Teuge was ook een paar portalen, was ook meerdere dagen..quote:Op maandag 24 april 2017 21:59 schreef dennistd het volgende:
Aardig misse boel dan... Een paar portalen en wat draad moet toch sneller te fixen zijn, of is het spoor zelf ook beschadigd?
Dit schrijft ProRail op hun site:quote:Op maandag 24 april 2017 21:59 schreef dennistd het volgende:
Aardig misse boel dan... Een paar portalen en wat draad moet toch sneller te fixen zijn, of is het spoor zelf ook beschadigd?
Donderdagochtend is de 'alles moet meezitten'-planning, er mag niks fout gaan of tegenzitten.quote:Niet drie maar zes bovenleidingsportalen moeten totaal worden vervangen. Daarnaast moeten we honderden meters bovenleiding vervangen, evenals het spoorgrind dat over 150 meter is vervuild met olie en diesel. En daarbij moet ook de overweginstallatie (AHOB) grotendeels vervangen worden.
Communicatie denkt dat de lezer een ontzettend dom persoon is, beetje beschamend welquote:
Kun je nagaan hoe dat spul alle kanten op wordt geslingerd bij een aanrijding als vanochtendquote:Op maandag 24 april 2017 22:53 schreef Maegrim het volgende:
spoorgrind is dat spul dat steeds in het profiel van m'n zolen klemzit
Is dat dat fijne spul wat tegenwoordig op de schouwpaden neergelegd wordt?quote:Op maandag 24 april 2017 22:53 schreef Maegrim het volgende:
spoorgrind is dat spul dat steeds in het profiel van m'n zolen klemzit
Dan heb je wel een heel grof profiel onder de schoenen wil dat onder de zolen vast blijven zitten....quote:
Palladium, na 1 jaar verzamelen kan ik de tuin van de buurvrouw laten terugkeren in het stenen tijdperkquote:Op maandag 24 april 2017 23:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel grof profiel onder de schoenen wil dat onder de zolen vast blijven zitten....
Dat kan maar ProRail bedoelt ballastquote:Op maandag 24 april 2017 23:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel grof profiel onder de schoenen wil dat onder de zolen vast blijven zitten....
Bovenleiding is altijd meer werk dan je zou inschatten. Tel daarbij op dat er waarschijnlijk voor de afbouw van Assen wat dealtjes tussen de spooraannemers zijn gemaakt over de onderlinge uitruil van bovenleidingsmonteurs en je raadt al wat er aan de hand is: Het personeel is bezet en daardoor duurt het nog langer.quote:Op maandag 24 april 2017 21:59 schreef dennistd het volgende:
Aardig misse boel dan... Een paar portalen en wat draad moet toch sneller te fixen zijn, of is het spoor zelf ook beschadigd?
Wordt gecombineerd met een bovenbouwvernieuwing Tilburg Aansl-Boxtel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:12 schreef ReisT het volgende:
Tunnel inschuiven kan ook in een weekend. Dan lijkt 9 dagen geen treinen nog steeds wat overdreven.
Ze doen het allemaal in 1 keer, tunnel inschuiven, liftjes plaatsen, volledige afwerking van de bovenleiding en ballast etc .quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:12 schreef ReisT het volgende:
Tunnel inschuiven kan ook in een weekend. Dan lijkt 9 dagen geen treinen nog steeds wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |