abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 april 2017 @ 16:33:47 #176
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170430537
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor zover ik heb kunnen nagaan is niemand gebeten
Ben blij dat niet opviel.
pi_170430630
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 16:33 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ben blij dat niet opviel.
Jou kennende kon ik ook niet schrijven dat ik het zeker wist :P
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 23 april 2017 @ 16:37:51 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170430662
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jou kennende kon ik ook niet schrijven dat ik het zeker wist :P
Of eigenlijk je wist wel dat er een kans bestond, maar was er nog niet geheel zeker van? ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170430692
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of eigenlijk je wist wel dat er een kans bestond, maar was er nog niet geheel zeker van? ;)
:D
We have far more in common than that which devides us..
pi_170430881
Zeker leuk om te genieten van de Efteling by proxy :Y

Mijn lief is sinds vrijdag in Zwitserland dus ik was een paar dagen alleen met kind. Was supergezellig, ontbijten in bed, lammetjes aaien, pannenkoeken eten en filmpjes kijken en ik merk weer hoe razend groot hij wordt; hij knipte zelf zijn nagels (want als een ander het doet is het Hel op de Fiets) en pakte zijn koffer zelfstandig in O+ Met die koffer is hij net vertrokken voor twee dagen logeren bij opa en oma. Ik ben nu aan het werk en straks eet ik panzanella met heel veel kappertjes en ga ik domme tv kijken O+ Dit alles met een duckface want mijn vriend de koortslip is op bezoek }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 23 april 2017 @ 17:32:50 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170432249
Efteling via Proxy
Klinkt als een geweldige albumtitel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170432455
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Efteling heeft een blunder gemaakt
http://www.omroepbrabant.(...)gehandicapt+ben.aspx
Oeps
Ik vind het helemaal niet zo vreemd dat ze een vorm van bewijs vragen. Ik kan ook wel in een rolstoel gaan zitten en voor willen. Uiteraard doen de meeste mensen dat niet, maar 1 lijn trekken vind ik niet bizar ofzo. Wel zou m.i. zo'n gehandicaptenparkeerkaart of iets anders waarvoor mensen al een verklaring nodig hadden voldoende moeten zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 23 april 2017 @ 17:41:38 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170432489
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 17:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo vreemd dat ze een vorm van bewijs vragen. Ik kan ook wel in een rolstoel gaan zitten en voor willen. Uiteraard doen de meeste mensen dat niet, maar 1 lijn trekken vind ik niet bizar ofzo. Wel zou m.i. zo'n gehandicaptenparkeerkaart of iets anders waarvoor mensen al een verklaring nodig hadden voldoende moeten zijn.
Gehandicaptenparkeerkaart wordt, al zijn de regels helder, ook per gemeente nog behoorlijk anders mee omgegaan, dus ik snap wel dat ze een papiertje van een arts vragen.
En er zijn gewoon zieke geesten die echt alles doen om zichzelf te bevoordelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170432728
Nieuwe rugzak, cameratasje en waterschoentjes gekocht. Klaar voor vakantie. :D
pi_170432864
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gehandicaptenparkeerkaart wordt, al zijn de regels helder, ook per gemeente nog behoorlijk anders mee omgegaan, dus ik snap wel dat ze een papiertje van een arts vragen.
En er zijn gewoon zieke geesten die echt alles doen om zichzelf te bevoordelen.
Met een arts zullen er alsnog mensen zijn die er misbruik van maken, maar de oprechte mensen stuur je nog eens onnodig langs een huisarts, zeker als zij het van te voren niet weten is dat gewoon niet te doen.
  zondag 23 april 2017 @ 17:56:09 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170432915
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met een arts zullen er alsnog mensen zijn die er misbruik van maken, maar de oprechte mensen stuur je nog eens onnodig langs een huisarts, zeker als zij het van te voren niet weten is dat gewoon niet te doen.
Als mensen niet zo panisch hadden gedaan over het landelijk schakelpunt had je hier een simpele, anonieme en medisch inhoud vrije oplossing voor gehad.
Helaas kapot gegaan als gevolg van een mediacampagne.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 23 april 2017 @ 18:13:46 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_170433343
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als mensen niet zo panisch hadden gedaan over het landelijk schakelpunt had je hier een simpele, anonieme en medisch inhoud vrije oplossing voor gehad.
Helaas kapot gegaan als gevolg van een mediacampagne.
Daar was het systeem totaal niet voor bedoelt. En dit soort opmerkingen heeft er mede toe geleid dat mensen het niet wilden hebben.

Als er voor gezorgd was dat er enkel die gene bij konden die hier voor gemachtigd waren en verzekering-maaschapijnen een torenhoge boete zouden krijgen indien deze op welke manier dan ook toegang tot het systeem zouden krijgen. Dan was er een veel groter draagvlak geweest.
Omdat er geen enkel pressie middel achter zat, er niet gegarandeerd kon worden dat de verzekeringen er geen toegang tot zouden krijgen en er geen mogelijkheid geboden werd om bepaalde info weer uit het systeem te krijgen moest dit systeem door de strot gedrukt worden. Met alle gevolgen van dien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 23 april 2017 @ 18:15:29 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_170433376
Net even een rondje vreetschuur een dorp verderop gedaan. Smaakte best. En zoals meestal weer teveel gegeten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_170433400
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met een arts zullen er alsnog mensen zijn die er misbruik van maken, maar de oprechte mensen stuur je nog eens onnodig langs een huisarts, zeker als zij het van te voren niet weten is dat gewoon niet te doen.
Nou ja, ik denk niet dat je er langs hoeft. Je huisarts kent je, als je telefonisch aangeeft dat je je beperking zwart op wit wilt dan lijkt me dat de huisarts daar gewoon een briefje van kan typen en kan mailen. Ik vraag me wel af of huisartsen op allerlei extra administratie en werkzaamheden voor een dagje pretpark zitten te wachten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170433443
Wij hebben toevallig ook zo'n verklaring liggen. Dat is niets meer of minder dan XXX geboren op xx-xx-xxxx is niet in staat in een reguliere wachtrij te wachten.
Weinig administratie aan.
Oh en voor de Efteling is ie volgens mij 2 jaar geldig. Als ik me vergis 1. Dus ook geen wekelijkse vraag.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 23 april 2017 @ 18:19:50 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170433473
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:13 schreef z80 het volgende:

[..]

