abonnement Unibet Coolblue
pi_170409420
Hoi hoi,

Ik ben hier vrij nieuw ;) Maar zit de laatste tijd met een vraag teken. Ik zelf heet dus lien, en ben een meid van 22j. Vrij rustig persoon bij mensen die ik nog niet zo goed ken. Maar een dat weg is hou ik wel van wat grapjes en plezier maken,...

Vorig semester werd ik op school samen geplaatst voor een groepswerk met een jongen. Wil het nu toch wel toeval zijn dat ik die jongen stiekem al tijdje leuk vind. :D Dus girls and boys ;) ik was in de wolken. Tijdens het groepswerk hem nog beter leren kennen. Paar keer bij hem afgesproken voor te werken,... en hij slaagde er in om me toen lachen op moment dat ander niet zou lukken,... Gevolg vond hem steeds leuker.

Een het groepswerk gedaan was nog wel paar keer met hem gepraat. Maar niets meer :p. Tot ik hem toevoegde op snapchat. Snapchat zou snapchat niet zijn als je op een gegeven moment niet eens wat pikanter gaat sturen. 1 probleem hij wist niet dat ik dat was. Hij was wel tevreden over wat hij gezien heeft. En dat vertaalde zich wel meermaals in een stijve goesting bij hem ;)
Op en gegeven moment had hij door dat ik het was. Heb hem toen ook gezegd dat hem leuk vind,... waar op hij vrij snel zegde het is niet wederzijds. Spijtig dacht ik dan. En besloot om hem met rust te laten.

Maar na een tijdje begon hij me zelf te sturen. Vaak op zo een licht plagende manier. vb jij hebt mijn gevoelige plekje nog niet gevonden.... maar als ik hem dan wil terug plagen regeert hij niet. of dan stuurt hij hier lig ik weer alleen in bed,...
Allemaal zo wat spelend weg.

Vind ik ergens zelf wel leuk elkaar wat liggen plagen,... Maar ja wat betekent dit nu? Vindt hij me leuk of niet :p
Of mensen die tips hebben om hem helemaal warm te krijgen?

Alvast bedankt voor jullie tips en advies. Of mensen met gelijk aardige ervaring

[ Bericht 50% gewijzigd door Vinniiee op 22-04-2017 20:47:40 (OP terug gezet) ]
pi_170409789
wil je seksen of een relatie? hij wil nr1
:]
pi_170411990
Schopje R&P
pi_170412433
Het betekent dat jij voor jezelf moet gaan bedenken of je het risico wil lopen dat je niet alleen een back up plannetje bent, maar dat ook zou kunnen blijven. Gewoon leuk vermaak als er even niet zoveel beters te doen is zeg maar. Vindt je het dat risico waard, dan doe je lekker game on. Zo niet, dan zou je gewoon eens op de man vraag hem uit kunnen nodigen voor een drankje. Hapt hij niet, ga dan verder en laat hem los. Maak er geen prestatiedingetje van, want je in bochten wringen voor een nogal mild geïnteresseerde boy gaat je ego hoogstwaarschijnlijk geen goed doen en van grienen wordt je niet knapper. Besteed dan je tijd aan iemand die naast een pikant kiekje ook de live versie van jou als totaalpakket waardeert.
pi_170413792
"Kijk een foto van m'n tieten onbekend via snapchat" "ik wil een relatie" :')

Wat denk je nou zelf? Enig zelfrespect?
pi_170414546
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:
"Kijk een foto van m'n tieten onbekend via snapchat" "ik wil een relatie" :')

Wat denk je nou zelf? Enig zelfrespect?
Altijd die mensen die over zelfrespect praten als anderen wat dingen doen die ze afkeuren :') Ga toch heen met je zelfrespect, doe zelf wat met je leven ofzo.
Fylax is op televisie geweest
pi_170414634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:05 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Altijd die mensen die over zelfrespect praten als anderen wat dingen doen die ze afkeuren :') Ga toch heen met je zelfrespect, doe zelf wat met je leven ofzo.
Denk je nou werkelijk dat je uitlokt een relatie te willen door naaktfotos te sturen? Waar is je verstand? :')
pi_170414655
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:08 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat je uitlokt een relatie te willen door naaktfotos te sturen? Waar is je verstand? :')
Edit om de discussie niet te verneuken voor niks. Wat jij mij nu vraagt was helemaal niet wat ik stelde. Ik geef alleen aan dat sommige mensen daarna altijd over zelfrespect en blabla beginnen terwijl dat er helemaal los van kan staan. En dan daarna ook nog vragen of de ander wel kan nadenken :')

[ Bericht 7% gewijzigd door jodelahity op 22-04-2017 22:14:54 ]
Fylax is op televisie geweest
  zaterdag 22 april 2017 @ 23:08:24 #9
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_170416225
Heb jij 10 keer geprobeerd een gebruikersnaam te registreren?
  zondag 23 april 2017 @ 00:47:22 #10
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170417906
Die jongen wil alleen seks.
pi_170418818
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Die jongen wil alleen seks.
pi_170425488
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Die jongen wil alleen seks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')