepen is dat geschatte aantal actieve aanhangers inmiddels verder afgenomen tot minder dan 300, waaronder circa 150 tot 180 rechts-extremisten
Ik had gegokt dat ze tijdens de afgelopen crisis wat gegroeid zouden zijn, voornamelijk door de vluchtelingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 april 2017 @ 14:03:33 #190
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453645
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, dat had ik even niet gezien. Ik haalde uit het laatste echte onderzoek naar rechts-extremisme van 2010 het volgende:

[..]

Ik had gegokt dat ze tijdens de afgelopen crisis wat gegroeid zouden zijn, voornamelijk door de vluchtelingen.
Mja, er zijn blijkbaar wat meer (vreedzame) nationalisten en wat minder rechtsextremisten. Die eerste groep wordt volgens mij met enige regelmaat op dezelfde hoop als de tweede groep gegooid
pi_170453669
Dat je hen bijna wil steunen omdat het zielig is.
pi_170453690
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, er zijn blijkbaar wat meer (vreedzame) nationalisten en wat minder rechtsextremisten. Die eerste groep wordt volgens mij met enige regelmaat op dezelfde hoop als de tweede groep gegooid
Nou, laten we dan hopen dat AFA ook snel wat afkalft nu hun voornaamste tegenstander zich niet meer laat zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 april 2017 @ 14:05:53 #193
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453706
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, laten we dan hopen dat AFA ook snel wat afkalft nu hun voornaamste tegenstander zich niet meer laat zien.
Pegida valt onder vreedzame nationalisten btw, ervan uitgaande dat je op hen doelt :P
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 14:06:32 #194
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170453728
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het feit dat we het over haar hebben en ze zo veel ophef weet te veroorzaken. Het is een symptoon van het grote probleem.
Okay maar dan zijn alle doodsbedreigingen aan haar adres toch evengoed symptomen voor extreemrechts gedachtegoed? Ik volg de hele ophef rondom haar persoon niet echt maar ik heb alleen hier op de site al talloze keren gelezen dat ze verkracht moet worden door asielzoekers.

Of al die retards op facebook met hun geweldsverheerlijking richting AZC's, zijn dat ook symptomen voor een groter 'probleem' (rechts-extremisme)? Of telt het alleen als je 'journalist' voor joop.nl bent.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170453782
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 14:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Okay maar dan zijn alle doodsbedreigingen aan haar adres toch evengoed symptomen voor extreemrechts gedachtegoed? Ik volg de hele ophef rondom haar persoon niet echt maar ik heb alleen hier op de site al talloze keren gelezen dat ze verkracht moet worden door asielzoekers.

Of al die retards op facebook met hun geweldsverheerlijking richting AZC's, zijn dat ook symptomen voor een groter 'probleem' (rechts-extremisme)? Of telt het alleen als je 'journalist' voor joop.nl bent.
Het is een symptoom dat voortkomt uit het je mening overal mogen zeggen voor een groot publiek.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 14:09:35 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170453817
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 14:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Okay maar dan zijn alle doodsbedreigingen aan haar adres toch evengoed symptomen voor extreemrechts gedachtegoed? Ik volg de hele ophef rondom haar persoon niet echt maar ik heb alleen hier op de site al talloze keren gelezen dat ze verkracht moet worden door asielzoekers.

Of al die retards op facebook met hun geweldsverheerlijking richting AZC's, zijn dat ook symptomen voor een groter 'probleem' (rechts-extremisme)? Of telt het alleen als je 'journalist' voor joop.nl bent.
Nee, dat is niet extreem rechts. Dat zijn gewoon tokkies die een gruwelijke hekel aan haar en haar achterlijke ideeën hebben. Dat kunnen net zo goed D66-aanhangers zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170453968
Zij is met GS nog even aan tafel gaan zitten toch?
  maandag 24 april 2017 @ 14:17:40 #198
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170453998
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef Jaroon het volgende:
Zij is met GS nog even aan tafel gaan zitten toch?
Ja, daar gaat dit topic dus over :T
pi_170454031
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 14:17 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja, daar gaat dit topic dus over :T
Een goede deal had het kunnen worden.
pi_170454140
Als je een mening hebt krijg je een reactie. Zeker als journalist of iets wat er op lijkt. In deze tijd heeft iedereen de kans een mening te plaatsen. Sylvana weet er ook alles over.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 14:27:22 #201
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170454206
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, dat is niet extreem rechts. Dat zijn gewoon tokkies die een gruwelijke hekel aan haar en haar achterlijke ideeën hebben. Dat kunnen net zo goed D66-aanhangers zijn.
"AF is niet extreem links, het is gewoon een aandachtshoer die met opzet controverse creëert op social media rondom haar stokpaardjes Trump, Baudet en het milieu".

Ik ben oprecht benieuwd waarom iedereen op haar duikt, want het is niet alsof ze nou een ontzettend boeiend figuur is met een indrukwekkend repertoire. Hier wordt ze zelfs al aangedragen als het bewijs dat extreemlinks (op)leeft. Als dat het geval is hebben we dus weinig te vrezen van die kant.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170454252
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

"AF is niet extreem links, het is gewoon een aandachtshoer die met opzet controverse creëert op social media rondom haar stokpaardjes Trump, Baudet en het milieu".

Ik ben oprecht benieuwd waarom iedereen op haar duikt, want het is niet alsof ze nou een ontzettend boeiend figuur is met een indrukwekkend repertoire. Hier wordt ze zelfs al aangedragen als het bewijs dat extreemlinks (op)leeft. Als dat het geval is hebben we dus weinig te vrezen van die kant.
Omdat zij de media opzoekt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 14:33:00 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170454322
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

"AF is niet extreem links, het is gewoon een aandachtshoer die met opzet controverse creëert op social media rondom haar stokpaardjes Trump, Baudet en het milieu".

Ik ben oprecht benieuwd waarom iedereen op haar duikt, want het is niet alsof ze nou een ontzettend boeiend figuur is met een indrukwekkend repertoire. Hier wordt ze zelfs al aangedragen als het bewijs dat extreemlinks (op)leeft. Als dat het geval is hebben we dus weinig te vrezen van die kant.
Actie-reactie enzo. AF roept op tot haatzaaien, demoniseren en nog wat onzin en voldoet aan alle eisen om extreem-links genoemd te worden. Dan moet je niet raar opkijken als er een even grote reactie komt van de andere kant. En zo lang het bij die reactie blijft en er geen actie komt, kan je ze niet in een extreemhokje stoppen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 14:33:10 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170454326
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat zij de media opzoekt.
Leg eens uit? Want hoe ik het zie zoekt de media haar op. We gaan het nog druk krijgen als iedere omstreden uitspraak op Twitter voor dit soort ophef zorgt. Waarom heeft die stoeptegeltokkie waar AF aanvankelijk op reageerde met die Wilders-tweet geen eigen topic eigenlijk?

