abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:08:27 #151
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170541531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Als je zou willen dat men het anders begrijpt dan dat er staat dan moet je het niet zo opschrijven. Want nu staat het er gewoon.
Incorrect:
quote:
Het is dus enkel kinnesinne. Slechts wat kwaadsprekerij van concurrenten en anderen die nog een appeltje te schillen hebben met betrokken partijen. Helder.
Ik stel nadrukkelijk dat de partijen die een platform krijgen eigen belangen hebben in deze kwestie. Wat feitelijk juist is.

Jij verdraait vervolgens mijn woorden door "enkel" en "slechts" toe te voegen. Waarmee jij suggereert dat er sprake is van smaad. Een beschuldiging die ik niet heb geuit! En ik zou ook even goed nadenken of jij die beschuldiging wel wilt uiten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170542317
Keizer ziet dat anders. Hij wees op de toenmalige afspraken om de waarde van de onderneming vast te stellen. Daar gingen alle partijen mee akkoord. Volgens hem heeft het geen zin daar nu nog over te discussiëren: ,,Over waarde valt altijd te twisten.”

Mmmm...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_170542632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje flauw van je. :)
Zonder alle feiten kennen harde conclusies trekken. Nee, achter mijn kwalificatie sta ik 100%.
pi_170542810
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

A ja, in theorie zou de buit verdeeld kunnen worden door de hele club op te heffen als dat in de statuten niet anders geregeld is. Dat is alleen hoogstonwaarschijnlijk als het gaat om ene vereniging die commerciële activiteiten onderneemt op deze schaal.
En dat zou meteen verklaren waarom de vereniging nooit is gegaan voor het maximale bedrag. Daar hadden ze niet echt een belang bij. Je zou bijna zeggen: als er drie waardes uit kwamen, dan is de laagste in zo'n geval de uitkomst waar voor gekozen zal worden.
pi_170542839
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

De VVD is als vereniging niet bevoegd om de volledige privé administratie van Keizer te doorzoeken, om te zien of hij altijd netjes zijn belastingen heeft betaald. Dat is de taak en de bevoegdheid van andere instanties. Wanneer die onderzoek gaan doen is het wel de taak van de VVD om in te schatten wat dat betekent voor de positie van Keizer. Dat is ook vastgelegd. Voor nu zou het een kort onderzoek worden, immers als Keizer aangeeft wel netjes betaald te hebben dan is het onderzoek daarmee afgerond.

Het is het recht van de pers om onderzoek te doen en beschuldigingen te uiten. Aangezien FTM geen toegang had tot alle stukken (om logische redenen) speculeren zij erop los. Zij geven een platform aan deskundigen en betrokken om hun beschuldigingen en vermoedens te uiten, maar die hebben daar ook een eigen belang bij. Een concurrerende accountant (KPMG) maakt een directe concurrent zwart en een gepasseerde oud-werknemer haalt uit naar zijn oude werkgever. Beschuldigingen en speculatie uit die hoek hoeven niet direct consequenties te hebben.
Daar zeg ik ook vrijwillig.

Maar goed, ik bekijk het ook vooral vanuit mijn positie: ik baal er toch weer iedere keer van als dit soort verhalen over VVD-ers naar boven komen.
pi_170543094
DeSpeld twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 14:37:42 Henry #Keizer biedt gedupeerden gratis crematie aan - Aanbod geldt ook voor kritische journalisten https://t.co/SY8HDicahp reageer retweet
I´m back.
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:52:56 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170543332
VVD-voorzitter Keizer: Sfeer gecreëerd van ‘die dikke deugt niet’

De overname van uitvaartbedrijf De Facultatieve in Den Haag is op een integere manier verlopen. Dat zegt de in opspraak geraakte voorzitter van de VVD en koper van het bedrijf, Henry Keizer, vanmorgen bij een ingelaste persconferentie. ,,Bij de deal is niemand benadeeld of bevoordeeld", zegt hij. Hij voelt zich gesteund door de top van de VVD. ;( ;( ;( :|W :|W

FTM was vanmorgen, ondanks bezwaar van de voltallige pers in de zaal, niet welkom op de persconferentie. Keizer vindt dat hij gepiepeld is door de onderzoeksjournalisten. ,,Ik ben niet tegen onderzoeksjournalisten, maar in het artikel staan suggestieve delen. Het creëert mist en een sfeer van 'die dikke deugt niet'." Ook Powned mocht niet naar binnen.

