abonnement Unibet Coolblue
pi_170397934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:38 schreef krabje het volgende:

[..]

ja dat zegt rene _O- _O- _O- maar met bewijzen is hij nog niet gekomen,laat staan zich verdiept in inkomsten en uitgaven en de rest
Los van hoeveel er daadwerkelijk is verdiend. Een feit is dat er vrijwel niks in de BV zit. Ze zitten op hetzelfde punt als altijd. Geen buffer. Elke tegenvaller lijdt direct tot ellende en schaarste.
Ze kunnen gewoon niet sparen. Ze geven het geld altijd uit... hoe meer er in hoe meer er uit.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_170397941
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:42 schreef Injetta het volgende:

[..]

Los van hoeveel er daadwerkelijk is verdiend. Een feit is dat er vrijwel niks in de BV zit. Ze zitten op hetzelfde punt als altijd. Geen buffer. Elke tegenvaller lijdt direct tot ellende en schaarste.
Ze kunnen gewoon niet sparen. Ze geven het geld altijd uit... hoe meer er in hoe meer er uit.
dat doet egoïsme met een mens :Y
pi_170397942
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:39 schreef Injetta het volgende:
Niks opgebouwd in de BV dus. Het hele idee was om de BV te vullen zodat er nooit meer crisis zou zijn, maar ze hebben doodleuk alles net zo hard weer uitgegeven.
Ja Rene heeft t wel de hele tijd over dat ze ¤17000 hadden voor de nieuwe structuur en suggereert dan dat die in de zakken van Jessie enzo zijn verdwenen maar vergeet dat ze gelijk de dag na de introductie daarvan als een gek met geld gingen smijten. Schooonmaakploeg, nieuwe vloer, nieuwe banken etc. Die ¤17.000 draaiden er zo doorheen
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:43:08 #79
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_170397944
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:41 schreef japie1971 het volgende:

[..]

met die trieste regels dat er niet meer dan met 1 persoon tegelijk mag worden gerookt en er niet gepraat mag worden......
Oh, die regel is nog steeds van kracht? Hahaha lachwekkend gedoe is het allemaal.
Maar ja, ze zijn daar zo verslaafd, ze kunnen geen dag zonder te roken of te zuipen. Dan ben je gewoon verslaafd.
pi_170397954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:43 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Oh, die regel is nog steeds van kracht? Hahaha lachwekkend gedoe is het allemaal.
Maar ja, ze zijn daar zo verslaafd, ze kunnen geen dag zonder te roken of te zuipen. Dan ben je gewoon verslaafd.
ze roken ook net als mensen die snel moeten overstappen op een treinstation.... :Y
pi_170397958
BTW moeten ze nog steeds hun drankvoorrad wekelijks per persoon kopen uit die afgesloten kast?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_170397971
Beau is al helemaal ingeburgerd zo te zien.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_170397973
Oh nee Rene kon niet tegen t gestoei van Bas net, dat wordt weer 1 stem de volg.keer ïk zei toch dat je moest kappen" ;)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 09:46:00 #84
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170397974
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:34 schreef krabje het volgende:

[..]

ja hij weet het allemaal zo vreselijk goed en ik vond de vraag van bas goed van:waarom beggin je dan pas smaandag o mee te kijken en helpen met de administratie? en daar kletst hij ook weer omheen,nee rene is echt niet te vertrouwen.
Wat mij betreft zo onbetrouwbaar als de neten. Hij draait,liegt,
ziet dingen die er niet zijn,
moet telkens weer sorry zeggen omdat hij het toch niet goed heeft gezien,
loopt tegen alles aan te trappen,heeft ego problemen,
gedraagt zich als een klein dwars kind,
heeft geen benul van wat er echt speelt maar weet zeker dat hij iedereen en alles doorheeft, is vreselijk negatief en argwanend op het paranoïde af

Naar ventje
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170397975
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:44 schreef Injetta het volgende:
BTW moeten ze nog steeds hun drankvoorrad wekelijks per persoon kopen uit die afgesloten kast?
nope.. is afgeschaft. Ze kopen het nu bij de P(lus) of jatten het bij Baas Beach

En natuurlijk ruimt de nieuwe de gezelligheid op van gisteren van de staatspartij