Uit alles blijkt dus dat het puur gaat om de Joop-affiliatie.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170454348
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:27 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik ben oprecht benieuwd waarom iedereen op haar duikt
Dat dus. Feitelijk heeft ze ook niet zoveel op haar kerfstok. Ze neemt een nogal activistische houding in als ze haar mening opschrijft maar dat mag. En ze heeft wat onhandige dingen geschreven maar als puntje bij paaltje komt dan blijft het daar ook wel bij. Eerlijk gezegd vind ik het fanatisme waarmee hele volksstammen haar menen te moeten afbranden, want afwijkende mening, veel tenenkrommender.
pi_170454407
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Leg eens uit? Want hoe ik het zie zoekt de media haar op. We gaan het nog druk krijgen als iedere omstreden uitspraak op Twitter voor dit soort ophef zorgt. Waarom heeft die stoeptegeltokkie waar AF aanvankelijk op reageerde met die Wilders-tweet geen eigen topic eigenlijk?

Uit alles blijkt dus dat het puur gaat om de Joop-affiliatie.
Je kan ook gewoon "nee" zeggen. GS heeft mij ooit benaderd en mijn antwoord was binnen 1 seconde "nee" . Zij dacht er anders over. En nu post zij bij Joop. Je gaat niet praten met GS als je een bepaalde mening hebt.
pi_170454469
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Actie-reactie enzo. AF roept op tot haatzaaien demoniseren en nog wat onzin en voldoet aan alle eisen om extreem-links genoemd te worden. Dan moet je niet raar opkijken als er een even grote reactie komt van de andere kant. En zo lang het bij die reactie blijft en er geen actie komt, kan je ze niet in een extreemhokje stoppen.
Dan komen we weer terug, waarom zou zij aan alle eisen voldoen om extreem-links genoemd te worden? Ze heeft geen geweld gebruikt, is ideologisch niet extreem-links, wil de staat niet omver werpen en ik zie haar eigenlijk ook niet consequent oproepen tot geweld jegens andersdenkenden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 april 2017 @ 14:42:22 #208
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_170454551
Die foto uit de OP. _O- Echt zo'n onnozel hert dat op het punt staat aangereden te worden.
pi_170454569
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Die foto uit de OP. _O- Echt zo'n onnozel hert dat op het punt staat aangereden te worden.
Het is gewoon een kind.
  maandag 24 april 2017 @ 14:43:55 #210
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_170454592
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon een kind.
Wel een vervelend kind. Als 1 van mijn kinderen zo luidruchtig zou zijn zou hij een paar corrigerende tikken krijgen. Maargoed, dat is misschien ook het hele probleem.
pi_170454660
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 14:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wel een vervelend kind. Als 1 van mijn kinderen zo luidruchtig zou zijn zou hij een paar corrigerende tikken krijgen. Maargoed, dat is misschien ook het hele probleem.
Tikken krijgen vind ik ook wat ver gaan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 14:47:02 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170454665
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan komen we weer terug, waarom zou zij aan alle eisen voldoen om extreem-links genoemd te worden? Ze heeft geen geweld gebruikt, is ideologisch niet extreem-links, wil de staat niet omver werpen en ik zie haar eigenlijk ook niet consequent oproepen tot geweld jegens andersdenkenden.
Ze heeft letterlijk opgroepen tot geweld en ook heel vaak op een wat verkaptere manier. Zij is een prachtig voorbeeld van extreemlinks. Als zelfs de meest linkse partij van het spectrum afstand van haar doet, weet je wel hoe het zit toch?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170454716
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze heeft letterlijk opgroepen tot geweld en ook heel vaak op een wat verkaptere manier. Zij is een prachtig voorbeeld van extreemlinks. Als zelfs de meest linkse partij van het spectrum afstand van haar doet, weet je wel hoe het zit toch?
Kun je plaatsen wat zij schreef?
  maandag 24 april 2017 @ 14:51:37 #214
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170454757
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan komen we weer terug, waarom zou zij aan alle eisen voldoen om extreem-links genoemd te worden? Ze heeft geen geweld gebruikt, is ideologisch niet extreem-links, wil de staat niet omver werpen en ik zie haar eigenlijk ook niet consequent oproepen tot geweld jegens andersdenkenden.
Het zou me niets verbazen als zij linkser is dan GS rechts is, en ook extremer is dan GS
hoewel ik zelf eigenlijk niks heb met links en rechts en dus ook niet ga checken of die uitspraak klopt :P
pi_170454777
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:47 schreef Nattekat het volgende:

[..] Als zelfs de meest linkse partij van het spectrum afstand van haar doet, weet je wel hoe het zit toch?
Ik wist niet dat de SP afstand gedaan heeft van haar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 14:52:40 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170454781
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kun je plaatsen wat zij schreef?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170454802
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon een kind.
Een kind? Het is gewoon een volwassen vrouw die je ook zo mag behandelen. Een kind kun je niet volledig verantwoordelijk houden voor diens uitspraken, Anne Fleur wel. Die is oud genoeg om na te kunnen denken over de gevolgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 14:53:36 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170454804
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de SP afstand gedaan heeft van haar.
GL is linkser. SP houdt de oude koers van links aan, wat natuurlijk gewoon prima is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170454822
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan komen we weer terug, waarom zou zij aan alle eisen voldoen om extreem-links genoemd te worden? Ze heeft geen geweld gebruikt, is ideologisch niet extreem-links, wil de staat niet omver werpen en ik zie haar eigenlijk ook niet consequent oproepen tot geweld jegens andersdenkenden.
Wilders heeft ook nog nooit geweld gebruikt, wil de staat niet omver werpen en roept nooit op tot geweld, en alsnog is hij in veel ogen extreem-rechts.