,,Ik ben heel streng als het gaat om integriteit, ook als het om mijzelf gaat", _O- _O- zegt Keizer daarover. Hij sluit een onderzoek niet uit. ,,Daar ga ik me natuurlijk niet mee bemoeien", zegt hij kort. Hij wil graag aanblijven als VVD-voorzitter. Dat is goed mogelijk; Keizer is de enige kandidaat voor het voorzitterschap op het VVD-congres op 20 mei.

Uiteindelijk is iedereen beter geworden van de deal, stelt de VVD-baas. ,,Inclusief het kopende management.” De vereniging die zijn doel heeft bereikt om een grote charitatieve instelling te worden: ,,sinds de overname zijn aan goede doelen flinke bedragen gedoneerd.” Niemand is benadeeld, betoogt hij. :|W :|W

http://www.ad.nl/politiek(...)deugt-niet~ab49fa3a/

Hij voelt zich gesteund door de top VVD :D :|W :|W
Stel je voor dat ze zo een zwaargewicht laten vallen, dat zal me een klap geven :D :P _O- _O-
Ik zeg doen _O_ _O_
  vrijdag 28 april 2017 @ 15:03:32 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170543521
In opspraak raken, dat is salonfähig bij de VVD

De overname van uitvaartbedrijf De Facultatieve in Den Haag is op een integere manier verlopen. Dat zegt de voorzitter van de VVD, Henry Keizer, bij zijn persconferentie. ‘Bij de deal is niemand benadeeld of bevoordeeld’. Helaas voor de partij is Keizer niet de eerste VVD’er die in opspraak is geraakt.

Prominente VVD'ers figureren op gezette tijden in commotie omtrent integriteit, dubieuze dubbelfuncties, omkoping en corruptie. Met rasse schreden trekken wij langs de schandalen.

De Amsterdamse wethouder Harry Groen declareerde reisjes naar de Antillen en Mallorca. In 2000 nekte hem dat uiteindelijk en moest de beste man aftreden. Frits Huffnagel, ook al wethouder in onze hoofdstad, verzuimde zijn maandelijkse onkostenvergoeding op te geven bij de Belastingdienst. Huffnagel hield het in 2005 voor gezien.

Sjoerd Swane, oud-lid van de Provinciale Staten van Utrecht, ruimde in 2007 het veld en werd vier jaar later veroordeeld voor onder meer corruptie en valsheid in geschrifte. Stefan Hulman, trad als burgemeester van Den Helder in 2009 terug nadat was gebleken dat hij vanwege dubbele woonlasten een extra vergoedinkje ontving van ¤3200 per maand. Daarover was hij niet open geweest. Niet zo gek, maar evenmin handig.

Twee jaar en twee maanden, zo lang moet VVD-coryfee Ton Hooijmaijers nog in het gevang bivakkeren wegens corruptie. Hooijmaijers heeft sowieso een paar geruchtmakende zaken op zijn naam staan. Zo werd de dure wijndrinker beschuldigd van overmatig declareren, maar stond hij ook aan de basis van een paar kostbare provinciale uitglijders, waaronder het stallen van miljoenen bij het IJslandse Landsbanki dat op dat moment al op omvallen stond. Hooijmaijers was politiek verantwoordelijk. Er volgde een onderzoek en ten gevolge hiervan traden de Noord-Hollandse gedeputeerden op 10 juni 2009 collectief af.

