abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:26:05 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170473130
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, dat de enige makkelijke manier om mee te doen aan een hardloopwedstrijd via een reisorganisatie is.

Geef mij maar Rotterdam O+
Sowieso, Rotterdam >>>>>>>>> alles (niet perse de marathon)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170473228
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor mij dan 2019 zou worden als ik nu ineens ingeloot zou worden, maar ik blijf het gewoon proberen. Heb nog de extra kans via de club, maar ik wil het niet graag genoeg om daarvoor een clubplek van iemand anders 'af te pakken'. Dus het is de ballot of niet :P
Je moet gewoon veel geluk hebben. Ik ken mensen die de eerste keer zijn ingeloot of zelfs meerdere keren zijn ingeloot. En ik ken iemand die al meer dan 10 jaar steeds uitgeloot wordt.
pi_170473238
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Sowieso, Rotterdam >>>>>>>>> alles (niet perse de marathon)
Weirdo's, allebei the both of you.

Hier slecht hardloopnieuws. Gisteren heb ik een rondje gedaan om een paar straten op te pikken die ik nog niet had. Maar het lijkt erop dat de TomTom niet zo goed tegen de regen kan, dus de GPS-track leek nergens op. Nu staan er overal krassen op mijn kaart, en daar kan ik dan weer niet zo goed tegen...
pi_170473564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:30 schreef Devv het volgende:

[..]

Je moet gewoon veel geluk hebben. Ik ken mensen die de eerste keer zijn ingeloot of zelfs meerdere keren zijn ingeloot. En ik ken iemand die al meer dan 10 jaar steeds uitgeloot wordt.
Ik weet het. :)
Ja doei.
pi_170473577
Vroeger was er nog de regel dat je bij 5 gefaalde pogingen automatisch wel toegang kreeg, maar die regel hebben ze afgeschaft.
Ja doei.
pi_170473728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeger was er nog de regel dat je bij 5 gefaalde pogingen automatisch wel toegang kreeg, maar die regel hebben ze afgeschaft.
In 5 jaar kun je ook wel je tijd naar onder de 3.45 krijgen denk ik, als je daar echt voor gaat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170473993
Na de Evy van 0-5. Begonnen met de 5-10 km. Dacht vandaag ik loop rustig en loop 1 bepaalde kilometer hard (Strava track) en daarna rustig uit. Weer mijn 'pr' op de 5km verbeterd. Van 26:08 naar 24:46. Volgende keer maar echt rustig gaan lopen. Zondag 6km run ben benieuwd of ik hem dan weer ga aanscherpen.
pi_170474373
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In 5 jaar kun je ook wel je tijd naar onder de 3.45 krijgen denk ik, als je daar echt voor gaat.
Ik? Haha! :D
Ja doei.
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:45:59 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170474580
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik? Haha! :D
Ah Jawel joh! We lopen gewoon binnenkort allebei sub4 ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:01:26 #160
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170474905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:30 schreef pijll het volgende:

[..]

Weirdo's, allebei the both of you.

Hier slecht hardloopnieuws. Gisteren heb ik een rondje gedaan om een paar straten op te pikken die ik nog niet had. Maar het lijkt erop dat de TomTom niet zo goed tegen de regen kan, dus de GPS-track leek nergens op. Nu staan er overal krassen op mijn kaart, en daar kan ik dan weer niet zo goed tegen...
Sprak de ene weirdo tegen de andere.

Das wel treurig van je route. Misschien deze verwijderen en een andere maken? Of gewoon verwijderen en nog n keer lopen?

Hoe zijn de pijntjes?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170474959
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Sprak de ene weirdo tegen de andere.

Das wel treurig van je route. Misschien deze verwijderen en een andere maken? Of gewoon verwijderen en nog n keer lopen?

Hoe zijn de pijntjes?
Een gelopen en gelogde route verwijderen? Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling.

Pijntjes gaan wel. Maar ik heb echt nieuwe schoenen nodig.
pi_170475000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:30 schreef pijll het volgende:

[..]