Ik vind Anne niet echt extreem-links, maar kan ook niet zeggen dat ze gematigd-links is. Ze hangt er een beetje tussenin.
pi_170454842
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als dit van haar komt is ze geestelijk niet in orde.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 14:56:39 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170454873
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wilders heeft ook nog nooit geweld gebruikt, wil de staat niet omver werpen en roept nooit op tot geweld, en alsnog is hij in veel ogen extreem-rechts.

Ik vind Anna niet echt extreem-links, maar kan ook niet zeggen dat ze gematigd-links is. Ze hangt er een beetje tussenin.
Nee, dat is gewoon extreem. Je bent gematigd of je bent het niet, ben je niet gematigd, ben je extreem. Je hoeft niet per definitie geweld te gebruiken om in die groep te vallen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170454876
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze heeft letterlijk opgroepen tot geweld en ook heel vaak op een wat verkaptere manier. Zij is een prachtig voorbeeld van extreemlinks. Als zelfs de meest linkse partij van het spectrum afstand van haar doet, weet je wel hoe het zit toch?
Maar die tweet is een reactie op iemand die opriep 500 stenen op een moskee te gooien als ludieke actie.

Actie-reactie, zoals je zelf zegt.

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Actie-reactie enzo. Dan moet je niet raar opkijken als er een even grote reactie komt van de andere kant. En zo lang het bij die reactie blijft en er geen actie komt, kan je ze niet in een extreemhokje stoppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170454878
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

GL is linkser. SP houdt de oude koers van links aan, wat natuurlijk gewoon prima is.
GL is zeker links, maar ik denk dat de SP nog wel wat linkser is. Maar goed, ik voel de nooit eindigende welles-nietesdiscussie al weer aankomen dus laten we daar maar over ophouden.
  maandag 24 april 2017 @ 14:58:01 #224
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170454895
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar die tweet is een reactie op iemand die opriep 500 stenen op een moskee te gooien als ludieke actie.
Oh, oké. Dan is het goed
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 14:58:12 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170454899
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kun je plaatsen wat zij schreef?
Er was eens een tokkiewijf dat opriep om stenen te gooien naar een moskee onder het mom van een 'ludieke actie'. AF reageerde daarop met een oproep om stenen op Wilders te gooien onder het mom van een 'ludieke actie'. Heel dom natuurlijk, maar vervolgens valt heel linkshatend Nederland daarover, want afkomstig van AF is het de puurste vorm van geweldverheerlijking. Ook was er nog een ander incident waarin AF zei dat ze een taart naar Baudet wilde gooien. Ook uiterst moordlustig en fascistisch natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170454923
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar die tweet is een reactie op iemand die opriep 500 stenen op een moskee te gooien als ludieke actie.

Actie-reactie, zoals je zelf zegt.

[..]

Actie is reactie inderdaad. Maar als je je actie als reactie op iets doet wil niet zeggen dat je dan niet over de schreef gaat of niet verantwoordelijk bent. Annefleur is verantwoordelijk voor haar tweets, dan kun je je niet verschuilen achter de tweet van een ander.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170454931
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:58 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Oh, oké. Dan is het goed
Precies, want actie-reactie en zolang het bij die reactie blijft en er verder geen actie komt kan je ze niet in een extreemhokje stoppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170454938
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze heeft letterlijk opgroepen tot geweld en ook heel vaak op een wat verkaptere manier. Zij is een prachtig voorbeeld van extreemlinks. Als zelfs de meest linkse partij van het spectrum afstand van haar doet, weet je wel hoe het zit toch?
Ja, of gewoon een dom en idealistisch kind.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170454957
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 14:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precies, want actie-reactie en zolang het bij die reactie blijft en er verder geen actie komt kan je ze niet in een extreemhokje stoppen.
Nonsens. Als je oproept tot geweld, dan ga je gewoon te ver en ben je een extremist.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170454958
quote:
11s.gif Op zondag 23 april 2017 22:58 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar kijk nou eens naar die foto...ze kijkt zo lief.
Scheel is het woord dat je zoekt, scheel..!
pi_170454959
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon extreem. Je bent gematigd of je bent het niet, ben je niet gematigd, ben je extreem. Je hoeft niet per definitie geweld te gebruiken om in die groep te vallen.
Hoe ze schreeuwt is ze idd extreem, maar ze heeft nog niets extreems gedaan (althans niet bekend).

Ach, mij boeit het niet, extreem, gematigd etc. die hele linkse gedachtegang is gewoon ziekelijk. :P
pi_170455003
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]
die hele linkse gedachtegang is gewoon ziekelijk. :P
Niet half zo ziekelijk als mensen die politiek vereenvoudigen tot links/rechts discussies. Ik had gehoopt dat zoiets na de brugklas toch wel ongeveer eruit moet zijn.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:02:49 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455013
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar die tweet is een reactie op iemand die opriep 500 stenen op een moskee te gooien als ludieke actie.

Actie-reactie, zoals je zelf zegt.

[..]

Met als klein verschil dat de reactie even iets verder gaat dan de actie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455052
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hoe ze schreeuwt is ze idd extreem, maar ze heeft nog niets extreems gedaan (althans niet bekend).

Ach, mij boeit het niet, extreem, gematigd etc. die hele linkse gedachtegang is gewoon ziekelijk. :P
Van mensen als jij moeten we het hebben.
  maandag 24 april 2017 @ 15:05:25 #235
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170455070
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van mensen als jij moeten we het hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:57 schreef Jaroon het volgende:
"we" is niet "ik' trouwens.
pi_170455076
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met als klein verschil dat de reactie even iets verder gaat dan de actie.
Je denkt serieus dat ze Wilders wilde stenigen? :') Ze maakt, terecht, gehakt van iemand die grenzen over gaat onder het mom "ludieke actie". Als je niet snapt dat ze daar niet serieus Wilders wil stenigen dan heb je echt niets op het internet te zoeken.
pi_170455081
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met als klein verschil dat de reactie even iets verder gaat dan de actie.
Nou, ik vind Annefleur die zegt dat Baudet een fascist is en een reactie waarin staat dat ze bijvoorbeeld maar eens verkracht moet worden door vluchtelingen om haar wat realiteitszin bij te brengen ook een voorbeeld van een reactie die weer iets verder gaat dan de actie, maar dat zijn dan weer 'gewoon tokkies' volgens jou.

Dit is erg lastig allemaal, jongen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170455091
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[..]

Wat zeg je?
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 15:06:53 #239
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170455095
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nonsens. Als je oproept tot geweld, dan ga je gewoon te ver en ben je een extremist.
Als we die gedachtegang volgen dan gaat die vlieger in onderstaande afbeelding op voor beide partijen, toch?