De Amsterdamse ex-wethouder en koning zakkenvuller Geert Dales declareerde als bestuursvoorzitter van hogeschool InHolland ¤54.000 per jaar. Hij trad af in 2010. In 2011 werd de positie van Wilma Verver als burgemeester van Schiedam onverdedigbaar vanwege onder meer machtsmisbruik. De directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, Nurten Albayrak, verdiende veel meer dan was toegestaan: ¤273.000. Ze trad in hetzelfde jaar als Verver af.

Koploper schandaaltjes is bijbanenjongleur Loek Hermans. Hij raakte tijdens zijn loopbaan verschillende malen in opspraak. Bijvoorbeeld vanwege zijn rol als bestuurder bij het COA, bij het zorgbedrijf Meavita, en vanwege zijn grote aantal nevenfuncties. In 2013 raakte Hermans ook nog eens in opspraak binnen zijn eigen partij toen hij als mentor van beginnende VVD-politici door een van hen van machtsmisbruik werd beschuldigd. Hermans was ook nog toezichthouder bij het Waarborgfonds Sociale Woningbouw, de waakhond van de woningbouwsector, in de tijd dat het miljarden kostende derivatendebacle bij Woningcorporatie Vestia naar buiten kwam. Niet een al te beste carrière.

Jos van Rey, oud-wethouder van Roermond, werd vorig jaar veroordeeld tot 240 uur taakstraf. Het OM had twee jaar gevangenisstraf geëist vanwege omkoping, verkiezingsfraude en het witwassen van 175.000 euro. In 2015 werd de gevallen bestuurder uit de partij gezet.

Kortom Henry Keizer kan sinds afgelopen week prima meepraten op de VVD-borrels. :D :P

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ig-bij-de-VVD-195755

VVD= Vereniging Van Debielen ;)
pi_170545842
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
In opspraak raken, dat is salonfähig bij de VVD

De overname van uitvaartbedrijf De Facultatieve in Den Haag is op een integere manier verlopen. Dat zegt de voorzitter van de VVD, Henry Keizer, bij zijn persconferentie. ‘Bij de deal is niemand benadeeld of bevoordeeld’. Helaas voor de partij is Keizer niet de eerste VVD’er die in opspraak is geraakt.

Prominente VVD'ers figureren op gezette tijden in commotie omtrent integriteit, dubieuze dubbelfuncties, omkoping en corruptie. Met rasse schreden trekken wij langs de schandalen.

De Amsterdamse wethouder Harry Groen declareerde reisjes naar de Antillen en Mallorca. In 2000 nekte hem dat uiteindelijk en moest de beste man aftreden. Frits Huffnagel, ook al wethouder in onze hoofdstad, verzuimde zijn maandelijkse onkostenvergoeding op te geven bij de Belastingdienst. Huffnagel hield het in 2005 voor gezien.

Sjoerd Swane, oud-lid van de Provinciale Staten van Utrecht, ruimde in 2007 het veld en werd vier jaar later veroordeeld voor onder meer corruptie en valsheid in geschrifte. Stefan Hulman, trad als burgemeester van Den Helder in 2009 terug nadat was gebleken dat hij vanwege dubbele woonlasten een extra vergoedinkje ontving van ¤3200 per maand. Daarover was hij niet open geweest. Niet zo gek, maar evenmin handig.

Twee jaar en twee maanden, zo lang moet VVD-coryfee Ton Hooijmaijers nog in het gevang bivakkeren wegens corruptie. Hooijmaijers heeft sowieso een paar geruchtmakende zaken op zijn naam staan. Zo werd de dure wijndrinker beschuldigd van overmatig declareren, maar stond hij ook aan de basis van een paar kostbare provinciale uitglijders, waaronder het stallen van miljoenen bij het IJslandse Landsbanki dat op dat moment al op omvallen stond. Hooijmaijers was politiek verantwoordelijk. Er volgde een onderzoek en ten gevolge hiervan traden de Noord-Hollandse gedeputeerden op 10 juni 2009 collectief af.

