abonnement Unibet Coolblue
pi_170623417
Moreno zou idd het grootste gemis zijn.
De rest ( in de vorm van afgelopen seizoen ) is te vervangen.
pi_170623441
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Guardado en Moreno daargelaten. Maar ik verwacht dat die vnog wel een jaartje blijven
Ik zie niet veel PSV dit jaar, maar in de wedstrijden die ik zag maakte Guardado een wel erg lusteloze indruk. Geen idee waar dat aan ligt, maar vooral in wedstrijden tegen topploegen was hij dan opeens alert om te stoken en Zuid-Amerikaans te doen.
pi_170623451
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Daarom dacht ik dat misschien ,voor wie speelde Van Beek dan in de basis?
Denk Jan-Arie. Die missen ze ook niet. Wat een eigen goals maakte die.
pi_170623862
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:36 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Moreno zou denk ik de grootste aderlating zijn; die heb me een partij veel aanvallen op moeten zetten zeg; godzijdank dat die nog een aardige traptechniek heeft.
Onze rots in de branding ja. Alle andere verdedigers zijn goed te vervangen in ieder geval :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_170623922
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zie niet veel PSV dit jaar, maar in de wedstrijden die ik zag maakte Guardado een wel erg lusteloze indruk. Geen idee waar dat aan ligt, maar vooral in wedstrijden tegen topploegen was hij dan opeens alert om te stoken en Zuid-Amerikaans te doen.
Ik zie wel veel PSV dit jaar, maar dat viel mij ook op inderdaad. Begon het seizoen vooral heel slecht. Ging (zeker 2e seizoenshelft) weer wat beter. En als t voetballend niet lukte gooide hik er indersaad wat Zuid-Amerikaanse temperament in.

Echter was Propper nog de grootste dissonant dit jaar. Man manman, zo goed als hij vorig seizoen speelde zo slecht was 'ie nu. Maar hij mocht altijd blijven staan. Cocu had 'm makkelijk eens een wedstrijdje ernaast kunnen zetten om zo Guardado en Hendrix beter te gebruiken... maar goed..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_170624104
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik zie wel veel PSV dit jaar, maar dat viel mij ook op inderdaad. Begon het seizoen vooral heel slecht. Ging (zeker 2e seizoenshelft) weer wat beter. En als t voetballend niet lukte gooide hik er indersaad wat Zuid-Amerikaanse temperament in.

Echter was Propper nog de grootste dissonant dit jaar. Man manman, zo goed als hij vorig seizoen speelde zo slecht was 'ie nu. Maar hij mocht altijd blijven staan. Cocu had 'm makkelijk eens een wedstrijdje ernaast kunnen zetten om zo Guardado en Hendrix beter te gebruiken... maar goed..
Heeft Pröpper 1 wedstrijd gespeeld die echt goed was dit jaar?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 00:09:53 #282
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170624211
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik zie wel veel PSV dit jaar, maar dat viel mij ook op inderdaad. Begon het seizoen vooral heel slecht. Ging (zeker 2e seizoenshelft) weer wat beter. En als t voetballend niet lukte gooide hik er indersaad wat Zuid-Amerikaanse temperament in.

Echter was Propper nog de grootste dissonant dit jaar. Man manman, zo goed als hij vorig seizoen speelde zo slecht was 'ie nu. Maar hij mocht altijd blijven staan. Cocu had 'm makkelijk eens een wedstrijdje ernaast kunnen zetten om zo Guardado en Hendrix beter te gebruiken... maar goed..
Ik lees wel eens dat het tweede jaar moeilijker is dan het eerste maar dit was echt dramatisch, al die gare aannames, die mislukte passes en die afstandsschoten, op zich prima dat iemand af en toe wat van afstand probeert en snap ook wel dat er wat mis gaat maar wat een vuurpijlen. Heel zelden kwam de kwaliteit naar boven die we vorig jaar van hem zagen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:29:05 #283
454192 Diepe_Liefdesgrot
Fred Albinopet
pi_170630900
Opstelling PSV thuis tegen Milan in 2005:

PSV: Gomes, Lee, Alex, Bouma (Robert De Pinho 70), Lucius, Van Bommel, Cocu, Vogel, Park, Vennegoor of Hesselink, Farfan.
Subs Not Used: Zoetebier, Addo, Bogelund, Van der Schaaf, Afellay, Sibon.