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 24 april 2017 @ 15:06:56 #240
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170455097
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zeg je?
dat die tweede post (we = niet ik) ook mooi bij die post pastte
pi_170455105
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet half zo ziekelijk als mensen die politiek vereenvoudigen tot links/rechts discussies. Ik had gehoopt dat zoiets na de brugklas toch wel ongeveer eruit moet zijn.
Nu kan het zo zijn dat het hier in dit topic momenteel gaat of Anne Fleur extreem links of niet is, tja dan kun je opmerkingen verwachten zoals die van mij. De discussie gaat nu namelijk momenteel over links, en niet over het hele politieke spectrum.

Begrijpend lezen kregen wij al in groepje 3 :6
  maandag 24 april 2017 @ 15:07:57 #242
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170455123
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

In onderstaande afbeelding gaat die vlieger dan op voor beide partijen, toch?

[ afbeelding ]
Een gewelddadige handeling tegen goederen staat niet gelijk aan een gewelddadige handeling tegen personen
gewoon ff tussendoor :0
pi_170455132
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Operc het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat ze Wilders wilde stenigen? :') Ze maakt, terecht, gehakt van iemand die grenzen over gaat onder het mom "ludieke actie". Als je niet snapt dat ze daar niet serieus Wilders wil stenigen dan heb je echt niets op het internet te zoeken.
Wacht even....

Dus als mevrouw A zegt als ludieke actie 500 stenen op een gebouw te willen gooien gaat ze echt "grenzen over".

En als Anne Fleur zegt 500 stenen op een persoon te willen gooien dan is dat ludiek en als je dat verschil niet snapt heb je niks op internet te zoeken?

Snap je hoe raar je nu klinkt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:08:35 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455137
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, ik vind Annefleur die zegt dat Baudet een fascist is en een reactie waarin staat dat ze bijvoorbeeld maar eens verkracht moet worden door vluchtelingen om haar wat realiteitszin bij te brengen ook een voorbeeld van een reactie die weer iets verder gaat dan de actie, maar dat zijn dan weer 'gewoon tokkies' volgens jou.

Dit is erg lastig allemaal, jongen.
Tokkies gonna tok. Ik mag toch hopen dat je het verschil ziet tussen een publiek figuur en een willekeurige mafkees?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455140
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van mensen als jij moeten we het hebben.
Een mening is een mening, die veelal linkse kliek vind de gedachtegang van rechts denkende mensen ziekelijk, en andersom is het hetzelfde.
pi_170455143
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Een gewelddadige handeling tegen goederen staat niet gelijk aan een gewelddadige handeling tegen personen
gewoon ff tussendoor :0
Mag je dan oproepen om een moskee in de fik te steken zonder dat je extremistisch bent?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170455155
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Als we die gedachtegang volgen dan gaat die vlieger in onderstaande afbeelding op voor beide partijen, toch?

[ afbeelding ]
Ja, dat gaat voor beiden partijen op. Ik verdedig die mevrouw ook helemaal niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 24 april 2017 @ 15:09:31 #248
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170455158
quote:
11s.gif Op maandag 24 april 2017 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mag je dan oproepen om een moskee in de fik te steken zonder dat je extremistisch bent?
Lijkt me niet, maar een moskee in de fik steken of een imam in de fik steken is imo niet hetzelfde
pi_170455171
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tokkies gonna tok. Ik mag toch hopen dat je het verschil ziet tussen een publiek figuur en een willekeurige mafkees?
Annefleur was voor die tweet echt op geen enkele manier een 'publiek figuur', tenzij je denkt dat heel Nederland iedereen kent die af en toe wat linkse blogjes schrijft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:10:21 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455177
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Een mening is een mening, die veelal linkse kliek vind de gedachtegang van rechts denkende mensen ziekelijk, en andersom is het hetzelfde.
Spreek voor jezelf. Links is gewoon één grote naïeve bende zonder idealen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455181
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Een mening is een mening, die veelal linkse kliek vind de gedachtegang van rechts denkende mensen ziekelijk, en andersom is het hetzelfde.
Dat valt reuze mee. Ik ben links en niet zo extreem tegen rechts. Dat is gewoon een idee van jou.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:11:31 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455201
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Annefleur was voor die tweet echt op geen enkele manier een 'publiek figuur', tenzij je denkt dat heel Nederland iedereen kent die af en toe wat linkse blogjes schrijft.
Je hebt zelf al antwoord gegeven. AF is meer een publiek figuur dan een willekeurige Ingrid. En die doodsbedreigingen zijn niet het gevolg van die ene Tweet, maar haar hele achterlijke gedachtegoed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455203
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Als we die gedachtegang volgen dan gaat die vlieger in onderstaande afbeelding op voor beide partijen, toch?

[ afbeelding ]
Dan moet je ook even verder kijken naar de rellen in Beringen waarbij erdogan aanhangers een gebouw bekogelden van vermeende gülen aanhangers.
Ik kan me voorstellen dat die mensen daar dat gedoe flink zat waren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_170455216
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wacht even....

Dus als mevrouw A zegt als ludieke actie 500 stenen op een gebouw te willen gooien gaat ze echt "grenzen over".
Het gaat niet om een willekeurig gebouw en dat weet je zelf ook wel.
quote:
En als Anne Fleur zegt 500 stenen op een persoon te willen gooien dan is dat ludiek en als je dat verschil niet snapt heb je niks op internet te zoeken?