Weirdo's, allebei the both of you.
Als het gaat om een marathon met een topsfeer hoef je het niet van ver te halen, dat kan gewoon hier in eigen huis. Dus zo weird is het allemaal niet.

quote:
Hier slecht hardloopnieuws. Gisteren heb ik een rondje gedaan om een paar straten op te pikken die ik nog niet had. Maar het lijkt erop dat de TomTom niet zo goed tegen de regen kan, dus de GPS-track leek nergens op. Nu staan er overal krassen op mijn kaart, en daar kan ik dan weer niet zo goed tegen...
Het kan ook een incident zijn. Het lijkt me sterk dat een apparaat dat buiten gebruikt wordt niet tegen regen zou kunnen.
pi_170475007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik? Haha! :D
Nouja ik zeg niet dat het vanzelf aan zal komen waaien, maar als je in 5 jaar naar een goed wedstrijdgewicht weet te komen, je kilometeromvang weet op te schroeven, aan je loopefficientie werkt door bij een av te gaan, en goede kracht/core training doet, denk ik dat die tijd echt voor iedereen haalbaar is.
De vraag is of je dat er allemaal voor over hebt want het betekent wel dat je het behoorlijk serieus moet aanpakken. ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170475057
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja ik zeg niet dat het vanzelf aan zal komen waaien, maar als je in 5 jaar naar een goed wedstrijdgewicht weet te komen, je kilometeromvang weet op te schroeven, aan je loopefficientie werkt door bij een av te gaan, en goede kracht/core training doet, denk ik dat die tijd echt voor iedereen haalbaar is.
De vraag is of je dat er allemaal voor over hebt want het betekent wel dat je het behoorlijk serieus moet aanpakken. ;)
Ik ben er wel van overtuigd dat 3:45 er voor mij niet in zit. Sub4 misschien wel, maar dat was het wel. Overigens denk ik ook nog steeds dat ik nooit meer een marathon ga lopen, want mijn lichaam (en geest) vinden de belasting te gortig.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:10:04 #165
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170475089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben er wel van overtuigd dat 3:45 er voor mij niet in zit. Sub4 misschien wel, maar dat was het wel. Overigens denk ik ook nog steeds dat ik nooit meer een marathon ga lopen, want mijn lichaam (en geest) vinden de belasting te gortig.
Ik ben blij dat er nog 1 iemand hier is, die niet in marathons denkt...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_170475097
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het kan ook een incident zijn. Het lijkt me sterk dat een apparaat dat buiten gebruikt wordt niet tegen regen zou kunnen.
Het gaat niet om grote afwijkingen, paar tientallen meters. Maar dat is voldoende om niet meer duidelijk te laten zien welk paadje ik gelopen heb :(

Ik zal bij de volgende regenbui weer opletten.
pi_170475134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja ik zeg niet dat het vanzelf aan zal komen waaien, maar als je in 5 jaar naar een goed wedstrijdgewicht weet te komen, je kilometeromvang weet op te schroeven, aan je loopefficientie werkt door bij een av te gaan, en goede kracht/core training doet, denk ik dat die tijd echt voor iedereen haalbaar is.
De vraag is of je dat er allemaal voor over hebt want het betekent wel dat je het behoorlijk serieus moet aanpakken. ;)
Dus je vindt me dik? ;(

En ja, ik zal een hoop kunnen verbeteren door dat allemaal te doen, maar ik zie mezelf niet zo snel sub 4 lopen, laat staan sub 3.45 ;) ik sla mijn slag wel als ik 70 ben ofzo :P
Ja doei.
pi_170475160
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, dat de enige makkelijke manier om mee te doen aan een hardloopwedstrijd via een reisorganisatie is.

Geef mij maar Rotterdam O+
Is geen major he?
Dan gelden andere regels :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170475170
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:10 schreef pijll het volgende:

[..]

Het gaat niet om grote afwijkingen, paar tientallen meters. Maar dat is voldoende om niet meer duidelijk te laten zien welk paadje ik gelopen heb :(

Ik zal bij de volgende regenbui weer opletten.
Ik gooide ooit een beker water tijdens een wedstrijd over mezelf heen, waardoor mijn FR305 nat werd. Zie wat er vervolgens gebeurde in dit logje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kan niet over water lopen en zeker niet in dat tempo.

