abonnement Unibet Coolblue
pi_170399992
Politie zet nep-loverboys in, bijna alle meiden gingen mee


De politie heeft nep-loverboys ingezet op de kermis in Apeldoorn. Die spraken een aantal meiden tussen de dertien en vijftien jaar aan. Volgens de politie gingen bijna alle meiden mee.

De actie werd opgezet om meiden te waarschuwen voor loverboys. De meisjes werd gevraagd of ze meegingen voor een fotoshoot of voor opnamen voor een nieuw tv-programma.

Facebook
De politie werkte voor de actie samen met de stichting MEE, die ondersteunt bij leven met een beperking, Stimenz, organisatie voor sociaal werk, en Veilig Thuis. De politie roept via Facebook ouders op om kinderen bewust te maken van de risico's die ze lopen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)le-meiden-gingen-mee

:{
pi_170400033
Wel leuk idee, kan ik me aanmelden als vrijwilliger?
pi_170400058
Dan weet je gelijk hoe goed men opgevoed is en onderwezen. En of de natuur van vrouwen op die leeftijd.
pi_170400082
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:48 schreef MajoorDruiloor het volgende:
Wel leuk idee, kan ik me aanmelden als vrijwilliger?
Vraag het even bij de politie. 8-)
pi_170400094
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:50 schreef Berkenboom het volgende:
Dan weet je gelijk hoe goed men opgevoed is en onderwezen. En of de natuur van vrouwen op die leeftijd.
maak je zin eens.
pi_170400107
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:53 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

maak je zin eens.
Hoezo, snap je het niet?
pi_170400150
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:50 schreef Berkenboom het volgende:
Dan weet je gelijk hoe goed men opgevoed is en onderwezen. En of de natuur van vrouwen op die leeftijd.
Blijkbaar is bij sommige meisjes het verstand niet aanwezig, of het verdwijnt spontaan bij het zien van een leuke jongen :7
pi_170400234
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:56 schreef aloa het volgende:

[..]

Blijkbaar is bij sommige meisjes het verstand niet aanwezig, of het verdwijnt spontaan bij het zien van een leuke jongen :7
Denk het laatste, men ziet niet graag dat de jonge meiden ook een eigen wil/ kijk op zaken hebben en het ziet zoals ouders het graag zien..

Die meiden zijn bezig met zien en gezien willen worden en niet echt met wat papa verstandig zou vinden. Triest maar wel waar.. Verstand, ervaring, komt met de jaren. Niet omdat men je waarschuwt voor mogelijke gevaren, zo werkt het niet. Hoe graag we dat ook willen..
pi_170400301
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:56 schreef aloa het volgende:

[..]

Blijkbaar is bij sommige meisjes het verstand niet aanwezig, of het verdwijnt spontaan bij het zien van een leuke jongen :7
Als hormoonbommetje op die leeftijd ging ik ook met iedere mooie meid mee hoor.

Altijd goed gekomen. ;)
pi_170400302
Er is een goeie reden dat iedereen zich altijd opwind over meiden..

Ouders weten nog heel goed hoe ze zelf waren op die leeftijd en later, en dat willen we dan ineens voorkomen bij de eigen kroost :P

Vergeefs uiteraard.
pi_170400308
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:02 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Denk het laatste, men ziet niet graag dat de jonge meiden ook een eigen wil/ kijk op zaken hebben en het ziet zoals ouders het graag zien..

Die meiden zijn bezig met zien en gezien willen worden en niet echt met wat papa verstandig zou vinden. Triest maar wel waar.. Verstand, ervaring, komt met de jaren. Niet omdat men je waarschuwt voor mogelijke gevaren, zo werkt het niet. Hoe graag we dat ook willen..
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zo dom zijn om met zo iemand dan mee te gaan. Zo makkelijk kan dat toch niet gaan, denk ik dan.
pi_170400332
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als hormoonbommetje op die leeftijd ging ik ook met iedere mooie meid mee hoor.

