abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 26 april 2017 @ 23:59:54 #276
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_170512189
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:22 schreef Infection het volgende:
Conflicts twitterde op woensdag 26-04-2017 om 21:11:47 BREAKING: Senators arrive on White House grounds for extraordinary briefing on North Korea - AP reageer retweet
De term 'breaking' is ook aan inflatie onderhevig. Het was toch al lang bekend dat deze zouden komen
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 27 april 2017 @ 00:21:41 #277
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_170512536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 07:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Het is niet zo dat heel Zuid-Korea achter de acties van Amerika staat hoor. Veel mensen zien Amerika als de agressor hier, niet Noord-Korea. Of laat ik het zo zeggen, ze zien Amerika als het land wat onrust veroorzaakt.

Typisch een westerse mindset om te denken dat heel Zuid-Korea zich 'gered' gaat voelen als Amerika NK even gaat aanpakken.

Het lijkt erop dat Amerika weer een stapje achteruit doet ook:

http://www.nu.nl/buitenla(...)ens-noord-korea.html

Klinkt veel vredelievender dan de afgelopen dagen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_170512697
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:59 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

De term 'breaking' is ook aan inflatie onderhevig. Het was toch al lang bekend dat deze zouden komen
Breaking, Wolf Blitzer in the Situation room has an important news update.

Wolf

Thank you Anderson. Yes, we are coming to you live from the situation room with breaking news. The White House will issue a statement within the next hour. We don't know what's in the statement but sources confirm that it is being drafted right now. CNN has confirmed that breaking news will break soon. Back to you Anderson.

Thanks Wolf, we will keep on top of this story. In the mean time our panel will discuss the contents of this exciting unknown statement.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 27 april 2017 @ 00:38:30 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_170512752
Elke 5 minuten een reclameblok, dat noem ik wel 'breaking' news ja ;) :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_170512762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Breaking, Wolf Blitzer in the Situation room has an important news update.

Wolf

Thank you Anderson. Yes, we are coming to you live from the situation room with breaking news. The White House will issue a statement within the next hour. We don't know what's in the statement but sources confirm that it is being drafted right now. CNN has confirmed that breaking news will break soon. Back to you Anderson.

Thanks Wolf, we will keep on top of this story. In the mean time our panel will discuss the contents of this exciting unknown statement.
"We're going to make Korea great again"
pi_170512776
quote:
6s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:38 schreef Nikonlover het volgende:
Elke 5 minuten een reclameblok, dat noem ik wel 'breaking' news ja ;) :P
Nederlands tv, daar mag jij geloof ik Edje Nijpels voor bedanken!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 27 april 2017 @ 00:52:07 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_170512880
Iemand met betrouwbaar nieuws uit het WH? Op twitter spreken mensen elkaar tegen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 27 april 2017 @ 00:54:50 #283
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170512903
quote:
6s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:52 schreef Nikonlover het volgende:
Iemand met betrouwbaar nieuws uit het WH? Op twitter spreken mensen elkaar tegen.
Is dat niet het hele doel van twitter?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_170513535
Nog niets naar buiten gekomen?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 27 april 2017 @ 02:35:33 #285
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170513546
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

"Welcome everyone, thank you for showing up today. We will now connect live to the USS Carl Vinson from which President Trump will address the members of the senate followed by a brief statement to the American people."

"Thank you Rex, thank you everybody. Today we're going to bomb the shit out of North Korea. Seriously they made us look weak, pathetic a joke. I mean, did you see that guy when he got out with his artillery. He does a nuke, we do the sanctions... it's not good, believe me it's not. They told me they don't know when they can hit us. It could be today it could be tomorrow. Nobody knows very complicated. I felt you needed to hear from me first that within the next hour we will strike North Korea. When I address the nation, the great Mad Dog Mattis will discuss our strategy. Don't tell the fake news about this though we must not have more leaks, the leaking has to end."

"My Fellow Americans. Today we begin to remove a great threat from this planet. The North Syrian... I mean Korean regime of Kim has been in power for so so long. Way too long, everybody knows. Way too long. I said it before I became president that we would start winning again. And with god as my witness I have ordered the brave men and women of the military to strike against our most dangerous foe.

I have just informed congress and made a brief phone call to Chancellor Merkel of Germany, the Russian President, the Chinese President and South Korea and Japan. Japan is great by the way, they've come to help us. Great help from the Japanese. To think that once we were enemies. Let's hope that when we are victorious on this great day 'and we will be' that we will also be one day be friends with the North Korean people. People that I love but are treated terrible by their leader. I have a lot of heart remember. The Chinese president told me he will support the United States and I thank him for his loyalty. He was not distracted by the fake news media calling for me to call China and say they're currency manipulators, that's not a good deal, not a good deal. We need friends and allies not enemies but it has to be fair.