Verder nooit meer gebeurd, ook niet in hoosbuien. En de FR305 was een goed horloge.
pi_170475266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor mij dan 2019 zou worden als ik nu ineens ingeloot zou worden, maar ik blijf het gewoon proberen. Heb nog de extra kans via de club, maar ik wil het niet graag genoeg om daarvoor een clubplek van iemand anders 'af te pakken'. Dus het is de ballot of niet :P
Ik zie het iig al aankomen dat ik in 2018 niet ingeloot wordt voor de London Marathon, maar wel de UTMB OCC. In een ideaal scenario zou dat andersom zijn, de OCC mag in ik 2019 sowieso lopen (als ze niet de regels veranderen en ik voor genoeg punten zorg) en ik heb mijn pijlen toch wel op een andere ultra gericht in 2018.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170475459
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dus je vindt me dik? ;(

En ja, ik zal een hoop kunnen verbeteren door dat allemaal te doen, maar ik zie mezelf niet zo snel sub 4 lopen, laat staan sub 3.45 ;) ik sla mijn slag wel als ik 70 ben ofzo :P
Ik heb het niet over iemand in het bijzonder, sommigen moeten misschien (spieren) aankomen voor een ideaal wedstrijdgewicht. Maar in het algemeen is een snelle marathon lopen met een vetpercentage ruim boven de 20% toch lastig dus voor de meeste mensen zal het afvallen zijn ja. Het kan, maar dan moet je in andere factoren weer enorm uitblinken. Daarom denk ik dat het hele plaatje aanpakken het beste werkt voor gewone stervelingen zonder uitzonderlijk talent. Een marathon (op de echte top na) is nou bij uitstek iets waar je weinig talent voor nodig hebt en vooral veel discipline, toewijding en geduld.
Ik blijf erbij dat ook jij zeker onder die 3.45 zou kunnen lopen als je dat er voor over zou hebben. Je doet je trainingen nu al altijd ongeveer op dezelfde pace of sneller als wat ik in trainingen liep, toen ik mijn eerste marathon in 3.59 liep.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170475521
Ga jij volgend jaar Rotterdam eens lopen te lopen, L_T?
pi_170475580
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Ga jij volgend jaar Rotterdam eens lopen te lopen, L_T?
Zo ver denk ik niet vooruit! Ik denk dat ik graag weer een najaarsmarathon loop dit jaar en dan volgend jaar hopelijk Berlijn, of er dan ook nog een Rotterdam tussen past weet ik niet. Maar Rotterdam ga ik zeker wel een keer doen hoor, klinkt echt fantastisch na jullie verhalen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170475591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb het niet over iemand in het bijzonder, sommigen moeten misschien (spieren) aankomen voor een ideaal wedstrijdgewicht. Maar in het algemeen is een snelle marathon lopen met een vetpercentage ruim boven de 20% toch lastig dus voor de meeste mensen zal het afvallen zijn ja. Het kan, maar dan moet je in andere factoren weer enorm uitblinken. Daarom denk ik dat het hele plaatje aanpakken het beste werkt voor gewone stervelingen zonder uitzonderlijk talent. Een marathon (op de echte top na) is nou bij uitstek iets waar je weinig talent voor nodig hebt en vooral veel discipline, toewijding en geduld.
Ik blijf erbij dat ook jij zeker onder die 3.45 zou kunnen lopen als je dat er voor over zou hebben. Je doet je trainingen nu al altijd ongeveer op dezelfde pace of sneller als wat ik in trainingen liep, toen ik mijn eerste marathon in 3.59 liep.
Het 'vervelende' is dat mijn loopstijl en -voorkeuren vele meer gefocused zijn op trails, modder en 'een dagje uit' :P en niet zozeer op wegraces en snelle tijden, al vind ik het nog steeds leuk om zo nu en dan een PB te lopen.

Wel ben ik van plan om als ik straks een vast inkomen heb met een PT aan de slag te gaan (heb mijn ogen al op iemand die ik een tijdje heb geobserveerd in onze sportschool) om sterker te worden. Mijn oude PT was het toch net niet, en ik moest toen stoppen omdat a) mijn inkomen stopte, en b) wat we samen deden m'n rug niet ten goede kwam. Met deze man die ik nu op het oog heb heb ik daar wat meer vertrouwen in. Want ik wil niet eens per se sneller worden, maar wel 'beter' en 'sterker', als dat te begrijpen is, zeg maar :P
Ja doei.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:43:00 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170475896
Ik ben denk ik te lui om sub4 op een marathon te lopen. Heb er al die dingen die LT noemt niet voor over.

Onder de 1.50 op de halve lijkt me wel leuk ;) Maar dan moet ik nog ergens 5.18 bezuinigen.

En onder de 50 min op de 10 staat ook nog op de planning.

Wel pas allemaal als Zwabber z'n pr's heeft verbeterd anders moet ik weer naar gezeur luisteren over dat ik sneller ben.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')