abonnement Unibet Coolblue
pi_170435535
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
Is het vlees van een Christelijke slager haram?
Ik durf zelfs nog verder te gaan: halalvlees in Nederland is bijna onmogelijk te vinden. Halal is meer dan alleen het doorsnijden van de keel. Dat is ook de reden waarom ik helemaal geen vlees eet.
pi_170435539
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jaloezie. Die Perzen kunnen onze shine niet aan.
Het zijn de Turken die Iran Sjietisch hebben gemaakt.
pi_170435540
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Triggershot het volgende:
Been there, done that. :7
God bestaat niet. Toeval is slechts verborgen wetmatigheid. Daarom zoveel mogelijk genieten van al het wonderbaarlijke zonder je druk te maken of een bovennatuurlijke entiteit zich druk maakt over hoe je je kleedt en handelt.

Ana 'l-Ḥaqq.
pi_170435563
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dan zou ik dood zijn, aangezien je kut als een lijk van 3 weken oud stinkt.
Ik weet van wie het komt. Opzouten nu.
pi_170435568
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

God bestaat niet. Toeval is slechts verborgen wetmatigheid. Daarom zoveel mogelijk genieten van al het wonderbaarlijke zonder je druk te maken of een bovennatuurlijke entiteit zich druk maakt over hoe je je kleedt en handelt.

Ana 'l-Ḥaqq.
Allah is Wajib Al-Wujud. :7
pi_170435572
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

God bestaat niet. Toeval is slechts verborgen wetmatigheid. Daarom zoveel mogelijk genieten van al het wonderbaarlijke zonder je druk te maken of een bovennatuurlijke entiteit zich druk maakt over hoe je je kleedt en handelt.

Ana 'l-Ḥaqq.
Is de situatie weer stabiel, vogeltjesdans?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170435577
quote:
3s.gif Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het zijn de Turken die Iran Sjietisch hebben gemaakt.
Die Turken claimen alles.
pi_170435602
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ah ontken je nou dat jouw relatie haram is? Sukkel. nog het woord van Allah ontkennen ook. Denk jij nou echt dat Allah jouw relatie zal zegenen? Hahahaha, naïef ventje.
Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.

Geloof is zeer belangrijk, maar jij gebruikt het geloof voor je eigen falen in het leven. Je doet alsof je er vrede mee hebt, maar elke topic van je schreeuwt om aandacht. Je snakt naar een man, maar door je fucked up ingesteldheid en persoontje lukt dit niet. Dan verleg je de fout en leg je de fout bij Allah (swt). Dit is schaamtelijk.
pi_170435618
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die Turken claimen alles.
Feiten. Iran was een Soennitisch bolwerk onder de Seltjoekse Turken en werd een Sjietisch bolwerk onder de Safawiden.
pi_170435648
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik weet van wie het komt. Opzouten nu.
Tuurlijk niet. Alsof ik me iets laat zeggen door een of ander stuk schijt met een kut vol spinnenwebben.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 23 april 2017 @ 19:33:44 #236
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170435664
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.

Geloof is zeer belangrijk, maar jij gebruikt het geloof voor je eigen falen in het leven. Je doet alsof je er vrede mee hebt, maar elke topic van je schreeuwt om aandacht. Je snakt naar een man, maar door je fucked up ingesteldheid en persoontje lukt dit niet. Dan verleg je de fout en leg je de fout bij Allah (swt). Dit is schaamtelijk.
Damn je raakt hier zoveel snaren...die barst zo in janken uit achter haar pc.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_170435685
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.

Geloof is zeer belangrijk, maar jij gebruikt het geloof voor je eigen falen in het leven. Je doet alsof je er vrede mee hebt, maar elke topic van je schreeuwt om aandacht. Je snakt naar een man, maar door je fucked up ingesteldheid en persoontje lukt dit niet. Dan verleg je de fout en leg je de fout bij Allah (swt). Dit is schaamtelijk.
Wat weet jij over relaties? Misschien dat je dan geweten had dat een jarenlange relatie uit den boze is. Überhaupt een relatie met een vrouw. Of wil je het woord van Allah ontkennen en je daarmee buiten de oevers van de islam zetten? Ik moet zeggen, je hebt wel lef zeg.

Nogmaals, beter vrijgezel dan in een jarenlange haremrelatie zitten. Ga jij je straks maar verantwoorden als je onverhoopt komt te overlijden in je slaap. Niet alleen verantwoorden voor je relatie maar ook nog eens verantwoorden voor het feit dat jij niet wil erkennen dat een relatie haram is en dus het woord van Allah verwerpen. Brrrr.
pi_170435698
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.