Verschilletje toch wel met wat er nu rondloopt. :)

Ik krijg nog regelmatig kippenvel als ik aan dat tweeluik terugdenk. Ik moest er weer eens aan denken vanwege het naderende tweeluik van Ajax.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:39:45 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170631131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:29 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
Opstelling PSV thuis tegen Milan in 2005:

PSV: Gomes, Lee, Alex, Bouma (Robert De Pinho 70), Lucius, Van Bommel, Cocu, Vogel, Park, Vennegoor of Hesselink, Farfan.
Subs Not Used: Zoetebier, Addo, Bogelund, Van der Schaaf, Afellay, Sibon.

Verschilletje toch wel met wat er nu rondloopt. :)

Ik krijg nog regelmatig kippenvel als ik aan dat tweeluik terugdenk. Ik moest er weer eens aan denken vanwege het naderende tweeluik van Ajax.
Toch was die bank niet sterker dan die van nu. Selectie toen was ook bijzonder smal.

Het was vooral het tactische plaatje wat naadloos bij de eerste 11 paste wat ons toen zo ver bracht. Die spelers van 2005 hebben geen van alle de echte top gehaald, dat zegt ook wel iets over wat er mogelijk is met b-materiaal (Europees gezien).

Cocu, toen op zijn retour, en Park uitgezonderd. En Bommel misschien.
  Redactie Sport dinsdag 2 mei 2017 @ 14:00:03 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170631520
Alex en Gomes hadden op de juiste plek wel meer kunnen bereiken dan ze hebben gedaan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:11:13 #286
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170631704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alex en Gomes hadden op de juiste plek wel meer kunnen bereiken dan ze hebben gedaan
Dat geldt ook voor Guardado en Moreno. Punt is dat ze die plek niet hebben gevonden. Van Bommel was ook een speler met een zeer beperkt aanbod van kwaliteiten, maar heeft daar (qua clubs althans) wel het maximale uitgehaald. Maar ook dat was geen wereldtopper.

Mijn punt is dat het PSV van 2005 wordt verafgood, maar dat het in feite ook maar een elftal met 2 of 3 toppers was (lees: spelers die bij een topclub leuk meekonden), één absolute topper op zijn retour (Cocu) en een zooi Europese middenmoot. Een dergelijk elftal bij elkaar krijgen is gewoon nog steeds mogelijk voor een Nederlandse club en twee jaar geleden waren we daar gewoon dicht bij. Maar het is dan wel zaak dat vervolgens alles ook op zijn plek valt. Een trainer die er het juiste mee doet, keihard werken, boven je zelf uitstijgen en wat geluk.

Ajax laat het nu ook zien, al is dat dan in de EL. Maar zet daar 2 spelers tussen van het niveau Park/Cocu/Alex en je hebt een team dat gewoon ook ver kan komen. Zelfs in de CL.
pi_170633385
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Toch was die bank niet sterker dan die van nu. Selectie toen was ook bijzonder smal.

Het was vooral het tactische plaatje wat naadloos bij de eerste 11 paste wat ons toen zo ver bracht. Die spelers van 2005 hebben geen van alle de echte top gehaald, dat zegt ook wel iets over wat er mogelijk is met b-materiaal (Europees gezien).

Cocu, toen op zijn retour, en Park uitgezonderd. En Bommel misschien.
Combinatie van tactiek, fysiek en in iedere linie een hele goeie speler. Weinig creativiteit in aanval en middenveld. Maar wel een geweldig, onzelfzuchtig aanspeelpunt en twee voorwaartsen die steeds tussen de linies of in ieder geval in beweging te vinden waren en twee middenvelders met een enorm loopvermogen en scorend vermogen. Die 16 stond vaak vol. Vogell die vaak beschimpt werd maar netjes de controle bewaakte.l met de achterste 2. Tel daar twee backs bij op die bleven komen en veel fysiek in het geval van dode spelmomenten. En Gomes natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lange_Lans op 02-05-2017 15:26:30 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 mei 2017 @ 17:14:34 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170635707
En Theo Lucius die het seizoen van leven speelde _O_ bleef tegen Milan gewoon moeiteloos overeind _O-

ik kan het nog steeds niet geloven _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport dinsdag 2 mei 2017 @ 18:04:56 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170636600
Halve finale CL is in het huidige voetbalklimaat voor zo'n team ook erg lastig hoor

Barca/real/Bayern versla je er niet mee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170637278


:r :'(
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:55:31 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170637434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve finale CL is in het huidige voetbalklimaat voor zo'n team ook erg lastig hoor

Barca/real/Bayern versla je er niet mee
Alsof dat Milan zoveel minder was.