  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 09:46:37 #86
388664 crew  Dotteke
pi_170397980
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:46 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat mij betreft zo onbetrouwbaar als de neten. Hij draait,liegt,
ziet dingen die er niet zijn,
moet telkens weer sorry zeggen omdat hij het toch niet goed heeft gezien,
loopt tegen alles aan te trappen,heeft ego problemen,
gedraagt zich als een klein dwars kind,
heeft geen benul van wat er echt speelt maar weet zeker dat hij iedereen en alles doorheeft, is vreselijk negatief en argwanend op het paranoïde af

Naar ventje
Goed samengevat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 09:46:52 #87
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170397983
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:36 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik zou hem een vriendschappelelijke ram voor die rotkop geven. Gewoon als vriend. Achterlijke niksnut dat het is.
Ik zeg ook wel een liefkozend kut kind tegen mijn zoon O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 09:47:04 #88
388664 crew  Dotteke
pi_170397984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:46 schreef japie1971 het volgende:

[..]

nope.. is afgeschaft. Ze kopen het nu bij de P(lus) of jatten het bij Baas Beach

En natuurlijk ruimt de nieuwe de gezelligheid van gisteren van de staatspartij op

[ afbeelding ]
O, sinds wanneer is dit afgeschaft dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_170398003
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O, sinds wanneer is dit afgeschaft dan?
paar weken terug nadat o.a Karin aan het zeuren was dat 1 x per week bocht kopen veel te weinig was. En Billy vond het teveel werk om elke keer het zakgeld bij te werken hiervoor. Maar Billy jat zelf uit die kast (Twins hebben dit al een paar x gezien) dus de logica hierachter is wel duidelijk denk ik ^O^
pi_170398014
En hop naar afwasmachine 2

pi_170398016
Hoe die kleding ook overal door die loods ligt. Lekker idee..... vol met Utopia stof en bacterieen. :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 09:50:07 #92
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170398017
ARRHHHHH
OEHHHH
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:50:12 #93
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_170398019
René mag ook de kans de boekhouding te doen,ik vertrouwd Billy ook niet
ook omdat jessie is die het doet,René mag ook,is ook zijn utopia,
als hij fout doet dan weten de bewoners het ook!
pi_170398030
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:46 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat mij betreft zo onbetrouwbaar als de neten. Hij draait,liegt,
ziet dingen die er niet zijn,
moet telkens weer sorry zeggen omdat hij het toch niet goed heeft gezien,
loopt tegen alles aan te trappen,heeft ego problemen,
gedraagt zich als een klein dwars kind,
heeft geen benul van wat er echt speelt maar weet zeker dat hij iedereen en alles doorheeft, is vreselijk negatief en argwanend op het paranoïde af

Naar ventje
Idd zo grappig hoe hij de hele tijd zegt dingen zeker zegt te weten en t elke keer fout heeft. Zoals bv ook met Beau dat die zeker Jessie eruit zou stemmen, en ze zullen wel op R2 gaan.
Ja joh die gast heeft gewoon veel teveel geblowd vermoed ik dan kun je aardig paranoia worden(ken zo iemand die komt nu zijn huis nooit meer uit, ziet spoken en moet eigenlijk verplicht opgenomen worden)
pi_170398041
Het is dus weer gewoon zuipen wat en wanneer je wil zoals vanouds?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_170398045
Mogguh tyfushoeren en klootzakken c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_170398049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:51 schreef Injetta het volgende:
Het is dus weer gewoon zuipen wat en wanneer je wil zoals vanouds?
alleen als de febo het goedkeurt volgens mij :Y

Er zullen wel teveel dikke chipsetende 50+ ers hebben geklaagd denk ik ^O^
pi_170398058
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Mogguh tyfushoeren en klootzakken c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey lieve hoerenloper van me.... *;
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:53:45 #99
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_170398064
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Mogguh tyfushoeren en klootzakken c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha,omdat jij mijn vriend ben,ik vermoord je gratis..zoiets..haha. :D .
pi_170398065
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:50 schreef pecla het volgende:

[..]

Idd zo grappig hoe hij de hele tijd zegt dingen zeker te weten en t elke keer fout heeft. Zoals nb ook met Beau dat die zeker Jessie eruit zou stemmen, en ze zullen wel op R2 gaan.
Ja joh die gast heeft gewoon veel teveel geblowd vermoed ik dan kun je aardig paranoia worden(ken zo iemand die komt nu zijn huis nooit meer uit, ziet spoken en moet eigenlijk verplicht opgenomen worden)
Die Rene is een vreemde snuiter. Zit overal naast, slaat altijd met alles de plank mis, dat rare gepraat tegen de lucht.... maar... ik vind het wel grappig en wat anders dan de rest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')