Snap je hoe raar je nu klinkt?
Nee, ik zeg niet dat wat Anne Fleur zegt ludiek is, ik zeg dat ze met een woordspeling/overdrijving wil uitleggen dat het echt een bizar stupide idee is om een moskee aan te vallen. Als je dan wat Anne Fleur zegt letterlijk neemt, en denkt dat ze het serieus bedoelt, dan ben je niet goed in begrijpend lezen (niet jij als persoon, maar algemeen, iemand die dat niet snapt).
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 15:12:21 #255
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170455221
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Links is gewoon één grote naïeve bende zonder idealen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet half zo ziekelijk als mensen die politiek vereenvoudigen tot links/rechts discussies. Ik had gehoopt dat zoiets na de brugklas toch wel ongeveer eruit moet zijn.
Maar het is wel lekker simpel, dat wel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170455241
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt zelf al antwoord gegeven. AF is meer een publiek figuur dan een willekeurige Ingrid.
Nu wel, ja.

quote:
En die doodsbedreigingen zijn niet het gevolg van die ene Tweet, maar haar hele achterlijke gedachtegoed.
Het kan aan mij liggen, maar iemand met de dood bedreigen vanwege haar gedachtegoed klinkt vrij extreem :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 15:13:30 #257
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170455242
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 15:11 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan moet je ook even verder kijken naar de rellen in Beringen waarbij erdogan aanhangers een gebouw bekogelden van vermeende gülen aanhangers.
Ik kan me voorstellen dat die mensen daar dat gedoe flink zat waren.
Kan ik mij ook heel goed voorstellen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:14:13 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455260
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 15:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Maar het is wel lekker simpel, dat wel.
Dus als ik links specifiek noem, denk ik in twee hokjes? Fout. Links is één van vele gedachtegoeden, ben ik gewoon van op de hoogte.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455277
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En die doodsbedreigingen zijn niet het gevolg van die ene Tweet, maar haar hele achterlijke gedachtegoed.
Wacht even, is dit niet het korte-rokjes-argument? Blaming the victim?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:16:30 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455308
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 15:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nu wel, ja.

[..]

Het kan aan mij liggen, maar iemand met de dood bedreigen vanwege haar gedachtegoed klinkt vrij extreem :') .
Oproepen tot geweld ook. Wat wil je nou zeggen? Dat iedereen extreem is omdat ze tegen het extreme gedachtegoed van AF zijn? Als je maar vaak genoeg op genoeg tenen trapt, kom je vanzelf wel mensen tegen die een flinke reactie hebbenn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:17:51 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455340
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wacht even, is dit niet het korte-rokjes-argument? Blaming the victim?
AF is geen victim. Dus daar loopt die vergelijking al mank.
En nee, wat die mongolen op haar adres hebben afgeleverd is ook niet goed te praten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455347
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld ook. Wat wil je nou zeggen? Dat iedereen extreem is omdat ze tegen het extreme gedachtegoed van AF zijn? Als je maar vaak genoeg op genoeg tenen trapt, kom je vanzelf wel mensen tegen die een flinke reactie hebbenn.
Wat heeft ze gezegd over geweld?
pi_170455358
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld ook. Wat wil je nou zeggen? Dat iedereen extreem is omdat ze tegen het extreme gedachtegoed van AF zijn? Als je maar vaak genoeg op genoeg tenen trapt, kom je vanzelf wel mensen tegen die een flinke reactie hebbenn.
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat je behoorlijk met twee maten meet. Enerzijds is Anne-Fleur een voorbeeld van extreem-links omdat ze Baudet een fascist noemt en een tweet schrijft over Wilders, anderzijds zijn mensen die haar vanwege haar gedachtegoed met de dood bedreigen dan weer niet extreem. Dat zijn gewoon tokkies.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:19:52 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455386
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat heeft ze gezegd over geweld?
1. Stenigen van Wilders
2. Taart met zooi in gezicht van Baudet gooien (deja vu)
3. 'Laat het weten wanneer er ergens een bijeenkomst van het FvD is' Ja, daar gaat ze niet vreedzaam demonstreren kan ik je verklappen.
4. Opruiing, ook een vorm van geweld
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455393
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ik wil alleen maar zeggen dat je behoorlijk met twee maten meet. Enerzijds is Anne-Fleur een voorbeeld van extreem-links omdat ze Baudet een fascist noemt en een tweet schrijft over Wilders, anderzijds zijn mensen die haar vanwege haar gedachtegoed met de dood bedreigen dan weer niet extreem. Dat zijn gewoon tokkies.
Nou, taarten en vragen naar gegevens over baudet gaat toch iets verder dan hem een fascist noemen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:20:41 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455407
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ik wil alleen maar zeggen dat je behoorlijk met twee maten meet. Enerzijds is Anne-Fleur een voorbeeld van extreem-links omdat ze Baudet een fascist noemt en een tweet schrijft over Wilders, anderzijds zijn mensen die haar vanwege haar gedachtegoed met de dood bedreigen dan weer niet extreem. Dat zijn gewoon tokkies.
Ik meet met twee maten omdat er twee maten zijn. Die doodsbedreigingen komen niet per definitie van mensen met extremistische gedachtegoeden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455461
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

1. Stenigen van Wilders
2. Taart met zooi in gezicht van Baudet gooien (deja vu)
3. 'Laat het weten wanneer er ergens een bijeenkomst van het FvD is' Ja, daar gaat ze niet vreedzaam demonstreren kan ik je verklappen.
4. Opruiing, ook een vorm van geweld
Dus een simpele ziel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:26:03 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455524
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus een simpele ziel.
Jep
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455527
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik meet met twee maten omdat er twee maten zijn. Die doodsbedreigingen komen niet per definitie van mensen met extremistische gedachtegoeden.
Vreemd, ik dacht dat mensen met een ander gedachtegoed dan jij met de dood bedreigen omwille van dat gedachtegoed je per definitie vrij extreem maakte, maar jij schijnt dus te denken dat er best gematigde D66 of CDA-stemmers zijn die roepen dat ze haar wel even dood willen schoppen omdat ze er te linkse denkbeelden op nahoudt.

Apart.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:30:04 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455610
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vreemd, ik dacht dat mensen met een ander gedachtegoed dan jij met de dood bedreigen omwille van dat gedachtegoed je per definitie vrij extreem maakte, maar jij schijnt dus te denken dat er best gematigde D66 of CDA-stemmers zijn die roepen dat ze haar wel even dood willen schoppen omdat ze er te linkse denkbeelden op nahoudt.

Apart.
Even dikgedrukt gemaakt.