Again the United States must stand and carry the torch of freedom and liberty to all places of the world. So that America might be safe and free from nucluer danger. The unspeakable horrors of nuked Women and Children, babies horribly deformed by radiation and dying crops and dogs must be saved from our great people. I ask you to join me and pray for our brave soldiers and airforce and sailors and marines who have just launched this incredible and fantastic attack. Which will by the way be broadcasted live on 400 television channels.

This will go into the history books as the most amazing and swift and succesful military campaign in history."
Broer _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 27 april 2017 @ 10:38:17 #286
192592 SureD1
------------------------------
pi_170515604
quote:
7s.gif Op donderdag 27 april 2017 02:33 schreef Infection het volgende:
Nog niets naar buiten gekomen?
Hees van het blaffen:

http://nos.nl/artikel/217(...)gen-noord-korea.html
pi_170518707
quote:
VS matigt toon maar verscherpt sancties tegen Noord-Korea

De Verenigde Staten lijken hun toon tegen Noord-Korea wat te matigen. In een nieuwe verklaring staat nauwelijks oorlogszuchtige taal, maar wel de boodschap dat de VS openstaat voor dialoog. Wel worden de economische sancties strenger.

De ministers van Buitenlandse Zaken en Defensie en de directeur van de Nationale Veiligheidsdienst brachten een verklaring naar buiten. Daarin zeggen ze de diplomatieke en economische druk op Noord-Korea om het nucleaire wapenprogramma te ontmantelen te verhogen.

Raketsysteem

Dat is meer in lijn met het Chinese Noord-Koreabeleid. China heeft zowel Noord-Korea als de VS opgeroepen minder fel te zijn.

De afgelopen weken liep de spanning tussen de twee landen op. De VS dreigde openlijk met militaire actie tegen Noord-Korea.

De Verenigde Staten bouwen een raketsysteem in Zuid-Korea om het land te helpen zich te verdedigen tegen Noord-Korea. China is daar tegen. De komende dagen zou het raketschild operationeel moeten worden.

Welke sancties de VS nog strenger wil maken, is onduidelijk. De economische sancties zijn al zeer streng, niet alleen vanuit de VS, maar ook vanuit de Verenigde Naties. Zo worden alle goederen die het land in- of uitgaan gecontroleerd en mogen goud, titanium, kolen, ijzer en ijzererts niet worden verkocht aan Noord-Korea.

http://nos.nl/artikel/217(...)gen-noord-korea.html
pi_170519303
quote:
Noord-Korea zet deur op een kier voor VN

Noord-Korea is donderdag akkoord gegaan met de komst van een medewerkster van de Verenigde Naties (VN) die belast is met de rechten van gehandicapte personen. Het land krijgt al jarenlang kritiek van de VN over de mensenrechten in het algemeen, maar is daar niet van gediend.

De komst van VN-expert Catalina Devandas-Aguilar, van 3 tot 8 mei, wordt door waarnemers gezien als een kleine handreiking van Noord-Korea richting de VN. Het land is door de VN meermalen beschuldigd van misdaden tegen de mensheid. Het bezoek van Devandas-Aguilar aan een aantal Noord-Koreaanse provincies zal zich vooral richten op de situatie van kinderen.
Hoewel Noord-Korea de VN nog altijd beschouwt als een samenzwering van de Verenigde Staten en hun bondgenoten, ratificeerde het land december vorig jaar het VN-verdrag voor de rechten van mensen met een lichamelijke handicap.

http://www.hpdetijd.nl/ni(...)op-een-kier-voor-vn/
:|W
pi_170519328
quote:
Noord-Korea: Nucleaire testen stoppen niet als VS agressief blijft

De nucleaire testen van Noord-Korea zullen 'nooit stoppen' zolang Amerika door blijft gaan met 'agressieve acties'. Dat heeft een overheidsambtenaar van Noord-Korea gezegd tijdens een interview met CNN.

Wanneer de langverwachte zesde nucleaire test plaats gaat vinden, wilde overheidsambtenaar Sok Chol Won niet vertellen. Wel zei hij dat die datum niet beīnvloed wordt door gebeurtenissen buiten het land. Sok is de directeur van het Noord-Koreaanse Instituut voor Mensenrechten bij de Koreaanse Academy of Social Sciences. Hij had van de overheid echter toestemming gekregen om te reageren op de strijdmacht van het land.