Daarbij is geluk ook een factor. PSV had qua lotingen en in de pot tegen Lyon ook echt veel mazzel. Het is echt niet dat we die CL-editie met overtuigend spel de tegenstander onze wil oplegde...
pi_170637552
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve finale CL is in het huidige voetbalklimaat voor zo'n team ook erg lastig hoor

Barca/real/Bayern versla je er niet mee
Haha. Barca is echt veel minder dan dat Milan. Kut weer op mex gehapt
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:58:58 #293
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_170638908
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Combinatie van tactiek, fysiek en in iedere linie een hele goeie speler. Weinig creativiteit in aanval en middenveld. Maar wel een geweldig, onzelfzuchtig aanspeelpunt en twee voorwaartsen die steeds tussen de linies of in ieder geval in beweging te vinden waren en twee middenvelders met een enorm loopvermogen en scorend vermogen. Die 16 stond vaak vol. Vogell die vaak beschimpt werd maar netjes de controle bewaakte.l met de achterste 2. Tel daar twee backs bij op die bleven komen en veel fysiek in het geval van dode spelmomenten. En Gomes natuurlijk.
Hij werd ook vaak compleet de hemel in geprezen. Dat hij onzichtbaar zoveel toevoegde! Werd er altijd een beetje moe van. ;(

Het was een speler die zich erg bewust was van zijn beperkingen en kwaliteiten en daar dan ook naar speelde meestal (wat een kwaliteit op zich is overigens). Denk eerlijk gezegd dat we aan Jorrit Hendrix een betere (gaan) hebben als die eens op houdt met geblesseerd raken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:55 schreef BadderHaring het volgende:

Daarbij is geluk ook een factor. PSV had qua lotingen en in de pot tegen Lyon ook echt veel mazzel. Het is echt niet dat we die CL-editie met overtuigend spel de tegenstander onze wil oplegde...
Het zat aardig mee. Maar dat zie je ook nogal eens bij de echt grote teams, dat ze op enig punt in een toernooi (of dat nou CL, WK, EK, etc is) door het oog van de naald kruipen.

Wat de opstelling tegen Milan destijds betreft. Gomes,Lee, Alex, Van Bommel, Cocu, Park, Vennegoor, Farfan. Dat is toch duidelijk stuk voor stuk van een (veel) hoger niveau dan hun hedendaagse tegenhangers. Bouma en lucius in die periode zeker net zo goed als wat er nu staat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 mei 2017 @ 16:29:23 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170658700
Lucius was destijds gewoon echt goed. Bouma was de enige die tegen Milan echt in moeilijkheden kwam, die kon het echt niet belopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport woensdag 3 mei 2017 @ 19:14:04 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170662202
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Haha. Barca is echt veel minder dan dat Milan. Kut weer op mex gehapt
Ja, daar verloren we dan ook van (we gaven overigens wel erg knap partij tegen een topteam)

maar we hadden een gunstige route naar de semi's en bovendien heb ik het idee dat de topteams toen veel minder stabiel waren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:38:33 #296
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_170667700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef rubbereend het volgende:
Lucius was destijds gewoon echt goed. Bouma was de enige die tegen Milan echt in moeilijkheden kwam, die kon het echt niet belopen.
Maar de Bouma van die periode zou moeiteloos mee kunnen in het huidige PSV, hell, zelfs de Bouma van zijn 2e periode PSV nog wel gok ik :')

Het was geen europees topelftal en had die potentie ook niet maar het was toch echt wel een paar stukjes beter dan wat we nu hebben lopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:10:55 #297
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170668715
Kutzooi in een tijd waarin voetbal voor ons niks voorstelt gaan mensen voor t eerst in 18 jaar een kampioenschap vieren en anderen een Europese finale gaan meemaken in 20 jaar. En wij. Niks.
pi_170668913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi in een tijd waarin voetbal voor ons niks voorstelt gaan mensen voor t eerst in 18 jaar een kampioenschap vieren en anderen een Europese finale gaan meemaken in 20 jaar. En wij. Niks.
Wij hebben afgelopen 2 jaar onze pleziertjes gehad. Lekker laten gaan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_170671563
Cocu zou na een 2-0 ruststand Schwaab brengen voor een aanvaller
pi_170671649
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Kutzooi in een tijd waarin voetbal voor ons niks voorstelt gaan mensen voor t eerst in 18 jaar een kampioenschap vieren en anderen een Europese finale gaan meemaken in 20 jaar. En wij. Niks.
Niets mis mee toch? Ze hebben het beiden verdiend. Net zoals psv verdiend op de derde plek staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')