Die doodsbedreigingen komen van op hun tenen getrapte mensen die zonder pardon worden afgezet als fascisten. Compleet doorgeslagen reactie, maar niet per definitie extreem. Als ik nu besluit om Moslimhaat te gaan verspreiden kan ik ook mijn klok erop gelijk zetten dat dat problemen geeft. Maar komt dat dan per definitie van extreme Moslims? Nee, het komt van mensen met een kort lontje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 15:30:49 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170455624
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus als ik links specifiek noem, denk ik in twee hokjes? Fout. Links is één van vele gedachtegoeden, ben ik gewoon van op de hoogte.
Uh nee, één hokje. Je reduceert 'links' tot één naïeve club zonder idealen. Dat mag natuurlijk maar het getuigt niet echt van een genuanceerd beeld. Volgens mij is er geen enkele rechtse partij die niet ook een aantal idealen nastreeft die als (traditioneel) links kunnen worden bestempeld.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170455625
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

AF is geen victim. Dus daar loopt die vergelijking al mank.
En nee, wat die mongolen op haar adres hebben afgeleverd is ook niet goed te praten.
Als je vind dat ze iets gedaan heeft wat niet kan, doe dan lekker aangifte of zo. Maar de felheid waarmee hele volksstammen met een rode waas voor hun ogen menen haar het leven zuur te moeten maken begrijp ik echt niet. Hier op Fok! gaat het er nog mild toe, maar ook de reacties hierover de stand van haar ogen, of de reactie die ik hier eerder in dit topic las waarin ze een "goor gewelddagig kutwijf" werd genoemd vind ik vooral sneu en meelijwekkend. Zoveel is er niet over te zeggen dat je pagina's vol moet kalken over hoe erg je het allemaal vindt.
pi_170455646
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die doodsbedreigingen komen van op hun tenen getrapte mensen die zonder pardon worden afgezet als fascisten. Compleet doorgeslagen reactie, maar niet per definitie extreem.
Je vindt doodsbedreigingen niet extreem? :?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2017 15:32:06 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:33:14 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455669
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Uh nee, één hokje. Je reduceert 'links' tot één naïeve club zonder idealen. Dat mag natuurlijk maar het getuigt niet echt van een genuanceerd beeld. Volgens mij is er geen enkele rechtse partij die niet ook een aantal idealen nastreeft die als (traditioneel) links kunnen worden bestempeld.
SP stop ik al niet in dat hokje.

Probleem is dat er niet één definitie van links bestaat, en ik hanteer graag die definitie die het meest voorkomt op FOK!, namelijk die van de migrantenstromen en buitenlanders.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:33:45 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455680
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je vindt doodsbedreigingen niet extreem? :?
Extreme uitspraak ja. Extreme gedachtegoed nee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455706
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Even dikgedrukt gemaakt.

Die doodsbedreigingen komen van op hun tenen getrapte mensen die zonder pardon worden afgezet als fascisten. Compleet doorgeslagen reactie, maar niet per definitie extreem. Als ik nu besluit om Moslimhaat te gaan verspreiden kan ik ook mijn klok erop gelijk zetten dat dat problemen geeft. Maar komt dat dan per definitie van extreme Moslims? Nee, het komt van mensen met een kort lontje.
Dit is echt niet meer te volgen.

Je mag iemand dus geen fascist/nazi noemen, want dan ben je extreem-links. Je mag iemand wél met de dood bedreigen omwille van haar gedachtegoed, dat is niet extreem.

Weet je, je gaat maar lekker in je eentje verder discussiëren over wat wel en niet extremistisch is. Zoveel Gutpraterij kan ik allemaal niet meer aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170455730
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Extreme uitspraak ja. Extreme gedachtegoed nee.
Hoe weet je welk gedachtengoed er achter die uitspraken zit?
pi_170455776
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Het gaat niet om een willekeurig gebouw en dat weet je zelf ook wel.

Ja, dat weet ik, Maar uiteindelijk is het een gebouw, en geweld tegen een gebouw is altijd minder ernstig dan geweld tegen een persoon.

quote:
Nee, ik zeg niet dat wat Anne Fleur zegt ludiek is, ik zeg dat ze met een woordspeling/overdrijving wil uitleggen dat het echt een bizar stupide idee is om een moskee aan te vallen. Als je dan wat Anne Fleur zegt letterlijk neemt, en denkt dat ze het serieus bedoelt, dan ben je niet goed in begrijpend lezen (niet jij als persoon, maar algemeen, iemand die dat niet snapt).
En wat heeft Wilders er dan mee te maken? Waarom stenen gooien tegen wilders om duidelijk te maken dat stenen gooien tegen een moskee een slecht idee is? Het is gewoon een onhandige tweet en juist voor mensen die die letterlijk nemen is dat gevaarlijk.

Wilders is immers een fascist volgens AF, en daartegen is geweld geoorloofd. Dan kan ze het misschien wel niet zo bedoelen, het staat er toch echt. En dat is gewoon oerdom, Wilders was er niet bij betrokken maar wordt er door AF aan de haren bij gesleept.

Daarbij, als oproepen als ludieke actie stenen tegen een moskee te gooien een slecht idee is, dan is ludiek oproepen om stenen te gooien tegen een mens een nog slechter idee. Had dan opgeroepen stenen te gooien tegen het PVV partijkantoor.

Nee, zelfs met de beste wil van de wereld kan ik er niets anders van maken dan een extreem domme tweet die indien verkeerd geinterpreteerd door een links antifa warhoofd wel degelijk gevaarlijk kan zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170455782
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe weet je welk gedachtengoed er achter die uitspraken zit?
Ik krijg de indruk dat als iemand 'ik wil Baudet doodschieten omdat hij te rechts is' op Twitter had geschreven Nattekat wellicht wel had geroepen dat het extremisme was, maar goed, dat is slechts speculatie natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:39:02 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455786
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is echt niet meer te volgen.

Je mag iemand dus geen fascist/nazi noemen, want dan ben je extreem-links. Je mag iemand wél met de dood bedreigen omwille van haar gedachtegoed, dat is niet extreem.

Weet je, je gaat maar lekker in je eentje verder discussiëren over wat wel en niet extremistisch is. Zoveel Gutpraterij kan ik allemaal niet meer aan.
Dat je weigert in te zien dat AF een extreem gedachtegoed heeft en de reacties daarop niet per definitie van extreme mensen komen, is niet mijn probleem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:39:17 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455800
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe weet je welk gedachtengoed er achter die uitspraken zit?
Weet je niet, dat is dus het punt dat ik probeer te maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:39:57 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170455825
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat als iemand 'ik wil Baudet doodschieten omdat hij te rechts is' op Twitter had geschreven Nattekat wellicht wel had geroepen dat het extremisme was, maar goed, dat is slechts speculatie natuurlijk.
Nope. Iemand die voortdurend zulke uitspraken doet, dat is extremisme.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170455913
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je vind dat ze iets gedaan heeft wat niet kan, doe dan lekker aangifte of zo. Maar de felheid waarmee hele volksstammen met een rode waas voor hun ogen menen haar het leven zuur te moeten maken begrijp ik echt niet. Hier op Fok! gaat het er nog mild toe, maar ook de reacties hierover de stand van haar ogen, of de reactie die ik hier eerder in dit topic las waarin ze een "goor gewelddagig kutwijf" werd genoemd vind ik vooral sneu en meelijwekkend. Zoveel is er niet over te zeggen dat je pagina's vol moet kalken over hoe erg je het allemaal vindt.
Er zijn hele pagina's nodig om dit soort reacties te bagatelliseren. En aan de andere kant wel klagen dat Baudet wordt gedemoniseerd.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 15:47:11 #284
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170455998
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

SP stop ik al niet in dat hokje.