,,De test is een belangrijk onderdeel van onze doelstelling om onze nucleaire strijdmacht te verstevigen. Zolang Amerika blijft doorgaan met haar vijandige en agressieve daden, stoppen we nooit met onze nucleaire en rakettesten'', voegde Sok toe.

Spanningen
De spanningen tussen Noord-Korea en Amerika lopen al wekenlang op. De Noord-Koreanen hebben dreigende taal uitgeslagen over kernproeven, waarop de Amerikaanse president Trump een oorlogsschip richting het land van Kim Jong-un stuurde. Eerder deze week hield Pyongyang een grootschalige schietoefening in de buurt van de stad Wonsan. Deze oefening vond plaats op de 85ste verjaardag van het Noord-Koreaanse volksleger.

Het Witte Huis liet eerder al weten militaire acties niet uit te sluiten als Pyongyang opnieuw kernproeven of raketlanceringen uitvoert. President Trump en zijn Chinese collega Xi Jinping hebben regelmatig contact over de situatie.

Sancties
Ook de Verenigde Staten reageerden vandaag op de spanningen tussen de beide landen. President Trump wil Pyongyang via onderhandelingen zover krijgen dat het zijn kernwapens gaat ontmantelen en de ontwikkelingen van ballistische raketten staakt. Maar als het nodig is worden de sancties tegen Noord-Korea verscherpt.

Een hoge verantwoordelijke in het Witte Huis zegt verder dat Amerika kijkt of het mogelijk is om Noord-Korea opnieuw op de lijst van staten te zetten die het terrorisme ondersteunen. Het land stond al eerder op die lijst, maar president George W. Bush haalde het daar in 2008 weer vanaf.

http://www.ad.nl/buitenla(...)ief-blijft~a460ffdb/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 april 2017 @ 13:13:22 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170519459
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:08 schreef Odaiba het volgende:

[..]

:|W
Wat is hier :|W aan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170519508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat is hier :|W aan?
Omdat Noord-Korea niets geeft om mensenrechten en dat dit gewoon nutteloos is. Wat gaat er veranderen? Niks..

Ik snap daarom de keuze van Noord-Korea dan ook niet zo.
pi_170519565
Het Noord-Koreaanse instituut voor mensenrechten, goede grap wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 april 2017 @ 14:25:16 #294
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_170521033
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:16 schreef Monolith het volgende:
Het Noord-Koreaanse instituut voor mensenrechten, goede grap wel.
Vanuit Noord Koreaans oogpunt worden mensen waarschijnlijk goed behandeld. Die wezens in kampen zijn tenslotte geen mensen maar gewoon gereedschap.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 27 april 2017 @ 14:30:45 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_170521096
Oorlog is dus voorbij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_170523531
quote:
6s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:30 schreef Nikonlover het volgende:
Oorlog is dus voorbij?
Nee, al 64 jaar wapenstilstand...

  vrijdag 28 april 2017 @ 07:34:23 #297
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_170537067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:13 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nee, al 64 jaar wapenstilstand...

Trump is opeens weer BOOS en SAD, zegt dat Zuid-Korea zelf maar moet betalen voor THAAD.

Trump tough on South Korea: Threatens to terminate free trade deal, wants payment for THAAD missile defense system

http://www.cnbc.com/2017/(...)o-pay-for-thaad.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_170537120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:14 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Omdat Noord-Korea niets geeft om mensenrechten en dat dit gewoon nutteloos is. Wat gaat er veranderen? Niks..

Ik snap daarom de keuze van Noord-Korea dan ook niet zo.
staat nochtans letterlijk in de tekst:

een kleine handreiking van Noord-Korea richting de VN
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170539412


Dat China hier tegen zou zijn was te verwachten, maar ieder land heeft het recht op zijn eigen defensie.



Opzich heeft hij gelijk, waarom zouden Amerikaanse belastingbetalers moeten betalen voor de veiligheid van Zuid-Korea, maar het is wel op een ongelukkig tijdstip, die dingen staan er al.
pi_170539434
HAHAHAH, T R U M P wat een baas _O-

quote:
President Trump wants South Korea to foot the bill for a $1 billion U.S. missile defense system and is threatening to kill the free trade deal between the two countries.

His comments aren't sitting well with officials in South Korea, a key American ally in Asia.
"I informed South Korea it would be appropriate if they pay," Trump said in an interview with Reuters on Thursday. "That's a billion dollar system."

He was talking about the Terminal High Altitude Area Defense (THAAD) system, which is being deployed in South Korea in an effort to reduce the threat from North Korean missiles.
- Spanningen met Noord Korea niet de-escaleren
- Dure raketsystemen plaatsen in Zuid Korea
- Rekening sturen

ART OF THE DEAL :7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')