De Amsterdamse ex-wethouder en koning zakkenvuller Geert Dales declareerde als bestuursvoorzitter van hogeschool InHolland ¤54.000 per jaar. Hij trad af in 2010. In 2011 werd de positie van Wilma Verver als burgemeester van Schiedam onverdedigbaar vanwege onder meer machtsmisbruik. De directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, Nurten Albayrak, verdiende veel meer dan was toegestaan: ¤273.000. Ze trad in hetzelfde jaar als Verver af.

Koploper schandaaltjes is bijbanenjongleur Loek Hermans. Hij raakte tijdens zijn loopbaan verschillende malen in opspraak. Bijvoorbeeld vanwege zijn rol als bestuurder bij het COA, bij het zorgbedrijf Meavita, en vanwege zijn grote aantal nevenfuncties. In 2013 raakte Hermans ook nog eens in opspraak binnen zijn eigen partij toen hij als mentor van beginnende VVD-politici door een van hen van machtsmisbruik werd beschuldigd. Hermans was ook nog toezichthouder bij het Waarborgfonds Sociale Woningbouw, de waakhond van de woningbouwsector, in de tijd dat het miljarden kostende derivatendebacle bij Woningcorporatie Vestia naar buiten kwam. Niet een al te beste carrière.

Jos van Rey, oud-wethouder van Roermond, werd vorig jaar veroordeeld tot 240 uur taakstraf. Het OM had twee jaar gevangenisstraf geëist vanwege omkoping, verkiezingsfraude en het witwassen van 175.000 euro. In 2015 werd de gevallen bestuurder uit de partij gezet.

Kortom Henry Keizer kan sinds afgelopen week prima meepraten op de VVD-borrels. :D :P

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ig-bij-de-VVD-195755

VVD= Vereniging Van Debielen ;)
Bij alle andere partijen raakt nooit iemand in opspraak?
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:43:27 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170545872
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
Bij alle andere partijen raakt nooit iemand in opspraak?
:Y Vooral bij het CDA :P
Dan zijn het meestal zedendelicten :7
pi_170545942
BartNijman twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 13:19:55 Haha. Gepikeerde @vvd webmaster liet zich even gaan. Net lang genoeg voor een screenshot. #keizer https://t.co/b63gcKxj3J reageer retweet
pi_170546098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
BartNijman twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 13:19:55 Haha. Gepikeerde @vvd webmaster liet zich even gaan. Net lang genoeg voor een screenshot. #keizer https://t.co/b63gcKxj3J reageer retweet
[ afbeelding ]
_O-
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:06:43 #163
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170546316
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij alle andere partijen raakt nooit iemand in opspraak?
Wanneer het om economische delicten gaat dan staat de VVD toch wel op eenzame hoogte. De PVV politici zijn dan weer beter in geweldsmisdrijven.
pi_170549101
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar zeg ik ook vrijwillig.

Maar goed, ik bekijk het ook vooral vanuit mijn positie: ik baal er toch weer iedere keer van als dit soort verhalen over VVD-ers naar boven komen.
En het onderzoek gaat komen. Gelukkig maar.
pi_170549188
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij alle andere partijen raakt nooit iemand in opspraak?
Vanmiddag op BNR was iemand die alle integriteitsschendingen bijhield in een monitor. Ontwikkeld in samenwerking met VU en Erasmus.

En wat blijkt? VVD steekt met kop en schouders uit boven andere partijen als het gaat om integriteitsschendingen en corruptie. En niet eens een beetje, echt op eenzame hoogte.
pi_170549421
quote:
https://www.vn.nl/politieke-integriteit2016-vvders-in-de-nesten/ De VVD had in 2016 met vijftien politici in opspraak de meeste affaires. D66 had er vijf, het CDA vier, PvdA drie en PVV één. Dit is het vijfde jaar op rij dat de VVD de meeste affaires telt. In 2016 werden drie VVD-politici strafrechtelijk veroordeeld.

