abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170855202
registreer om deze reclame te verbergen
Aan de lichaamstaal kan je het zien, ook al zou de intuïtie het ook kunnen zeggen.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_170855297
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:02 schreef ChrisCarter het volgende:
Satanisme is niet kinderen vermoorden. Echt, waar die connectie toch steeds vandaan blijft komen...
Ik begrijp er ook niets van....
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_170858835
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar voor elk product geldt dat de consument het succes ook bepaalt.
voor internet gaat het niet helemaal op

https://www.theguardian.c(...)rnet-search-facebook
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_170858859
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nederland.
Topdemocratie.
Boven in de lijstjes qua alles.
Politici die de balkenendenorm toepassen.
Bevolking die het statistisch gezien beter heeft dan in menig ander land
Sterke economie.

Verdeel en heers :')

Ga eens een jaar of wat in een derdewereldland wonen waar de eerste wereld incl jij grondstoffen voor hun mooie producten wegmelkt en de populatie met lage lonen opscheept om vervolgens te roepen dat we die parasieten niet als vluchtelingen in Nederland willen.

Dat is verdeel en heers.
topdemocratie. qua?

Een corruptere bananenrepubliek is er niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 11 mei 2017 @ 19:42:56 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170859056
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

topdemocratie. qua?

Waarom denk je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170908436
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

topdemocratie. qua?

klopt niet, zowel met betrekking tot corruptie als bananen...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Corruptie-index

Een bananenrepubliek is een populaire benaming voor een politiek instabiel, corrupt land dat vaak rijk is aan grondstoffen en waar staatsgrepen en revoluties aan de orde van de dag zijn. De aanduiding werd bedacht door de Amerikaanse schrijver O.
pi_170997886
http://revolutionaironlin(...)ist-sanne-ten-hoove/

VERKLARING OVER RONALD BERNARD VAN DE BLIJE BANK VAN EX-VOLKSKRANT JOURNALIST SANNE TEN HOOVE

Geplaatst in: corporate, media op: 13 mei Auteur: m k

BESCHERMEN SANNE TEN HOOVE, NIBURU.CO EN DEZE SITE NEDERLAND TEGEN EEN BENDE OPLICHTERS DIE PROBEERDEN GELD AAN TE TREKKEN ONDER HET VAANDEL VAN EEN ‘ETHISCHE BANK’? * VOORMAN RONALD BERNARD GING DAARBIJ ZELFS ZO VER EEN VERHAAL IN TE ZETTEN OVER EEN ‘KINDEROFFER’ * OOK DE COOPERATIE VRIJE MEDIA EXPOSED: JOURNALISTIEK BLIJFT EEN VAK

RONALD BERNARD HAALDE 1,3 MIO OP BIJ NEDERLANDERS DIE MEENDEN TE MAKEN TE HEBBEN MET EEN ‘ETHISCH BEVLOGEN BANKIER’ * ZIEN DEZE MENSEN HUN GELD OOIT NOG TERUG?

Elite-bankier Ronald Bernard weigert opheldering te geven over zijn verleden. Onvrede hierover heeft inmiddels geleid tot het vertrek van zijn beoogde PR-adviseur, voormalig Volkskrant-journalist Sanne ten Hoove, bij De Blije B.

