abonnement Unibet Coolblue
pi_170435311
Ik heb al een tijdje een relatie met een vrouw. Ik woon zelf nog bij mijn ouders dus als ik naar haar toe ga zeg ik meestal dat ik naar een vriend toe ga ofzo of ik laat het in het midden naar wie ik toe ga. We hebben nooit officieel gezegd van jij bent mijn vriendin of mijn vriendje ofzo (ik geef ook niets om die labeltjes en zij geloof ik ook niet zo) maar ik kan ook niet haar een vriendin noemen want dat zou ook niet echt kloppen. Ik weet niet echt want ik er mee aan moet en hoe ik moet vertellen naar wie ik toe ga.
pi_170435640
Zeg dat je naar een vriendin gaat?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_170435675
Zeg dat je iemand hebt ontmoet?
pi_170435714
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef rdekker22 het volgende:
Ik woon zelf nog bij mijn ouders dus als ik naar haar toe ga zeg ik meestal dat ik naar een vriend toe ga
Dus je vindt het minder erg dat ze denken dat je homo bent?
pindazakje
pi_170436138
Ik zeg gewoon tegen mijn moeder dat ik een neukertje tegen ben gekomen en dat het wel klikt.
pi_170436165
Mondeling, doorgaans.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 20:08:33 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170436966
Jeuz. Als dit een issue is. Die ouders zijn ook niet gek
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 24 april 2017 @ 00:43:50 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170446606
Je bent toch geen 8.
pi_170446651
Dadelijk komt de aap uit de mouw en blijkt die vrouw 2 keer zo oud als de TS te zijn. _O-
pi_170446859
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:48 schreef vaduz het volgende:
Dadelijk komt de aap uit de mouw en blijkt die vrouw 2 keer zo oud als de TS te zijn. _O-
Dit.
Hoe oud zijn TS en die 'vrouw'?

En als het zijn lerares Duits is gewoon zeggen dat ie een mondelinge toets heeft.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_170446884
"Ik heb een vriendin."
"Pools are perfect for holding water"
pi_170446905
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:23 schreef probeer het volgende:
"Ik heb een vriendin."
*ouders barsten spontaan in lachen uit
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_170446940
'pa, ma, ik moet even wat kwijt. ik heb de laatste paar weken veel contact met een meisje en vanuit wederzijds perspectief kun je zeggen dat we een relatie hebben'

of

'pa en ma, ik heb een vriendin'

of

helemaal niks vertellen
Google is your friend, abuse your friends
pi_170467792
Pa, ik heb m eindelijk ergens in mogen hangen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 25 april 2017 @ 01:19:23 #15
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170468826
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef rdekker22 het volgende:
Ik heb al een tijdje een relatie met een vrouw. Ik woon zelf nog bij mijn ouders dus als ik naar haar toe ga zeg ik meestal dat ik naar een vriend toe ga ofzo of ik laat het in het midden naar wie ik toe ga. We hebben nooit officieel gezegd van jij bent mijn vriendin of mijn vriendje ofzo (ik geef ook niets om die labeltjes en zij geloof ik ook niet zo) maar ik kan ook niet haar een vriendin noemen want dat zou ook niet echt kloppen. Ik weet niet echt want ik er mee aan moet en hoe ik moet vertellen naar wie ik toe ga.
Wat is nou precies je probleem dan?
Je hebt al een tijdje een relatie met een vrouw en je woont nog thuis
Zo af en toe neuk je haar terwijl pa en ma denken dat jij bij een vriend bent

Jouw vriendin weet niet dat ze jouw vriendin eigenlijk is,maar ook weer niet.
Want jullie hebben nooit tegen elkaar gezegd dat dat jullie vanaf nu elkaars bezit zijn.
Gelukkig geef jij niks om labeltjes en zij volgens jou ook niet zo

maar je kan het niet maken om haar een vriendin te noemen :')
Je vult in en je bent niet duidelijk

Oh jee en je moet ook nog verantwoording afleggen aan papa en mama. O+

Ook dat nog ;(

Sterkte!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 25 april 2017 @ 01:47:55 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_170468975
Mama wast jouw onderbroekjes.

Die weet al heel lang hoe laat het is.
pi_170469761
Durf je niks te zeggen omdat jouw vriendin uit het buitenland komt?
pi_170477928
Ik had je allang gedumpt als ik je vriendin was geweest. Wat een respect naar je vriendin toe zeg.
pi_170480180
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 01:19 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat is nou precies je probleem dan?
Je hebt al een tijdje een relatie met een vrouw en je woont nog thuis
Zo af en toe neuk je haar terwijl pa en ma denken dat jij bij een vriend bent

Jouw vriendin weet niet dat ze jouw vriendin eigenlijk is,maar ook weer niet.
Want jullie hebben nooit tegen elkaar gezegd dat dat jullie vanaf nu elkaars bezit zijn.
Gelukkig geef jij niks om labeltjes en zij volgens jou ook niet zo

maar je kan het niet maken om haar een vriendin te noemen :')
Je vult in en je bent niet duidelijk

Oh jee en je moet ook nog verantwoording afleggen aan papa en mama. O+

Ook dat nog ;(

Sterkte!
Dit vind ik een sterke post. Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik een vriendin heb want dan vul ik het zelf in. Aan de andere kant wil ik het toch wel aan mijn ouders vertellen dat ik iemand regelmatig zie waar ik een relatie mee heb, ook omdat ze vaak afvragen waar ik naar toe ga zo lang. Ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet brengen en hoe ik de relatie moet benoemen...

quote:
0s.gif Op .dinsdag 25 april 2017 05:56 schreef JohnShooter het volgende:
Durf je niks te zeggen omdat jouw vriendin uit het buitenland komt?
Dit heeft er zeker mee te maken. Mijn vriendin is zwart en komt uit het buitenland. Mijn vader laat zich vaak negatief en racistisch uit over zwarte mensen bovendien reageert hij sowiso bijna op alles negatief. Dit speelt ook wel een rol in mijn achterhoofd.
pi_170481214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:11 schreef rdekker22 het volgende:

[..]