De bekendste strafzaak is die tegen Jos van Rey. De rechtbank in Rotterdam veroordeelde hem in juli tot 240 uur taakstraf wegens het lekken van informatie bij de sollicitatieprocedure voor de burgemeester van Roermond en voor corruptie. Zijn voormalige partijgenoot en collega-wethouder Tilman Schreurs werd ook schuldig bevonden, maar kreeg geen straf opgelegd. Beiden zijn in hoger beroep gegaan. In april werd Rolf Zincken (raadslid in Weert) tot 60 uur taakstraf veroordeeld wegens mishandeling. De Hoge Raad veroordeelde Ton Hooijmaijers deze maand definitief tot twee jaar en vier maanden cel wegens corruptie.

Inclusief deze drie vonnissen zijn er sinds 2008 21 VVD’ers strafrechtelijk veroordeeld, zo blijkt uit de PI-Index. Bij de PvdA waren dat er in die periode vijf, bij CDA en D66 drie.
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:09:18 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170550023
Lekker handig om journalisten te weren. Daar gaat Henry nog wel even last van hebben
pi_170550189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:09 schreef Hexagon het volgende:
Lekker handig om journalisten te weren. Daar gaat Henry nog wel even last van hebben
Weerd deze werkelijk alle journalisten of alleen die welke evt niet gunstig schrijven?
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:07:52 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170551717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Weerd deze werkelijk alle journalisten of alleen die welke evt niet gunstig schrijven?
In ieder geval degenen die dit aan het licht hebben gebracht.
pi_170551745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In ieder geval degenen die dit aan het licht hebben gebracht.
Waarom doe eens even Normaal zou Rutte zeggen!
  vrijdag 28 april 2017 @ 22:10:59 #171
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170553619
Voormalig VVD-Kamerlid zegt lidmaatschap op vanwege Keizer

Voormalig VVD-Kamerlid Ybeltje Berkmoes-Duindam heeft het lidmaatschap van haar partij opgezegd. Zij doet dat, laat ze aan De Telegraaf weten, omdat ze vindt dat de liberalen te „halfslachtig” zijn omgesprongen met de in opspraak geraakte VVD-voorzitter Henry Keizer.

„Als voorzitter van de grootste partij van het land heeft Keizer een voorbeeldfunctie. Hij had er goed aan gedaan, direct nadat hij vorige week in opspraak kwam, tijdelijk terug te treden als voorzitter.”

Dat de VVD hem niet meteen terechtwees en een onderzoek instelde, vindt Berkmoes-Duindam reden genoeg om een streep door haar lidmaatschap te zetten.

’Diep teleurgesteld’
„Keizer geeft aan voor honderd procent integer te hebben gehandeld, maar het is aan anderen om die conclusie te trekken. Ik ben diep teleurgesteld in de VVD. Niets wijst erop dat er binnen de partij echt iets gaat veranderen.” :7

Henry Keizer ligt onder vuur vanwege een deal die hij in 2012 als zakenman sloot. Hem wordt verweten dat hij een crematoriumbedrijf voor een habbekrats op te kop tikte en dat hij daar de verkopende partij mee heeft bedot. Hij zou zichzelf hebben verrijkt en de verkopers bewust hebben benadeeld.

Alsnog integriteitsonderzoek
Inmiddels is bekend dat de VVD alsnog een integriteitsonderzoek gaat doen naar de crematoriumdeal. Daar is wel een kleine week overheen gegaan.

Berkmoes-Duindam was meer dan vijf jaar Kamerlid voor de VVD. Zij was redelijk onzichtbaar. De vraag is of meer VVD’ers vinden dat de partij te afwachtend is geweest wat betreft Keizer.

http://www.telegraaf.nl/b(...)dmaatschap_op__.html

Een fatsoenlijk mens binnen de VVD gevonden :D
pi_170553872
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voormalig VVD-Kamerlid zegt lidmaatschap op vanwege Keizer

Voormalig VVD-Kamerlid Ybeltje Berkmoes-Duindam heeft het lidmaatschap van haar partij opgezegd. Zij doet dat, laat ze aan De Telegraaf weten, omdat ze vindt dat de liberalen te „halfslachtig” zijn omgesprongen met de in opspraak geraakte VVD-voorzitter Henry Keizer.