‘Ronald kon mij – ook na herhaaldelijk aandringen – geen CV overleggen. Op een gegeven moment houdt het voor mij op. Ik kan me onmogelijk committeren aan iemand wiens verleden ik niet kan’, aldus Ten Hoove. ‘Doodzonde. Want ik vind De Blije B. een mooi initiatief. Ik had me er graag voor ingezet.’
De reden waarom Bernard geen CV wil overleggen is Ten Hoove onduidelijk. ‘Die heeft ie niet, zei hij eerst, omdat hij als zelfstandig ondernemer nooit heeft hoeven te solliciteren. Hij vond het niet nodig om er een te maken, want niemand had er ooit naar gevraagd. Daarna wees hij erop dat hij bedreigd is in het verleden, dat hij niet wil dat het gedoe met z’n voormalige zakenpartners op straat belandt.’
De e-mailcorrespondentie tussen Ten Hoove en Bernard is in bezit van Niburu. De e-mails bevestigen Ten Hooves verhaal.
Het verleden van Ronald Bernard roept zo steeds meer vragen op. Is hij wel de persoon die hij zegt dat hij is? De voorman en oprichter van bank in oprichting ‘De Blije B.’ kwam prominent in het nieuws na zijn onthulling dat hij als elite-bankier werd uitgenodigd om deel te nemen aan een satanisch ritueel waarbij kinderen werden geofferd. Wanneer dit zich afspeelde, bleef tot nu toe onduidelijk.
Tijdens het interview met De Vrije Media vertelt Bernard’s dat hij zijn hele leven zelfstandig ondernemer is geweest. Zo zat hij in de im- en export, handelde hij in auto’s en had hij een eigen vrouwenkledinglijn. Zijn doel was om daarmee zo snel mogelijk rijk te worden en dan te stoppen met werken. Nadat hij was benaderd door een beurshandelaar besloot hij een carrière te beginnen als vermogensbeheerder.
Bernards LinkedIn-pagina vermeldt over dit alles echter niets. Ook googlen levert niks op. Tegenover Ten Hoove laat Bernard weten dat hij twintig jaar lang ‘sociaal maatschappelijk ondernemer’ is geweest. Hoe dit valt te rijmen met een carrière als handelaar in auto’s en kleding blijft onduidelijk. Bernard weigerde hierop in te gaan. ‘Hij bleef maar op de hete brei heen draaien’, aldus Ten Hoove. ‘Deze man grossiert in vage praatjes. En dat voor iemand die een bank wil beginnen. Ik heb hem er nog op gewezen: bij een bank draait alles om vertrouwen, hier kom je niet mee weg. Onbegrijpelijk. Echt onbegrijpelijk.’
Of Bernard bewust liegt is? ‘Hij speelt geen open kaart, hij draait erom heen. Dan heb je bij mij de schijn tegen’, aldus Ten Hoove
FOK zeg...
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:36:25 #58
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_171003590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:26 schreef hocico het volgende:
http://revolutionaironlin(...)ist-sanne-ten-hoove/

VERKLARING OVER RONALD BERNARD VAN DE BLIJE BANK VAN EX-VOLKSKRANT JOURNALIST SANNE TEN HOOVE

Geplaatst in: corporate, media op: 13 mei Auteur: m k

BESCHERMEN SANNE TEN HOOVE, NIBURU.CO EN DEZE SITE NEDERLAND TEGEN EEN BENDE OPLICHTERS DIE PROBEERDEN GELD AAN TE TREKKEN ONDER HET VAANDEL VAN EEN ‘ETHISCHE BANK’? * VOORMAN RONALD BERNARD GING DAARBIJ ZELFS ZO VER EEN VERHAAL IN TE ZETTEN OVER EEN ‘KINDEROFFER’ * OOK DE COOPERATIE VRIJE MEDIA EXPOSED: JOURNALISTIEK BLIJFT EEN VAK

RONALD BERNARD HAALDE 1,3 MIO OP BIJ NEDERLANDERS DIE MEENDEN TE MAKEN TE HEBBEN MET EEN ‘ETHISCH BEVLOGEN BANKIER’ * ZIEN DEZE MENSEN HUN GELD OOIT NOG TERUG?

Elite-bankier Ronald Bernard weigert opheldering te geven over zijn verleden. Onvrede hierover heeft inmiddels geleid tot het vertrek van zijn beoogde PR-adviseur, voormalig Volkskrant-journalist Sanne ten Hoove, bij De Blije B.