Probleem is dat er niet één definitie van links bestaat

quote:
, en ik hanteer graag die definitie die het meest voorkomt op FOK!, namelijk die van de migrantenstromen en buitenlanders.
Dat vind ik dus nogal een dubieuze definitie, bedoel je daarmee dat ze fan zijn van migrantenstromen? Want volgens mij is niemand dat, zelfs de grootste gutmenschpolicordeugdebiel op FOK! niet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 24 april 2017 @ 15:49:27 #285
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170456057
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 15:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Dat vind ik dus nogal een dubieuze definitie, bedoel je daarmee dat ze fan zijn van migrantenstromen? Want volgens mij is niemand dat, zelfs de grootste gutmenschpolicordeugdebiel op FOK! niet.
Behalve degenen die ze zelf willen gaan halen dan
pi_170456157
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nope. Iemand die voortdurend zulke uitspraken doet, dat is extremisme.
Zoiets?

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij volg je nu blind je linkse vrienden zonder enig idee te hebben waar het precies over gaat. Baudet is niet racistisch, verre van zelfs. Het enige waarmee hij rassen tegen het zere been kan stoten, is het feit dat hij de Nederlandse cultuur wil beschermen.

En als je daar fel op tegen bent, mag je terecht landverrader genoemd worden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij ben je te veel gehersenspoeld door de grote messias... of de definitie van racisme en fascisme is veranderd, kan ook.

Weet je wat fascistisch is? Al je tegenstanders monddood maken. Dat is precies wat mensen zoals jij nu aan het doen zijn. Ik hoor niks dan valse beschuldigingen en de reinste onzin voorbij komen en ik begin steeds minder respect voor links te hebben daardoor.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

We doen het anders nog best aardig tegen jouw nazistische bullshit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mensen zoals die mongool zorgen ervoor dat Baudet straks ook niet meer zonder kogelvrij vest de straat op kan. Het slaat helemaal nergens op en klopt voor geen kanten wat die nazi's verkondigen.

Het is echt serieus eng hoe ver tegenstanders willen gaan om Baudet monddood te krijgen. Je krijgt zo vanzelf wel weer zo'n gestoorde gek die het definitief beëindigt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je weer zo'n achterlijk linkse tokkie.

Je laat je te veel leiden door sites als Joop. Baudet is een heel gematigd iemand, gewoon in het midden van het politieke spectrum. Wederom: er is maar één kamp die schuldig maakt aan nazisme, en dat is links. Ook jij dus.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je nou echt niet zelf eens gekeken naar wat voor persoon Baudet is, los van wat extreemlinkse media jou vertellen? Hij wordt echt compleet verkettert door links, hij wordt ten onrechte uitgemaakt voor nazi, racist en meer van dat soort ongein. Dit is gewoon iets wat fascisten en nazi's in het verleden ook gedaan hebben; je tegenstanders uitschakelen.

Baudet is alles behalve rechts en het exact tegenovergestelde van een fascist (serieus).
Want laten we niet vergeten dat mensen wegzetten als nazi's/fascisten een teken is van extremisme.

Dit komt overigens uit één topic, ik kan wel wat meer zoeken anders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 april 2017 @ 15:56:12 #287
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 15:57:55 #288
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170456273
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Behalve degenen die ze zelf willen gaan halen dan
Volgens mij is er niemand die ooit wakker werd en dacht hey, laten we massaal kansarme migranten gaan ophalen. Als je doelt op dat verhaal van Klaver, dat lag wel iets genuanceerder dan 'hoe meer hoe beter'. Dat ging over de manier waarop, en werd al snel omgevormd naar "Klaver wil graag een half miljoen gelukszoekers ophalen".
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 15:58:19 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170456284
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zoiets?

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Want laten we niet vergeten dat mensen wegzetten als nazi's/fascisten een teken is van extremisme.

Dit komt overigens uit één topic, ik kan wel wat meer zoeken anders.
Komt in de buurt. Het is nog altijd niet oproepen tot geweld, maar goed. Jammer dat je de posts waar op gereageerd wordt niet hebt meegenomen, dat brengt toch wat nuance aan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 april 2017 @ 15:59:38 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170456315
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand die ooit wakker werd en dacht hey, laten we massaal kansarme migranten gaan ophalen. Als je doelt op dat verhaal van Klaver, dat lag wel iets genuanceerder dan 'hoe meer hoe beter'. Dat ging over de manier waarop, en werd al snel omgevormd naar "Klaver wil graag een half miljoen gelukszoekers ophalen".
Ach, er zijn ook genoeg kleine negertjes gedwongen zielig omdat Nederlandse meisjes daarnaartoe willen om ze te helpen, dus misschien is er ook wel vraag naar migranten
  maandag 24 april 2017 @ 16:00:17 #291
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170456334
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Komt in de buurt. Het is nog altijd niet oproepen tot geweld, maar goed. Jammer dat je de posts waar op gereageerd wordt niet hebt meegenomen, dat brengt toch wat nuance aan.
Ja magoed, dat geldt voor die 500 stenen tuulk ook
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 april 2017 @ 16:04:04 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170456429
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:00 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja magoed, dat geldt voor die 500 stenen tuulk ook
Als het toch bij die stenen was gebleven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 16:04:11 #293
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170456436
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook genoeg kleine negertjes gedwongen zielig omdat Nederlandse meisjes daarnaartoe willen om ze te helpen, dus misschien is er ook wel vraag naar migranten
Lekker putten slaan jwtogh
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 24 april 2017 @ 16:05:58 #294
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170456474
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 16:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Lekker putten slaan jwtogh
:T
Anyway, het gaat bij het immigratiegedoe vanuit linkse hoek dan over bijv
quote:
De acties zijn radicaal en intimiderend. Vernielingen, brandstichtingen, het openbaar maken van namen en zogenaamde ‘home visits’ zijn ernstige aantastingen van de democratie. Doelwit zijn niet alleen degenen die het beleid maken en uitvoeren. Ook ondernemingen die diensten aan de overheid verlenen, worden getroffen. De links-extremisten ageren hiermee tegen het asielbeleid dat in hun ogen te streng is.

