abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 april 2017 @ 11:56:26 #1
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170422490
Zo eens in de 2 weken moet ik aanwezig zijn bij een groep mensen waarbij de meerderheid uit vrouwen bestaat. Dat is toch altijd wel weer dolle pret moet ik zeggen. Vooral om dat fenomeen 'vrouwen onder elkaar' te observeren. Een heerlijk wereldje vol onderlinge haat en nijd. Altijd is er wel weer wat aan de hand, en zie je dat er in het geniep allerlei dingen onder elkaar spelen. De blikken naar elkaar. Het zoeken van onderling oogcontact met vrouwen 'aan hun zijde' als dat ene mens haar bek opentrekt etc. Groepjesvorming, waarbij je kunt zien dat ze met elkaar roddelen en dan ineens 'iets' met elkaar vinden over een ander die daar niet bij hoort. Vanaf het moment dat er geroddeld is hebben ze elkaar meegenomen in een bepaalde perceptie, en dan kan diegene niets goeds meer doen. Het is altijd weer hetzelfde met die wijven onderling...
Bij ons mannen gaat dat toch echt heel anders. Natuurlijk hebben wij het fenomeen haantjesgedrag, en dat kan ook behoorlijk treurig zijn. Maar vrouwen onderling is naar mijn idee toch wel een tikkeltje erger. Op één of andere manier gaan ze echt niet met elkaar samen. Ze kunnen het gewoon niet. En toch vraag ik me wel eens af waar dat nou aan ligt. Waar ligt dat aan? Wie heeft daar een goeie theorie over?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170422800
Bij mannen is dit ook hoor.

In elk groepje heb je wel gasten die zichzelf (en een paar medestanders) iets beter vinden dan de rest. Zegt het lulletje iets, wat per definitie al nergens op slaat, wordt daar ook meteen op gereageerd.
pi_170422875
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 12:09 schreef Bogatell het volgende:
Bij mannen is dit ook hoor.

In elk groepje heb je wel gasten die zichzelf (en een paar medestanders) iets beter vinden dan de rest. Zegt het lulletje iets, wat per definitie al nergens op slaat, wordt daar ook meteen op gereageerd.
Gelijk hebben en gelijk krijgen heeft voor een groot deel met autoriteit te maken bij mannen denk ik ja
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 23 april 2017 @ 12:42:56 #4
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170423533
Hoi

Ik vind dat er te weinig gereageerd wordt op dit topic. Dat pik dus niet! Reageer gvd of ik word heel boos.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 23 april 2017 @ 12:48:02 #5
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170423645
Gaat dit over school?

Vrouwen zijn controlfreaks. Bij mannen boeit regie wat minder, maar er wordt wel verwacht dat je actief meedoet. Mannen uiten hun boosheid in sarcastische grappen en wat vaak voorkomt: "jij moet nu trakteren om je fouten goed te maken".
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 23 april 2017 @ 18:25:52 #6
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_170433637
Ik ga hier misschien haat op krijgen, I'm just giving my opinion.
Vrouwen zijn over het algemeen fysiek zwakker en emotioneler. Om zichzelf te beschermen, gaan ze daarom stiekemiger te werk. Ipv de ander rechtstreeks te confronteren (direct te zijn) en daarmee te riskeren dat ze een paar klappen krijgen of dat ze gekwetst raken, gaan ze eerder strategisch te werk om hun gelijk/zin te krijgen en dan krijg je taferelen als geroddel, iemand zwart maken etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')