‘Ronald kon mij – ook na herhaaldelijk aandringen – geen CV overleggen. Op een gegeven moment houdt het voor mij op. Ik kan me onmogelijk committeren aan iemand wiens verleden ik niet kan’, aldus Ten Hoove. ‘Doodzonde. Want ik vind De Blije B. een mooi initiatief. Ik had me er graag voor ingezet.’
De reden waarom Bernard geen CV wil overleggen is Ten Hoove onduidelijk. ‘Die heeft ie niet, zei hij eerst, omdat hij als zelfstandig ondernemer nooit heeft hoeven te solliciteren. Hij vond het niet nodig om er een te maken, want niemand had er ooit naar gevraagd. Daarna wees hij erop dat hij bedreigd is in het verleden, dat hij niet wil dat het gedoe met z’n voormalige zakenpartners op straat belandt.’
De e-mailcorrespondentie tussen Ten Hoove en Bernard is in bezit van Niburu. De e-mails bevestigen Ten Hooves verhaal.
Het verleden van Ronald Bernard roept zo steeds meer vragen op. Is hij wel de persoon die hij zegt dat hij is? De voorman en oprichter van bank in oprichting ‘De Blije B.’ kwam prominent in het nieuws na zijn onthulling dat hij als elite-bankier werd uitgenodigd om deel te nemen aan een satanisch ritueel waarbij kinderen werden geofferd. Wanneer dit zich afspeelde, bleef tot nu toe onduidelijk.
Tijdens het interview met De Vrije Media vertelt Bernard’s dat hij zijn hele leven zelfstandig ondernemer is geweest. Zo zat hij in de im- en export, handelde hij in auto’s en had hij een eigen vrouwenkledinglijn. Zijn doel was om daarmee zo snel mogelijk rijk te worden en dan te stoppen met werken. Nadat hij was benaderd door een beurshandelaar besloot hij een carrière te beginnen als vermogensbeheerder.
Bernards LinkedIn-pagina vermeldt over dit alles echter niets. Ook googlen levert niks op. Tegenover Ten Hoove laat Bernard weten dat hij twintig jaar lang ‘sociaal maatschappelijk ondernemer’ is geweest. Hoe dit valt te rijmen met een carrière als handelaar in auto’s en kleding blijft onduidelijk. Bernard weigerde hierop in te gaan. ‘Hij bleef maar op de hete brei heen draaien’, aldus Ten Hoove. ‘Deze man grossiert in vage praatjes. En dat voor iemand die een bank wil beginnen. Ik heb hem er nog op gewezen: bij een bank draait alles om vertrouwen, hier kom je niet mee weg. Onbegrijpelijk. Echt onbegrijpelijk.’
Of Bernard bewust liegt is? ‘Hij speelt geen open kaart, hij draait erom heen. Dan heb je bij mij de schijn tegen’, aldus Ten Hoove
Goh, dat viel dus echt niet te verwachten :')

quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:30 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dit en verder dit gewoon:

Kijkende naar zijn arbeids- en opleidingsverleden neigt het sterk naar gebakken lucht. Met betrekking tot zijn opleidingen krijg je onzin zoals onderstaande:

[..]

Verder bestaat zijn arbeidsverleden uit idealistische pretprojecten zoals de stichting tijdelijk wonen. Wat zich voornamelijk met onderstaande zaken bezig houdt:

[..]

Me dunkt dat dat soort instellingen (in de wereld van de elite) gebruik maken van competente medewerkers met dito genoten opleidingen en dat heeft hij nou niet bepaald mee.

Wát een gebrek aan geloofwaardigheid :')
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 17 mei 2017 @ 15:21:01 #59
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171004823
1,3 miljoen :o met een youtube filmpje, een slechte site en een nog slechter verhaal...

Wauw.
Fine, fuck you then!
Getrouwd met een Fok!ster; wie had dat ooit gedacht! :o
Gay! MohMi O+
pi_171009029
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
1,3 miljoen :o met een youtube filmpje, een slechte site en een nog slechter verhaal...

Wauw.
Dat mensen daar intrappen. Dat verbaast me steeds weer.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')