Geloof is zeer belangrijk, maar jij gebruikt het geloof voor je eigen falen in het leven. Je doet alsof je er vrede mee hebt, maar elke topic van je schreeuwt om aandacht. Je snakt naar een man, maar door je fucked up ingesteldheid en persoontje lukt dit niet. Dan verleg je de fout en leg je de fout bij Allah (swt). Dit is schaamtelijk.
Shots fired.

#ARG
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170435722
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:30 schreef Triggershot het volgende:
Allah is Wajib Al-Wujud. :7
Ik bestrijd deze opinie van mijn mede Pers.
pi_170435731
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:33 schreef Montelly het volgende:

[..]

Damn je raakt hier zoveel snaren...die barst zo in janken uit achter haar pc.
Dat zegt de trieste vrijgezel?

Beter vrijgezel dan een jarenlange relatie die niet vooruitkomt en dus geen enkele doel dient.
pi_170435753
Oh en triest hoor mijn nichtjes in hoofddoeken aanhalen.
pi_170435754
Hoe is het met jou mupke?
Ik was even weg maar ben weer terug. Heb je al een kerel gevonden?
pi_170435771
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:36 schreef JohnShooter het volgende:
Hoe is het met jou mupke?
Ik was even weg maar ben weer terug. Heb je al een kerel gevonden?
Heb je het tegen mij?
pi_170435793
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:33 schreef Montelly het volgende:

[..]

Damn je raakt hier zoveel snaren...die barst zo in janken uit achter haar pc.
Het is toch zo, ik haat echt mensen die bij alles wat tegenzit de fout bij iemand anders leggen. Dit getuigt niet van enige vorm van zelfreflectie.

Maarja, salafisten weten het atijd beter. Meestal compenseren enig gemis in het leven door extreem religieus te leven. Vaak nog niet eens voor hunzelf, want hier heb ik natuurlijk alle respect voor. Neen, ze profileren zich als extreem religieus door hun eigen falen in het leven te minimaiseren en te verbergen.

Ik heb een goede vriend verloren in Syrië, ik weet best waarover ik praat.

En mensen die een kindje als sexueel wezen zien en een hoofddoek opdringen weet ik al genoeg. Dit is verwerpelijk en schaamtelijk.
  zondag 23 april 2017 @ 19:38:14 #245
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170435813
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat weet jij over relaties? Misschien dat je dan geweten had dat een jarenlange relatie uit den boze is. Überhaupt een relatie met een vrouw. Of wil je het woord van Allah ontkennen en je daarmee buiten de oevers van de islam zetten? Ik moet zeggen, je hebt wel lef zeg.

Nogmaals, beter vrijgezel dan in een jarenlange haremrelatie zitten. Ga jij je straks maar verantwoorden als je onverhoopt komt te overlijden in je slaap. Niet alleen verantwoorden voor je relatie maar ook nog eens verantwoorden voor het feit dat jij niet wil erkennen dat een relatie haram is en dus het woord van Allah verwerpen. Brrrr.
Trouwens wie tbe fuck ben jij om zijn relatie als haremrelatie weg te diskwalificeren? :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_170435831
Terwijl ze zelfs steeds loopt te oordelen alsof ze Allah (swt) in persoon is.

Want effe serieus, wie is Maghrebijnse om mensen te beoordelen? Wie denkt ze te zijn?

:+?
pi_170435836
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:37 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Het is toch zo, ik haat echt mensen die bij alles wat tegenzit de fout bij iemand anders leggen. Dit getuigt niet van enige vorm van zelfreflectie.

Maarja, salafisten weten het atijd beter. Meestal compenseren enig gemis in het leven door extreem religieus te leven. Vaak nog niet eens voor hunzelf, want hier heb ik natuurlijk alle respect voor. Neen, ze profileren zich als extreem religieus door hun eigen falen in het leven te minimaiseren en te verbergen.

Ik heb een goede vriend verloren in Syrië, ik weet best waarover ik praat.

En mensen die een kindje als sexueel wezen zien en een hoofddoek opdringen weet ik al genoeg. Dit is verwerpelijk en schaamtelijk.
_O- _O- _O-

Heb je tegen de schoonouders en familie gezegd dat besnijden van vrouwen verwerpelijk en schaamtelijk is?
pi_170435838
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Is de situatie weer stabiel, vogeltjesdans?
Stabiel. Altijd stabiel.
pi_170435843
quote:
6s.gif Op zondag 23 april 2017 19:35 schreef Stabiel het volgende:
deze
Nietzsche dacht dat ook, tot Allah hem kwam halen. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2017 19:39:34 ]
pi_170435849
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Trouwens wie tbe fuck ben jij om zijn relatie als haremrelatie weg te diskwalificeren? :')
Ik veroordeel niet, maar zijn relatie is haram. Dat is gewoon zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')