Daar was het systeem totaal niet voor bedoelt. En dit soort opmerkingen heeft er mede toe geleid dat mensen het niet wilden hebben.

Als er voor gezorgd was dat er enkel die gene bij konden die hier voor gemachtigd waren en verzekering-maaschapijnen een torenhoge boete zouden krijgen indien deze op welke manier dan ook toegang tot het systeem zouden krijgen. Dan was er een veel groter draagvlak geweest.
Omdat er geen enkel pressie middel achter zat, er niet gegarandeerd kon worden dat de verzekeringen er geen toegang tot zouden krijgen en er geen mogelijkheid geboden werd om bepaalde info weer uit het systeem te krijgen moest dit systeem door de strot gedrukt worden. Met alle gevolgen van dien.
Precies het mediaverhaaltje. Wat dus niet klopt.

Verzekeraars hebben van iedereen die iets declareert iedere punt en komma, los van wat voor landelijk schakelpunt dan ook. Tot op detailniveau.

Nu weigeren mensen bij hun apotheek aanmelding bij het LSP en zitten zorgverleners met een wettelijke verantwoordelijkheid om dingen te borgen waarover ze de informatie niet krijgen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170433544
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik het zou durven zou ik het doen ;)
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor zover ik heb kunnen nagaan is niemand gebeten :P En waren we allemaal lief voor elkaar.
Ik was aangelijnd dus voor mij hoefde je niet bang te zijn Sarabi
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 23 april 2017 @ 18:22:47 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_170433549
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Precies het mediaverhaaltje. Wat dus niet klopt.

Verzekeraars hebben van iedereen die iets declareert iedere punt en komma, los van wat voor landelijk schakelpunt dan ook. Tot op detailniveau.

Nu weigeren mensen bij hun apotheek aanmelding bij het LSP en zitten zorgverleners met een wettelijke verantwoordelijkheid om dingen te borgen waarover ze de informatie niet krijgen.
Als het goed is niet. Indien wel dan wordt massaal de wet overtreden. Wat dus meteen weer een extra reden is om met bepaalde klachten niet naar een arts te gaan indien je nog een levensverzekering of hypotheek bij die zelfde verzekering wil hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 23 april 2017 @ 18:23:07 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170433558
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Ik was aangelijnd dus voor mij hoefde je niet bang te zijn Sarabi
Ik snap door die bijtverhalen wel waarom mini het tempo zo hoog legde ;) Dat was gewoon veiliger ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170433563
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Ik was aangelijnd dus voor mij hoefde je niet bang te zijn Sarabi
~O> >:)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 23 april 2017 @ 18:24:04 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170433579
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Als het goed is niet. Indien wel dan wordt massaal de wet overtreden. Wat dus meteen weer een extra reden is om met bepaalde klachten niet naar een arts te gaan indien je nog een levensverzekering of hypotheek bij die zelfde verzekering wil hebben.
De verantwoordelijkheid om de scheiding tussen de medische verzekering en andere verzekeringsproducten te leggen ligt geheel bij de verzekeraars.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 23 april 2017 @ 18:30:46 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_170433817
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

De verantwoordelijkheid om de scheiding tussen de medische verzekering en andere verzekeringsproducten te leggen ligt geheel bij de verzekeraars.
Klopt. Maar er is geen controle en er staat geen straf op die zo groot is dat bij overtreding het voortbestaan in gevaar komt. maw De data lekt alle kanten op. Wat vanuit de verzekeringsmaatschappij gezien ook te begrijpen is. Makkelijk het risico zo laag mogelijk houden.

Maar je snapt ook wel dat dit de verkeerde kant op gaat.
Mensen gaan zorg mijden. En met besmettelijke ziektes is dit iets dat je niet wil dat gebeurd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 23 april 2017 @ 18:30:51 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170433819
Mijn bietjesterrine is mislukt...
De rode bietjes bovenop zijn volledig doorgelekt....
Had die nooit als bovenste laag moeten gebruiken of ze eerst in de oven moeten drogen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170433851
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]


[..]

Ik was aangelijnd dus voor mij hoefde je niet bang te zijn Sarabi
Je hebt je gedragen? :D
  zondag 23 april 2017 @ 18:32:15 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170433885
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 17:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo vreemd dat ze een vorm van bewijs vragen. Ik kan ook wel in een rolstoel gaan zitten en voor willen. Uiteraard doen de meeste mensen dat niet, maar 1 lijn trekken vind ik niet bizar ofzo. Wel zou m.i. zo'n gehandicaptenparkeerkaart of iets anders waarvoor mensen al een verklaring nodig hadden voldoende moeten zijn.
Een gehandicaptenkaart zou idd voldoende moeten zijn, een brief van een onafhankelijke arts is natuurlijk verschrikkelijk overdreven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')