„Als voorzitter van de grootste partij van het land heeft Keizer een voorbeeldfunctie. Hij had er goed aan gedaan, direct nadat hij vorige week in opspraak kwam, tijdelijk terug te treden als voorzitter.”

Dat de VVD hem niet meteen terechtwees en een onderzoek instelde, vindt Berkmoes-Duindam reden genoeg om een streep door haar lidmaatschap te zetten.

’Diep teleurgesteld’
„Keizer geeft aan voor honderd procent integer te hebben gehandeld, maar het is aan anderen om die conclusie te trekken. Ik ben diep teleurgesteld in de VVD. Niets wijst erop dat er binnen de partij echt iets gaat veranderen.” :7

Henry Keizer ligt onder vuur vanwege een deal die hij in 2012 als zakenman sloot. Hem wordt verweten dat hij een crematoriumbedrijf voor een habbekrats op te kop tikte en dat hij daar de verkopende partij mee heeft bedot. Hij zou zichzelf hebben verrijkt en de verkopers bewust hebben benadeeld.

Alsnog integriteitsonderzoek
Inmiddels is bekend dat de VVD alsnog een integriteitsonderzoek gaat doen naar de crematoriumdeal. Daar is wel een kleine week overheen gegaan.

Berkmoes-Duindam was meer dan vijf jaar Kamerlid voor de VVD. Zij was redelijk onzichtbaar. De vraag is of meer VVD’ers vinden dat de partij te afwachtend is geweest wat betreft Keizer.

http://www.telegraaf.nl/b(...)dmaatschap_op__.html

Een fatsoenlijk mens binnen de VVD gevonden :D
Er zijn meerderen die zich afgevraagd hebben waarom er geen onderzoek komt en dat is dan ook de reden dat het onderzoek nu wel komt.

Mij is inmiddels uitvoerig uitgelegd hoe de vork in de steel zou steken. Ik ga er voorshands vanuit dat ik intern niet word belogen en dan kom je onder de streep toch uit op zeer kwalijk handelen van een stel journalisten.
  vrijdag 28 april 2017 @ 22:31:16 #173
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170554144
Ybeltje was de partij al uitgegooid nadat zij de schreef over was gegaan met dat Eurabia verhaal. Dat was voor haar al de exit.



Oh, en haar flirt natuurlijk met de alt-rights boys van FVD die volgde op bovenstaande #ophef.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 april 2017 @ 22:31:25 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170554150
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 22:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn meerderen die zich afgevraagd hebben waarom er geen onderzoek komt en dat is dan ook de reden dat het onderzoek nu wel komt.

Mij is inmiddels uitvoerig uitgelegd hoe de vork in de steel zou steken. Ik ga er voorshands vanuit dat ik intern niet word belogen en dan kom je onder de streep toch uit op zeer kwalijk handelen van een stel journalisten.
Ik hoop dat er een justitieel onderzoek naar het handelen van Keizer en co komt om duidelijk te krijgen of hun handelen wel of niet door de beugel kon. Meerdere partijen hebben tijdens het proces verschillende petten op gehad, waardoor je belangenconflicten kunt krijgen. Alleen deze schijn is al een onderzoek waard.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170554236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 22:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een justitieel onderzoek naar het handelen van Keizer en co komt om duidelijk te krijgen of hun handelen wel of niet door de beugel kon. Meerdere partijen hebben tijdens het proces verschillende petten op gehad, waardoor je belangenconflicten kunt krijgen. Alleen deze schijn is al een onderzoek waard.
Op twee journalisten na zie ik niet wie er vervolgd kan worden op basis van wat er in deze zaak plaats heeft gevonden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')