Altijd goed gekomen. ;)
Als een mooie meid mij vraagt voor een fotoshoot ga ik ook mee idd :D
pi_170400396
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:06 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zo dom zijn om met zo iemand dan mee te gaan. Zo makkelijk kan dat toch niet gaan, denk ik dan.
Je ziet het, meiden willen model zijn, zijn erg gefocust op jongens, en een combinatie lijkt te mooi om waar te zijn, wat het ook is natuurlijk :P

En verder waarschijnlijk veel te goed van vertrouwen, en dat is dus schokkend! Nu gaat het goed, maar je wilt echt niet zien dat het fout gaat, en dat gebeurd dus wel.. Dus zeer zeker aandacht aan schenken en zo vroeg en breed mogelijk.

Zonder ze overal bang voor te maken natuurlijk. Ontdekken hoort erbij, maar zoiets doorzichtigs zou echt niet moeten kunnen, en onderschat niet dat nee zeggen een probleem kan zijn bij jonge meiden, zeker met wat overredingskracht en lef.
  zaterdag 22 april 2017 @ 12:10:53 #14
451005 Grems
Clown World
pi_170400402
Al deze moeite terwijl het nu eenmaal de realiteit is dat een nat kutje gewoon niet voor rede vatbaar is.

Nu niet, vroeger niet en in de toekomst niet.

Grandiose tijdverspilling :')
pi_170400467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:10 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Je ziet het, meiden willen model zijn, zijn erg gefocust op jongens, en een combinatie lijkt te mooi om waar te zijn, wat het ook is natuurlijk :P

En verder waarschijnlijk veel te goed van vertrouwen, en dat is dus schokkend! Nu gaat het goed, maar je wilt echt niet zien dat het fout gaat, en dat gebeurd dus wel.. Dus zeer zeker aandacht aan schenken en zo vroeg en breed mogelijk.

Zonder ze overal bang voor te maken natuurlijk. Ontdekken hoort erbij, maar zoiets doorzichtigs zou echt niet moeten kunnen, en onderschat niet dat nee zeggen een probleem kan zijn bij jonge meiden, zeker met wat overredingskracht en lef.
Schokkend idd. Vooral het misbruik maken van de onzekerheid. :{
pi_170400568
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:14 schreef aloa het volgende:

[..]

Schokkend idd. Vooral het misbruik maken van de onzekerheid. :{
Dat, maar ook meiden willen ervaringen opdoen.. Op allerlei gebieden. Daar is dus ook vrij gemakkelijk misbruik van te maken, en dat is iets minder te reguleren zeg maar.

Denk nu niet dat de meiden die onschuldige schaapjes zijn die altijd beschermd dienen te worden, niet zelden zijn ze er zelf op uit. Alleen niemand is er op uit om gebruikt te worden.. Dat is het verschil, en dat is dus duidelijk iets waar aandacht naar uit moet.
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:28:26 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170403487
Hoe zijn dit lokloverboys dan?

Dit zijn gewoon aantrekkelijke jongemannen die dames met een slecht praatje meelokken om ze uit te wonen en dames die doen of ze niet doorhebben dat het een slecht praatje is omdat ze uitgewoond willen worden door een aantrekkelijke jongeman.

Moeten die meisjes zelf weten. Als ze maar sterk genoeg in hun schoenen staan niet de prostitutie in gepraat te worden. Zou me vooral daarop focussen, want gewillig je benen spreiden voor een jongeman moet toch gewoon kunnen?