Dit vind ik een sterke post. Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik een vriendin heb want dan vul ik het zelf in. Aan de andere kant wil ik het toch wel aan mijn ouders vertellen dat ik iemand regelmatig zie waar ik een relatie mee heb, ook omdat ze vaak afvragen waar ik naar toe ga zo lang. Ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet brengen en hoe ik de relatie moet benoemen...

[..]

Dit heeft er zeker mee te maken. Mijn vriendin is zwart en komt uit het buitenland. Mijn vader laat zich vaak negatief en racistisch uit over zwarte mensen bovendien reageert hij sowiso bijna op alles negatief. Dit speelt ook wel een rol in mijn achterhoofd.
Ik ken het probleem enigszins, denk je dat je pa het afkeurt?
pi_170481379
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:11 schreef rdekker22 het volgende:

[..]

Dit vind ik een sterke post. Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik een vriendin heb want dan vul ik het zelf in. Aan de andere kant wil ik het toch wel aan mijn ouders vertellen dat ik iemand regelmatig zie waar ik een relatie mee heb, ook omdat ze vaak afvragen waar ik naar toe ga zo lang. Ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet brengen en hoe ik de relatie moet benoemen...

[..]

Dit heeft er zeker mee te maken. Mijn vriendin is zwart en komt uit het buitenland. Mijn vader laat zich vaak negatief en racistisch uit over zwarte mensen bovendien reageert hij sowiso bijna op alles negatief. Dit speelt ook wel een rol in mijn achterhoofd.
Gewoon zeggen, meestal draaien mensen toch wel bij. Zo niet?, dan gewoon op jezelf wonen en de relatie doorzetten
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:22:31 #22
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_170481478
Geef je moeder dit:


maar dan wel met de juiste namen natuurlijk en vraag haar of ze het aan je meisje wil doorgeven.
Prrrrr
pi_170483114
Gewoon vertellen dat je iemand hebt leren kennen en dat je daarmee hebt afgesproken. Vragen ze er naar, dan geef je of antwoord of wimpel je ze af dat je elkaar nog aan het leren kennen bent.

Zodra je het gevoel krijgt dat het meer wordt dan wat het nu is, met de dame in kwestie er over hebben (relatie-status)

Je geeft aan dat je vader racistische opmerkingen kan maken e.d. Dat is idd vervelend. Misschien eerst je moeder dan informeren? En dat jullie samen dit kunnen aanpakken.
pi_170486263
Klote als je pa zo is dat je zo bang bent voor zijn reactie. Of klote dat jij zo bent dat je zo bang bent voor zijn reactie. Hoe dan ook, kan je het je moeder wel vertellen of wie dan ook? Niet dat je het moet vertellen perse, als dit werkt op deze manier kan je er ook zo mee doorgaan voor nog een tijdje in ieder geval. Je hoeft niet in 1 keer nu te beslissen dat je het gaat vertellen ofzo, zal vast nog wel een maand speling in zitten ofzo. Maar denk gewoon wat na over wat het beste is en vraag misschien iemand in je omgeving erover. Beetje nadenken en meningen vragen en dan pas actie ondernemen lijkt me niet verkeerd aangezien de mening van je pa je nogal uitmaakt blijkbaar.
Fylax is op televisie geweest
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 25 april 2017 @ 22:22:37 #25
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170488262
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:11 schreef rdekker22 het volgende:

[..]

Dit vind ik een sterke post. Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik een vriendin heb want dan vul ik het zelf in. Aan de andere kant wil ik het toch wel aan mijn ouders vertellen dat ik iemand regelmatig zie waar ik een relatie mee heb, ook omdat ze vaak afvragen waar ik naar toe ga zo lang. Ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet brengen en hoe ik de relatie moet benoemen...

[..]

Dit heeft er zeker mee te maken. Mijn vriendin is zwart en komt uit het buitenland. Mijn vader laat zich vaak negatief en racistisch uit over zwarte mensen bovendien reageert hij sowiso bijna op alles negatief. Dit speelt ook wel een rol in mijn achterhoofd.
Je zou ze kunnen zeggen dat je een tijdje geleden een leuk meisje hebt ontmoet waar je wat meer mee hebt gekregen. Meer hoef je er toch ook nog niet over te zeggen lijkt mij.

Het is ook een vriendin als je er een relatie mee hebt toch? :)

Jammer dat jouw vader zich racistisch uitlaat over donkere mensen,en zo negatief in het leven staat. Maar jij bent niet verantwoordelijk voor zijn negatieve houding.

En probeer het voor nu niet teveel in te vullen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')