Het verzet tegen het Nederlandse en Europese asiel- en vreemdelingenbeleid is sinds een aantal jaren gebundeld in het No Border Netwerk Nederland. Activistische en extremistische actievoerders trekken daarbij samen op. In 2014 kwamen er scheuren in deze samenwerking omdat de extremisten de gematigde acties te weinig productief vonden. Zij richtten zich daarom op hardere acties als 'home visits' en bekladdingen.
-------
In 2014 en 2015 komt het dan ook tot een toename van de home visits, met name bij makers en uitvoerders van het asielbeleid, hogere ambtenaren van Veiligheid en Justitie (IND, DT&V) respectievelijk KLM en G4S.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 16:28:43 #295
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170456894
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

:T
Anyway, het gaat bij het immigratiegedoe vanuit linkse hoek dan over bijv

[..]

Niveau'tje RaRa, gewoon aanpakken die lui. Ik schaar Annefleurtje daar niet direct onder eigenlijk.

Uit het AIVD-jaarverslag van 2016 blijkt ook maar weer dat het met extremisme van beide zijden in Nederland wel meevalt. Nu nog even het 2017-verslag afwachten om te kijken of we AF daarin tegenkomen.

quote:
Extremisme: migrantenstroom en zwartepietendiscussie

Hoewel de instroom van migranten in 2016 stagneerde, was dit onderwerp enkele keren aanleiding voor confrontaties tussen linkse activisten en extremisten, en rechtse actievoerders. Het aantal activiteiten op dit terrein vanuit nationalistische hoek nam af ten opzichte van 2015. Wel kwam op sociale media het fenomeen ‘burgerwachten’ op die bereid zouden zijn om vermeende overlast rond asielzoekerscentra tegen te gaan. Dit heeft zich niet vertaald naar ‘de straat’. Op sociale media ontstond een polemiek over Zwarte Piet, waarbij in sommige gevallen sprake was van bedreiging. Rond sinterklaasfestiviteiten dreigden hardhandige confrontaties. In enkele gevallen kwam het tot een handgemeen tussen extreemrechtse individuen en personen die zich verzetten tegen Zwarte Piet als symbool van het slavernijverleden en kolonisering. De AIVD heeft in 2016 ter ondersteuning van (nationale en lokale) beleidsmakers naast twee
dreigingsinschattingen rond evenementen ook drie inlichtingenberichten en een ambtsbericht uitgebracht. Mede hierdoor konden de autoriteiten hun maatregelen afstemmen op de onderkende dreiging. Een voorbeeld hiervan was de aanpassing van de beveiliging van de landelijke sinterklaasintocht in Maassluis.

bron
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 24 april 2017 @ 16:31:39 #296
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170456960
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 16:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Niveau'tje RaRa, gewoon aanpakken die lui. Ik schaar Annefleurtje daar niet direct onder eigenlijk.

Uit het AIVD-jaarverslag van 2016 blijkt ook maar weer dat het met extremisme van beide zijden in Nederland wel meevalt. Nu nog even het 2017-verslag afwachten om te kijken of we AF daarin tegenkomen.

[..]

Oh ja, qua (hoeveelheid) extremisme valt het volgens mij ook wel mee.
pi_170457085
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 16:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Niveau'tje RaRa, gewoon aanpakken die lui. Ik schaar Annefleurtje daar niet direct onder eigenlijk.

Uit het AIVD-jaarverslag van 2016 blijkt ook maar weer dat het met extremisme van beide zijden in Nederland wel meevalt. Nu nog even het 2017-verslag afwachten om te kijken of we AF daarin tegenkomen.

[..]

Waar lees je dat het wel mee valt dan? Misschien lees ik eroverheen, maar ik lees zo snel alleen dat de dreiging vanuit nationalistische hoek mindert.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170457290
quote:
2s.gif Op maandag 24 april 2017 15:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand die ooit wakker werd en dacht hey, laten we massaal kansarme migranten gaan ophalen. Als je doelt op dat verhaal van Klaver, dat lag wel iets genuanceerder dan 'hoe meer hoe beter'. Dat ging over de manier waarop, en werd al snel omgevormd naar "Klaver wil graag een half miljoen gelukszoekers ophalen".
Ja. Dat is dan ook politiek elkaar wegzetten. The Ofiice Us is wel leuk inderdaad.
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 16:49:01 #299
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170457354
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 16:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waar lees je dat het wel mee valt dan? Misschien lees ik eroverheen, maar ik lees zo snel alleen dat de dreiging vanuit nationalistische hoek mindert.
Dat lees ik natuurlijk niet letterlijk, de AIVD zal waarschijnlijk niet snel "het valt wel mee" in hun jaarverslag zetten. Het is mijn eigen conclusie gebaseerd op het geciteerde onderdeel, wat de enige paragraaf is in het jaarverslag van de AIVD dat gewijd is aan extremisme in Nederland. Op wat geduw en getrek rondom ZP na was het voor de rest vooral grootpraat op social media.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170457739
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 16:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat lees ik natuurlijk niet letterlijk, de AIVD zal waarschijnlijk niet snel "het valt wel mee" in hun jaarverslag zetten. Het is mijn eigen conclusie gebaseerd op het geciteerde onderdeel, wat de enige paragraaf is in het jaarverslag van de AIVD dat gewijd is aan extremisme in Nederland. Op wat geduw en getrek rondom ZP na was het voor de rest vooral grootpraat op social media.
Maar met een vrije interpretatie kunnen we ook opmaken dat het links extremisme wel is gegroeid, waarom zouden ze anders wel schrijven dat het extremisme uit de ene hoek afneemt en uit de andere niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Games maandag 24 april 2017 @ 17:11:56 #301
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170457812
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar met een vrije interpretatie kunnen we ook opmaken dat het links extremisme wel is gegroeid, waarom zouden ze anders wel schrijven dat het extremisme uit de ene hoek afneemt en uit de andere niet.
Oké. wat is jouw niet-vrije interpretatie dan?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')