Als we deze logica volgen zou je dus nooit meer gewoon op een dame die je verder niet kent afstappen in de hoop op een pleziertje, dat zou gek zijn. Dat je elke avance bij voorbaat af moet wijzen omdat je hem niet kent
Laffe huichelaar
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:28:53 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:34:33 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170403579
quote:
Ik heb zelden zulke slechte ouders gezien als in dit filmpje. Hoe traumatiseer je je kind in een paar simpele stappen?
Laffe huichelaar
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:37:32 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170403624
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 14:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb zelden zulke slechte ouders gezien als in dit filmpje. Hoe traumatiseer je je kind in een paar simpele stappen?
Van dat laatste ouderpaar begrijp ik dat ze er uitgebreid met hun dochter over gehad hebben. Heeft dus niets geholpen. Ze konden zelf niet geloven dat hun dochter er op in zou gaan. Dan dit, een wake-up call. Hard, dat zeker, maar de risico's zijn echt groot.
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:40:29 #21
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170403738
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zijn dit lokloverboys dan?

Dit zijn gewoon aantrekkelijke jongemannen die dames met een slecht praatje meelokken om ze uit te wonen en dames die doen of ze niet doorhebben dat het een slecht praatje is omdat ze uitgewoond willen worden door een aantrekkelijke jongeman.

Moeten die meisjes zelf weten. Als ze maar sterk genoeg in hun schoenen staan niet de prostitutie in gepraat te worden. Zou me vooral daarop focussen, want gewillig je benen spreiden voor een jongeman moet toch gewoon kunnen?

Als we deze logica volgen zou je dus nooit meer gewoon op een dame die je verder niet kent afstappen in de hoop op een pleziertje, dat zou gek zijn. Dat je elke avance bij voorbaat af moet wijzen omdat je hem niet kent
Vrouwen willen af en toe ook even stevig neuken bedoel je? Niks mis mee idd.
Maar meisjes tussen de 13 en 15 mag je wel waarschuwen voor dergelijke figuren, vooral in deze tijd van het internet.
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:43:08 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170403740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Van dat laatste ouderpaar begrijp ik dat ze er uitgebreid met hun dochter over gehad hebben. Heeft dus niets geholpen. Ze konden zelf niet geloven dat hun dochter er op in zou gaan. Dan dit, een wake-up call. Hard, dat zeker, maar de risico's zijn echt groot.
Ik durf te stellen dat je je kind misschien wel even erg beschadigt met deze stunt als wanneer ze echt verkracht zou worden.

Niet alleen geef je haar die doodsangst om aangevallen te worden, door je kind er op deze manier in te luizen als degenen waar je blind op zou moeten kunnen bouwen, beschadig je ook nog eens het vertrouwen van je kind voor de rest van haar leven.

Pure kindermishandeling dit
Laffe huichelaar
pi_170403788
quote:
Duidelijk...
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:48:53 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170403839
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 14:43 schreef aloa het volgende:

[..]

Vrouwen willen af en toe ook even stevig neuken bedoel je? Niks mis mee idd.
Maar meisjes tussen de 13 en 15 mag je wel waarschuwen voor dergelijke figuren, vooral in deze tijd van het internet.
Tienermeisjes willen even graag seks als tienerjongens. Een knul van 15 neem ik het niet kwalijk als hij leuke meisjes mee naar huis wil nemen en meisjes neem ik het ook niet kwalijk met een knul naar huis te willen gaan.

Ja, als het met zo'n slecht verhaal gebeurt weet je dat het puur om vieze digen gaat maar dat weten die meisjes ook wel.

Je kan nooit tegenhouden dat pubermeisjes voor aandacht of voor vieze dingen op zo'n jongen ingaat. Als je loverboys wil tegenhouden, moet je ze waarschuwen voor het vervolgtraject. Die eerste stap waar ze meisjes nu bang mee maken is 99 van de 100x geen loverboy. Die is het gewoon om seks te doen, niet om je de prostitutie in te lokken.

Het filmpje hierboven van Boca_Raton heeft er al helemaal niks mee te maken, stranger danger heeft niks met loverboys te maken. Daar gaat het om het langzame groomen tot een meid alles voor een jongen doet, zelfs zichzelf prostitueren. Richt je dan alsjeblieft daarop, en niet op de flauwekul uit de OP
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')